8. oktober 2020

Morten Østergaard MeToo-udrenset: ‘Ankom til gruppemødet på Den Sorte Diament med tårer i øjnene’

For hver Morten Østergaard der forsvinder, står en ny radigal kvinde M/K klar i kulissen, og på det principielle plan er det vanvittigt at en hånd på låret for 10-11 år siden kan smadre en politisk karriere. Proportionerne er helt forvrænget, og jeg køber ikke spindoktoriets ‘dårlig håndtering’-forklaring. Han var røget uanset hvad, og her hjælper retssystemet ikke. Hvis en kvinde føler sig krænket, så er manden dømt uden rettergang.

For en højreorienteret blogger var onsdag aften ikke desto mindre en fest. Den klamme fætter der krænkede Lotte Rod viste sig at være Morten Østergaard, partilederen der de senere dage har positioneret sig selv som en anti-sexistisk galionsfigur. Hykleri til et skinnende 12-tal. Så sent som igår gjorde han sig selv til den del af #Énblandtos-kampagnen, og man undrer sig over hans naive tilgang til politik. Ja… og så alligevel ikke.

(Morten Østergaard på TV2 News, 7. oktober 2020; Foto: Facebook)

(Morten Østergaard ifm. Folketingets åbning, 6. oktober 2020; Foto: Facebook)

Citater

“Kommer det os ved, at den amerikanske præsident Trumps sexistiske -grab them by the pussy- udtalelse blot er en i rækken af nedværdigende udtalelser om kvinder? … Det man kan sige er, at den kamp der finder sted overalt i verden for at underminere grundlæggende rettigheder er taget til. Og den fremmedfjendske, nationalistiske dagsorden, tegnet af Trump, Farage og Le Pen i Vesten fører an i denne kamp. Og undermineres først den ene art grundlæggende rettighed, så står den næste for skud. Kampen for at bevare grundlæggende rettigheder for alle mennesker er også en kamp for ligestilling.” (Sofie Carsten Nielsen, Radikale.dk, 21. marts 2017)

“DR Syd har spurgt mig, og jeg sagt det ligeud: jeg er blevet taget på både i Radikal Ungdom og i Radikale Venstre. …” (Lotte Rod, Facebook, 16. september 2020)

“Pia Kjærsgaard – virkeligheden kalder! Modige kvinder træder frem og fortæller deres historie. Om overgreb, sexisme og en rådden kultur. Svaret fra Pia: Problemerne findes ikke. Det er så utroligt lavt, ringe og uden greb om virkeligheden. … Svaret til de kvinder, der står frem, må ikke være tavshed og fornægtelse. Vi skal tværtimod holde gang i samtalen. For det her problem går ikke væk af sig selv.” (Morten Østergaard, Facebook, 30. september 2020)

(Morten Østergaard på Facebook, 3. oktober 2020)

“Jeg har som politisk leder stået med mere end én sag om sexisme på vores arbejdsplads. Jeg har begået fejl i den håndtering. Det ser jeg nu. … En af grundene til at vi endelig er kommet i gang, er dem, som konkret har stillet sig frem med deres beretninger. Nogle som led i den store fælles appel i Politiken. Tilsvarende med min gode gruppefælle Lotte Rod, som åbent har fortalt om hændelser… Mens vi handler på konkrete sager, må det ikke forskubbe fokus fra strukturelle problem over på den enkelte sag og skabe et miljø, hvor det ikke er trygt at stå frem. Derfor vil Lotte Rods sag heller ikke blive oplyst yderligere i medierne. (Morten Østergaard, Facebook, 5. oktober 2020)

“‘Der er gennemført en samtale med den påtale, som jeg mener er den rigtige i den konkrete sag,’ siger han (Morten Østergaard, Red.), da B.T. møder ham foran Folketingssalen. Sagen har folketingsmedlem Lotte Rod som omdrejningspunkt.” (BT, 6. oktober 2020)

“… en intern sag om krænkelser i partiet, som folketingsmedlem Lotte Rod har berettet om, skal ikke få konsekvens for bagmandens eventuelle ministerambitioner. Det fastslår partiets leder, Morten Østergaard.” (Ekstra Bladet, 6. oktober 2020)

“‘Er det dig, der har krænket Lotte Rod?’ ‘Nej,’ siger Morten Østergaard: ‘Det, jeg siger til dig, er, at jeg vil ikke gå ind i de her konkrete personspørgsmål. Og jeg kommer ikke til hverken på egne eller andres vegne at sige noget som helst om personspørgsmål.’ De Radikale har – efter denne artikel blev udgivet – oplyst til Berlingske, at Morten Østergaard ikke svarede ‘nej’ på spørgsmålet om, hvorvidt han selv har krænket Lotte Rod. Der var tale om et ‘nej’ til at kommentere den konkrete personsag yderligere af principielle grunde…” (Berlingske, 6. oktober 2020)

“Øjenvidne fortæller til @radio4dk, at Østergaard ankom til gruppemødet på Den Sorte Diament med tårer i øjnene…” (Peter Sinnbeck, Twitter, 7. oktober 2020)

“For otte år siden kiggede jeg på en konkret historie om at der havde været en sag om sexchikane mod Morten Østergaard i et ministerium, hvor en kvindelig embedsmænd havde indgivet en klage. Jeg forlod B.T. inden. jeg fik undersøgt sagen nok til jeg kunne bringe det. Og ja, det var mere end bare sladder – og ja den radikale ledelse var dengang orienteret. Værsgo kollegaer, grav… More to come…” (Lars Fogt, Facebook, 7. oktober 2020)

“Sofie Carsten Nielsen slog naturligvis Martin Lidegaard – der er ikke længere plads til mænd i politiske lederroller på venstrefløjen. Og hun fik også lige slået fast, at Morten Østergaard ‘havde banet vejen for flere’ og man kunne forstå, at det skal vi nu igang med. … Man må gå ud fra at Søren Pape er safe, men ellers så er der snart ikke mange mænd tilbage i ledende stillinger, hvis det står til kvinderne i dansk politik.” (Lars Seier Christensen, Facebook, 7. oktober 2020)

Oploadet Kl. 01:20 af Kim Møller — Direkte link140 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/113969/trackback

140 Comments »

  1. Han kan ikke engang bruges som pauseklovn i det lokale amatørtivoli. Han er dybt underbegavet og han skulle aldrig have været valgt til galeanstalten fjolsetinget. Når det er sagt,bør vi aldrig glemme den skade han har været med til at påføre Danmark. Nemlig masseindvandringen fra især muslimske lande.

    Kommentar by Nielsen — 8. oktober 2020 @ 01:31

  2. Ak ja, den største soyboy i dansk politik blev kastreret af feminazier i hans eget parti.

    Mon ikke de har en ledig stol til Stormuftien hos islamisterne i Frie Grønne?

    Kommentar by Revisoren — 8. oktober 2020 @ 01:38

  3. Danmarks kommunist radio plus FEMINISTERNE OG FELTMADRASSERNE har indledt en sexistisk krig mod mændene. Det begyndte så småt i 1968, og nu hvor størstedelen af mændene og kvinderne (gennem fire årtier) er blevet hjernevasket i skolerne og via radio og tv……. er vi nået dertil at befolkningen er blevet så ensrettet og fordummet, at næsten ingen er tilbage til at tage afstand fra rød og radikal galskab og fanatisme.

    DRs kampagne mod mændene er gået fuldstændig over gevind, og er blevet stupid, forrykt og samfundsundergravende.

    Mortens Østers er et feminiseret pjok, som straks red med på DR kampagnen, i stedet for at fastslå at den var kommet helt ud af proportioner. Hans hykleri har medvirket til hans fald, nok meget mere end “sagen” som jo nærmest er en ikke-sag. Det ironiske er at et mere hyklerisk parti end det radikale parti findes ikke, så hyklerne omkring ham har ikke haft grund til at beklage sig over overhykleren.

    Hans afgang ændrer ingenting til det bedre. So fie Carsten er lige så forrykt, fanatisk og landsskadelig. Værre end Morten-dum-som-en-østers kan hun dog ikke mistænkes for at være, for Morten var lige så ringe i politik som Pernille Skipper, Lars Quisling og Tullesen, og det siger ikke så lidt.

    Vi er på vej ind i et skørte-regimente magen til det som har bragt Sverige på vej mod statsbankerot og borgerkrigslignende tilstande.

    Kommentar by Bent A — 8. oktober 2020 @ 02:09

  4. Meget underholdende. Jeg håber der kommer mere fra centrum-venstre af den slags.

    Kommentar by CCC — 8. oktober 2020 @ 02:10

  5. PS: Bemærk iøvrigt hvordan die frauen Merkel, Ursula, Ylva, Helena og Vera er ved at forvandle Tyskland og Europa til katastrofe-områder. Med masse-importen af kulturfremmede, agressive, utaknemmelige og voldelige social-klienter fra Afrika og omegn har de fem kvinder ikke alene skadet Europas økonomi, frihed, fred og sikkerhed, men har også skabt reservoirer for smittespredning af en række sygdomme, især covid-19, tuberkulose og ebola. Smittetallene i Tyskland og Frankrig er nu så store, at corona-pesten er ved at komme helt ud af kontrol.

    (her hos os synes Brostrøm og S-S at smittespredningen gerne må fortsætte i butikkerne)

    Kommentar by Bent A — 8. oktober 2020 @ 02:21

  6. Sig mig lige engang, er det ikke det samme parti der søger, at lukke munden på de formastelige der påpeger, at selvsamme partis importerede ynglings kultur ej kan lade deres medsøstre være i fred for tilråb vold samt voldtægt? Og nu hvor en af disse såkaldte feminister kommer i hu at denne er blevet taget på låret for omkring 10 år siden, ja så går partiet nærmest i selvsving. Sikke dog en gang elitære arrogante snobber – fy for den lede – skide være med deres medsøstre der bliver udsat for voldtægt m.m. Nej det kan ikke få disse elitære feminister op af stolene – men når en af “kollegaerne” bliver taget på låret af en feminist af kønnet mand, ja så skal himmel og jord sættes i bevægelse.

    Kommentar by Erik Øhle — 8. oktober 2020 @ 02:27

  7. Vi skylder da Lotte Rod en stor tak for at have afsløret at det radikale parti er en slags sidestykke til Uffe Elbæks sindsforvirrede bøsse-parti. Hos R måske med den forskel at det ikke er bøsser, men lesbiske der er i flertal?

    Kommentar by Bent A — 8. oktober 2020 @ 02:33

  8. Det er lidt sjovt med kvinder. For nogle bliver sure eller kede af det hvis man ikke gider tage på dem, f.eks. pga. tykfobi. (Morten har måske været bange for at Lotte ville blive ked af det hvis han ikke viste interesse, og så ville han trøste hende)

    Erik Øhle har en fin pointe: brutal voldtægt og mishandling af medsøstre: pyt med det. Et lille klap på benet for ti år siden, og man går totalt amok.

    Kommentar by Bent A — 8. oktober 2020 @ 02:44

  9. Som Nielsen siger bør vi aldrig glemme den skade han har påført Danmark. Noteret i fjolsebogen.

    Kommentar by Johnson — 8. oktober 2020 @ 03:07

  10. Jeg gætter på at der sidder en del andre “mænd” i de radikale lige nu og kampsveder, imens de forsøger at fortrænge samtlige fester og julefrokoster i partiet..

    Derefter vil de blive udpeget af kvinderne i partiet en efter en efterhånden som de kommer i tanke om noget de kan bruge til at fremhæve dem selv i pressen og på de sociale medier, indtil der kun er ultra-feministiske kvinder tilbage på alle ledende poster som konkurrerer om at hade mænd mest. (Bare vent til zenia stampe finder ud af at man kan få opmærksomhed på det!)

    Og derefter, bedst af alt…. forsvinder de muslimske stemmer. For de skal sateme ikke nyde noget af ligestilling og hysterisk kvindekamp!

    Så dagens hændelser kan vise sig at være gaven der bliver ved med at give: En professionel landsforræder takker af, og afmonterer ved et uheld den tikkende bombe han selv installerede i dansk politik på vejen ud.

    I dag var en god dag:)

    Bonusinfo: Rasmus paludan var mødt op som journalist til pressemødet hvor morten østergård fortalte at han trak sig som formand for de radikale. For helvede det må have gjort nas, at det sidste morten østergård ser i sin politiske karriere er rasmus paludans smilende fjæs:)

    Kommentar by Per — 8. oktober 2020 @ 03:08

  11. Perfekt screenshot: https://snaphanen.dk/2020/10/08/farisaeeres-latterlighed/#more-196337

    Kommentar by Per — 8. oktober 2020 @ 03:17

  12. Her i husstanden køber vi naturligvis ikke Morten Østergaards
    iscenesatte tudefjæs – Når en radikal er rødviolet i ansigtet og optræder med en tåre i øjet, så kan man være sikker på at hele udstyret er købt hos Billig-Billy (Spøg, skæmt og sjove ting til polterabend m.m.) – Men ellers er der vel blot at tilføje, alt i alt en god dag i den politiske komedie!?

    Kommentar by T. Flodur — 8. oktober 2020 @ 04:46

  13. Uden Sofie Linde var sagen i De Radikale gået i glemmebogen.

    Jeg har aldrig været vild med Morten Østergaard, mest pga. den politik han står for.

    De Radikale kvinder har kendt til sagen i årevis. Hændelsen lyder ikke særlig skræmmende, men nu hvor seximehysteriet raser, tror jeg de så chancen for en politisk manøvre til at få en af dem i formandsstolen.

    Man må aldrig underkende kvindelist.

    Kommentar by k.m. — 8. oktober 2020 @ 06:35

  14. Jeg bliver aldrig træt af at se revolutionen æde sine børn, men Mortens hykleri og verbale krumspring, imens sagen blev rullet ud, var også sjove.

    Men man spørger sig selv om de radigales opgør med regeringen om sossernes manglende klimahysteri nu er aflyst? Det virkede til at være Mortens projekt, og det ville da være synd, hvis striden blandt de lyserøde nu er skrinlagt.

    Måske var truslerne mod Mettes regering i virkeligheden årsagen til at Lotte Rod trak den 10 år gamle sag frem nu i ren søstersolidaritet?

    Kommentar by Hertz — 8. oktober 2020 @ 06:51

  15. Skal Radikale Venstre så endelig officielt omdøbes til ‘Det Synkroniserede PMS Parti’ nu?

    Det er en god dag for Dansk politik, problemet er bare at Sofie Carsten Nielsen er, om muligt, lige så rablende sindssyg som Østergaard.

    Kommentar by Kimski — 8. oktober 2020 @ 06:59

  16. Venstrefløjen begår tifold de forbrydelser de beskylder andre for at begå.

    Kommentar by W — 8. oktober 2020 @ 07:22

  17. Hvad rimer på et radikalt damelår?
    Svar: Det gør Morten Ø…………….

    Spørgsmål til de radikale MF´ere:
    I Koranen fastslås det jo bl.a., at en kvinde er halvt så meget værd som en mand og Koranen oplyser bl.a. også, at ”kvinden er mandens ager”?

    Hvis dét som Morten Østergaard har udøvet overfor Lotte Rod, ikke accepteres af jer, hvorfor storimporterer i så en religion som Islam, som i dén grad forskelsbehandler til mænds fordel ift. kvinder?

    Kommentar by Karsten Lund — 8. oktober 2020 @ 07:50

  18. De var og er radikale.
    Fra starten for den store stat, lokal autoritets fjernelse, forsvars minimering og byden indtrængere og besættere velkommen.

    Kommentar by Peter Buch — 8. oktober 2020 @ 07:55

  19. Thumbs up! Til Lars Seier Christensen for kommentaren “Man må gå ud fra at Søren Pape er safe, men ellers så er der snart ikke mange mænd tilbage i ledende stillinger” Politik er nu overladt til kvinder og bøsser! Hvornår mon mænd bliver udrenset i ehvervslivet? Og i resten af samfundet? De må sendes i lejre og omskoles dér. Revolution.

    Kommentar by A-mad — 8. oktober 2020 @ 08:14

  20. Sagen viser hvor skrupskør verden er blevet.
    Nu er der skabt præcedens for at flere årtier gamle bagatelsager kan ødelægge en mands karriere.

    Der er ingen forskel på De Radikale og alle andre, magtkampe og intriger trives garanteret lige så godt hos dem.

    Der hænger en sort sky over forholdet mellem mand og kvinde, og det kan være De Radikale skulle lytte til sangen “Can´t take my eyes of you” med Andy Williams https://www.youtube.com/watch?v=OxahtnSAzgU

    eller Gitte Hænning – Flirt-https://www.youtube.com/watch?v=YTWnWAE4Sng

    Resultatet af det her sgu da dræbende for et normalt afslappet forhold mellem kønnene.

    Kommentar by k.m. — 8. oktober 2020 @ 08:17

  21. Hykleriet i dansk politik i almindelighed og på venstrefløjen i særdeleshed er så tyk at man kan bygge den igen til Muhammed og koranens tvangskonverterede Hagia Sofia ovenpå. For mens Muhammed og koranens ideologiske tilhængere bliver importeret ikke mindst med quislinges aktive hjælp – er sexisme blevet det mest hippe blandt de rigtige god-mennesker.
    Samtidig render Samira-jeg-er-muslim-og-der-er-ingen-men`er-Nawa – rundt i det Radikale Venstre og leger radikal. Glem ikke at Muhammeds rolle som model for alle tilhængere er grundfæstet i koranen og at koranen ordinerer brug af vold mod rebelske kvinder, sexslaver og i øvrigt dler verden op i ren og uren.
    http://samiranawa.dk/jeg-er-muslim-og-der-er-ingen-mener/

    Kommentar by Limewoody — 8. oktober 2020 @ 08:21

  22. Dejligt at slippe for MØ og hans hovne smil men hvorfor slipper Carsten og Sofie?
    Den nye leder har kendt til sammenhængen længe og medvirket i forsøget på at skjule sandheden.

    Kommentar by Erik — 8. oktober 2020 @ 08:25

  23. Feminazierne har slået til igen; men kun overfor hvide danske mænd. De muslimske kvinder skal ikke vente hjælp og støtte fra danske feminazier, da disse hunner har skjulte hede ønsker om at blive banket på plads af stærke liderlige syriske hjernekirurger med hang til seksuelle erobringer af dumme danske blondiner. Hvorfor tage til Gambias strande og betale dyrt for sort herresex, når feminazierne kan importere dem på skatteydernes regning.

    Kommentar by Gustav Jensen — 8. oktober 2020 @ 08:33

  24. Enig – Sagen er ude af proportioner, misforstå mig ikke, jeg ser gerne Morten Østergaard falde, men bare ikke på denne sag! Jeg kan ikke forestille mig at Sofie Carsten Nielsen er bedre, og naturligvis vandt hun over Martin Lidegaard, hun er jo kvinde!
    Det var Sofie Carsten Nielsen der i sin naivitet beklagede sig over at hun kunne hører skud mens hun var ved at hente sine børn! Jeg mener hun ligger som hun har redt, det er hende selv der har sørget for at vi har fået gaderne fyldt med voldsparate bevæbnede arabere og afrikanere!

    Kommentar by Den Nervøse — 8. oktober 2020 @ 08:34

  25. Jeg åbnede også en flaske hjemmebryg i aftes – totalteater når det er bedst.

    Og der er god grund til at tro vi får et ekstranummer: Kritiske røster er nu fremme med anklager om Sofie for at dække over Østergaard. Det er jo meget relevant, så spørgsmålet er om hendes køn redder hende?

    Et andet interessant aspekt er Sofie har gjort lynkarierre i de Radikale, hun var med i ledelsen kort efter hun blev valgt til FT i 2011.

    Har hun fået en hjælpende hånd på låret? Eller har hun brugt sine orale evner på en leder der åbenbart er mere end almindelig interesseret i sex med hans politiker kolleger? Har hun endda fået et “Sofie Linde tilbud” fra MØ?

    Tanken er besnærende.

    Kommentar by redneck — 8. oktober 2020 @ 08:35

  26. Jeg vil have erstatning fra alle de fede stive og liderlige trunter, langt ældre end jeg, der ragede på mig under bordet til personalefesterne, tiltvang sig tvangsdanse inden de faldt om i deres pinlighed- som sugede løs på mine penge og troede at jeg skulle betale deres druk!
    Som gnubbede deres sure kusser op ad mine lår og slaskede mig i ansigtet med deres nikotinstinkende kæfte og smurte deres grimme læbesovs på min pæne skjorte!
    Som stjal mine børn og suger på min skat, mens de æder sig federe og federe og oversmører sig med proletartatoveringer så grimme at en Hunner vil blive bange!
    Som skabte sig i Bilka, fordi jeg sagde nej til endnu en hjørnesofa til hende og hendes ligeså fede og dovne veninder (som også gnubbede sin stive grimme krop op ad mine venner)!
    Den ene grådige, løgnagtige, selvoptagede nassede udenomsboller efter den anden..
    MØ har ikke gjort noget som alle disse kællinger- personificeret af Sofie Carstensen og Lotte Rod- ikke selv har gjort!
    ..Og mediedåsernes dårlige dåsebetaling skyldes jo kun at ludere, der ikke passer arbejdet, heller ikke skal have nogen betaling!

    Kommentar by Hul igennem? — 8. oktober 2020 @ 08:36

  27. Grunden til at alle de woke tøzer ikke vil fortælle hvem der en gang i fortiden har taget på dem er, som Vi ser med morten østergård, at det er deres egne partifæller, altså dem til venstre fra midten over i godheds segmentet. Havde det været politiske modstandere ville man ikke kunne stoppe kæften på dem.

    Det efterlader Os så med spørgsmålet, hvorfor er “mænd” på venstrefløjen så så sexistiske og ikke mindst racistiske og hvorfor skal Vi normale mænd stå på mål for deres forbrydelser?

    Kommentar by Santor — 8. oktober 2020 @ 08:40

  28. @ Santor — 8. oktober 2020 @ 08:40
    Spot on – statistiken taler sit klare sprog krænkerne er alle i mediebranchen (hvor 80% er røde) eller en rødgrøn politiker.

    Man kunne jo så sige at Asger Aamund og andre fornuftige mænd nok bare betaler sig fra en krænkelsessag, men det er alligevel påfaldende der ikke er een sag hvor en kendt højreorienteret mand er gået over stregen.

    Skyldes det at venstreorienterede mænd er mere sexfikserede? Eller har de simpelthen så lidt at foretage sig at de konstant tænker på fisse i stedet for financer?

    Kommentar by redneck — 8. oktober 2020 @ 08:52

  29. Partiet Det Radikale Venstre har altid været løbedreng for usselheden, nedrigheden, undermineringen og løgnen, for at pleje egne snævre partiinteresser, medens de foregiver at give den som moralske fyrtårne, som rygraden og pejlemærke for andre i dansk politik.
    Men skal vi være så tolerante, at vi tolererer vores egen undergang? For at blive i den radikale optik, ”sådan er det jo,” udtalt 15.8.2012 på de radikales sommergruppemøde af Margrethe Vestager. Disse fire ord, blotlægger partiets DNA: Arrogance, ufølsomhed, bedreviden og en elitær bedreviden i forhold til mennesker af dansk oprindelse og etnicitet.

    At skade Danmark, har fra partiets start i Odense 1905, været en hovedhjørnesten i Det Radikale Venstre´s politik. De Jelvedske medløbere som Vestager, Helveg, Stampe, Hersom, Allerslev, Carsten Nielsen, Østergaard – manden med det vilde blik – og overløberen Rohde, der alle anser sig som bedre og mere dannede mennesker end de fleste, er i realiteten ikke andet end opkog af landsforræderen, den radikale Erik Scavenius og han hentede næring til sin omklamring af Werner Best fra Corfitz Ulfeldt. Partiet har et iboende quislinge gen. De radikales mål er en likvidering af danskernes historie, og afvikling af vestlige værdinormer. Her gælder det om at skide på Danmark og sværte dem til der er uenige. Vi smykker os ikke med flaget, og vores politik er ikke pakket ind i Dannebrog, som ”Hendes Hellighed” Margrethe Vestager har udtalt.
    At være radikal er ikke en politisk overbevisning, men en karakterbrist. Det illustreres bedst af seneste stunt (12.8.2013) fra Margrethe Vestager, hvor hun på kvalmende vis udtalte disse udsagn: ”Vi tror. På Fremtiden. Vi lytter. Før vi beslutter. Vi samarbejder. Med dem der vil.” De radikales overrabbiner Morten Helveg Petersen fortsatte i samme skure, op til valget EU-Parlamentet (2014), med følgende slogan: Vi tror. På Europa.”
    Og man kunne have fortsat med ”Vi elsker. Mest os selv.”

    At TV2 (Lippert) betegnede billederne som historiske, er helt hen i vejet. Herregud, en hånd på låret for 10 år siden, åbenbart skulle hun efterfølgende have krisehjælp.

    Kommentar by der Adler — 8. oktober 2020 @ 08:58

  30. Hånd på et lår for 10 års tid siden??? OK vi er hos de hellige radikale….Benægtelsen i starten minder om Bill Clintons lir med Monica Levinsky….Men helt ærligt. Ordet Sexisme er simpelthen for de bonnerte og sexforskrækkede. Sexchikane, hvor en overordnet presser sexydelser ud af en underordnet, som ikke tør sige fra ga presset..er en ting man kan tale om at straffe, eller skal straffe. Men her er vi ude i det bonnerte overdrev på Thi hi Folkeskoleniveau. Det er en medieudsprunget (MSM) storm i et glas vand. Totalt ude af propotioner med andre langt mere alvorlige emner. Endda klimatosserierne må siges at være mere alvorligt. Pinligt. Men ok. Vi er hos de hellige Radikale med de opskruede idealer om bonnerthed.

    Ellers vil jeg øjes med at rose Socialdemokratiet for endelig at have kastet Nyrups Hallalrene udtalelse overbord og med Statsministeren og Tesfaye er begyndt at rydde op blandt muhammedanerbander og socialkontrol, samt blandt de mest modbydelige Imamers undertrykkelseskontrol. Det er dejligt at opleve. Sosserne skal roses i den sammenhæng. Støt SIAD. http://www.siaddk.wordpress.com. God torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 8. oktober 2020 @ 08:58

  31. 28:

    Venstreorienterede kvinder er løsere på tråden. Derfor.

    Kommentar by Bastardo — 8. oktober 2020 @ 09:08

  32. # 22 Erik
    Både Carsten og Sofie slipper fordi de er kvinder. Om navnet antyder at den ene er transkønnet tør jeg dog ikke aldeles afvise.

    Kommentar by bjarne binee — 8. oktober 2020 @ 09:13

  33. OT: Her op til kl. 9.00 manipulerede DR P1 helt vildt som sædvanlig. Man holdt mikrofon for en indvandret “ekspert” der påstod at kriminaliteten var faldet og faldet gennem de sidste 25 år, så den nu var historisk lav. Regeringens udspil for at mindske indvandrernes kriminalitet med vold, røverier, overfald, indbrud, skyderier, hjemmerøverier, påsatte brande, knivstik, mord og vanvidskørsler m.m.m., var noget pjat og en uretfærdig, usaglig og ubegrundet politisk forfølgelse af nogle stakkels AEH’ere, hvoraf de 98-99 % var ganske uskyldige, fredelige og harmløse.

    DR P1 er kommunisternes, pladderhumanisternes og godhedsindustriens ivrige og fanatiske talerør. DR er til at brække sig over.

    Kommentar by Bent A — 8. oktober 2020 @ 09:14

  34. “Der er gennemført en samtale med den påtale, som jeg mener er den rigtige i den konkrete sag,” oplyste Morten Østergaard den 6. oktober.

    Hvordan mon den samtale er foregået?

    Har Morten Østergaard stået foran et spejl med løftet pegefinger og irettesat sit eget spejlbillede?

    Det må være oplagt for bladtegnere at gengive denne “medarbejdersamtale”.

    Morten Østergaard har ført folk bag lyset. Han har forsøgt at skjule, at det var ham selv, der var krænkeren.

    Det er således ikke krænkelsen, men forsøget på at skjule at han var krænkeren, som fældede ham.

    Kommentar by np — 8. oktober 2020 @ 09:19

  35. # 29 der Adler
    For mig er en af de store glæder at læse der Adlers kommentarer.
    Beskrivelsen af De Radigale er et pletskud.

    Kommentar by bjarne binee — 8. oktober 2020 @ 09:23

  36. Kommentar by redneck — 8. oktober 2020 @ 08:52.

    Det er nok nærmere venstreorienterede kvinder der tænker med fissen, hvis sandheden skal frem. De er også helt oppe på barrikaderne mht. kønsdebatten, så det hele handler åbenbart om underlivet på den front.

    Men dermed ikke sagt, at venstreorienteret politik ikke generelt tiltrækker hankønstabere af beta-varianten, netop fordi kvinderne er så nemme.

    I øvrigt var det kun et spørgsmål om tid for Østergaard, for jeg husker stadig tydeligt, hvordan han åbenlyst stod og slikkede på Pernille Skipper med øjnene, hver gang hun havde ordet, under partidebatterne op til sidste valg.

    Kommentar by Kimski — 8. oktober 2020 @ 09:25

  37. Hvis man prøver ikke at lade sig påvirke af, at man er uenig med den skadelige radikale politik, så har jeg en forestilling om, at Morten Østergaard faktisk har fundet det ganske naturligt at vise bla. med en lille berøring på låret, at han synes, at en kvinde er tiltrækkende.

    Men han har ikke lagt så meget i det. Faktisk glemt det hurtigt igen, når den tiltrækkende kvinde var ude af syne. Det har heller ikke haft noget med magt at gøre. Bare almindelig spontan glæde over tiltrækkende kvinder.

    Omvendt har han nu lært på den hårde måde, hvordan venstreorienterede kvinder i flok og med magt hævner sig. Kvindernes vellykkede hævn var, at han skulle ydmyges totalt foran den danske verdenpresse, så alle bagefter kan sige, at han er en klovn og et skvat.

    Det samme tema om venstreorienterede kvinder, der hævner sig i flok, genfinder vi fra den opsigtvækkende sag om den påstående voldtægt i miljøborgmester Ninna Hedeagers seng. Ydmygelsen af manden var målet, og det lykkedes i fin stil, selvom han blev frifundet. Kvindernes store succes kom bla. til udtryk ved, at andre mænd begyndte at kalde han det ydmygende ‘Enhedslistepik’.

    Men hvad er det for en hævn, kvindeflokken er ude efter?: I Morten Østergaards tilfælde er der tale om, at Lotte Rod blev stikfornærmet over, at Østergaard ikke tog berøringen alvorligt. Det var altså ikke berøringen på låret, der var problemet, men at Lotte Rod følte sig ‘billig’ bagefter, fordi hun lagde en masse i berøringen, mens Østergaard ikke tillagde det nogen betydning og havde hurtigt glemt alt og flirtede nonchalant videre med andre kvinder uden at lægge særlig mærke til Lotte Rod.

    Mens Østergaard glemte alt, pønsede Lotte Rod på hævn og ønsket om en ydmygende hævn lå og voksede sig stor i hendes baghoved gennem 10 år, indtil chancen bød sig. Motivet hos den flok kvinder, der hjalp Lotte Rod med at føre kniven, var heller ikke ædelt på nogen måde. Magtens sødme og den offentlige ydmygelse af manden var alt for fristende.

    Kommentar by traveler — 8. oktober 2020 @ 09:26

  38. Nu har alle de røde partier kvindelige formænd. Tror i rød stue med DR P1 forrest vil kræve kvoter af mænd som partiformænd….

    Kommentar by Martin — 8. oktober 2020 @ 09:32

  39. Bliver spændende om sofie holder, hvis hun også vidste hvem, hvad, hvor, men alligevel tav.

    Apropos folketinget. Det var godt nok nye selleri i suppen, da forskellige ministere fremlagde nye tiltag imod bander, ophold, overfald mm i morges.

    Kommentar by Islamarebad — 8. oktober 2020 @ 09:34

  40. Det er jo lidt poetisk retfærdighed, at det åh so moralske Radikale parti selv rammes af MeeToo :-)

    Men når det er sagt, ligner det nu mest et kongemord begået af parties feminazistiske fløj. Det er næppe et tilfælde, at Samira Nawa for ikke så længe siden startet hele showet ved at rette en bredside mod Jeppe Kofoed. Hun har helt sikkert vist, at det ville ende med at MØ måtte trække sig.

    Så alt i alt stort tillykke med, at det Radikale Venstre nu er 100% kastreret. Det er nu i endnu højere grad nu kun et parti for kvinder, muslimer, homoer og andre kællinger.

    Kommentar by Holger_Danske — 8. oktober 2020 @ 09:36

  41. Har altid kaldt ham Imam Østergaard…….

    Kommentar by Moth — 8. oktober 2020 @ 09:45

  42. Radikales udgave af ‘BLM’ er ‘PSM’: Partipatters Sexlives Matter.

    Kommentar by Gustav Jensen — 8. oktober 2020 @ 10:01

  43. Tja. Et kongemord. En sag der var AFSLUTTET med en tilgivelse benyttes så til et kongemord. Lotte Rod er kvalm i den rolle. Hun ved at der vil stilles spørgsmå internt såvel som eksternt. Sammen med Sofie Carsten.
    Forstår ikke de øvrige 13 medlemmer af gruppe der lader sig trække rundt af de to bitches.
    Men, det bekræfter at ingen fascister har nogen moral.

    Kommentar by River — 8. oktober 2020 @ 10:05

  44. For kort tid siden var Sofie Carsten Nielsen på TV, tydelig meget agressiv.
    Jeg husker ikke ordret, men budskabet var at nu skal mænds krænkelser stoppes. Hun bandede ikke men det var tæt på.

    Det er business as usual når De Radikale skal forholde sig til kvindesyn i Islam. Der er helt sikkert enorm mørketal med fysisk og psykisk vold i den kultur. Se til Sverige hvordan kommuner holder kønsadskilte møder. Sverige har kapituleret og indført sharialovgivning.

    https://politiken.dk/indland/art7953767/%C2%BBHvis-man-fjerner-%C3%A9n-sharia-imam-s%C3%A5-kommer-der-bare-en-ny%C2%AB
    Halima El Abassi (42) er forkvinde for Rådet for etniske minoriteter, der rådgiver udlændinge- og integrationsministeren.

    Halima truer faktisk med at Danmark ikke skal røre imamer, underforstået at der er nok at tage af rundt om i verden hvis vi fængsler en enkelt i Danmark

    Kommentar by k.m. — 8. oktober 2020 @ 10:07

  45. Opfølgning på
    Kommentar by traveler — 8. oktober 2020 @ 09:26

    At Morten Østergård overhovedet ikke i sin vildeste fantasi havde forestillet sig, at hans nonchalante håndspålæggelsen for 10-11 år siden var noget særligt, kommer til udtryk i følgende sætning fra det skæbnesvanger møde:

    “Morten sagde, at han var habil i sagen. Og det var derfor, han trak sig, for det havde man ikke tillid til, siger Sofie Carsten Nielsen.”

    Det se ud til at være en ikke ukendt klassiker: At manden flirter tankeløst og uden at lægge noget i det og glemmer det ligeså hurtig igen, mens kvinden tillægger det stor betydning og bliver vred over hans ligegladhed og manglende opmærksomhed over for lige netop hende.

    Kommentar by traveler — 8. oktober 2020 @ 10:51

  46. Flere medier fortæller, at lille Simon Emil med fistelstemmen nu opgiver sit projekt med partiet Fremad.

    Mon de to tidligere partifæller Morten og Simon Emil har noget nyt i støbeskeen?

    Et LGBT+-parti med Sharia?

    Kommentar by Revisoren — 8. oktober 2020 @ 11:00

  47. @ traveler — 8. oktober 2020 @ 10:51
    Ja, det ligner mere en forsmået kvindes hævn end en stakkels krænket kvinde.

    Lotte Roed er sikkert en sød dame, men hendes “sexual-market-value” er altså ikke specielt høj. Jeg vil sige 4-5 stykker, og mest fordi hun ser ud til at have et par gode tasker.

    Østergaard havde måske tænkt sig et hurtigt knald, men det blev aldrig til noget. Reelt set havde det været smartere af Østergaard at give hende en solid gang pik, gerne med smæk og tøranal og lade hende dumpe ham bagefter

    Kommentar by redneck — 8. oktober 2020 @ 11:18

  48. Så kan han vel stille op til Overborgmester posten i København ?

    Kommentar by wilty — 8. oktober 2020 @ 11:29

  49. Morten måtte jo væk, hans ultimative krav til regeringen om at levere på den vanvittige Co2 plan, ellers ville de radikale vælte socialdemokraterne af pinden, var ved at blive en kattepine for de radikale, der bestemt ikke er varme på tanken om valg lige nu og kunne blive tvunget ud i en LA.
    Ren taktik og studehandel, lur mig om de radikale ikke bliver mere medgørlige på CO2 området i nær fremtid.

    Kommentar by Kunta — 8. oktober 2020 @ 11:43

  50. Kommentar by redneck — 8. oktober 2020 @ 11:18

    Ja, den forsmåede kvindes hævn synes mere det egentlige motiv, men da det ikke er et acceptabelt motiv hos pæne kvinder, så forskydes det til kvinden som offer.

    I sagen om Ninna Hedeager og hendes seng synes den forsmåede kvindes hævn også at være det egentlige motiv.

    Kommentar by traveler — 8. oktober 2020 @ 11:44

  51. >wilty — 8. oktober 2020 @ 11:29

    Så skal han vel skifte til afholdslisten først.

    Kommentar by Erik — 8. oktober 2020 @ 11:47

  52. >bjarne binee — 8. oktober 2020 @ 09:13

    Det er smart af Sofie Carsten.
    Da den som 5 årig skulle vælge køn var det Radigale gen allerede så fremtrædende at den ikke kunne bestemme sig.
    Derfor de to meget forskellige navne.
    Det var dengang.
    I dag skal man vel op på mindst 7 navne for at blive dækket ind i ens kønsvalg.

    Kommentar by Erik — 8. oktober 2020 @ 11:51

  53. Læst i EB,s elektroniske sprøjte lige nu. Det sidste nye er at Martin Lidegaard ikke blev formand for De Radikale….fordi han engang (for lang tid siden) kom for tæt på en kvinde på Dansegulvet (Cirka citat fra EB). Han husker det ikke selv, men sådan er det blevet fortalt videre,…..og den går jo ikke hos de Hellige Radikale. Mænd må ikke komme for tæt på kvinder på et dansegulv. Det er vel sexisme….:-) :-) :-) :-). (Den rene kastreret mands masochisme) :-) :-)
    Derfor gik posten til en kvinde…

    Kommentar by Michael Unna — 8. oktober 2020 @ 11:59

  54. traveler kl. 09:26

    “Mens Østergaard glemte alt, pønsede Lotte Rod på hævn og ønsket om en ydmygende hævn lå og voksede sig stor i hendes baghoved gennem 10 år, indtil chancen bød sig.”

    “Det var altså ikke berøringen på låret, der var problemet, men at Lotte Rod følte sig ‘billig’ bagefter, fordi hun lagde en masse i berøringen, mens Østergaard ikke tillagde det nogen betydning og havde hurtigt glemt alt og flirtede nonchalant videre med andre kvinder uden at lægge særlig mærke til Lotte Rod.”

    Efter traveller’s ufrivilligt komiske motivanalyse er det på sin plads at oplyse, at Lotte Rod er mor til to børn og lykkelig gift med Kenneth Praefke, økonomisk redaktør på dagbladet Børsen.

    Citat fra Jydske Vestkysten, 19. september 2019:

    “Lige nu er Lotte Rod på barsel sammen med sin mand Kenneth Praefke. Og den lille familie lever lige nu i en “lille skør boble”, som hun kalder det, hvor man ikke sover så meget om natten, men har det dejligt.”

    Lyder det som en venstreorienteret kvindelig hævner? Nej, det lyder som en borgerlig kernefamilie fuld af kærlighed.

    https://jv.dk/artikel/lotte-rod-f%C3%B8dte-i-indk%C3%B8rslen

    Kommentar by np — 8. oktober 2020 @ 12:08

  55. Martin Lidegaard er på samme måde også helt ude i tovene. Han fatter ikke en bønne af, hvad partitoppens kvinder har gang i.

    Og specielt ser man nu, at Sofie Carsten Nielsen brutalt har sikret sig den absolutte magt ved at have noget måske-snavs på enhver mand, der måtte udfordre hende, uden at mændene aner, hvad det kan være.

    I Berlingske udtaler han:

    »Jeg har ikke oplevet krænkelser, nej. Jeg har heller ikke selv foretaget dem, så vidt jeg ved.«

    »Og jeg har også selv nævnt – og det kan jeg lige så godt gøre her med det samme – en sag hvor jeg ikke selv har nogen som helst erindring, men hvor Sofie Carsten Nielsen har fortalt mig – alle har jo kunnet komme til Sofie – at for nogle år siden er der en, der følte, at jeg måske kom for tæt på et dansegulv. Og det var den sag, der ligesom blev nævnt. Det er jeg selvfølgelig ked af, hvis er rigtigt. Jeg kan desværre ikke huske det, og jeg ved ikke mere om det end det.«

    Stærke sager om Sofie Carsten Nielsens magsyge!

    Kommentar by traveler — 8. oktober 2020 @ 12:08

  56. Kvindebevægelsen har sejret ad helvede til. Den har skudt sig selv i foden med den seneste udartning af Metoo.

    Ikke alene kræver den positiv særbehandling for kvinder til ledende poster. Den diskvalificerer nu også mænd, fordi det jo ikke kan udelukkes at en mand eventuelt har en et lig i lasten i form af en krænkersag fra en våd julefrokost, engang i hans ungdom.

    Så vidt jeg kan se har muslimerne måske en pointe, når de adskiller kønnene på skoler og arbejdspladser, eller forlanger at kvinder skal indhylle sig i flagrende gevandter der tilslører alt, så enhver form for seksul

    Kommentar by JC — 8. oktober 2020 @ 12:09

  57. Kvindebevægelsen har sejret ad helvede til. Den har skudt sig selv i foden med den seneste udartning af Metoo.

    Ikke alene kræver den positiv særbehandling for kvinder til ledende poster. Den diskvalificerer nu også mænd, fordi det jo ikke kan udelukkes at en mand eventuelt har et lig i lasten i form af en krænkersag fra en våd julefrokost, engang i hans ungdom.

    Så vidt jeg kan se har muslimerne måske en pointe, når de adskiller kønnene på skoler og arbejdspladser, eller forlanger at kvinder skal indhylle sig i flagrende gevandter, der tilslører alt, så enhver form for seksuel tiltrækning elimineres.

    Kvindebevægelsen kan i hvert fald ikke ændre på biologien. Heller ikke på den biologisk betingede forskel på mænds og kvinders seksualitet, hvor kvinder er defensive og mænd er offensive. Men den ønsker måske helt at afskaffe seksuel forplantning og gå over til reagensglasformering?

    Kommentar by JC — 8. oktober 2020 @ 12:14

  58. Kommentar by np — 8. oktober 2020 @ 12:08

    Det ser ud til, at du ikke forstår dig på, at mennesker kan være komplekse. Der må du have et problem. For en venstreorienteret kvindelig hævner kan da sagtens have et lykkeligt familieliv.

    Det minder mig om, at snart sagt alverdens onde diktatorer og narkobaroner har vist sig i diverse biografier at være søde og opmærksomme familieoverhoveder. Det overrasker ingen.

    Kommentar by traveler — 8. oktober 2020 @ 12:17

  59. Der var et indslag på tv om at det skulle ligefrem være ved lov at kvinder blev ledere. Altså selv om mænd havde bedre cv skulle der en kvinde på posten. Ren køns racisme.
    Lad den bedst egnede få jobbet.

    Kommentar by Islamarebad — 8. oktober 2020 @ 12:21

  60. @26 Kommentar by Hul igennem? — 8. oktober 2020 @ 08:36

    Råt for usødet. Tomlen op herfra.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 8. oktober 2020 @ 12:43

  61. Som np nok ufrivilligt er inde på, så kan man tilføje den mulige ekstra dimension, at Lotte Rod gerne vil vise sin mand, at hun trofast. Politikere er jo tit hjemmefra til lange og sene møder med alverdens charmerende og karismatiske mennesker. Søde musik opstår, og hvad så med hjemmefronten.

    Kommentar by traveler — 8. oktober 2020 @ 12:53

  62. Den radikale og rabiate feminist “np” forsvarer selvfølgelig det radikale parti, Lotte Rod og So fie Carsten.

    Kommentar by Bent A — 8. oktober 2020 @ 12:54

  63. Lotte Rod´s mand og børn har ikke noget med sagen at gøre.

    Jeg giver De Radikale karakteren -03.

    Det er en flok usle mennesker der slås om 10 år gammel sag, hvor Morten Østergaard bevidst eller ubevidst rørte ved Lotte Rod.
    Hvor seriøs ved de kun selv.

    De Radikale vil til gengæld ikke stemme for et forbud mod omskæring.
    Et fysisk indgreb på raske drenge og pigebørn er i allerhøjeste grad en krænkelse af deres rettigheder.

    Det var House of Cards i virkeligheden

    Kommentar by k.m. — 8. oktober 2020 @ 12:55

  64. Den liderlige mandsling Morten Østergaard skal kun være glad for, at sagen kommer frem nu, før Sharia er fuldt ud implementeret i Danmark.

    Ellers ville straffen være, at han skal gifte sig med den knibske gammeljomfru Lotte Rod.

    Selvom man hader MØ, vil det næsten være for ondskabsfuld en straf…

    Kommentar by Revisoren — 8. oktober 2020 @ 13:01

  65. MÅSKE DET ER PÅ TIDE AT SE PÅ MARIA RØRBY RØVS ROLLE i den enorme DR “sexistiske” hetzkampagne mod danske mænd. Vi nærmer os 500 udsendelser, indslag og budskaber på kort tid.

    Kommentar by Bent A — 8. oktober 2020 @ 13:25

  66. AF DEN LATTERLIGE IKKE-SAG HOS DE RADIKALE kan man iøvrigt lære hvordan det lykkedes de svenske feminister at komme til magten. Alle fornuftige mænd blev skubbet ud af politik, og tilbage blev kun nogle få feminiserede mænd, der altid og hele tiden leflede for politik-kvinderne.

    Og hvad har feministerne så brugt magten til? De har brugt den til at ruinere og ødelægge Sverige. Alt med økonomi, kultur, fred og sikkerhed ligger i ruiner. Og landet er blevet besat af kulturfremmede som udsætter svenskere for hverdagsterror med overfald, voldtægter, skyderier og bombeeksplosioner osv.

    Det er hvad der er kommet ud af de røde pladderhumanisters drømme om Sverige som en humanistisk stormagt.

    Kommentar by Bent A — 8. oktober 2020 @ 13:37

  67. Hvis hånden på låret havde været håndteret lidt mere elegant, havde pigen aldrig beklaget sig.

    Kommentar by Ole Madsen — 8. oktober 2020 @ 13:50

  68. Ja, tænk at det skulle komme så vidt, at man ligefrem forsvarer Morten Østergaard.

    Det forekom indtil i dag ligeså usandsynligt, som at blive veganer…

    Kommentar by Revisoren — 8. oktober 2020 @ 14:00

  69. Lotte Rod oplyser på twitter, at hun i går stemte på Martin Lidegaard som ny politisk leder af Radikale Venstre.

    “I går stemte jeg på Martin, fordi jeg gerne ville have givet hans politiske tanker en chance.”

    Hermed kan kommentarsporets påstand om et feministisk komplot afvises.

    https://twitter.com/LotteRod/status/1314138654533656582

    Kommentar by np — 8. oktober 2020 @ 14:07

  70. Det er også noget vrøvl, at Radikale Venstre er et venstreorienteret parti.

    Prøv at se, hvem der yder økonomisk støtte til partiet:

    A.P. Møller – Mærsk
    Dansk Arbejdsgiverforening
    Dansk Erhverv
    Dansk Industri
    Hermod Lannungs Fond
    Fremstillingsindustrien
    Industriens Arbejdsgivere i København
    Kjeld Kirk Kristiansen

    https://da.wikipedia.org/wiki/Radikale_Venstre#%C3%98konomi

    Vi kan takke dem for, at fodnotepolitikken sluttede, og at de støttede Poul Schlüters økonomiske genopretning af Danmark, efter at landet under Socialdemokratiet havde været på “afgrundens rand”.

    Det var således også Margrethe Vestager, som sikrede, at den borgerlige økonomiske politik fortsatte under Helle Thorning-Schmidt.

    Hvis Martin Lidegaard var blevet den nye politiske leder, så ville partiet igen begynde at arbejde for pragmatiske resultater til Danmarks bedste, i stedet for den konfrontatoriske linje som det har haft under Morten Østergaard.

    Kommentar by np — 8. oktober 2020 @ 14:26

  71. Hermed kan kommentarsporets påstand om et feministisk komplot afvises.

    Nej, np, Lotte Rod blev stemt ned af strammerne i partiet

    Lotte Rod har måske fortrudt sin åbenmundethed om Morten Østergaard

    Kommentar by k.m. — 8. oktober 2020 @ 14:30

  72. #30
    “Statsministeren og Tesfaye er begyndt at rydde op blandt muhammedanerbander”

    Husk at skelne mellem retorik og handling.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 8. oktober 2020 @ 14:32

  73. Det Radikale Venstre vil smadre Danmark og lægge al beslutning i en EU regering. Åbne grænser og særbehandling af indvandrere i forhold til danskere.

    De Radikale har altid slingret derhen hvor indflydelse er størst, og de er parat til at sælge deres egen bedstemor for at komme til magten

    Kommentar by k.m. — 8. oktober 2020 @ 14:34

  74. Det var De Radikale, som førte udlændingepolitiken fra 1983 og frem og Jelved, som lovpriste Islam i Folketinget (Ikke for meget Islam, men for lidt). Det er en ærlig sag at de er antinationale, men dermed har de også skadet Danmark eller ligefrem ødelagt det, med Deres vanvittige åbne dørs politik.

    Kommentar by Michael Unna — 8. oktober 2020 @ 14:36

  75. 73) Ja helt tilbage før 2 verdenskrig, hvor udenrigsministeren lovpriste Naziregimet (Har slået os med forbavselse). Man læner sig op af magten og pynter sig moralsk med den, uanset jordnære konsekvenser.

    Kommentar by Michael Unna — 8. oktober 2020 @ 14:39

  76. Mon ikke Joe Biden er himmelhenrykt for, at han ikke er i Det Radigale Venstre:
    pic.twitter.com/s42hbJF2cL

    Kommentar by Voldposten — 8. oktober 2020 @ 14:39

  77. # 53 np
    Borgerlig er i sandhed et rummeligt ord. Som folketingsmedlem for De Radigale repræsenterer Lotte Rod den mest rabiate venstrefløjs værdipolitik i folketinget. Iflg. np er hun imidlertid privat en del af en borgerlig kernefamilie.

    Kommentar by bjarne binee — 8. oktober 2020 @ 14:41

  78. bjarne binee kl. 14:41

    Lotte Rod udtrykte sin støtte til burkaforbuddet – imod partilinjen – men blev banket på plads af Sofie Carsten Nielsen.

    Kommentar by np — 8. oktober 2020 @ 14:52

  79. Jens Rohde udtaler sig nu til psyko-zeuthen. Men bør Rohde egentlig ikke trække sig helt fra politik? Var det ikke ham der sagde noget om et misil til Thorning? Er det ikke sex-chikane? Jeg synes det er skammeligt!

    Kommentar by Johnson — 8. oktober 2020 @ 14:58

  80. Hvad er det for en uhyrlig farlig boerne have ,vi har som politikere

    Kommentar by dunk — 8. oktober 2020 @ 15:10

  81. Jeg tror sgu ikke, at hende Lotte-tøzen er helt rask.

    Har I set hendes psyko-øjne?

    Hvis hun kiggede på min pjovert med de øjne, så ville den sgu da blive bange…

    Kommentar by Revisoren — 8. oktober 2020 @ 15:12

  82. Det bedste for MØhammed lige nu, ville være at konvertere og flygte til et muslimsk land. Når de i islamistan får historien om hans seksuelle nødtørft, får han omgående asyl. Han forsvarede i Danmark de islamiske kerneværdier om mandens brugsret til vantro kvinder. Han arbejdede for åbne døre for islamisk okkupation af det vantro Danmark. Han beskyttede ærbare islamiske kvinder mod ækel kristen fratagelse af tørklædet. Han støttede voldelige migranters plyndring af socialkontorerne. MØhammed er den bedste af profetens budbringere. I Islamistan vil han omgående modtage titel af Stormufti af Hoppeborgen.

    Kommentar by Gustav Jensen — 8. oktober 2020 @ 15:17

  83. Bare der var valg i morgen. Så ville de gå klart tilbage.

    Kommentar by Ewing — 8. oktober 2020 @ 15:26

  84. Hvis du vil have en ven i politik, så køb en hund. Du kan jo kalde den Sofie

    Kommentar by Bastardo — 8. oktober 2020 @ 15:57

  85. https://jyllands-posten.dk/politik/ECE10648477/Hvem-stemte-hvad-om-tild%C3%A6kningsforbuddet/
    Her er derfor et overblik over, hvem der stemte hvad. Politikere, der ikke er nævnt på listen, var fraværende og deltog ikke i afstemningen.

    “Lotte Rod udtrykte sin støtte til burkaforbuddet – imod partilinjen”
    Lotte Rod er ikke på listen over afgivne stemmer, hvor var hun da forslaget var til afstemning?

    Kommentar by k.m. — 8. oktober 2020 @ 16:02

  86. En hel dag på Uriasposten uden Umulius, men så dukker np op

    different name, same shit

    Kommentar by k.m. — 8. oktober 2020 @ 16:09

  87. Fryd

    Kommentar by Gert — 8. oktober 2020 @ 16:18

  88. Vi kunne også nævne Deres nedværdigelse af frihedskæmperne efter 2 verdenskrig, som de kaldte mordere-vedrørrende stikkerlikvideringerne. Selvretfærdig i samarbejdspolitiken pyntede de sig med god moral, men sørgede for at afvæbne landet før Hitlers invasion. De Radikale er til salg for enhver magt der truer vores frihed og Danmark.

    Kommentar by Michael Unna — 8. oktober 2020 @ 16:19

  89. De står for intet -andet end hvad der magtmæssigt er hipt. De har ikke engang en eksklusionsparagraf, så enhver kan elde sig ind uanset, hvad de står for.

    Kommentar by Michael Unna — 8. oktober 2020 @ 16:20

  90. k.m. kl. 16:09

    “Lotte Rod er ikke på listen over afgivne stemmer, hvor var hun da forslaget var til afstemning?”

    Hun var blevet banket på plads, hvilket jeg oplyste i min kommentar.

    Citat begyndt:

    Onsdag meldte Radikales folketingsmedlem Lotte Rod (R) sig klar til at bakke op om et burka- og niqabforbud. Et forbud, som Radikale ellers altid har været modstander af.

    “Det vil være rigtig fint, at vi kan se alle mennesker i øjnene og kan se deres ansigtsudtryk, når man går på gaden eller i supermarkedet. Det betyder rigtig meget for mig,” siger Lotte Rod ifølge Jyllands-Posten.

    Lotte Rod understreger, at opbakningen til et forbud er betinget af, at det bakkes op af indsatser for at hjælpe muslimske kvinder ud af undertrykkelse og social kontrol.

    (…)

    Onsdag aften trak Radikale så i land igen. Lotte Rod er i sommerferien fungerende ordfører og har udtalt sig for egen regning, skriver hun selv på Facebook. Og der er fra partiets top ikke opbakning til et forbud, slår medlem af gruppeledelsen Sofie Carsten Nielsen her til morgen fast ifølge Jyllands-Posten.

    Citat slut.

    https://www.altinget.dk/artikel/politisk-overblik-radikalt-burkaforbud-turretur

    Kommentar by np — 8. oktober 2020 @ 16:32

  91. Men for at vende tilbage til den skrækkelige -SEXISME-bonnerthedsforskrækkede politiske trend. Youtube: Dolly Dotts-tell it all about boys. (Nyd musiknummeret:-) :-) :-)). God torsdag aften. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 8. oktober 2020 @ 16:48

  92. Kommentar by Ole Madsen — 8. oktober 2020 @ 13:50.

    Fuldstændigt korrekt. Havde Brad Pitt været håndspålæggeren, havde hun skamredet ham til bevidstløshed.

    Kommentar by Kimski — 8. oktober 2020 @ 16:58

  93. Kommentar by Bastardo — 8. oktober 2020 @ 15:57.

    Det tror jeg sgu ikke er nogen god idé: Det ser ud til at der er en chance for, at den udvikler sig til en rabiat tæve, der ender med at bide familie medlemmerne af hankøn.

    Kommentar by Kimski — 8. oktober 2020 @ 17:09

  94. Det Radikale Venstre er et mentalt sygt parti.
    Lotte Rod skulle selvfølgelig have været ekskluderet for partiskadelig virksomhed.
    Hun har gemt sin oplevelse for 10 år siden, som trumfkort til senere, at blive spillet ud.
    Eneste formildende er, at det gik ud over Morten Ø.
    I Sverige gider mænd ikke (fysisk), at forsvare kvinderne. Hvorfor mon ?
    Kommer det til, at gå ligesådan her i DK?

    Kommentar by Sussi — 8. oktober 2020 @ 17:29

  95. jeg ved ikke hvor np vil hen med sit skriv

    forsvar for Lotte Rod eller partiet De Radikale

    når np påstår Lotte Rod blev banket på plads, er det jo en indrømmelse af at partiet stemmer FOR Islam og sharia

    Kommentar by k.m. — 8. oktober 2020 @ 17:46

  96. Nu har vi hørt om de krænkede mediekvinder.

    Hvad med kvindelige lærere, der trues og overfuses af indvandrer elever ? Det hænger måske sammen med at de stemmer rødt, og at de ikke tør sætte ord og navn på dem der krænker.

    Nu var det tilfældigvis Morten Østergaard, en hvid dansker. Jeg tror aldrig vi får samme tsunami af klagesager fra skolesystemet, desværre.
    Det er for farlig at røre 14årige Ali og hans 25 fætre

    Kommentar by k.m. — 8. oktober 2020 @ 17:58

  97. https://nordjyske.dk/nyheder/nordjylland/radikalt-raaddenskab-sofie-carsten-nielsen-er-en-del-af-problemet/c31cac82-302b-47db-9037-0176e9b60715

    Kommentar by k.m. — 8. oktober 2020 @ 18:04

  98. Men havde liderbukken MØ fingrene HELT nede i (kage)dåsen?

    Kommentar by Revisoren — 8. oktober 2020 @ 18:07

  99. Den ekstreme feminist So fie Carsten proklamerer at nu skal vi sexismen til livs. Og der er meget andet So fie vil til livs. Og der er en lang radikal liste over alt det man skal have gjort op med. Kort sagt skal der vendes op og ned på det danske samfund. Så det kan blive en BIG MOTHER STAT hurtigst muligt. Så mændene kan blive undertrykt på passende vis. Og så Danmark hurtigst muligt kan blive et betonkommunistisk DDR stat propfyldt med kulturfremmede og voldelige social-klienter.

    Kommentar by Bent A — 8. oktober 2020 @ 18:25

  100. …en betonkommunistisk DDR stat propfyldt….

    Kommentar by Bent A — 8. oktober 2020 @ 18:29

  101. Haha! Endelig lidt humor i dette ellers humorforladte land 😁 Se billedet i artiklen, hvor fire nye borgerlige sidder og tager hinanden på låret! https://www.bt.dk/politik/iskold-vermund-staerk-social-kontrol-hos-de-radikale

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 8. oktober 2020 @ 18:31

  102. Sussi — 8. oktober 2020 @ 17:29

    Jeg tror, du er for hård ved hende, For 10 år siden var hun først i tyverne, og troede på demokrati osv.

    Havde der været en me-too bølge dengang, havde hun nok været bedre beskyttet.

    Men det er kvalmende at se den moralske Morten klædt af. Og det kan næppe være en enkelt hånd, der må ligge mere bag. Og så endda før han blev formand.

    Som sædvanlig er det de mest emsige om andre menneskers opførsel, der er de værste.

    Mortens aften blev een mindre af de sidste dages hellige. Mon han fortryder denne udtalelse?

    “Pia Kjærsgaard – virkeligheden kalder! Modige kvinder træder frem og fortæller deres historie.”

    Kommentar by tavsen — 8. oktober 2020 @ 18:36

  103. De Radigale imploderer indefra. Det er smukt og dejligt for Danmark :-)

    Kommentar by yggdk — 8. oktober 2020 @ 18:37

  104. k.m. — 8. oktober 2020 @ 18:04

    Ja, der var ikke megen søstersolidaritet hos den tvekønnede. ÆKELT

    “Sofie Carsten Nielsen er en del af løgnen, sagde et anonymt medlem af den radikale folketingsgruppe tidligere i dag til Ekstra Bladet”

    Vedrørende alle de overfaldne kvinder i lærerfaget, de skifter da bare arbejde. Et lille offer på det multikulturelle alter

    Kommentar by tavsen — 8. oktober 2020 @ 18:46

  105. Lige nu forsøger DR at gøre det til at ALTING er en krænkelse. Bare det at en mand er tilstede i det private eller offentlige rum er en krænkelse i sig selv, hvis der også er en kvinde tilstede. Hvis hun FØLER sig krænket så ER hun blevet krænket, og der er ikke mere at snakke om, medmindre manden kan BEVISE at han ikke var tilstede. DRs sexisme-kampagne er endt i det rene vanvid.

    Kommentar by Bent A — 8. oktober 2020 @ 18:46

  106. Gustav Jensen — 8. oktober 2020 @ 15:17

    100% korrekt. Til dem, der ikke kan se det LÆS KORANEN det vil tjene Jer bedst.

    Kommentar by tavsen — 8. oktober 2020 @ 18:50

  107. Kommentar by Løsriv Jylland! — 8. oktober 2020 @ 18:31.

    Genialt!

    Kommentar by Kimski — 8. oktober 2020 @ 18:51

  108. Kommentar by tavsen — 8. oktober 2020 @ 18:36.

    “Behovet for at ‘virtue signalere’ stiger proportionelt med hvor dumt et svin man egentlig godt ved man er, inderst inde.”
    – Undertegnede.

    Det slår aldrig fejl..

    Kommentar by Kimski — 8. oktober 2020 @ 18:55

  109. NÅR EN HÅND PÅ EN RADIKAL KÆLLINGS BEN i to sekunder ved en fugtig frokost af DR gøres til en begivenhed på linje med månelandingen, corona-epidemien eller 2. verdenskrig, så er vi da ovre i rablende vanvid. Er Maria Rørby Røv vanvittig eller bare hjernedød?

    Kommentar by Bent A — 8. oktober 2020 @ 18:57

  110. Men liderbukken Morten Østergaard er stadig ambassadør for De Hviie i fodboldklubben AGF.

    Kan vi få en kommentar fra GF-tilhænger Hr. Møller?

    Hilsen en hardcore BIF-tilhænger.

    Kommentar by Revisoren — 8. oktober 2020 @ 19:01

  111. Det var da ikke lige mortens aften i går!

    Kommentar by Islamarebad — 8. oktober 2020 @ 19:24

  112. Det er for farlig at røre 14årige Ali og hans 25 fætre

    Kommentar by k.m. — 8. oktober 2020 @ 17:58

    Ja da, det lærte de allerede i 80’erne her på Vestegnen. Blev Ali irettesat, troppede familien op, incl. bats

    Nyuddannede lærere flygter fra folkeskolen: – Jeg synes, det …
    https://www.tvmidtvest.dk/midt-og-vestjylland/nyuddannede-laerere-flygter-fra-folkeskolen-jeg-synes-det-er-skraemmende
    23. jul. 2020 — Men mens eleverne formentlig først forlader skolen efter 10 års … I 2017 overvejede hver fjerde nyuddannede lærer helt at forlade faget

    Kommentar by tavsen — 8. oktober 2020 @ 19:31

  113. HOLD NU KÆFT HVOR ER DET SJOVT

    Kommentar by Bilka — 8. oktober 2020 @ 19:39

  114. Hvis MØhammed ikke fik en erektion ved berøringen af Lotte Rods “Quadriceps femoris”, var det ikke en seksuel krænkelse; men blot et tilfældigt strejf. Vi må derfor afæske MØhammed et svar om han, gennem hele episoden, blev erigeret til en højere stand end moralsk uangribeligt. Dette er vigtigt og for Danmarks gadespejlsbrugere en afgørende faktor i sagens moralske bedømmelse.-)

    Kommentar by Gustav Jensen — 8. oktober 2020 @ 20:03

  115. 98) Tak for linket. Virkelig guld fra Pernille Vermund her.

    Kommentar by Michael Unna — 8. oktober 2020 @ 20:18

  116. tavsen — 8. oktober 2020 @ 18:36
    Hvis man tager udtalelsen om hånd på låret for pålydende, så har hun altså haft 10 år, til at overveje hændelsen.
    Hvis det ikke er rigtig beskrevet, bør hun da senest NU sige sandheden.

    Kommentar by Sussi — 8. oktober 2020 @ 20:46

  117. Hans tårer er som nektar

    https://www.berlingske.dk/politik/jens-rohde-bryder-i-graad-under-radiointerview-efter-dramatisk-doegn-vi?fbclid=IwAR0uw-yqkvb1qazP68c5i7U1AkdyCrtTkACAMd5dS9eVcKk0A6lUigoK0uM

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 8. oktober 2020 @ 20:48

  118. Pu-ha, man bliver sgu lidt småliderlig af al den her snak om damelår…

    Kommentar by Revisoren — 8. oktober 2020 @ 20:51

  119. Få nu sparket serie sex-chikanisten Frank-Klam aka Frank Jensen ud af rådhuset

    Partiets daværende politiske ordfører og kronprins, Frank Jensen, måtte undskylde, efter han til en julefrokost angiveligt kom med tilnærmelser til en studentermedhjælper. 2004

    Under en julefrokost i økonomiforvaltningen på Københavns Rådhus følte kvindelige medarbejdere sig forulempet af overborgmester Frank Jensen (S). Ifølge Ekstra Bladet blev en kvindelig medarbejder slikket i øret, en anden på halsen, og flere blev omklamret og holdt fast af borgmesteren. 2011

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 8. oktober 2020 @ 21:06

  120. Det endte med at Lotte Rod sladrede. Og det var jo godt nok i den forstand at det kom til at afsløre at RV er en blanding af et cirkus og en børnehave. Samtidig med at partiet er et rødt og ondt sammenrend.

    Men alt tyder på aftalt spil. Da Lotte mærkede Mortens hånd på sit ben, flyttede hun den straks væk. Og så skete der ikke mere. Det har Lotte så glemt eller ruget over i ti år. Og brugte derpå DRs So fie Linde kampagne til at hævne det frygtelige overgreb, ved at falde Morten i ryggen, så han kunne blive udskiftet med Lottes veninde. Et rent magtspil.

    Morten er en idiot der har længe fortjent at få sparket, set fra et dansk synspunkt, men Lotte er sgu da helt til grin. En ældgammel lillebitte bagatel blev brugt til et bagholdsangreb.

    Kommentar by Bent A — 8. oktober 2020 @ 21:33

  121. Så meget ballade og konsekvens for så lidt…..en håndspålæggelse for 10 år siden….og samtidig tys-tys, ligegyldighed, ignorance og passivitet over for reel systemisk, strukturel kvindeundertrykkelse i de importerede radikale stemmer fra MENA-landene

    Kommentar by Egon Olsen — 8. oktober 2020 @ 22:54

  122. Sikken dog en dejlig efter Mortens aften.

    Kommentar by Mogens Christiansen — 8. oktober 2020 @ 23:21

  123. Vi er , som jeg advarede mod , STÆRKT på vej mod “svenske ” tilstande, ikke kun med udeladen af etnicitet af gerningsmand , men med KÆLLINGER der vil til rage sig magt ! ,
    citat ” sexisme handler sig jo om magt struktur ”

    struktur
    me to , også igen hvide over privilegeret
    1 million kvinderr i 2017 , med PUSSY HAT
    2006 trump joke ” grab em by their pyssy”

    Kællingerne skal sættes på plads asap
    Heldigvis finder 90% af kvinder selv deres plads, med de max 10% fylder EXTREM meget ikke
    vi elsker kvinder

    Kommentar by john M — 9. oktober 2020 @ 02:49

  124. p.s. Jeg bor tæt på Lotte rode , da jeg så hende sidst stod hun og kradsede klistermærke nærmest panisk af jeg har opsat af generation Identitær af ved rema i Agtrup ,jeg har flere gange snakket med hende, hun for mig virker svært psysisk syg.
    Der er flere i byen der har samme opfattelse.

    Min nabo siger citat ” hun virker som et rumvæsen”

    Kommentar by john M — 9. oktober 2020 @ 02:59

  125. Hvis man tager udtalelsen om hånd på låret for pålydende, så har hun altså haft 10 år, til at overveje hændelsen.
    Hvis det ikke er rigtig beskrevet, bør hun da senest NU sige sandheden.

    Kommentar by Sussi — 8. oktober 2020 @ 20:46

    Det skal du ikke forvente, når det sådan noget på den høje moralske røde fløj (supremacy?), så er statsansatte journalister fuldt ud tilfredse med udtrykket, en hånd på låret, som måske var dansk oversættelse af. grab them by ….

    Tænk bare på sextumulten i dobbeltsengen hos EL. Det forsvandt hurtigt ud af lydbilledet, indtil uafhængige medier fandt den sygdomsmeldte fungerede fint på en kro.

    Nej, statslige medier skal nok sørge for, hvad din dagsorden skal være. Sofie Carsten er en luskebuks, sådan at kende til det hele, uden at gøre noget.

    Kommentar by tavsen — 9. oktober 2020 @ 07:01

  126. Kim Møller “…jeg køber ikke spindoktoriets ‘dårlig håndtering’-forklaring.”

    Enig.

    Man får at vide, at det ikke handler om “hånd på låret”, men om dårlig håndtering – af Østergaard og iøvrigt også af Carsten Nielsen.

    Men den dårlige håndtering skyldes, at “hånd på låret” overhovedet bliver til en sag, de mener skal håndteres, og det først efter 10-11 år og af en større forsamling end de involverede, hvilket er det egentlige i sagen.

    Kommentar by traveler — 9. oktober 2020 @ 07:36

  127. Anders Langballe 7. okt.
    https://twitter.com/ALangballe/status/1313926333467111424

    Morten er den mest ordentlige og empatiske politiker, jeg mødte i mine 20 år i #dkpol og #dkmedier. Håber kulturkampen herfra skal handle om, at empati og ordentlighed fortrænger fortidens brutal og maskulin ledelsesfilosofi. At min ven er første offer er sgu forkert.

    Kommentar by tavsen — 9. oktober 2020 @ 07:49

  128. Kommentar by tavsen — 9. oktober 2020 @ 07:49

    Det er i forlængelse heraf værd at citere Katrine Winkel Holm:

    “Nej, Morten Østergaard, du svigtede ikke offentligheden, fordi du ikke indviede hele Danmark i, at du for et årti siden tog Lotte Rod på låret og at hun siden har taget imod din undskyldning.

    Vi vil helst være fri for at høre om, hvad I Radikale har foretaget jer til jeres julefrokoster. Når man har undskyldt og undskyldningen er blevet modtaget er den sag færdig og rager i øvrigt ikke os andre.”

    Kommentar by traveler — 9. oktober 2020 @ 08:06

  129. Morten Østergaard sagen er en gentagelse af Præsident Bill Clinton-Monica Lewinsky sagen. Bill havde bare højere cigarføring.

    Kommentar by A-mad — 9. oktober 2020 @ 08:08

  130. @127.- 07:49 Morten er en skidt fyr, som har fundet det belejligt at invitere alle islams aber på gratis luksusferie for livet i Danmark. Det er naturligvis overmåde “empatisk og ordentligt”, at skide på sine egne landsmænd og slikke fjendtlige invasionstropper bagi. At han ikke selv kan se det svinske i sin opførsel røber kun hans oprindelse i et landsforræderparti. Hans navn bør tilføjes Ulfeldts skamstøtte i Nationalmuseets have (det var en opfordring).

    Kommentar by Gustav Jensen — 9. oktober 2020 @ 08:30

  131. Gustav Jensen — 9. oktober 2020 @ 08:30 Morten er en skidt fyr

    Han er mere end det, han er afskyelig. Og med dagens nye indrømmelser af flere overgreb, burde han være færdig. Fratages ministerpensioner osv. Han skal gøres ÆRESLØS og FREDLØS, den ækle satan. Hans vælgere må være flove. Godt jeg ALDRIG har stemt på de selvgode partier. Føj for den lede.

    Kommentar by tavsen — 9. oktober 2020 @ 16:39

  132. the reason why a liar and thief, satanist, pedophile, traitor withdraws is because they got close to the truth with real evidence. there is no reason to withdraw otehrwise sonsidering there are many of good years of stalling important decisions and be a pedophile.

    the enraged should focus on the males that deserve to be uncovered. i support that but i do not support blaming all white men for being creepy retarded beta cucks so that you can abuse and oppress others. if you need to fuck, pick someone up in the grocery line instead of committing atocities and getting other men in troble for your crimality but hey, i forgot. to pick someone up in real life means you have to have normal iq, politicians, journalists and police do not have that, just like any public service employee. thay are all beta cuck and one could almost htink they are french and latinamerican.

    Erwache jetzt!

    Kommentar by Erwache — 9. oktober 2020 @ 17:53

  133. Det er den tårnhøje moral, og bonnerte sexforskrækkede primadonnaer, som har skabt det morads for dem selv- De Radikale. Fint og fair nok at sexchikane og afpresning i en overordnet underordnet situation får konsekvenser, men flirt til julefrokost eller om man har modtaget et klap bagi er simpelthen overdreven sexforskrækket bonnerthed…..hvis man har fået et -Nej- og ikke accepteret det, så også fint, hvis det har konsekvenser, men denne intrigante bonnerthed og krænkelseskultur er simpelthen sygt for enhver hyggeligt samværd. Hvis en kvinde er så bonnert må hun lære at sige fra, hvilket så også skal respekteres. Mere er der ikke i det.

    Kommentar by Michael Unna — 9. oktober 2020 @ 20:26

  134. Ikke så underligt at R lefler for islam, begge er det totale hykleri.

    Kommentar by LarsB — 9. oktober 2020 @ 21:21

  135. Ordet pillefyr får pludselig en ny betydning!

    Kommentar by Islamarebad — 9. oktober 2020 @ 21:21

  136. Ordet pillefyr får pludselig en ny betydning!

    Kommentar by P — 9. oktober 2020 @ 21:22

  137. “Morten har håndteret den her sag dårligt” – Hvad fanden er det for en perverteret form for nysprog. Manden har fuldstændig skrupelløst fyldt folk med løgn, fejt løbet fra ansvaret, sjoflet sin familie, pisset på sine vælgere, osv. – Det hører vi så, af Sofie Carsten Nielsen (m.fl. radikale tosser) blive slået hen som dårlig håndtering!

    Underforstået, underforstået mine damer og herrer, at hvis alt den svigagtige løgn Morten Østergaard har pumpet kolleger og vælgerne med, var blevet håndteret rigtigt, så ville hans tølperagtige opførsel være blevet accepteret!?

    Kommentar by T. Flodur — 9. oktober 2020 @ 21:53

  138. Lad mig blot tilføje, at jeg selvfølgelig er komplet ligeglad med hvad Morten Østergaard foretager sig med sine hænder (og med sin pik for den sags skyld) – Hvis der er kvinder der er tossede nok til at placerer sig ved siden af, eller i nærheden af ham, så er det naturligvis deres egen sag – Min fordømmelse går ellene på mandens løgnagtige- og svigagtige opførsel!

    Kommentar by T. Flodur — 9. oktober 2020 @ 22:24

  139. Det er sq direkte KRÆNKENDE over for almen borger, at de som står nærmest til at overtage toppen i de gamle venstrefløjs-/moral-/humanistiske partier, nu med RV i spidsen, er folk (kvinder) der er kommet til tops, fordi de IKKE selv havde rygrad til at sætte grænser for deres egen villighed, til at lade sig prostituere!
    – de holdt kæft for år tilbage, til fordel for egne karrieremuligheder og sidder de, fanden ta dem, i toppen af partier, der vil underkaste Danmarks fremtid til iSlam, for også HER tier de og bøjer sig, i prostituion, for at virke ÅHHH så gode og accepterende, for dem som de selv kun når til sokkeholderene!

    Det er godt nok SYGT, hvis frie, etniske danskere igen stemmer på partier, der leverer kandidater, der end ikke har opnået kvalifikationer i livet, til at takle egne udfordringer i livet!, ja, end ikke har fået livserfaringerne med sig fra udgangen af folkeskolen til mestring af eget voksenliv I TIDE!

    – hvordan i aller hulen forventer Venstrefløjens stemmere/RV+ stemmer, at personer/kvinder som ikke magtede at tage vare på sig selv i tide, skulle kunne varetage poster i DANSK politik/være DANSKERNES beskyttende/lovgivende i Folketinget???

    Jeg vil godt nok håbe, at venstrefløjens og RV+s (rød som blå) stemmere INDSER, at de´ dermed har været med, til at stemme for en politik, der i de´n grad er styret af prostitution, for egocentriske ønsker!

    At de flæber nu/MeToo, viser KUN, at netop disse STADIG ikke har magtet, at mestre egne livsudfordringer, som enhver teenager i dagens Danmark ville kalde for “mindst af alt i liver- udfordringer”!

    Selv vil jeg blot konkludere, igen, at hvem der stemmer på disse segmenter, får hvad de stemmer for:
    nosseløse hankøn og hunkøn der stadig lever i teenage-stadiget!

    – og så appellere til etniske danske stemmeberettigede:
    Stem nu for politikkere, der KENDER livet uden for Borgen/mikrofonerne/universiteterne og IKKE er afhængige af politik som levebrød!

    * såvel i politik, som MSM, RUC-titler, sygehuslæger, “kultur”, m.m.

    Kommentar by M.S. Carstens — 9. oktober 2020 @ 23:12

  140. Topmålt hykleri!!!. Hvornår hører man mon om kvinders “krænkelse” af mænd?. Jeg venter i spænding.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 11. oktober 2020 @ 21:33

RSS feed for comments on this post.