31. oktober 2020

Hizb ut-Tahrir demonstrerede mod Frankrig, dagen efter islamistisk terror-halshugning i Nice-katedral

“Man græmmes over tavsheden når nazister er brune”, skriver Lars Aslan Rasmussen, og spørger retorisk: “hvor er alle de autonome? De såkaldte antifascister? … Hvor er alle de åhhh så moderate imamer”. Fredag demonstrerede Hizb ut-Tahrir foran den franske ambassade, og selvom det isoleret set er noget vås at kalde islamister for ‘nazister’, så har han en krystalklar pointe: Tavsheden er virkelig larmende!

Khalid Alsubeihi, som medierne lejlighedsvis portrætterer som gadeplansmedarbejder er helt på linje med Hizb ut-Tahrir, og bringer eksempelvis et hånede billede af Macron på Facebook. Halshuggede kristne rører dem virkeligt ikke, og de skilter ligefrem med det – ikke blot på sociale medier, men også med jihadflag på Kongens Nytorv, tæt på rytterstatuen af Kong Christian d. V. af Danmark.

Havde vi skrevet 2010, så havde jeg brugt to-tre timer på at dokumentere dødstrusler mod Pia Kjærsgaard på Facebook, men det er det nye normale, og jeg må nøjes med at henvise til massemediernes omtale.

“‘Dø! Du skal dræbes! Dit hoved skal adskilles fra kroppen, og du skal føle samme smerte som franskmanden’ (altså den franske lærer, som tillod sig at vise Muhammedtegningerne som en del af undervisningen, hvorefter han blev halshugget af en islamist på åben gade). Sådan er blot få af de mange hundrede trusler på mit liv, som min Facebook lige nu er oversvømmet af, efter jeg viste en af de 12 Muhammedtegninger.” (Pia Kjærsgaard, Politiken, 30. oktober 2020)

Fra Jyllands-Postens omtale af demonstrationen – Hizb ut-Tahrir rasede foran den franske ambassade.

“Seks blomsterbuketter lå efterladt i støvregnen foran den franske ambassade på Kongens Nytorv i København, mens tilhængere af den islamiske organisation Hizb ut-Tahrir fredag eftermiddag stødte til pladsen i det centrale København.

Det var kun en dag, siden Frankrig blev udsat for det tredje angreb dette efterår. Et terrorangreb, der kostede tre mennesker livet. Den formodede gerningsmand, en 21-årig tunesisk migrant, som i sidste måned var ankommet med et migrantskib fra Tunesien, skar ifølge myndighederne på barbarisk vis hovedet af et af ofrene i en kirke i Nice.
Men budskabet fra Hizb ut-Tahrir, der havde kørt højtalere i stilling på pladsen foran den franske ambassade, var dog hverken sympati for ofrene eller det terrorplagede Frankrig.

Fra talerstolen blev der råbt om en arrogant fransk præsident, falske vestlige værdier, der i øvrigt var i forfald, og et Vesten, som ville tvinge sine værdier ned over muslimer.

‘Vi er her i dag for at udvise et klart islamisk standpunkt. Vi vælger altid profetens side,’ blev der råbt i en aggressiv tone fra den opstillede talerpult til de cirka 100 tilhængere – hovedsageligt unge mænd, der undervejs i protesten stak en finger i vejret.”

(Hizb ut-Tahrir foran den franske ambassade, København, 30. oktober 2020; Foto: FB)

Herunder en række billeder fra demonstrationen. Stram Kurs hyggebrændte et eksemplar af Koranen, og mon ikke de mange gadeplansmedarbejdere på stedet, skulle undgå at demonstrerende muslimer benyttede lejligheden til at tage Koranen bogstaveligt.

(Fotos: Tilsendt)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/114603/trackback

79 Comments »

  1. Hvad står der på teksterne i billede syv fra oven (det fra Nyhavn) og hvad betyder det?
    Kun et kalifat vil stoppe haån mod pædofeten.
    -Ja og kun en virkende retsstat kan stomme terroren fra muslimerne. Sæt igang.

    Kommentar by Nielsen — 31. oktober 2020 @ 12:35

  2. stoppe, ikke stomme

    Kommentar by Nielsen — 31. oktober 2020 @ 12:35

  3. Ja, som jeg tidligere har sagt, undrer jeg mig over den dumhed, foragt og naivivitet der ligger til grund for indslusningen af muslimer som tidligere har fundet sted.
    I dag ser vi det nedslående resultat af handlingen.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 31. oktober 2020 @ 12:37

  4. Var Sikandar Siddique ikke med til demonstrationen for at vise lidt solidaritet med sine gamle kammmersjukker fra Pis-Prut-Papir?

    Kommentar by Revisoren — 31. oktober 2020 @ 12:38

  5. Hvorfor var vinduer i den Franske Ambassade ikke plasteret til med tegninger af profeten. Det syntes jeg var en rimelig manifestation imod det sorte flag.

    Kommentar by hartvig jensen — 31. oktober 2020 @ 12:46

  6. For fa’en da,jeg er for en gang skyld enig med Pia. Det bør fejres. Jeg går ud og spiser den sidste flødekage vi har haft stående siden sidste uge.

    Kommentar by Nielsen — 31. oktober 2020 @ 13:02

  7. Mon Kramme-Charlotte og Sharia-Jeppe fra “dialog-politiet” var på arbejde, for at give Hizb ut-Tahrir arbejdsro?

    Kommentar by Revisoren — 31. oktober 2020 @ 13:13

  8. >1

    What is Khilafah – A true #Khilafah is a general leadership over all #Muslims in the world. It is a system of governance revealed by Allah SWT in order to implement the laws of the Islamic system, the Shari’ah, and to convey the Islamic Message to the rest of the world. Under the #Khilafah or Islamic State sovereignty belong to the laws of Allah SWT, the Shari’ah not the people.

    Kommentar by Erik — 31. oktober 2020 @ 13:27

  9. Søren Pind har iværksat en Køb Fransk-kampagne, som et modsvar til Erdogans opfordring til boykot af franske varer.

    Fint nok – hvis den islamofile Søren Pind samtidig undlader at købe kebab, shawarma og halal o.s.v…

    Kommentar by Revisoren — 31. oktober 2020 @ 13:44

  10. Sødt at Københavns Kommune er sendt ud for at holde Hizb ut-Tahrir i hånden.

    Kommentar by Skatteyderen — 31. oktober 2020 @ 14:28

  11. Jens Rohde siger vi har ytringsfrihed men ikke ytringspligt, rettet mod Pernille Vermund, der vil genoptrykke Muhammedtegning.

    Hvad er hans holdning til de her formørkede typer? der viser foragt for Danmark og hele den ikke-muslimske verden

    Kommentar by k.m. — 31. oktober 2020 @ 14:42

  12. @ Skatteyderen — 31. oktober 2020 @ 14:28

    Hvad der ikke fortælles er at politiet samtidig har øget patruljeringen i krystalgade og omegn.

    Vi behøver jo ikke reklamere med at islam er en terror religion!

    Kommentar by Santor — 31. oktober 2020 @ 14:44

  13. En skam at Generation Identitær ikke havde kørt en kæmpe projektor eller laser lysshow i stilling

    Kommentar by kartoffeldansker — 31. oktober 2020 @ 15:25

  14. Jens Rohde er en muslimskmedløbende radikal, som – trods faktisk ingen formel uddannelse – mener sig så klog og vidende, at hans udtalelser og meninger bør overtrumfe alle andres. Hvad kalder man sådan en type? Et sølle ubegavet skvat.

    Kommentar by Jørn Kjær — 31. oktober 2020 @ 15:25

  15. Ikke swt …..derimod muhammedanernes afgud, højdepunktet af inkompetence, uvidenhed og ondskab. Hvis jeg skal folde mig en lille sølvpapirshat er det vel næppe en tilfældighed at den kristne Guds udspring stammer fra soldyrkelse, lyset og muhammedanerne dyrker en sort nattehimmel med halvmåne og en stjerne, mørket….hmmm….måske der er en sammenhæng?

    Kommentar by FrafaldenModerat — 31. oktober 2020 @ 15:43

  16. Hvis vores medier ikke tør printe muhammed tegningerne er det fordi der er for mange perkere i Danmark. Altså må første delmål for vores politikere være at tynde ud i dem.

    Danmark er altså primært for danskerne

    Kommentar by Bjarne Jensen — 31. oktober 2020 @ 16:25

  17. Why use the french flag when yu are in denmark? let the idiots in shithole france fly their own toiletpaper flag, like the french inbreeded garbage would fly Danish flag if something happened in Denmark? Be loyal and show solidarity with your own not with retarded idiots like the french bastards. if you fly a flag, fly your own.

    the reason why the garbage muslims use masks is because they are brave, they do not want to show their faces since they are criminals. probably have more than one false name and do not want to be recognized that they are liars, thieves and radical islamists, that hate white people and would not hesitate to behead anyone, that do not folloow their own pedophile “culture”. why else support a demonstration that is for muslims the right to behead innocent people?

    what would their Danish employer say that they are radical islamists that hate white people?

    Kommentar by Erwache — 31. oktober 2020 @ 17:12

  18. jeg hæfter mig ved , at pia kjærsgaard oplever flere og voldsommere trusler end for 10 år siden. er det overhovedet alment kendt?

    Kommentar by heisahero — 31. oktober 2020 @ 17:14

  19. Husker jeg forkert eller har Lars Aslan Rasmussen ikke ved adskillige lejligheder kaldt Urisaposten, og i forlængelse deraf Os der kommentere og er nogenlunde på omgangshøjde med Kim Møller, for nazister?

    Sikke dog en skæv virkelighed Lars Aslan Rasmussen lever i!

    Kommentar by Santor — 31. oktober 2020 @ 17:18

  20. Alt imens et nyt terror angreb.
    https://ekstrabladet.dk/112/article8348377.ece

    Kommentar by P — 31. oktober 2020 @ 18:04

  21. Ups. Der forregnede jeg mig. (13:02) Jeg troede at Pia K. Havde skrevet sådan om ham fra katedralen i Nice. Så ku’ jeg have gemt min flødekage til på tirsdag eller torsdag. ;-) Jeg er forhåbentlig ikke ved at udvikle ordblindhed.

    Kommentar by Nielsen — 31. oktober 2020 @ 18:04

  22. Ifølge TV2 er en katolsk præst netop nu blevet skudt i Lyon.

    Fredens religion er lige til at lukke op og skide i…

    Kommentar by Revisoren — 31. oktober 2020 @ 18:07

  23. DET ER NU DE civiliserede mod de uciviliserede. Men desværre er de første næsten alle ret passive, mens de andre er mere aktivistiske. Hvem mon vinder? Barbarerne får endda fuld opbakning fra DR, Pølletiken, Kvinfo, feministerne, Udlændingestyrelsen, DI og alle de gamle partier samt Merkel, Jelved og Stine Bosse osv.

    Kommentar by BENT A — 31. oktober 2020 @ 19:19

  24. DET ER NU DE civiliserede mod de uciviliserede. Men desværre er de første næsten alle ret passive, mens de andre er mere aktivistiske. Hvem mon vinder? Barbarerne får endda fuld opbakning fra DR, Pølletiken, Kvinfo, feministerne, Udlændingestyrelsen, DI og alle de gamle partier samt Merkel, Jelved og Stine Bosse osv.

    Kommentar by BENT A — 31. oktober 2020 @ 19:20

  25. OT – apropos Stram Kurs, hvordan går det med underskrifterne til søsterpartiet?
    Jeg er vist ved at være ude af spærretiden efter min underskrift til NB. Det er lige skrapt nok, at sidst et parti blev nægtet opstilling var da nazisterne bestemte i Danmark. Så min underskrift er på vej, men hvordan går det?

    Kommentar by Michael — 31. oktober 2020 @ 19:45

  26. Græsk ortodoks præst er skudt i Lyon i Frankrig!

    Kommentar by Den Nervøse — 31. oktober 2020 @ 19:46

  27. Ja. Hvad havde man forventet? Det er Hitz Buth Tahir….og Hitler elskede jo den religion (Karen Blixen har sammenlignet Mein kampf med Koranen…-min Jihad-..). Albert Speer erindringer (cirka citat) Hitler “Ulykken for os Tyskere er at vi har den forkerte religion. Muhammedanismen ville passe meget bedre til os, end kristendommens slappe tolerence”.

    Sidste gang jeg oplevede såkaldte selvfrelste -antiracister demonstrere- var til en SIAD (Stop Islamisering af Danmark) demonstration, som skulle støtte De Grøndlændere der var blevet etnisk udrenset af Gellerup. -enhver inuit har lov til at gå frit- . De såkaldte antiracister råbte. “Ingen racister i vores gader” imod SIAD demonstrationen….Fandt på råbet- Kun Islamister i Deres gader :-) :-) :-) :-).

    SIAD har fået lukket Deres hjemmeside af udbyderen. Hvis nogen kan finde den igen, så fint. Ellers støt Dem det I kan. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 31. oktober 2020 @ 19:47

  28. -> 11

    GI var der skam.

    Jeg har lagt et par billeder på min twitter og FB af det.

    Kommentar by Asger Baunsgaard — 31. oktober 2020 @ 19:55

  29. Grundlovens paragraf 78 stk. 2: “foreninger der virker ved eller søger at nå deres mål med vold, anstiftelse af vold eller lignende strafbar påvirkning af anderledes tænkende, bliver at opløse ved dom”. Så hvorfor er Islam og Hibz-Ut-Tahrir ikke for længe siden blevet forbudt i Danmark?

    Kommentar by Den sendrægtige — 31. oktober 2020 @ 20:17

  30. Islam er en psykisk sygdom, som får de befængte til at reagere som robotter på alle stimuli. Alle muslimer burde indlægges til psykiatrisk hastebehandling for deres karakterafvigelser. Danmark kunne med fordel udlicitere opgaven til Kina, som har demonstreret blændende evner til at helbrede Uighur islamorobotter i specielle lejre i Kina indrettet for islamiske psykopater. Send alle muslimer i Danmark omgående til Kina, der gerne må beholde flokken.

    Kommentar by Gustav Jensen — 31. oktober 2020 @ 20:26

  31. HUSK DET:

    Min vælgererklæring
    Vælgererklæring igangsat
    31.10.2020
    Du har igangsat en vælgererklæring for Hard Line til folketingsvalg. Der skal gå en eftertænksomhedsperiode på 7 dage, før du kan bekræfte vælgererklæringen. Bekræft om 7 dage, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 31. oktober 2020 @ 20:30

  32. “Let the idiots in shithole france fly their own toiletpaper flag, like the french inbreeded garbage would fly Danish flag if something happened in Denmark?” skriver Erwache (17:12), som åbenbart ikke bryder sig om Frankrig eller franskmænd. Kim Møller viser virkelig, at han respekterer ytringsfriheden.

    Kommentar by Ole Madsen — 31. oktober 2020 @ 20:37

  33. Først en undskyldning: jeg har i dag været inde på en af fjendens hjemmesider, nemlig den belgiske “Perkerlingske Apologitidende” – og bare rolig, jeg har sprittet skærm og tastatur af mens dette skrives. Årsagen til mit fejltrin var, at da jeg var nede i Brugsen og købe ind til weekenden og skulle betale, stirrede uddeleren – som ellers er fornuftig nok – misbilligende på min gode “Gamle Ole” og bedyrede at han skam også havde franske oste.

    ???

    Jo, sagde han: “i aviserne opfordrer man til at købe fransk for at støtte Frankrig mod terroristerne.” – Hvilke aviser, spurgte jeg? – Jo, såmænd “Tanten”.

    Den ville jeg godt have på tryk, så da Brugsen – af gode grunde – ikke fører bemeldte sprøjte, lod jeg mig friste og klikkede ind. Og ganske rigtigt, her kunne man læse, at den skabsradigale klovn,Søren Pind, pludselig vil give den som gæv forkæmper for ytringsfrihed – ved at æde franske oste, paté de foie gras (et produkt af dyremishandling) og drikke franske vine.(!)

    Og således fik den gode Pind endnu en gang slået fast, at han ved lige så meget om Frankrig som om islam, nemlig intet. For hvis han tror, at den galliske hanekylling, ‘toy boy’ Macron, mener hvad han galer op om, når han ‘vil bekæmpe’ radikal islam, så ved han mindre end intet om fransk politik. For her efterfølges store ord og fedt flæsk altid – som i altid – af kapitulation.

    I dag har så endnu en præst måttet lade livet for selvsamme Macrons kulturberigelse. Endnu engang skal hænder vrides og fransk “Gloire” bedyres. Efterfulgt af de sædvanlige jeremiader om at undgå ‘islamofobi’ og – ta daa – en undskyldning af Tøger Seidenfadenske dimensioner til de stakkels, forfulgte muslimer…

    Og således er alt igen ved det gamle – bortset fra at min computer nu føler sig krænket – Jeg undskylder!

    Kommentar by Voldposten — 31. oktober 2020 @ 20:48

  34. SVENSKERNES VÆRSTE FJENDER ER DEM SELV OG DE GAMLE PARTIER. De gamle partier derovre består af kommunister, feminister, pulverhekse, banditter, tosser, psykopater og korrupte løgnere. Som vælgerne er hjernevasket til at stole på. Hvorfor de igen og igen har stemt jatak til økonomiens, velfærdens og nationens udslettelse. Som nu er i fuld gang.

    Hvem er mon danskernes værste fjender?

    Kommentar by BENT A — 31. oktober 2020 @ 21:08

  35. For et par år siden belærte oraklet Hans Jørgen Bonnichsen pøblen om, at det var helt udelukket, at der var terrorister blandt migranterne, der trænger ind i Europa.

    På én uge har to migranter nu halshugget tilfældige uskyldige franskmænd.

    Hvordan synes du selv det går, Bonnichsen?

    Kommentar by Revisoren — 31. oktober 2020 @ 21:16

  36. Norge– VG. Norsk feltmadras myrdet af sin afghanske ” herre ” . Det må snart være i snesevis af europæiske kvinder , der er blevet aflivet af afghanske importerede hanluxusimmigranter.- Manglen på døde NYHIPOER er ekstrem.

    Kommentar by dansker — 31. oktober 2020 @ 21:33

  37. # dansker 21.33: Alene i Sverige er HUNDREDVIS AF KVINDER BLEVET MYRDET!! Og tusindvis af borgere er blevet alvorligt skadet!! Men de allerfleste politikere og journalister er ligeglade, og ønsker at migrant-invasionen og EU-fjernstyringen fortsætter. Ligesom de ønsker at forstærke ensretningen, formynderiet, skilsmisse-tallet, skattetrykket, sexisme-hysteriet, klima-galskaben, og DRs fordummende indflydelse på tidsånden.

    Det viser at et “demokrati” kan være lige så slemt som et diktatur.

    Kommentar by BENT A — 31. oktober 2020 @ 22:53

  38. …men de fleste danske politikere og journalister er ligeglade med de svenske erfaringer.

    Kommentar by BENT A — 31. oktober 2020 @ 22:56

  39. >Den Sendrægtige
    Du stiller det man med en floskel kan kalde tusind kroner spørgsmålet. Svaret er delvis at finde i at politikere gennem generationer har vedtaget love,som er grundlovstridige. Hvis vi begynder at kræve af dem,at de skal overholde grundloven,skal men jo nok ikke være et geni for at regne ud,at deres øvrige grundlovsbrud kan blive afslørede. Hvor vil det ikke ende(?)
    En anden del af svaret er at politikere ynder at påkalde sig relegionsfriheden,som du jo citerer,uden at nævne tillæget om at “virke ved at udøve vold”.
    Om der er yderligere forklaringer ved jeg ikke. Og gider ikke grave i det. Vi er alle bekendte med at folketingspolitikere og politikere i almindelighed er til salg for mammon. -Som de selv kan finde på at sige: “Politik er det muliges kunst.
    Jeg synes politik er én stor gang løgn og optrækkeri.

    Kommentar by Nielsen — 31. oktober 2020 @ 22:56

  40. N.B.
    Hvis jeg vinder,bedes du give pengene til dine børn eller forældre. ;-)

    Kommentar by Nielsen — 31. oktober 2020 @ 22:58

  41. Hædersmanden og nationalisten Sean Connery er gået bort i en alder af 90 år.

    RIP

    Kommentar by Revisoren — 31. oktober 2020 @ 23:09

  42. Der kan gives vælgererklæringer til hard-line nu.

    Kommentar by Hul igennem? — 31. oktober 2020 @ 23:40

  43. PS: De er i det hele taget iskolde magtmisbrugere: de vil nu rejse 35 meter høje elmaster gennem 200 km af de danske landskaber, trods masser af protester. Og 200 meter høje vindmøller ud for kyster. Og de vil forbyde bøffer, steg og frikadeller, samt dieselbiler m.m.m.
    Selvom Prager U.com. påviser at co2 hysteriet bygger på vrøvl og misforståelser.

    Kommentar by BENT A — 31. oktober 2020 @ 23:54

  44. Jordkabler ville ikke skæmme landskaberne, og koster kun lidt mere.

    Kommentar by BENT A — 31. oktober 2020 @ 23:55

  45. OT men slå over på CNN live, hvor crazy Joe står og pladrer med fuldemandsstemme 🙄 Det sjove er, st kommentarerne vælter ind, og de er imod Biden 😁 Det havde CNN fjolserne nok ikke regnet med. https://youtu.be/j-69LbAOBos

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 1. november 2020 @ 00:10

  46. # L. J. 00.10 :

    I betragtning af at en stemme på Biden i realiteten er en stemme på DEN HÅRDKOGTE OG EKSTREME TOMAT-RØDE FEMINIST KAMELA HARRIS, der tillige er tilhænger af anarki, gadevold, pervers familiepolitik, ingen grænser og ubegrænset indvandring, og som ingen forstand har på økonomi, udenrigshandel og sundhed m.m.

    vil amerikanerne næppe være så dumme eller sindssyge at de lader Biden vinde valget.

    Mange af de danske feminister og politik-kvinder er lige så håbløst uduelige som kamel-Harris.

    Men naturligvis er DR og Pølletiken vildt begejstrede for Harris-Biden parret.

    Kommentar by BENT A — 1. november 2020 @ 03:30

  47. *Revisoren 21:16
    Da Hans Jørgen Bonnichsen sagde at der ingen terrorister var blandt migranter, var der vel ikke andre end ham selv der troede på det. Og gad vide om han selv troede på det?
    Og hvis Ikke han selv troede på det er han medskyldig! Han var ude i et ærinde, hvor vi skulle beroliges uanset konsekvensen, politikerne var udemærket klar over at befolkningen var voldsomt nervøse over hvad der skete! Nu ligger de som de selv har redt! Danskerne er ikke til revolutioner, men de har i stedet fået Pernille Vermund!

    Kommentar by Den Nervøse — 1. november 2020 @ 07:49

  48. https://youtu.be/7NTdnJM1WMY Kaos i Paris

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 1. november 2020 @ 09:13

  49. @ Kommentar by kartoffeldansker — 31. oktober 2020 @ 15:25

    Hvor meget har du støttet med?

    Kommentar by Knud Madsen — 1. november 2020 @ 09:15

  50. Hold da fast! Denne er værre! Det ser du ikke på DDR og TV2-FIS i en hornlygte! Der turde jeg heller ikke være. Paris inat https://youtu.be/o1xMPwI-nM8

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 1. november 2020 @ 09:19

  51. Terror-religionen iSlam lever godt i korrupte Danmark. Præsident Donald J. Trump udslettede deres kalifat i Syrien/Irak. Han bliver nødt til at gentage processen i Sverige og Danmark – snart.

    Glæd dig over, at den kinesiske syge forsvinder sporløst såsnart det amerikanske valg er ovre.
    Så er det vel tide at bure Mette-Fusk og kupaner inde?

    Kommentar by Iznogut — 1. november 2020 @ 09:19

  52. Alt imens folketinget har travlt med kød (grise) fri dage og at aflyse julen.
    https://ksdha.wordpress.com/2020/10/31/50-tyrkere-stormede-kirke-i-wien-mens-de-rabte-allahu-akbar/?fbclid=IwAR0gCrmnvO_hJ50u8zhI9kZMYE9xiNxekhnixcvfBxAEMXwogK9ODnMZ9BY

    Kommentar by P — 1. november 2020 @ 09:48

  53. *heisahero 17:14
    Truslerne mod Pia Kjærsgaard er i dag trusler om halshugning, det er i den grad en optrapning i forhold til tidligere!
    Terroren har ændret karakter, fra bomber til mindre, men mange terrorangreb. Knivoverfald, halshugninger, påkørseler med bil, skud mod enkeltpersoner eller nogle få! Det er ved at blive hverdag, lidt som at vi vænner os til at trafikuheld sker ind imellem, så er vi ved at vænne os til at terror sker ind imellem! Terroren rykker fra forsiden til en notits nederst på side fem og hvis det er et større angreb, så forsvinder det hurtigt fra forsiden og bliver erstattet af væsentlige ting som at Bidens bil bliver blokeret på vejen og de sædvanlige Coronatal! Det er netop den udvikling, der er skræmmende, for lige pludselig en dag vågner vi op og så er vores trygge og sikre Danmark væk og vi vil begynde at ligne dagens Israel, med tjekpoints, sikrede områder, specielle enheder til at ryde op efter busbomber. Vi er der allerede på vej, der er fast militærbeskyttelse af Synagogen, jødiske skoler og kulturinstitutioner! Skredet er begyndt ved hjælp at det journalistiske sammenbrud, kolaporatører, venligboere, venstrefløjen, Det Radikale Venstre og andre naivister!

    Kommentar by Den Nervøse — 1. november 2020 @ 10:26

  54. Hvorfor har Unibet ikke startet væddemål på antallet af halshugninger i Frankrig?

    Kommentar by Bastardo — 1. november 2020 @ 11:53

  55. Fortvivl ikke. Måske vinder Trump alligevel præsidentvalget ligesom sidst?:-)

    “Poll: Donald Trump set to win US presidency by electoral college landslide. The survey of voters(..)gives him 48 percent ahead of his rival Joe Biden on 47 percent. In the last days of the campaign the Democrat former vice president who has been dogged by corruption allegations surrounding his son Hunter which have, according to the poll, cut through with the electorate.

    The Democracy Institute/Sunday Express poll has throughout the campaign been one of the few to predict a Trump victory since March. This is because unlike other polls it only looks at people identifying as likely voters instead of just registered to vote and it has tried to identify the shy Trump vote. According to this latest poll almost eight in ten (79 percent) of Trump supporters would not admit it to friends and family compared to 21 percent of Biden supporters. (Kilde:SUNDAY EXPRESS. PUBLISHED: 00:03, Sun, Nov 1, 2020 | UPDATED: 00:04, Sun, Nov 1, 2020)

    https://www.express.co.uk/news/world/1354506/us-election-2020-donald-trump-win-poll-democracy-institute-joe-biden-swing-states

    Kommentar by A-mad — 1. november 2020 @ 12:16

  56. Den gamle afdankede marxist Villy Søvndal bad for nogle år siden Hizb ut-Tahrir om at “skride ad helvede til”.

    I dag har de fleste – heldigvis – glemt Villy Søvndal, men kalifatets soldater fra Hizb ut-Tahrir er her stadig…

    Kommentar by Revisoren — 1. november 2020 @ 12:46

  57. Nervøs 10.26: Er vi ikke på vej mod den største ÅNDELIGE FORMØRKELSE i Europa og Danmark nogensinde? I 1935-45 var vanviddet koncentreret i Berlin. Tyskland var i førertrøjen hvad angår ensretning, diktatur, ufrihed, løgn, censur, tankepoliti, oprustning og aggressiv politik overfor nabolande. I landene rundt om var der ingen ønsker om diktatur og krig.

    Men nu er vanvid, idioti, galskab, løgn og hykleri ved at brede sig ud over hele Europa og hele Norden.

    Et resultat af feminisme og kommunisme samt systematisk indoktrinering, hetz og fordummelse via skolerne og medierne?

    En virkning af at marxisme, feminisering og pladderhumanisme forklædt som humanisme og verdensredning, er kommet til at gennemsyre store dele af samfundslivet?

    Kommentar by BENT A — 1. november 2020 @ 13:14

  58. Gode nyheder kan ikke siges for tit. Så her er den på dansk i min egen oversætelse:-)

    ”Meningsmåling: Donald Trump forventes at vinde det amerikanske præsidentvalg med en jordskredssejr i valgkollegierne.

    Meningsmålingen blandt vælgere giver ham tilslutning fra 48 procent mod hans rival Joe Biden med kun 47 procent.

    I de sidste dage af valgkampen er korruptionsbeskyldningerne mod Joe Bidens søn Hunter trængt igennem hos vælgerne. Korruptionen, der skete mens Joe Biden var demokraternes vicepræsident.

    Democracy Institute/Sunday Express-meningsmålingerne har gennem hele kampagnen siden marts været en af de få til at forudsige en Trump-sejr.

    Det skyldes, at i modsætning til andre meningsmålere ser de kun på folk, der siger at de sandsynligvis vil afgive, deres stemme. Ikke blot på dem, der er registreret som vælgere.

    Denne meningsmåling har fået dem med, der normalt ikke vil indrømme, at de er Trump-tilhængere. Ifølge den vil næsten otte ud af ti (79 procent) af Trumps tilhængere ikke indrømme, at de vil stemme på Trump, mens kun 21 procent af Bidens tilhænger ikke vil indrømme, at de vil stemme på Biden”

    Det skævvrider standard meningsmålingerne. Det skyldes at medietrykket/hetzen mod satan selv, Donald Trump, virker. Men da afstemningen er hemmelig, snyder vælgerne meningsmålerne, når ingen kan se det!:-)

    Det samme så vi i sin tid med Dansk Folkeparti herhjemme, da de blev hetzet af medierne og de andre politikere for at være ’ikke-stuerene’ Den socialdemokratiske statsminister Poul Nyrup Rasmussen var den førende hetzer under folketingets åbningsdebat i 1999: ”Stuerene, det bliver i aldrig!” (se linket nedenfor).

    Dengang ville mange DF-vælgere heller ikke indrømme – hverken overfor familie, kolleger, venner eller bekendte – at de var tilhængere af ondskabens parti, DF. Så det sagde de heller ikke, når de blev spurgt af meningsmålerne, som derfor altid undervurderede tilslutningen til DF.
    https://youtu.be/JvXKRGlJz50

    Kommentar by A-mad — 1. november 2020 @ 13:21

  59. Se billederne, lorte Dummark er helt færdigt. Lige nu er lorte Dummark bare en rygende islamisk stinkende kloak serviceret af de idiotiske dumskere.
    Farvelmark.

    Kommentar by piphans — 1. november 2020 @ 13:53

  60. https://www.bt.dk/politik/tidligere-pet-chef-muhammed-annoncer-er-barnagtig-provokation

    Kommentar by P — 1. november 2020 @ 15:17

  61. Hvordan synes du selv det går, Bonnichsen?
    Kommentar by Revisoren — 31. oktober 2020 @ 21:16

    Muhammed-annoncer er barnagtig provokation

    Nye Borgerlige vil snart bringe annoncer med Muhammed-tegninger. Tidligere PET-chef frygter for konsekvenser

    Om en lille uge håber Nye Borgerlige at kunne bringe annoncer i flere danske aviser med Muhammed-tegninger.

    Lykkes partiet og formand Pernille Vermund med det, er der dog en risiko for, at det udfordrer danskernes sikkerhed.
    Det vurderer Den Talende Budding, Hans Jørgen Bonnichsen, som er tidligere operativ chef i PET, hvor han blandt andet arbejdede under Muhammed-krisen i 2006.

    – Jeg synes, at det er en tåbelig, fantasiløs og barnagtig provokation, hvor man leger med alle andres sikkerhed, samtidig med at man selv sidder i sit elfenbenstårn, og hvor Vermund og hendes partifæller vil være beskyttet af PET mod selv den mindste trussel, siger Hans Jørgen Bonnichsen.

    Ønsket fra Nye Borgerlige om at bringe annoncer med tegninger af profeten Muhammed sker for at vise sympati med den franske skolelærer Samuel Paty.
    Han fik for nogle uger siden skåret halsen over efter at have vist Muhammed-tegninger for sine elever.

    Ifølge Pernille Vermund vil man mandag tage kontakt til en række aviser for at præsentere den annonce, som partiet ønsker at bringe.

    Herefter sigter man efter at kunne få annoncerne bragt fredag og lørdag.
    “Mit ønske med de her annoncer er at vise franskmændene, at vi står skulder ved skulder med dem i kampen for ytringsfriheden.”
    “Og mit håb er, at vi kan bringe de her annoncer, og at det kan foregå ufarligt.”

    “Der vil højst sandsynligt være debat om det. Men jeg håber, at vi kan holde debatten på et demokratisk niveau, og at man kan vise franskmændene, at det betaler sig at kæmpe for ytringsfriheden,” siger Pernille Vermund, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. november 2020 @ 15:27

  62. Kommentar by NotariusUmulius — 1. november 2020 @ 15:27

    Beklager – jeg tror at der ikke er en eneste dansk avis der tør trykke annoncen – de vil skrumspringe sig skæve i munddiaré for at undgå at trykke det.

    Annoncerne vil allerhøjst kunne ses på et par netaviser/nyhedsplatforme – hvis overhovedet.

    Det bliver en fuser – og måske er det det reelle mål for NB!
    Nemlig at påvise at islam bestemmer over ytringsfriheden i Dabnmark!

    Kommentar by Black Watch — 1. november 2020 @ 16:20

  63. Flere aviser vil bringe Muhammed-annonce

    Første sagede Weekendavisen ja til at en annonce fra partiet Nye Borgerlige med Muhammed-tegningerne. Nu er Berlingske også med.

    Weekendavisens chefredaktør, Martin Krasnik, oplyste det i radioprogrammet ‘Ordet Fanger’ på P1. Han forsvarer det med, at vi skal kunne bringe satire i medierne.

    »Det er forfærdeligt, at en klar og tydelig politisk holdning udtrykt satirisk gennem tegninger ikke kan bringes, fordi vi er bange for vold,« siger Martin Krasnik, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. november 2020 @ 16:26

  64. # Notarius

    “Den talende budding”

    En ganske præcis og rammende betegnelse for flæskebjerget Bonnichsen…

    Kommentar by Revisoren — 1. november 2020 @ 16:44

  65. https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-11-01-fire-svenske-is-kvinder-er-paa-vej-hjem-til-sverige

    Kommentar by P — 1. november 2020 @ 18:56

  66. Hørte debatprogrammet “Ordet fanger” på DR1 i dag med Martin Krasnik og Pernille Vermund. MK performede rigtig fint og sagde det rigtige, om hvor bekymrende det er, (og han lød helt oprigtig), at vi ikke længere har ytringsfrihed i Danmark, på grund af vold og trusler om vold fra muslimerne, der er her i landet. Han bakkede således op om Nye Borgerliges Muhammed-satire-tegninger-annonce-opfordring-til de statsstøttede, den fjerde statsmagt (?!), medier og lovede, at de vil blive bragt i hans avis, Weekendavisen, hvilket var hans, i egenskab af at være avisens redaktør, helt egen beslutning. At MK tilhører det det fimsede rød-radikale Politiken mainstream journalistsegment, blev man dog ikke i tvivl om, idet han i samme åndedrag som han ytrede sin støtte til Nye Borgerliges annoncekampagne luftede sit mishag med NBs politik i øvrigt. Pernille Vermund svarede som vanligt godt for NBs politik. Foreløbig har JP (Politiken Vest) og Ekstrabladet (Den overflødige avis) sagt nej til at bringe NBs annonce med de satiriske Muhammed tegninger.

    Kommentar by Den sendrægtige — 1. november 2020 @ 21:00

  67. Hvis man mener noget med sin harme over iSlam-fremfærdens acceleration midt i blandt os, bør man støtte NBs indsamling til annoncerne
    OG/ELLER støtte SKs demonstration i Paris,
    for ved at give, selv et beskedent, beløb, tæller det med, til at råbe andre partier op, om hvor mange reelt vi er, der er imod iSlams tilstæde-værelse og hærgen midt blandt os!

    – begge projekter/indsamlinger vil, udover effektueringen af formålene, tjene til, at iSlamkritiske stemmer vil blive hørt, uanset politisk tilhørsforhold.

    Slige muligheder får vi kun ALT FOR SJÆLDENT.

    Nbs indsamling til annoncerne kan støttes via Mobilepay 151246
    og SKs demo i Paris kan støttes via MobilePay 16534

    Kommentar by M.S. Carstens — 1. november 2020 @ 22:56

  68. Læste her til aften en artikel på EB.dk vedrørende Berlingske og Weekendavisen, der nu vil trykke annoncer fra NB med Muhammed-tegninger.
    Under kommentarerne på Nationen opfordrer brugeren “Shitstorm” til at dræbe Pernille Vermund og andre topfolk fra NB.
    Jeg skriver en mail til EB, for at anmelde truslen.
    Jeg får herefter svar fra en “journalist” ved navn Alexander Brøndum, der lover at slette truslen.
    En hurtig søgning viser, at han har været folketingskandidat for Alternativet.
    Jeg kan dog se, at truslen p.t. stadig fremgår på Nationen.

    Jeg har nu skrevet til den såkaldte chefredaktør Poul Madsen, da jeg undrer mig over, at Ekstra Bladet ikke vil trykke Muhammed-tegningerne, men gerne lægger spalteplads til dødstrusler mod danske politikere.
    Jeg forventer naturligvis ikke, at få noget svar fra dhimmien…

    Kommentar by Revisoren — 1. november 2020 @ 23:56

  69. Her kl. halv et nat har DR travlt med en nedrakning af Trump. Hvad søren kan vi danskere bruge det til?

    Kommentar by BENT A — 2. november 2020 @ 00:27

  70. Pædofil kulten islam slår til igen i pakistan. Gammel pædofil muslim napper 13-årig kristen pige. Muslimsk business as usual- https://www.youtube.com/watch?v=iNMYPAcNcrQ

    Kommentar by piphans — 2. november 2020 @ 01:11

  71. Kommentar by BENT A — 2. november 2020 @ 00:27
    Jeg er sikker på at Trump får en kanon sejer på trods af Demokraternes svindel og Fake News, twitter, youtube/google og facebook’s løgne og censur.

    Kommentar by piphans — 2. november 2020 @ 01:13

  72. Ingen terror..
    https://jubii.dk/nyheder/mindst-to-personer-er-draebt-af-knivstik-i-canada/cb8a6e566f5b3531ac2e7fee9e4b7208#cxrecs_s

    Kommentar by Islamarebad — 2. november 2020 @ 07:03

  73. Ja muhammedanerne kan ikke tåle frihed og klager fra alle andre end dem selv, og ofrene for Deres religiøse modbydeligheder er de flintrende ligeglad med, og tegninger af Deres Førerprofet kan give dem psykotiske protester…..Det siger sig selv.
    Spørgsmålet er om vi er villige til at kæmpe for den frihed vi fik i arv af vores forfædre, og især dem der kæmpede for den under 2 verdenskrig og under den kolde. Bonnichen (tidligere PET-chef)er ikke og giver let op). Fejhedsdiplomatiet har kronede dage. Derfor Støt SIAD.
    http://www.siaddk.wordpress.com God mandag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 2. november 2020 @ 10:09

  74. Kommentar by M.S. Carstens — 1. november 2020 @ 22:56

    Det kommer ikke til at ske – se linket og det jeg skrev andet sted:

    https://jyllands-posten.dk/indland/ECE12529666/charlie-hebdo-afviser-nye-borgerlige-faar-ikke-lov-at-bruge-muhammedtegninger/

    Jeg betragter NB´s tiltag som et “reklame” stunt for partiet og dets meninger (meninger som jeg fuldt ud deler!).

    De har antagelig regnet med at det ville kunne lade sig gøre – en kende naivt, set i lyset af det de er oppe imod her i DK osv.

    Pengene vil nok blive brugt til annoncerne med et eller andet relateret budskab, men uden tegningerne.

    La´ os se!

    Kommentar by Black Watch — 2. november 2020 @ 16:16

  75. Det er kraftstejleme klamt, at de debile islamister medbringer små børn til en sådan Shariademonstration.

    På Snaphanen ses et foto af en lille dreng med en hue, hvorpå der er påtrykt islamistiske budskaber.

    Islamisk Stat brugte som bekendt også børn til at henrette de vantro…

    Kommentar by Revisoren — 2. november 2020 @ 17:39

  76. De kan da bare sætte nogle andre lignende tegninger i.

    Kommentar by Michael Unna — 2. november 2020 @ 20:52

  77. Terrror?
    https://ekstrabladet.dk/112/angreb-mod-synagoge-i-wien-mindst-en-draebt/8351530

    Kommentar by P — 2. november 2020 @ 20:55

  78. Dengang David Trads startede Nyhedsavisen havde de problemer med at få arbejdskraft. En voksen mand fra kommunen sad i TV og undskyldte indvandrerne med, at de ikke kunne dansk!!! Sikke en afsløring, hvordan kunne de så få understøttelse for at stå til rådighed?

    Så blev der importeret polakker, der heller ikke kunne dansk!!!

    David Trads havde en rigtig kioskbasker på forsiden af første nummer.

    TÆNK, DFU’s sommermøde havde muntret sig med at tegne Føreren Mohammed.

    Men sådan nogle facts er gemt væk i dag
    https://da.wikipedia.org/wiki/Nyhedsavisen

    Kommentar by tavsen — 2. november 2020 @ 21:55

  79. Black Watch — 2. november 2020 @ 16:16:

    Der sker meget inden for få døgn/timer.
    Jeg er opdateret, fra løbende informations-mails, og er derfor informeret om hvad der sker/igangværende og nye tiltag/forhandlinger/…

    Seneste nyt kan alle se på https://nyeborgerlige.dk/ hvor overskriften er:

    “Vi kæmper videre for vores frihed – uden Charlie Hebdos tegninger”
    – se dertil også gerne Blogs fra de fire på Borgen lige nedenunder, hvis man vil kloge sig over NB.

    Ærligt talt, Black Watch:
    Det er okay, at du´ føler dig overbevist om, at kampen er tabt, men hvis du´ føler den tabt, HVORFOR blander du dig så, med negative vendinger, mod den hamrende vigtige og LÆNGE VENTEDE poliske ageren, som NB har lagt, som deres arbejdsprogram, i deres politiske opfyldelse, af det, som de lovede deres vælgere?

    – det er, måske!, okay at opgive politisk håb for fremtiden FOR SIG SELV, men så må man sq også opgive at blande sig i, hvad der sker på det politiske plan og fraholde sig, at agitere for opgivenhed i den iSlam-krise vi står over for, HVIS man/du da ikke er faldet helt over, i underdanighed som troll/Jihad for iSlammet???

    Kommentar by M.S. Carstens — 2. november 2020 @ 22:25

RSS feed for comments on this post.