10. oktober 2020

Østergaard gramsede på 21-årig praktikant: “Hun forsøgte gentagne gange at fjerne hans hænder.”

“Alle har tabt på det her”, lyder det klynkende fra Jens Rohde i en samtale med P1, men det er ikke helt sandt. Danmark vinder, når De Radikale taber. Det står på side 1 i bogen. Skeletterne vælter ud af skabet i de her dage, og det er svært at se en politisk udvej for Morten Østergaard. BT har en beretning fra en radikal sommerfest i 2016 – Afsløring: Praktikant anmeldte Morten Østergaard for sexchikane.

“Ifølge B.T.s kilder var den daværende radikale leder beruset til sommerfesten, da han begav sig ud på dansegulvet. Her dansede han med den 21-årige praktikant, der lige var stoppet i partiet. Men dansen udviklede sig til, at Morten Østergaard tog hende på ballerne.

Desuden hev han gentagne gange i hendes trusser og bh gennem kvindens kjole. Hun forsøgte gentagne gange at fjerne hans hænder.

… En tidligere medarbejder fortæller, at Morten Østergaard og den kvindelige praktikant gik et par meter bagved på vej til værtshuset.

‘Så ser jeg det selv flere gange – hver gang jeg vender mig om og kigger på dem, fjerner Morten sin hånd fra hendes røv,’ siger medarbejderen og fortsætter:

‘Det sker gentagne gange, hvor jeg begynder at holde øje med dem og bliver ved med at kigge, da hun jo tidligere har sagt til mig, det var ubehageligt, og hun havde afvist ham ved at fjerne hans hænder.'”

(Morten Østergaard på Facebook, 9. oktober 2020)

Oploadet Kl. 10:15 af Kim Møller — Direkte link222 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/114014/trackback

222 Comments »

  1. ikke overraskende at han har samme chikanerende adfærd som alle dem han ønsker at importere fra Afrika.

    Kommentar by christian — 10. oktober 2020 @ 10:29

  2. Morten listepik slår til igen. Var der ikke noget med Rhode prarlede med et løbsk missil på et tidspunkt?

    Kommentar by Pallemand — 10. oktober 2020 @ 10:35

  3. Sjovt, at som om det ikke var nok, at vi får indblik i hykleriet og dobbeltspillet, så får vi også lov at se, at måden det foregår på oveni det hele er maksimalt underlødig.

    Det Radikale Venstre har altid været under mistanke for underlødighed.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 10. oktober 2020 @ 10:36

  4. Man skulle have et hjerte af sten, om man ikke lo.

    Kommentar by Felix Krull — 10. oktober 2020 @ 10:38

  5. Hvornår hører vi mere om MØ og hans overnatninger i ghettoer?
    Har han rodet under burkaerne?

    Kommentar by Erik — 10. oktober 2020 @ 10:38

  6. Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om det hører ind under ‘ironisk vending’ eller ‘poetisk retfærdighed’, når en moralens selvbestaltede vogter fældes af sin egen manglende moral.
    Men underholdende, det er det sgu…

    Kommentar by Kimski — 10. oktober 2020 @ 10:49

  7. Gad vide, hvad Morten Damelårs kone siger til hans eskapader?
    Mon det er OK med hende, at han tager for sig af retterne ude i byen, mens hun passer ungerne derhjemme?
    Men det kan selvfølgeligt være, at de har et af de her moderne åbne forhold, som helt sikkert er meget populære især blandt de radigale og andre “progressive”.

    Kommentar by Hertz — 10. oktober 2020 @ 10:59

  8. Det er squ længe side jeg har grinet så meget! hvilken FRYD!
    Er dette hvad dansk politik drejer sig om? fede diæter, sprut og masser af praktikanter at gramse på?

    Er det kun de mandlige der har dyrket praktikanterne? Vent bare til Sosserne får åbnet deres skab med henlagte seksuelle krænkelser.

    Denne radiGALE sekt af Oikofober, er nu så smittet af deres egen gift, at de begynder at æde sig selv. (forsæt endelig)
    Disse så evigt kloge, bedrevidende, irettesættende og elitærer, hvordan er det muligt?

    Hvad siger Skt.JegVed og Pestager nede i Bruxelles?

    OG den liden Martin er forsmået, han bjæffede noget om hans tur, men klappede i, da KarstenSofie truede ham med at hun havde noget smuttz på ham.

    Danmark vinder, når De Radikale taber. Så sandt, så sandt!
    Mon BertelBims skriver en ny julesang om de radiGale i år.

    STEM NB! SIAD! Støt GI! Støt UP! Ud af EU&FN! Støt SK! Støt TommyR! Direkte Demokrati NU! Kun 37 på hoPPeborgen! Luk DDR! SIAD!!
    P.

    Kommentar by Piotr — 10. oktober 2020 @ 11:07

  9. “Danmark vinder, når De Radikale taber. Det står på side 1 i bogen.”

    Det gør det faktisk ikke, for Radikale Venstre har gennem årene sikret, at Danmark fører en økonomisk ansvarlig politik, både under borgerligt og socialdemokratisk styre.

    Lige nu er Radikale Venstre uden for politisk indflydelse, f.eks. er de ikke en del af det netop indgåede pensionsforlig – det er Dansk Folkeparti derimod.

    Efter det seneste valg har Radikale Venstre stået isoleret i dansk politik på grund af Morten Østergaards konfrontatoriske linje over for Socialdemokratiet.

    Det har frustreret Marianne Jelved, Martin Lidegaard, Jens Rohde og muligvis også Lotte Rod, som står for en mere pragmatisk linje, hvor man ønsker at opnå konkrete politiske resultater.

    De ønskede en ny ledelse med med Martin Lidegaard som partileder, men det var der ikke flertal for. Og det er trist både for Radikale Venstre og Danmark.

    Kommentar by np — 10. oktober 2020 @ 11:08

  10. Jeg giver showet 4 popcornposer ud af 5 mulige.

    Kommentar by Lider af danskhed — 10. oktober 2020 @ 11:10

  11. Der kommer helt sikkert noget med Jens Rohde siden han ønsker at tage let på østergårds klamme handlinger

    Kommentar by jesper — 10. oktober 2020 @ 11:11

  12. Hør her NonPlayable NoPoint. Der er intet økonomisk ansvarligt i at hente 100.000-vis af ubrugelige negre og muslimer til Danmark, så du kan tage din radigale “økonomiske ansvarlighed” ogf stikke den op hvor lyset ikke skinner.

    Kommentar by Træt — 10. oktober 2020 @ 11:13

  13. Hvornår hører vi mere om MØ og hans overnatninger i ghettoer?
    Har han rodet under burkaerne?

    Kommentar by Erik — 10. oktober 2020 @ 10:38

    NØJAGTIG, deres kvindefjendske mentalitet harmonerer fint med hinanden.

    Godt at snøvlehovedet Martin Lidegaard ikke fik flere end 4 stemmer. Det ville være uliderligt at høre på ham. Så er Pernille Skipper bedre, og DR radioavisen har ALTID hende som kommentator til den seneste aftale. Som om hun har noget praktisk erfaring med arbejdslivet.

    Beskæftigelse
    Studentermedhjælper, Retten i Hillerød, 2009-2011.
    Studentermedhjælper, Center for Rets- og Politiforskning, 2005-2006.

    Kommentar by tavsen — 10. oktober 2020 @ 11:20

  14. Hvis MØ ryger helt ud af dansk politik, mon så ikke DR, Politiken eller Dansk Flygtningehjælp står klar med et nyttejob til ham?

    Er det første gang at rød blok kun har kvindelige formænd, og at der samlet er flest kvinder? 6 mod 4.

    Kommentar by Jens — 10. oktober 2020 @ 11:24

  15. Iøvrigt er det bemærkelsesværdigt, at _ingen_ sager om seksuelle krænkelser er kommet frem om højrefløjen under seneste MeToo-bølge.

    Er det simpelthen, fordi venstreorienterede mænd kun er i politik for at få noget på den dumme? Eller savner de i det hele taget moral, og det er derfor, de er venstreorienterede? Svært at sige.

    Kommentar by Hertz — 10. oktober 2020 @ 11:25

  16. Træt kl. 11:13

    For dig er de ubrugelige, men ikke for Danmark. Hvem gør rent? Hvem kører bus? Hvem bringer pakker ud? Hvem sidder bag kasserne i supermarkederne?

    Indvandrerne tager alle de ringeagtede jobs, som arbejdsledige etniske danskere på overførselsindkomst ikke ønsker at tage.

    Kommentar by np — 10. oktober 2020 @ 11:27

  17. Stop floskelmaskinen np. De der løgne virker ikke på Uriasposten.

    Kommentar by Lider af danskhed — 10. oktober 2020 @ 11:30

  18. Hvem bringer pakker ud?”

    Sorterede pakker i mange år. Trængte til luftforandring. Søgte et job. Blev ringet op om aftenen af den nye kommende chef. Han spurgte mig, hvorfor jeg ønskede at skifte job, og fortsatte, om årsagen var for mange indvandrere, for hos dem blev svindet (tyveri) for stort, da de havde fået for mange indvandrere. Jeg var målløs, tænk han afslørede sådan noget racistisk til en vildt fremmed.

    Kommentar by tavsen — 10. oktober 2020 @ 11:40

  19. Citat fra MØhammed: “Jeg har fejlet på så mange planer.”
    Især planerne om at smadre Danmark ved uhæmmet indvandring af fattiglus fra alle muslimske taberlande. Hvis invasionen vedvarer, bliver Danmark lige så ødelagt som de muslimske taberlande. Fattiglusenes kultur medbringes nemlig hertil. Det ordnede danske samfund var udset til at blive smadret. I stedet får vi arabernes primitive klankultur. Derefter kan Danmark ikke hjælpe nogen som helst. Tak alle guder og forsynet for, at den destruktive MØhammed nu er blokeret i sin sygelige ødelæggelsestrang.

    Kommentar by Gustav Jensen — 10. oktober 2020 @ 11:42

  20. Aha, så de bringer ikke pakker ud. De bringer dem hjem.

    Kommentar by Lider af danskhed — 10. oktober 2020 @ 11:42

  21. Hvem sidder bag kasserne i supermarkederne?”

    Bruger man øjnene,
    når man står i kassekøen, kan der bemærkes at varer føres uden om scanneren, når trosfæller ekspederes.

    Kommentar by tavsen — 10. oktober 2020 @ 11:45

  22. Sofie Carsten Nielsen: “Morten har håndteret den her sag dårligt” – Underforstået, at hvis Morten Østergaards udskejelser, var blevet håndteret rigtigt, så ville hans tølperagtige opførsel være blevet accepteret!? – Ikke sandt fru Carsten Nielsen?

    Kommentar by T. Flodur — 10. oktober 2020 @ 11:45

  23. Man håbe på at denne sag rammer de Radikale som en bomerang. De har trukket yderst skadelige spor i dansk politik. Deres tre mærkesager er, ifølge dem selv: Ligestiling, mangfoldighed og klima. Det kan betyder i radikal tankegang:

    Ligestilling: Favorisering af kvinder og kvindekvotering ved besættelse af stillinger overalt.

    Mangfoldighed: Fri indvandring fra fattige U-lande og favorisering af fremmede etniciteter, kulturer og religioner overalt i samfundet.

    Klimapolitik: Klima som religion. Danmark som klimareligionens hellige land og de Radikale som dens ypperstepræster. Den uhyrlige regning for at de hellige mænd og kvinder kan rejse rundt i verden og sole sig i alles beundring, sendes til de danske skatteydere.

    Kommentar by JC — 10. oktober 2020 @ 11:48

  24. Hvis Morten gentagne gange har været ubehagelig – og hvis Morten gentagne gange er blevet afvist – hvorfor går praktikanten så efterfølgende sammen med Morten bagerst? Det gør praktikanten, fordi hun – med de fysiske karakteristika hun nu har – gerne vil gøre et godt indtryk på Morten. Og uden at Morten på noget tidspunkt “får noget ud af det”.

    Det er den kvindelige sexisme. Og den skal vi overhovedet ikke snakke om som et problem.

    “»Især unge kvinders skønhed er en valuta, der kan bruges til mange ting. Gennem livet stiger og falder kvindens aktier. Det er der ikke noget galt i, men som kvinder bør vi være bevidste om vores privilegier, og hvordan vi bruger dem,« siger Jennifer Vedsted Christiansen, der suppleres af Emma Sehested Høeg.

    »Som 17-årige opdagede min veninde og jeg, at vi kunne gå i byen uden penge. Bare vi smilede lidt, kunne vi få gratis drinks. Min venindes mor blev tosset, da hun hørte det, men for mig var der ingenting i det. Jeg har lært at charme, siden første gang jeg gik til bageren og fik en gratis croissant, fordi jeg smilede til manden bag disken. Det er en del af at være kvinde, som du lærer meget tidligt,« siger Emma Sehested Høeg. Hun studser, da jeg stiller spørgsmålet: Hvad var der galt med det?

    »Der er ikke noget galt i det. Jeg er bare glad for, at jeg nu kender spillereglerne og kan vælge, om jeg vil spille med eller ej,« lyder svaret.”
    https://www.berlingske.dk/kultur/80-procent-af-alle-kvinder-stoenner-mere-under-sex-end-de-har-lyst-til-og

    Kommentar by BE — 10. oktober 2020 @ 11:51

  25. Morten Østrogengaard ville ikke være i live i dag, hvis han havde gramset på en muslimkvinde i Vollsmose

    Kommentar by k.m. — 10. oktober 2020 @ 12:00

  26. Kvindelist, bl. a. ved smart udnyttelse af kvindens ældste våben, har nu fået feminismen endegyldigt til magten i partiet.

    Formålet er nok at få partiet ind i varmen hos Socialdemokratiet, så der kan vanke nogen ministerbiler. De behøver jo ikke skifte idealer af den grund. De har sikkert lært lidt af deres gode venner imamerne: Man skal blot sige et for at indynde sig, og dernæst i det skjulte arbejde for sin egen dagsorden.

    Kommentar by JC — 10. oktober 2020 @ 12:01

  27. Det går ad helvede til ovre i SEXTINGET.

    Kommentar by Charles — 10. oktober 2020 @ 12:05

  28. NoPoint, det er tosser som dig der stemmer på denne sekt af Oikofober.
    I jeres panik forårsager I nu selvdestruktion! Super! Hurra for det.

    #3 Morten og #6 Kimski, Super kommentarer! også stort bifald til Felix K, Tavsen, Jens, Erik, Træt, Hertz, JC, Lider af Danskhed, Jesper, Gustav J, Flodur.

    P

    Kommentar by Piotr — 10. oktober 2020 @ 12:09

  29. Disse kvinder, der føler sig krænket over seksuelle tilnærmelser, kunne jo bare uføre sig burka eller hijab. Så ville de slippe for forfærdelige hvide mænds tilnærmelser.

    Kommentar by Ole Madsen — 10. oktober 2020 @ 12:13

  30. JC kl. 12:01

    Det er dig, som minder mest om imamerne ved at give de kvindelige ofre skylden, og ikke den serielle sexistiske krænker, Mortsen Østergaard.

    Det er victimblaming, som når imamer påstår, at kvinder selv er skyld i voldtægten, fordi de er udfordrende klædt.

    Visse steder i den islamiske verden tæller kvinders udsagn kun halvt, således også i din.

    Kommentar by np — 10. oktober 2020 @ 12:18

  31. Østergaard: “Jeg har fejlet på så mange planer”.

    For en gang skyld er jeg 100% enig med Morten Østergaard!

    Kommentar by Peter Nielsen — 10. oktober 2020 @ 12:30

  32. Først måtte liderbukken Morten Østergaard trække sig i vanære, og De Radikale er nu ved at implodere totalt.

    I dag blev kommunisten Ståle Solbakken fyret som træner i bundklubben FCK, der styrer direkte mod nedrykning og konkurs.

    Dette har ganske enkelt været den bedste uge i umindelige tider!

    Kommentar by Revisoren — 10. oktober 2020 @ 12:31

  33. Piotr kl. 12:09

    Du misser pointen.

    Radikale Venstre er et splittet parti. Jelved, Lidegaard, Rohde, Rod ønskede en anden og mindre ideologisk ledelse af partiet.

    Står valget mellem dem, og så Sofie Carsten Nielsen, Morten Østergaard og deres støtter, så foretrækker jeg som konservativ sindet og for Danmarks skyld den første gruppe.

    Jeg er ærlig talt ved at blive lidt bekymret for Danmarks økonomi under det socialdemokratisk styre. Pengene fosser ud af statskassen for at citere en tidligere V-formand.

    Kommentar by np — 10. oktober 2020 @ 12:32

  34. Radigale venstre, asocialdemokratiet og resten af det røde landsforræder lort er bare en mohammedansk udgave af Creepy Joe Biden

    Kommentar by piphans — 10. oktober 2020 @ 12:35

  35. Det passende musikstykke til den radigale afdansningsbal: “Dance Macabre” af Saint Saens.
    Jeg ser formeligt skeletterne danse ringdans…

    Kommentar by krassisten — 10. oktober 2020 @ 13:02

  36. Så fik DF banket det sidste søm i deres egen ligkiste, ved at indgå det røde makværk af en aftale om Arnes pension.

    Dansk Folkeparti
    1995 – 2020
    RIP

    Kommentar by Revisoren — 10. oktober 2020 @ 13:11

  37. JCs kommentar 11.48 viser i en nøddeskal hvad de radigale står for. Derudover mange andre fine kommentarer ovenfor.

    Derimod er den rødradikale feminist-troll “np”s skriblerier som sædvanlig helt i skoven. Og så kalder hun sig for konservativ. (fnis)

    Kommentar by Bent A — 10. oktober 2020 @ 13:18

  38. Der er ingen victimblaming her, kun konstatering af iskolde beregnende politikere.
    Jens Rohde er sgu da uden rygrad, når han flæber for åben skærm, ham der på skammeligste vis har skaffet os flere hundrede tusind indvandrere på halsen, hvis kultur og livssyn holder kvinder som 2.rangsmennesker

    Kommentar by k.m. — 10. oktober 2020 @ 13:19

  39. I de Radikales selvforståelse er de gennemgående seriøse, de befinder sig på midten, de søger indflydelse og det moralske niveau løftes højere end hos nogen anden!
    Højt at flyve dybt at falde.
    I en tid hvor landet lider pga. Corona, og uhæmmet kriminalitet begået af indvandre i 1. – 2. og efterhånden også i 3 generation, så falder partiet fuldstændigt igennem, med sexskandaler og flæbende medlemmer! De er handlingslammet, uden for indflydelse, de befinder sig i værdipolitikken på den ekstreme venstrefløj, i alle tilfælde ikke på midten og det moralske niveau er banket gennem gulvbrædderne!
    Jeg er godt tilfreds med at De Radikale er i krise, men jeg havde dog håbet at de var faldet pga. deres politik og ikke på grund af det pjat her!

    Kommentar by Den Nervøse — 10. oktober 2020 @ 13:19

  40. For en gangs skyld var det de gode der lo og de onde der græd. Torsdag aften havde jeg ondt i armene efter at have tilbragt størstedelen af de seneste 24 timer med begge arme hævet over hovedet i begejstring over at dette selvgode og foragtelige parti var blevet ramt af nemesis. Gad vide om partiet nu fortsætter heksejagten på Jeppe Kofoed?

    Ligeså vidunderligt var det at se Journalistisk Venstrepartis forfærdelse over at en af deres helte har gjort i nælderne.
    Utroligt nok når det samlede Journalistisk Venstreparti frem til at det Morten Østergaard har gjort ikke er så slemt, det er efterbehandlingen der er problemet og årsagen til at han må gå.
    Efter at medierne i mange år har raset over påståede seksuelle overgreb mod kvinder mener man nu at det ikke er så slemt, formodentlig fordi det er en Radigal der har gjort det.
    Gad vide om medierne havde været ligeså forstående hvis det havde været Morten Messerschmidt eller en anden fra DF der havde gjort det?

    Kommentar by bjarne binee — 10. oktober 2020 @ 13:26

  41. Jeg har et par noter, da det jo er supersjovt det her:

    Ingen tvivl om, at Morten Østergaard er en festlig fætter og elsker smukke kvinder. Men i partiet, der kæmper for mangfoldighed, skal sådanne mænd udryddes, også i andre grupper, såsom f.eks. i Ny Borgerlige, hvor den mandetype godt kunne tolereres.

    Der hvor min kæde falder af, er at den kvindelige praktikant gik tæt sammen med Morten Østergaard hen til værtshuset efter den krænkende dans. Hun var lige stoppet i partiet, og havde vel intet motiv til artigt at føje den magtfulde og kvindeglade Østergaard. Hvorfor fortsætter hun så og er samtidigt krænket? Det er der, at mysteriet begynder.

    Der er ingen tvivl om, at offentlig latterliggørelse er den hårdeste straf, hævngerrige kvinder kan skabe. Radikale har altid kæmpet for milde straffe til vold- og voldtægtsforbrydere, men har dette effektive es i ærmet.

    Og man skal ikke underkende, at Carsten Nielsens pressemøde, der ryddede medierne med katastrofeoverskrifter, hvor hun var både vred og ked af det, var fantastisk. Der hvor hun hævede vredt stemmen på vegne af denne umælende krænkede kvindehob, var underholdning af højeste klasse. Kombinationen af dette cirkus og bunker af saftige sexhistorier fra anonyme krænkede kvinder er den store redning for mediernes katastrofale seertal og underskud.

    Hvor Samira Nawa skælder ud på vegne af den umælende krænkede kvindehob, der mærker man den fremmedes kulturs ødelæggende indflydelse på dansk kultur: Fordi Samira Nawas indre billede af ‘manden’ er den muslimske mand uden selvkontrol og med retten til sex gennem sharia, som hun projicerer over på den ‘hvide’ danske hyggemand, der er et helt andet sted og rundet af dansk frisind.

    Kommentar by traveler — 10. oktober 2020 @ 13:39

  42. k.m. kl. 13:19

    Den mest sandsynlige grund til, at Jens Rohde flæbede, var, at hans kup mislykkedes. Han ville erstatte Morten Østergaard med Martin Lidegaard.

    Det er ikke første gang, at Jens Rohde forsøger et kup. Da han var medlem af Venstre forsøgte han at erstatte Lars Løkke med Kristian Jensen. Dengang havde han også våde øjne og grødet stemme.

    Hvor kan det i øvrigt gå hurtigt i dansk politik. De fleste havde skrevet nekrologen for Kristian Thulesen Dahl som formand for Dansk Folkeparti. I stedet for blev det Morten Østergaard, der røg. DF er med i det for regeringen helt centrale forlig om tidligere tilbagetrækning fra arbejdsmarkedet og kan dermed forvente fremgang i meningsmålinger. På få dage er magtforholdet i dansk politik vendt.

    Kommentar by np — 10. oktober 2020 @ 13:39

  43. Det værste ved Morten Østergaard har aldrig været hans hænder, men hans kyniske og landsforræderiske politik. Men den har aldrig forarget de radikale kællinger.

    Kommentar by Bent A — 10. oktober 2020 @ 13:46

  44. På forhånd undskyld mit latrinære sprogbrug – Det her er simpelthen skideskægt :) :) :) :)

    Hvad der blev der dog af P. H. og det opreklamerede radikale frisind i forhold til småborgerlig bornerthed ? :)

    Enten så er der frisind eller også er der ikke frisind!

    Og frisind gælder ikke kun kvinder men så sandelig også for mænd og lad os så slippe for det feminine hyleri.

    Centrum venstre skvat af hankøn må til at vågne op og forstå det begreb som med en fin betegnelse kaldes for hypergamy. Og når det så er forstået, så kan vi forhåbentlig begynde at se en ende på feminismens udskejelser og dernæst kan vi få et fornyet håb om at få hjemsendt store indvandrergrupper, som er her under den falske betegnelse “flygtninge”.

    Kommentar by T. H. — 10. oktober 2020 @ 13:48

  45. Kommentar by BE — 10. oktober 2020 @ 11:51.

    Og det kan du så rask væk overføre på, hvordan man lige får kradset de der ekstra stemmer til sig, som der skal til for at komme hurtigt til tops i politik. Statsministeren selv er et godt eksempel på hvordan taktikken lige kan krydres med en letpåklædt valgplakat, og der er flere andre af de kvindelige ledere, der har forstået at udnytte udseendet maksimalt.

    Men, uha-da, man må naturligvis være klar over, at det er en del af den “systematiske undertrykkelse” der finder sted dér, forståes.

    Kommentar by Kimski — 10. oktober 2020 @ 13:49

  46. Hva’ så Muhammad Østergaard, hvordan går det?

    Kommentar by Johnson — 10. oktober 2020 @ 13:53

  47. Kommentar by T. H. — 10. oktober 2020 @ 13:48

    Ja, at praktikanten bliver ved at med holde sig tæt til Morten Østergård og siger ikke stop, det er muligvis samme fænomen som hypergami. der spøger. Hvorfor sætter hun ellers ikke en grænse, som Morten helt sikkert leder fuld og drilsk efter i situationen, det er det interessante.

    Kommentar by traveler — 10. oktober 2020 @ 13:58

  48. NU ER DET ARNES TUR, ender muligvis som endnu et bluff-nummer. Fremtidige forhøjelser af pensionsalderen kan udhule ordningen. Og det kan blive svært at dokumentere sine jobs 40-50 år tilbage. Folk der er nedslidte risikerer at ende i bureaukratisk beton, ligesom de mange der er blevet pisket rundt af jobcentre og arbejdsprøvninger. Eller de ender mellem to stole. Eller ydelserne nedsættes.

    Det kom frem at der var besvær med at skaffe pengene til ordningen. Det er logisk, da Danmark præges af gigantiske indvandringsudgifter og pengefrås til Fehmernbroer, EU kontingenter og vidtløftige luftige projekter osv. Aldrig har mængden af løftebrud, besparelser, nedskæringer, lukninger og forringelser været større.

    Kommentar by Bent A — 10. oktober 2020 @ 14:03

  49. np 13:39 bekræfter min påstand om at det ikke er victimblaming men kalkuleret jagt efter magt

    np søger desperat at snakke sig ud af sit vrøvl eller skal jeg sige Radikale slingrekurs. np er kun ude på at være på tværs af det andre skriver

    Kommentar by k. m. — 10. oktober 2020 @ 14:03

  50. Læs hvad Zenia Stampe sagde om Martin Lidegaard
    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/kickstartede-metoo-kampagne-mod-lidegaard/8322808

    Kommentar by k. m. — 10. oktober 2020 @ 14:11

  51. PS: Ovre i Sverigstan er alle tidligere løfter om forbedringer af sundhedsvæsnet og den sociale velfærd osv. endt i ingenting eller store forringelser.

    Kommentar by Bent A — 10. oktober 2020 @ 14:15

  52. k. m. kl. 14:03

    Jeg er godt klar over, at du ikke kan læse indenad. Så her får du det en gang til for prins Knud.

    Det er victimblaming, når man som JC og senere traveler angriber ofrene, og ikke Morten Østergaard, som alene har ansvaret for sine gentagne sexistiske adfærd over for indtil videre oplyst fire kvinder og i mindst et tilfælde en langt yngre kvinde.

    At du i øvrigt opfatter sagen om Østergaards afgang som partiets leder som et magtspil, viser, at du giver mig ret. Det handler dybest set ikke om MeToo, men om at der er en gruppe i Radikale Venstre, som igen vil have indflydelse på beslutningerne i dansk politik og bort fra Morten Østergaard og Sofie Carsten Nielsens ufrugtbare ideologiske linje. Det er ikke nyt. Lidegaard blev for nogle år siden fjernet fra ledelsen. Jelved har beklaget partiets nuværende situation.

    Jeg kan ikke skrive det tydeligere.

    Kommentar by np — 10. oktober 2020 @ 14:28

  53. Kommentar by k. m. — 10. oktober 2020 @ 14:03
    Ja, det drejer sig om magt, men denne særlige tabubelagte magtudøvelse, hvor man ikke må sige det højt.

    Så I ikke Debatten på DR, hvor Samira Nawa gik amok og blev direkte ubehagelig mod den unge mand, da han fornuftigt konkluderede, at det kan kun forstås som magtudøvelse. Clement Kjersgaard måtte irettesætte hende.

    Det her er så meget tabu for en radikal kvinde, og især for hende, hvis reference er de undertrykte kvinder i det islamiske patriarkat.

    Kommentar by traveler — 10. oktober 2020 @ 14:28

  54. Hykleriet har længe været helt grænseløst på venstrefløjen (som rækker langt op ad højrefløjen) og med Flovmand MØs pladaske og næsten hudløst ærlige aftrædelsesundskyldning, mener manden nok trods alt stadig, at han ER det godeste menneske betrædende vores fælles grønne Jord, blot med lidt mangler.
    Men der er vist kun harakiri’et tilbage som mulighed for at afvaske den klat som nu skæmmer hans 100% stuerenhed, som jo er de nyradika(r)les sorte bælte. :)

    Kommentar by mvjensen — 10. oktober 2020 @ 14:29

  55. Jeg så lige på uwe max’s facebookside at den nye radikale leder går i tøj fra islamist- mærket “MUF10” (slang for mufti), det svarer vel nogenlunde til at en DF’er gik rundt på christiansborg i en combat18 trøje eller lignende.. Men selvfølgelig får det lov at passere i de danske medier.

    Kommentar by Per — 10. oktober 2020 @ 14:36

  56. Kommentar by np — 10. oktober 2020 @ 14:28

    Østergård smadres med den store magthammer på den offentlige scene for rullende kameraer i prime time og alle radikale kvinder løber hysterisk i flok, vrede og ked af det. Men ‘traveler angriber ofrene’.

    Ja, nemlig: Fordi, der er en grund til at stoppe op og se på disse underlige saftige sexhistorier. Nu denne her med praktikanten, der ikke kan sige stop i situationen, men godt kan udbrede sin krænkethed bagefter og helst år efter. Hvad bilder hun sig egentlig ind.

    Kommentar by traveler — 10. oktober 2020 @ 14:40

  57. np kæmper bravt for sin sag ude på det rød Radikale overdrev

    Kommentar by k. m. — 10. oktober 2020 @ 14:41

  58. Iøvrigt har jeg med min lange livserfaring også hjulpet kvinder, der har følt sig krænket. Selv ved noget der udefra var de rene petitesser. Nogle kvinder har skrøbelige sider i deres sind, men manden har i sin menneskelige utilstrækkelighed ingen mulighed for at opdage det. Jeg ser kun en win-win, og det er, at kvinden udstiller sin skrøbelighed i situationen og manden dermed lærer at forstå hende.

    Kommentar by traveler — 10. oktober 2020 @ 14:52

  59. Under Morten Østergaards ledelse blev Radikale Venstre store igen, de fik 16 mandater i Folketinget mod 8 før sidste valg.
    En fordobling af mandattal er noget få ledere oplever:
    https://da.wikipedia.org/wiki/Folketingsvalget_2019

    I hvor stort omfang væksten skyldes den nu forhændværende formands holdninger, handlinger eller trykfejl i valgboksen kræver naturligvis yderligere studier…

    Stop grænseoverskridende adfærd, flere gated communities, afspærrede overvågede områder nu.
    Vildsvine- ulvehegn og menneskefælder i perimeterene nu.
    Hold radikale ude.

    Kommentar by Peter Buch — 10. oktober 2020 @ 14:53

  60. AT “NP” GANSKE ENKELT ER DUM OG TOSSET, fremgår af hendes påstand om at de radikale altid har ført en forsvarlig økonomisk politik, og om at np er en dansksindet konservativ.

    Kommentar by Bent A — 10. oktober 2020 @ 14:59

  61. @np: Anerkender du at ikke-vestlig indvandring koster statskassen ca. 30 milliarder pr år?
    Det er nogen dyre kassedamer

    Kommentar by A Andersen — 10. oktober 2020 @ 14:59

  62. traveler kl. 14:40

    Forleden var det Lotte Rod, du angreb. Hun var vist nok forsmået og en venstreorienteret feministisk hævner. I dag er det så praktikantens tur.

    Morten Østergaard er blot en festlig fætter og elsker smukke kvinder.

    Tænk, det skriver du virkelig.

    k. m. kl. 14:41

    Jeg kæmper ikke bravt for noget. Jeg kan sådan set være ligeglad.

    Men jeg er bange for, at den socialdemokratiske regering sætter mange års borgerlig reformpolitik over styr. Nu kan vi forvente, at en masse aktive mennesker går på tidlig pension. Hvem skal erstatte dem?

    Derfor kan man godt længes efter en pragmatisk ledelse i Radikale Venstre, som i samarbejde med Konservative og Venstre kunne tvinge en mere økonomisk ansvarlig politik igennem.

    Kommentar by np — 10. oktober 2020 @ 15:01

  63. “Jeg lagde dine hænder på mit lår og sagde, hvad så hvad så hvad så hvad så”
    https://www.youtube.com/watch?v=6Iv1dtPr7mU
    Lars Lilholt : gik i byen med det grimme hold

    Kommentar by k.m. — 10. oktober 2020 @ 15:02

  64. I forlængelse af mit eget indlæg 42 vil jeg lige gøre opmærksom på, at ligesom der er kvinder, der enten tænder på magt og/eller spekulerer i fordele, så er der mænd der i frisindets navn udlever egne polygame tendenser.

    Accepterer man det ene så må man også acceptere det andet, ellers vil det være hykleri.

    Hvad der egentlig er foregået ved T. H. selvfølgelig ikke, men det er formodentlig hverken hvidt eller sort uanset synsvinkel.

    Og tilføjelse til BE — 10. oktober 2020 @ 11:51

    Jeg har personlig oplevet unge kvinder ude i byen når søde smil ikke var nok og uden at have lagt an på dem, bede mig om at købe drinks/øl til dem.

    Kommentar by T. H. — 10. oktober 2020 @ 15:02

  65. Kommentar by np — 10. oktober 2020 @ 15:01

    Tænk ja, det skriver jeg virkelig: “Morten Østergaard er blot en festlig fætter og elsker smukke kvinder.”

    Kommentar by traveler — 10. oktober 2020 @ 15:03

  66. M. Østergaard har altid været moralsk, nu indhenter virkeligheden ham og partiet. Man kan kalde det for en boomerangeffekt. Moralsk for andres penge er godt for de Radikale hhv. venstrefløjen som helhed. Hvem husker dengang Østergaard svømmede fra Lindholm til fastlandet i selvretfærdig harme, det er jo så syyyynd at afviste voldforbrydere, narkoganstere mv. skal isoleres fra de efterhånden få der betaler for de radikales og andres vanvittige godhed.

    Kommentar by NED MED EKSTRAHØRMEREN.. — 10. oktober 2020 @ 15:05

  67. np “Jeg kæmper ikke bravt for noget. Jeg kan sådan set være ligeglad”

    du er fuld af løgn, hvorfor er du her hvis det ikke er for at kæmpe for dine forskruede holdninger

    du dukker op hver eneste gang nogen kritiserer Islam eller venstrefløjen

    Kommentar by k.m. — 10. oktober 2020 @ 15:06

  68. Kommentar by np — 10. oktober 2020 @ 14:28.

    Nej, nu må du altså holde op. Man er sgu ikke et “offer” efter nogen normale definitioner, bare fordi nogen lægger en hånd på éns lår, eller man får et klask i røven.

    Det der forsøg på at overføre amerikanske ideologers offer-hysteri på danske forhold, er fuldstændigt lige så malplaceret, som Samira Nawas projektion af islamisk voldtægtskultur på danske mænd.

    Kvinderne har kun sig selv at bebrejde over, at verden nu er blevet så politisk korrekt, at kvinderne i Østergaards omkreds ikke har kunnet gå til den nærmeste ikke-radikale mand og klage deres nød, så Østergaard kunne have fået de velfortjente par på hatten han åbenbart har tigget og bedt om, siden han ikke forstår at et nej er et nej.

    I har for en stor dels vedkommende selv skabt den situation i sidder i nu, det stigende antal voldtægter indbefattet, så fri mig for den der offer-mentalitet.

    Hvis i er ofre for noget overhovedet, så er det mest for jeres egen idioti, jeres ‘instant gratification’-syndrom, samt fænomenale gennemgående kortsigtethed.

    Kommentar by Kimski — 10. oktober 2020 @ 15:07

  69. Kommentar by T. H. — 10. oktober 2020 @ 15:02

    Enig. Man kan sige, at det man observerer af tendenser og særheder hos det ene køn, finder man i komplementær form hos det modsatte køn. Menneskeheden har levet med to køn i tusindevis af år.

    Kommentar by traveler — 10. oktober 2020 @ 15:09

  70. A Andersen kl. 14:59

    Det anerkender jeg. Selv socialdemokraterne anerkender det. Derfor er “hullet i diget” – trods misinformation om det modsatte i Uriaspostens kommentarspor – lukket. Nu gælder det om at integrere (og assimilere) de herboende indvandrere til arbejdsmarkedet og dansk kultur. Det bliver et langt, sejt træk.

    Jeg havde gerne været masseindvandringen foruden.

    Kommentar by np — 10. oktober 2020 @ 15:17

  71. Kommentar by traveler — 10. oktober 2020 @ 15:09.

    Det er jo dybt psykotisk, at man ønsker at ændre på noget, der har fungeret siden vi kravlede ned fra træerne, og så også forbeholder sig retten til at jamre over det, når de selvforskyldte konsekvenser senere sparker én i røven.

    Jeg bliver mere og mere overbevist om, at vi har med vanvittige børn i voksen-størrelse at gøre.

    Kommentar by Kimski — 10. oktober 2020 @ 15:22

  72. Inden længe vil De Radikale Venstre være et rent kvindeparti. Dels p.g.a deres mandefjendtlige politik og dels fordi ingen mænd, altså rigtige mænd, tør at indlade sig på et parti med så lavt et niveau for hvornår en kvinde føler sig krænket.
    Dette gale parti, som altid har følt sig bedre og ophøjet fra alle andre almindelige, ligger forhåbentlig snart i ruiner, altså på samme niveau som cirkuspartiet “Alternativet” og resterne af dette parti, det netop opståede parti “De grønne indvandrere” med en rabiat formand der påstår han er den reneste rene etniske dansker, trods vi alle kan se at han er af mellemøstlig oprindelse. Han har dansk pas og er født i Danmark, bevares, men dansker – arhhh… ? Man skal jo også føle sig som dansker, man skal værne og drage omsorg for Danmark, kæmpe for det om nødvendigt i krig. Det er nok her den falder af, hvis krigen skal udkæmpes imod både den indre og ydre fjende som vi nu står over for, nemlig de mange islamistiske brødre rundt om i de europæiske storbyer.

    Kommentar by Erik Skifter — 10. oktober 2020 @ 15:23

  73. Det er arbejdsgiverforeningen der hyler over at folk der er fysisk ødelagt kan trække sig tilbage, de er jo kun ude på at vride den sidste dråbe blod ud af deres ansatte

    Uden kæmpe udgiften til muslimsk indvandring ville der være flere penge på kistebunden til at give “Arne” en værdig alderdom.

    Det danske velfærdssamfund smuldrer i lyntempo, og Zenia Stampe vil have flere nassere til Danmark

    Kommentar by k.m. — 10. oktober 2020 @ 15:23

  74. “Nu gælder det om at integrere (og assimilere) de herboende indvandrere til arbejdsmarkedet og dansk kultur. Det bliver et langt, sejt træk.

    Jeg havde gerne været masseindvandringen foruden.”

    Stop dig selv, np – mage til vrøvl skal man lede længe efter

    Kommentar by k.m. — 10. oktober 2020 @ 15:30

  75. k.m. kl. 15:23

    Både Venstre, Konservative og Radikale Venstre kritiserer forliget om tidlige tilbagetrækning.

    Din kommentar viser, at det er dig, der er ræverød, og ikke mig.

    Kommentar by np — 10. oktober 2020 @ 15:33

  76. Kommentar by np — 10. oktober 2020 @ 15:17

    “Nu gælder det om at integrere (og assimilere) de herboende indvandrere til arbejdsmarkedet og dansk kultur.”

    Ved Gud. Det sagde man da også for 20 år siden, mens man samtidigt udskammede dem, som forudsagde den katastrofe, som har udviklet sig hastigt siden. Hvordan kan du leve i en sådan drømmeverden?

    Kommentar by traveler — 10. oktober 2020 @ 15:34

  77. Jeg under Morten Østergaard at lide – men hvorfor går praktikanten alene med ham bag de andre hvis det er så slemt at blive taget på røven?

    Morten var en gammel gris, men hun var ikke uden skyld

    Kommentar by redneck — 10. oktober 2020 @ 15:37

  78. Indtil islamisterne finder fodslag i et eget parti, vil de radikale nok være sikre på min 5-6 % stemmerne – og voksende.

    Kommentar by mvjensen — 10. oktober 2020 @ 15:40

  79. Kommentar by redneck — 10. oktober 2020 @ 15:37

    Jamen, det er jo lige netop det, som jeg har prøvet at fremhæve i flere indslag her. Jeg orker ikke at begynde forfra.

    Kommentar by traveler — 10. oktober 2020 @ 15:41

  80. traveler kl. 15:34

    Jeg er vist nok en af de få realister på disse digitale breddegrader. Det med at forbyde islam og sende indvandrerne “hjem”. Det er drømmerier.

    Kommentar by np — 10. oktober 2020 @ 15:42

  81. … skandaler eller ej.

    Kommentar by mvjensen — 10. oktober 2020 @ 15:42

  82. Invasionen overtager nok.

    Det ville være helt i tidsånden, de Radikale ventreradikale, fik en ly leder, der var en kvinde fra invasionen. Hvem tænker ikke straks abdol forvild… Radikale er jo invasionens invasions parti. Det var på tide for invasionen at invadere politisk og endelig give DK dødstødet. Fra det ene øjeblik vil der være et parti med 600.000 stemmer, plus det løse fra de røde.MØs afgang er urkomis men også pivuhyggelig. Invasinonen er funderet på at smadre kvinder med sexuel terror, men det er o en del af deres tro, så de er undskyldt.Men jeg er også nervøs af mig. Måske konspiristisk.

    Men alt der får de røde til at drukne sig selv i egen dumheds-sovs, er godt for DK. Den havde de sgu ikke set komme…og den vil rulle længe denne kartasiske bølge, alene for at kvinder kan få mere særbehandling. Således siger Hans Bonde, historiproffessor, for nyligt.

    Jeg var ellers i byen igår, og opnåede ovenikøbet en hånd på min bagdel, et drink-kys og en sjov aften med mange mænds sjove vittigheder og pjank. Ingen lårproblemer her. Men der var selvfølgelig en del diskussion, om mænds kastrering i flirtebranchen. Det er jo netop også en kæmpefordel for invasionen, jo mindre DKerne avler, jo mindre modstand, er der og masser af mænd vil måske bare droppe os kvinder. Håbet er, at de kun dropper rød-kvinder, dem kunne vi godt bruge nogle færre af. Eller ingen af.

    Tillykke til DK, bliver dejligt, ikke at se MØs vanvittige øjne i MSM, mere…

    Kommentar by Gaflen — 10. oktober 2020 @ 15:51

  83. Jeg kan ikke døje Morten Østergaard, Martin Lidegaard og Jens Rohde men sammenlignet med Zenia Stampe og Samira Nawa er de jo nærmest engle.
    Ikke engang et tilstoppet toilet kan da indeholde så meget affald som de Radigale.

    Kommentar by bjarne binee — 10. oktober 2020 @ 15:53

  84. np påstår at være konservativ dansksindet, at være den eneste realist på “disse digitale breddegrader”

    np´s løgne, dobbeltmoral og ego stiger i takt med udgiften til de fremmede nassere der aldrig skulle have været ind i Danmark

    Kommentar by k.m. — 10. oktober 2020 @ 16:12

  85. Kommentar by Gaflen — 10. oktober 2020 @ 15:51

    Thumbs up.

    Kommentar by traveler — 10. oktober 2020 @ 16:15

  86. Mullah Østergård leverer sgu’ fantastisk underholdning for tiden. Man bliver helt glad i låget.

    Kommentar by Nielsen — 10. oktober 2020 @ 16:32

  87. JyllandsPeter skriver: “Politisk bombe: Hånden på Lotte Rods lår var udelukkende toppen af isbjerget.”
    Den småsavlende gamle journalistgris kunne med et karlekammerfnis have skrævet: “Politisk sexbombe: Hånden på Lotte Rods lår var ikke toppen af Venusbjerget.”
    Hånden på hjertet – hvad vedrører MØ’s hånd på en mø’s lår os andre?

    Kommentar by Gustav Jensen — 10. oktober 2020 @ 16:34

  88. DET ER SÅDAN SET UDMÆRKET, AT “np” UDSTILLER hvordan radikale kællinger tænker. “np” kan bruges som et studieobjekt. Hendes typiske radikale hoved er fyldt med løse skruer, kaotisk forvirring, psykotiske vrangforestillinger og ondskabsfulde hensigter. En i den grad typisk radikal feminist-kælling.

    Kommentar by Bent A — 10. oktober 2020 @ 17:03

  89. Mon Line lige nu tænker på hvordan hun slipper af med Morten?

    Kommentar by Bjarne Jensen — 10. oktober 2020 @ 17:15

  90. Endnu en rabiat radikal indvandrerkvinde fra en forkvaklet islamsk voldtægtskultur popper op i medierne:

    http://www.berlingske.dk/kommentarer/jeg-er-blevet-bekraeftet-i-at-vores-kvindesyn-i-danmark-er-raaddent

    “Morten Østergaard har ikke bare svigtet sit parti. Han har svigtet flere generationers kamp mod sexisme. Derfor var hans tilbagetrækning på sin plads, og da han trak sig, viste han et mod og en vilje til forandring, der burde statuere et eksempel.”

    Og så som modgift gode gamle Birthe Rønn Hornbech med følgetonen “Kønskrigen går amok III.” i JP:

    “Som tidligere anklager og politikvinde genkender jeg forløbet til trivialitet.” Tænk at jeg sådan har den helt samme pointe og kan være 100% enig med hende.

    Kommentar by traveler — 10. oktober 2020 @ 17:19

  91. Ida Auken har været sygemeldt i over 1/2 år fra det radikale venstre, ak, nu må vi se hvornår endnu en feminist vender tilbage.

    Kommentar by IES — 10. oktober 2020 @ 17:26

  92. KAN KOMMENTARERNE TIL LOTTE ROD, DAVID TRADS OG SO FIE CARSTEN LÆSES ANDRE STEDER END PÅ FJÆS-BOOK?

    Kommentar by Bent A — 10. oktober 2020 @ 17:35

  93. hVAD MED at rejse nogle statuer af Lotte Rod? Hun sladrede til sidst, efter 10 år, og fik derved taget låget af den radikale skraldespand, så alle kunne konstatere hvad den indeholdt. Hun har jo derved gjort Danmark en stor tjeneste.

    Kommentar by Bent A — 10. oktober 2020 @ 17:42

  94. 9) np– Jow. Det gælder. Det var under Hilmer Baunsgårds radikalt ledede 3parti regering , at fundamentet til ødelæggelsen af Dks samfundsøkonomi blev grundlagt. Alle deres senere såkaldte økonomiske ” reformer” har kun landsforræderisk haft som formål ,at finansere en uhæmmet
    indvandring af grådige luksusimmigranter.–

    Kommentar by dansker — 10. oktober 2020 @ 17:59

  95. Morten Østergaard: “Fordi det var mig, hvis hånd hun fjernede for næsten et årti siden fra sit lår”!!!??? Ja, og hvad så? Kom nu til sagen mand.

    Kommentar by Den sendrægtige — 10. oktober 2020 @ 18:23

  96. Det meste er allerede sagt, men udover at jeg henviser til min kommentar nr. 139 i bloggen:
    http://www.uriasposten.net/archives/113969#comments
    om samme tema, så vil jeg lige spørge:

    Hvordan i aller hulen kan folk stemme på kvinder/feminister der er kommet til tops i danske politik, ved end ikke at have rygrad nok, til selv og omgående at stoppe en uønsket flirt?
    – det må jo betyde, at disse feminister sidder til højbords i dansk politik, alene af den grund, at de ikke magtede at håndtere deres eget liv?
    – “havde de sagt fra dengang, havde de været ude” -> ergo: de spillede sig ind på scenen med prostitution, frem for med egne klare politiske budskaber!
    – og anno 2020, med flere år på bagen, udstiller de sig selv, som små krænkede ofre, der fortsat ikke er kommet ud over teenage alderens forstadie til voksenlivet!

    Hvem kan sådanne typer alvorligt?
    Hvad skal de mange kvinder gøre, der på gader og stræder sexcikaneres og sågar gruppevoldtaget af de nævnte kvinders førte politik ( iSlams bestialske sønner ), for de har IKKE mikorfoner at tale til, FORDI disse “kvinder”, sammen med MSM*, egenhændigt har udråbt enhver kritik af iSlammet som værende rasistisk?

    * og partikollegaer fra venstrefløjen og RV+

    Ps.
    nb mener, at de fremmede gør et stort, billigt betalt arbejde og at de ikke kan undværes:
    JO, de kan bestemt undværes, hvis venstrefløjen og RV+ INDSER, at omkring halvdelen af dem, der bliver optaget på gymnasierne, reelt ikke har de evner der burde være standart.
    – tillige er der masser af folk til lavlønsjobbene, hvis vi fik sat en stopper for iSlam i Danmark, lukkede kasserne og udSendte enhver AEHer ved første dom.
    -> de skal bare lige gennem en kort omskoling på EUC/lignende og det kan jo ikke være så svært, hvis man mener at tilhøre eliten ;-)

    Kommentar by M.S. Carstens — 10. oktober 2020 @ 18:28

  97. @ christian — 10. oktober 2020 @ 10:29

    Ha, det var helt nøjagtig også min første tanke. Hvor ser vi ellers Serie-krænkere og voldtægtsmænd?

    Jeg er ret sikker på at hvis Morten Østergaard bare havde et lidt mindre “prominent” job ville han tælle med i statestikke over voldtægtsmænd.

    Kommentar by Santor — 10. oktober 2020 @ 18:53

  98. DE RADIKALE HAR I MANGE ÅR HAFT EN FANTASI OG FIKS IDÉ om at de er bedre mennesker end andre, om at de er en ophøjet elite, om at de er finere, ædlere og klogere end pøblen. Men SANDHEDEN er at de selv er pøbel, at de er det modsatte af elite, nemlig åndeligt og moralsk bundfald, og deres finhed og klogskab overgås af enhver bænkebider.

    De sidste 30 år har de ikke bestilt andet end at være nogle forræderiske sv..

    Kommentar by Bent A — 10. oktober 2020 @ 19:47

  99. Kommentar by k.m. — 10. oktober 2020 @ 16:12

    De Konservative har over taget Radikale Venstres rolle, ny hvor de blev ultra-feminister.

    Sådan går det med en homo i front.

    Kommentar by KineserSnot — 10. oktober 2020 @ 19:53

  100. #80 fjern penge og de vil forsvinde af sig selv

    Kommentar by jesper — 10. oktober 2020 @ 19:58

  101. Bare rolig, en radikal formand har fornylig sagt, at krænkeren sagtens kan blive minister – de små ungmøer på Slotsholmen har meget i vente ;-)

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 10. oktober 2020 @ 20:10

  102. Mullah Muhamed Mellemøstengaard har ordentlig syg boner på i dag—og det skyldes ikke smækre, stramme praktikanter eller hænder på kvindelårbasser—men afrikanisering og islamisering af EU, Vesten og Danmark, der i disse dage kører på FULDT DRØN på De Kanariske Øer, og så kommer de sandniggers and kloakrotter og perkere herop til Kongeriget Danmark snart.

    Afrikanske migranter er i de seneste døgn kommet til Lanzarote, Tenerife, Gran Canaria og Fuerteventura.

    Over 1000 migranter fra afrikanske lande er inden for de seneste 48 timer ankommet til De Kanariske Øer.

    Siden torsdag er der ankommet 1015 migranter i 37 både til Lanzarote, Tenerife, Gran Canaria og Fuerteventura.

    Tenerife og Gran Canaria ligger blot omkring 300 kilometer fra Afrikas kyst, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 10. oktober 2020 @ 20:15

  103. http://www.danskekommuner.dk/Nyhedsarkiv/2019/November/06/Viceborgmester-forlader-parti-efter-nasten-30-ar/

    Kommentar by k. m. — 10. oktober 2020 @ 20:22

  104. https://nordjyske.dk/nyheder/morsoe/s-formand-viceborgmesters-exit-handlede-om-seksuelle-kraenkelser/03826f3a-9b07-4e5e-a0f1-f24a17cd3d12

    Kommentar by k. m. — 10. oktober 2020 @ 20:24

  105. KineserSnot — 10. oktober 2020 @ 19:53:

    Ja, tænk at den mandlige formand for Danmarks såkaldte “konservative parti” er gift med en sort mand, 100% Klovne-Verden.

    Kommentar by Peter Nielsen — 10. oktober 2020 @ 20:41

  106. Der er sgu da ikke særlig seksuelt at nærme sig en radigal heksemutter. De fleste af dem er vel lesbiske, hvorfor enhver mand der kommer tættere på end fem meter opfattes som en voldtægtsforbryder grebet på fersk gerning.

    Men med Pape og Uffe Elbæk kan de radikale kommunist-madammer sikkert få et fint samarbejde. Der vil afstandskravet kun være 1 m.

    Kommentar by Bent A — 10. oktober 2020 @ 20:43

  107. Den kvindelige præstinde som prædikede for politikerne ved gudstjenesten forud for folketingets samling, var politisk korrekt, så hun fik både det med sexisme, ligestilling, klimaredning og (fup-)flygtninge med i sin prædiken.

    Kommentar by Bent A — 10. oktober 2020 @ 20:53

  108. Det fremgår ikke om det er lykkedes at forføre en ung lækkerbidsken ved den håndgribelige metode. Man skulle næsten tro det var lykkedes ham at få fat i nogen, da man ellers skal være ret ukuelig for at blive ved med at forsøge med en uvirksom forførelsesteknik.

    Kommentar by perhag — 10. oktober 2020 @ 21:13

  109. At 41, Traveller

    Tak for din beskrivelse af Carstens pressemøde. Det var ubetaleligt morsomt.

    Kommentar by Bastardo — 10. oktober 2020 @ 21:35

  110. KineserSnot — 10. oktober 2020 @ 19:53:

    Jeg mener det er omvendt:

    RV har infiltreret sig i alle gammelpartierne (DF inkl.)*
    Det er derfor jeg altid benævner RV som RV+

    * lige som de og venstrefløjen har infiltreret sig i/sat sig på alt hvad der finansieres/støttes af staten (vore skattekroner), lige fra kirke og sogn, til historisk-kulturelle landsforeninger og hen over folkeskolerne til universiteterne til dommerstanden og indvandreindustrien!

    Kommentar by M.S. Carstens — 10. oktober 2020 @ 21:42

  111. De konservatives erhvervsordfører
    https://politiken.dk/indland/art7576877/»Jeg-tror-ikke-at-hvide-mænd-på-din-alder-forstår-det« kræver login

    Kommentar by anno — 10. oktober 2020 @ 21:52

  112. *np 13: 39
    Jeg tror ikke på Tulle får fremgang! Han afslørede sig som socialist! Gik sammen med Enhedslisten, SF og Socialdemokratiet! Uden at få bare en eneste udlændinge stramning igennem!

    Kommentar by Den Nervøse — 10. oktober 2020 @ 22:53

  113. Nogle politikker i gammelpartierne lod sig prostituerede*, ved at lade sig sexkrænke, for at kunne få “jobbet”!
    Anno 2020 lader politikkerne i gammelpartierne sig prostituere ved at slække, på egne politiske kæpheste
    og det, som de lovede deres vælgere.

    * mest de kvindelige

    Om føje år vil vi måske se en blomstrende bevægelse med overskriften:
    “Mandlige toppolitikkere krænket af kvindelige top-politiske ledere, til at afstå deres løfter,
    hvis de ville forblive “inde i varmen”

    – Og de gjorde set sq! Med Tulle i spidsen :-(

    Ps.
    Pape fra de konservative dukker også lige op på lystavlen, men det er nok fordi hans hånd er lige så løs?

    Kommentar by M.S. Carstens — 10. oktober 2020 @ 23:06

  114. Siden torsdag er der ankommet 1015 migranter i 37 både til Lanzarote, Tenerife, Gran Canaria og Fuerteventura.

    De skal IKKE til Danmark. Ikke så meget som en af dem.

    Afrikanere og muhamedanere hører til i Afrika og Muhamedanien, og det er IKKE i Danmark, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 10. oktober 2020 @ 23:10

  115. Så holdt stram kurs rigskongres, og endnu engang så vi intet til det. En lille tale fra Paludan blev det til og 30 sek i TVA. Måske Paludan skulle overveje en pressechef, således at han ikke ender som en stor hemmelighed.
    Men Paludan har mere travlt med at brænde bøger af i hemmelighed, dvs at han nægtes dette i 99% af tilfældene og så ender i et skænderi med en tilfældig politileder…
    Har vi set det før, det tror jeg nok.

    Vil du have indflydelse, stem Ny Borgerlig.

    Ps: Paludan, spar mig for: “Du hader Danmark, du elsker islam, du er en feltmadras” Det er den samme plade du sætter på, hver gang folk er kritiske over for dig. Du er en vanvittig dårlig lytter.

    Kommentar by Gert — 10. oktober 2020 @ 23:27

  116. Den Nervøse kl. 22:53

    Folk stemmer på de politikere, som giver dem gaver. Hvis julemanden eller Robin Hood stillede op til Folketinget, ville de blive store stemmeslugere – ind til statskassen var tom og de rige var ribbet for penge.

    Arne-segmentet pendulerer mellem S og DF. Ved sidste folketingsvalg vandrede de fra DF til S, fordi S lovede tidlig tilbagetrækning og var blevet strammere på udlændingepolitikken. Man kan sagtens forestille sig, at en del af dem, efter de har fået deres på det tørre (tidlig pension) vender tilbage til DF. Måske er de også ved at være trætte af at høre vores allesammens mor, Mette, fortælle og forklare om corona. Der begynder en ny tid, når man har fundet en vaccine mod covid-19, og den glæder jeg mig ærlig talt til.

    Kommentar by np — 11. oktober 2020 @ 00:01

  117. NotariusUmulius — 10. oktober 2020 @ 23:10:

    Det skal da ikke undre mig om 10% af dem lander i Danmark, til stor fryd for de “sexkrænkede” gammel-feminister i RV?

    – hvem fa…. skulle ellers turde, at udfordre deres “kvindelige kvalifikationer, så de kan holde sig up to date for Journalistisk Venstreforbund ;-?

    Kommentar by M.S. Carstens — 11. oktober 2020 @ 00:07

  118. np #16, 11:27 Alle de uuddannede fra den 3. verden og østeuropa, der kommer og tager de manuelle jobs, har ødelagt det danske arbejdsmarked og gjort det vanskeligt for ufaglærte etniske danskere at arbejde på de stærkt forringede og nærmest slavelignende vilkår der nu tilbydes. Se eksempelvis de vilkår der tilbydes arbejdskraft på den nye Fehmern forbindelse: 12 timers arbejdsdage, 30 dage i træk. Disse betingelser stiLles for at holde dansk arbejdskraft ude, så lønnen kan holdes så lavt som muligt.

    Hvis man skal leve af manuelt arbejde i DK idag, uden at lave plat, svindel og kriminalitet ved siden af, eller have sin familie boende i Østeuropa, så kan man ikke opretholde en dansk levestandard. Så hellere gå på bistandshjælp og lænse den danske statskasse. Skatteyderne betaler. Som resultat ødelægges danskernes arbejdsmoral og samfundssind.

    Kommentar by JC — 11. oktober 2020 @ 00:19

  119. OT: Det er en MYTE at covid-19-pesten KUN ER FARLIG for folk på 80 og derover. Nogen synes at have en pervers interesse i at udbrede denne falske påstand. Tusinder af børn, unge og 35-45-55 årige har mistet livet pga. sygdommen.

    Nu SKAL man have mundbind på i restauranter, tog og busser, ellers kan man få en stor bøde. Men superspredere må gerne smitte løs i butikker. Er sundhedsministeren og Brostrøm & co. tåber uden sund sans?

    Kommentar by Bent A — 11. oktober 2020 @ 01:30

  120. OT: I disse dage konstateres mellem 400 og 500 nye smittetilfælde pr. døgn. Men da man ikke fanger alle tilfælde, kan antallet af nysmittede godt være 800 – 1000 – eller 1200 p. døgn. Derfor er det vanvittigt at regeringen og S-S nægter at tage ved lære af andre lande, hvor mundbind er påbudt overalt i det offentlige rum. I det mindste kunne man kræve mundbind i butikkerne, hvor 50-75 % af kunderne ikke holder afstand.

    Smitten er ved at komme ud af kontrol, og det burde selv klovnen med den røde næse, Brostrøm, kunne forstå. Eller er han komplet idiot?

    Kommentar by Bent A — 11. oktober 2020 @ 02:03

  121. np — 10. oktober 2020 @ 11:27
    gætter på du bor i eller omkring stor københavn eller Århus , i resten af specielt jylland er der stort set ingen der matcher din forestilling.
    Jeg har i hele mit liv set 1 fra mena arbejde i de omtalte job.. 1 `

    Socialdemokratiet er ikke socialister !

    OG NP du har afsløret dig selv

    Kommentar by john m — 11. oktober 2020 @ 02:06

  122. kære Morten Østergård, vi ved du læser med herinde.

    Jeg ønsker dig, alt held og lykke med dit møde med den virkelige verden, du ved hvor man møder på arbejde og evt. producere eller servicere. Der hvor folket lever .
    Din troværdighed, er i tid og al evighed i minus, så noget DR job bliver det næppe til, og dine arbejdes evner er vel stærkt begrænsede.
    Din ikke eksisterende erhvervserfaring og kendskab til livet som lønmodtager ,må ikke blive en forhindring.
    Jeg ved det bliver hårdt kære Morten, men din tid er desværre forbi.

    Men Morten af hjertet TAK for de gode grin gennem årene, du vil blive savnet , som ham vi altid kunne grine af.
    Lev vel

    Kommentar by john m — 11. oktober 2020 @ 02:24

  123. Der er nu en uhyggelig historie om den sociale “velfærd” i Danmark. For ifølge BT netavis er en ung dansk kvinde ramt af flere smertefulde sygdomme, blevet nægtet førtidspension gennem to år, selvom hun er tæt på 100% invalideret af sygdommene.

    Kommentar by Bent A — 11. oktober 2020 @ 02:26

  124. Kim Møller , som jeg skrev i går.
    Det er jo helt tydeligt , at LR har mentale udfordringer, og kun remser op at parolen mappe hun har fået tildelt af SCN uddannet på EU`s hjernevask skole.
    Alle i byen ved det
    https://www.youtube.com/watch?v=U7bO2eaoOUk

    Kommentar by john m — 11. oktober 2020 @ 03:12

  125. For noget andet. Nu er der skrevet om koranvirus. Der er video om folk spytter spitting på brød, frugt, elevator knapper, andre personer osv på youtube. Ikke noget at sige til at sygdommen florerer.

    Kommentar by P — 11. oktober 2020 @ 06:14

  126. @122 john m:
    Da jeg læste dit indlæg, klaskede jeg mig på lårene af grin – og krænkede derved uforvarende mig selv. Ligesom kolde Morten tilgav jeg dog straks den person, som jeg normalt også beundrer i spejlet.

    Kommentar by Gustav Jensen — 11. oktober 2020 @ 08:48

  127. Jeg stemmer Stram Kurs igen, såfremt det bliver muligt. De er helt klart mest troværdige. Stram Kurs for ever! Og jeg er som sådan heller ikke borgerlig…

    Kommentar by Johnson — 11. oktober 2020 @ 09:14

  128. I august 2019 blev Danmarx Ramadanradio orienteret om, at DDR radiovært Mads Aagaard Danielsen havde en truende og aggressiv adfærd. Alligevel fortsatte han med at være vært på radioprogrammet Shitstorm på P1 og DM i hadbeskeder, og DDR valgte ikke at gøre noget ved sagen, skriver avisen.

    Låser toiletdør
    Den tidligere praktikant på DDR Maria Dønvang fortæller om et episode på et toilet til en julefrokost i 2015.

    – Mads ser mig, og så lægger han hånden på brystet af mig og skubber mig ind på et toilet og låser døren. Jeg kan huske fire helt konkrete ting fra det. At han skubber mig derind og låser døren, at jeg siger ‘du stikker ikke din klamme pik op i mig’ – det gør han ikke. Han stikker sine fingre op i mig, fortæller tidligere praktikant på DR Maria Dønvang til Berlingske.

    Maria Dønvang endte med at give værten et blowjob, og var efterfølgende ‘meget flov’ over ikke at have sagt nej, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 11. oktober 2020 @ 09:36

  129. I disse dage fremstår det radikale part (som vist har 17 mandater i fjolsetinget iflg. deres egen hjemmeside) først og fremmest som et latterligt og fjollet parti. Men partiet har altså en del mandater plus ligesindede i V, K, SF og Enhedslisten, plus 78 byrådsmedlemmer og nogle stykker i regionerne og radiorådet. Så de radikale og skabsradikale vil stadig have stor indflydelse på Danmarks videre skæbne. Det lover ikke godt for fremtiden.

    Kommentar by Bent A — 11. oktober 2020 @ 09:48

  130. Det er ret morsomt (men ikke forbavsende) at kulturradikale DR som er så hellig forarget over diverse julefrokoster, viser sig at have en kultur som om der er overrislede julefrokoster i gang hver dag og hele året rundt i DR-bygningen plus annexerne. Er DR eet stort bordel? Er kulturen i DR bundfordærvet?

    Kommentar by Bent A — 11. oktober 2020 @ 10:01

  131. Uha, i Presselogen på TV 2 SNOOZE sværger alle mediechefer på nær Berlingskes Mette Østergaard fuld loyalitet overfor seksualkrænker og DDR radiovært Mads Aagaard Danielsen, der nu fjerndiagnosticeres på tv som værende syg istedet for en liderlig, magtsyg og klammo pervert, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 11. oktober 2020 @ 10:39

  132. man undres over, at kvinderne kommer efter 10 år med krænkelserne dvs efter de selv har opnået en position.

    Kvinderne “faciliterer” krænkelserne og dækker over krænkelserne og bruger krænkelserne, når belejligt i karrieren !!!!

    PS : jeg er selv kvinde (ikke at det skulle have betydning). mig er der aldrig nogen, der har krænket. Jeg indbyder ikke !

    Kommentar by h.nielsen — 11. oktober 2020 @ 10:41

  133. Til NotariusUmulius: Du skriver at der siden torsdag er ankommet over 1000 immigranetr til det sydlige Europa

    Hvis og når de når Danmark vil de koste ca 1 million om året (exclusive kriminalitets-skader herunder personskader med hospitalsophold og fængselsophold) og tusinde immigranter er lig= 1000 x 1 million dvs en MILLIARD.

    WORK ON DANES. Vi får lov at betale for vores egen undergang !!!!!

    Kommentar by h.nielsen — 11. oktober 2020 @ 10:51

  134. Mads Aagaard – endnu en klam venstreradikal soyboy afsløret med bukserne nede.

    Husker at Jørgen Leth for år tilbage blev udskammet og mistede alt, blot fordi han pulede sin køkkenpige – og hun gjorde det endda frivilligt.

    Kommentar by Revisoren — 11. oktober 2020 @ 11:11

  135. Er der ikke nogen opmuntrende nyheder om radigales adfærd på denne sejlige søndag? Så hele koret stod bag sofiekarstennielsen både wannabees og wannawas stillede op til skam og vanære. Stampesinken var selvføgelig mødt op. Hun havde taget den lange tur til kjøvenhawnstrup for at håbe på noget mere end hun alerede har. Det skal nok komme til hende i takt med at hendes laisses faire politik overfor muslimers hærgen og ødelæggelser udspredes til det ganske land. Måske hun ikke gad have bøssekarlen Bondam med på turen. Han var i hvert fald ikke til at få øje på.

    Kommentar by Nielsen — 11. oktober 2020 @ 11:11

  136. h.nielsen kl. 10:41

    Sagen om praktikanten er fire år gammel. Hun klagede efterfølgende over Morten Østergaard. Der skete ingenting.

    Der er ifølge Østergaard selv tre kvinder, som har klaget til de ansvarlige chefer i Radikale Venstre over uønsket seksuel kontakt fra hans side. Desuden er der en personalesag på ham. Om den omhandler en af de tre kvinder eller en fjerde, er ikke blevet oplyst.

    Sagerne er blevet holdt internt. Ingen af de krænkede kvinder er stået frem og kan derfor næppe siges at have brugt sagerne i karrieremæssig hensigt.

    Dermed er din teori afvist.

    Kommentar by np — 11. oktober 2020 @ 11:16

  137. Normalt er det næsten umuligt af finde ud af hvor skadedyrene og snylterne bliver udklækket, men i Mohammedanmark er der nærmest neonlys og koran klodser omkring deres bo, der hvor skadedyrenen bliver udklækket i Mohammedanmark. christiansborg er boet hvor alle skadedyr i Mohammedanmark kommer fra, og vi får ikke renset vores land før end skadedyrene i christians-boet er væk.
    Der er tilmed lavet en sang om nogle af skadedyrene i boet –
    https://www.youtube.com/watch?v=Dg7XQxW7BR4

    Kommentar by piphans — 11. oktober 2020 @ 12:03

  138. Kommentar by h.nielsen — 11. oktober 2020 @ 10:41

    Jeg er enig i dine betragtninger.

    Det karakteristiske mønster er, at kvinderne “faciliterer” krænkelserne, dvs. ikke siger fra, men går villigt videre og videre.

    F.eks. her praktikanten, der fortsætter med at være alene med og tæt sammen med Østergård på vej ned til værtshuset, efter at hun har følt sig krænket af hans nærgående fingre allerede tidligere på aftenen på dansegulvet.

    Det at kvinden selv fortsætter og fortsætter, er nøglen til forståelse af, hvordan en krænkelsessag opstår og så videre i værste fald hvordan en hævnaktion opstår, hvor en gruppe kvinder går sammen for at hævne deres krænkede medsøster.

    For havde kvinden sagt fra i tide, eller bedt om hjælp til at sige fra, var krænkelsessagen ikke opstået. Vi er i Danmark meget opmærksomme på og stolte af at opdrage vore børn til at være selv selvstændige, men disse krænkede kvinder kan slet ikke stå på egne ben og sætte anstændige grænser, men skal have større magter til hjælp.

    Kommentar by traveler — 11. oktober 2020 @ 12:04

  139. traveler kl. 12:04

    Er Mads Aagaard Danielsen i din optik også blot en festlig fætter, som elsker smukke kvinder? – for nu at bruge din egen formulering om den serielle sexistiske krænker.

    https://www.bt.dk/samfund/dr-vaert-mads-aagaard-danielsen-har-i-flere-aar-chikaneret-vaeret-seksuelt

    Kommentar by np — 11. oktober 2020 @ 12:17

  140. – for nu at bruge din egen formulering om den serielle sexistiske krænker, Morten Østergaard.

    Kommentar by np — 11. oktober 2020 @ 12:18

  141. #137 det der bliver beskrevet at Mads Aagaard Danielsen har begået er voldtægt. Det er ikke op til hans chef at vurdere men politiet / anklager, så de sager burde blot sendes videre

    Kommentar by jesper — 11. oktober 2020 @ 12:28

  142. Kommentar by h.nielsen — 11. oktober 2020 @ 10:41

    Ang. “bruger krænkelserne, når belejligt i karrieren”

    Magt og krænkelse er en eksplosiv blanding. Men jeg tror, at det er sjældent, at det er den krænkede kvinde selv, der i sidste ende brugere krænkelsen til magt og karriere. Det er snarere hendes medsøstre, der på hendes vegne bruger det i deres magtspil.

    Når det handler om kontrol og magt over andre mennesker, ser vi her et mønster: Det er denne sære alliance mellem de stærkt rabiate venstreradikale, der påstår strukturel undertrykkelse af kvinder, og ledelsen (CEO, formand, direktør, HR-leder osv.) af organisationer og firmaer, der går efter den magt, der ligger at bekæmpe denne påståede strukturelle undertrykkelse ved at alle kvinder, der oplever den mindste krænkelse, ikke selv skal udrede det med manden eller gennem hendes nærmeste netværk, men skal gå til ledelsen, som så qua deres magt som leder skal bestemme, hvad der er rigtigt og forkert. Det er her, at man kommer til at tænke på ligheden mellem en børnehave og et kommunistisk diktatur.

    Kommentar by traveler — 11. oktober 2020 @ 12:32

  143. Kommentar by np — 11. oktober 2020 @ 12:17

    Nej, Mads Aagaard Danielsen er i min optik en klam fætter, der skulle have en i nøden for at være for grænseoverskridende.

    Men igen igen ser vi det jeg beskriver, at praktikanten går langt videre ud over alle rimelige grænser og giver ham ligefrem et blowjob.

    Kommentar by traveler — 11. oktober 2020 @ 12:36

  144. np er en skændsel mod menneskeheden

    Kommentar by k.m. — 11. oktober 2020 @ 12:37

  145. Kommentar by np — 11. oktober 2020 @ 11:16.

    Din naivitet skriger til himlen.

    Du påpeger selv at sagerne er holdt internt, og fordi ingen af kvinderne har valgt at stå frem i offentligheden, (og det kan der være mange og vægtige grunde til, såsom privatlivets fred fra sensationspressens rotter, herunder hensyntagen til evt. samlevere/ægtemænd), så udelukker det ingenlunde, at det ikke har boostet deres muligheder og fremtidsudsigter internt i partiet.
    Specielt da partiet generelt synes at være lige så begejstrede for den importerede offer-mentalitet som du selv er.

    Og dermed er DIN teori så afvist.

    Jeg noterer mig også samtidigt, at du har brugt en relativt stor mængde energi på at forsvare RV’s eskapader gennem hele tråden, hvilket jeg finder overordentligt sært, i betragtning af at det skulle komme fra en angiveligt konservativ.

    Er det fordi du simpelthen er fuld af løgn, -en ikke-udsprunget skabs-RV’er, -eller er det simpelthen den kvindelige flokdyrs-mentalitet, der har taget magten fra dig, og byder dig at bakke op bag de andre selvudnævnte “ofre”, læs; hykleriske opportunister?

    Kommentar by Kimski — 11. oktober 2020 @ 12:40

  146. Kommentar by jesper — 11. oktober 2020 @ 12:28

    Hvis det takseres til en retssag, så har det min billigelse. Det kommer ind under ordnede forhold i vore retssystem og ikke medieegnet rabiat hysteri.

    Kommentar by traveler — 11. oktober 2020 @ 12:42

  147. Hele partiet skal væk. Ikke nok med Morten Østergaard.

    Kommentar by Ewing — 11. oktober 2020 @ 12:43

  148. https://jyllands-posten.dk/jpaarhus/debat/kommentarer/ECE12462792/undskyld-mette-jeg-kunne-ikke-lade-vaere-du-har-bare-saadan-en-laekker-roev-i-de-bukser/

    Det bliver helt religiøst med al den håndspålæggelse
    Der er heldigvis stadig fornuftige kvinder til

    Kommentar by k.m. — 11. oktober 2020 @ 12:56

  149. Radikale venstre, partiet der solgte sig selv for islamisternes stemmer er nu blevet smadret af en perker hahahaha…….. JEG ELSKER DEN FUCKING KARMA😂

    Kommentar by piphans — 11. oktober 2020 @ 13:14

  150. Kimski kl. 12:40

    Hvad vi ved, er, at sagerne om seksuel chikane ikke har haft karrieremæssige konsekvenser for Østergaard. Han røg til tops som leder af partiet.

    Sofie Carsten Nielsen stod last og brast med ham til det sidste. Det er kun, fordi Martin Lidegaard kritiserer ledelsen for cover up, Jens Rohde truer med at forlade partiet og Lotte Rod bryder sammen og råber mod Morten Østergaard og Sofie Carsten Nielsen: “I lyver!”, at Morten Østergaard endelig giver op og trækker sig som leder af partiet.

    Det kommer til kampvalg mellem Sofie Carsten Nielsen og Martin Lidegaard om posten som partileder. Det forlyder, at det står lige: 8 for SCN. 8 for ML. Morten Østergaard har samtaler med hvert enkelt gruppemedlem under fire øjne, hvor han oplyser om rygter om en sag mod ML om seksuel chikane på dansegulvet. SCN vinder afstemningen 12 mod 4.

    SCN dækker dækker altså over MØ. MØ sørger for, at SCN, og ikke ML, bliver hans efterfølger. Lotte Rod stemmer på ML.

    Det er altså mænd mod mænd, og kvinder mod kvinder og kvinder for mænd i en pærevælling.

    Der er intet feministisk komplot og ingen søstersolidaritet.

    Kommentar by np — 11. oktober 2020 @ 13:14

  151. De Radikale vil sætte gang i en undersøgelse af sager med krænkende karakter, der skulle være begået af Morten Østergaard, der trådte tilbage som leder tidligere på ugen.

    Det skriver ny leder Sofie Carsten Nielsen, der tog over efter Morten Østergaard.

    – For det er afgørende for mig at vide, om disse sager er blevet håndteret korrekt. Jeg forventer at modtage redegørelsen i løbet af en uge, skriver hun på Facebook, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 11. oktober 2020 @ 13:21

  152. DET ER MÆNDENE DER ER FJENDEN, FORSTÅ DET DOG!!! Nu har DR i en måned haft den største kampagne i gang set længe. Igen og igen har man haft alle mulige politiserende kvinder til at forklare hvor usle, dårlige, dumme, tarvelige, skadelige, farlige, nederdrægtige og ondskabsfulde mænd er, og stadig er de ikke blevet anbragt og interneret i arbejdslejre med kvindelige vagter hele vejen udenom.

    Når yderst troværdige, sandhedssøgende, krænkede, undertrykte, helgenindeagtige, engleagtige, fejlfri og globalistisk næstekærlige radikale madonnaer på stribe kan fortælle om hårrejsende julefrokoster badet i rødvin, snaps, vodka og whisky for mange år siden, hvor de blev udsat for friske bemærkninger og, oh rædsel, kinddans og klappe-kage-klap på lårbasserne……..så behøver vi vel ikke flere beviser for at mænds tilstedeværelse i samfundet er noget vi skal have gjort op med, noget vi skal se at komme til livs på enhver måde.

    Mændene er tydeligvis det skadelige og overflødige køn. Kvinderne kan selv. Og Gud ske lov fortsætter DR sin kommunistiske propaganda på daglig basis, nu med et nyt program fra 12.15 og tre kvarter frem i dag søndag. Hvor man for 117. eller rettere for 917. gang fik fastslået at alle mænd har fået en dårlig opdragelse.

    Så der er håb om en mere feministisk og langt bedre fremtid

    Kommentar by Bent A — 11. oktober 2020 @ 13:22

  153. En P1 vært (!) på programmet shitstorm (!!) er åbenbart en væmmelig krænker type bag den frelste facade, you can’t make this shit up:) https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/dr-undskylder-det-er-dybt-beskaemmende/8324363

    Gad vide hvordan DR og alle de andre hellige medier bliver fremover når de har fået alle mænd med en libido udraderet? Jeg tror det bliver ultra-woke feminist tv blottet for jokes og testetoron døgnet rundt, og det var slemt nok i forvejen. Derefter forsvinder seerne, og så forsvinder statsstøtten forhåbentlig på længere sigt.

    Udover det håber jeg at nogen kan finde ud af hvad han har gjort, når de mest hellige af alle = P1 værter gør den slags fortjener de virkelig en tur i mediemøllen.

    Jeg hidkalder uwe max jensen, sæt igang…

    Kommentar by Per — 11. oktober 2020 @ 13:24

  154. Det tankevækkende er, hvor mange af kællingerne på tosseanstalten christiansborg der er ligesom de røde fagforeningers tillidskvinder, for jeg kender en del fagforenings ‘mænd’ som kun tager på LO fagforenings kurser fordi de har kællinger på de samme kurser som de knalder løs med som kaniner, så spørgsmålet er om det ikke er noget der er almindeligt anerkendt i hele det politiske skodsystem i Mohammedanmark(altså lige indtil islamisterne overtog Dummark).

    Kommentar by piphans — 11. oktober 2020 @ 13:24

  155. Ja Igen igen ser vi indflydelsen fra det islamiske

    Den kvindeligindvandrer politiker Sinem Demir (Enhedslisten) med tyrkiske forældre mener, at der hersker en sexistisk mandekultur på Københavns Rådhus.

    »Der er en herreloge derinde af en større gruppe mænd, som ofte sidder sammen, og som jeg har svært ved at omgås.« Hvad det mere konkret går ud på, vil hun ikke sige.

    Radikal kvinder kan sikkert Berlingske har også talt med kvindelige politikere på rådhuset, der ikke kan genkende problemer med sexisme eller for den sags skyld »herrelogen«.

    Kommentar by traveler — 11. oktober 2020 @ 13:35

  156. Kommentar by np — 11. oktober 2020 @ 13:14.

    Gider du lige læse kommentar 149, og så endelig lade mig vide om du har noget du vil tilføje, i din kommentar til mig.

    Sofie Carsten Nielsen er blandt dem der holdte hånden over MØ igennem ti år, og nu vil hun have en undersøgelse af “om disse sager er blevet håndteret korrekt”, hvilket hun jo udmærket er klar over de IKKE er, da hun selv var medspiller i hykleriet, indtil det passede ind i HENDES agenda at sige fra.

    Som sagt, din naivitet skriger til himlen.

    Kommentar by Kimski — 11. oktober 2020 @ 13:36

  157. J eg hidkalder uwe max jensen, sæt igang…
    Kommentar by Per — 11. oktober 2020 @ 13:24

    Her: https://www.facebook.com/100006245983504/posts/2729155343969305/?extid=0&d=n

    En række kvinder og mænd står nu frem med voldsomme anklager mod Danmarks Radios vært Mads Aagaard Danielsen. En af grusomhederne finder sted, da en ung kvinde skubbes ind i en toiletbås, døren låses og den magtfulde DR-vært Mads Aagaard Danielsen stikker sine fingre op i underlivet på DR-praktikanten.

    “Jeg synes, at han (Mads Aagaard Danielsen, red.) på rigtig mange måder gjorde noget forkert,” lyder der fra praktikanten, der ender med at give DR-værten oralsex, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 11. oktober 2020 @ 13:37

  158. PS: At kvinderne kan selv, kan enhver selv få bekræftet ved at køre en tur over øresundsbroen for at få bekræftet. Det terror-regime feministerne har fået oprettet i Malmø og 50 andre svenske byer kalder da på dyb respekt.

    Kommentar by Bent A — 11. oktober 2020 @ 13:40

  159. …for at få det bekræftet…. Og ellers kan man jo bare læse netaviserne om hvad der foregår i Sverigstan efter at femi-fascisterne har sejret ad helvede til.

    Kommentar by Bent A — 11. oktober 2020 @ 13:46

  160. Perseren, muslimen Nima Zamadi Aliabadi støtter altid op om DDR voldtægtsforbryderen og sociopaten Mads Aagaard Danielsen, som Nima har været barndomsven med siden, de to spillede håndbold sammen som 13-årige drenge, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 11. oktober 2020 @ 13:49

  161. Kommentar by Bent A — 11. oktober 2020 @ 13:22.

    ‘Attention-whoring’ fra en ende af, fuldstændigt blottet for en dybere forståelse af egne handlinger, og konsekvenserne af disse på længere sigt. Det hele handler om ‘instant gratification’: ‘Jeg vil ha’ og jeg vil ha’ det nu’! -Præcis lige som med børn.

    Kommentar by Per — 11. oktober 2020 @ 13:24.

    DR bliver nøjagtigt ligesom BBC, hvor en forholdsmæssigt stor overvægt af hvide, feministiske kvinder styrer showet, under dække af “inklusivitet” i form af ansættelser af fortrinsvis farvede kvinder, der så kan tilføje deres egne kulturelle voldtægts-normer til “kvinder-som-ofre”-dogmet, og overføre dem på de danske mænd og den danske kultur.

    Og ligesom med BBC, så er det kun de samme segmenter af samfundet, der betaler den tvungne licens uden højlydte protester, for det bliver crap stablet ovenpå crap, bare endnu værre end det er nu.

    Kommentar by Kimski — 11. oktober 2020 @ 13:53

  162. Jeg må sige at det er en af de bedste uger her under kina-virus-krisen.

    Godhedes-partierne er ved at rive sig selv op med rode og rode tuder offentligt. Det bliver sgu ikke meget bedre, moské lige med undtagelse af hvis hele det her cirkus efterfølges af offentlige hængninger på rådhuspladsen.

    Jeg kan næsten ikke vente 😂🤣😂✨

    Kommentar by Santor — 11. oktober 2020 @ 14:06

  163. Har I tænkt på hvorfor Alternativet brød sammen?

    Da Uffe Elbæk gik sagde han “jeg kan ikke længere se mig selv i projektet !

    Udmanøvrerede Josephine Fock dem allesammen, så hun nu nærmest er eneherskende
    https://www.information.dk/indland/2020/02/portraet-josephine-fock-alternativet-slaeber-spor-konflikter

    Kommentar by k.m. — 11. oktober 2020 @ 14:32

  164. So a traitor but also a pedophile and satanist withdraws. Why does he withdraw when he has so many years ahead of stealing and lying? Because the females he sexually harrassed out an end to him being a predator. was that a total coincidence? No it was not because that is how things work in public sector, politics, media, police, “journalism”. You have been fucked and that is why you are just doing what you have been taught to do for a job. You want to get most out of it while you can, that is what it is all about. Just when you as corrupt “politician” lie and steal. No interest in working for the tax payers that pay you massive salary unless you are a muslim, then the loyalty is with islam and other muslims that hate your guts but they are pedophiles too.

    Ask yourself is this a total coincidence that all these things come out in the open right now? More people read this and other blogs than one can think. People are fed up with retarded pieces of shit that call themselves “media bosses”, lying and corrupt “journalists” and of course at last but not least the asswipes “politicians” that do not have a degree in anything or have a degree that you can wipe your ass with like the inbreeded commie merkel. If you are smart you do not have a PhD and become politician unless it is a fake degree that some commie piece of shit produced. I wonder who she blew or got fucked by in commie DDR to get that piece of paper. If you need to get in touch with commies you know where to look or if you need a job quickly, you know what the “cost” is. But hey, if you fuck in return for something (being a prostitute) then you can as well fuck for a job that you would never get in the first place.

    BY the way, I like Uwe Max’s picture he has on his blog where the french pedophile Macron puts his hand on Trumps leg. I would have told the SOB Macron off the cameras that next time he does that I would punch him out like the stone cold french loser and asswipe he is.

    Kommentar by Erwache — 11. oktober 2020 @ 14:36

  165. If I was the dad of any of the girls the pedophile sexually harrassed. I would track the inbreeded pedophile bastard down and make him pay for it. As long as everything is covered up the pedophiles, satanists, traitors can keep doing this to kids.

    Kommentar by Erwache — 11. oktober 2020 @ 14:38

  166. # 154

    ja, gense pressemødet, hvor Sofie meddeler, at hun afløser mullahen og nærmest er ved at sprække af glæde – jeg ikke meget i tvivl om, at hun har spillet en afgørende rolle

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 11. oktober 2020 @ 14:41

  167. Migranter gider ikke telte kl. 14:41

    Det er i modstrid med det, vi ved. SCN stod last og brast med MØ til det allersidste, hvilket hun er blevet kritiseret for. Da MØ kapitulerer, kæmper han for, at det er SCN, som bliver hans efterfølger.

    I jeres fokus på kønskampen er I blinde over for, at Radikale Venstre er et splittet parti, hvor to fraktioner kæmper om den politiske linje.

    SCN og MØ står for en ideologisk position i konfrontation med S-regeringen.

    Jelved, Lidegaard og Rohde står for en mere pragmatisk, samarbejdsvillig position, hvor partiet igen genvinder sin indflydelse i dansk politik.

    At MeToo bliver brugt som et MIDDEL i kampen om den politiske linje er tydelig, i det MØ benytter en sag mod Martin Lidegaard om seksuel chikane, for at undgå at Lidegaard bliver den nye partileder. Men det står i første omgang under målet, som var den politiske ledelse og den politiske ledelse.

    Kommentar by np — 11. oktober 2020 @ 15:14

  168. Men det står i første omgang under MÅLET, som var den politiske ledelse og den politiske linje.

    Kommentar by np — 11. oktober 2020 @ 15:16

  169. – np roser unge friske indvandrere der arbejder, men sviner syge gammeldanskere. Sådan er kyniske superliberalister. Der vil til enhver tid være for få (og af de ‘for få’ for mange dovne) indbyggere i ethvert land. Derfor har alle lande brug for indvandring. Det er indvandrerne der holde landene i gang!

    Hvad gør vi den dag det lykkes FN at omdanne jordkloden et land? Er det derfor vi leder efter liv i rummet? Et superliberalistisk pyramidespil.

    – og en japansk hilsen til Morten Østergaard:

    Everything is clearly in my hands
    Everything’s exactly how I planned
    Everything is under my control
    Did you think you were free?

    Did you even think that you ever had a chance to win

    songtexte.com/songtext/lovebites/dancing-with-the-devil-g538ba3f5.html

    Dancing with the devil https://youtu.be/2T-Yx-tKscE

    Kommentar by anno — 11. oktober 2020 @ 15:21

  170. Man kan i øvrigt sammenligne den seksuelle chikane med den mobning, der foregår i skolerne og på arbejdspladserne.

    I de seneste år er der gjort en stor indsats for at komme mobning til livs.

    Sammenligningen er oplysende. Traveler mener, at kvinderne blot kan sige nej.

    Men fra sager om mobberi ved vi, at det ikke er så let. Det nytter ikke, at offeret siger til mobberen: “Hold op!”

    Mobberen, som ofte er stærkere psykisk end offeret, bliver ved og ved, ind til offeret knækker, med varige psykiske skader som resultat.

    Det er godt, hvis vi som samfund kan komme den negative kultur til livs, både mobningen og den seksuelle mobning. For det er det, den seksuelle chikane er.

    Kommentar by np — 11. oktober 2020 @ 15:35

  171. Jeg venter på Sofie Carsten Nielsen ryger i svinget, det er måske det der skal til for at vælte De Radikale
    Lad endelig journalister grave i hendes gøren og laden, gerne langt tilbage i tiden, det er jo der skeletterne blev stillet ind i skabet

    Kommentar by k.m. — 11. oktober 2020 @ 15:47

  172. DE RADIKALE FEMI-FASCISTER er alle nogle mandsfjendske, menneskefjendske, familiefjendske, børnefjendske og anti-danske kommunister, nihilister og satanister.

    Alle er de tilhængere af masseindvandring, besættelse, islamisering, afrikanisering, folkeudskiftning og etnisk udrensning.

    De kan ikke sige tre sætninger i træk uden at vrøvle, lyve eller hykle, de er uduelige og tåbelige hele vejen igennem, de har aldrig gjort noget godt for Danmark eller verden, og alligevel er de fulde af selvfedme og storhedsvanvid

    Kommentar by Bent A — 11. oktober 2020 @ 15:53

  173. Kommentar by np — 11. oktober 2020 @ 15:14.

    “I jeres fokus på kønskampen er I blinde over for, at Radikale Venstre er et splittet parti, hvor to fraktioner kæmper om den politiske linje.”

    Jeg er ikke blind overfor noget som helst, men du hopper lystigt frem og tilbage mellem at promovere offerrollen for de kvindelige implicerede, og så samtidigt forsvare en af dem der er mest beskidt i hele den her affære, S. Carsten Nielsen.

    Det er kognitiv dissonans af allerførste klasse, du disker op med der.

    Nu må du snart beslutte dig til, hvad du synes er mest vigtigt af de to ting, uanset deres forskellige politiske synspunkter.

    Personligt er jeg hamrende ligeglad med det politiske spil der foregår internt, for partiet er åbenlyst så pilråddent for begge fraktioners vedkommende, at det er underordnet om hovedpersonen hedder Østergaard eller Lidegaard.
    Begge sider er, som MeToo bevægelsen så tydeligt har bevist det, repræsentative for venstrefløjens totale hykleri omkring ligestillings-problematikken, og netop indsættelsen af SCN i ledelsen, (og garanteret med en massiv opbakning, fra det kvindelige segment du forsøger at fremstille som “ofre”), understreger dette med tredoblede streger.
    En smart mand sagde engang: “Der findes ikke ofre i kønsdebatten, der findes kun frivillige”, og det bliver ikke mere tydeligt end med de Radikale netop nu.

    Hvem der så ellers kommer til at tegne RV’s politik fremover er fuldstændigt irrelevant, for Mette Frederiksens regering spiller på lånt tid med de nuværende samarbejdspartnere, det bliver mere og mere tydeligt for hver dag der går. En snebold har større chancer for at overleve i helvede, end den røde fløj har for at blive ved magten, det skal deres importerede kæledyr nok selv sørge for.

    Kommentar by Kimski — 11. oktober 2020 @ 15:54

  174. Kommentar by np — 11. oktober 2020 @ 15:35.

    Oh, FFS! Du bliver sgu ved: Du kan ikke leve i et samfund defineret af politisk korrekthed, og så samtidigt forvente at komme “den negative kultur til livs, både mobningen og den seksuelle mobning”, FOR MØGSVIN RESPEKTERER KUN VOLD I SAMME OMFANG, SOM DEN DE SELV DISKER OP MED!

    Det er sikkert meget fint, at du sætter din lid til at systemet nok skal tage sig af disse individer, men hvis den “Stærke & Selvstændige Kvinde”™, ikke selv kan finde ud af sparke den fysisk stærke krænker i røven, endsige nævne det før der er gået 10-20 år, så sker der ikke en skid med din “bekæmpelse af problemerne”, np.

    Du kan sgu ikke både spise din småkage og så beholde den: Enten må du give os normale mænd friheden til at klare de ting internt, eller også må du leve med, at “fy, skam dig, det må du sandelig ikke”, absolut ikke har anden virkning, end at der bliver grinet godt og længe af dig, før det sker igen-igen.

    Kommentar by Kimski — 11. oktober 2020 @ 16:10

  175. Kommentar by np — 11. oktober 2020 @ 15:35

    nps analog til mobning i skolerne er rigtig fin. Derved betragter man nemlig voksne mennesker som børn, der skal have en voksen autoritet til at lede sig. Tidens svøbe er denne totalitære tendens, hvor magten konsoliderer sig og reducerer befolkningerne til små svage skolebørn.

    np skal lige lyve om traveler for at få kabalen til at gå op. For traveler har på intet tidspunkt ment, at kvinderne blot kan sige nej.
    traveler har flere aspekter omkring problematikken, som tydeligvist er for svært for np at forstå. Det er trist, men også meget sigende, at det kun er den allermest fordummende konklusion, som np og hendes meningsfæller kan få ud af en debat.

    Kommentar by traveler — 11. oktober 2020 @ 16:14

  176. Kommentar by traveler — 11. oktober 2020 @ 16:14.

    Jeg er også ret begejstret for den analogi, fordi det er jo ret tydeligt, at for bare 100 år siden, der ville den “voksne autoritet” der efterlyses have været mænd. Men det var jo så også før kvinder afskrev dem, til fordel for et understøttelses/slaveleverandørs-forhold til Staten.

    Man kan hælde al den ideologi ind i folk man lyster, men man kan tydeligvis ikke slette de grundliggende menneskelige relationsforventninger.

    Tilbage er der vel så bare at spørge, om ægteskabet med Staten så har givet dem den sikkerhed de blev lovet?

    Det er i al fald en relevant tråd at spørge i, a-hem..

    Kommentar by Kimski — 11. oktober 2020 @ 16:33

  177. Prøv ved forsvaret. Der var vist både vinkelslibere og starfuckers.
    Vinkel = sergent striber og star = officer stjerner.

    Kommentar by P — 11. oktober 2020 @ 16:36

  178. Der har været noget om Suttesex i det Sociale Demokratiske Talerør. DR på
    Linket:
    https://tv.frihedensstemme.dk/2020/10/09/forfatter-helle-maj-jacob-buksti-forsoegte-at-voldtage-mig-da-jeg-som-nyuddannet-journalist-arbejdede-for-socialdemokratiet/

    Men det er taget ned igen, det har nok været for følsom. Det drejer sig om en højtstående Journalist og en praktikant, som han tvang ud på lokummer i DR.

    Kvinden sagde til ham: Du skal ikke tvinge din klamme pik op i mig, men det endte med Oralsex “Suttesex i stedet”.

    Jeg har spurgt i linket.
    Hvor det er blevet af. ?
    Det vil vi gerne se mere om. !
    Hvorfor er det taget ned. Info Søges. ?…

    Kommentar by Charles — 11. oktober 2020 @ 16:58

  179. Kommentar by Kimski — 11. oktober 2020 @ 16:33

    I Debatten på DR efterlyste Samira Nawa også denne autoritet til at klare ærterne. Også denne sag ender altså der, at verdens mest frigjorte, rige og selvstændigt opdragne kvinder sukker efter autoriteten og totaliteten, da retssamfundet og civilsamfundet (dvs. alt det der ligger uden for de formelle magtstrukturer, hierarkier og systemer) ikke er nok for dem.

    Kommentar by traveler — 11. oktober 2020 @ 17:07

  180. Googlet.
    DR-vært Mads Aagaard Danielsen tiltvang sig sex med …tv.frihedensstemme.dk › 2020/10/11 › dr-vaert-mads-a…
    for 5 timer siden — på rigtig mange måder gjorde noget forkert,” lyder der fra praktikanten, der ender med at give DR-værten oralsex. De mange vidnesbyrd står i …
    Ser ud til det er nedtaget for 5 timer siden.

    MEN DET KAN LÆSES HER:
    https://www.facebook.com/pg/StramKurs.UweMaxJensen/posts/

    Kommentar by Charles — 11. oktober 2020 @ 17:37

  181. Rød/Radikale pædagoger lærer børn fra helt små i institutionerne at være tolerante. De påduttes tanken om at alle er lige gode, nu også at der ikke kun findes to køn men alt er flydende. Bare vælg i kataloget med de 75 fritvalgsordninger. Kønsskifte heller ingen problem, selv for de allermindste.

    En klasse har 90% tosprogede elever. De 10% etnisk danske er hjernevasket til at være tolerant. De må ikke sige fra, ikke gå til rektor og klage over at der kun er en håndfuld danskere tilbage i klassen.
    Det er voksne rød/Radikale idioter der har bestemt, sådan skal det være.

    Det er først og fremmest partiet Det Radikale Venstre der har importeret de fremmede, som danske børn skal være tolerante over for, selv om de ødelægger deres skolegang og fremtid.

    Det er pludselig Radikale kvinder der føler sig krænket over en hånd på et lår – for satan da – her glemmer de helt overgrebet på flere årtiers – skal vi kalde det åndelig mishandling af små børn.

    Rød/Radikale i godhedsindustrien er ufattelig dobbeltmoralske.

    I årtier har de ødelagt vores børn, og nu jamrer de over en hånd på et lår eller noget andet latterligt som voksne mennesker burde kunne ordne over en kop dialogkaffe !!!!!

    Kommentar by k.m. — 11. oktober 2020 @ 17:40

  182. Fornuften fra folkedybet er ikke til at tage fejl af:

    “Hvis en mand uopfordret lægger sin hånd på en kvindes lår, fyrer en lummer bemærkning af eller forgriber sig på hende, skal kvinden være bedre til at sige fra, end hun hidtil har været.

    Det mener 73 procent af danskerne, hvis man skal tro den undersøgelse om sexisme, som Kantar Gallup har lavet for Berlingske. 75 procent siger desuden, de vil gribe ind eller »sige fra«, hvis de i fremtiden er vidne til sexistisk opførsel.”

    Men det bryder de radikaliserede eksperter sig ikke om. Kønsforsker på RUC, Kenneth Reinicke er ikke glad for resultatet: “Jeg havde ikke forestillet mig, at så mange mener, at kvinder skal blive bedre til at sige fra.”

    http://www.berlingske.dk/danmark/danskerne-kvinder-skal-vaere-bedre-til-at-sige-fra-i-gerningsoejeblikket

    Jamen er det ikke mageløst. Eksperter er så ideologisk forkrampede og formørkede, at de intet aner om det samfund, de skulle studere. Det bliver sørme en kæmpeopgave at få ‘bevidstgjort’ alle de mange danske kvinder, at de er ofre.

    Kommentar by traveler — 11. oktober 2020 @ 17:58

  183. Hvis RV vil bevare en smule respekt fra vælgerne,
    udover muslimerne som de deler mentalitet med, så må de få ekskluderet det dumme svin

    Hans opførsel har ikke et dyt med splittelse i partiet at gøre, kun ignoranter kan tro sådan noget

    Og med DR’s ækle ansatte, der er sendt hjem, en fyreseddel ville være mere på sin plads (tænk på hvor mange, der skulle fyres for 5 år siden, for at udtrykke racisme), men nu er de “Gutmenchen” måske færdige med at bjæffe om den indre svinehund?

    Det gik som det altid går, når mennesker er frådende af frelsthed og selvretfærdighed, DET ER DEM VI SKAL VÆRE OPMÆRKSOM PÅ

    https://www.dagens.dk/112/81-aarig-udsat-kakaomaelk-trick-i-lidl
    Da kvinden stod ved kassen og havde fået bippet sine varer, opdagede hun, at både pung og husnøgler var forsvundet fra tasken.

    Nu efterlyser Østjyllands Politi manden, som ifølge kvinden beskrives som:

    •Mellemøstlig af udseende

    •25-30 år gammel

    •164-165 cm
    •Kraftigt af kropsbygning
    •Mørk i huden og med sort hår
    •Talte dansk med accent
    •Var iført mørkt tøj – muligvis joggingtøj

    Kommentar by tavsen — 11. oktober 2020 @ 18:00

  184. Nye Borgerlige skal nok få sig et kanonvalg, ingen tvivl om det, dvs. man roligt kan stemme på Stram Kurs hvis man ønsker det endnu strammere. Og hvem gør ikke det, så ødelagt landet efterhånden er, ikke mindst pga. af vaneforbryderne hos De Radikale. Det er ret spøjst at følge dette Cirkus Østergaard, denne tudegrimme karl der beruset må gramse sig frem mod damerne, det er næsten som en slibrig skurk i en Morten Korch komedie. Eller det er vel nærmere Morten Cock, det er ihvertfald en ægte lårklasker.

    Kommentar by LarsB — 11. oktober 2020 @ 18:15

  185. np — 11. oktober 2020 @ 15:35:

    Det er da noget værre vås, du der kommer med!

    Jeg ved at der kommet mange antimobnings-tiltag på skolerne, men jeg ved også FRA DIG SELV, at folkeskolelærerne står fuldkommen uden redskaber, når det gælder gælder grov mobning.

    Mon det så i din verden betyder, at iSlam-tilbedernes afkom er fysisk/peykisk stærkere end både etnisk danske elever, lærer, ledelse?

    I øvrigt syntes jeg der er langt mellem begreberne mobning og sexisme, da mobning er vedholdende forfølgelse en person, mens sexisme er en sexuel dominans-handling over for en person, i en given situation og netop ikke en vedvarende sexisme over for en bestemt person.
    – i sagerne omkring RV er der, mig bekendt, ingen der er blevet vedvarende sexkrænket.

    Men hvis antimobnings-håndterings/indsatser kan stoppe iSlams muntre sønner, fra udøve sex-chikane/voldtægter/gruppevoldtægter mod sagesløse etniske danske kvinder på gader og stræder, så syntes jeg da godt nok, at det skulle indgå i undervisningspensum på ALLE skoler og uddannelsessteder, tillige med, massiv oplysning om det i alle medier, i primetime!
    – men du kan jo begynde udbredelsen af konkrete strategier her. Der må være en del, udover mig, der ikke har denne indsigt?

    Kommentar by M.S. Carstens — 11. oktober 2020 @ 18:24

  186. Ps til 181:

    Der er i øvrigt også en hel del sagesløse drenge og mænd, der udsættes for iSlamistiske sexoverfald, midt i hverdagen.

    Kommentar by M.S. Carstens — 11. oktober 2020 @ 18:32

  187. Haha! 😂 Det er bare at læne sig tilbage og guffe popcorn, mens man ser eet af Danmarks mest ækle politiske partier synke ned i en selvskabt mødding! Langsomt, men sikkert, og de er færdige. D’ da fedt! De leflede for muhammedanerne, og de er landsforræderiske. Østergaard holdt vel nallerne for sig selv i Voldemosen, ellers venter sharia domstolen nok på ham.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 11. oktober 2020 @ 19:12

  188. Jeg tror, at np er Sofie Carsten Nielsen.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 11. oktober 2020 @ 19:37

  189. Det Rabiate Venstre lyver både overfor sig selv og overfor normale mennesker. Man kan umuligt opretholde løgnen om Danmarks uendelige kapacitet for antal indkommende migranter. Godhedstosserne nægter altid at angive et maksimalt tåleligt antal muslimer i Danmark. Hele EU er ved at blive skyllet i kloakken – overrendt og overskidt af tobenede vilddyr med store grabber og uendelig appetit på vores mad og jord. EU’s politikere lyver groft og vedholdende om EU’s formål med importen af muslimske parasitter. Tro ikke EU’s propagande og manipulationer om et totalt overflødigt behov for ubegavede tiggere fra verdens taberlande. Vi dør af det og de beskidte EU topfjolser slagter os helt bevidst langsomt; fordi vi så opdager løgnene for sent. Kun for tilfredsstille de grådige kapitalister og de sindssyge globalister. Dræb EU før EU dræber dig.

    Kommentar by Gustav Jensen — 11. oktober 2020 @ 20:25

  190. nåh, jeg troede, der stod “hanstænder”

    “Hun forsøgte gentagne gange at fjerne hans hænder.”

    Kommentar by BB — 11. oktober 2020 @ 21:32

  191. >Løsriv Jylland 19:37
    Det tror jeg også.

    Kommentar by Nielsen — 11. oktober 2020 @ 21:50

  192. HVIS DE RADIKALE BESKYLDTE HINANDEN for at være medskyldige i talrige forbrydelser, hvis de skændtes om hvem af dem der var mest kriminel, hvis de diskuterede hvem af dem som har mest blod på hænderne og armene, hvis Morten Østers var kommet ud og havde anklaget sig selv for landsskadelig virksomhed og forræderi, kunne man forstå ham og den opstandelse, ballade og hurlumhej der har skabt et indre opgør i partiet.

    Men nu drejer det sig om pjat, småting og ikke-sager. Det er jo fuldstændig til grin.

    Selvom DR og Pølletiken puster rygter og bagateller op til overstørrelse, er det som er kommet frem til nu om Morten Østers kluntede håndspålæggelser det rene pjat. Hvis de ikke havde været krænkelses-tosser og fladpandede idioter i det parti, havde de forlængst droppet og glemt disse ikke-sager.

    Nu er de skinhellige fanget i deres eget edderkoppe spind.

    Kommentar by Bent A — 11. oktober 2020 @ 22:12

  193. “DR-vært Mads Aagaard Danielsen har i flere år chikaneret, været seksuelt grænseoverskridende og truet kvinder”:
    https://www.bt.dk/samfund/dr-vaert-mads-aagaard-danielsen-har-i-flere-aar-chikaneret-vaeret-seksuelt

    Kommentar by Peter Nielsen — 11. oktober 2020 @ 22:15

  194. 186 21.32: Hvis feminist-Lotte søgte at fjerne hans tænder, er der vel ikke noget at sige til at han prøvede på at skubbe hende væk. Er det i virkeligheden ikke Lotte der har begået et overgreb på Morten? Eller er hun tandlæge?

    Kommentar by Bent A — 11. oktober 2020 @ 22:19

  195. BB 21.32 – 😁 “hans tænder”, haha! De små mælketænder kunne han sådan set godt trænge til at få fjernet.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 12. oktober 2020 @ 00:03

  196. Nu kan vi snart ikke klemme mere ud af Mohammed Özden får. Er det ikke på tide at tage fat på So fie karsken_bælg Nielsen. -Jeg væmmes ved mit alias.
    Søndagen er omme og om lidt starter en ny uge. Jeg væmmes og kommer Chales M. Schultz i hu. Hvad mon Schrøder og Trine laver. Og hvordan vil Søren komme igennem Bent A.s koronakrise.
    Nu vi snakker om kriser. Har andre end jeg bemærket,at alle kriser udmunder i at flere dyr slagtes? De fleste af os kan vel huske fugleinfluenza og svineinfluenzza. Er det ikke noget pharmaceuter og halvstuderte medicinere har fundet på,for at kunne sidde i deres fine laboratorier og bruge fritiden på at uddanne små nye dyrplagere?

    Kommentar by Nielsen — 12. oktober 2020 @ 00:39

  197. Melodi: Ole sad på en knold ..

    Morten er sgu en værre en
    Han går rundt og gramser på dameben
    Træk og slip i trusse elastik
    Det må selv en folketingsmand da ikk’

    Sure skeder de skreg i flok
    Nu må mænd forstå at det mer’ end nok
    Folketinget må laves om
    Alle mænd må dømmes en livtidsdom

    Det var bare en slags kommentar …

    Kommentar by NotaBene — 12. oktober 2020 @ 08:15

  198. Der er en stor poet gemt i dig NotaBene.

    Kommentar by Nielsen — 12. oktober 2020 @ 10:11

  199. Journalisterne i DR har i forbindelse med debatten om sexisme opfordret ledelsen til at igangsætte en undersøgelse, der kan afdække omfanget af problemerne på arbejdspladsen, men indtil videre fået afslag. Det siger hovedtillidsrepræsentant for journalisterne i DR, Henrik Friis Vilmar.

    “Jeg har diskuteret det med generaldirektøren på baggrund af et ønske fra et flertal af vores tillidsrepræsentanter, der har ønsket en undersøgelse. Indtil videre har ledelsen afvist det, og vi diskuterer alternative muligheder,” siger Henrik Friis Vilmar, der uddyber, at undersøgelsen skulle dække hele DR og ikke alene nyhedsområdet.

    DR’s generaldirektør Maria Rørbye Rønn har tidligere meldt ud internt, at ledelsen prioriterer, kræfterne bruges på det fremadrettede arbejde med at ændre kulturen frem for ”undersøgelser, der kan tage måneder og halve år”. DR vil til formålet bl.a. hyre eksterne konsulenter, der skal hjælpe med redskaberne til at skabe en kulturforandring.

    Anerkender problem

    Ifølge Henrik Friis Vilmar vil en undersøgelse, der kan få omfanget og karakteren af eventuelle krænkelser frem i lyset, imidlertid give et godt grundlag for at vide, hvor man skal sætte ind i arbejdet.

    “Når man skal finde ud af, hvad det er for nogle problemer, vi skal løse, og hvordan vi ser fremad, så er historien også vigtig. Det er vigtigt at vide, hvad der er foregået, og det vil være rart at vide, hvor stort problemet er, eller hvordan det ser ud i hvilke afdelinger. Der kan en undersøgelse bruges som et værktøj. Det har vi en konstruktiv dialog om med ledelsen,” siger Henrik Friis Vilmar, der understreger, at han oplever, at ledelsen tager problematikken meget alvorligt.

    ”Det vigtigste for os er, at DR’s ledelse fra starten har anerkendt, at det her er et problem, der eksisterer, som vi skal have løst. Det er en lang rejse, der skal til.”

    I weekenden afdækkede Berlingske en konkret sag med DR i centrum, hvor 10 personer fortalte om oplevelser med krænkelser, hadbeskeder og sexchikane, de har været udsat for af en DR-vært.

    Forstærker den aktuelle sag om chikane behovet for en undersøgelse?

    “Den er i hvert fald anledning til at diskutere det igen,” siger Henrik Friis Vilmar, der ikke føler sig sikker på, at det i sig selv vil kunne få alt frem i lyset.

    “Vi har også klimamålinger, hvor man kan gøre opmærksom på det, hvis man har oplevet krænkelser, og de har tilsyneladende ikke fanget noget,” siger Henrik Friis Vilmar med henvisning til den konkrete chikanesag, der kom frem i weekenden.

    Flere sager

    Ifølge hovedtillidsrepræsentanten er der også er andre sager om krænkelser under behandling i DR.

    ”Der er andre sager i gang. Jeg vil ikke gå mere ind i det, men det er krænkelser i mange forskellige former, det drejer sig om.”

    I den konkrete chikanesag, der kom frem i weekenden, fik DR allerede i august 2019 en klage fra Radio24syvs daværende direktør Jørgen Ramskov over den pågældende vært, der dog ikke fik konsekvenser. DR’s direktør for Kultur, Børn og Unge, Henrik Bo Nielsen, erkendte i weekenden, at ledelsen ikke håndterede klagen med tilstrækkelig alvor og konsekvens. Henrik Friis Vilmar har også kaldt håndteringen kritisabel og fortæller, at han har taget spørgsmålet op med direktøren.

    ”Det undrer mig, at ledelsen ikke har gjort noget ved det, når de har haft kendskab til det. Det har jeg talt med område direktøren om og afventer svar på.”

    ”Vi skal finde ud af, hvad der er sket, med henblik på at det ikke sker igen. Det skal være sådan, at når man går til ledelsen med sådan noget her, så bliver det håndteret. Det er jeg sikker på, at ledelsen også er indstillet på i dag,” forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 12. oktober 2020 @ 11:30

  200. Sexisme er verden allerstørste problem, iflg. DR. Det med pandemien, Nordkoreas7 Irans atombomber, terror-aktionerne, det udhulede demokrati og den smuldrende økonomi, det er for intet at regne i sammenligning med Morten Østergaards tænder eller hænder, der var lidt på afveje i forhold til et par mopsede feminister.

    For DR er det radikale parti stadig dydens, klogskabens og godhedens parti. Og derfor agter DR at forsvare RV til sidste patron.

    Kommentar by Bent A — 12. oktober 2020 @ 14:32

  201. I Danmarks Radio, der trives lysten
    Når barme bølger, så får det følger
    Det kribler her, det kribler der
    Det kribler snart ud, i alle tæer

    Hvis jeg må dikke, så må du slikke
    Mit lille hoved, det er det go’ ved
    At være ansat, i D R D K
    Så er der altid, noget godt at få

    Åh kære putte, nu må vi slutte
    Den vil ej mere, så meget strutte
    Det var sgu dejligt, og ret belejligt
    Du var til stede, og mig til glæde

    Men det er slut nu, med bløde putte
    Fra nu så er det, lolita dukke
    Og kære putte, hvis du vil ha’
    Så køb dig selv en, en dildo sag

    Sikke en gang lokumsdigt …!

    Er alle kvinder ved at forvandle sig til valkyrier? Noget sker der i al fald.

    Kommentar by NotaBene — 12. oktober 2020 @ 14:33

  202. Nåh ja, melodi “Der bor en bager …”

    Kommentar by NotaBene — 12. oktober 2020 @ 14:35

  203. “Maria Rørbye Rønn har tidligere meldt ud internt, at ledelsen prioriterer, kræfterne bruges på det fremadrettede arbejde med at ændre kulturen”
    Er der nogen som har tænkt over,at det kan være hensigtsmæssigt,at have underbukser i samme farve som bukserne,så man lettere kan skjule,at man har glemt at lukke sit tissehul?

    Kommentar by Nielsen — 12. oktober 2020 @ 14:45

  204. Du skal lige pudse teksterne af,før du trykker dem NotaBene. Hvis man ikke kan synge den fra papiret,må der rettes op på det.

    Kommentar by Nielsen — 12. oktober 2020 @ 15:02

  205. f.eks. Kong Christian stod i røg og damp og gotens hjelm og hjerne brast
    Du kan nok se,at de både skal rime,men også kunne synges på melodi.

    Kommentar by Nielsen — 12. oktober 2020 @ 15:06

  206. Kommentar by NotariusUmulius — 12. oktober 2020 @ 11:30.

    “DR’s generaldirektør Maria Rørbye Rønn har tidligere meldt ud internt, at ledelsen prioriterer, kræfterne bruges på det fremadrettede arbejde med at ændre kulturen…”

    Fuldstændigt ude i det åbne, og uden at lægge skjul på agendaen, der tydeligvis er en helt anden end det der reelt betales for, nemlig underholdning og objektiv information.
    NorthKorea, here we come!

    Kommentar by Kimski — 12. oktober 2020 @ 15:49

  207. Frihedens Stemme dokumenterer nu, at den klamme dhimmie Reimer væmligBo Christensen i årevis har fungeret som såkaldt “rådgiver” for den fallerede liderbuk Morten Østergaard.

    Vi taler her om den samme talentløse “journalist”, der ønsker at lukke munden på Paludan, og fjerne politibeskyttelsen af ham.

    Hvem er overrasket?

    Kommentar by Revisoren — 12. oktober 2020 @ 18:17

  208. Hver fugl synger med sit næb, så jeg kan sagtens synge den, – i hvert fald som jeg synger “Der bor en bager … så jeg beklager, tra-la-la-lala osv.”

    Kommentar by NotaBene — 12. oktober 2020 @ 20:45

  209. NotaBene — 12. oktober 2020 @ 14:33:

    Tak for indputtet.
    Jeg sidder lige savner et alternativ til den redigerede højskolesangbog.
    Her kunne det være spændende med f.eks. “Folkets sange om nutiden”, for jeg tror der en del, som du og også jeg, der af og til lader tankerne få afløb på gammelkendte melodier-
    – blot skulle den være klinisk renset, for venstrefløjens elitær-morale, der siden 1968 har forkvaklet vore efterkommeres frihed, til selv at være opsøgende i den danske kultur og give VOR kultur plads og ansvarlighed, udi naturlig omgang med hinanden, med det man deraf lære.
    – allerede i teenageårene.

    Kommentar by M.S. Carstens — 12. oktober 2020 @ 20:47

  210. Her er Morten Østergaards tre sexismesager

    Morten Østergaard har i alt fået tre reprimander på baggrund af seksuel chikane.

    Det er resultatet af en intern redegørelse i partiet, som mandag aften blev behandlet i partiets forretningsudvalg.

    Af redegørelsen fremgår det, at to af klagerne er indgivet i sommeren 2016. Begge sager er personalesager, oplyser partiet:

    ‘Den ene klage omhandler uønskede berøringer i forbindelse med en festlig begivenhed i efteråret 2015 og den anden ligeledes uønskede berøringer i forbindelse med en festlig begivenhed i sommeren 2016,’ skriver partiet.

    Derudover er der en klage i 2017:

    ‘En tredje klage blev givet i sommeren 2017 uformelt via mellemmand til sekretariatschefen. Ligeledes var det en klage over uønsket berøring i forbindelse med en fest. Klageren var en tidligere ansat og ikke ansat på tidspunktet for krænkelsen.’

    Fredag aften kunne B.T. afsløre, at Morten Østergaard under partiets sommerfest i 2016 krænkede en praktikant ved at tage hende på ballerne og hive i hendes bh og trusser gennem kjolen, mens de dansede.

    Senere på sommeren meldte praktikanten Morten Østergaard for sexchikane til partiets kommunikationschef, David Aurvig. Han var også praktikantvejleder hos De Radikale.

    Senere på sommeren henvendte praktikanten sig til De Radikales kommunikationschef, David Aurvig, der også var kvindens tidligere praktikantvejleder.

    De tog et møde, hvor praktikanten brød grædende sammen, da hun fortalte, hvad der var sket.

    David Aurvig fortalte hende, at han sammen med den organisatoriske chef, John Bo Northroup, ville tage en snak med Morten Østergaard.

    Praktikanten hørte aldrig fra dem igen, og hun fik aldrig en undskyldning fra Morten Østergaard.

    Praktikanten ønsker ikke at stå frem med navn, men B.T. kender hendes identitet, forbyd islam i Danmark 😅

    Kommentar by NotariusUmulius — 12. oktober 2020 @ 21:08

  211. Underligt er det, at det var venstrefløjen der var fortalere for fri sex og dyrkning af egoet, mens de nu plæderer for iSlammets “værdier”?
    – ja, endda så langt ud, at mand og kvinde ikke mere kan mødes, i naturligt interaktivt møde, men nærmest er henvist til iSlammets kønsopdeling :-(((

    Det er sq et alvorligt skred, i vore to køns naturlige omgang, læring og udvikling, internt, med hinanden.

    Venstrefløjens feminister, ville have fri kropskultur, mange mænd bifaldt, og nu sidder vi med selv samme segment som “eliten”, men bombet tilbage til iSlammets oprindelse anno 680, af de selv samme USELVSTÆNDIGE/underudviklede* individer!

    * forstået som “frataget teenage-aldrerens lærdom”, hvor man lærer det modsatte køn at kende og drager sig sit, af både gode og dårlige sider og frem for alt VED, hvordan opfører sig og agerer, i åben respekt for hinanden.

    Kommentar by M.S. Carstens — 12. oktober 2020 @ 21:22

  212. Endnu en radikal politiker: Jeg er også blevet krænket af Østergaard

    Det radikale folketingsmedlem Katrine Robsøe siger, at hun også er blevet krænket af Morten Østergaard.

    ‘Det er med tårer i øjnene, at jeg desværre føler mig tvunget til at lave dette opslag.
    Jeg er en af de tre kvinder, Morten Østergaard i fredags stod frem og indrømmede, at han har krænket,’ skriver hun på Facebook, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 12. oktober 2020 @ 21:23

  213. Man kan ikke kneppe sig til tops i DRV. At blive taget på låret eller have fået en sjofel kommentar er nok.

    Kommentar by Bilka — 12. oktober 2020 @ 21:32

  214. Løj Sofie Carsten Nielsen så ikke på live tv til alt og alle i sidste uge?!?

    Den nye radikale partileder Sofie Carsten Nielsen har i over tre uger vidst, at Morten Østergaard havde krænket flere i folketingsgruppen end Lotte Rod

    Den 17. september kom det radikale folketingsmedlem Katrine Robsøe til Sofie Carsten Nielsen og sagde, at hun som studentermedhjælper i 2015 var blev krænket af Morten Østergaard, der var partileder på daværende tidspunkt.

    Jeg har ikke talt om sagen offentligt af hensyn til Katrine, som var meget berørt af det hele, og ikke ønskede at skulle være en del af nogen som helst debat om dette. Jeg konfronterede – med Katrines accept – Morten Østergaard med sagen. Det kunne han ikke genkende. Og fortalte mig ikke, at der var andre sager. Nu står Katrine selv frem. Derfor kan jeg sige det nu,« siger Sofie Carsten Nielsen på Facebook, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 12. oktober 2020 @ 21:38

  215. Nåååh, det lille mælketands-pus…

    Morten Østergaard har meldt sig syg, efter at i alt fire sager om sexchikane nu er kommet frem

    ‘Morten Østergaard har valgt at sygemelde sig. Jeg vil tage stilling til hans situation, når han er tilbage fra sygeorlov.’

    Det skriver politisk leder Sofie Carsten Nielsen i en pressemeddelelse, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 12. oktober 2020 @ 21:40

  216. > NotaBene 20:45
    Jeg tænkte på din txt til Ole sad på en knold og sang
    >Notarius 21:39
    Har du nogensinde oplevet en radigal som ikke løj? Nej vel.

    Kommentar by Nielsen — 12. oktober 2020 @ 21:51

  217. Alle danske kvinder og mænd er blevet krænket af golde Morten. De er blevet krænket af tåben Mortens konstante opmuntring til import af socialt belastende migranter, hvoraf størstedelen tilhører terrororgansationen ‘pislam’. Fjolle Morten lovede kulturberigelse og større velstand, hvis danskerne accepterede ukritisk indtag af bistandsklienter fra hele Pislamistan. Totalt ulogisk at 100.000er af analfabeter kan bidrage til noget som helst kultur og velstand i et civiliseret land. Populisten Morten har fyldt danskerne med løgn i årevis. Manden går jo rundt med et politisk bombebælte med sprængstyrke til at smadre hele Danmark. Han ligner en skabsjihadist og bør behandles som sådan.

    Kommentar by Gustav Jensen — 12. oktober 2020 @ 22:28

  218. If I was father of any of those females that the pedophile harassed, I would track him down, and his relatives and make them pay. So what are they going to do? They have to find me first.

    why ths pedophile satanist and traitor does this? Because that is how he got his job. He let someone fuck him in the ass or he blew someone, the norm to get a job these days in public sector, journalism (media), beta cuck police or politics. He has done that many times before but now it caught on. Many females realized that they are not alone in this, that they endured all kind of harrassment and crap and it is still going on. That is what is the norm at DR, the legacy papers, police, public sector, politics, Taht is why kids with brains and talents can not get a job because they have merits and when you have merits you do not fuck or blow someone, you worked hard for those merits, and long time.

    So why does this garbage, son of a whore, leave now? because there are so many cases that can turn into criminals cases popping up. If he leaves now he hopes to cut the edge of the wave with true accusations against the pedophile and traitor. If they make the garbage testify he might reveal a massive pedo-ring in the Parliment, media and public secvtor, all that have done this and he might be forced toi reveal who he had to blow to get his position, who it started with and that might be costly for some of the traitors, and pedophiles. They are not working for the tax payers, theyare working for their own self interest. they should all be in jail. all of them. first the families of the molested should have a go at them before they are jailed.

    why is this leaked now? it is not a co-incidence.

    Use your brain, be observant, stay safe and stay focused.

    Erwache jetzt!

    Kommentar by Erwache — 13. oktober 2020 @ 00:05

  219. AT DE RADIKALE FEMINISTER er skøre og tossede, er vi mange der har vidst længe. Nu har de mobsede, vrantne, bornerte og krænkelsesparate kællinger så fundet ud af at Morten Østers skal tværes ud politisk set. Som et andet ulvekobbel har de kastet sig over prins pilfinger. Hvis han havde været en sort indvandrer kunne han sikkert have voldtaget dem serielt, uden at de havde beklaget sig. Men nu er han en hvid mandsling, og derfor er de blevet tricket af So fie Lindes tågede erindringer om en overrislet julefrokost for 12 år siden, som DR har gjort til det store dyr i åbenbaringen. Og til et våben i kvindesagskvindernes perverse og mandsfjendske felttog mod alle mænd der ikke har ladet sig kønsskifte-operere.

    Det latterlige/tragiske er at de samme feminister og røde ligestillings-fanatikere ikke kan klare sig uden mændenes hjælp, penge, styrke og beskyttelse. Så det som de er i gang med er en slags kollektiv selvødelæggelse plus at de samtidig ødelægger alt omkring sig via den politiske magt som de har opnået ved brug af løgn, hykleri, kvotekrav og evige beklagelser. De er ved at ruinere Europas økonomi, frihed, fred og sikkerhed. Og vores civilisation vil de udskifte med barbari.

    Og de mener sig dygtigere, klogere og bedre end mændene.

    Mænd der stemmer på kvindelige politikere, er i 19 af 20 tilfælde uvidende og overnaive tumper.

    Kommentar by Bent A — 13. oktober 2020 @ 00:33

  220. PS: Feministerne i Enhedslisten og SF mv. er naturligvis lige så tossede, landsskadelige, mandsfjendske og familiefjendske som dem i RV.

    Kommentar by Bent A — 13. oktober 2020 @ 00:37

  221. I don’t like to be controlled
    You should know by now my baby
    I’m pretty much sick and tired of how childish you are
    Don’t mess with me anymore

    Did you think you were free?

    Did you even think that you ever had a chance to win

    The choice is not yours, babe (Lyric: Asami/Midori/LOVEBITES ‘Dancing With The Devil’ Link: se kommentar 169)

    Kommentar by anno — 13. oktober 2020 @ 01:07

  222. Huhhej hvor det går over stok og sten…

    Sofie Carsten Nielsen var så vred og ked af det og afviste gang på gang over for den danske verdenpresse at kende til flere krænkelser – nu ændrer hun forklaring, da hun ikke uventet er blevet afsløret.

    Frem med popcornene, gutter og gutinder. Vi venter spændt på, hvordan Carsten Nielsen snor sig foran kameraerne i dette sjove drama af Shakespeareske dimensioner. Vil hun mon give sig selv en advarsel for dårlig håndtering, men beholde magten.

    Andre magtfulde kvinder råber nu ‘vagt i gevær’ (eller hvad man nu gør i de kredse hvor en sådan maskulin talemåde vil være bandlyst), for det radikale cirkus risikerer at afspore den store sag om at nedkæmpe den maskuline sexistiske kultur overalt i samfundet. Tænk bare: 17% af FOAs medlemmer har været udsat for sexchikane på arbejdspladsen. Og det er kvinderne det går ud over, og det er ganske vist.

    Jeg kender ikke sådanne undersøgelsers lødighed, men er de udført af aktivistiske forskere, kan der være vigtige blinde vinkler. Da kønsforskere forlængst forekommer kastreret og ikke forstår en pip, kan man lige skære det ud i pap: Hvis to mænd kommer i konflikt på arbejdspladsen, kan bølgerne gå højt i momentet, og så er det overstået og der bæres ikke nag. Hvis to kvinder kommer i konflikt på arbejdspladsen, kan det blive kompliceret, men de er voksne mennesker, der forhåbentligt gør deres bedste. Men hvis en mand og kvinde kommer i konflikt på arbejdspladsen, forskubber konflikten sig let fra sagen til kønnet, og det er ikke kun mandens skyld, men det bliver det til, når en forudtaget ledelse fra kurser hos aktivistiske forskere blandes ind og registrerer det som sexchikane.

    Og ligesom med mordsager har sexchikane ingen forældelsesfrist. Det vil hænge på manden for altid og kan bruges af en kvindelig ledelse efter behov til at sætte ham på plads.

    Kommentar by traveler — 13. oktober 2020 @ 08:08

RSS feed for comments on this post.