21. november 2020

Dashcam: Åby Ringvej ved Edwin Rahrs Vej, fredag d. 21. november 2020, Kl. 16.22

Tilfældigt kom jeg forbi krydset Edwin Rahrs Vej/Åby Ringvej i går, som jeg tidligere har blogget om i forbindelse med trafikdrabene på 21-årige Ida Philbert Vangsø Ottzen (2018) og 23-årige Katrine Lilleøre Holm (2020). Førstnævnte blev dræbt i fodgængerfeltet, og straffen blev takseret til ‘Én måneds ubetinget fængsel og frakendelse af kørekortet i ét år’. Han undgik udvisning.

I går eftermiddag Kl. 16.22 stoppede jeg for gult. En bil til venstre for mig tror ikke han kan nå at bremse ned, og fortsætter over. Lige efter vælger ejeren af en større BMW at trykke på speederen, og køre over for rødt. Han bremser for ikke at ramme forankørende.

Screencaps

Oploadet Kl. 10:05 af Kim Møller — Direkte link23 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/115126/trackback

23 Comments »

  1. Er det muslimer?

    Det er mere end fire år siden, at en 33-årig tysk kvinde fra Recklinghausen ved Tyskland blev dræbt, da nogen sendte en 30 kilo tung betonflise ned fra en motorvejsbro ved den fynske by Skallebølle.

    Flisen ramte bilen, hvor den dræbte kvinden, Nelli Gosmann, der sad på bagsædet, og invaliderede hendes 36-årige ægtemand, der førte bilen, for resten af livet. Deres dengang 5-årige søn slap med små skader.

    Kvinden døde den 21. august 2016, og sagen er endnu ikke opklaret, men nu tager Fyns Politi hul på en lang række afhøringer. Det skriver Fyens Stiftstidende.

    Politiet oplyser til Fyens Stiftstidende, at mellem 65 og 70 unge mennesker fra den samme forstad til Odense, Tarup, er kaldt ind til afhøring.

    Afhøringerne bliver foretaget, efter politiet har kunnet drage en kobling mellem den betonflise, der dræbte den tyske kvinde, og et byggeområde, der forud for stenkastet havde været udsat for flere tilfælde af hærværk. Flisen stammer formentlig fra byggeområdet.

    Det har tidligere været fremme, at politiet har kunnet koble dna-spor fra tre hærværkssager i forstaden til en sag fra september 2017, hvor en 40 kilo tung sten blev kastet ned fra en motorvejsbro blot få kilometer fra den bro, hvor flisen, der dræbte den tyske kvinde, blev skubbet ned, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 21. november 2020 @ 10:33

  2. Arabisk trafik”kultur”!

    Kommentar by Den Nervøse — 21. november 2020 @ 10:33

  3. Stor bil der koster det hvide ud af øjnene i daglig drift. De er måske på vej ud med mad fra fætters pizzaria

    Kommentar by k.m. — 21. november 2020 @ 10:34

  4. Jeg kan ikke rigtig se, om det er en 7-Serie (som ministerbiler) eller en 5-Serie, men et lækkert BMW køretøj er det uden tvivl.

    Og med mange hestekræfter alt andet lige, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 21. november 2020 @ 10:39

  5. NotariusUmulius — 21. november 2020 @ 10:39

    Kan du ikke benytte en direkte linje til Uriasposten i stedet for at spamme hvert blogopslag til med kommentarer, der ikke er relevant for opslaget?

    Kommentar by Børge-Muhammed — 21. november 2020 @ 11:02

  6. Fredag aften målte politiet en bil i Øresunds tunnelen til at køre 274 km/t føreren var Svensker, måske ikke etnisk Svensker, senere målte politiet en bilist til 205 km/t på samme strækning hvor der må køres max 90 km/t, straffen for disse lovovertrædelser er åbenbart for lave, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 21. november 2020 @ 11:14

  7. Færdselsregler er jo et klart eksempel på hvidt overherredømme, altså et element i den strukturelle racisme. Fat det dog!

    Kommentar by ino — 21. november 2020 @ 11:35

  8. Børge-Mahomad, finder du nogle af de andre indslag relevante?
    “die dumme dänen” ligger som de har redt og bøjer nakken!

    I dag forsøger Politiet(Justitsministeren) at begrænse Traktor-bonde-demonstrationen i Århus og København.

    Men at sætte en simpel overvågning op i omtalte kryds, går ikke, EU skal spørges først! til trods for ulykker med dødelig udgang, latterlige domme til følge.

    At tage fat i perkerne er uhåndterligt( Eks: covid19 spredning på vestegnen) og giver for meget arbejde.
    Det er meget lettere med “die dumme dänen”, der er velfærdsdopede og stadig tror på demokrati og RetsStat.

    Vend jer til det, bliv siddende bag skærmen og kom med mere irrelevant ævl(som EmmaGad) uden risiko. Hvornår er nok, nok?

    STEM NB! SIAD! Støt GI! Støt UP! Ud af EU&FN! Støt SK! Støt TommyR! Direkte Demokrati NU! Kun 37 på hoPPeborgen! Luk DDR!
    P.

    Kommentar by Piotr — 21. november 2020 @ 11:54

  9. XX529XX…
    Overvejet 4K, Kim?

    Kommentar by Skatteyderen — 21. november 2020 @ 12:17

  10. Og hvorfor står politiet ikke i det kryds nærmest permanent? Jeg kan huske politiet stod på lur ved nye skiltning vedrørende overgang ved jernbanen da jeg var knægt. Der stod på så på lur for at tage samtlige folkeskole elever som krydsede der hver dag for at komme i skole… Er det virkeligt svært for politiet at tilsidesætte resourcer fra sådanne operationer så de kan overvåge danmarks værste dødskryds?

    Kommentar by ET — 21. november 2020 @ 12:29

  11. Når i ser de optagelser og undrer jer over hvorfor det vejkryds stadig er uden kontrol, så husk at århus politistation har et muslimsk bederum..

    Kommentar by Per — 21. november 2020 @ 12:30

  12. @K.M min eks-svoger leasede en stor porsche en overgang. Vi drillede ofte med om han var blevet pizzabud.

    Kommentar by W — 21. november 2020 @ 12:44

  13. -> Skatteyderen

    Det er ikke et af de billige, og jeg tror slet ikke man kan få højkvalitetsoptik til Dashcams. Har den her: https://www.dcams.dk/collections/dashcams/products/full-hd-dashcam-med-wifi-gps (1440 px-bredde).

    Kommentar by Kim Møller — 21. november 2020 @ 12:59

  14. Arabisk trafikkultur eller muslimsk hverdagsterrorisme? Det er nok begge dele.

    Der er ikke meget prestige i en sort Audi eller BMW nu om dage. Hvem gider køre rundt og blive antaget for at være en muslimsk hashpusher fra ghettoen. Det er kedeligt for tysk bilindustri.

    Kommentar by JC — 21. november 2020 @ 13:23

  15. Kommentar by Kim Møller — 21. november 2020 @12:59

    Der findes ægte 4K dashcams, men det bedste koster over 8000,00 kroner: https://dashcameras.net/best-4k-dash-cams/, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 21. november 2020 @ 13:27

  16. Kommentar by JC — 21. november 2020 @ 13:23

    Til gengæld er Mercedes-Maybach stadig en tysk luksusautomobil forbeholdt den velhavende, hvide, kristne mand og ikke perkerne, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 21. november 2020 @ 13:30

  17. Til politiet: Sæt dog permanent hastighedskontrol og overvågning op de steder hvor der køres råddent. Hvor svært kan det være.

    Kommentar by JC — 21. november 2020 @ 13:32

  18. navnet lilleøre holm …..? er det et familiemedlem til de kendte præste familier? jeg synes , at kunne huske at hun vat teologi studerende. er der nogen der ved det?

    Kommentar by heisahero — 21. november 2020 @ 16:10

  19. Lilleør ikke Lilleøre

    Kommentar by Træt — 21. november 2020 @ 16:31

  20. Det er værre ved krydset mellem Paludan-Müllers Vej og Herredsvej. Der ser du jævnligt folk der kører over for fuldt rødt fordi der jo ikke kommer nogen fra venstre. Ikke et sent gult lys, men fuldt ud ignorere lyskrydset.

    Kommentar by Magnus Pedersen — 22. november 2020 @ 10:09

  21. Have not seen so many traffic lights before, six red lights. so it is some mental illness, muslim illness? how do you get mney to get a car no one with a real job can afford? And how do you get a license when you speed through a intersection when you are supposed to slow down and pay extra attention?

    the garbage do not care. it is not their kids they kill and cause trauma and tragedies. but if a father would track his family down and pay them pack with interest when it would be a different story.

    like that pedophile in florida. that molested a minor and got freed the same day, someone killed the pedophile and dumped the body without a head on the lawn of the judge.

    where is the police? They are in the office jerking off or whatever they are up to and wait for the bad weather, so they can “patrol” when no one is outside or chasing lars andersen with a team of 5-10 garbage asswipes.

    just publish the garbage number plates on the internt so people find out where these garbage live. my guess is that if yoiu have a luxury car then you are probably involved in criminality.

    Aufwachen jetzt!

    Kommentar by Erwache — 22. november 2020 @ 11:40

  22. Heldigvis er Mercedes-Maybach og Mercedes-AMG kun for hvide, rige mennesker og ikke de sorte svin og jungleaber fra MENAP landene (Mellemøsten, Nordafrika, Afghanistan og Pakistan 🥴🤮🥴), forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 22. november 2020 @ 19:37

  23. Køre ofte forbi det kryds. Har oplevet vanvidsbilister, der skulle blære dem med at pyntelysene i trafikkryds ragede dem en papand med høj hastighed, for at presse Deres ego hen over trafikken. Men ikke i det kryds….undre mig ofte over hvilke milliardærer der har råd til at køre ud derfra (Bentley, Store bimmere, og Porche), men det er også en udkørsel til det nordlige Århus fra Motorvejen (Silkeborg Herning) via Edwin Rahrsvej. Nuvel ikke det store herfra. Støt SIAD. http://www.siaddk.wordpress.com. God mandag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 23. november 2020 @ 08:52

RSS feed for comments on this post.