14. oktober 2020

Radikal ligestillingsordfører fik hjælp til valgkamp af ‘MAD’: “… hans frivillige bidrag til min kampagne”

Det var radikale Samira Nawa, der med Jyllands-Postens ord ’satte ild til Jeppe Kofods ministertaburet’. Det gav bagslag, og pludselig var De Radikale problemets kerne. Tilfældigt viser det sig, at hun i 2014 fik hjælp til hendes EP-valgkamp af Mads Aagaard Danielsen (MAD). Radio24syv-journalisten, der nogle måneder senere blev vært på P1. En sød lille historie fra EB.dk – Politiker rystet: DR-vært arbejdede på kampagnevideo.

“Samira fra Radikale Venstre havde i 2014 Mads Aagaard med sin kampagnevideo for sit kandidatur til Europaparlaments-valget. Til Ekstra Bladet fortæller ligestilling- og beskæftigelsesordføren for partiet, at hun er ‘chokeret’ over meldinger om Mads Aagaard. …

Samira Nawa slår fast, at hun ikke brugt lang tid sammen med DR-værten fra P1.

Vi brugte en halv dag sammen på at optage, og det var hans frivillige bidrag til min kampagne. Efterfølgende har vi ikke haft meget kontakt, udover når han som vært har inviteret mig i P1 Debat eller shitstorm’.”

(Den senere P1-vært Mads Aagaard Danielsen i Samira Nawa-valgreklame, 2014)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/114098/trackback

21 Comments »

  1. Han må da politianmeldes af DR for det seksuelle overgreb hvor han stikker sine fingre op i praktikanten.

    Kommentar by Martin Olsen — 14. oktober 2020 @ 02:57

  2. HAHAHA – de allierede Anstændige er for sjove.
    Mads Aagaard Danielsen er en selvglad nar, at dømme efter hans irriterende radioprogram. Men han passe jo meget godt på det tidligere kulturprogram P1 på DR.

    Kommentar by BB — 14. oktober 2020 @ 03:17

  3. Det er naivt at tro, der findes nogen behandling for Mads Aagaard Danielsens tilstand. Det er som med psykopati – hold jer helt fra dem.

    Kommentar by BB — 14. oktober 2020 @ 05:30

  4. Det Radikale hykleri kender tilsyneladende ingen grænser! Det er efterhånden så tydeligt at der er tale om vennetjenester i et helt afsporet hipstermiljø!
    Deres krænkelseskultur, deres indvandreholdninger, deres EU begejstring og hele deres ulidelige arrogance, en arrogance de vel at mærke intet har at have i , er I den grad en del af samme syge destruktive kultur! Gid dette må betyde partiets endeligt, de vil ikke blive savnet!

    Kommentar by Den Nervøse — 14. oktober 2020 @ 06:13

  5. Han var en glad dreng der passede skolen, havde to fritidsjob og hjalp de svage i ungdomsklubben !

    Kommentar by k.m. — 14. oktober 2020 @ 06:24

  6. HA ha! Maskerne falder, en for en.

    Kommentar by Axl — 14. oktober 2020 @ 06:28

  7. Det var hans “frivillige bidrag”.. Vi har kun derefter haft kontakt (!)
    ..Når han har inviteret mig til Dr1 debat eller Shitstorm..
    -fætter-kusinefesten fortsætter år efter år-
    .
    EN BANDE NASSERØVE!!!

    Kommentar by Hul igennem? — 14. oktober 2020 @ 07:17

  8. Den konservative dame i fremskridtsklæder – Kirsten Jacobsen – skrev følgende om pressen på side 101 i hendes bog ”Kirsten” fra 1998:

    ” De politiske journalister på Christiansborg skrev sjældent private historier om politikerne.
    Det skyldtes, at politikerne kender lige så mange ”private” historier om dem! Der er en slags logefællesskab mellem parterne på det punkt.”

    Kommentar by Karsten Lund — 14. oktober 2020 @ 07:19

  9. Var der ikke også et perkerbryllup på Frank Jensens rådne hus? Det var vist hende mæhæen Allersl,som lige skulle have Københavns borgere til at udrede hendes omkostninger.

    Kommentar by Nielsen — 14. oktober 2020 @ 07:28

  10. https://www.avisen.dk/fock-efter-sexchikane-frank-jensen-ikke-vaerdig-som_615104.aspx

    Kommentar by k.m. — 14. oktober 2020 @ 08:33

  11. Har Mads Aagaard Danielsen ikke en ubehagelig(for Monty Python-medlemmet) lighed med John Gleese?
    >k.m.
    Frank Jensen har aldrig været værdig! Men selvfølgelig,han lyver værdigt københavnere op i deres ansigter.

    Kommentar by Nielsen — 14. oktober 2020 @ 08:42

  12. DET RADIKALE PARTI ER LØGNENS, ONDSKABENS OG DØDENS PARTI. Lyder det alt for bombastisk? Lyder det som en overdrivelse af partiets negative sider?

    Jamen det er bare sådan det er. I det parti lyver og hykler de uafbrudt. Deres indvandrings- og familiepolitik er ondskab overfor danskerne. Importen af krævende, utaknemmelige, agressive og voldelige kulturfremmede har sendt død og ulykke ind i tusinder af danske hjem.

    Deres globalistiske næstekærlighed, verdensredning og klimaredning koster danskerne dyrt. Det ses bl.a. af den ekstra kriminalitet og de utallige nedskæringer og forringelser.

    Når Marianne Helved, Zenia Krampe og Pestager snakker om berigelse til danskerne, handler det om fattigdom og utryghed til danskerne. Når de radikale snakker om verdensredning osv. handler det om storhedsvanvid. Et så lille land som Danmark kan da ikke være socialkontor og folkeopdrager for 199 lande. Selv om DR og TV2 påstår det.

    De radikale er altid “gode” for andre danskeres penge. Og de tager sig godt betalt for deres “godhed”. Deres klima-redning er bluff og humbug.

    De radikale er feminister, kommunister og utopiske fantaster.

    Og koldt og kynisk fører de danskerne mod folkeudskiftning og etnisk udrensning. Danskerne kan få samme skæbne som armenerne i 1915 og jøderne i Tyskland 1939-45.

    Men OK, de radikale er kun lidt værre end de øvrige partier, for ALLE de gamle partier er medløbere.

    Kommentar by Bent A — 14. oktober 2020 @ 08:55

  13. Evnen til at flyde oven på og undgå fuldstændig udslettelse har rv altid haft.
    Man kan håbe at det her bliver lykkens gang for den danske befolkning.
    De har nu truet med at vælte regeringen et par gange og pludselig så står møgsagerne i kø. God timing.

    Kommentar by Hagmann — 14. oktober 2020 @ 09:07

  14. Ovenstående bekræfter jo blot Morten Messerschmidts tese om, at Danmarks Radio er en filial af Radikale Venstre.

    Kommentar by Revisoren — 14. oktober 2020 @ 09:26

  15. Man kunne så, lidt anmassende, spørge om hvad serie-krænkerens “frivillige” bidrag har kostet hende.

    Kommentar by Santor — 14. oktober 2020 @ 10:07

  16. Kommentar by Santor — 14. oktober 2020 @ 10:07.

    Spørgsmålet er vel egentligt, hvorfor alle disse Stærke & Selvstændige Kvinder™ overhovedet har brug for alt den hjælp fra mænd for, når de nu angiveligt kan gøre alting meget bedre end selv, både baglæns og på stilethæle??

    Kommentar by Kimski — 14. oktober 2020 @ 13:25

  17. Præmieperker kalder hun sig selv i videoen – interessant

    Kommentar by redneck — 14. oktober 2020 @ 14:10

  18. Jeg hader den dumme kælling.

    Kommentar by Ewing — 14. oktober 2020 @ 16:53

  19. Hendes ærinde er indførslen af burkaen til de radigale fester…..

    Kommentar by Moth — 14. oktober 2020 @ 17:52

  20. you blow the “right” person and suddenly you raise in ranks. I wonder if the intelligence and talents are embedded into the blowing or being fucked?

    why do your woman leave you if you are a smart and bright politician or “journalist” unless she figured out that you are cheating on her. rhat you get some piece of the action with younger females in return for “promotions”. Hmmm…are those pedophiles, satanists and traitors qualified at all to be on the positions they have? how did thy get there…by blowing someone? playing for both teams?

    is an ex japanese prostitute smart because she is parked on welfare and lies about anything and would you as the kid to her be proud that your mom was once been a prostitute? And that your dad was so retarded that he could not find someone better than the one no one else in her own country wanted and knew she was a prostitite?

    garbage do not know that shame is. animals are smarter than certain “humans”.

    Kommentar by Erwache — 14. oktober 2020 @ 19:39

  21. Den små Samira Nawa er den nye Sherin Khankan.

    En billedskøn islamist med stort udslået hår…

    Kommentar by Revisoren — 15. oktober 2020 @ 13:10

RSS feed for comments on this post.