28. oktober 2020

Århus V: To trafikdrab i samme fodgængerovergang – 21-årige Ida, d. 2018 – 23-årige Katrine, d. 2020

Tidligere på måneden bloggede jeg om et trafikdrab på Åby Ringvej/Edwin Rahrsvej-krydset i Århus Vest. Århus Stiftstidende fortæller, at der i selvsamme fodgængeroverfelt for to år siden, også døde en kvinde efter påkørsel. Iranske Ramazanali Akbari fortæller til avisen, at at vanvidsbillisterne i reglen er ‘unge udlændinge.’ Fra Stiften.dk – To kvinder dræbt i samme kryds i løbet af to år: Buschauffør anbefaler sin familie at køre langt uden om.

“Den ene kvinde blev 21 år, den anden 23 år. Begge blev de dræbt i krydset Åby Ringvej/Edwin Rahrs Vej efter at være blevet påkørt af en bilist. 21-årige Ida Philbert Vangsø Ottzen blev ramt tirsdag morgen 30. maj 2018, da hun cyklede fra hjemmet i Åbyhøj på vej mod jobbet i Brabrand. Og den 23-årige teologistuderende, som vi endnu ikke kan nævne navnet på, blev ramt tirsdag 6. oktober ved 15-tiden.

Tilsyneladende blev de ramt i den samme fodgængerovergang – af en bilist, som kom kørende ‘nedefra’ ad Åby Ringvej mod nord. …

– Folk kører over for rødt lys. Selv kører jeg aldrig bare over krydset, når jeg får grønt lys. Jeg kigger mig altid godt for, inden jeg kører ud i krydset.”

(21-årige Ida Philbert Vangsø Ottzen, d. 2018 – 23-årige Katrine Lilleøre Holm, d. 2020)

“Et ophold i Israel blev et vendepunkt for Katrine Lilleøre Holm. Her mødte hun Martin Holm, som hun siden blev gift med…. De delte troen og en vilje til at få hinanden til at blomstre. Hun blev 23 år … Tirsdag den 6. oktober snørede hun løbeskoene ud på eftermiddagen. Martin Lilleøre Holm var lige kommet hjem fra studiet og traf sin hustru uden for deres lejlighed i Hasle. Det var 987 dage siden, de havde mødt hinanden første gang. Han hørte hende sige: ‘Jeg elsker dig,’ inden han så hende forsvinde bag hækken. (Kristeligt Dagblad, 23. oktober 2020)

Oploadet Kl. 02:24 af Kim Møller — Direkte link79 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/114492/trackback

79 Comments »

  1. HVIS MAN SER KYNISK PÅ DET, er trafikdrab på danskere jo bare en ganske naturlig del af folkeudskiftningen. Og det er da helt rimeligt at de unge uheldige bilister kun fik et par fy-fy ord med på vejen, inden de igen blev sluppet løs i trafikken. Efter lidt dialogkaffe vil de sikkert køre meget hensynsfuldt og langsomt resten af deres liv.

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 02:45

  2. PS: Vi bør nok også glæde os over at her i vores gamle land er folkeudskiftningen velplanlagt og foregår i god ro og orden, bortset fra lidt smådetaljer og småmyrderier. Men stort set har Chrborg styr på tingene.

    Det er noget helt andet i Sverige hvor der er gået kaos i folkeudskiftningen, hvorfor samfundet er blevet en rodebutik hvor der ikke er styr på nogetsomhelst.

    Så er vi anderledes heldige her i dronningeriget, hvor politikerne jo alle arbejder benhårdt, ambitiøst og fremadrettet, på at sikre alle os danskere en ansvarlig, god og ordentlig folkeudskiftning.

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 03:02

  3. Kan i snart være tilfredse med jeres import af fremmede Gammeltoft?
    Det har kun taget jer under 100 år at skifte halvdelen af Danmarks folk ud med brune mennesker.

    Kommentar by Nielsen — 28. oktober 2020 @ 03:10

  4. Det har kun taget 15-20 år at forvandle den sovjet-kinesiske stat fem-ti km øst for København til en FEMINISERET TERROR-STAT, hvor befolkningen svigtes, sjofles, udnyttes og mishandles af politikerne, journalisterne og bureaukratierne.

    Men hvad med vores eget land, Danmark. Hvor befolkningen, danskerne, svigtes, sjofles, udnyttes og mishandles på talrige områder, af et regime og system som betragter sine egne landsmænd som stemmekvæg, malkekvæg og foragtelige undersåtter.

    Hvad med det tyranni og den undertrykkelse som udøves af feministiske bureaukratier overfor titusinder af familier, forældre, børn og unge.

    Hvad med den importerede hverdagsterror i form af overfald, røverier, voldtægter, knivstik, skyderier, vanvidskørsel og påsatte brande.

    Hvad med året-rundt nedbrydningen og svækkelsen af vores infrastruktur, sundhed, velfærd, privatliv, privatøkonomi, personlige frihed og sikkerhed.

    Hvad med udhulingen af demokratiet og ytringsfriheden.

    Hvad med det nye bøde-regime hvor det på forhånd bestemmes at politiet minimum skal udstede hundredtusindvis af bøder.

    Hvad med de løgnefabrikker hvis drift betales af staten, selvom de størstedelen af tiden vildleder, fordummer og hetzer, i stedet for at levere public service.

    Hvad med at skræk-læger bare kan fortsætte, fordi S-S og “Patient-sikkerhed” sylter klagesager i årevis.

    Hvad med at Fødevare-styrelsen kan drøne rundt og slagte mink i minkfarme, selvom mink ikke bruges som fødevarer.

    Hvad med at Udlændinge-styrelsen ikke styres af danskere? Tilsyneladende er den overtaget af kulturfremmede migranter.

    Hvad med at vi danskere på adskellige punkter er gjort til 3. klasses borgere i vores eget land?

    Og hvad med at vores indfødsret, menneskerettigheder, land, byer, boliger, jobs, penge, tid, børn osv. i stigende omfang annulleres/ beslaglægges/konfiskeres til fordel for bureaukratier, migranter, asylanter, besættere.

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 06:20

  5. I forlængelse af Bent A — 28. oktober 2020 @ 06:20
    Og hvad med alle de etniske vælgere, som lader alt dette ske, fordi de stemmer på de samme “ansvarlige” politikertyper igen og igen og igen og …?

    På trods af at mange mennesker i dette land er svært utilfredse med ”små” mennesker og ikke forsømmer nogen lejlighed til at omtale disse i lidet flatterende vendinger, så burde det alligevel være tankevækkende for de fleste, at én af verdens legemligt højeste etniske befolkninger stemmer med hovedet begravet et vist sted og har gentaget den samme skæbnesvanger indvandringsfejltagelse valg efter valg!

    Kommentar by Karsten Lund — 28. oktober 2020 @ 07:42

  6. Hjem til Onkel Erdogan.. i en urne!!

    Kommentar by Hul igennem? — 28. oktober 2020 @ 07:50

  7. Teologistuderende? Sandsynligvis af den “nye skole” med spaghetti gudstjenester og gæsteprædiken af imaner i folkekirken.

    Kibbuz-rejsende med planer om at rejse ud igen? Sandsynligvis tilhørende “feel-good” segmentet der elsker de farverige fremmede.

    Ikke at det på nogen måde retfærdiggør kvindernes død, men i det mindste har det været på linie med deres overbevisning at sætte koran-aber bag rattet

    Kommentar by redneck — 28. oktober 2020 @ 09:00

  8. Teologistuderende? Sandsynligvis af den “nye skole” med spaghetti gudstjenester og gæsteprædiken af imaner i folkekirken.

    Kibbuz-rejsende med planer om at rejse ud igen? Sandsynligvis tilhørende “feel-good” segmentet der elsker de farverige fremmede.

    Ikke at det på nogen måde retfærdiggør kvindernes død, men i det mindste har det været på linie med deres overbevisning at sætte koran-aber bag rattet

    Kommentar by redneck — 28. oktober 2020 @ 09:00

  9. Terror støttet af den danske stat.
    Drab på kvinder, mænd og børn er hverdag i Danmark.
    Drengestreger, fartbøller og andre sjove udtryk bliver i flæng brugt om iskolde drabsmænd.

    Kommentar by Hagmann — 28. oktober 2020 @ 09:40

  10. Indvandreres vanvidsbilisme har stået på gennem snart mange år. Det er først nu myndighederne vågner op og italesætter problemet. Jeg oplevede for mere end 10 år siden, at to indvandrerunge ræsede ned ad en stille sidegade mod ensretningen. Da jeg kiggede vredt mod dem, kørte de op på fortovet som om de ville ramme mig. Jeg måtte klemme mig op mod muren for at undgå at blive ramt. Desværre nåede jeg ikke at aflæse nummerpladen. De hader det danske samfund, dansk kultur og danskerne, og udlever deres had på talrige måder.

    Kommentar by Anonym — 28. oktober 2020 @ 09:46

  11. Det tager 10 min at finde ud af, at Ida blev dræbt af en perker, Katrine gjorde ikke. Men uanset må man jo forstå på flere skumskiderhvalpe her, at det var om ikke deres egen skyld, så havde de nærmest fortjent.

    Brænd i helvede skumskiderhvalpe 🤮

    Kommentar by Jack Achaius — 28. oktober 2020 @ 09:52

  12. Vi bliver regeret af verdenfjerne teoretikere, som åbenbart mener at der er en himmelsk retfærdighed i at vi ikke fortsat skal være et fredeligt og velstående paradissamfund. Vi bør også have vores andel af verdens fattigdom, arbejdsløshed, kriminalitet, sociale uroligheder, religiøst vanvid, ghettodannelse, lavintelligente personer og raceproblemer.

    Snart vil vi her i Nordeuropa også få vores fair andel af verdens borgerkrige.

    Kommentar by JC — 28. oktober 2020 @ 09:58

  13. redneck kl. 09:00

    Har du mod nok til at sige dette face to face til Katrine Lilleøre Holms forældre?

    Kommentar by np — 28. oktober 2020 @ 10:07

  14. Selvfølgelig har han ikke det nok, og jeg skulle også gerne smadre kraniet ind på skumskiderhvalpen!

    Kommentar by Jack Achaius — 28. oktober 2020 @ 10:15

  15. Nå, så kom sugefisken “np” endnu en gang frem fra sit mudderhul i Mølleåen, for at affyre endnu en fladpandet kommentar.

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 10:17

  16. # Karsten Lund 07.42: Ja, vælgerne har været alt for længe om at vågne op. Men da de så endelig begyndte at se skriften på væggen, i 2015 hvor DF fik 37 mandater, så blev de snydt af DF-Tullesen og DF-partitoppen så vandet drev af dem. Der er vel tale om det største vælgerbedrag nogensinde i DK.

    Så det er ikke kun vælgernes skyld at det går ad H. til. DF kunne i dag have haft 45-50 mandater, hvis DF-Tullesen ikke havde været så komplet uduelig som han har vist sig at være.

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 10:28

  17. Enig hul igennem 07:50

    mellem 9:59 og 10:15 er der ikke langt.

    Kommentar by Nielsen — 28. oktober 2020 @ 10:28

  18. Det er grotesk at Tullesen stadig er formand for DF. Parti-toppen består tilsyneladende også af tungnemme teoretikere eller vælgerbedragere.

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 10:34

  19. *Anonym 09:46
    Jeg undre mig også over at det først er nu man reagerer overfor vanvidsbilismen blandt arabiske og tyrkiske migranter! Det var allerede almindelig viden i 70’erne at indvandrene i Gellerup kørte vanvittigt! Dengang var som nu var det noget folk vidste men ikke noget man fra officiel hold ville indrømme,
    Men der skal åbenbart flere drab til inden det officielle Danmark tør trænge gennem racismemuren og kalde en spade for en spade!

    Kommentar by Den Nervøse — 28. oktober 2020 @ 10:36

  20. @np – som du læser i min skriver jeg at det ikke retfærdigør deres død, hvad er problemet? Føler du dig metoo fornærmet på andres bekostning.

    Det viser sig der her hattrick – en 91 årig kvinde er ligeledes kørt ihjel i området, ganske vist i et andet kryds
    https://voresbrabrand.dk/blog/faellesraad-efter-tre-trafikdrab-paa-fem-aar-nu-skal-der-handles/

    “Allerede i 2018 kunne daværende politikommissær Jens Espensen opsummere udviklingen sådan her:

    ”Af de personer, vi i forvejen har kendskab til, er der ikke flere tilbage med kørekort. Men de kører jo alligevel, og så konfiskerer vi deres biler. Man tænker, at de på et tidspunkt må løbe tør for køretøjer. Men der er åbenbart flere der ude. Så vi bliver ved”, lovede han.

    Han kunne berette, at politiet alene i 2018 havde konfiskeret 122 køretøjer.”

    Kommentar by redneck — 28. oktober 2020 @ 10:36

  21. redneck kl. 10:36

    Du svarede ikke på spørgsmålet:

    “Har du mod nok til at sige dette face to face til Katrine Lilleøre Holms forældre?”

    Kommentar by np — 28. oktober 2020 @ 10:40

  22. Det var begge kvinder som blev dræbt af ikke-danske fartbøller. Eller har Jack Achaius nærmere oplysninger om drab nr. 2?

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 10:40

  23. Betonfeministen “np” fra enhedslisten eller det radiGALE parti fremturer.

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 10:46

  24. Bent A kl. 10:46

    Modsat dig og redneck håner jeg ikke de efterladte.

    Kommentar by np — 28. oktober 2020 @ 10:48

  25. Jeg kan se at Katrine lilleøre Holm var teologistuderende på det konservative Menighedsfakultet og døde under en løbetur, muligvis er årsagen terror……

    Kommentar by Moth — 28. oktober 2020 @ 11:18

  26. Kommentar by redneck — 28. oktober 2020 @ 10:36.

    Nej, hun skulle bare lige have kradset sin del af den ‘feel-good’ fornemmelse du selv nævner til sig, ved at forsvare en vildt fremmed hun aldrig har mødt, udelukkende fordi de tilhører det samme køn.

    Adfærden er sgu så forudsigelig og kommer så prompte, at jeg har lavet en slags ‘drinking game’ ud af det, og jeg kan kun anbefale at man prøver det af, udelukkende for humorens skyld:

    Hver gang der kommer en snotdum kommentar eller handling fra en kvinde i medierne eller andet, så kritisér det altid højlydt, og læk så mærke til den forsvars-‘knee-jerk’ reaktion, der stort set altid kommer fra de tilstedeværende kvinder, uanset hvor idiotisk det skete er.

    Det slår aldrig fejl og jeg bruger det ofte som en måde, at bringe lidt intern humoristisk kolorit ind i de dødsenskedelige programmer fra DDR, når jeg af en eller anden årsag tvinges til at se på dem.

    Men husk altid at holde masken. Der er ingen grund til at lade dem vide, at man tager tykt pis på dem. Det trækker desuden også kraftigt fra underholdningsfaktoren.

    Kommentar by Kimski — 28. oktober 2020 @ 11:21

  27. Modsat dig og redneck håner jeg ikke de efterladte.

    Kommentar by np — 28. oktober 2020 @ 10:48

    Og du håner lige nøjagtig de efterladte ved kun at plukke teoretiske udtalelser ud af konteksten, i stedet for at koncentrere dig om gerningen.

    Og du deltager KUN på den præmis. INGEN empati for de efterladte efter halshugningen i Frankrig, Eller den overfaldne 44-årig kvinde i Ishøj.

    Du afkræver konstant svar fra andre, mens du ikke magter selv at svare

    STADIGVÆK kan du ikke forklare, hvordan du kan få et resultat ud af at bekæmpe ideologier og FRIHOLDE mennesker for deres afskyelige gerninger.

    Prøv at google, hvis du tør Bevidst påkørsel

    Kommentar by tavsen — 28. oktober 2020 @ 11:26

  28. tavsen kl. 11:26

    Stråmænd.

    Jeg er imod victim blaming. Victim blaming er uetisk. Victim blaming er en klassiker på Uriasposten. Den forekom også i forbindelsen med drabet på skolelæreren i Frankrig:

    “Mon ikke Samuel Paty selv har stemt på partier der ønsker mere muslimsk indvandring? Det håber jeg. Ellers er det syndt for ham.”

    Kommentar by A Andersen — 17. oktober 2020 @ 16:33

    Kommentar by np — 28. oktober 2020 @ 11:42

  29. “Jeg er imod victim blaming”

    IGEN er du skrækslagen for at forholde dig til menneskers ugerninger i den virkelige verden

    Du må se at komme dig over skilsmissen fra den handlekraftige latina.

    Kommentar by tavsen — 28. oktober 2020 @ 11:46

  30. NB

    FORTSAT GOD DAG i din teoretiske tågeverden

    Kommentar by tavsen — 28. oktober 2020 @ 11:47

  31. Kommentar by np — 28. oktober 2020 @ 11:42.

    “Victim blaming” anklagen er ikke andet end end et forsøg på at slippe uden om det personlige ansvar: Det er grundliggende bare mere af det indførte bræk, som de amerikanske feminister er kommet op med, og som du er så ovenud begejstret for, tilsyneladende fuldstændigt blank overfor, hvor meget det rent faktisk siger om dig selv, som person.

    Iøvrigt har tavsen fuldstændigt ret: Enhver fornuftigt dialog med dig er fuldstændigt formålsløs, for du vælger og vrager mellem hvad du vil svare på, -undgår altid de svære spørgsmål, når de ikke lige taler for din sag, og så er du for det meste decideret bund-uærlig, både i din bevisførelse, (link, etc.), og så din påståede objektivitet, der er alt muligt andet end objektiv.
    Det sidste ville være til at overse, hvis du så var ærlig om det, men det formår du så heller ikke.

    Som troll betragtet er du en bragende fiasko, så jeg kan udmærket godt forstå, at du klamrer dig til de amerikanske ideologers idioti i det omfang du nu gør, for ellers var du jo nødt til at kaste et seriøst blik indad på dig selv.

    Kommentar by Kimski — 28. oktober 2020 @ 12:09

  32. Kimski kl. 12:09

    Der er tale om en trafikulykke. Vi ved end ikke, om bilisten er etnisk dansker eller indvandrer eller efterkommer af indvandrere.

    Redneck angriber ikke bilisten, men trafikofferet. For at være teologistuderende, tilhænger af spaghettigudstjenester osv.

    Det tillod jeg mig at kommentere. For jeg synes, at det er grotesk.

    Jeg synes, at det er noget svineri over for offerets efterladte.

    Kommentar by np — 28. oktober 2020 @ 12:20

  33. Er der ingen der kender navnene på dem der førte bilerne? Det burde da være muligt at finde ud af…

    Kommentar by Martin — 28. oktober 2020 @ 12:23

  34. “np” har forlængst selv afsløret at hun er tilhænger af indvandring, islamisering, afrikanisering, kommunistisk politik og censur af den demokratiske debat. Hun er og bliver en femifascistisk troll. Og så er hun så snotdum at hun går amok hvis nogen kritiserer kritisable forhold i sundhedsvæsnet m.m.

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 12:52

  35. Der synes også at være en vækst i “hit and run” ulykker. Måske moralen er skredet eller bare “fornyet”, for det er vel ikke for sjov at rattet trækkes til den forkerte side, og man ikke stopper og hjælper – eller er det?

    Kommentar by mvjensen — 28. oktober 2020 @ 13:10

  36. Kommentar by np — 28. oktober 2020 @ 12:20.

    Og igen snakker vi forbi hinanden, men jeg uddyber da gerne, og skal bestræbe mig på at skrive ekstra langsomt:

    Præcis lige som sidste gang, vi to havde en lignende snak, er jeg hamrende ligeglad med, hvem der har sagt hvad og hvorfor.

    Det jeg har et problem med er, at du konsekvent hiver totalt ensidige, feministisk-ideologisk baserede argumentationsteknikker op af hatten, som bevisligt bygger på forfalsket research, der er foretaget uden skyldig hensyntagen til nogen form for modargumenter.

    “Victim blaming” er bare endnu et forsøg på at lukke ned for dialogen, ved hjælp af emotionel manipulation af modparten, altså en bevidst moralsk fordømmelse af den man er uenig med, som feminister/SJW’er/woke generationerne excellerer i, samtidigt med at det fjerner ethvert personligt ansvar fra den der er kommet til skade, i dette tilfælde, de dræbte.

    Feministerne bruger normalt udtrykket i den slags voldtægtssager, hvor kvinden har drukket sig så stangstiv, så der er rimelig grund til at antage, at hun nok bærer i hvert fald noget af ansvaret for det skete.

    Det hører ikke hjemme i en diskussion om trafikdrab, hvor man kunne have undgået et i forvejen notorisk berygtet kryds, i et område med allerede fastslåede, vanvittige, unge muslimske bilister.

    Hvis du skal bruge feministisk retorik af hard-core slagsen, så gør det når det er relevant for emnet. Man kan ikke bare overføre det på alt andet her i livet, det får jer til at fremstå som skingrende skøre, og det er så bare et godt råd herfra.

    Men selv i dét tilfælde skal du ikke regne med, at jeg ikke springer op på barrikaderne, for som tidligere nævnt, er det meste af det en solid gang ævl af den værste skuffe.
    Mest af alt bygger det på den evige jagt efter flere af pengene fra mænds indkomstskatter, så man kan få den sidste nye Gucci taske, og så invitere de lesbiske veninder i byen, mens man hylder den sidste nye sejr over Patriarkiet™.

    Det er lige til at brække sig over omfanget af hykleriet, med andre ord.

    Kommentar by Kimski — 28. oktober 2020 @ 13:15

  37. Mange af de beskyldninger som “np” retter mod andre bloggere, forvrænger hvad de har skrevet, eller er decideret løgnagtige beskyldninger.

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 13:37

  38. Stalker man katrine finder man mange spændende venner på FB – inclusive de obligatoriske krussedulle kommentarer og blonde piger med “support Iran” flag

    https://www.facebook.com/photo?fbid=10209882647812400&set=a.3343394993239

    Og for np og andre tungnemme læsere: Jeg siger på ingen måde det retfærdiggør pigens død, det viser blot hendes åbenhed overfor andre spændende kulturer end den danske kedelige leverpostej

    Kommentar by redneck — 28. oktober 2020 @ 14:27

  39. Der synes også at være en vækst i “hit and run” ulykker. Måske moralen er skredet eller bare “fornyet”, for det er vel ikke for sjov at rattet trækkes til den forkerte side, og man ikke stopper og hjælper – eller er det?

    Kommentar by mvjensen — 28. oktober 2020 @ 13:10

    Danskere er ikke klar over, at vi befinder os i Krigens Hus, hvor biler bliver brugt som våben. Prøv at google Bevidst påkørsel

    Og i Krigens Hus er vantro kvinder legalt krigsbytte LÆS KORANEN

    Victim blaming

    Danske kvinder er selv skyld i det, hvis de bliver voldtaget, når de ikke bærer slør. Det siger den islamiske mufti Shahid Mehdi.”
    http://www.uriasposten.net/archives/1383

    Muslimske kvinder i religiøse miljøer risikerer at blive fanget i et islamisk ægteskab med voldelige mænd.”

    uriasposten.net/archives/114462

    Kommentar by tavsen — 28. oktober 2020 @ 14:28

  40. En person bliver dræbt i en trafikulykke.

    Hvad i al verden kommer personens facebook-side og eventuelle politiske holdninger det ved?

    Kommentar by np — 28. oktober 2020 @ 17:41

  41. Er det en muslim igen?

    Kørt ned af flugtbilist: 5-årig pige død

    Lidt over klokken 16.00 fik Københavns Politi en anmeldelse om en ulykke på Peter Bangs Vej i København.

    Her kom de ud til en kvinde og en pige på fem år, der var blevet ramt af en bil.

    I ulykken blev moderen og datteren ramt, og pigen på fem år er afgået ved døden.

    Det skriver Københavns Politi på Twitter.

    »Der er sket det, at bilen har ramt dem på fortorvet, og så er bilisten stukket af,« fortæller Københavns Politis vagtchef og fortsætter:

    »Vi leder nu efter bilisten, og vi er ret sikre på, at vi leder efter en ung mand,« siger vagtchefen.

    Han beskrives som mand, ca. 21 år med mørkt hår, 180 cm høj, alm af bygning og iført sort tøj.

    Politiet søger offensivt flere steder i hovedstadsområdet.

    Hvis du har set noget, bedes du kontakte politiet på 114, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 28. oktober 2020 @ 17:46

  42. »Vi leder nu efter bilisten, og vi er ret sikre på, at vi leder efter en ung mand,« siger vagtchefen.”

    mvjensen — 28. oktober 2020 @ 13:10
    Der synes også at være en vækst i “hit and run” ulykker.”

    Slet ikke hørt om rullende jihad, hvor biler bruges som våben? Julemarked i Berlin osv. osv.

    Danskerne må bare indrette sig på en færdselskultur og menneskesyn, der ikke hører hjemme i et civiliseret samfund.

    »Der er sket det, at bilen har ramt dem på fortorvet,”

    Kommentar by tavsen — 28. oktober 2020 @ 18:20

  43. EN BØLGE AF MORD RULLER HEN OVER DANMARK.

    A never ending story?

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 18:42

  44. Så skete det igen og nu i København og INTET bliver anerledes så længe venstrefløjen sidder på medierne.

    Kommentar by Martin — 28. oktober 2020 @ 18:51

  45. Kommentar by np — 28. oktober 2020 @ 17:41

    Kender du ordsproget “Folk ligger, som de har redt?”

    Om det er det ene eller andet, så er venstrefløjen fortaler for det hele. Bløde straffe og masse-indvandring.

    Kommentar by KineserSnot — 28. oktober 2020 @ 19:43

  46. KineserSnot kl. 19:43

    Den moderne retsstat baserer sig heldigvis ikke på ordsprog.

    Katrine Lilleøre Holm er uskyldig.

    Kommentar by np — 28. oktober 2020 @ 20:12

  47. @ NotariusUmulius — 28. oktober 2020 @ 17:46 & Tavsen
    Sjovt nok kan politiet altid aldersbestemme gerningsmanden m/k med 1-2års præcision men ikke give yderligere oplysninger til signalementet.

    En gruppe 14-årige sås på broen hvorfra stenkastet kom. En 21-årig i en bil….

    Joeh, sig ikke Politiet ikke er effetivt

    Kommentar by redneck — 28. oktober 2020 @ 20:56

  48. Som din helt O’bummer er citeret for, NoPoint,”Elections have consequences”

    Kommentar by Træt — 28. oktober 2020 @ 20:57

  49. np — 28. oktober 2020 @ 17:41 – spil nu ikke dummere end du er. Det er jo ikke en hvilken som helst trafikulykke på et hvilket som helst sted.

    Det er ikke en lastbil der overså en cyklist pga forkert indstillede spejle. Der er fine oversigtsforhold i krydset og det var en ghettodreng der kørte over for rødt og sked højt og flot på en ung kvindes liv, for hun var alligevel uren. Hun havde måske endda flotte løbetights på i stedet for en sort affaldssæk som koranen byder.

    Du har evigt ret- det har intet med offerets facebook venner at gøre – men derfor er det da tankevækkende at hun allerede i levende live havde adskillige krussedulle hassan’er på profilen. Det viser hendes gode hjerte og rummelighed over for andre kulturer. En rummelighed hun deler med flertallet herhjemme, og som bla. muliggør korandyrkere kan køre unge kvinder i løbetights ned

    Kommentar by redneck — 28. oktober 2020 @ 21:03

  50. Ingen her har påstået at de to IHJEL-KØRTE KVINDER er skyldige. Men “np” som er en mester i at fremføre floskler, banaliteter, selvfølgeligheder og fordrejede citater, disker nu op med at Katrine var uskyldig. Ja, selvfølgelig var hun det. De skyldige er de mange politikere, journalister og vælgere som opfører sig som forbrydere, tosser og nyttige idioter. Hvorved de skader og ødelægger Danmark, og udsætter sig SELVfor vilkårlig og stigende kriminalitet og sygdom osv.

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 21:11

  51. …og udsætter sig selv for vilkårlig……

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 21:15

  52. DE TO DRÆBTE KVINDER er med i en lang, lang kæde af danskere der har mistet helbredet eller livet pga. de radiGALES “humanisme. De så sig nok ikke godt nok for, men ellers var de så unge og så helt sagesløse/uskyldige i den forstand, at det er er yderst sandsynligt at de aldrig nåede at tænke over hvad der foregår af manipulation, hjernevask, hetz og løgnepropaganda i det her land. Fra børnehaven og opefter. Den enlige mor de er vokset op hos (75% chance) har nok heller ikke magtet at opdrage dem og forklare dem at Danmark er et land hvor ondskaben og ulykken ligger på lur mange steder.

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 21:25

  53. I 1971 blev 1.213 personer dræbt i trafikken.

    I 2014 blev 182 personer dræbt i trafikken.

    1971 var før masseindvandringen. 1.213 dræbt i trafikken.

    Det viser, at årsagen til dræbte i trafikken skal søges andre steder end hos indvandrerne.

    https://www.dst.dk/da/presse/Pressemeddelelser/2016/2016-04-04-85-pct-fald-i-trafikdraebte-paa-40-aar

    Kommentar by np — 28. oktober 2020 @ 21:25

  54. …de radikales “humanisme”.

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 21:26

  55. Årsagen til at der er færre dræbte i trafikken i forhold til 1971 skyldes især at bilerne er blevet langt mere trafiksikre, at de har fået air-bags og s-seler, at der er fartgrænser m.m.

    Men når det handler om DRÆBENDE VANVIDSKØRSEL skal årsagen til trafikdrabene især, i ni af ti tilfælde, søges hos migranterne.

    “np” er utrolig dum, selv af en rødradikal troll at være.

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 21:33

  56. redneck kl. 21:03

    “Der er fine oversigtsforhold i krydset og det var en ghettodreng der kørte over for rødt og sked højt og flot på en ung kvindes liv, for hun var alligevel uren.”

    Kan du dokumentere det?

    Det eneste medierne har oplyst, er, at bilisten er en 27 årig mand fra Tilst, og at bilen er en grå Mazda.

    Der er altså ikke tale om en lokal mand.

    Kommentar by np — 28. oktober 2020 @ 21:35

  57. 1971 er det værste år nogensinde hvad antallet af trafikdræbte angår.
    Omkring 2000 var tallet langt lavere. NP “glemte” at fortælle at dødstallet har været stigende i de senere år.

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 22:02

  58. Årsagen til at der er færre dræbte i trafikken i forhold til 1971 skyldes især at bilerne er blevet langt mere trafiksikre, at de har fået air-bags og s-seler, at der er fartgrænser m.m.
    Bent A — 28. oktober 2020 @ 21:33

    Selvfølgelig, men det kan du næppe overbevise np om.

    “Der er altså ikke tale om en lokal mand.”

    Afstanden mellem de 2 punkter kan google oplyse dig om, de er mere lokalkendte end np

    7 min (3,9 km) via Holmstrupgårdvej

    Kommentar by tavsen — 28. oktober 2020 @ 22:06

  59. Kan “np” dokumentere bare en tiendedel af sine postulater? Kan hun påvise at medierne aldrig har oplyst andet end “en 27-årig fra Tilst i en grå Mazda”? (Hvad skete der med ham strafferetsligt set?)

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 22:08

  60. Det er det sædvanlige med et kommunalt rødt flertal, menneskeliv har ingen betydning. Så var der nok gjort noget i det kryds i løbet af 9 år.

    http://www.uriasposten.net/archives/41305

    Frederik Roland, TV2 Østjylland: Kører du selv over for rødt lys nogle gange?

    Ayub Sedigh, Brabrand: Ja, det gør jeg – helt normalt.

    Kommentar by tavsen — 28. oktober 2020 @ 22:10

  61. tavsen kl. 22:06

    Redneck skriver, at det var en ghettodreng, som dræbte Katrine Lilleøre Holm, fordi hun var uren og bar løbetights.

    Er der en ghetto i Tilst?

    Kommentar by np — 28. oktober 2020 @ 22:11

  62. >>>> nogle gange ?<<<<

    Er selvfølgelig den normale journalistiske apologi for,
    at det ikke er så slemt, som derefter mister betydning med vanvidsbilistens svar

    Kommentar by tavsen — 28. oktober 2020 @ 22:15

  63. 3.9 km kan da køres på 2 minutter eller mindre. Hvad er det med 7 min.??

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 22:16

  64. 10. maj 2018 — Ændrede kriterier placerer Langkærparken i Tilst på en ny ghettoliste”

    LÆR AT BRUGE GOODL np

    Kommentar by tavsen — 28. oktober 2020 @ 22:18

  65. tavsen kl. 22:18

    Det vil sige, at du mener, at det var ghettodreng, som dræbte Katrine Lilleøre Holm, fordi hun var uren og bar løbetights, og at han er bosiddende i Langkærparken i Tilst?

    Kommentar by np — 28. oktober 2020 @ 22:23

  66. np — 28. oktober 2020 @ 22:23

    Det kan være lige så godt gæt dom dine fejlskøn.

    “Er der en ghetto i Tilst?”

    Så fik du endnu en gang afsløret du intet kender til NyDanmark. Hvad med Costa Rica?

    Kommentar by tavsen — 28. oktober 2020 @ 22:29

  67. dom skal selvfølgelig være som

    Kommentar by tavsen — 28. oktober 2020 @ 22:29

  68. tavsen kl. 22:29

    Langkærparken kom ikke til at optræde på ghettolisten for 2018. Den optræder heller ikke på ghettolisten for 2019.

    https://tv2ostjylland.dk/aarhus/langkaerparken-er-ikke-laengere-pa-ghetto-liste

    Kommentar by np — 28. oktober 2020 @ 22:52

  69. Så er “np” igen ved at afspore debatten med fnidder og irrelevante/åndssvage kommentarer. Hvad med at vi fra nu koncentrerer os om det mere væsentlige, nemlig at en BLODIG FOLKEUDSKIFTNING er sat i gang af Chrborgs zombier, pulverhekse og vampyrer.

    Antallet af indlagte corona-patienter og -dødsfald i Europa er iøvrigt steget dramatisk på bare 1 uge. Det er sikkert udmærket at man nu SKAL bruge mundbind i butikkerne. Men vil politiet holde øje med om folk overholder den nye retningslinje?

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 22:54

  70. – alt i alt, med hvad der sker i og omkring ghetto-områderne i Danmark, må det efterhånden være at anbefale, at forsvaret forlægger deres øvelser til IRL-indsatser i og omkring de iSlambesatte områder HER i Danmark!
    For det første ville de få erfaringer IRL omkring deres indsats, for det andet koster det ikke ekstra, da de i forvejen er lønnet og for det tredje ville de endelig, med rette, kunne kalde sig Danmarks Forsvar!

    Hvem/hvad argumenterer imod?

    Kommentar by M.S. Carstens — 28. oktober 2020 @ 22:58

  71. De stemte sikkert på de Radikale, SF, Enhedslisten eller Alternativet – tabet er til at overse.

    Kommentar by Polka — 28. oktober 2020 @ 23:01

  72. Nu har det tragiske trafikdrab i krydset Edwin Rahrs Vej og Åby Ringvej igen sat trafikken på dagsordenen. Og modsat dem, der bevidst fornægter enhver sammenhæng med den lokal ghetto, ved de lokale muslimer godt, hvem det er, når det drejer sig om vanvidskørsel:

    Ifølge Simon El-Zeinab er det primært unge, der ikke overholder færdselsreglerne. “De er især unge mennesker, der ikke kan finde ud af det og sætter andre folks liv på spil.” “Det tragiske dødsfald har gjort, at vi netop har talt om at genoptage kampagnen. Vi diskuterer lige nu, hvordan vi bedst griber det an,” forklarer Simon El-Zeinab, der fortæller, at beredskabet også har støtte fra de lokale moskeer. Vi gentager lige fokus: De lokale moskeer.

    Peter Nørskov fra Brabrand-Aarslev Fællesråds bestyrelse: “Det sker i store dele af Gellerup og Brabrand. På Edwin Rahrs Vej er jeg vidne til det ofte. Bilister kører rundt om helleanlæg og kører i den modsatte side af vejen for at overhale andre. Det er fuldstændig vanvittigt.”

    Det er ikke bare almindelige sløseri, men bevidst provokerende vanvidskørsel for at vise dominans. Jeg har også set flere af disse vanvittige provokationer og med nedrullede vinduer, så ingen er i tvivl om, hvem der sidder bag rattet. Man er dybt rystet bagefter.

    Kommentar by traveler — 28. oktober 2020 @ 23:18

  73. Her er mere at blive rystet over. Frankrig er nu ramt af så stor en krise pga. indvandring m.m., AT REGULÆR BORGERKRIG SNART KAN BLIVE RESULTATET!! Iflg. forsvarschefer, generaler, oberster og andre fremtrædende personligheder. Det fortæller både snaphanen og hodja mere om. Og iflg. islamister er hele Europa nu “krigens hus”.

    Kommentar by Bent A — 28. oktober 2020 @ 23:50

  74. Bilen synes igen at være et yndet middel til hverdagsterror mod den europæiske befolkning, men venstrefløjen lukker fortsat øjnene. Hvordan kan den være så ligeglad med egne landes negative udvikling, at man villigt arbejder for deres endeligt.

    Kommentar by LarsB — 28. oktober 2020 @ 23:57

  75. Langkærparken kom ikke til at optræde på ghettolisten for 2018. Den optræder heller ikke på ghettolisten for 2019.

    https://tv2ostjylland.dk/aarhus/langkaerparken-er-ikke-laengere-pa-ghetto-liste

    Kommentar by np — 28. oktober 2020 @ 22:52

    At kriterierne for en ghetto ænder sig, ÆBDRER næppe det store i beboersammensætningen, og heller ikke ghettopakken 2030, hvor du selvfølelig trot, der slet ikke findes ghettoer mere i Danmark.

    Det danske sprog bliver ALDRIG mere fællesnævner.

    1. juli 2020 er der i alt 806.607 indvandrere og efterkommere i Danmark, som svarer til 13,8 pct. af den samlede befolkning.

    >>> 518.658 personer har oprindelse i ikke-vestlige lande.

    Kommentar by tavsen — 29. oktober 2020 @ 08:58

  76. Det har været en vild og grotesk debat. Angreb på offeret for at gå ind for spaghetti-gudstjenester og have facebook-venner af anden herkomst end dansk og derfor skyldig i egen død.

    Skråsikker antagelse om billistens etniske ophav, til trods for at han er bosiddende i en anden bydel og kørte en Mazda 2, Mazdas mindste model.

    Ud over det har min egen fremsøgte data om trafikdrab gjort størst indtryk på mig. 1.213 personer dræbt i trafikken i 1971. Det må have været det vilde vesten!

    Kim Møller siger, at multikultur dræber. Det må man sige, at monokulturen også gjorde.

    Glansbilledet af det etnisk homogene (det hvide racerene) Danmark krakkelerede.

    Kommentar by np — 29. oktober 2020 @ 09:44

  77. -> np (non player)

    “Det har været en vild og grotesk debat. …”

    Du troll’er konstant, og det virker som om du udelukkende er her for at skabe en debat om debatten. Det gider jeg ikke. Du er hermed blokeret. /Kim

    Kommentar by Kim Møller — 29. oktober 2020 @ 09:51

  78. Kim Møller — 29. oktober 2020 @ 09:51

    TAK, de politisk korrekte tør ikke indrømme, de har fejlet, og derfor camoufleres det med debat om debatten

    Kommentar by tavsen — 29. oktober 2020 @ 11:23

  79. nye plagerier er en ghetto liste (GL) -Greta Lunbærg
    > 09:51
    Gustav Kasselstrand var ude i noget lignende i en YT linket af ingridochmaria ved seneste pod
    Den minder om the young turks. Og virker (som dem) oprigtig. Der var jo flere som havde noget imod np. Jeg husker piphans’ lattervækkende sprgsm: Er du Søren Pape?

    Kommentar by Nielsen — 30. oktober 2020 @ 22:27

RSS feed for comments on this post.