13. oktober 2020

Om P1-vært bag ‘DM i hadbeskeder’: “.. årelange grænseoverskridende seksuelle adfærd, voldstrusler”

Metoo-sagerne kører stadig på fuld tryk, og der begynder så småt at danne sig et mønster. Gerningsmændene er socialdemokratiske og radikale politikere, diverse journalister, herunder Enhedslisten-vælgeren Thomas Heurlin.

Den foreløbigt værste sag blev oprullet af Berlingske over noget der ligner seks kroniklængder. Det bliver svært at se P1-vært Mads Aagaard Danielsen lave et comeback fra det her, når han engang kommer tilbage fra ‘fra barsel’. Han er vært for Shitstorm, og står blandt andet bag ‘DM i hadbeskeder’, hvor diverse meningsdannere læser tilsendte ubehageligheder op. Sideløbende intimiderede han kvinder på forskellig måde, blandt andet med krænkende beskeder over sms.

Mediebranchen suger ‘Two-Face’-hyklerne til sig. ‘Projektion’ kalder man det indenfor psykologien. Fra B.dk – Han er vært på DRs ‘Shitstorm’ : I årevis har han sendt hadbeskeder, været seksuelt grænseoverskridende og truet med at dele nøgenbilleder.

“Danmarks Radio blev allerede i 2019 advaret direkte om, at en P1-radiovært havde chikaneret og truet andre. Intet skete. Nu står en række mænd og kvinder frem og fortæller om den højt profilerede radiovært Mads Aagaard Danielsens årelange grænseoverskridende seksuelle adfærd, voldstrusler, ekstremt hadefulde beskeder og trusler om at lække nøgenbilleder. …

Dertil er Mads Aagaard Danielsen vært på det prisvindende event ‘DM i hadbeskeder’, et søsterprogram til ‘Shitstorm’, der i flere år er sendt direkte fra Folkemødet på Bornholm. Programmet beskriver de ’sølle typer bag tastaturet’ , der ‘ødelægger demokratiet’ og tilsviner og truer fortrinsvis offentlige personer i private beskeder eller via sociale medier. …

En række vidnesbyrd og dokumentation i form af beskeder, som Berlingske har indsamlet fra en række kvinder og mænd – hvoraf flere i dag træder frem – viser, at Danielsen har opført sig seksuelt krænkende overfor kvinder, sendt kvinder – og mænd – krænkende, nedgørende og hadefulde beskeder, opført sig truende og aggressivt, ligesom han har brugt sin magt, indflydelse og DR-stilling til at true sig til tavshed om de overgreb, han er under mistanke for at have begået.

12 kilder bidrager direkte til denne artikel. Ud af dem udtaler ti sig til citat, mens otte står frem med deres fulde navn. Danmarks Radio har i mere et år kendt til dele af Mads Aagaard Danielsens grænseløse adfærd, chikane og trusler, men intet foretaget sig. Først nu er en undersøgelse iværksat.

I de 14 måneder, der er gået, siden DR i august 2019 blev orienteret om, at Danielsen havde en truende og aggressiv adfærd, har Danielsen fortsat beværtet ‘Shitstorm’ og ‘DM i hadbeskeder’ – men at hadbeskeder var en specialitet for Danielsen, opdagede den 28-årige Amalie Langballe allerede for tre år siden. …

På få minutter fik Danielsen trykket på alle knapper; du er usikker, Amalie, du er en so, Amalie, folk snakker om dig, du er en lort, du nyder det, du er skør, du er fuld af løgn, du knepper hele byen, du er promiskuøs; latin for letlevende, vild, løssluppen, udskejende, lysten. Til en kvinde, han aldrig før havde mødt…

Mads ser mig, og så lægger han hånden på brystet af mig og skubber mig ind på et toilet og låser døren. Jeg kan huske fire helt konkrete ting fra det. At han skubber mig derind og låser døren, at jeg siger ‘du stikker ikke din klamme pik op i mig« – det gør han ikke. Han stikker sine fingre op i mig’ fortæller Maria Dønvang. ‘Jeg ender med at give ham et blowjob. Og så går jeg,’ siger hun.

… Det står også i dag klart, at Mads Aagaard Danielsen i mindst et tilfælde har presset eller forsøgt at true en kvinde til tavshed om de overgreb, han har udsat hende for, ved at antyde eller direkte true med at lække nøgenbilleder. Den 31-årige journalist Michelle Færch, der var kæreste med Mads Aagaard Danielsen fra 2012 og 2014, fortæller, hvordan hun, efter deres forhold var afsluttet, både blev truet med sagsanlæg, politianmeldelse og læk af nøgenbilleder, hvilket dokumenteres af skriftligt materiale.

(P1-vært Mads Aagaard Danielsen under ‘DM i hadebeskeder’, Bornholm, 17. juni 2019; Grafik: FB)

“Jeg er dybt ulykkelig og forfærdet over, hvordan jeg har behandlet andre mennesker. Selvom der flere elementer i vidnesbyrdene, som jeg ikke kan genkende, så er der alt for mange, som jeg godt kan. Jeg skylder alle, som jeg har opført mig grænseoverskridende over for, min største undskyldning. Jeg må skamfuldt erkende, at mit forvoksede ego og mit infantile temperament har betydet, at jeg ikke har været i stand til at indse karakteren af mine handlinger, før de blev fremlagt for mig på een gang. Den næste tid vil jeg søge hjælp hos professionelle og mine nærmeste. Jeg har derfor ikke yderligere kommentarer, udover igen at sige undskyld. Vh Mads Aagaard.” (Mads Aagaard Danielsen, P1-vært)

Oploadet Kl. 09:18 af Kim Møller — Direkte link43 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/114021/trackback

43 Comments »

  1. …”barsel”…

    Ja, og nu er Gramse-Morten “sygemeldt” – det må være skønt at have sugerøret i den fælles pengekasse, så man ikke behøver at levere noget for sin løn.

    Kommentar by Felix Krull — 13. oktober 2020 @ 09:22

  2. Nordisk Fjers sidste direktør anviste vejen for disse herrer.

    Kommentar by Træt — 13. oktober 2020 @ 09:48

  3. Mads Aagaard Danielsen er nok et sjældent ondskabsfuldt og psykiatrisk eksemplar selv blandt DRs mange ansatte. Men hvordan har “generaldirektøren” Maria Rørby Rønn ageret i de senere år? Hvor DR åbenbart har været en sump af forrykte udskejelser, samtidig med at DR spillede hellig og forarget udadtil?

    Det som Mads Aagaard har bedrevet, har jo ikke bare været sexisme, men noget meget værre. I sammenligning med ham virker Morten Østers jo som en lille uskyldig prins pilfinger.

    Kommentar by Bent A — 13. oktober 2020 @ 09:57

  4. Alt i alt er Morten Østers dog nok værre end Aagaard. Østergaard har nok skadet Danmark i større omfang.

    Kommentar by Bent A — 13. oktober 2020 @ 10:01

  5. DRs udledninger skal reduceres med 70 procent inden 2030.
    Af hensyn til klimaet I Danmark.

    Kommentar by Bastardo — 13. oktober 2020 @ 10:12

  6. Mon ikke De Radikale snart må sige farvel til Sofie Carsten Nielsen
    Efter min mening har hun vidst mere end hun fortæller medierne
    Nu påstår hun hun har respekteret partimedlemmers ønske om at holde sagerne internt – altså hun vidste der var noget galt.
    Ved det seneste tårevædede pressemøde sagde hun, hun først for nylig fik kendskab til de tre ekstra krænkelssager

    Kommentar by k.m. — 13. oktober 2020 @ 10:12

  7. Kommentar by k.m. — 13. oktober 2020 @ 10:12

    Stol aldrig på en kvinde der hedder Carsten.

    Kommentar by wilty — 13. oktober 2020 @ 10:21

  8. Det hele kunne han have forhindret, ved at tænke sig en lille smule om.
    Mads kunne have spillet lidt på 1´tallet ☺ ☺

    5. Bastardo
    Hvem skal så med spildevandet.
    Det er efterhånden mange. Mads, Morten, og mange andre, og hele DR.

    Kommentar by Charles — 13. oktober 2020 @ 10:29

  9. ALLE PARTIER der går ind for masseindvandring, mangedoblet kriminalitet, besættelse, islamisering og afrikanisering er danskernes fjender. Det er en politik som kun kan ende i statsbankerot, velfærdskollaps, katastrofe og massedød. Vi må gøre os fri af Merkels og EUs fjernstyring, og de radikale og skabsradikale partier bør reduceres ved næste valg. Men da alt, alt for få danskere læser netaviserne, får det nok ingen betydning hvad de fremlægger af oplysninger og kendsgerninger. MSM har vel 10-20 gange så stort et publikum.

    Kommentar by Bent A — 13. oktober 2020 @ 10:36

  10. Ooh Danmark slammet stiger og stiger

    Kommentar by dunk — 13. oktober 2020 @ 10:42

  11. #MeToo er en gave der bliver ved med at give :)

    Tænk det er det samme afskum der har talt nedsættende om alt fra Pia K. til en hvilken som helst der blot talte dem imod.

    Det lader til at venstretosserne skal til at gen-tænke deres position i samfundet. Moské Vi er bedre tjent uden deres medvirken i samfundet og samfunds-debatten?

    Alle de dårligdomme de har tilkendt Os til højre for midten er i virkeligheden selv-oplevede ting der er sket i deres eget smudsige segment. Det lader til at beta-mænd på venstrefløjen er de værste rovdyr der komme på de bonede gulve.

    Fy for satan en flok svin født af svin!

    Kommentar by Santor — 13. oktober 2020 @ 10:45

  12. Det er det, jeg altid har sagt: #MeToo er et venstrefløjsfænomen.

    Ikke at der godt kan være højreorienterede mandlige syndere, men det er noget andet.

    Kommentar by traveler — 13. oktober 2020 @ 11:04

  13. Mads Aagard arbejdede gratis for Samira Nawa, under hendes valgkamp. Og efterfølgende ensidigt ynket og forsvaret hende som neutral journalist. Et billede på DR …

    Mads Aagaard Danielsen fungerede som DR’s helt egen Social Justice Warrior, og kunne derfor stramme buen hårdere end de fleste andre på P1. På grotesk vis har han aggressivt hetzet imod alt og alle der ikke gjorde knæfald for #metoo, islam og venstreradikalisme. Taktikken har været en hård tone præget af total foragt for “modstanderens” argumenter, udbredt brug stråmænd og absurde beskyldninger. Der er ikke langt fra had-SMS’erne til Mads Aagaards interview-teknik.

    Så kan man diskutere om Aagard er drevet af selvforagt eller blot overkompenserer. Det er træk man ofte aner hos mere yderligtgående – det som de render rundt og forestiller sig om andre, er typisk noget der kommer indefra. Tyv tror hver mand stjæler.

    Kommentar by DavidK — 13. oktober 2020 @ 11:08

  14. I mange situationer belønner kvinder Bad Boys. Og hvor det ikke hjælper så meget at være sød og artig og betale sine regninger til tiden. Hvis man er mand og gerne vil være en rigtig frækkert – så skulle man måske holde sig væk fra politik og mediebranchen efterhånden.

    Hvis der kommer en såkaldt kulturændring efter alt det her – så tænker jeg at det bliver lidt lige som at sprøjte for ukrudt og også ramme nogle af blomsterne. Mænd vil alt andet lige blive mere tilbageholdende med at opsøge kvindeligt selskab, hvis det ikke er absolut nødvendigt. Og mere tilbageholdende med at tage initiativer. Jeg forudser at DR’s julefrokoster de næste mange år vil blive langt mindre “livlige”.

    Kommentar by BE — 13. oktober 2020 @ 11:36

  15. Mads Aagaard Danielsen – M.A.D.- Man.

    Kommentar by Peter Nielsen — 13. oktober 2020 @ 11:46

  16. På sin vis er der jo ikke noget at sige til, at kvinderne på venstrefløjen synes at den seksuelle chikane er så slem, og for agter mænd i det omfang de gover udtryk for konstant, når man ser på hvad det er for nogle mænd, de generelt omgiver sig med.

    Kommentar by k.m. — 13. oktober 2020 @ 10:12æ.

    Det er dét jeg har sagt hele tiden; at Sofie Carsten Nielsen er leder af Radikale nu er topmålet af hykleri, for hun har været medskyldig nr.1 i at der blev dækket over Østergaard’s forsøg på at hæve sig op over den betahan position, som er hele hans værdigrundlag, og som grundliggende definerer hvem han er.

    Kommentar by Santor — 13. oktober 2020 @ 10:45.

    Det virker lidt som om at venstrefløjen i høj grad tiltrækker tabere, folk der ikke kan eller vil selv, og så folk der allerede slås med mentale problemer i forvejen, ikke?

    Kommentar by traveler — 13. oktober 2020 @ 11:04.

    Har virkeligt prøvet at komme i tanke om bare én fra højrefløjen, der er blevet fanget i MeToo-nettet, men er helt blank. Der skal, som du også siger, nok være nogle, men er der nogen der kan sætte navne på, for jeg kan ikke?

    Kommentar by DavidK — 13. oktober 2020 @ 11:08.

    “Hoist by his own petard”, som Shakespeare så smukt udtrykte det. LOL.

    Kommentar by Kimski — 13. oktober 2020 @ 11:51

  17. Kommentar by BE — 13. oktober 2020 @ 11:36.

    “Mænd vil alt andet lige blive mere tilbageholdende med at opsøge kvindeligt selskab, hvis det ikke er absolut nødvendigt. Og mere tilbageholdende med at tage initiativer. Jeg forudser at DR’s julefrokoster de næste mange år vil blive langt mindre “livlige”.”

    Og SÅ får vi først ballade for alvor, bare vent og se. ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=Q9zvgcOrTtw

    Kommentar by Kimski — 13. oktober 2020 @ 11:55

  18. Sofie Carsten Nielsen minder mig om Annette Vilhelmsen, hun havde også kort levetid i politik.

    Kommentar by tavsen — 13. oktober 2020 @ 12:09

  19. I langt de fleste tilfælde er de krænkelsesparate feministers beskyldninger mod mændene sikkert noget pjat, eller et led i de magtsyge radikale politik-kvinders magtstræb. Men nu har Aagaard jo selv indrømmet at have begået overgreb, og så må man vel have lov til at gå ud fra at han kritiseres med rette. Havde han benægtet anklagerne, havde sagen været en anden.

    Kommentar by Bent A — 13. oktober 2020 @ 12:17

  20. Uwe Max har dokumenteret, at den klamme Antifa-bums Mads Aagaard Danielsen desuden er bedste ven med de to islamister Nima Zamani og Abdel Aziz Mahmoud.

    Alle tre har hele deres voksenliv levet fedt af danskernes skattepenge, som ansatte på diverse statsstøttede medier.

    Kommentar by Revisoren — 13. oktober 2020 @ 12:44

  21. Jeg gentager lige min kommentar fra OT d.11.10:

    Er det mon standard for RVerne*, at de må prostituerer sig, på den ene eller anden måde, for at holde deres vælgere fast i troen på “elitens” dydsmønsteri?:

    https://www.document.dk/2020/10/11/sexskandalen-vokser-reimer-bo-christensen-hjalp-morten-oestergaard-i-al-hemmelighed/

    * for ikke at snakke om metoderne fra Journalistisk Venstreparti og alt det vi endnu måske endnu har ikke hørt fra hele venstrefløjen, der jo også mener at tilhøre “eliten”

    Kommentar by M.S. Carstens — 13. oktober 2020 @ 12:50

  22. Alt i alt er MSM’s mega kraftige reaktion på Mads Aagaards overgreb noget ude af proportioner, når man tænker på hvad der ellers foregår af sager og skandaler i Danmark. Sexchikane og Aagaards sag er altså ikke Danmarks største problem, er ikke det fænomen som skader eller truer danskerne og nationen mest. Der er tale om hysterisk oppustning af den allerede massive kampagne der går ud på at hetze og mistænkeliggøre mænd i bred almindelighed, for at sætte skub i feminiseringen af Danmark. Med Sverigstan som forbillede.

    DRs årelange vildledning af befolkningen hvad angår indvandringen og dens konsekvenser er da en langt større og alvorligere sag. Og der er mange andre områder hvor DR og TV2 har ført danskerne bag lyset.

    Men det har MSM nok ikke tænkt sig at sætte lys på.

    Kommentar by Bent A — 13. oktober 2020 @ 13:00

  23. PS: U-båds Madsen og andre kvindemordere, samt de afrikanske og arabiske voldtægtsforbrydere, er da langt større krænkere af kvinder end Aagaard.
    Hvorfor har der aldrig været nogen massive hetzkampagner mod kvindemordere og voldtægtsforbrydere i bred almindelighed? Hvorfor spises vi hele tiden af med løgnagtige udmeldinger om at kriminaliteten bare falder og falder?

    Kommentar by Bent A — 13. oktober 2020 @ 13:11

  24. Jeg kan se jeg har været al for blid overfor kvinderne i min scoreperiode – han belønnes jo med et BJ

    ‘Mads ser mig, og så lægger han hånden på brystet af mig og skubber mig ind på et toilet og låser døren. Jeg kan huske fire helt konkrete ting fra det. At han skubber mig derind og låser døren, at jeg siger ‘du stikker ikke din klamme pik op i mig« – det gør han ikke. Han stikker sine fingre op i mig’ fortæller Maria Dønvang. ‘Jeg ender med at give ham et blowjob. Og så går jeg,’ siger hun.

    Kommentar by redneck — 13. oktober 2020 @ 13:57

  25. Kommentar by Kimski — 13. oktober 2020 @ 11:55

    “Har virkeligt prøvet at komme i tanke om bare én fra højrefløjen, der er blevet fanget i MeToo-nettet, men er helt blank. Der skal, som du også siger, nok være nogle, men er der nogen der kan sætte navne på, for jeg kan ikke?”

    I højreorienterede kredse er begge køn almindeligvis enige om to ting: 1) mandens og kvindens traditionelle komplementære forventninger og ‘roller’ inden for tilnærmelser 2) det personlige ansvar. Denne gennemprøvede tradition gør, at der skal virkelig meget til, før der opstår en egentlig krænkelse af kvinden, og de få sager gør, at det på ingen måde kan opfattes som en krænkelseskultur.

    Før i tiden bidrog også risikoen for at gøre kvinden uønsket gravid til at begrænse en mand, der havde svært ved at tøjle sig, men det er stort set forsvundet i dag.

    Når venstrefløjen smadrer velgennemprøvede mønstre, der ellers har udviklet sig over tid til fælles fordel og mindst mulig konflikt, så er konsekvensen, at konflikt og kaos lurer under overfladen og kan når som helst gå bananas. Det er i det miljøet at #MeToo blomstrer op. Og svaret på dette kaos er at oprette totalitære altomfavnende kontrolsystemer og magtfulde autoriteter til at erstatte de fortabte traditionelle relationer mellem mænd og kvinder.

    Kommentar by traveler — 13. oktober 2020 @ 14:11

  26. DRs generaldirektør Rørby Røv, må være dyb naiv hvis hun ikke troede at carma ville ramme DR, men man er nok nødt til at hugge hendes hænder af før hun hun slipper kontorstolen, hvis hun bliver afsat så ryger der sikkert et par hundrede journalister med i graven, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 13. oktober 2020 @ 15:04

  27. all these commie scum are haters and asswipes, true garbage since they all fucked someone to get into tat position and their controller wants them to be haters, to be commie puppets. whp pays for all this? when the retarded pieces of shit that call themselves “politicians” realized that the people stopped listening on lies that thieves produced they changed the sponsoring of the commie central DR, the commies need to get money so they can keep their lies going. who reads legacy newspapers and watches DR or listens to DR? Not only are they trailing with days what happens they are so retarded that their analysis is either directly copied from where they stole the story or they they try to think but do not have enough IQ so it becomes stenchy shit out of the whole thing but who cares the money flows in anyway and since you fucked for your job and position you can not get fired unless the females that complained you touching them go public or you become a full blown retard and realizes what is going on, what you are doing is only done by traitors and those with lowest iq.

    Kommentar by Erwache — 13. oktober 2020 @ 16:07

  28. # emmagad

    Mon ikke det snart viser sig, at direktricen Rørby Røv har fået en ordentlig tur i kopirummet af enten Carsten Jensen eller David Trash?

    Kommentar by Revisoren — 13. oktober 2020 @ 16:11

  29. Licens er noget vi giver til hinandens familie og gode venner. Der er penge nok i statskassen.

    http://fightthepowerwithfreespeech.blogspot.com/2020/10/licensskandale-dr-chef-hyrer-sin-svoger.html

    Kommentar by tavsen — 13. oktober 2020 @ 16:37

  30. Vi kan indtil videre glæde os over at det indtil videre er gået mest ud over rød blok! RV, DR og Socialdemokratiet! Desværre er LA ungdom også med på vognen!

    Kommentar by Den Nervøse — 13. oktober 2020 @ 16:40

  31. “Jeg ender med at give ham et blowjob. Og så går jeg,’ siger hun.”

    Ja så er det da også mærkeligt at han bliver ved…

    Kommentar by Per — 13. oktober 2020 @ 16:57

  32. # 3.
    Så sandt så sandt. DR som helhed er en sump af fortielser, direkte løgne (læs: Vildledninger), i DR´s og andre MSM´s verdener vejledninger. Mon ikke der kommer flere ting ud af de mange skabe? Lad DR være et foretagende man kan melde sig til ifald man har lyst til at pine sig selv. alene de megalønninger til (mod)arbejderne? UHA, Overforbrug af penge = skatteborgerne betaler, gratis transport af rideheste og meget mere. Mht. ridehesten blev dette undskyldt – UHA. Som lægen i Matador så korrekt svarer: Snyder – kun når jeg bliver opdaget. DR´s hus i Ørestaden, et overforbrug der vil noget. Ham den klamme vært der nu er opdaget vil i behandling, M. Østergaard sygemeldt osv. Hvem betaler gildet? Og der bliver færre og færre til at betale, diverse kulturberigere er på alle måder kun til besvær.

    Kommentar by NED MED EKSTRAHØRMEREN.. — 13. oktober 2020 @ 17:28

  33. Han er vel egentlig blot et symptom på noget ret almindeligt:

    De der mest ihærdigt opretholder en dadelfri offentlig facade, er ofte de, der har mest at skjule.

    Kommentar by Steffen Richter Nielsen — 13. oktober 2020 @ 17:29

  34. Endnu en god grund til at nedlægge den røde kulturmarxistiske møgspreder Danmarks Radio…

    Kommentar by Revisoren — 13. oktober 2020 @ 17:51

  35. Mads Aagaard Danielsens netværk—Nima Zamani og Abdel Aziz Mahmoud, ja sikke de kan i DR.

    Kommentar by IES — 13. oktober 2020 @ 17:53

  36. Sakset fra fb..
    Jeppe Kofod bollede en stangstiv 15 år 4 dage gammel pige, der aldrig havde været sammen med nogen, da han var 34 år og lignede en kedelig 40 årig.
    Jeppe Kofod var mentor for hende og andre småpiger i DSU, og derfor var han med til en DSUfest, som han ellers var alt for gammel til. Fantastisk at hun lige var fyldt 15 fire dage før.. Andre af hendes jævnaldrende venner ser at han slæber afsted med den døddrukne pige op på hendes værelse, men ikke kommer tilbage.
    De går op og banker på døren, igen, igen- og tilsidst tror de at hun måske dør i sit bræk, så de sparker døren op-
    Og finder Jeppe Kofod , der gemmer sig under hendes seng!!
    Og hun ligger og græder i badet og bløder lidt!!
    Det er hvad han er for een..
    ..Og en anden er blevet taget på låret af en jævnaldrende for 11 år siden?..
    Hvis det var min datter der var blevet udnyttet og bebollet på den måde, var mentoren IKKE mentor nogensinde mere!!
    Hvorfor blev politiet ikke tilkaldt? Men det blev de måske..?
    Og hvor var forældrene? Kan man ikke sende sine uskyldige børn til DSUfest uden at de bliver drukket skidefulde og udnyttet af …… der er mere end dobbelt så gamle??
    HVAD, METTE FREDERIKSEN???????

    Kommentar by Hul igennem? — 13. oktober 2020 @ 18:22

  37. Desværre er LA ungdom også med på vognen!

    Kommentar by Den Nervøse — 13. oktober 2020 @ 16:40

    Desværre???? Lalleglad Arrogance er søsterparti til Enhedslisten og Alternativet på den altafgørende værdipolitik

    Kommentar by Træt — 13. oktober 2020 @ 19:19

  38. Træt — 13. oktober 2020 @ 19:19: Jep! LA er et globalistisk parti, kan stadig huske deres slogan: “Åbne Grænser, Lukkede Kasser”.

    Kommentar by Peter Nielsen — 13. oktober 2020 @ 21:15

  39. Samuelsen eller søster Bock har da ikke lavet noget?

    Kommentar by Hul igennem? — 13. oktober 2020 @ 21:27

  40. >13 @DavidK
    Ja, Mads Aagaard Danielsen har arbejdet som frivillig for en radigal, og må altså selv være som radigal:
    http://eb.dk/flash/dkkendte/politiker-rystet-dr-vaert-arbejdede-paa-kampagnevideo/8325248

    Kommentar by Hertz — 13. oktober 2020 @ 21:40

  41. * Træt 19:19
    Ah – Den køber jeg ikke, lytter du til Henrik Dahl er han mere end almindeligt indvandrekritisk! Ikke DF. og slet ikke NB. niveau!
    Hvis de var klar til at ophæve konventionerne, var de faktisk helt spiselige!

    Kommentar by Den Nervøse — 13. oktober 2020 @ 22:08

  42. Han må da politianmeldes af DR for det seksuelle overgreb hvor han stikker sine fingre op i praktikanten.

    Kommentar by Martin Olsen — 14. oktober 2020 @ 02:56

  43. Henrik Dahl er filosof og fuldstændig på månen. Han trænger til at få pillet sin ulidelige selvfedme ud med et par års rigtigt arbejde

    Kommentar by Træt — 14. oktober 2020 @ 10:56

RSS feed for comments on this post.