17. oktober 2020

Paris: 47-årig historielærer halshugget af ‘Aboulakh A’, 18-årig tjetjener, lagde blodigt foto på Twitter

Sidste weekend blev en politistation i en parisisk ghetto angrebet af 40 personer, der ‘bevæbnet med jernstænger og petanquekugler’, forsøgte at trænge ind. Det mislykkede, og de angreb derefter politistationen udefra med diverse kasteskyts. ‘Vi befinder os midt i en territorialkrig på Republikkens jord’, forklarede Macrons indenrigsminister senere på et pressemøde. Berlingske har mere, men Youtube-videoerne er selvforklarende.

Jeg hørte om gårsdagens terrorangreb i Radio4s timenyheder, hvor det først henkastet sidst i indslaget blev nævnt, at offeret skulle have krænket profeten Muhammed. Jeg har sløret billedet af Samuel Patys afskårne hoved, men kunne på sin vis godt argumentere for det rimelige i at bringe virkeligheden uden slørende filter. Se evt. billedet hos Frihedens Stemme. Her er sagen beskrevet hos Daily Mail.

“The French teacher who was beheaded by a suspected Islamist terrorist yesterday for showing his class cartoons lampooning the Prophet Mohammed has today been identified as Samuel Paty.

The 47-year-old had received threats after opening a discussion ‘for a debate’ about the caricatures about 10 days ago before he was stabbed and decapitated by 18-year-old Chechen gunman Aboulakh A in Conflans-Sainte-Honorine 25 miles north-west of Paris.

Muslim parents had taken offence at Mr Paty’s decision to show his class caricatures of the Prophet and branded him a ‘thug’ in a video shared online by a mosque just days before he was murdered.

He had ‘invited Muslim students out of the classroom’ before showing a caricature of the Prophet published by Charlie Hebdo, the satirical magazine targeted by terrorists five years ago, in a lesson about free speech.

One Muslim pupil stayed behind by mistake, and later told her parents. They filed a complaint against the teacher and held a meeting with Mr Paty, the school principal and an official from the education authority.

Brahim Chnina, who said his daughter was in the class branded Mr Paty a thug in a video posted on Twitter sometime in the last week, where he asked the community to complain about his behaviour. …

The video sparked community outrage and was shared by a mosque in Pantin, a Parisian suburb. Days later, Mr Paty was then stabbed and decapitated by Russian national Aboulakh A, who shouted ‘Allahu Akbar’ in the attack.”

(Samuel Paty, 47-årig historielærer, Paris, Frankrig; Foto: Samhällsnytt)

“Morderen sendte et billede af offerets hoved med billedteksten ‘Til Macron, lederen af ​​de vantro. Jeg henrettet en af ​​dine helvedes hunde, der turde fornærme Mohamed’ på Twitter. Kontoen blev lukket, og myndighederne bad folk om ikke at videresende fotografiet.” (Snaphanen)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/114233/trackback

71 Comments »

  1. Allah er Satan – Muhammed er en af hans djævle.

    Kommentar by Bastardo — 17. oktober 2020 @ 13:30

  2. Der er stadig folk der tror at Vi kan leve i fred og fordragelighed med mennesker der bliver kollektivt fornærmede over tolv tegninger i en Europæisk provinsavis.

    Moské lidt ny-tænkning vil være på sin plads, bare sådan for Vores alle sammens sikkerhed?

    Medmindre man har et ønske om at ende som en eller anden tilfældig muslims religiøse manifest!

    Kommentar by Santor — 17. oktober 2020 @ 13:35

  3. Det er ikke kun i Shithole landet frankrig at folk bliver halshugget, tyrkerne i fake landet azerbaijan halshugger kristne armenske soldater hvis de bliver taget til fange.
    Ps.
    Jeg har en god tjetjensk ven hvis familie alle sammen har fået papirer/opholdstilladelse i Mohammedanmark, og da min tjetjenske ven skulle på besøg hos hendes onkel fik hun klart og tydeligt at vide at hun ikke måtte snakke med danske drenge og skulle holde sig fra danskere, og disse fucking perkere der skider og pisser på os og stikker os ned har vi tildelt evig forsørgelse. Lorte danmark er helt færdigt.

    Kommentar by piphans — 17. oktober 2020 @ 13:35

  4. Først på Uriasposten her: http://www.uriasposten.net/archives/114187#comment-5394918, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 17. oktober 2020 @ 13:38

  5. Nu får vi igen igen at vide at det er en enlig ulv, der er gerningsmanden
    Find den skyldiges familie, ligegyldig hvor i verden de er og gør det samme ved dem.

    Gør det hver gang de stikker deres ækle fjæs frem – Det kan stoppe deres voldsudgydelse

    Fjern islam fra hele verden !!

    Kommentar by Bjarne Jensen — 17. oktober 2020 @ 13:44

  6. Venligboerne er medskyldige…………..

    Kommentar by Ewing — 17. oktober 2020 @ 13:48

  7. JELVEDS OG ANDRE RADIKALES SNAK OM BERIGELSE har ikke været forgæves. Den snak var med til at bane vejen for den store berigelse af Danmark, Sverige og Europa. Det vrimler nu frem med eksempler på “berigelse”, og denne halshugning er blot endnu et eksempel blandt mange.

    Det her var en lille terror-aktion. Men der har jo været andre og større terror-aktioner, som da små to hundrede koncert-gæster blev myrdet med automat-rifler, eller da et lignende antal fodgængere ved en gadefest blev pløjet ned med en tung lastbil.

    Med indvandringen fra Afrika og omegn har politik-kvinderne (m/k) i Berlin, Paris, Stockholm, Oslo og London sikret sig at terror bliver en del af hverdagen, og at diverse sygdomme vil få en betydelig udbredelse.

    Hvor er det heldigt at politik-kvinderne og feministerne er kommet på banen og er med til at styre vores lande. Uden dem var fremtiden blevet dødkedelig: fredelig, hyggelig, tryg, fri, rig og civiliseret. Nu kommer vi i stedet til at leve i spændende tider.

    Det er sgu da et fremskridt der vil noget. Hurra, hurra, hurraaaaaa…

    Kommentar by Bent A — 17. oktober 2020 @ 13:59

  8. Bemærk,

    at alle uhyrligheder, der begås at medlemmer af beelzebul-klanen altid betegnes som islamister af MSM.

    Jaså,…alle uhyrlighederne under 2.verdenskrig blev altså begået af naziister og ikke helt almindelige nazister.

    Kommentar by Frankly Frank — 17. oktober 2020 @ 14:06

  9. Venter på at se hvornår Kim får BESKED på at fjerne det billede!!

    Kommentar by Santor — 17. oktober 2020 @ 14:20

  10. Ved nærmere eftertanke er det basalt set IKKE et billede. Det er mere et billede af et billede kaldet PIP.

    Så hvordan kringler man det rent juridisk?

    Kommentar by Santor — 17. oktober 2020 @ 14:24

  11. Endnu et offer på multi-kulturens progressive alter. Vestens magthavere har blod på hænderne …

    Kommentar by Peter Nielsen — 17. oktober 2020 @ 14:28

  12. https://www.breitbart.com/europe/2020/10/14/at-least-851-illegal-migrants-french-terror-watchlist/

    Kommentar by k. m. — 17. oktober 2020 @ 14:45

  13. Lad os da endelig få importeret noget mere af det satans krapyl, så vi rigtig kan nyde kulturberigelsen i fulde drag.

    Kommentar by Knud Madsen — 17. oktober 2020 @ 14:55

  14. Hvornår slår de kristne mænd tilbage med hævn:

    —When they pull a knife, you pull a gun.
    —When they send one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 17. oktober 2020 @ 14:55

  15. Danmark er ophavslandet til muhammedtegningerne, så måske skulle vi holde lidt bedre øje end vi gør i dag!

    Kommentar by Den Nervøse — 17. oktober 2020 @ 15:05

  16. Muslimerne i Europa risikerer en folkelig kollektiv afstraffelse af bibelske dimensioner, hvis de ikke begynder at reducere deres samfundssystem til et normalt af slagsen, ved at smide “politisk islam” på lossepladsen. Europæerne hører kun falske beklagelser fra muslimske organisationers side. Det officielle islam skal deltage aktivt i fordømmelsen og jagten på islams sociopater – der er alt for mange af dem. Dræb dem hvor end i finder dem, for de er fjender af den demokratiske civilisation.

    Kommentar by gustav jensen — 17. oktober 2020 @ 15:08

  17. Tja, det ER jo straffen for at håne islam. Ja, bare for at gøre grin med den
    Islam er den virkelige krænkwlseskultur

    Kommentar by BB — 17. oktober 2020 @ 15:31

  18. Teacher decapitated in Paris for showing cartoon of a nude Prophet Mohammad is pictured

    Teacher Samuel Paty, 47, had received threats and was “concerned for his safety” after he angered parents by showing a depiction of Prophet Mohammad displaying his buttocks, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 17. oktober 2020 @ 15:37

  19. Se også barenakedislam . Jeg har det dårligt. Muhammedanere er satans slaver! UD med de klamme djævle! White Lives Matter! Jeg håber, at franskmænd snart tager sagen i egen hånd. . Lad os se hævn i gaderne i Europas gader. Glem ikke Wien. . De gjorde det rigtige, da de x fjenden ned.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 17. oktober 2020 @ 15:55

  20. Tjetjenere er noget rakkerpak! Det var også tjetjenere, mener jeg, der sagde til mig ved en demo mod islamisk bøn på Rådhuspladsen, at vi skulle – og så lavede de halshugningstegnet. Lige foran mig. Hvorfor har vi det rakkerpak i vore lande? Der er jo ikke krig der.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 17. oktober 2020 @ 16:00

  21. Den franske præsident er en slatten makronbund, det er derfor han er så populær hos Tysklands Frau Merkelig.

    Kommentar by bjarne binee — 17. oktober 2020 @ 16:06

  22. snaphanen skriver :”Morderen siges at være en 18-årig mand af tjetjensk afstamning”

    Lors Doukajev københavn 2010 Hans mor skriver 1999 bogen Tetjenien. Retten til kultur

    Kommentar by k.m. — 17. oktober 2020 @ 16:16

  23. Mon ikke Samuel Paty selv har stemt på partier der ønsker mere muslimsk indvandring? Det håber jeg. Ellers er det syndt for ham.

    Kommentar by A Andersen — 17. oktober 2020 @ 16:33

  24. Muhammedanere gør hvad deres præster (imamer) fortæller dem de skal gøre nemlig dræbe vantro (kristne,jøder,hinduer og alt andet end muhammedanere). Derfor skal vi forvise dem fra Danmark.

    Kommentar by Nielsen — 17. oktober 2020 @ 17:38

  25. Det er stadig ubegribeligt, at “mennesker” kan gøre sådan noget. Men det er deres allahgivne ret til at slagte vantro. LÆS KORANEN især venligboerne med alt det blod, de har på hænderne

    Min far troede ikke på det, da jeg fortalte om deres mentalitet. Nej, sådan kan mennesker ikke være.

    Så skulle vi beriges. I sidste halvdel af firserne skrev Vestkysten om en tragisk hændelse. En 16 årig pige var gået med oven på et pizzaria. Hun kom ud i en affaldssæk, op i containeren, problemet løst på muslimsk måde. Så var min far klar over, jeg havde talt sandt, men han kunne stadig ikke tro, mennesker kunne være sådan.

    Kommentar by tavsen — 17. oktober 2020 @ 17:42

  26. Be armed and watch your back. Were at se
    War
    En krig påført af politikerne

    Kommentar by H.nielsen — 17. oktober 2020 @ 17:51

  27. Muslimer er ikke mennesker. De er ondsindede aber i menneskeklæder.

    Kommentar by Nielsen — 17. oktober 2020 @ 17:51

  28. Det bliver sikkert forbudt, at vise billedet af Samuel Patys hoved. At vise billedet opildner jo til had mod muslimer, og det kan vi jo ikke have.

    Kommentar by Ole Madsen — 17. oktober 2020 @ 18:04

  29. Umiddelbart ligner dette mere fake news, endnu et false flag konstrueret af et globalt sygt magtsystem med det simple formål at afholde folk fra islamkritik, ligesom den korrupte Macron reelt ønsker. Hvis man kender bare en smule til videoteknik og special effects, har den kloge seer for længst opdaget – via selvsyn på diverse gore sites – at de berygtede IS videoer af drab på vestlige gidsler var fup. IS var og er et gigantisk fupnummer af denne kriminelle elite, for at vedligeholde gamle og nye fjendebilleder i en krigsindustri. Abnorm verden, i den grad.

    Kommentar by LarsB — 17. oktober 2020 @ 18:07

  30. >10 Santor 14:24
    Man læser grundloven. Hvis ingen af dens ALT ALT for mange paragraffer er overtrådt,kan der ikke findes grundlag for en anklage. Skrider statsanklageren på trods af dette til anklage. Må denne ved domstolen gøres erstatningspligtig.

    Kommentar by Nielsen — 17. oktober 2020 @ 18:33

  31. Vi er fucked, hvis vi ikke snart mander os op

    Kommentar by Michael — 17. oktober 2020 @ 19:19

  32. Kommentar by Nielsen — 17. oktober 2020 @ 17:51
    Det er ikke engang aber, for aber er nærmest på menneske stadiet i forhold til medlemmerne af kulten islam.

    Kommentar by piphans — 17. oktober 2020 @ 19:38

  33. LarsB 18.07: Var krigene i Syrien, Afghanistan, Libyen, Libanon, Balkan, Bosnien og hele 2. verdenskrig også fup? Eller er din kommentar satire??
    Mener du at IS og ISIL osv. behandlede deres fanger humant? Er der ingen fjender, men kun fjendebilleder?

    Kommentar by Bent A — 17. oktober 2020 @ 19:43

  34. LarsB: Mener du så også at ingen er kommunister, globalister, europater, feminister og klima-tosser? Er de bare udsat for falske beskyldninger og usaglig kritik?

    Kommentar by Bent A — 17. oktober 2020 @ 19:46

  35. Er den af Christiansborg, DR og radikale feltmadrasser arrangerede masseindvandring bare en fantasi påført os via manipulerede videoer?

    Hvad så med alle de arabere og afrikanere der myldrer rundt overalt i små og store danskere byer? Er det bare noget synsbedrag?

    Kommentar by Bent A — 17. oktober 2020 @ 19:50

  36. Sært, at gerningsmanden kunne være “flygtning”, når han kom fra Moskva… Men at en større kreds er blevet anholdt, antyder, at han ikke er en enlig ildsjæl, men en del af et ligesindet miljø, hvilket underbygger glistrupianske forslag om at behandle den slags som et kollektiv, ikke individer.

    Kommentar by Peter Neerup Buhl — 17. oktober 2020 @ 20:13

  37. FOLK FRA VISSE LANDE bliver KRÆNKEDE bare ved at man ser på dem, eller ved at man går over på et andet fortov, eller ved at man kommer til at dytte, eller ved at ikke kører langt nok til højre når de er ved at overhale, eller bare ved at man kommer i vejen for dem når de kører over for rødt med 120 km/t.

    Hvornår får vi en stor DR kampagne der kan hetze og udstille alle disse danske krænkere som krænker det nye krænkelsesparate herrefolk? Disse krænke-danskere er da meget værre end Morten Østers og Frank Jensen og lignende som kun krænker de radikale tøser, som jo bare tilhører underklassen ligesom alle andre danskere.

    Når den nye overklasse krænkes er det meget mere alvorligt. Forstår Maria Rørby Røv ikke det?

    Kommentar by Bent A — 17. oktober 2020 @ 20:19

  38. 35 – Bent A – good one 😁👍

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 17. oktober 2020 @ 20:21

  39. En machete er ikke en kniv; en machete er et sværd!
    Og det er hvad man skal bruge for at halshugge et menneske i eet hug!
    ..Hvad er det der får tåbelige journalister til at skrive” halsen skåret over” ?-
    Det er HOVEDET HUGGET AF!

    Kommentar by Hul igennem? — 17. oktober 2020 @ 21:28

  40. Serberne havde og gjorde ret i Kosovo. Russerne havde og gjorde ret i Tjetjenien.

    Kommentar by Træt — 17. oktober 2020 @ 22:16

  41. Før var toppolitikkerne i Danmark, røde som blå, på gaden. arm i arm med lys, sang og bamser, når den iSlamiske terror brød lydmuren til Borgen.
    Nu sidder de sq derhjemme og hytter sig, velnæret af iSlammets stemmer og danskernes slidsomme skatteydelser, mens de fortsat sætter os mere af samme for, som om det var vælgerbestemt krav/Grundlovens bestemmelser!

    “Jeg forsager djævelen og alle hans gerninger og al hans væsen og
    jeg forsager hans tilbedere, afskyr hans medløbere og foragter enhver der tjener penge/prestige derpå!”

    Forbyd islam i Danmark, luk kassen og udSEND enhver AEHer ved første dom!

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. oktober 2020 @ 22:34

  42. Coming to a place near you very soon!

    Kommentar by Den Nervøse — 17. oktober 2020 @ 23:10

  43. so you are chased and the beta cucks scare you for something that you were in the periphery of but if the creepy pedophiles, traitors, satanists and garbage would done their jobs this and every other atrocity against white peple would not happen. So istead of doing the job they get massive salaries for they attack the messengers. snaphanen, uriaposten and others.

    just publish the gore so people can see on their own what results are of open borders and import of the most retarded garbage in human history.

    french are beta cucks and so are latinamericans, spanish, italians. they are garbage and when you the ones with the lowest iq control your lives then you are in deep shit.

    in the article a muslim garbage “by misstake” stayed to listen to what was said. muslims lie about anything, their iq is lower than of an animal. i always wonder why a muslim, did not stay in any of the 51+ muslim countries and lived accordig to sharia and the toilet paper book and pedohile handbook? why do french, latinamericans, spanish and polacks have to claim that the majority need to adapt to their criminal low iq? I do not go to poland or shithole france and demand my right or that they should import the ones no one wants or needs. get out of Denmark and stay away.

    Kommentar by Erwache — 17. oktober 2020 @ 23:49

  44. Note that in Helsingborg, (Swedish shithole) it is norm that muslims garbage run around freely in the public during the evening or night with swords, wield the swords or katanas at innocent people. this is not covered by the garbage legacy media because since it happens so often then someone will start to ask questions. why this happens and where is the beta cuck police? (they are busy jerking off on work time, have more important things to do than their “jobs”).

    Kommentar by Erwache — 17. oktober 2020 @ 23:54

  45. Løkke-Fonden og kupaner:
    iSlam er en fredelig verdens religion.

    Mogens-bøssekarl: Giv plads til iSlam i Europa.

    Kommentar by Iznogut — 18. oktober 2020 @ 00:08

  46. Det må og SKAL stoppe.

    Folk må til at forsvare sig mod slagteriet.
    En hovedrengøring i SEXTINGET er ved at være påkrævet.
    Gad vide hvor mange lig der skal på bordet, inden folket vågner. Man må regne med at Regeringen, Domstolene og Politiet, samt PET ikke gør.

    Man hørte Makronen sige her til aften, sige. “Vi må stå sammen”
    Idioten har ikke fattet en skid endnu, og det gø de hellet ikke her hjemme i sextinget.

    Der skal handles NU, skulle han have sagt.

    Kommentar by Charles — 18. oktober 2020 @ 00:54

  47. Kommentar by Løsriv Jylland! — 17. oktober 2020 @ 16:00
    Her er lidt mere om de rablende sindssyge kloakmennesker som vi fylder Mohammedanmark og resten af EUSSR med –
    https://www.youtube.com/watch?v=igEAPV_tQ6Q

    Kommentar by piphans — 18. oktober 2020 @ 00:57

  48. Kommentar by Den Nervøse — 17. oktober 2020 @ 23:10
    “Coming to a place near you very soon!” Nope, have been here for a long long time.

    Kommentar by piphans — 18. oktober 2020 @ 01:00

  49. Kendte figurer fra fredens religion er fremover fjernundervisere i ytringsfrihed.
    Om det er personligt i studiet eller via et billedes forandring af personen til en optrædende lærer er underordnet.

    Kommentar by Peter Buch — 18. oktober 2020 @ 06:21

  50. Forældrene skal dømmes for mord

    Kommentar by Martin Olsen — 18. oktober 2020 @ 06:37

  51. Muslimer er ikke mennesker…de er dyr, ja værre end dyr!

    Men hvis det er sådan de vil have det i VORES fædrelande, så lad dem dog få det!

    Genindfør dødsstraffen og lad dødsstraffen for muslimer og andre fremmedartede væsner foretages med en gammeldags bøddeløkse, så de føler sig hjemme!
    For etnisk hvide europæere kan straffen eksekveres ved indsprøjtninger som i USA!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 18. oktober 2020 @ 07:39

  52. Dansk MSM har allerede mistet interessen for historien.
    Der er jo langt vigtigere ting at skrive om, som for eksempel Vild Med Dans, Den Store Bagedyst, diverse liderlige politikere på venstrefløjen samt naturligvis den obligatoriske Trump-bashing…

    Kommentar by Revisoren — 18. oktober 2020 @ 08:07

  53. paris has problems it needs to sort out.so do other countries.
    we also have minor issues here with newcomers attitudes.
    i don’t understand why authorities ALLOW terrorists to wander freely ad murder people but worse,why even allow them into civilized countries?

    kris from Canada.

    Kommentar by kris — 18. oktober 2020 @ 09:12

  54. https://www.bt.dk/samfund/se-videoen-unge-med-indvandrerbaggrund-dukker-op-til-fest-taever-loes-paa

    Kommentar by P — 18. oktober 2020 @ 09:30

  55. Revisoren — 18. oktober 2020 @ 08:07

    Statsansatte journalister er eskapister, der kun tænker på deres næste månedsløn.

    Mon ikke de drager til Norge for at pynte på virkeligheden?

    https://trehundredetresview.wordpress.com/2020/10/18/muslim-leader-in-norway-beheading-un-islamic/

    Here is yet another story you won’t hear from globalist establishment media.

    After the horrible beheading in Paris Friday afternoon the leader of the Norwegian Islamic Council, Abdirahman Diriye calls the beheading un-Islamic, saying:

    Such an act is not in line with Islam, in fact it is anti-Islamic. We must continue to stand together against all forms of extremism”

    >>>>>>>>>>>>> Only With Real News Can We Have Real Freedom <<<<<<<<<<<<<

    Kommentar by tavsen — 18. oktober 2020 @ 10:01

  56. DET ER EFTERHÅNDEN SVÆRT at forstå hvad der foregår i politikernes og journalisternes hoveder. Hvorfor vil de absolut gøre Danmark til en filial af Afrika? Hvorfor vil de udskifte det danske folk med kulturfremmede, og fred og civilisation med hverdagsterror og barbari? Er de ramt af muteret hundegalskabs-smitstof, eller er det korruption og dumhed der er forklaringen?

    Tag nu Tullesen. Han skulle passe på Danmark. Men han gjorde det modsatte. Han er politikeren det er umuligt at forstå. Medmindre man betragter ham som en rød agent der infiltrerede DF. Så falder alle brikker på plads. Eller er Tullesen bare dum og primitiv bag den akademiske facade? Pia K har stadig ikke gennemskuet ham. Eller er hun selv, først og sidst, levebrødspolitiker af den stuerene slags? (og først snakkede hun om klima-tosser, men nu er hun vendt på en tallerken)

    Lars Quisling er heller ikke nem at forstå. Han lovede straks-stop, men gjorde det helt modsatte. Og det er det samme med de radikale. De giver den altid som de økonomisk ansvarlige og de moralsk set ædle og ophøjede. Men de har systematisk undergravet Danmarks økonomi, fred og sikkerhed, og de har blod på hænderne og armene. Deres moral stinker værre end et rasende stinkdyr.

    Tag covid-19 politikken. Virussen smitter fra menneske til menneske, men ifølge Brostrøm og S-S er en afstand på 1 m eller ½ m nok til at man undgår smitte. Men mellem mink skal afstanden være 8 kilometer. Hvordan hænger det sammen? Og når 2 millioner mink er aflivet, og burene renset, må man gerne sætte nyindkøbte mink ind i burene. Men de risikerer jo også at skulle aflives efter kort tid. Og nogle minkejere får så store tab, at de går fallit. Og nu snakkes der om at hele erhvervet skal tvangslukkes. Hvad bliver det næste? Tvangslukning af dele af landbruget?

    Det er svært at forstå hvad der foregår i politikernes hoveder. Men det må være noget med vild forvirring. Der SKAL bruges mundbind hvor der kan opstå trængsel, dog ikke i butikker hvor der også kan opstå trængsel. Men i butikker må folk gerne smitte hinanden. Kun i tog, busser, fly og l17 andre steder er det FORBUDT. Men i butikker er det OK. Hvor er logikken i det?

    Kommentar by Bent A — 18. oktober 2020 @ 10:17

  57. # tavsen

    Ja, jeg ser også frem til, at alle de hellige sportsfolk, der knælede for narkomanen George Floyd, nu også vil knæle for den stakkels franske skolelærer.

    Hvilket naturligvis ikke kommer til at ske…

    Kommentar by Revisoren — 18. oktober 2020 @ 10:37

  58. The latest the communist shits in sweden have come up with is to push through a “law” tat makes it possible for Danish, Norwegian and Finnish police to get employed in Sweden. So why would a nation educate people and inflict a cost to educate and let their police leave the country, if you are military or ex military for do not leave your country to serve in a different nation unless you are a criminal, and who would move to a shitole like sweden where gangs declare their own martial laws in the ghettos, who would like to move to a commie shithole where everything is in free fall and you put yourself and your family in danger and get a lower salary and worser benefits and terms than you already have?

    ony criminals move to a cesspool and shithole like sweden, where atrocities happen everyday and the cases are closed asap and police go public and say that they “solve” 10% of the rapes (meaning in reality that you should not expect that we will solve anything, the case will be closed unsolved).

    who wants to live in a shithole where criminals get fake jobs at postnord so they can steal your mail and other things sent to you and you are blamed for th mail and packaged getting stolen by their “employees”.

    so the threat is at the northern and southern border of Denmark. grmany and sweden are populated by beta cucks and sheep, clowns and parrots that think theyare smart and everyone else are dumb. just because you get free nose candy, alcohol and prostitutes as swedish politician does not mean it is because you are smart.

    Kommentar by Erwache — 18. oktober 2020 @ 12:28

  59. PS: Man kan også spørge: Hvorfor vil de radikale og deres medløbere absolut have danskernes familieværdier destrueret og ødelagt og hjemmets fred afskaffet? Hvorfor er det så fint med enlige mødre og faderløse børn? Hvorfor er det godt med verdensrekorden i skilsmisser og retsløse, tyranniserede mænd og retsløse og rodløse drenge og piger? Hvorfor er familiebureaukratierne overfyldt med beton og feminister? Hvorfor har der aldrig før været så mange nervesvækkede, ensomme og ulykkelige børn og unge? Hvorfor er forbruget af lykkepiller, narko og alkohol også oppe i rekordhøjder?

    There is something rotten in the state of Denmark.

    Kommentar by Bent A — 18. oktober 2020 @ 13:04

  60. Hvorfor ikke lade kendte fra fredens religion optræde som fjernundervisnings lærere via de nye computerprogrammer der kan lade et foto blive til en agerende underviser i ytringsfrihed på skærmen,
    Protester eller forsøg på at hævde de ikke var medvirkende er lig landsforvisning på livstid med minerarbejde i Fransk Guyana.
    Illegal and ecologically destructive gold mining by Brazilian garimpeiros is a chronic issue in the remote interior rain forest of French Guiana.[
    https://en.wikipedia.org/wiki/French_Guiana

    Kommentar by Peter Buch — 18. oktober 2020 @ 13:46

  61. Husk.på. at det INTET har at gøre med islam !

    Kommentar by Bilka — 18. oktober 2020 @ 14:20

  62. OT: Hvis covid-19 SYGDOMMEN er så slem som vi hele tiden får at vide, er det så ikke skørt at 9000 indsamlere går fra dør til dør, for at skaffe penge til “Børns vilkår”. Smitten kan da nemt brede sig ved de ca. 300-500.000 kontakter der opstår på den måde.

    Sygdommen er ihvertfald ret alvorlig og har medført både senfølger og dødsfald i ret betydeligt omfang. Og har “Børns vilkår” nogensinde været ude at påtale den skandaløse behandling af mange danske skilsmissebørn?

    Er “Børns vilkår” ikke et venstresnoet politisk korrekt foretagende med skyhøje lønninger til lederne?

    Kommentar by Bent A — 18. oktober 2020 @ 15:29

  63. I morges var der ikke et ord om nedslagtningen af den franske skolelærer i nyhederne på DDR1.

    Til gengæld var der et længere indslag fra USA, hvor et par hundrede venstreradikale feminister demonstrede mod den nye kvindelige højesteretsdommer.

    Den røde løgnefabrik DDR i en nøddeskal…

    Kommentar by Revisoren — 18. oktober 2020 @ 20:13

  64. Hatten af for den flotte og store demo i Paris i dag, hvor folk stod alt for tæt, ift rigtige tiltag mod Corona, men de stod meget flot sammen i endnu en markering, at sådant barbari vil vi ikke finde os i, punktum!!! Så vidt jeg kunne mit franske.

    Det er heldigvis blevet dækket af MSM, bortset fra, at den hjemlige DR og TV-2 andedam er optaget af dagens Se & Hør fokusering på de Radigule og på Overborgmesterens undergramselser.

    Tilbage til Frankring er dette frie forum, (tak igen til mest ucensurerende vært, Kim!, :-) plus alle ofte oversete ikke-MSM nyheder om barsk virkelighed her på UP).

    Dog nok næppe just stedet, hvor der i kommentarsporet levnes plads (eller det gode gl, danske ord “tålmod” med streg under MOD;-) og lidt indsigt til støre nuancer, midt alt for ofte set mestendels blotto linjers kommentarer.

    Dog alligevel lige her en laaaang fodnote:

    Pas nu venligst lige på – som så ofte set i historien – blot at køre med 180 km/t via snorlige lige veje ud af en tangent af generelle generaliseringer og ditto stigmatiseringer. Man kunne også kalde det tæt på ren racisme.

    1) Den barbariske, terroristiske slyngel og usle morder forleden var en 18-årig ung tjetjensk mand, opvokset i Moskva-“Oblast” (=område/region), men fornylig bevilget, så vidt hidtil oplyst, ifølge bl.a “France 24”, samt “Le Figaro”, m.fl, opholdstilladelse i Frankrig, indtil 2030. Andre kilder melder om at samme morder havde opholdt sig i Frankrig i over 10 år.

    2) Hvis sidstnævnte står til troende, er det rimeligt at gå ud fra, at samme nu morders (dengang et 8-årigt barn) egen tjetjenske familie, må være flygtet til Frankrig 2008, hvor de har ansøgt om asyl. Formentlig pga. krigsforholdene, samt personlig forfølgelse, under Putins meget beskidte krig, også mod komplet uskyldige civile – hvilket alle burde vide – i Tjetjenien. Og/eller af Putins egen indsatte psykopatiske og mildt sagt islamistiske(!) “statholder” i det besatte Tjetjenien: Ramzan Kadyrov.

    Som sagt præcis netop en sådan fanatisk “Islamist”, som Putin-Mafiaen – i nu over 20 år – ellers har bedyret de netop bekæmpede(!?) i det af Rusland nu besatte Tjetjenien ?

    Putins egen Darling i Tjetjenien, Ramzan Kadyrov, er en notorisk forbryder og torturbøddel, der så sent som i sommeren 2020 kom på USA’s liste over sanktionerede “statsterrorister”:

    Public Designation of Russian National Ramzan Kadyrov Due to Involvement in Gross Violations of Human Rights
    PRESS STATEMENT
    MICHAEL R. POMPEO, SECRETARY OF STATE
    ****************************************
    JULY 20, 2020
    https://www.state.gov/public-designation-of-russian-national-ramzan-kadyrov-due-to-involvement-in-gross-violations-of-human-rights/

    3) Til Frankrig er der siden de to forfærdelige krige i Tjetenien, hhv. 1994-1996, siden 1999-2009+ nu ankommet omkring 35.000 tjetjenere, der i har fået bevilget asyl: = først og fremmest Politiske modstandere af først Jeltzins – og siden af Putins invasorer.

    4) Det store flertal af samme tjetjenske flygtninge til Europa er således IKKE-religiøse, ganske sekulære mennesker. De fleste blot rene “Folkekirke-muslimer”: Dvs: Man har et par traditioner, mest af sufistisk art. Ikke særligt fanatisk.

    5) Tjetjenske kvinder, børn af flygtninge til også Danmark, der nu går i lårkort, taler perfekt dansk, studerer på CBS og absolut er IKKE-tildækkede, tilhører således mine egne venner, siden jeg mødte dem, som ganske små børn, der legede på gulvet, mens de voksne sad i krisemøder og talte om hvad man kunne gøre for ikke at blive sendt tilbage til Helvedet, også Kadyrovs helvede af fantisk islamisme ?

    5) Det samme gælder flertallet af tjetjenske unge flygtninge mænd, i Danmark. 4/5 af dem er igang med en uddannelse, enten som håndværkere eller som akademikere. Så hvis jeres næste og godt dansk-talende mekaniker hedder f.eks. Aslan og kan kunsten at håndtere en Toyota – eller en Mercedes – så bliv ikke overraskede. De vil skide på Muhammed-tegninger, men er blot glade for at være havnet i Danmark.

    6) Derfor undlad venligst alle disse, mod bedre vidende, (undskyld, men det er i som ovenfor anført underbygget af statistisk og fakta) generaliserende stigmatiserende hurtige “one-liners” om at ALLE tjetjenere er noget værre “rakkerpak” ? som en kommentator skrev ovenfor.

    7) Jeg kender mange fine og ordentlige tjetjenere, der af absolut helt rette grunde har fået bevilget et hårdt tilkæmpet politisk asyl i Danmark (og det har ikke en SKID at gøre med tossede “Islam”, snarere tværtimod(!), som jeg også har skrevet ovenfor).

    8) Samme tjetjenske venner har været gennem både forfærdelig russisk tortur, ydmygelser og mareridt, herunder henrettelser af egen mor og far, med en AK-47, demonstrativt lige foran børnenes egen øjne. Tilføjet Voldtægter af værste grad. Gentager ordet Mareridt…!

    9) Gentager sluttelig – og vel ikke ikke så mærkeligt, for enhver, der besidder evnerne til SELV at adskille skidt fra kanel? – især som frie individer? Forhåbentlig oveni også via realiteternes verden.

    10) ALLE mine tjetjenske venner, der netop, lige siden 1999, er flygtet op til os, i civilisationen, og dermed er flygtet pga både imperialisme og massemord på civile, Putin-style, men også pga “Islamisme, Kadyrov-Style…. Ja. de ringer, SMS’er og skriver på mail, hvor DÅRLIGT de har det, over at en just lige tjetjensk 18-årig står bag det barbariske svineri i Paris forleden.

    De bliver jo allesamen først og fremmest kede af det, fordi dette ligesom sætter alle tjetjenere kollektivt i en bås som fanatiske, islamistiske mordere?

    Stik modsat det store og historisk, overordnede, både videnskabelige og moralsk overordnede billede, for enhver, der ikke blot henfalder til billige floskler, men faktisk sætter sig blot liiiiidt mere ind i historien ?

    Jeg skriver/SMS’e /ringer tilbage til dem. Forsøger at trøste dem lidt, når de igen-igen føler sig kollektivt stigmatiseret og talt ned til.

    Herunder svaret, at ikke “ALLE amerikanere” jo nødvendigvis er dårlige mennesker, blot fordi een tosset amerikaner har begået bestialske Mord…?

    I virkelighedens amerikanske, historiske (kristne?) verdens dokumenterede realiteter, taler vi her om drab/mord/henrettelser, i praksis, med mindst over 200 dødsofre på samvittigheden, sidste 20 år.

    Inklusive både psykopatiske tosser og forbryderiske børnemordere, ofte såkaldt selverklærede “Kristne”(?), der har begået utallige skolemassakrer, og andre massemord, men som af uransagelige grunde ikke falder ind under begrebet “”terror”” ?

    Jeg er ikke jurist, men hvorfor falder individuelt begået massakrer, på totalt uskyldige skolebørn , x-antal gange begået, sidste 10-20 år i USA ikke ind under begrebet “terror”?

    For de arme og døde ofre må dette det da være ren “terror” ?

    Hvorfor så ikke rubriceret af bla. FBI som sådan ?

    Jeg slutter med at fordømme ethvert terror og svinske. feje mord, som her mest barbariske begåedde af slagsen, og dermed også på Ytringsfriheden Det kan ikke gentageges mange gange nok !!!

    Tænker på den gæve franske historielærer – og at han ikke måttet have levet forgæves. Ligesom på så mange andre forkæmpere for Ytringsfrihed, med stort Y.

    En hel del af dem – også i “fjerne egne, som de færreste af os kan udtale” (=Citat Chamberlain) har selv sat livet til, i millionvis, i denne kamp.

    Ingen nævnt – men heller ej nogen glemt.

    Så lad os holde os til Churchill.
    Det gælder både forbryderiske islamister, forbryderisk storpolitik a la Putin og Kina – tilsat almindelig sund fornuft.

    Over & Out – for denne gang

    Kommentar by Spitfire1940 — 19. oktober 2020 @ 02:05

  65. Vi må være distinkt i skelnen imellem dem og os, muhamedanisme og realisme, hvor vi koncentrerer om deres skjulte dagsorden der pludselig eksploderer ud af vores åbne kultur som vi elsker, denne måde ikke tage fra os, dette er præmissen…….

    Kommentar by Moth — 19. oktober 2020 @ 11:15

  66. Vi inviterer dem ind, lærer vores sprog og bagefter slår de os ihjel….danske medier er med som femte kolonne, kun adiafora såsom sexisme og falske-anklager ideologien…..

    Kommentar by Moth — 19. oktober 2020 @ 11:19

  67. Herre Allan – muslimerne mangler bare fodbolde til deres unge hanner. Hvis de franske ikke kan eller vil levere fodbolde, når muslimske unge har brug for det, kan de selv skaffe en erstatning for fodbolde.

    Kommentar by Gustav Jensen — 19. oktober 2020 @ 16:47

  68. Medierne skriver han “fik skåret halsen over”. Det må man da nok sige!

    Kommentar by Zatopek — 19. oktober 2020 @ 16:56

  69. Gustav Jensen — 19. oktober 2020 @ 16:47

    De seneste terrorangreb i Frankrig er endt med, at politiet skyder og dræber gerningsmanden. Ikke så mange dikkedarer, gerningsmænd skal have samme behandling, som de har givet lovlydige.

    Kommentar by tavsen — 19. oktober 2020 @ 17:10

  70. Kommentar by Spitfire1940 — 19. oktober 2020 @ 02:05
    Kan du ikke høre hvad det er for noget dope dine tjetjenske såkaldte flygtninge venner har givet dig, for jeg kunne godt tænke mig lidt af det for det må være sindssyg godt.

    Nå men, jeg er desværre ikke på dope og alle de tjetjenske fupflygtninge jeg kender er alle sammen muslimer/islamister som vi dumskere har tildelt opholdstilladelse i Mohammedanmark på trods af, at de ikke kan fordrage os(selvfølgelig lige på nær vores penge).

    Kommentar by piphans — 20. oktober 2020 @ 01:02

  71. Hvordan kan man krænke en krigsliderlig, morderisk og pædofil satan som Muhammed???.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 20. oktober 2020 @ 20:00

RSS feed for comments on this post.