22. oktober 2020

Århus: Frisindet somalisk kvinde overfaldet af seks somaliske mænd: ‘uden tørklæde.. hun bad om det”

Somaliske Lul Omar har flere gange været i medierne, blandt i forbindelse med en uønsket genopdragelsesrejse. Natten til lørdag blev hun overfaldet foran en vandpibe-café i Højbjerg, og man skal ikke grave længe i historien, før det kommer frem, at gerningsmændene var somaliere, og at volden formentligt var religiøst motiveret. Lul Omar fik brækket kæben, flækket det ene øjenbryn og læben. Afetnificeret historie set på EB.dk – Ville på vandpibecafé – jeg fik tæv af flere mænd.

“Hun havde aldrig besøgt stedet før, da hun natten til lørdag tog derud efter at have drukket en øl. Hun troede, det var en vandpibecafé og har først senere fundet ud af, at den bliver drevet som en forening. Derfor protesterede hun, da en gruppe unge mænd ikke ville lukke hende ind, fordi de ikke kendte hende. …

Lul Omar blev omringet af mænd, og hun fortæller, at slagene regnede ned over hende. Hun husker ikke, hvor længe hun lå på jorden, og undervejs besvimede hun. På et tidspunkt var der en, som hjalp hende på benene, men hun fortæller, at han holdt fast i hende, så hun gik i panik og bed ham. Så begyndte de at slå igen, og et nyt knytnæveslag slog hende ud.

– Jeg følte, at jeg fløj gennem luften. Jeg troede, jeg skulle dø, og jeg ramte hovedet mod kantstenen. Det næste, jeg husker, er, at politiet var der, fortæller Lul Omar, som i går blev opereret i kæben.”

(Lul Omar: “Jeg ved nu at hele bunken var Somalia og de dække over hinanden.”; Foto: FB)

(Mohammed Makaveli: “… en somalier på 25 år uden tørklæde..hun bad om det”; Foto: FB)

Oploadet Kl. 01:07 af Kim Møller — Direkte link15 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/114310/trackback

15 Comments »

  1. Jeg er phatcist og i skal ikke gøre nar af muslimaer. Om de er indpakkede i lyseblå affaldssække eller hniqaber.
    Som DR medarbejderen Mogens Jensen sagde. “Gør plads til islam i Danmark.” Husk lige det i klamme kældermennesker.

    Kommentar by Nielsen — 22. oktober 2020 @ 01:12

  2. Det er i dag 5 år siden Anton døde. Og han havde ikke gjort andet,end at forsvare sig.

    Kommentar by Nielsen — 22. oktober 2020 @ 01:30

  3. HVIS MAN SOM turist kørte eller gik rundt i Sovjet-unionens større byer, virkede det som om alt var i orden, og som om man var i et rigt og civiliseret land. Flotte bygninger og biler var der ingen mangel på. Ondskaben under overfladen og vanviddet bag kulisserne mærkede man ikke noget til. Og KZ-lejrene var ikke at se nogen steder, og man hørte ikke om dem.

    Det er det samme hvis man kører rundt i Sverige og ikke lægger mærke til for mange detaljer eller de mange mørke “turister”. Sovjets facade var dog mere blankpudset end Sveriges.

    Men selvom samfund tilsyneladende er rige og idylliske, kan frygtelige ting foregå eller være på vej. Det tydeligste eksempel er nok Tyskland i 1938 der lod til at være et dejligt og blomstrende samfund.

    Man kan let narres af det tilsyneladende. Hele Europa virker stadig velfungerende, umiddelbart set. Det samme med Danmark.

    Men forandringens vind blæser hen over Europa. De radikale og deres medløbere har sået vind, og vil høste storm. Europa er nu i samme situation som det mægtige Romerrige, da det brød sammen pga. elitens svigt, interne fejlgreb og beslutsomme angreb udefra.

    Kommentar by Bent A — 22. oktober 2020 @ 01:45

  4. Højbjerg er så vidt jeg husker et rigmandskvarter i den pæne del af århus, nu med somalisk islamist-cafe åbenbart.. Islam er virkelig som kræft, med samme effekt.

    Kommentar by Per — 22. oktober 2020 @ 02:06

  5. Måske Fæhatten Kara har lyst til at komme med en udtalelse..?

    Nej, det regnede jeg heller ikke med…

    Kommentar by Kimski — 22. oktober 2020 @ 02:40

  6. she was beaten so that she knows that she as black and woman do not walk into places where muslim men on welfare hang out. to have comment on social media as the muslim inbreed you are does not make you a genious right away. there are phones and internet in the muslim shithole yu are from too, you can go bck to the shithole you are from and be amongst other pedophiles and inbreeded retards.

    Kommentar by Erwache — 22. oktober 2020 @ 04:17

  7. PS: En meget medvirkende årsag til at Romerriget kollapsede, med kaos, hungersnød, sygdomme og blodbade til følge, var også at den herskende klasses moral blev til umoral, udsvævelser, udskejelser og forbrydelser.

    Kommentar by Bent A — 22. oktober 2020 @ 06:51

  8. #7 Bent A
    Det vestlige “moderne” menneske har smidt Gud ud og gjort sig selv til gud. ALT er tilladt, homosex, drukkenskab, løgn, begærlighed, oprør imod enhver autoritet, hor, utugt, forlystelsessyge og meget andet.Der er ikke længere nogen moralske absolutter. Hvor tit har jeg ikke hørt folk sige at de føler dit eller dat, som om følelser trumfer sund fornuft og god moral. Det SKAL gå galt. Islam er Guds svøbe over en falden kirke!

    Kommentar by Danskeren — 22. oktober 2020 @ 07:17

  9. @Per
    Århus er efterhånden én stor rotterede.
    Da jeg kom til byen for 11 år siden fik jeg, at vide at jeg skulle holde mig fra Gellerup og Trillegården, men ellers var resten af byen helt sikker.
    I dag er der også problemer i Tilst, Højbjerg, Tranbjerg, Trøjborg og Åbyhøj. Det virker også til at midtbyen efterhånden er no-go zone for danskere om aftenen.

    Kommentar by W — 22. oktober 2020 @ 07:30

  10. Affald, ud.!

    Kommentar by Svend — 22. oktober 2020 @ 10:25

  11. Muhamedansk kvindesyn. LÆS KORANEN – hvis De vil vide mere.

    Kommentar by Bastardo — 22. oktober 2020 @ 10:28

  12. Jo, men de retarderede somali-negre klappede hende trods alt ikke i røven.

    Derfor hører vi ikke et kvæk fra KVINFO eller de øvrige metoo-hystader…

    Kommentar by Revisoren — 22. oktober 2020 @ 10:33

  13. Men, det er ” De Fed Hvide Skaldede Mænd ” der er racister!

    Kommentar by Santor — 22. oktober 2020 @ 10:38

  14. En fri kvinde, som Muhammedanerne ikke kan tolere. Islam kan ikke tolere frihed. Hej Lul. Din medsøster Hirsi Ali kender til det. Ayaan Hirsi Ali har skrevet bogen “Jeg anklager” Jyllands Postens forlag. Må du blive helt fri. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 22. oktober 2020 @ 16:45

  15. Hvis de fremmede bare kunne nøjes med at tæve hinanden, så var meget vundet …

    Kommentar by Peter Nielsen — 22. oktober 2020 @ 17:58

RSS feed for comments on this post.