31. oktober 2020

Mere om trafikdrabet på Peter Bangsvej: Helmi Mossa Hameed kørte målrettet mod 5-årig blond pige…

I en tidligere post udelukkede jeg ’sudden jihad’-mistanken, da det i så fald virkede usandsynligt, at Helmi Mossa Hameed ville gå målrettet efter 5-årige ‘Aya’ (og hendes mor), ud fra den formodning at det var et muslimsk navn. En stor del af det jeg kalder ‘hverdagsterroren’ foregår internt, og relationer i klanmiljøer har politiet ikke nødvendig styr på. Flere har fortalt mig, at det også er et dansk navn, og en hurtig søgning i arkivet, fortæller at jeg tidligere har skrevet om 17-årige Aya Bonde Jensen fra Idestrup på Falster, der forfulgte en modelkarriere, men blev islamisk gift, og senere myrdet af sin pakistanske mand.

Det viser sig at 5-årige ‘Aya’ er pæredansk. Politiet understregede tidligt, at man ikke skulle henvende sig til flugtbilisten, og mon ikke terrorvinklen har været en del af politiets overvejelser. Det er dog kun gisninger, men uanset hvad, så kommer sandheden frem under retssagen. Anklageren fik nedlagt navneforbud på de to ofre, og derfor bringer jeg kun fornavn på pigen (som figurerer flere steder), og slører pigens ansigt.

(Det 5-årige offer: ‘Min evigt lysende stjerne’; Foto: Facebook)

“Anklager anmoder om navneforbud på de to forurettede, altså moren og den dræbte datter. Pressen protesterer mod det principielt, men dommeren efterkommer anmodningen.” (TV2 Online, 30. oktober 2020)

Oploadet Kl. 10:09 af Kim Møller — Direkte link26 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/114584/trackback

26 Comments »

  1. Det er jo ubærligt 😔 Stakkels lille pige, stakkels mor. Vi må have genindført dødsstraffen, og jeg mener, det bør rejses et borgerforslag om det. Hængning på pladsen foran Hoppa-hoppa-Borgen! Desuden bør de straks sende alle abens eventuelle klanmedlemmer UD af Europa, og tatovere dem i panden, så de aldrig kan sejle over m gummibåd igen. Ellers må borgere i Europa til at tage affære og oprette militser og borgerværn, der kan udmåle passende straffe.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 31. oktober 2020 @ 10:37

  2. Kommer aldrig til at ske….og der vil komme mere af den slags…om en uge er lille Aya glemt….takket være vore medier, politikere og i høj grad danskerne selv, som har stemt på de fuldstændig ansvarsløse politikere.

    Kommentar by Diego — 31. oktober 2020 @ 11:31

  3. Sørgeligt en lille pige er dræbt på tragisk vis.

    Mange af dem der stiller lys stemmer sikkert på partier der vil have mere neger til landet.

    Kommentar by Jp — 31. oktober 2020 @ 11:56

  4. Endnu et eksempel på muslimers had til alt, hvad der ikke er muslimsk.
    Vi må nok være klar over at “den lille terror” vil optræde oftere i offentligheden.
    Hvornår indser myndighederne at der blev begået en regulær fejl, da man for 30-40 år siden begyndte at lukke alle disse muhammedanere ind???.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 31. oktober 2020 @ 11:58

  5. Som reaktion på “trafikuheldet”, har kommunisten Rosa Lund skrevet “Det er skrækkeligt!” på Twitter.

    Rosa Lund og hendes ligesindede er medansvarlige for den eskalerende situation, og hun har blod på hænderne…

    Kommentar by Revisoren — 31. oktober 2020 @ 11:59

  6. Mon ikke Hameeds straf lander omkring 1 års fængsel. Det var et uheld og alt det sædvanlige bavl. Hameed er ude igen til sommer.

    Kommentar by M.P. — 31. oktober 2020 @ 12:21

  7. nødvendigT styr på :-)

    Kommentar by Nielsen — 31. oktober 2020 @ 12:43

  8. Vores politikere tillader desværre de fremmede at bo i vores land, så de ER med-ansvarlige for alle drab, voldtægter og overfald etc, som disse fremmede begår overfor danskerne.

    Kommentar by Peter Nielsen — 31. oktober 2020 @ 13:15

  9. Uheldet lignede mere et angreb. Bilen holder på en sidevej og pludselig bliver der gasset op og bilen springer lige frem og kører direkte ind huset på den anden side af vejen. Mor og datter blev ramt og datteren klemt fast! Det gør ondt helt ind i sjælen! Man kan kun gisne om hvad der foregår i hovedet på araberen, men noget tyder på at han i et anfald af sudden jihad, og under påvirkning af lattergas, bare har angrebet!
    En ting er sikkert han er tidligere dømt, og havde NB’s politik været gældende havde han være udvist og den lille pige havde været i live! Det kan virke utiltalende at slå politisk mønt på en tragedie, men det er væsentligt og vi må adresserer de politikere som vægter konventionerne højere end hensynet til danskernes sikkerhed! Så kan Mettes Frederiksens hjerte græde nok så meget, men det er hendes politik, der inddirekte har skabt situationen!
    Sikkert er det at det officielle Danmark vil gøre alt for ikke at kalde det for et terrorangreb!

    Kommentar by Den Nervøse — 31. oktober 2020 @ 13:35

  10. Den underfrankerede raketforskerstuderende skal være glad for at det ikke var en muslimsk pige – for så havde klanen ikke helmede før han var dræbt.

    Kommentar by Axl — 31. oktober 2020 @ 13:42

  11. Kom tilfældigt forbi gerningsstedet her til formiddag – har svært ved at se hvordan det på nogen måde kunne være et uheld! Ækle møgsvin!!!

    Men forventer mig ikke noget af det danske såkaldte retssystem :-(

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 31. oktober 2020 @ 13:46

  12. Vi må vel bare tage til efterretning,at et meget stort flertal af danske politikere har erklæret det danske folk krig. Det samme er sket i alle vores nabolande.
    Hvis en morder som kommer fra et fremmed land,ikke som minimum holdes indespærret resten af livet. Har politikerne og retssamfundet holdt os tykt for nar.
    Hvordan kan et voldsoffer risikere at møde dets gerningsmand kort tid efter mordet,voldsudøvelsen eller voldtægten? For slet ikke at snakke om alle de tyverier de fremmede begår. For staten er alligevel den største tyv.

    Kommentar by Nielsen — 31. oktober 2020 @ 14:00

  13. > …uanset hvad, så kommer sandheden frem under retssagen.
    Kim, hvordan i alverden skulle sandheden dog det? Det bliver da kun, hvis orken selv skriger ud i retssalen, at det var jihad.

    Politiet har jo allerede meldt ud, at de mener, han var påvirket under ulykken, uden andet at bygge det på end nogle tomme lattergaspatroner fra bilen.
    Lattergasrus aftager på nogle minutter, så medmindre orken sniffede lige før påkørselen, var lattergas ikke en faktor i ulykken.
    Er det ikke lige så sandsynligt, at lattergaspatronerne måske lå i bilen fra tidligere byture? Orker er jo ikke ligefrem kendt for deres trang til oprydning.
    Men måske er de bange for, at orken selv er for dum til at finde på en brugbar undskyldning for sin handling?

    Det er jo tidligere set, at angreb officielt først erkendes som terror, lang tid efter enhver anden forklaring er udelukket. Alle terrorangreb stiller den nuværende indvandringspolitik og de politikere, der er ansvarlige for den, i et meget dårligt lys, for det gør det jo åbenlyst for enhver, at der er importeret en femte kolonne, som vil danskerne ondt.

    Og måske kunne nogle få den idé, at der burde placeres et ansvar for den import. Hvem ved, måske husker folk det endda til næste valg?

    Kommentar by Hertz — 31. oktober 2020 @ 16:06

  14. > … og slører pigens ansigt.
    Men Kim, det har du jo ikke gjort i dit tweet. Hvorfor skal UP-læsere skånes for hendes ansigt, når twitokratiet godt kan tåle mosten?

    Kommentar by Hertz — 31. oktober 2020 @ 16:48

  15. Kan man ikke sænke ham ned i en gylletank – fyldt med masse grisselort?

    Kommentar by Pallemand — 31. oktober 2020 @ 17:14

  16. the reason why they demand that the names are blocked is because they are white. the commies and self hating garbage want to stop the people from reacting on the facts.

    Erwache jetzt!

    Kommentar by Erwache — 31. oktober 2020 @ 17:21

  17. Overlagt drab— som led i befolkningsudskiftningen. De danske NYHIPOER er de indirekte skyldige. Dem der bl.a. vedtog palæstiensersærloven. Se efter loven på nettet.

    Kommentar by dansker — 31. oktober 2020 @ 17:41

  18. https://www.bt.dk/samfund/unge-med-indvandrerbaggrund-fylder-meget-i-statistikken-burde-leve-resten-af-livet

    Kommentar by P — 31. oktober 2020 @ 18:05

  19. -ord er fattige- (min medfølelse)-

    Kommentar by Michael Unna — 31. oktober 2020 @ 19:35

  20. Hverdags-Jihad…

    Kommentar by Revisoren — 31. oktober 2020 @ 20:56

  21. Dag for dag får vi mere og mere af indvandres umulige integrer-barhed at føle, ved at mærke deres bestialske adfærd, mod hvem de måtte udse sig, på gader og stræder, og mod hvem, i egne kredse, de kan hævne sig på, ved at “vippe dem ud over altanen”

    Og lige så dagligt kan vi erfare, at alle de nu genvalgte partier, DF inkl., hellere tier og stemmer for mere af samme (blot for at bibeholde egne taburetter på tinge/stemmernes fede livsforsørgelse/…)!
    – lige som vi nærmest dagligt kan læse, at landets dommere i retssalene også undsiger sig ansvaret når det gælder, for også der undsiger man sig ansvaret, til fordel for egn egoøkonomisk fremtid/knæfald for Danmarks besættelse!!
    ( indvandringsindustriens profit-ryttere og offentligt/kommunalt ansatte indvandre-nursere/sagsbehandlere/… ikke at forglemme!)

    Men vi får, hvad de fleste sætter kryds ved i stemmeboksens dybe afgørelses-moment og det er fortsat mere af samme :-(
    fordi Hr og Fru Danmark stemmer efter good-feeing i omgangskredsen og/eller banger om deres lukrative livsjobs i den offentligt betalte sektor.

    Danskerne er blevet et mageligt og super egoistisk folkefærd, der hellere stemmer for deres børns slaveri i en fremmed magt, end at de vil stemme for, at deres/vores børn, i arbejdsduelighed, får frihed, til SELV at vælge deres vej i livet, til ansvar for det, som de vælger, at iscenesætte deres liv med/efterlade i deres liv.

    Det er på aller højeste tid, at danskerne stemmer sig væk, fra det offentlige hamsterhjul og over til et politisk system, hvor den enkelte (også med behov for fuld offentlig hjælp og støtte) selv har ansvar for/bestemmer over hvordan deres indtægter/liv administreres!

    – man skal ikke vælge mine goder, man skal vælge mit ansvar!!
    for vore børn og børnebørns fremtid, i frihed!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 1. november 2020 @ 01:32

  22. Ps.
    Jeg ved det er svært, men det må da for fa…. være enhver forældres* pligt, at give deres børn andre værdier med i livet, end fredagshygge med bagedyst på tv og lørdagens komsammen-slæng i sofaen til kvejde “SE-Mee-dansere” på tosseskærmen OG alt den venstreprovokerede hjernelammende hypnotisering der følger med, som skjult reklame?

    * -ung som gammel

    Kommentar by M.S. Carstens — 1. november 2020 @ 01:58

  23. Sandheden kommer ikke nødvendigvist frem under retssagen. Det kommer an på om gerningsmanden har været så betænksom at efterlade bekenderskrivelse, martyrvideo eller lignende.

    Kommentar by Henrik — 1. november 2020 @ 11:07

  24. Løgnepressen bliver ved:

    Indsamling til trafikdræbt femårigs efterladte har taget fart

    https://jyllands-posten.dk/indland/ECE12527642/indsamling-til-trafikdraebt-femaarigs-efterladte-har-taget-fart/

    Og Krudttønden var så en vådeskudsulykke????

    Kommentar by Træt — 1. november 2020 @ 11:30

  25. Rosa lund; udviklingen med kulturelt uintegrerbare hullahbullah’ere i massevis er du politisk medskyldig i – det er det skrækkelige, drabet her er tragisk og forfærdeligt. Og det var aldrig sket, hvis I sindssyge røde havde ført en anderledes og dansk-venlig politik, men nej, I måtte lefle og pleje egen glorie som det vigtigste…

    Kommentar by LarsB — 1. november 2020 @ 19:24

  26. https://www.bt.dk/krimi/mistaenkt-for-trafikdrab-paa-femaarig-pige-kan-slippe-med-to-aars-faengsel

    Kommentar by P — 2. november 2020 @ 09:06

RSS feed for comments on this post.