22. oktober 2020

Randers: To udlændinge stjæler hund foran Fakta, to andre udlændinge hjælper/truer hundeejeren…

Der er mange måder at ikke-muslimer på. Man kan eksempelvis stjæle fra parkerede biler ved Bazar Vest i Århus, og herefter forsøge at formidle kontakt til de nye ejere. For et par år siden var det amerikanske turister, der måtte betale 20.000 kroner til udlændinge for at få sin stjålne schæferhund tilbage.

Her en aktuel historie fra Randers, hvor en 5-årig pomeranier stjæles foran en dagligvarebutik. Fra Amtsavisen.dk – Frede blev bortført foran Fakta i Dytmærsken – nu er han hjemme igen.

“Camilla fortæller, at mens hun selv var ude at spille tennis, skulle hendes kæreste Jesper gøre et hurtigt indkøb i Fakta.

– Han går egentlig bare direkte ind til kassen, og da han gør det, er der nogle piger, der løber ind i butikken og råber, at der er nogen, der løber med hunden, fortæller Camilla-Julie Skov Hansen.

To drenge, som Camilla beskriver som udlændinge i alderen 18-19 år, har puttet hunden i en plasticpose og løber i retning af Slotspladsen. Kæresten Jesper sprinter efter dem, men når ikke at indhente dem. …

I stedet får han kontakt til to mænd, som vurderes til at være 28-35 år, ligeledes udlændinge, som giver udtryk for, at de vidst nok ved, hvem der har taget hunden.

– Men de kommer så tilbage, fordi min kæreste får dem overtalt til at udlevere ham til sidst, men han bliver også truet med, at han ikke må melde det bagefter. … Han bliver så truet med, at hvis han melder det bagefter, så har de hans telefonnummer, og så finder de ham, fortæller Camilla-Julie Skov Hansen.”

(Fakta Dytmærsken, Randers; Foto: Maps)

Oploadet Kl. 02:19 af Kim Møller — Direkte link17 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/114326/trackback

17 Comments »

  1. Lurminér matriklen. Snubletråde osv osv. Og se når svinene bliver ekspederet i laser.
    Det er jo åbenbart den eneste løsning hvis man skal blive lortet kvit. Politiet har jo mistet magtmonopolet, derfor.

    Kommentar by Charles — 22. oktober 2020 @ 03:34

  2. good to know where not to go. who wants to even get close to goatfuckers and get infected.

    erwache jetzt!

    Kommentar by Erwache — 22. oktober 2020 @ 04:07

  3. Bemærk politiets svar der er som det plejer: https://www.bt.dk/samfund/peter-blev-stoppet-paa-villavej-af-unge-med-indvandrer-baggrund-vi-slaar-dig-ihjel

    Selvtægt. Nu.

    Kommentar by Per — 22. oktober 2020 @ 05:59

  4. Loven er for slap: islamister skal altid aflives for enhver form for kriminalitet- samtidig hjælper vi kloden af med overbefolkning og co2..

    Kommentar by Hul igennem? — 22. oktober 2020 @ 07:35

  5. Hvad lærer man af det: Afskaf hunden køb en gris i stedet!

    Kommentar by Pallemand — 22. oktober 2020 @ 08:11

  6. Endnu et rigtig godt argument for en lydig og velmotiveret Rottweiler…

    Kommentar by krassisten — 22. oktober 2020 @ 08:32

  7. Mon ikke de skulle bruge den til at udøve tortur på? Muslimerne skal ud af landet, jo før jo bedre.

    Kommentar by NulTolerance — 22. oktober 2020 @ 09:22

  8. Det er dem eller os. Anderledes er det ganske enkelt ikke. Og politikerne er en del af dem.

    Kommentar by Nielsen — 22. oktober 2020 @ 09:42

  9. Den trussel skulle være kviteret med en sixpack molotov i området, fuck dem.

    Kommentar by ET — 22. oktober 2020 @ 09:54

  10. Nå så var det alligevel ikke grillen, der tager hunde og katte til gryden. Eller ulven, der er sulten.
    Bare indvandrer, der ikke har deres egne kæledyr til rådighed. Eller søger ekstra job som hunde lufter.

    Kommentar by P — 22. oktober 2020 @ 10:20

  11. Ex-kæreste fra Kosovo og “betragter sig selv som farveblind” = del af problemet. Udmærket serie fra BT, måske kan de få nogle stykker til at få øjnene op.

    Kommentar by Odo — 22. oktober 2020 @ 10:34

  12. Mon det var kinoejsere? Doggie nam nam a’la Wuhan…

    Kommentar by krassisten — 22. oktober 2020 @ 10:36

  13. Klodens overbefolknings problem løser sig af sig selv. Stille og rolig vil de mindst egnede forsvinde fra overfladen og Gaia vil igen være i balance.

    Prøv at være lidt Zen!

    Hvem der vinder afgøres af ens valg i ALLE aspekter. Hvis man vælger at købe et erstatnings-barn, en hund, er man garanteret en Darwin Award. Hvis man vælger at indrette sig for at overleve i nuet i et forsøg på “at komme godt ud af det med hinanden” er man alvorligt ude og skide.

    islam, på trods af sin tilbagestående forståelse af verden, ved nøjagtigt hvad der skal til for at overleve og grundet islams ikke-eksisterende moral er det ikke et problem at tilkæmpe sig en plads på overfladen.

    Resten er ligegyldigt!

    Kommentar by Santor — 22. oktober 2020 @ 11:04

  14. Hvad skal muhammedanere bruge et par hunde til?
    Hunde anses som et urent dyr ligesom grise af gedeknepperne….

    Kommentar by Revisoren — 22. oktober 2020 @ 16:48

  15. Man kan ikke få i både pose og sæk!,
    men alt for mange stemmer på mere af samme (læs ALLE de nu genvalgte partier i Folketinget, DF inkl.):
    ca i stemmeboksen “det vil nu lune godt med løfterne om velfærdsgoder, så jeg stemmer for mere (af samme) og hyggeluner mig med mine egocentriske intentioner”
    – “så må børnene sq selv klare sig ud af følgerne!”

    Værst af alt:
    største delen af danskerne klæder sig med en falsk glorie:
    “jeg gjorde det, for at give mine bedre kår”

    men hvordan kan man det, når stemmen på valgsedlen landede på “jeg vil nyde!” og så pis være med, hvad børnene må “nyde” deraf?

    Folket må indse, at man skal kunne afstå/yde/kæmpe, FOR SINE i livet, frem for et egocentrisk hyggeliv,
    for hvem skulle ellers gøre det?

    – venstrefløjen og RV+ (med MSM) siger “vi gør det!”
    men husk så lige at spørge ind til deres stemmer (mindst/ca 85%+ af vore daglige omgang med andre), om de så fik indfriet deres forhåbninger ved sidste valg/forrige valg?

    Det er sq på høje tid, at vi stiller vore landsegne* til ansvar for hvad de stemmer på!

    * familie, venner, omgangskreds, kollegaer, sports-kammerater, ….

    – der ER KUN OS til det!

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. oktober 2020 @ 01:10

  16. > Hul igennem 07:35
    Du siger hvad er nødvendigt for os.

    Kommentar by Nielsen — 23. oktober 2020 @ 17:09

  17. Peberspray er tydeligvis ikke værn nok…

    Kommentar by LarsB — 24. oktober 2020 @ 17:48

RSS feed for comments on this post.