13. november 2020

Arabisering: ‘wallah koran’, ‘ved koranen, jeg dræber dig’, ‘jeg chopper dig’, ‘wollah jeg dræber dig’…

Ekstra Bladet fortæller, at en 30-årig mand natten til torsdag blev anholdt på Nørreport Station, nu er sigtet for vold. Han havde truet betjentene på livet: ‘du er færdig, du er færdig’, ‘wallah koran’ og ‘jeg nakker dig’. ‘Wallah’ er arabisk for ’sværger ved Allah’, og mon ikke arabiseringen også en dag afspejles i Retskrivningsordbogen. Her et andet aktuelt eksempel fra Aarhus Stiftstidende – Fire anklaget for drabsforsøg: – Wallah, jeg dræber dig.

“‘Der er ikke nogen, der fucker med BB’ og ‘ved koranen, jeg dræber dig’.

Tilråbene skulle have lydt natten til lørdag den 4. januar, da fire mænd, der ifølge anklagemyndigheden tilhører Brabrand-gruppen, BB, angiveligt forsøgte at slå to personer ihjel ved Gudrunsvej.

De fire sidder fredag på anklagebænken i Retten i Aarhus tiltalt for drabsforsøg.

De tiltalte affyrede ifølge anklagemyndigheden flere skud mod den ene person med en gas- og signalpistol, inden de angreb offeret med en kniv.

Under tilråb som ‘jeg chopper dig’ og ‘wollah jeg dræber dig’ blev personen stukket i venstre side af brystet. Offeret måtte bagefter på hospitalet.”

(Gellerup, århusiansk centrum for udanske gloser)

Oploadet Kl. 01:48 af Kim Møller — Direkte link14 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/114932/trackback

14 Comments »

  1. Der er ikke plads til meget andet end islam i deres små hoveder. Når en bror koldblodigt skyder sin egen søster, så er der ikke megen håb for menneskeheden.

    http://www.uriasposten.net/archives/114883

    Kommentar by tavsen — 13. november 2020 @ 01:55

  2. Integrationen af de notorisk uintegrerbare kører bare på skinner i dagens Danmark, hva’?
    Man fornemmer virkeligt det lyse danske sind, og den danske folkeånd hos de nye danskere, gør man ikke?
    Det kan da ikke vare længe nu, før de ligefrem bryder ud i sang, og ‘var du dus med himlens fugle’ bliver det nyeste tema, der kalder de troende til bøn…

    Kommentar by Kimski — 13. november 2020 @ 02:05

  3. “De få der chopper de mange..”

    Kommentar by Per — 13. november 2020 @ 02:09

  4. Kan huske da man kastede sten efter Ambulancer og brandfolk, som skulle slukke brand. Det er vist over 20 års tid siden cirka. Støt SIAD. http://www.siaddk.wordpress.com . Trods alt. God fredag og weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 13. november 2020 @ 04:12

  5. Først på Uriasposten her http://www.uriasposten.net/archives/114915#comment-5402130, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 13. november 2020 @ 06:58

  6. Hvorfor er vi umulige at raabe/staa op for vores land,sprog og kultur
    Quote
    ” Det er maerkeligt at fysisk mod skulle vaere saa almindligt i verden og moralsk mod saa sjaelden”
    Mark Twain

    Kommentar by dunk — 13. november 2020 @ 07:28

  7. Mangler vist i overskriften : Jeg knepper dit koeleskab, jeg puler dit gangstativ, jeg voldtager din udstoppede hamster, jeg halshugger din stumtjener m.fl. …

    Kommentar by krassisten — 13. november 2020 @ 07:34

  8. Det er væsentligt hvem ofrene er, for disse interne araberopgør er der masser af, der hvor det bliver virkelig ubehageligt er når det er os det går ud over!

    Kommentar by Den Nervøse — 13. november 2020 @ 07:55

  9. @7, krassisten:
    Jeg knepper dit cykelstyr, jeg boller dit komfur, jeg piller din næse af, jeg spytter på din sognepræst og voldtager dine synåle. Finally “I’ll fart in your general direction”.

    Kommentar by Gustav Jensen — 13. november 2020 @ 08:31

  10. Muhamedanere! Bliver aldrig civiliserede.

    Kommentar by Bastardo — 13. november 2020 @ 08:51

  11. Danmark er en døende nation, ligesom flere andre nationer der har nedlagt deres grænser og har ladet kulturfremmede evigheds-turister strømme ind. Bare få km fra København, lidt mod øst, flyder blodet allerede rigeligt pga. hverdagsterror. Danskerne er så småt begyndt at forstå hvad der foregår, men pga. vælgerbedragere som Lars Quisling, DF-Tullesen, Pia K og mange flere, er vi ikke kommet ud af stedet siden de radikales forræderi i 1983.

    Der vil komme FLODER AF BLOD I GADERNE, spåede Enoch Powel allerede for en del år siden, og Glistrup advarede på samme måde. Nu indser flere og flere at deres spådomme snart kan blive virkelighed, men nu er det måske for sent?

    Kommentar by BENT A — 13. november 2020 @ 08:53

  12. De ikke-vestlige fremmede skal ikke integreres eller assimileres. De skal slet ikke være her.

    Kommentar by Peter Nielsen — 13. november 2020 @ 16:42

  13. dunk — 13. november 2020 @ 07:28:

    sikkert fordi, venstrefløjen og RV (+), siden 1968, har infiltreret alle stats-institutioner og statsts-støttede organisationer/foreninger med deres udsendinge!
    – og samtid/der igennem har fået oparbejdet efterfølgende generationer, til underdanige “samfunds”følgere, der er dybt afhængige, af de udlovede goder …

    Kommentar by M.S. Carstens — 13. november 2020 @ 22:21

  14. Det Danmark du kender…

    Kommentar by Revisoren — 14. november 2020 @ 09:28

RSS feed for comments on this post.