17. oktober 2020

Tidl. DSU’er om Frank Jensen: “… så fortsætter hans hånd jo. Den bevæger sig helt op af mit inderlår.”

Medierne har tidligere skrevet om Frank Jensens krænkende opførsel overfor kvinder til julefrokoster, under julefrokoster i 2004 og 2011. I dag kan Jyllands-Posten afsløre, at der også var sager i 2012 og 2017. Det er mindre sager, men man forstår alligevel ikke at Socialdemokratiet forfremmer mænd, der ikke kan styre sin brandert – eller undlade at drikke, som en konsekvens heraf.

Fra en alenlang gennemgang af ældre og nye sager i JP.dk – Kvinder retter nye anklager om seksuelle krænkelser mod overborgmester Frank Jensen.

“Nu står to andre kvinder frem og fortæller, at næstformanden for landets største parti i 2012 og 2017 også krænkede dem. Og at Socialdemokratiet på ledelsesplan har kendt til sagen fra 2012 siden dengang.

… Den 25. august 2012 er hun 23 år gammel og ansat som organisationssekretær i Socialdemokratiet i København. Derfor har hun denne dag deltaget i et seminar sammen med bl. a. Frank Jensen og flere S-medlemmer af Borgerrepræsentationen. … Maria Gudme sætter sig ved et bord…. Pludselig rykker Frank Jensen nærmere.

‘Så lægger han sin hånd på mit lår,’ fortæller Maria Gudme og opholder sig kort ved, hvordan hun mange gange siden har overvejet, hvorfor hun ikke med det samme bare verfede den hånd væk. …

Ja, så fortsætter hans hånd jo. Den bevæger sig helt op af mit inderlår. Her får jeg det rigtig ubehageligt.’

… Også en anden kvinde træder nu frem med en beretning om at være blevet befamlet af overborgmester Frank Jensen imod sin vilje. Den episode finder sted i 2017. Kvinden ønsker ikke sit navn offentliggjort i medierne, men hendes identitet er både Jyllands-Posten og Frank Jensen bekendt. … Hun får tårer i øjnene, da hun forklarer, hvorfor hun nu alligevel føler sig forpligtet til at dele sin historie offentligt.

… hendes oplevelse er, at Frank Jensens opførsel afviger fra de fleste andre mænd, hun har mødt.”

(Frank Jensen på Facebook, 16. oktober 2020)

Oploadet Kl. 12:30 af Kim Møller — Direkte link41 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/114228/trackback

41 Comments »

  1. Lad dog nu den dreng være. Han har det hårdt nok med at skrabe de mange penge sammen til kommunens udgifter fra kommunens borgere. Og om det hul i jorden (København) har udgifter… jo det er der nok ingen som helst tvivl om.

    Kommentar by Nielsen — 17. oktober 2020 @ 12:45

  2. Der kan næppe være valg forude, når de statslige medier bringer alle de afsløringer.

    Men så afslører de statsansatte journalister, at de har haft for snæver en horisont, når de KUN fokuserede på de væmmelige højereorienteredede de sidste 25 år.

    Kommentar by tavsen — 17. oktober 2020 @ 12:51

  3. Pas bare på, hvis Frank Jensen forsvinder som overborgmester, så får vi Johanne Schmidt-Nielsen og Kommunisterne på borgmesterposten! Vi kommer fra asken til ilden!

    Kommentar by Den Nervøse — 17. oktober 2020 @ 12:55

  4. Cancel culture dukkede kun op for at dække over venstrefløjens hykleri og udskejelser
    Det er blevet stille om slavehandel og de onde hvide mænd i kolonitiden

    Kommentar by k.m. — 17. oktober 2020 @ 13:00

  5. k.m. — 17. oktober 2020 @ 13:00

    Du havde et indlæg på, men nu kan jeg ikke finde tråden.

    https://www.tv2nord.dk/frederikshavn/nordjysk-uddannelse-beskyldes-uddele-falske-uddannelsesbeviser

    Kommentar by tavsen — 17. oktober 2020 @ 13:04

  6. tavsen
    den ligger som kommentar #29 i tråden om Proud Boys

    Kommentar by k.m. — 17. oktober 2020 @ 13:09

  7. Hvis Frank Jensen fortryder og er ked af det, så har han selvfølgelig undskyldt for mange år siden. For det kan da ikke passe, at han først fortryder og undskylder nu mange år efter.
    Måske fortryder Frank Jensen at Jyllandsposten har skrevet om?

    Kommentar by bjarne binee — 17. oktober 2020 @ 13:17

  8. JA, DE JULEFROKOSTER, DE JULEFROKOSTER. Og hvad kan de krænkede, hellige og fejlfri feminister dog ikke komme i tanker om, når deres hukommelse går 12-18 år tilbage. Så er det godt at So fie Linde, Lotte Rod, DR, Pølletiken og andre medier kan udstille diverse sex-monstre, prins pilfingre, fulderikker og lidt for lystige fætre og dansepartnere der forsøgte sig med kinddans. Uha, uha!

    I sammenligning med disse julefrokoster er det jo det rene ingenting, når kulturfremmede “berigere” overfalder, tæsker, kidnapper, voldtager, mishandler og myrder danske kvinder. Den slags bagateller skal der da ikke startes kampagner om.

    Nej, lad os nu hellere koncentrere os om hvad der foregår internt i det radikale parti, når de har fået for mange glas rødvin, likør og fadøl indenbords. Det er jo vanvittig betydningsfuldt hvad disse landsskadelige godhedsapostle og skinhellige co2-fanatikere foretager sig i deres fritid.

    Kommentar by Bent A — 17. oktober 2020 @ 13:32

  9. En ting er min egen opfattelse af at politiske partier som udgangspunkt burde være ikke eksisterende, ingen statsstøtte få og nuværende poltikere generelt ikke burde være det.

    Noget andet om den lærde læser ville dele sin indsigt i om vedkommende ser aktuelle eksempler om tidligere forekommende krænkelser som en naturlig følge af, at der er flere psykopater blandt ledere generelt, eller eksemplerne er for få til at have ordentligt belæg for konklusioner på området.

    På forhånd tak.

    Kommentar by Peter Buch — 17. oktober 2020 @ 13:32

  10. Smid dog svinet ud, NU!!!

    Ekspert om Frank Jensen: Han fremstår som en »serie-sexkrænker«

    https://jyllands-posten.dk/indland/kbh/ECE12492591/ekspert-om-frank-jensen-han-fremstaar-som-en-seriekraenker/

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 17. oktober 2020 @ 13:39

  11. Tilhørte Frank Jensen ikke Svend Auken fløjen i soc. Forklarer en del.

    Kommentar by CCC — 17. oktober 2020 @ 13:59

  12. Jeg bryder mig (selvfølgelig) ikke om Frank Jensen. Men kvinder hører ikke til i politik, medier, business etc.

    Kommentar by Peter Nielsen — 17. oktober 2020 @ 14:26

  13. Der er ikke andet for end at forbyde julefrokoster, eller kun for mænd, så kan de skøre kællinger oprette en strikkeklub og sidde der og tælle masker.
    Dette her burde medierne ikke tage op, efter så mange år, og hvordan har kvinder lagt op til de forskellige mænd, det siges der intet om, det går kun en vej modstand mod mænd.

    Kommentar by IES — 17. oktober 2020 @ 15:24

  14. k.m. — 17. oktober 2020 @ 13:09

    Tak, så blev det fundet.

    Også tak til me-too, hvis det kan fælde alle de røde sataner, der har beskyldt DF+vælgerne for det værste.

    Kommentar by tavsen — 17. oktober 2020 @ 17:48

  15. Jeg kan godt lide Bent A’s bidende sarkasme (13:32).

    Kommentar by Ole Madsen — 17. oktober 2020 @ 18:12

  16. Der ER jo en grund til, at firmajulefrokoster ikke er kønsopdelte.

    Kommentar by Bastardo — 17. oktober 2020 @ 18:36

  17. Den største skandale i S lige aktuelt, er at vi har en statsminister, der ikke kunne indse, at man ikke kan have en udenrigsminister med lig i lasten. Alt andet, men ikke en udenrigsminister.

    Nu er Danmark så til grin i hele verden! Skaden ER sket, så nu kan han lige så godt blive.

    Men hvad tænkte hun dog på???

    Kommentar by Bastardo — 17. oktober 2020 @ 18:41

  18. Hold da op. Siden Bill Clintons kronede dage, har Der været krænkere og krænkede….Nogle kvinder knepper sig frem til Deres position (En jeg kender mener Madonna (musikbranchen) er et godt eksembel…..Jeg mener heller ikke de første ting eller de fleste ting, fra hendes side har haft noget talent ud over lidt Poplir og overflade fraser). Andre bliver pressede- hvilket er Sexchikane….fint nok man tager det op: Hvad politik angår kan jeg sgu godt forstå magtens mænd føler sig ensomme og liderlige….Magt og puritansk moral harmonere elendigt, med mindre man er i Vatikanet,…og De har sgu også nogle problemer der :-)

    Kommentar by Michael Unna — 17. oktober 2020 @ 20:17

  19. Nu har vi klaret alle de klamme mænd, så må vi have en omgang med alle de kvinder som knepper sig op ad karrierestigen

    Kommentar by jesper — 17. oktober 2020 @ 20:56

  20. De senere år er der sket den meget markante udvikling, at HR-funktionen i offentlige og private firmaer har fået stadig større magt og er blevet en integreret del af direktionen, altså firmaernes øverste ledelse.

    Det betyder, at HR-funktionen skal have udviklet deres formål, arbejdsopgaver og medarbejderstab i overensstemmelse med deres nye magt. I det lys skal man forstå denne italesættelse om at bekæmpe den påståede usunde sexchikane-kultur, hvor alle disse ’seriekrænkere’ hærger.

    Fagforeninger kommer nu med krav om, at firmaerne skal indføre kontroller og regler, angiveri-systemer, dokumentationer, spørgeskemaer, undersøgelser og kurser for god opførsel i firmaerne og især til firmafester. Og det er præcist det, som HR-ledelsen ønsker for at styrke deres magt.

    Så alle danske firmaer og organisationer skal omlægge deres fokus væk fra at lave og udvikle gode og konkurrencedygtige produkter til at kontrollere deres medarbejdere i hovedet og røv, især det sidste. Og det er HR-funktionen, hvor kvinder bestemmer, der skal stå for dette Stasi-system. Velkommen til fagre nye verden.

    Kommentar by traveler — 17. oktober 2020 @ 20:58

  21. Det må pine Journalistisk Venstreparti ret så meget i disse dage, at man ikke kan bringe nogen krænkelseshistorier på banen som belaster Dansk Folkeparti.
    Partiets politikere er måske for stuerene? 🤔

    Kommentar by Rodina — 17. oktober 2020 @ 21:26

  22. Jeg har den uskik, at jeg anmelder TV 2 på Trustpilot.
    For to dage siden anbefalede jeg TV 2 at se nærmere på Frank Jensen, Jens Rohde (Missil), Uffe Elbæk (Dick Pics).
    Man er velkommen til at læse med.
    https://dk.trustpilot.com/submitted/review?correlationid=2ef4bf5a-19c2-4f74-bd4c-d3d3b632eeee

    Kommentar by B. Christiansen — 17. oktober 2020 @ 22:11

  23. # 20.58: Ja, lige en lille efterkommentar.

    HR står for “Human Resource” og er et udtryk for at nogle kloge akademikere fandt ud af at det er mennesker som får firmaer til at fungere. Og så er der noget snobberi for engelsk. Før i tiden hed det bare “personalekontoret”. Det som ligger bagved HR-systemet er nogle ret latterlige og småfjollede teorier om at hvis man kan sørge for at alle i et firma trives og bliver gode venner, så bliver det psykologiske klima bedre, og så produceres der mere. I princippet nok rigtigt.

    Når så firmaets eller den kommunale afdelings alle 50, 100 eller 200 ansatte er blevet som een stor familie ved brug af en masse skemaer, regneark, psykologhjælp, feministisk strategi, spørgeundersøgelser, power-naps, teoretiske overvejelser, intensiv indlæring af fine nye ord samt julefrokoster, konkurrencer og power-management osv……. vil produktiviteten iflg. teorierne stige helt enormt.

    Det eneste lille minus er at der bruges så mange timer og kræfter på HR-halløjet, at produktioen undertiden går helt i stå, eller kun ligger på 10-20% af hvad den var inden det supermoderne amerikanske
    system blev indført.

    Af mystiske grunde er det ofte kvinder som sættes i spidsen for HR-systemerne. Måske grunden til at de tit ender i kaos og pengespild?

    Kommentar by Bent A — 17. oktober 2020 @ 22:12

  24. Min gode ven, som har været mellemleder i en række firmaer, fortæller mig at HR primært har lagt hindringer i vejen for at ansætte dem han øsnkede til de opslåede stillinger, samt for at fyre dem han ønskede at slippe af med.

    Kommentar by Træt — 17. oktober 2020 @ 22:20

  25. Pointen er, at HR-funktionen er flyttet fra et mellemleder-niveau op til direktionsgangen. Det skaber en ny situation, som vi nu ser udfolde sig.

    Den anden pointe er, at den moderne professionelle direktion og HR-afdelingen har det til fælles, at de intet har med firmaets egentlige formål at gøre.

    Om direktøren er chef for en pinocchiokugle-fabrik, en IT-virksomhed eller en offentlig servicevirksomhed er ligegyldigt. Man ser, at direktører ofte i deres karriere ’shopper’ rundt fra firma til firma helt uafhængig af, hvad firmaerne producerer.

    Det samme er tilfældet for firmaets HR-afdeling, hvor det er bedøvende ligegyldigt for HR-afdelingen, hvad firmaet egentlig laver.

    Når så direktionen og HR-funktionen fusionerer som den fælles øverste, men som en fremmed magt i firmaet, så eksploderer behovet for at kontrollere firmaets medarbejdere i hoved og røv. Medarbejderne støttes eller forfremmes ikke længere pga. deres dygtighed, da ledelsen ikke forstår, hvad de laver, men for deres korrekthed og artighed som en slags skolebørn. Resultatet er, at firmaet mister sin dynamik og udviklingsevne, mens kontrol og regler tager over og forpester medarbejdernes tilværelse.

    Ældre indvandrere fra tidligere kommunistiske lande vil nikke genkendende til sådanne gennemkontrollerede firmaer, der har mistet dynamik og formål.

    Kommentar by traveler — 17. oktober 2020 @ 23:37

  26. MSM kører i højeste gear, for småkrænkede RV+kvinder, af gammel dato.

    Jeg må sige, at den største skandale ligger i, at MSM/Journalistisk Venstreforbund ikke, som i IKKE, leverer bare en eneste artikel, om de kvinder, der dagligt på gader og stræder/i offentligt rum, bliver sexchikaneret af iSlammets herfødte! afkom.

    Ej heller påtaler de den chikane, som politisk aktive iSlamere tillader sig, når de gang på gang håner danskerne, både fra Folketingets talerstol og i benævnte medier!

    Ej heller påtaler de/kræver påtale af, hvilke etniciteter der står bag den grove fysiske chikane af vantro danskere, der bliver slået til krøbling på gaden, blot for at nægte, at aflevere sit armbåndsur!

    – for slet ikke at snakke om den chikane det iSlamiake afkom udøver over for etniske danskere i folkeskolen såvel som i gymnasierne?

    Og hvad med den sexisme der hersker internet i de iSlamiske kredse?

    Det lyder højt og flot, at NU SKAL der ændres på den chikanerende kultur, men hvorfor i aller …… får den iSlamiske hverdagschikane så ikke sat stolen for døren???

    Svar udbedes fra ALLE de nu genvalgte partier!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. oktober 2020 @ 23:40

  27. Frank Jensen is a pedophile. That is why he became a “politician” because then you can force yourself on youngsters and it is risk free. I never heard of any “politician” that got investigated and put in jail for something ordinary people would have. In “politics” you get “promoted” for letting someone fuck you for a promotion or career advancement or you get prompoted for just being a pedophile. Only that is a worth a promotion while in the real world, these things will get you locked up and you will lose everything for a franction of what these garbage scum bag pedophiles do. If I would have been a father and had balls I would easily paid the pedophile a visit and if he was not home or guarded with a massive security detail which pedophiles and traitors normally are, then just visit his relatives. an eye for an eye, tooth for a tooth. Nothing more nothing less.

    It is time to wake up unless you have already done so. Be focused, be safe.

    Erwache jetzt!

    Kommentar by Erwache — 17. oktober 2020 @ 23:41

  28. Puha liderlige mænd blandt venstrefløjens pæne drenge. Var det ikke babyface, man kaldte Frank Jensen i sin tid? Så kom Gucci – Helle hjem fra Bruxelles og væltede ham af pinden som partiets kronprins. Måske er han blevet lidt vred på kvindekønnet? Måske prøver han bare at finde ud af at blive den mand, han gerne ville være, men aldrig er blevet?

    Frank Jensen burde være ærlig og sige det og det har jeg gjort, og luk så røven!

    Kommentar by Uno — 18. oktober 2020 @ 00:06

  29. For garbage like Naser Khader these things comes natural, he is a “talent” in being a creepy pedophile being a muslim and all. It is always someone elses fault that you are a criminal and being part of a criminal family clan and criminal culture. the religion of “peace”.

    more like religion of pedophilia, that is what Naser Khader stands for. who vote for such a creepy asswipe is a mystery. probably others that support his pedophilia and crimes.

    Erwache jetzt!

    Kommentar by Erwache — 18. oktober 2020 @ 00:07

  30. taking responsibility means someone will come and visit you, knocking on your front door a dark night when the security detail went home (he does not know anything buy lyng and stealing tax payers money) while if you as ordninary person take responsibility for a crime you will end up in jail and lose everything. Frenk Jensen want to stay in politics (massive free money for being a pedophile) and the life of molesting people w/o getting in jail.

    Compare Frank Jenses life with the one you live and just to lie in private sector will get you in trouble. this garbage piece of shit not only steals fro the tax payers he also lies and is a pedophile traitor.

    Erwache jetzt!

    Kommentar by Erwache — 18. oktober 2020 @ 00:15

  31. Uagtet hvad et hylekor af diverse skingre kvindfolk på det seneste måtte mene, vil jeg blot tilføje: Et ordentligt mandfolk kender og respekterer etikettereglerne for korrekt optræden – En gentleman beføler eller begramser selvfølgelig ikke medarbejdere eller kolleger på intime steder på kroppen!

    Den Københavnske venstrefløj har betroet denne Frank Jensen forvaltningen af danskernes hovedstad og har således anbragt ham i et af byens fineste huse og tildelt ham et af de flotteste kontorer i kongeriget – For denne tillid kvitterer han så med en optræden som man ellers kun finder hos alfonser og andre tølpertyper! – Stort tillykke til venstrefløjen; jeres manglende evner svigter jer aldrig!

    Kommentar by T. Flodur — 18. oktober 2020 @ 06:01

  32. Af en eller anden grund minder historien om kvinden der vil indsætte 1000 kr. på sin konto i banken, men får at vide, at sedlen er falsk. “guuuuud, så er jeg jo blevet voldtaget!”

    Kommentar by pseudonym — 18. oktober 2020 @ 06:52

  33. Mon liderbukken Bingo Frank også har deltaget i bunkepul og gangbang i Ninna Hedeagers dobbeltseng?

    Kommentar by Revisoren — 18. oktober 2020 @ 08:00

  34. Ældre indvandrere fra tidligere kommunistiske lande vil nikke genkendende til sådanne gennemkontrollerede firmaer, der har mistet dynamik og formål.

    Kommentar by traveler — 17. oktober 2020 @ 23:37

    En flygtning fra Ungarns opstand 1956 blev formand for Dansk Flygtningehjælp, Han gik af med ordene, at “flygtninge” i firserne intet havde noget med flygtninge at gøre. Så overtog Finn Slumstrup posten. Han forsvandt efter Søren Krarups landsdækkende reklamer, Ikke en øre til Dansk Flygtningehjælps indsamling. Finn Slumstrup fik selvfølgelig job på DR P1.

    https://da.wikipedia.org/wiki/Opstanden_i_Ungarn

    Opstanden blev slået voldsomt ned af sovjetiske tropper. Omkring 2000 ungarer blev dræbt i forbindelse med kampene. Mange flere tusinder blev såret, og omkring 200.000 mennesker flygtede fra landet.

    Kommentar by tavsen — 18. oktober 2020 @ 08:29

  35. De fleste ungarske flygtninge og deres efterkommere har gjort sig positivt bemærkede eller ubemærkede.

    Jeg kan umiddelbart kun komme i tanke om Danmamark Demokratiske Radio, DDR’s Peter Eszterhás, der gǿr med de øvrige danskerhadende ulve i D(D)R samt den maniske debattrådshærger og kommunist Petar Kocsis, som jeg har haft meget sjov af at betegne som søn af en KGB-agent, der blev sendt til Danmark for at holde øje med de ægte ungarske flygtninge.

    Kommentar by Træt — 18. oktober 2020 @ 18:31

  36. 1. Maria Gudme og en anonym kvinde blev befamlet af en overborgmester imod deres vilje for flere år siden. Overborgmesteren stod med sin kone og sit barnebarn i hånden, mens han krænkede. Nu kalder de ham seriekrænker.

    2. Den 29-årige Radikale integrations-og erhvervsordfører Katrine Robsøe, blev for 5 år siden seksuelt krænket af Morten Østergaard. Året efter skrev hun begejstret på Facebook, “Har i dag været på roadtrip med denne dejlige mand” med et krammeselfiebillede sammen med Morten Østergaard.

    3. I Paris blev 47-årig historielærer halshugget, fordi han underviste om ytringsfrihed. Selvom han i forvejen bad klassens muslimer om at gå ud af lokalet, hvis de ville blive krænket af, at han i forbindelse med undervisningen viste Kurt Vestergårds Muhammedtegning.

    4. Ishøj-dreng: ‘Mine venner og jeg har alle været udsat for chikane eller vold fra unge indvandrerdrenge’ Vold og chikane er hverdagen for unge, etnisk danske drenge på den københavnske vestegn.

    Hvorfor spilde tid på bagateller som 1. og 2. når 3. og 4. finder sted samtidig. Er det kun de døende print og tv-medier, der er blevet splitterravende sindssyge eller har de taget befolkningen med i vanviddet. Er vi totally stoned på Titanic’s 1.klasse, mens det skib vi troede ikke kunne synke, lige har ramt et isbjerg?

    Kommentar by A-mad — 18. oktober 2020 @ 22:31

  37. Ja, DR, TV 1+2 og papiraviserne pisser så meget på lytterne, seerne og læserne, at danskerne risikerer at lide druknedøden i pis. Det af feminister styrede DR kører nu sexisme-kampagnen nærmest non-stop døgnet og ugen rundt.

    Men det er ikke sexisme det drejer sig om. DET ER MAGTKAMP!! De danske feminister er misundelige på de svenske feminister, som har fået magten i Sverige ved at nedkæmpe mændene med hetz og mistænkeliggørelse, og ved at smadre ytringsfriheden og demokratiet. De har sejret ad helvede til, og de danske feminister drømmer om at gøre dem kunsten efter.

    Kommentar by Bent A — 19. oktober 2020 @ 00:21

  38. A-mad — 18. oktober 2020 @ 22:31 Hvorfor spilde tid på bagateller som 1. og 2. når 3. og 4. finder sted samtidig”

    Sådan går det, når statsansatte journalister prioriterer ud fra statsstøtte. Ingen mediestøtte, intet job. Endnu en muslim har voldtaget islam.

    Kommentar by tavsen — 19. oktober 2020 @ 17:16

  39. Nu har Frank Furter og Morten Sand begge erkendt, at de ikke kan gå på vandet.
    Damerne husker ikke deres høviske ridderlighed, men kun deres bøvede liderlighed.

    Kommentar by Gustav Jensen — 19. oktober 2020 @ 19:17

  40. Sofie lindes krænker skulle i øvrigt være “amerikanerne har godt af 11. September” jens Blauenfeldt….

    Kommentar by Hørt på vandrørene — 20. oktober 2020 @ 08:34

  41. Ja, og børnepilleren Kneppe Kofoed skulle efter sigende være blevet anmeldt for voldtægt…

    Kommentar by Revisoren — 20. oktober 2020 @ 10:00

RSS feed for comments on this post.