6. oktober 2020

Venstreradikal forsker i ‘tykfobiske strukturer’ fra et ‘queerteologisk og befrielsesteologisk perspektiv’

Bogaktuelle Henrik Dahl er nok den skarpeste danske modstander af identitetspolitik, og jeg kan anbefale at høre ham i diverse podcasts: Jalving ser rødt (Jyllands-Posten) og Cordua & Steno (Berlingske). Forleden bragte han historie om et såkaldt ‘tykfobi’-studie på Teologisk Fakultet i Århus, og det er helt på niveau med Rokokoposten.

Storm over Europa sætter ord på et af de mest surrealistiske studier, jeg til dato har blogget om. Dina Amlund er kendt fra Fed Front, og den første venstrefløjser jeg har set med budskabet ‘Fatties Against Fascism’. Fra Facebook – Tykaktivist får ph.d.-stipendiaty hos teologi.

“Du og jeg ved, at vi lever i en klovneverden, men alligevel tager den af og til nogle drejninger, som overrasker. I dag fandt jeg så ud af, at Dina Amlund, som igennem flere år har siddet og tudet i artikler på venstreradikale medier, i radioen og på TV nu er blevet ph.d. studerende på teologi. Ja, du læste rigtigt, hun skal skrive ph.d. på teologi. Men er det så et emne, der er relevant for teologi, som hun skal skrive om? Er det nye sider hos Løgstrup, Luther eller Grundtvig? Er det noget andet spændende teologisk forskning hun skal bedrive?

Nej, selvfølgelig er det ikke det. Dina Amlund skal naturligvis skrive om det eneste, som interesserer hende: hun skal skrive om at være smældfed. Dina Amlund skriver selv:

Første september påbegyndte jeg mit ph.d.-projekt, som går ud på at undersøge tykfobien som ældgammel struktur i eurocentrisk kultur med quazi-religiøs dyrkelse af tyndhed og allestedsnærværende had til og frygt for tykhed. Jeg har længe gravet rundt i kulturhistorien efter både kropsidealer og kropsforsagelse, og jeg oplevede stor interesse for mit arbejde fra forskellige forskere på forskellige universiteter. Da jeg besluttede at tage imod en af opfordringerne til at søge ph.d. gik det så ekstremt hurtigt, at jeg næsten ikke har kunnet følge med. Jeg vidste kun ganske kort inden jeg startede, at jeg overhovedet skulle starte.’

Formålet er altså at bevise, at disse ‘tykfobiske strukturer’ eksisterer og gennemtrænger vores kultur og historie. Da det jo er på teologi, skal der naturligvis være et teologisk perspektiv og her har Amlund valgt queerteologisk og befrielsesteologisk perspektiver. Jeg tvivler på, at Amlund overhovedet er troende, og naturligvis har hun valgt de mest ukristelige former for kætteri. Befrielsesteologien er som du måske ved et forsøg på at forklæde ugudelig kommunisme som katolicisme, og queerteologi? Well, lad os bare sige, at der jo er visse ting, der er uforenelige med kristendommen.

Amlund skal således lave præcist det samme, som hun har lavet hele tiden: været overvægtig og tude over, at hun er undertrykt. Nu med obskure teologiske perspektiver. Det nye er, at det foregår under dække af at være ‘forskning’, og naturligvis, at du betaler for det. …”

(Henrik Dahl på Facebook, 2. oktober 2020)

“Hvis hun færdiggør projektet, ender hun med at få en titel, der blåstempler hendes aktivisme og giver den en fernis af videnskabelighed. Man skulle undre sig meget, hvis hun kommer frem til et forskningsresultat, der ikke harmonerer med hendes aktivisme. … Hele den her postmodernistiske og dekonstruerende tradition er komplet pseudovidenskab. Selvom du er mesterkok, kan du ikke lave god mad af fordærverede råvarer, og råvarerne i denne del af forskningen er simpelthen fordærvede. Det er enormt mærkeligt, at Det Teologiske Fakultet udbyder et ph. d.- projekti pseudovidenskab.” (Henrik Dahl, Kristeligt Dagblad, 6. oktober 2020)

Oploadet Kl. 01:31 af Kim Møller — Direkte link46 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/113927/trackback

46 Comments »

  1. Tyndofob..

    Kommentar by anno — 6. oktober 2020 @ 01:48

  2. Henrik Dahl og i overraskende grad Alex Vanopslagh har gjort LA spiseligt i hvert fald hvad angår værdipolitik og værdikamp. Desværre rummer partiet også Ole Birk Olesen for hvem værdikamp er en nedsættelse af skatten.
    Henrik Dahl har selvfølgelig ret i at det er katastrofalt ast en fed venstrefløjser kan lave en ph.d om sin egen fedme, men at Det Teologiske Fakultet udbyder et sådan projekt kan vel ikke undre når man tænker på hvordan situationen er i dag hvad angår kristendom og folkekirken. Stort set alle landets biskopper er venstreorienterede og kulturradikale. De fleste menighedsråd består stadig af hattedamer og venligboere men et stigende antal består af venstreorienterede, der i dag så let som ingenting kan vinde et valg til menighedsrådet bare de møder frem til valget med at par sympatisører. Det store flertal af landets præster er ligesom biskopperne venstreorienterede og kulturradikale for hvem der er af største vigtighed at være inkluderende overfor vores “muslimske medborgere”.
    Jeg glæder mig til at læse Henrik Dahls nye bog.

    Kommentar by bjarne binee — 6. oktober 2020 @ 02:24

  3. Amlund er blevet headhuntet til teologi af muslimer, ateister, feminister, og ekstreme venstrefløjsere for at nedbryde teologi, kristendommen og den danske folkekirke.

    Amlunds studier er videnskabelig uredelighed

    Indsættelsen af Amlund er hærværk og vandalisme imod vores universiteter.

    Folk som spørger ind til eller ligefrem kritiserer Amlunds teorier og studier er racister, nazister, homohadere, dumme og lider af tykfobi.

    Tykfobi er et vrøvleord, en konstruktion i det post-faktuelle samfund.

    Kommentar by Carsten Thrane — 6. oktober 2020 @ 03:20

  4. VI LEVER I SINDSSYGE OG ÅNDSFORMØRKEDE RØDNAZISTISKE TIDER, hvor sindssyge og åndsformørkede idioter kan gøre karriere ved at skrive “afhandlinger” om deres egen sindssyge og åndsformørkede idioti.

    Fra 1968 og fremefter har det været moderne i de røde kredse at anerkende volapyk og nonsens som videnskab. Marxisme er en ideologi som altid ender i en kollektiv psykose. Plus ondskab og massedød.

    Kommentar by Bent A — 6. oktober 2020 @ 05:02

  5. Hun skal nok blive inviteret til en hyggesnak med en mikrofonholder på P1

    Kommentar by Martin — 6. oktober 2020 @ 05:16

  6. Dina Amlund er åbenbart overvægtig. Og hendes personlige problem med at spise for mange flødekager, romkugler, chokoladestænger og fede retter, vil hun nu gøre til et kæmpestort strukturelt samfundsproblem.

    Oveni de latterlige og løgnagtige kampagner om klimaet, sexisme, berigelse, racisme og nationalisme skal vi nu også til at døje med kampagner om tykfobi.

    Det teologiske fakultet domineres åbenbart af røde ateister og agit-prop typer.

    Kommentar by Bent A — 6. oktober 2020 @ 05:53

  7. Jeg ville nu hellere sige, at kvinder går meget op i deres udseende, og også mange smukke synes, at de er forfærdelig grimme.

    Problemer er, at når de utilfredse så får mulighed for skrive ph.d. med afsæt i deres selvbillede, så kan det kun lade sig gøre inden for rablende obskure marxistiske rammer. Universiteterne trænger i den grad til at få luftet ud i deres snævre og fordummende analyseverden.

    Kommentar by traveler — 6. oktober 2020 @ 07:24

  8. Universiteter er efterhånden mere psykiatriske afdelinger

    Der er mange søde dejlige piger derude, men godt nok også mange skøre typer der er fanget i en drømmeverden fuld af mærkelige udtryk, som om de opfinder nye sprog lige så hurtig som seksuelle orienteringer

    Kommentar by k.m. — 6. oktober 2020 @ 08:01

  9. Hvordan undgår man at betale skat til den slags nasseri “studier” ?
    ..Og hvordan får man tvunget nasserne til samfundsgavnligt arbejde fx islamistudsmidning?
    Lev sparsomt, køb ikke overforbrugsting, flyt væk fra nasserkoncentrationsbyerne, lav dine egne ting, lav din mad selv, pas dine børn selv, stem kun nationalt, køb aldrig nye biler, lån ingen penge, betal ikke renter, hav så små indtægter som muligt, bliv selvstændig, udnyt tilbud- så skal du ikke betale særligt meget i skat- og så bliver der ikke meget til nasserne!
    Nasserne tvinges til produktivt arbejde af een eneste ting; fattigdom- og det gælder også yallaherne!
    Ingen penge, ingen fodring, ingen overbefolkning, ingen nassere !!

    Kommentar by Hul igennem? — 6. oktober 2020 @ 08:06

  10. Et prototypeeksempel på fødekæden. Absurd gakket aktivisme er om få år transformeret om til “…siger forskningen”.

    Gad vide i øvrigt hvor mange “tykfober” Dina Amlund selv har frembragt med sit vrøvl, formentlig fra et udgangspunkt på 0?

    Kommentar by DavidK — 6. oktober 2020 @ 08:18

  11. Master Fatman har (åbenbart) ikke levet forgæves. Glemmer aldrig en af de bedste koncerter jeg har oplevet. Der stod han i fuld (fat) figur klædt ud som en blanding imellem Elvis og Superman, og sang Anita Ward (femnistiske macho-opfordring- hendes stemme lillepige falset) med sin brummende stemme, som lød som den kom ud fra den helt anden -ende. “You can ring my Bell”. Korpigerne sang -Biu biu- som skulle gøre det ud for de elektroniske trommer i nummeret (elektronisk trommer var der ikke råd til), og så ellers et Hippie orkester til diskomusikken….:-) :-) :-). Gad vide om mit videnskabelige indlæg kan bruges til Tykfobistudier på Teologisk Fakultet??? :-) :-) :-). Støt SIAD. http://www.siaddk.wordpress.com. God tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 6. oktober 2020 @ 08:19

  12. SANDHEDEN HAR TRANGE VILKÅR I NUTIDENS DANMARK. Løgn, digt, vås, fri fantasi, vrangforestillinger og feministisk galskab promoveres nu med statsstøtte, penge røvet fra skatteborgerne. Sandheden derimod findes kun hist og her, kun hvor den får privat støtte. Den lever under beskedne vilkår, den agtes ringe, den når kun ud til de få, og den er trængt og omringet af kræfter og kliker som ønsker den bortcensureret og kriminaliseret.

    I nazisternes Tyskland og kommunisternes Sovjet-union var sandheden bandlyst, og dem som sagde den, blev betegnet som statsfjender og blev anbragt i KZ-lejre eller blev henrettet. Resultatet af løgnens sejr over sandheden blev vanvid, statstyranni, krig, terror og massemord.

    Også i vores eget land vokser mængden af vanvid. Med typer som Morten Østers, So fie Carsten Nielsen, Pernille Skipper, Connie Hedeslag og lignende i spidsen er man nu gået over til ren SKRÆK-PROPAGANDA om co2. Det fyger med påstande om at havene vil stige med 70 meter og Danmark som en ørken, hvis ikke politikerne får lov til at styre klimaet, ved hjælp af danskernes penge.

    De tre kommunist-partier enhedslisten, SF og de radikale konkurrerer nu om hvem der kan være de mest ekstremistiske hvad co2 angår. De er enormt bekymrede for om danskerne har forstået “situationens alvor”. Og DR bakker dem helhjertet op.

    Derimod skal vi slet ikke være bekymrede over indvandringen, økonomien, EUs indre udvikling, den voksende kriminalitet, det udhulede demokrati, den smuldrende sundhed/velfærd eller den perverse bolig- og familiepolitik.

    Det eneste der er lige så farligt og skadeligt som co2 er julefrokosterne, “sexismen”, “racismen”, mændenes tilstedeværelse, tykfobien, de endnu intakte familier og kritikken af feministerne og gak-gak humanisterne.

    Kommentar by Bent A — 6. oktober 2020 @ 09:11

  13. Så et klip på TV med Mette Gjerskov og tænkte at der er forbavsende mange overvægtige ansat i offentlige stillinger, det ender nok med at de opnår særstatus på linje med bøsser og lesbiske og lortefarvede, forbyd islam i Danmark

    Kommentar by emmagad — 6. oktober 2020 @ 09:39

  14. ‘Første september påbegyndte jeg mit ph.d.-projekt, som går ud på at undersøge tykfobien som ældgammel struktur i eurocentrisk kultur med quazireligiøs dyrkelse af tyndhed

    Maalloes,for at sige det mildt,forskning ????? det maa da vaere kejserens nye klaeder

    Kommentar by dunk — 6. oktober 2020 @ 09:51

  15. Sæson 32/2 i the Simpsons fortæller os at fed på forskersprog ( Latin ) er Obesa/hunkøn.

    venstretossernes fordrejning af virkeligheden slår endnu en gang alle rekorder. Det er Vores skyld at hun er ubekvem i sin fede krop fordi Vi er – facepalm – tykfober, og derfor skal Vi angribes af den fede ordekvilibrist med mindreværdskompleks.

    Vi er IKKE -Fober af nogen som helst slags, det er dig der er fed!

    Kommentar by Santor — 6. oktober 2020 @ 09:51

  16. Og det bruges der skattekroner på.

    Her afslørede politiet sig selv “dansk mand”

    Politiet udsender følgende signalement af den efterlyste:

    Dansk mand, afrikansk af udseende, 26 år gammel og normal af bygning, cirka 172 cm. høj. Han har kort, sort hår, brune øjne og skægstubbe/skæg.

    David Vice Rasweu Mmotlana Seripe vurderes til at være farlig og politiet fraråder derfor, at man selv tager kontakt til ham. Oplysninger kan i stedet gives til politiet på 114.

    Kommentar by Johnson — 6. oktober 2020 @ 09:56

  17. “og jeg oplevede stor interesse for mit arbejde fra forskellige forskere på forskellige universiteter.”

    Højst sandsynligt forskere der slås med det samme problem som Dina Dellepude, og som trods deres høje position blandt “tænkerne” i dagens akademia, stadig ikke har været i stand til at regne ud, at en god lang løbetur, bare en gang imellem, faktisk ikke er noget man tager skade af.

    Det er formodentligt spild af tid at spørge om Dina ikke også tilfældigvis er feminist, når man nu ved at deres mandehad som hovedregel mest er baseret på selvforskyldte problemer, i dette tilfælde den totale mangel på impulskontrol, som denne kvindelige udgave af Flæske Klipnakke bruger andres skattekroner, på at lede efter undskyldninger for.

    Når hun nu engang når frem til, at det hele selvfølgelig er mændenes skyld, (og den konklusion er jo faktisk givet på forhånd), mon hun så forestiller sig at alting nok løser sig, og at der er nogle alpha mænd, der pludseligt får lyst til at invitere hende ud på en date?

    Ellers er der jo altid et Katte & Dildo-studie at kaste sig over, hvis nu det andet ikke lykkes for hende.

    Kommentar by Kimski — 6. oktober 2020 @ 10:02

  18. Intet er for småt for nutidens unge. Som Carsten Thrane skriver 03:20 foregår der en systematisk nedbrydelse af samfundet i alle ender og kanter af uddannelsessystemet.
    I Sverige foregår der det samme som i Danmark,blot i et noget hastigere tempo. Og vi bør kigge derover til deres måder at beskrive problemerne på. Oluf Arnstberg er en guldmine af logik.
    https://www.youtube.com/watch?v=46diY3gtNoo

    Kommentar by Nielsen — 6. oktober 2020 @ 10:19

  19. Helledusseda.
    Husk at skrive 300 sider om ‘Venus fra Willendorf’. I hele menneskehedens historie har fedme været beundret som tegn på frugtbarhed og rigdom.
    Men hvis hun kun ser sin egen levetid, er der nok noget om snakken.

    Kommentar by Bastardo — 6. oktober 2020 @ 10:19

  20. Ja. dengang Venus fra Willendorf blev lavet, mener nogle forskere, at kvindelig tykhed symboliserede frugtbarhed, status og rigdom. I samfund ude i verden med knaphed er tykhed på samme måde stadig tegn på status og succes. At de så får tidligere diabetes, kan Novo Nordisk og statskassen kun være glade for.

    Kommentar by traveler — 6. oktober 2020 @ 10:52

  21. Johnson — 6. oktober 2020 @ 09:56:

    Det er meget uheldigt, vildledende og klamt, at vi i Danmark sætter lighedstegn imellem “dansk statsborger” og “dansker”.

    Tvivler fx på at kineserne ville anerkende mig som “kineser” selvom jeg fik kinesisk statsborgerskab.

    Hvis en mand er “afrikansk af udseende”, så er han afrikaner og burde ikke være i Vesten.

    Kommentar by Peter Nielsen — 6. oktober 2020 @ 11:34

  22. Det kan ikke blive mere sindssygt her i Mohammedanmark, en overfed kælling klynker over at vi ikke viser mere sympati for hendes fedme. Kællingen skulle have tæsk med en spegepølse.

    Kommentar by piphans — 6. oktober 2020 @ 11:44

  23. Teologi er egentlig ikke aktivisme men refleksion, det skal nok betegnes adiafora som omdrejningspunktet for det interesseløse og det onde i sig selv. Dette havde man en akademisk diskussion af i 1500-1600 tallet.

    Husk evigt ejes kun det tabte…..

    Kommentar by Moth — 6. oktober 2020 @ 11:55

  24. Der er vel forskel på Balje Sørensen og Ingrid Johanne Meinichen. Selv om man nok kan have spørgsmål til intelligensniveauet. Forhåbentlig finder Ingrid hendes kultur igen og forhåbentlig rejser Balje hjem til hendes egen.

    Kommentar by Nielsen — 6. oktober 2020 @ 11:55

  25. Velmærket og det uhyggelige så opfordrede den teologiske afdeling hende til at skrive en phd om “tykfobi” i historien. Der findes eksempelvis perioder i historien hvor man ser det skønne i det korpulente. Selve udgangspunktet for hypotesen er forkert og falsk……

    Kommentar by Moth — 6. oktober 2020 @ 12:01

  26. queerteologisk og tykofobi – HaHaHa, god underholdning :)

    Men også lidt sørgeligt at der kan afsættes penge til at skrive afhandlinger om sådan noget.

    Kunne Dina Amlund da ikke holde op med at spise alle de kager i stedet ?

    Kommentar by T. H. — 6. oktober 2020 @ 12:07

  27. En søster i ånden… Hvordan i Hede-Hule-Helvede kan man ‘læse’ Ernæring og Sundhed – med det monster korpus? Forstår hun overhovedet undervisningen hun modtager?

    https://samvirke.dk/artikler/dejlige-deller-eller-usund-overvaegt

    “Camilla Sciuto, 32 år, læser Ernæring og Sundhed på Københavns Professionshøjskole: »Jeg bruger udtrykket tyk om mig selv, fordi ordet overvægtig indikerer, at der er en normalvægt, og hvis der findes noget »normalt«, så betyder det jo, at der også findes noget, der er unormalt, men jeg synes ikke, jeg er forkert.«”

    Man græmmes!

    Kommentar by Thorbjørn — 6. oktober 2020 @ 12:44

  28. Rafaels engle er ellers ganske velnærede, men den kan hun vel ikke se for bare deller

    Kommentar by redneck — 6. oktober 2020 @ 13:30

  29. Dina Amlund har fået meget opmærksomhed i medierne med sin tykhedsaktivisme.

    Søger man på nettet, ser man i Weekendavisen, at hun påstår, at “Det er en myte, at tykhed var smukt i gamle dage. I Vesten har man altid dyrket det tynde kropsideal.”

    Der er ingen kulturer, der i historisk tid har fremstillet deres kvinder som tykke. Så hvorfor hun så lige skal hakke løs på Vesten står hen i det uvisse.

    Når hun så skal ‘bevise’, at i Vesten har man altid dyrket det tynde kropsideal, så foretager hun den typiske, idiotiske cherrypicking:

    F.eks. underkender hun, at barokkens mange malerier med frodige (tykke) kvinder skulle være et skønhedsideal i tiden. Det gør hun med det søgte argument, at da barokmaleren Rubens skulle male de tre smukkeste gudinder Athene, Hera og Afrodite fra græsk mytologi, så valgte han tynde kroppe, fordi det skulle være dem, folk også i baroktiden mente var de mest perfekte kroppe.

    Nu kan det jo være sådan, at det ene ikke udelukker det andet. Eller sagt på en anden måde, at Rubens kendte til det klassiske græske kvindeideal og derfor skildrede kvinder fra den græske mytologi efter dette ideal, men at Rubens derudover i stort omfang dyrkede den tykke kvindes frodighed og skønhed i sin samtid.

    Malerier som Velázquez ‘Rokeby Venus’ eller Giorgiones ‘Dresden Venus’ og utallige andre malerier er da ikke slanke kvinder. Maleres kærlighed til tykke kvinder er da en særlig karakteristik ved nogle perioder i Vesten. Og dyres også i nutiden:

    http://www.pinterest.dk/conniqvist/tykke-damer/

    Kommentar by traveler — 6. oktober 2020 @ 14:01

  30. Alle de smældfede kællinger må da skabe sig lige så tosset som de vil, men hvorfor fanden skal vi andre tvinges til at finansiere deres idioti?

    Kommentar by Revisoren — 6. oktober 2020 @ 14:16

  31. Kommentar by traveler — 6. oktober 2020 @ 14:01.

    Fordi det hele i virkeligheden handler om Dina, og hun bor i Vesten, ergo..

    Hvis ikke det er narcissismen den er gal med, så er det solipsismen..

    Kommentar by Kimski — 6. oktober 2020 @ 14:27

  32. Jeg tror, at jeg har truffet en sådan ph.d i fedme fobi i sidste uge. Føtex havde fødselsdag i sidste uge og som tilbud kunne man købe en Othello lagkage for 55.kr. Efter kl 18:30 nedsætter Føtex prisen på deres flødekager med 50% og der var flere orthello lagkager. Jeg tænkte, at jeg ville købe en. Der stod en stor fed bamse af en kvinde foran mig og det gjorde en mand også. Så min pessimisme var stor om, at få en billige lagkage. Bamsen skulle have to flødekager. Så spørger hun om Othello lagkagerne også er nedsatte. “Jeg vil også have sådan en”. Da hun skal betale bliver hun overrasket om hvor billigt det var. Ja, Othello lagkagen koster 27, 50 får hun, at vide. “Ja men, så tror jeg jeg vil have en mere”. Der var nu kun en kage tilbage og den købte manden foran mig. Jeg gik fra Føtex som en art nazist. Jeg kunne se dette fede dyr med hendes to flødekager og to Othello lagkager æde sig igennem det. Jeg håbede hun døde, at i det selvmord der var på tilbud.

    Kommentar by CCC — 6. oktober 2020 @ 14:46

  33. Kommentar by CCC — 6. oktober 2020 @ 14:46

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 6. oktober 2020 @ 14:49

  34. Belgien har en sundhedsminister der vejer 125 kilo og hun ser da ud til at være glad og fro.

    https://www.bt.dk/udland/ny-sundhedsminister-vejer-125-kilo

    Kommentar by Santor — 6. oktober 2020 @ 14:51

  35. Kommentar by Kimski — 6. oktober 2020 @ 14:27

    Solipsisme! Selvfølgelig – den så jeg ikke lige komme

    Kommentar by traveler — 6. oktober 2020 @ 15:28

  36. Det her skriger naermest efter et nyt begreb: “Phatscism”…

    Kommentar by krassisten — 6. oktober 2020 @ 15:46

  37. Det kan godt være vi har problemer med muhammedanere som terrorisere internt og eksternt…selvfølgelig ikke i MSM (MainstreamMedierne), men det helt store problem i MSM er at Danmark ikke er ambisiøs nok angående og rede denne klodes Klima…ifølge De Radikale. Det er nemlig Danmarks klimaindsats som skal redde denne klodes klima……:-) :-) :-). Såån rent Radikalt :-) :-) :-). Nogle vil sige at denne satsning og problemstilling er helt hen i vejret :-).
    Støt SIAD.
    http://www.siaddk.wordpress.com. God tirsdag aften. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 6. oktober 2020 @ 15:53

  38. Nå, men hun undgår da rimeligvis at blive forstyrret i sin afhandling af alle de forfærdelige, sexistiske mandfolk, som nu om dage synes at lure overalt i dette samfund.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 6. oktober 2020 @ 16:26

  39. good that a picture is published. that is the looks of a true traitor. ugly on the inside, ugly on the outside. no wonder they have to fuck and lick someones pussy to get a position, that is how it works in the public sector and you are paying for it. you should steal, lie to the asswipes working for the public sector, they are not smarter than you.

    Stay focused, and safe.

    Erwache jetzt!

    Kommentar by Erwache — 6. oktober 2020 @ 16:59

  40. Hun har allerede skrevet konklusionen på hendes ph.d.
    “Forskningsprojekter” som dette er med til at trække vores videnssamfund ned på et meget lavt niveau og vi skatteydere er lasteligt til grin for vores penge igen igen!
    I det hele taget er der efterhånden skrevet så mange ph.d.’er om samfundsforhold, som er det rene pip, og som devaluerer enhver videnskabelighed så vi fremstår som naive tåber!
    Hvis den videnskabelige verden skal genvinde bare lidt respekt, så må der videnskabelig tilbage i videnskaben!

    Kommentar by Den Nervøse — 6. oktober 2020 @ 17:56

  41. Flæskerne tuder..

    Kommentar by Hul igennem? — 6. oktober 2020 @ 18:22

  42. Kløften mellem naturvidenskab og humaniora bliver stadig dybere.

    »Afstanden mellem de to erkendelsesområder er i dag så stor som den nogensinde har været. Det, der foregår på det humanistiske og det naturvidenskabelige fakultet har meget lidt med hinanden at gøre. De to lejre rynker på næsen af hinandens forskning, snakker ikke sammen og kører hvert sit løb…« sagde professor Dr. Scient. og Dr. Phil. Helge Kragh i 2009 til Videnskab.dk

    Også i den grad.

    Kommentar by traveler — 6. oktober 2020 @ 21:20

  43. Efter de kvindelige teologers og præstinders overtagelse af folkekirken, er den blevet til et latterligt, fjollet og feminiseret foretagende, som ingen kan tage alvorligt.

    Kommentar by Bent A — 6. oktober 2020 @ 21:32

  44. Kommentar by Nielsen — 6. oktober 2020 @ 11:55
    “Balje Sørensen og Ingrid Johanne Meinichen” Hæhæhæhæ….. men er det ikke kun farven der er forskellen på de to overfede svin, der burde tvinges på slankekur i stedet for at æde vores skattekroner op.

    Kommentar by piphans — 7. oktober 2020 @ 02:32

  45. Det forlyder nu, at Amlund ikke får phd-løn. Hvad lever hun så af?
    Får hun invalidepension pga overvægt?
    Er hun sponseret af McDonald’s som håber at Amlund vil legalisere McDonald’s usunde produkter?
    Follow the money: hvem har interesse i, at sponsere Amlund?

    PHD = Permanent Head Damage

    Kommentar by Carsten Thrane — 7. oktober 2020 @ 08:44

  46. Kommentar by Carsten Thrane — 7. oktober 2020 @ 08:44
    Måske Tulip :)

    Kommentar by piphans — 7. oktober 2020 @ 10:03

RSS feed for comments on this post.