26. januar 2010

Hamid El-Mousti: “Herre Gud, hvem læser kronikker….Det er kun den slags ting der virker…”

Demokrati er en svær størrelse, og man forstår fint, hvorfor Socialdemokraterne til sidst fik nok af Hamid El-Mousti. Han er en af flere indvandrerpolitikere, som trods årtier i Danmark, stadig opfører sig som hund i et spil kegler. Hvis Jesper Langballe og Dansk Folkeparti siger noget der støder ham, så må han ytre sin utilfredshed i modsat retning. I demokratier tager man dialogen, der er ingen genveje.

Her tirsdag eftermiddag, har Ritzaus Bureau og DR intet skrevet om Hamid El-Moustis trusler.

Herunder transkription af hans optræden i 19-Nyhederne på TV2, mandag aften – Sms-kæde ud i verden. Interviewet kan ses på Youtube.

Intro

Hamid El-Mousti: Hvis der kommer et oprør i hele verden, på grund af de ting der. Så er det (med) Dansk Folkeparti man skal snakke.

Kontekst

Hamid El-Mousti: Et eller andet skal man gøre for at få det standset. At skrive en kronik, Herre Gud, hvem læser kronikker. Hvis jeg skrev en artikel, var der kun tusindvis..Det er kun den slags ting der virker… Vi vil ikke finde os i det mere. Vores unge er pis’træt af det. Så enkelt er det… Hvis den sms-kæde som jeg har startet breder sig over hele den islamiske verden, så ved man aldrig hvor den ender henne… Det er rigtigt, det er en fare, vi bevæger os ud af, men statsministeren kan standse det med det samme. Han skal indkalde de muslimske ambassadører og give dem en kop te eller en kop kaffe, og sige til dem – vi tager officielt afstand fra alt hvad Dansk Folkeparti siger.

Live-interview

Jesper Steinmetz: God aften Hamid El-Mousti. Hvad er det du vil opnå med denne her sms?

Hamid El-Mousti: Det er først og fremmest, at få statsministeren på banen, og tage afstand fra de forfærdelige beskyldninger, vi er blevet beskyldt.

Jesper Steinmetz: Hvorfor har du så ikke sendt en sms, en mail eller et brev til ham, frem for at sende den til resten af verden?

Hamid El-Mousti: Hvis jeg har gjort det, så ville du ikke have inviteret mig her i aften.

Jesper Steinmetz: Det har du nok ret i, men hvorfor har du ikke henvendt dig direkte til statsministeren.

Hamid El-Mousti: Ja, men hvad ville han gøre – helt ærligt, statsministeren er også et menneske, der hører efter hvad der sker rundt omkring.

Jesper Steinmetz: Hvad er det så du vil have at omverdenen skal gøre?

Hamid El-Mousti: Omverdenen skal først og fremmest sige til statsministeren, at han skal stoppe de forfærdelige beskyldninger, som vi danske muslimer, er udsat for.

Jesper Steinmetz: Hvorfor sørger du ikke for. Altså hvorfor går du ikke i dialog med sådan en som Jesper Langballe, og siger til ham, lad være med at komme med de her udtalelser. Lars Løkke har jo sådan set ikke noget med det her at gøre.

Hamid El-Mousti: Ja, men det er ikke kun Jesper Langballe, der er bagved. Det er hele Dansk Folkeparti der har sværtet os siden 2001, og alt den der – jeg tror det er aftalt spil mellem Pia Kjærsgaard og Jesper Langballe.

Jesper Steinmetz: Hvad bygger du den tro, den beskyldning på?

Hamid El-Mousti: Det er fordi, ligenu kører Dansk Folkeparti en hvervekampagne i medierne og i annoncer, og en sådan kampagne imod os, vil få flere til at melde sig ind i, under deres faner.

Jesper Steinmetz: Men Pia Kjærsgaard har jo lagt afstand til Jesper Langballes kronik og udtalelser.

Hamid El-Mousti: Jamen Herre Gud, hvad er det for en afstand – hun siger selv at hun ikke kan kende forskel på islamisme og islam, ik’.

Jesper Steinmetz: Hun har sagt, at det skader partiet at han er kommet med de her udtalelser. Større afstandtagen kan man da ikke ligge.

Hamid El-Mousti: Jo, man skal fyre ham. Smide ham ud af partiet. Ekskludere ham. Alle mennesker siger, at hvis der var andre medlemmer der har sagt det, så havde de fyret ham på stedet.

Jesper Steinmetz: Men lad mig så lige holde fast, i det du skriver i din sms. Du skriver at Danmark er regeret af et parti, der siger at muslimske mænd voldtager og myrder deres døtre og niecer. Altså, det er jo Dansk Folkepartis Jesper Langballes udtalelser du henviser til. Dansk Folkeparti sidder ikke i den danske regering.

Hamid El-Mousti: Ved du hvad Jesper – lad os være ærlig. Dansk Folkeparti bestemmer hvad regeringen skal gøre.

Jesper Steinmetz: De sidder ikke i regeringen – det er faktuelt forkert, det du skriver i sms’en.

Hamid El-Mousti: Jamen det er ikke rigtigt, det er en del af regeringen, selvom de ikke er regering – de er jo støtteparti til regeringen, og jeg har valgt at bruge den måde der – at de er en del af regeringen. Fordi uden Dansk Folkeparti, så har Lars ingen flertal i Folketinget.

Jesper Steinmetz: Nu hører du så, at Udenrigsministeriet er bekymret for, om der nu sker præcist det samme som der skete for nogle år siden under Muhammedkrisen. Udenrigsministeriet er allerede nu i alarmberedskab, og er klar til at slukke branden. Er du tilfreds med det. Er det måske…

Hamid El-Mousti: – jeg er ikke tilfreds med det. Jeg vil være tilfreds, hvis statsministeren tager kraftigt afstand fra Dansk Folkepartis angreb på os, ja.

Jesper Steinmetz: Hvad vil du sige til, hvis omverdenen nu ligesom kritiserer Danmark, og der bliver sat bål i gaden. Der bliver brændt plakater af, ligesom der skete for nogle år siden. Vil du så være tilfredss med det – er det den effekt du gerne vil opnå?

Hamid El-Mousti: Nej, det er ikke den effekt jeg gerne vil opnå. Den effekt jeg gerne vil opnå, er at Dansk Folkeparti standser angreb på os, ja.

Mere

  • 26/1-10 Jyllandsposten – Hamid El Mousti stopper sms-aktion.
  • 26/1-10 Jyllandsposten – Langballe: Jeg var for Karl Smart.
  • The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/11471/trackback

    34 Comments »

    1. Hvad Steinmetz skulle have spurgt om

      “Hvad er betingelserne for at du undlader at opildne til had imod Danmark og borgerne via forbindelser i udlandet?”

      Hvad HEM ville have svaret

      “At I gør som vi siger”

      Det er jo så såre simpelt.

      Kommentar by DaLi — 26. januar 2010 @ 15:20

    2. Hamid El Mousti håber selvfølgelig på en ny Muhammedkrise. For hvis ikke muslimerne får deres vilje så….

      Hvad sker der iøvrigt for journalisterne, de blir ved med at fejlcitere Jesper Langballe. Det er åbenbart svært at sige “der er”.

      Kommentar by Morten P — 26. januar 2010 @ 15:25

    3. Har det danske folk fattet noget efter den første muhammedkrise og ved genoptrykningen? ja, i det hele taget efter 11. sept.?
      Få nu de 12 tegninger udgivet somm kalender!!!

      Kommentar by flaben — 26. januar 2010 @ 16:05

    4. Han virkede ikke for kvik, og så er han ualmindeligt usympatisk.

      Han skriver sig ind i en lang række af indvandrer-politikere (som alle partier jo gerne vil have for at profilere som tolerante og sende anti-racisme signaler) der åbenlyst har svært ved at forstå det samfund de har slået sig ned i. Op til kommunalvalget ville Soc.dem i Århus gerne have nogle somaliske stemmer, men i løbet af et par uger måtte de skille sig af med to somaliske kandidater der var helt i skoven.

      Faktisk er det noget af det der kan gøre mig mest bedrøvelig for fremtidsudsigterne. Når selv de relativt velintegrerede muslimer (som vi vel må antage de er når de stiller op til valg, og er nået så langt i partiernes apparat) kan udvise så svimlende håbløs en forståelse for det danske samfund og demokratiet. Så tør man slet ikke tænke på hvilke forestillinger og holdninger der gør sig gældende blandt de dårligt integrerede, de dårligt uddannede, de arbejdsløse, dem uden statsborgerskab osv.
      Hvad er de gængse synspunkter henne i den lokale somaliske klub, blandt de menige medlemmer af palæstinensisk venskabsforening.

      Kommentar by Superman — 26. januar 2010 @ 16:22

    5. “Han virkede ikke for kvik, og så er han ualmindeligt usympatisk.”

      Det har nu altid været en ret dækkene betegnelse for Hamid El-Mousti men du har ret, de politiske partier i Danmark bringer hvad og hvem som helst frem i rampelyset, bagefter fremstår de som uintegrerbare klovne der skal ryddes op efter, regerings partierne inklusive.

      Kommentar by PB — 26. januar 2010 @ 16:34

    6. Fitna!

      Kommentar by TB — 26. januar 2010 @ 16:37

    7. Med utaknemmelige, løgnagtige quislinge som Hamid El-Mousti iblandt sig behøver de danske muslimer ikke DF til at svine sig til.

      Det at de ikke har taget kraftigt afstand fra hans forsøg på – på falskt grundlag – at opildne til had mod Danmark efterlader et meget værre indtryk end noget en af præstefætrene måtte finde på at påstå…

      Kommentar by Vagn Henning — 26. januar 2010 @ 16:43

    8. Den uintegrervillige Hamid , er han ikke medlem af SF nu? På TV såa, han havde en SF-valgplakat hængende i sine gemakker!

      Kommentar by morlille — 26. januar 2010 @ 16:44

    9. ““Han virkede ikke for kvik, og så er han ualmindeligt usympatisk.”

      Det har nu altid været en ret dækkene betegnelse for Hamid El-Mousti”

      Nej, nogle gange er han også sjov og musikalsk:
      http://www.youtube.com/watch?v=sKVDqw88pYU

      :-D :D :-D :D ;-D

      Kommentar by info — 26. januar 2010 @ 16:56

    10. Hele debatforløbet startende med Hedegaard-interviewet er deprimerende. Det har handlet om alt muligt andet end mulige ofre for overgreb i relativt lukkede miljøer. Ofre som tilsyneladende ikke tør fortælle om hvad der foregår bag låste døre og nedrullede gardiner. Der er ingen, som egentlig har overblik over problemets omfang – der er måske uhyggelige mørketal.

      Det kunne efterhånden være fristende at blive ligeglad – undlade at starte den slags diskussioner – og i stedet satse på at få bygget de krisecentre, der sandsynligvis bliver behov for i kommende årtier. Og så forholde sig afventende.

      På et eller andet tidspunkt vil der måske dukke “whistleblowers” op. Mennesker som langt om længe tør tale frit. Og mennesker, som måske vil stille de her anklagende spørgsmål: “Hvorfor var der ingen der sagde noget? Hvorfor var der ingen der gjorde noget?”.

      Kommentar by BE — 26. januar 2010 @ 17:00

    11. Katastrofen består i at danskerne er tvunget til at forsørge sådanne Pragt-exemplar af kloak-kulten som el-muuuhsti, desværre er han jo langt fra det eneste eksempel, det er jo nærmest deres kendetegn.

      Kommentar by Fritz — 26. januar 2010 @ 17:05

    12. Hamid goer et fornemt arbejde, nemlig det vi ikke selv har lov til at goere.

      Hver gang herboende muhamedanerne laver 5. kolonne virksomhed mod Danmark bliver flere og flere klar over hvor fjendtlige muslimerne er over for Danskerne og hvor dybt de herboende muslimer foragter Danmark, dets kultur og ikke mindst dets borgere. En del ved at de lever af os, men samtidig vil os det skidt.

      Vi er via statstvang moderne slaver for de muslimer der har lavet besatte omraader i Danmark. Der er i virkeligheden tale om kultur-racisme og kolonisering, og vi skal skammes, trues, og til sidst vinges til at underkaste os deres normer een indroemmelse ad gangen.

      Det kan vi ikke selv sige, derfor maa vi lade lille Hamid goere det for os.

      Kommentar by DanskeriTN — 26. januar 2010 @ 17:12

    13. I Danmark snakker vi. I Danmark ævler vi.

      Der er en sammenhæng mellem graden af ævleri og så mangel på kreativitet i at løse problemer. Jo mere ævleri, jo færre nye kreative løsninger. Ævleri er socialisters foretrukne form for forhaling af løsninger, nemlig fordi de ikke har nogen, da deres ideologi bygger på en urealistisk illusion. Ævleri er derfor for de mennesker der ikke ønsker udvikling, de bagstræberiske, konsensus-trygge, stilstand-og-benægtelse-“fredselskere”.

      I Tyskland går man anderledes til værks. Hvor er der meget de tyskere er gode til… Fra Den Danske Forening:

      “Razzia i moskeer på tysk område.

      Det tyske politi har netop, i en storstilet aktion mod litteratur, der opfordrer til vold mod kvinder, gennemsøgt adskillige moskeer og andre bygninger, der bruges af islamiske organisationer.”

      -Mon de danske kvinder nogensinde opfatter den trussel, der hænger over hovedet på dem med islamiseringen?

      -Tror de deres feminiserede og mentalkastrerede mænd, kommer dem til undsætning? – Ha ha ha ha..

      Kommentar by Nanoligator — 26. januar 2010 @ 17:21

    14. Tja, mig bekendt var det jo den selvsamme hamid, der mente at det var Socialdemokratiets overordnede målsætning at gøre Danmark til et muslimsk land indenfor 50 år.
      http://www.siad.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=1067:pressemeddelelse&catid=49:politik
      Så man kan undre sig over hvorfor de smed ham på porten? Var denne udmelding måske ikke officiel socialdemokratisk politik? Det kan jo være at han havde misforstået og at partiets officielle linje var at gøre det på 60 i stedet. Så er det da klart at de smed ham ud, sådanne militante islamistiske holdninger hører ikke hjemme i et (dansk?) parti.

      Kommentar by Carl — 26. januar 2010 @ 17:27

    15. Det værste er egentlig ikke det Mousti siger. Det overrasker ikke rigtig og den form for adfærd ses hele tiden i mange forskellige lande og samfund hvor det ikke just er demokrati der hersker. Det værste er at den danske statsminister (Venstremand) nu efterfølgende har valgt at rette ind efter Moustis krav. Han er kommet “på banen”, som det blev krævet. Den danske statsminister lader sig altså trække rundt med i en manege af udemokratisk kultur. Det er det værste.

      Kommentar by Liva — 26. januar 2010 @ 17:35

    16. Begrebet minoritet er ved hjælp af propagandaen gået mentalt ind, som en art, der vil uddø, hvis den ikke understøttes.
      Minoritetsrettigheder kan defineres, som retten til at engagere de masser, hvorfra de er udvandret, til at tryne urbefolkningen i det land, hvortil de uinviteret er migreret.
      Man ynder at tale om globalisering, men undlader at tage begrebet minoritet op til revision. I virkelighedens verden er det os, der er minoriteten og som landet ligger nu, uden ret til at forsvare os.

      Kommentar by Menig 442 — 26. januar 2010 @ 17:55

    17. 13, Nanoligator,

      Hvor har du ret. Danmark er blevet userioest og barnagtigt. Mange slaar lemfaeldigt ud med armenene i haab om at problemerne gaar vaek af sig selv og med et fjoget grin goer de nar af dem der tager noget alvorligt. For tager man noget alvorligt er det eensbetydende med at man tager ansvar, og naar man goer det saa er man oftest tvunget til at goere noget ved det. Og det er jo ikke rart.

      Man kan som individ ikke kan opnaa ret meget i Danmark. Staten har indgaaet tvangsaegteskab med eens person og bestjaalet os det personlige ansvar og den individualistiske risikovillighed for en billig men dyrtkoebt illusion om evig forsoergelse.

      Istedet er der opstaaet en ny feministisk, multikulturel tankegang hvor handling noedvendigvis bliver erstattet med ord og foeleser. I ungdommen er det druk, gadevold haervaerk og aborter og i alderdommen er det den langsomme og ensomme doed paa plejehjemmet. Tiden i midten, for dem der arbejder – vel at maerke i den private sektor, bruges paa at forsoerge resten af landet. Hvor Staten har retten til eens arbejde, det er slaveri.

      Den evindelige og meningsloese floskel “holdning”, som det moderne og pseudo moraliserende danmark ynder at beklaede sig i, er blevet et surrogat for handling.

      Tilsaet offer-mentaliteten og afhaengigheden til det offentlige, og vupti, saa har vi et samfund af narcisitiske, moralrelativerende, nihilister der giver vaek deres eget land og deres boerns fremtid for at tilfredsstille snaevre foelelser af moralsk overlegenhed.
      Multikulturen er ligesom klimakampen, en falsk moral uden ansvar.

      Regningen er i posten.

      Kommentar by DanskeriTN — 26. januar 2010 @ 18:06

    18. 15.

      Ja. Det er ikke at muhamedaneren kraever, det er at vi retter os ind.
      Venstre ville ikke have gjort en floejt ved indvandringen havde de ikke haft brug for DF’s stemmer.

      DF har en stor fremtid.

      Kommentar by DanskeriTN — 26. januar 2010 @ 18:10

    19. Kære Dansker I TN. “Tiden i midten, for dem der arbejder – vel at maerke i den private sektor, bruges paa at forsoerge resten af landet.” Du skulle nok have skrvet: … resten af verden!

      Kommentar by Cykelsmeden — 26. januar 2010 @ 18:15

    20. Kaere Cykelsmeden,

      Saa maa det glaede dig overmaade naar Staten skal til at “hjaelpe” Haiti, saa er det med dine penge!

      Kommentar by DanskeriTN — 26. januar 2010 @ 18:27

    21. Er denne naturens muntre søn stadig æresmedlem af socialdemokratiet.
      Han er jo den overborgmester som København aldrig fik.
      En sand tragedie for både borgere og INTEGRATIONEN

      Kommentar by sl — 26. januar 2010 @ 18:48

    22. […] Hamid El-Mousti: “Vi vil ikke finde os i det mere. Vores unge er pis’træt af det. Så enkelt er det… Hvis den sms-kæde som jeg har startet breder sig over hele den islamiske verden, så ved man aldrig hvor den ender henne… ” Hamid El-Mousti: “Herre Gud, hvem læser kronikker….Det er kun den slags ting der virker…” […]

      Pingback by Søren Krarup ser tilbage « Snaphanen — 26. januar 2010 @ 19:36

    23. Mens El Mousti har fået sine måske sidste five minutes of fame, er der sket en total nedsmeltning af først Hedegaard og dernæst af Langballe. At en så gammel og formodentligt erfaren politiker som Langballe ikke tænker længere før han skriver et indlæg til Berlingske Tidende må være udsalg af tiltagende alderdom eller ønske om at begå harakiri for åben skærm, inden han forlader Folketinget. Langballe har trods alt gennem tiderne formået at holde en noget højere standard end sin altid småfornærmede fætter, så undskyldninger har han ikke nogen af, selv om han i dag og tidligere er begyndt på rygcrawl.

      De sidste fire dag har været en yderst pinlig omgang for DF og alle islamkritikere og selv Pia Kjærsgaard er krybet i flyverskjul og vil dårligt nok kommentere Langballes tåbeligheder.

      Kommentar by Fritænker — 26. januar 2010 @ 21:03

    24. Lidt OT:
      Radikal Islam, nu også i Bangladesh (har sikkert været der længe, vi hører bare ikke så meget om det):

      http://jp.dk/udland/asien/article1959984.ece

      Vi er godt igang i DK: Gå efter ofret, ikke efter gerningsmændene….

      Kommentar by hp — 26. januar 2010 @ 21:11

    25. Der burde være en seriøs gennemgang af det, Langballe skrev.
      Her er mit forsøg på 10 minutter:

      1) Var det han skrev faktuelt forkert, eller faktuelt rigtigt?
      Svar: det var faktuelt rigtigt. (Ingen betvivler vel dette? Blot to muslimer har gjort, hvad Langballe beskrev, er det faktuelt korrekt at muslimer gør det)

      2) Hvad er så problemet med at han skrev som han skrev?
      Svar: det er unuanceret og upræcist.

      3) Ville vi ønske et sådant emne taget op i TV mens børn så på?
      Svar: nej, skån dem for dele af virkeligheden indtil de bliver større.

      4) Skal alle mennesker behandles som børn?
      Svar: nej

      5) Er det emne Langballe skrev om et vigtigt problem for samfundet?
      Svar: det kommer an på, hvor stort det er. (Antal kvinder, der “æresdræbes” og “onkelvoldtages” af muslimske mænd forhold til af mænd generelt)

      6)Hvor stort er samfundsproblemet?
      Svar: et emne for medierne, hvis de “gik efter bolden, i stedet for efter manden” Jeg ved det ikke.

      7)Hvis problemet er stort er det så godt, at det bliver taget op?
      Svar: ja

      8)Hvordan kan vi finde ud af, om problemet er stort?
      Svar: ved at tage emnet op

      9)Hvad er ulempen ved at tage emnet op?
      Svar: Mange folk føler sig uretfærdigt mistænkeliggjort

      10)Er det muligt at få større fordele, og mindre ulemper i denne sag?
      Svar: En mere præcis formulering fra Langballes side havde været ønskeligt. En større forståelse fra politikere og medier af hvad Langballe faktisk skrev, og ikke af hvad de tror han skrev ville være ønskelig.

      11) Kommer der flere af denne slags sager fremover?
      Svar: ja

      12) Hvad bør der gøres i gentagelsestilfælde?
      Svar: En mere præcis formulering er nødvendig fra fremtidens kritikere. Mange står på spring for at misforstå. Der tabes ikke meget ved at være præcis i sine formuleringer. Der vindes meget. Medierne vil altid søge at vinkle historien, så den lyder af mest, mens andre politikere bevidst vil fordreje.

      13) Hvad kunne Langballe have skrevet i stedet ?
      Svar: eksempelvis at “alt for mange muslimske mænd” opfører sig på den beskrevne måde også i Danmark, i stedet for at skrive at “muslimske mænd” gør.

      Kommentar by Ole — 26. januar 2010 @ 22:12

    26. Ny pinlig sag for DF. Folketingsmedlem sviner mor til i et svar:

      ‘Hvor dum har man lov at være?’.

      Sådan spørger trafikordfører for Dansk Folkeparti, Kim Christiansen, i en mail til Anita Jakobsen, skriver Information.dk.

      Hun har skrevet til flere folketingsmedlemmer for at gøre opmærksom på, at hun er kommet i klemme i den nye forældreansvarslov, fordi hendes søn mod hendes vilje har samvær med faren.

      Men ifølge Kim Christiansen fra Dansk Folkeparti handler morens sag slet ikke om Forældreansvarsloven. Den handler om det faktum, at faren, hun er raget uklar med, er muslim:

      – Det er da klart, at når man har at gøre med så fremmedartede kulturer og opfattelser af ægteskabets stilling og fader- og moderroller, som vi har, når vi taler om muslimer, jamen, så kommer man i de her situationer, siger Kim Christiansen.

      http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1289447.ece

      Kommentar by Fritænker — 26. januar 2010 @ 23:54

    27. Det er pudsigt som der er mere skraldespandspresse og smudsomtale om Krarups udtaleleser hvad angaar muslimske maends behandling af koner (polygami) og doettre end der er naar de rent faktisk bliver slaaet ihjel, voldtaget, skamferet, taesket eller overhaeldt med syre.

      Og nogen af os ved at det er muslimsk kultur der retfaerdigoer det. Det ved vi fra muslimerne selv, naar de taler med hinanden i deres nazilignende fora, moskeer, eller deres jihad-tv.

      Kommentar by DanskeriTN — 27. januar 2010 @ 02:02

    28. #26. Ja fy da føj , sådan at sige at man har et problem hvis man får børn med en muslim, det er jo grebet helt ud af den blå luft.

      Kommentar by PB — 27. januar 2010 @ 09:37

    29. …trods de mange år i Danmark udtaler Hamid El-Mousti gebrokkent på sin YOU TUBE-“RAP-VIDEO” bl.a.: “..jeg står for skud” !
      Kan en sms-kæde mon opklare hvad han ønsker med dette udsagn??

      “Bedsteforældre for Analkløe” samt “PsykoSomalisk Forening” vil gerne oprette en Facebook-støttegruppe for H.M.E! (?)

      Kommentar by svinsk dansker — 27. januar 2010 @ 11:17

    30. Troede ikke at man skulle se DF krybe for islam. Nu lider de også under ytringsfriheden.

      Kommentar by flaben — 27. januar 2010 @ 15:05

    31. -> Fritænker

      Ang. “Langballes tåbeligheder”

      Langballe ved udmærket, at DF i kraft af sit fokus, skal være langt mere præcis end andre partier, men det var nok bevidst, og mere en utidig provokation end dårligt politisk håndværk. Når islam er emnet hører medierne ikke hvad Hedegaard eller DF’ere siger, men leder efter citater de kan bruge til at understøtte sandsynliggørelsen af den ihh åhhh så racistiske højrefløj. Ingen fra kritikerfløjen har eksempelvis henvist til Hedegaards forfatterskab om emner der berører problematikken. Hvis det meget omtalte citat vitterlig var essensen af Hedegaards holdning/analyse, så vil der jo være oceaner af citater der kunne hentes frem og udbygge historien. Det gør journalisterne ikke. De ved udmærket, det isolerede citat ikke var dækkende.

      Det ville fryde mig hvis Langballe lavede en post-provokation. Langballe i nyt interview: “Muslimer begår ikke æresdrab. Incest er ukendt i islam. Jeg tog fejl.”

      “De sidste fire dag har været en yderst pinlig omgang for… alle islamkritikere…”

      Det er noget vrøvl. Undertegnede for mine. Du står til ansvar for dine ytringer. Hedegaard for sine og TFS. Langballe for sine og DF.

      Kommentar by Kim Møller — 28. januar 2010 @ 15:54

    32. Genial tanke, tænk hvis alle i slam kritikkerne offentligt sagde, vi bør alle underkaste os i slam, fordi det sandheden, vi bør indfører sharialoven og alle kvinder skal i “sagens tjeneste” ifører sig hovedaffaldssække.
      Ja, ligefrem tvinge socialdemokraterne og resten af den sorte volds vensterfløj plus de Radigale idioter, til i “integrationens” og globaliserings tjeneste, at “imødekomme” de islamiske krav meget bogstaveligt, kræve alle offentlig ansatte kvinder i “integrations hovedaffaldssække” og halv arveret for kvinder og børnene automatisk tilhører manden, også de gifte kvinder skal underlægges manden, jo, lad dette overgå de stupide kvinder, der ikke har læst på lektien om i slams kvindeundertrykkelse.
      Og jo, jeg er kvinde, som bekendt er kvinder, kvinder værst!
      Det kunne måske virke som et “wake up call” for de satte selvfede vensterfløjs kvinder.
      Desuden tror jeg en tvangs hovedaffaldssæk på mit hoved, ville de enfoldige mussi-mænd nok komme til at fortryde.
      Bekæmp i slam, det vejen frem.

      Kommentar by li — 29. januar 2010 @ 00:43

    33. […] Uriasposten 26 januar 2010 – Transkription af interview med Hamid Al Mousti – Herre Gud, hvem læser kronikker […]

      Pingback by Denmark: Immigrant politician Hamid El Mousti stirring up hatred against Denmark » Balder Blog — 19. februar 2010 @ 23:42

    34. […] krølle på halen, forsøgte Hamid El-Mousti at råbe muslimer op via Sms-kæde, for hvis den ”breder sig til hele den islamiske verden, så ved man aldrig, hvor det […]

      Pingback by Efterskælv « Generaliseringer — 6. april 2010 @ 03:17

    RSS feed for comments on this post.

    Leave a comment

    Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

    Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

     

    

     

    Vælg selv beløb



    Blogs


    Meta
    RSS 2.0
    Comments RSS 2.0
    Valid XHTML
    WP






    MediaCreeper