1. december 2020

Lundtoftegade vil bekæmpe ghettoprædikat med en parade, hvor der ‘rituelt’ foretages en ‘nærhealing’

Jeg har lige mærket efter. Nej, min holdning til ghettolisten har ikke ændret sig trods stofbannere, og badutspringer-happenings såsom ‘nær- og fjernhealing’. Min første tanke var at smide de to ‘kunstnere’ ud af Lundtoftegade, for på den måde at forbedre de ministerielle tal. Men de har jo nok et arbejde, for de bor på pæne adresser i Hellerup og Islands Brygge. Hvis de flyttede ind, så ville det i så fald hjælpe lidt, og hvis den eks-kriminelle beboerformand samtidig flyttede ud, så ville det rykke nogle procenter. Jeg ville nok stadig betragte Lundtoftegade og resten af Nørrebro som en ubehagelig ghetto, men ikke alle kan nås.

Fra Politiken.dk – De vil fjernes fra ghettolisten. Og nu tager de helt usædvanlige metoder i brug.

“Beboerformand i AKB Lundtoftegade på Nørrebro Søren-Emil Schütt står efter eget udsagn »med ryggen mod muren«. Efter at have prøvet at få Lundtoftegade af ghettolisten i flere år, mener han, at det er på tide at prøve noget nyt. Ved hjælp af billedkunst, performances og ‘nær-og fjernhealing’ vil han forsøge at ændre danskernes bevidsthed og syn på Lundtoftegade.

I seks måneder har han i samarbejde med beboere, kunstnere og kunstinstitutioner skabt tre happenings, hvoraf den første, fremvisningen af to 250 m2 store bannere skabt af kunstneren Mette Nisgaard Larsen, foregår i morgen.
Ibyen har spurgt Søren-Emil Schütt, hvad det nye kunstprojekt skal gøre godt for. …

‘Vi beboere i Lundtoftegade har det sidste halve år arbejdet sammen med kunstnerne Mette Nisgaard Larsen og Marie-Louise Vittrup Andersen om at producere bannere og masker. Det hele vil foregå i tre dele. Første del er på lørdag, og der vil vi fremvise to store bannere, vi har lavet. Anden og tredje del foregår 29. november, dagen inden ghettolisten udkommer. Der vil vi først afholde en parade, hvor vi rituelt bevæger os rundt om vores boligområde for at lave en nærhealing. Derefter, om aftenen, laver vi en fjernhealing af ghettolisten’.”

(‘Nærhealing’ af Lundtoftegade, 29. november 2020; Foto: Facebook)

“Som I ved, gør vi alt, hvad vi kan for at komme af ghettolisten. Den 29/11 holder vi en stor kunstparade, der skal heale os af ghettolisten. I den forbindelse engagerer vi med mange forskellige spirituelle og kunstneriske mennesker. … I morgen, hvor der er fuldmåne, skal vi skrive breve til Månen. Brevet skal handle om, hvor forbandet ghettolisten er og hvor dejligt vores hjem og område er, og bagefter skal brevet brændes. Når vi brænder brevet, brænder vi alt, hvad der dømmer Lundtoftegade til ghettolisten, og de energier, der bliver frigivet, sikrer, at vi kommer af listen med lethed og ynde.” (Søren-Emil Schütt, Facebook, 30. oktober 2020)

Oploadet Kl. 11:01 af Kim Møller — Direkte link67 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/115375/trackback

67 Comments »

  1. Jeg ved nærmest ikke hvad jeg skal sige, mangfoldigheds-sekten på nørrebro er jo komplet sindssyge i en grad der får de værste imamer til at virke rationelle.

    Kommentar by Per — 1. december 2020 @ 11:34

  2. En pride-parade vil måske kunne ændre mit syn ;-)

    Men er ikke sikker på, om det arabiske befolkningsoverskud vil synes herom :-)

    Kommentar by Anonym — 1. december 2020 @ 11:49

  3. “I morgen, hvor der er fuldmåne, skal vi skrive breve til Månen.”

    Lyder bestemt som en realistisk og effektiv strategi, held og lykke!

    Kommentar by Peter Nielsen — 1. december 2020 @ 12:02

  4. laver vi en fjernhealing af ghettolisten’.”

    Hjalp åbenbart, ghettolisten er nedbragt, 13 ghettoer er opløst, pist væk. I alt er der nu 15 områder på ghettolisten. Så den store ghettopakke ender med at være fuldført i 2030, og der vil slet ikke være problemer med parallelsamfund. HURRA for den røde fløj.

    1. juli 2020 er der i alt 806.607 indvandrere og efterkommere i Danmark, som svarer til 13,8 pct. af den samlede befolkning.

    >>> 518.658 personer har oprindelse i ikke-vestlige lande.”

    Kommentar by tavsen — 1. december 2020 @ 12:09

  5. Hvordan mon Grønjakkerne fra Lundtoftegade har det i dag?

    De var temmelig udskældte i 80’erne, fordi de protesterede imod at komme i mindretal.

    Kommentar by tavsen — 1. december 2020 @ 12:11

  6. Og, hvad skal Vi så forsøge når det viser sig at det heller ikke hjælper. Moské starte massiv hjemsendelser?

    Det er bare et bud!

    Kommentar by Santor — 1. december 2020 @ 12:14

  7. Off-topic (som jeg ikke gider at trykke opdater på 45 gange før den virker):

    Jeg har læst en del artikler i dag om afgørelsen i sagen om drabet på bornholm, hvor to brødre mishandlede en sort fyr til døde. Ikke ET eneste sted i noget medie står der noget om baggrunden/motivet for mishandlingen/drabet. Det virker som om pressen håber på at black lives matter mfl i både danmark og udlandet vil anse det som et 100% racistisk drab, og dermed levere mere nyhedsstof til selvsamme medier når de går amok over det. Nogle terrorister kalder sig journalister.

    Kommentar by Per — 1. december 2020 @ 12:19

  8. Sørgeligt lavt ambitionsniveau at have: at komme af “ghettolisten”.

    Jeg tror ikke, jeg har lyst til at kende Emil. Jeg tror ikke, han er et sødt og rart medmenneske – men til gengæld helt sikkert en fed person med fede meninger! Og den slags er jeg lidt allergisk overfor.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 1. december 2020 @ 12:33

  9. Aaah ja, jeg skulle lige op og staa igen, efter at have grinet roeven i laser mens jeg rullede rundt paa gulvet. For det kan jo kun vaere en joke, selvom det ikke er 1. april, ikke sandt?

    Kommentar by krassisten — 1. december 2020 @ 12:35

  10. Ja ja det skal nok hjælpe med lidt cirkusklovneri og en dosmerhat! Det er vist bare en måde at få fingrene i nogle offentlige midler! Så gør man jo noget for integrationen!

    Kommentar by Den Nervøse — 1. december 2020 @ 12:36

  11. Rablende, skingrende vanvittige, ikke at det kommer som nogen overraskelse overhovedet.

    Der går ikke en dag, uden at jeg takker de højere magter for muligheden for at kunne flygte ud af byerne, for det bliver da værre og værre, med dem der lever derinde, som sardiner i dåse.

    Den er sgu da helt gal med den mentale sundhed, når man begynder at skrive breve til månen, og så også forventer at det virker..

    Er der noget at sige til, at vi får de valgresultater, som os der stadig bidrager til samfundet må leve med?

    Kommentar by Kimski — 1. december 2020 @ 12:38

  12. PLANEN OM AT NEDRIVE TUSINDVIS AF UDMÆRKEDE BOLIGER er rablende idioti. Det er en plan der er fostret i mærkelige hoveder i Venstre. Planen vil koste milliarder, og vil ikke gavne nogetsomhelst. I forvejen er der boligmangel og så høje huslejer at mange lønmodtagere ikke har råd til at bo i store områder af København, Odense og Århus etc.

    Venstre er blevet til et ekstremistisk og asocialt skabsradikalt parti.

    Kommentar by BENT A — 1. december 2020 @ 12:40

  13. Som jeg sagde, reaktionen som medierne ønskede kom hurtigt: https://www.bt.dk/krimi/bwalya-soerensen-om-bornholm-dom-racismen-driver-ned-ad-vaeggene

    Kommentar by Per — 1. december 2020 @ 12:44

  14. Ok BT skrev faktisk om motivet i den artikel, men man bør stadig spørge sig selv hvorfor de først gør det efter bwalya har startet tropperne op.

    PS: Fik nogen nogensinde kigget på om BLM danmark er en officiel afdeling af BLM, eller om hun bare udnytter navnet stikker alle pengene i lommen selv? Jeg regner ikke med at medierne gør det.

    Kommentar by Per — 1. december 2020 @ 12:51

  15. Hvad skulle det dog hjælpe at sprede de kriminelle ud i samtlige boligkvarterer i Danmark? Det er da bedre at vide hvor de er. Politiet er i forvejen underbemandet, og kan da ikke overkomme at holde øje med banderne, hvis bandemedlemmerne bliver spredt ud på tusindvis af adresser ud over landet.

    Lige nu er DR P1 i gang med at tale “racismen” op. Den rabiate Rosa Lund fra enhedslisten får en masse taletid. Hun mener at danskerne er eet stort bundt frygtelige racister, og at MANGE, MANGE FLERE DANSKERE bør sættes i fængsel for racisme/forkerte meninger om indvandrerne. Hun benægter at hun ønsker et tankepoliti, men vil i virkeligheden nok meget gerne have en rød politistat som slår ned på enhver som ikke er politisk korrekt.

    Der var også en vis Qureshi med som var endnu mere fanatisk end Rosa Lund.

    Kommentar by BENT A — 1. december 2020 @ 13:01

  16. OT: Hvordan danske mænd DISKRIMINERES OG ER RINGE STILLET i dagens Danmark, er en anden Urias-debat i dag 1. december. Den burde interessere mange, for den belyser hvordan tusinder af mænd…. af egoistiske, magtsyge og herskesyge kvindesagskvinder og et radikalt system, er gjort til retsløse undermennesker. Læs den selv.

    Kommentar by BENT A — 1. december 2020 @ 13:37

  17. Yju hej, hvor det går, fru kammerherreinde Mette F. Nedbringelse af ghettolisten. De kriminelle flygter.

    Retssagen mod den muslimske vanvidsbilist, der dræbte en ung politibetjent på Langebro, er udsat. Kæltringen er flygtet til England, hvor han er ramt af corona. Der findes mange muslimske læger i England.

    Mon ikke han stadig modtager kontanthjælp,
    alt andet ville da være en krænkelse af hans menneskerettigheder, betjenten har ikke nogen tilbage.

    Kommentar by tavsen — 1. december 2020 @ 14:23

  18. y og t sidder tæt

    Kommentar by tavsen — 1. december 2020 @ 14:24

  19. Tvivler meget på deres tobak er helt lovlig

    Kommentar by redneck — 1. december 2020 @ 14:50

  20. Er set muslimer?

    En bil er kørt ind i en menneskemængde i byen by Trier i det vestlige Tyskland, og ifølge tv-stationen SWR er to personer dræbt.

    Bilen har ramt folk i et område for fodgængere.

    – Vi har flere sårede i fodgængerzonen, som blev påkørt af en bil. Bilen er blevet stoppet, og føreren er anholdt, siger en talsmand for politiet til avisen Bild.

    Politiet opfodrer byens borgere til at holde sig væk fra området, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. december 2020 @ 14:53

  21. Jeg tror egentlig, at nærhealingen vil have større effekt end integrationsprojekter, gadeplans-medarbejdere eller klubber for “unge” “der ikke har noget sted at være”.

    Kommentar by J — 1. december 2020 @ 15:13

  22. At 19:
    Bilen er stoppet, manden er anholdt, og al unødig udgang frarådes?
    Skulle man tage et vildt gæt?

    Kommentar by Bastardo — 1. december 2020 @ 15:17

  23. https://www.bt.dk/krimi/drama-foran-retten-sammenstoed-mellem-lokale-og-demonstranter

    Kommentar by Anonym — 1. december 2020 @ 15:52

  24. Jeg kan ikke få øje på Uffe Elbæk og Sikandar Siddique iført neongrønne tylskørter på ovenstående foto.

    Men de var måske til generalforsamling i Hizb ut-Tahrir?

    Kommentar by Revisoren — 1. december 2020 @ 15:54

  25. Beboerne i et rottehul er normalt gnavere af racen ‘Rattus rattus’; sorte eller brune. Alle sammenlignende forestillinger med nutidige fysiske fænomener er på eget ansvar.

    Kommentar by Gustav Jensen — 1. december 2020 @ 16:41

  26. Per — 1. december 2020 @ 12:19:
    Nogle journalister af MSM arten er åndelige terrorister, men kalder sig folkets forsvarere mod sig selv. Deres motto er: Vi alene vide ingenting.

    Kommentar by Gustav Jensen — 1. december 2020 @ 16:47

  27. Bavian Sørensen er en ghetto rotte.

    Kommentar by Jp — 1. december 2020 @ 17:10

  28. Det jeg ser på billedet, er nogle mennesker der ville være blevet brændt på bålet, dengang danmark var et sundt kristent land, der tog truslen fra djævelskab alvorligt.

    Kommentar by Danskeren — 1. december 2020 @ 17:43

  29. Der findes en noget nær 100% metode til at få et boligområde til at blive forvandet fra at være ghetto til at være et boligområde med velstand og sikkerhed.
    Metoden hedder: #Remigration

    Kommentar by Den Kutteklædte Hævner — 1. december 2020 @ 17:45

  30. VI SKAL SKRIVE BREVE TIL MÅNEN. Jamen det er da nuttet. Og det vil bestemt hjælpe. Så får vi hurtigt et nyt syn på Voldsmose og andre hårde ghettoer.

    Om nogle år er Danmark een stor sammenhængende ghetto med masser af multi-kulti og sødt fællesskab, og til den tid kan vi stoppe al snak om ghettoer og stoppe nedrivningen af rækkehuse, højhuse og store boligblokke m.m. Og i Hellerup og Gentofte osv. vil der være hyggelige bofællesskaber hvor danskere og islamister samles omkring vandpibe-rygning, khat-tygning og stegt gedesteg.

    Oveni vil vi få et meget mere stilfærdigt og velfungerende samfund, efterhånden som alle røde partier bliver afskaffet/udryddet, og alle kvindesagskvinder og politik-kvinder bliver gjort tavse og lærer at holde kæft.

    Kommentar by BENT A — 1. december 2020 @ 18:06

  31. Tysk mand påkører fodgængere på gågaden i Trier i Tyskland! Tysk mand? Eller Tysk muslim? Når der står sådan bliver man lidt skeptisk! Det kan være en fejl, men som regel passer fordommene! Fordomme er som bekendt summen af dårlige oplevelser!

    Kommentar by Den Nervøse — 1. december 2020 @ 18:14

  32. Man tror det er løgn, men desværre sandt at sådanne tumper er opstillingsparate til FT og lign. steder. At det er nødvendigt med forskellige kostbare tiltag (skatteborgerne, altså de få der efterhånden er)betaler festerne. Nå, vi har selv bedt om diverse ulykker.

    Kommentar by NED MED EKSTRAHØRMEREN.. — 1. december 2020 @ 18:36

  33. # 4 Grønjakkerne var ikke aktive i Lundtoftegade men i området omkring Rovsingegade.

    Kommentar by NED MED EKSTRAHØRMEREN.. — 1. december 2020 @ 18:37

  34. Det smarte ved ghettoplanen er den, at de få store ghettoer bliver til mange små ghettoområder. Ikke for at integrere eller assimilere nogen som helst – det er plat umuligt.
    Nej, mange små ghettoer gør det lettere for politi og militær at holder utøjet nede. De brune migranter er simpelthen ikke mange nok til at starte en guerillakrig mod Danskerne, når migranterne bor i små spredte ghettoer. Smart regnet ud.

    Kommentar by Gustav Jensen — 1. december 2020 @ 19:08

  35. Jeg forstår hvorfor det går ned af bakke for gamle Danmark ….

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 1. december 2020 @ 19:11

  36. Svampe, fjolletobak og næssne fremmer kolbøtte filosophie. Og disse organismer har alligevel stemmeret.

    Kommentar by Oppenhaimer fan — 1. december 2020 @ 19:15

  37. Næse-sne. Rettelse

    Kommentar by Oppenhaimer fan — 1. december 2020 @ 19:16

  38. Når historikerne om 100 år finder billedet til artiklen frem, vil de skrive vidt og bredt om, hvor uhyre socialt anlagt venstreorienterede kvinderne var, tilbage i det tidlige 21’ende århundrede:

    Selv midt i november måned og i bidende kulde, troppede de troligt op på veje og stræder over det ganske land, for at tørre deres lagner sammen i fællesskab.

    Og det vil så lægge grund til myten om, at konceptet en tørresnor, af en eller anden mystisk årsag, var røget i glemmebogen for det store flertal.

    Sammen med fornuften…

    Kommentar by Kimski — 1. december 2020 @ 19:22

  39. Efterhånden skulle man tro, at medierne trykkede artikler fra Rokokoposten hver dag, for man tror ikke sine egne øjne. 😳 Verden bliver da mer og mer gak! Og er det ikke en vodooo-n@ger, der står der med heksehat og trommer til at mane onde magter frem?? Godt, at jeg slap ud af København! Det er en syg, syg by. Ingen corona eller perkere her – kun dejlig gyllelugt. Jeg er lykkelig.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 1. december 2020 @ 19:26

  40. Iøvrigt: må Mette Fupsen snart gå af, og EU lægges øde! Sidstnævnte har bragt islams mørke, død og ødelæggelse over sagesløse europæere. Det er også de fremmede, der lægger vores økonomi i ruiner. For at forlade ghettoerne, tilbydes de 60.000 kr i flyttehjælp, og så regner de dovne køtere vel med, at kuffar kommer og pakker deres habengut, for de kan jo ikke selv, da de lider af PTSD. .

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 1. december 2020 @ 19:33

  41. # 25 Danskeren
    Rettelse, “dengang danmark var et kristent land”

    Kommentar by Danskeren — 1. december 2020 @ 19:42

  42. #36 Danskeren

    Rettelse, Danmark staves med stort, det burde de fleste danskere vide.😁

    Kommentar by Jack Achaius — 1. december 2020 @ 20:00

  43. De dyrker SINDSSYGE – Politiet er de mest SINDSSYGE

    Kommentar by Ronkedor — 1. december 2020 @ 20:37

  44. Danmark er endt som et lille vedhæng til det af fem feminister styrede EU, og derfor kan det godt forsvares at skrive danmark med lille d.

    Kommentar by BENT A — 1. december 2020 @ 21:04

  45. Allerede i 1500 tallet forudså Martin Luther at der kunne komme en invasion af muslimske islamister. Derfor skrev han sangen “og myldred djævle frem på jord, og os opsluge ville”. Og han fortsatte “lad rase mørkets drot, med løgn og mord og spot”.

    Ja, bare lad troldene rase, for Gud han er så fast en borg, mente Luther. Og Luther fik ret. For det var netop kristendommen som bevirkede at Europa fik slået store angreb fra tyrkernes side tilbage, som f.eks. ved Wien 1683.

    Kommentar by BENT A — 1. december 2020 @ 21:23

  46. BENT A

    Hvad skrev Luther om Jøder og Pave Rom
    /katolikker i samme tekst? 😁 Ja den var ikke helt god var! Muslimer var vildfarede ifølge Luther og skulle som sådan ikke bekæmpes, derimod skulle jøder, deres helligdomme og magt brændes ned til jorden. Pave Rom aka katolikker var djævlens tveæggede hale og det værste i guds rige!

    Lær nu din historie højrerabiate skumskiderhvalp !

    Kommentar by Jack Achaius — 1. december 2020 @ 21:43

  47. Jeg kan nemlig min lille katekismus modsat en udansk rabiat nulbon som dig BENT A😘

    Kommentar by Jack Achaius — 1. december 2020 @ 21:46

  48. Fuck off Jackass

    Kommentar by Træt — 1. december 2020 @ 22:11

  49. Heeling kræver accept af den/den objekt man vil stille sig til rådighed for for, at sende healing til, for uden modtager er der ingen healing.
    Heeling er mentale energier, man sender ud, som skal modtages, accepteres og optages som energi-tilskud til selverkendelse, af den/det, som healingen er rettet mod.
    Derfor tror jeg, at de nærmere heelede deres egen selvretfærdighed, end at de heelede de grundlæggende problemer.
    – men det kan da godt være, at mangt en eller flere, nu føler sig uvel og fortrækker til andre “energizoner”, hvor de bedre kan samleve med folk på eget energi-niveau.

    Det må da være racistisk, på den måde at jage energier/folk væk, som ikke lige er på højde med ens egne tiltroede energier?

    Hvad mon disse “healere” lever af?
    – for det kan da vel ikke være venstrefløjsere der sådan jager andre væk???

    Ps. for at “heale” skal man være i stand til, at sænke sine hjernesvingninger til ca.10 svingninger pr. sekund (lig indsovnings fasen) mens seancen står på og det er da vist temmelig svært, når man samtid er fokuseret på, at tiltrække max opmærksomhed udefra?

    Tro kan jo som bekendt flytte bjerge, spørgsmålet er så her:
    Hvor flytter bjerget så hen? / er det skjult forsøg på at rense egen baghave for de gæster de selv har inviteret og lever af?? eller er de selv ghetto-bidragere, ved livet på offentlig forsørgelse???

    Kommentar by M.S. Carstens — 1. december 2020 @ 22:15

  50. Triggered much Træt 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Kommentar by Jack Achaius — 1. december 2020 @ 22:16

  51. Achaius forstår, ligesom “np”, hverken spøg, ironi, satire eller andet der ikke skal tages helt bogstaveligt.

    Men det er jo sådan det er med røde rejer og åndelige dafnier.

    Kommentar by BENT A — 1. december 2020 @ 22:26

  52. En dafnie er åndeligt en del højerestående end en lammehale som dig BENT A 🤣

    Kommentar by Jack Achaius — 1. december 2020 @ 22:37

  53. Tilegnet Jack achaius

    https://youtu.be/3paZoyU-1aE

    Kommentar by Ronkedor — 1. december 2020 @ 22:47

  54. Jackass – Bent A har ret! Læs op på Luther! Han var fortaler for krig mod tyrken.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 1. december 2020 @ 23:13

  55. Fjernehealing forekommer ikke specielt effektiv når vi betragter sundhedssektorens optagethed. Eller- jeg sætter forkerte betydninger bag begreberne.
    https://www.youtube.com/watch?v=gQEGSar9V_k

    Kommentar by Peter Buch — 1. december 2020 @ 23:14

  56. OT – Jeg er flyttet til et landområde, og jeg er PISSETRÆT af at høre om corona i eet væk (har pga deres NWO ævl ikke fornyet mit tv abonnement ) og træt af at skulle ha maske på , når der ingen tilfælde er her!! Lede svinede politikere! 😡 I bør tjekke Folkebevægelsen for frihed, hedder den vist på fb, og det strømmer til med medlemmer der, vist over 100.000 nu. Se også lige her, og vågn op, for Mette Fupsen arbejder på at kunne tvinge vacciner i røven på os – eller sende os i tvangsisolation. https://youtu.be/b8WFlOFnrIE

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 1. december 2020 @ 23:20

  57. Videoen er m Søren Ventegodt, som fortæller om en dom i Portugal. Corona-testen viser falsk positiv i 97% tilfælde!! Meget alvorligt.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 1. december 2020 @ 23:22

  58. Løsriv Jylland

    Hold nu kæft bette uvidende højrerabiate skumskiderhvalp af en snothvalp!

    “Even if they(the jews)were punished in the most gruesome manner that the streets ran with their blood, that their dead would be counted, not in the hundred thousands, but in the millions… they are the devil’s children, damned to Hell”

    Martin Luther 1523

    In On War Against the Turk, Luther is less critical of the Turks than he is of the Pope, whom he calls an anti-Christ, or the Jews, whom he describes as “the Devil incarnate”. He urges his contemporaries to also see that some Turks, guided by their beliefs, had good intentions. He refers to some who were favorable to the Ottoman Empire “who actually want the Turk to come and rule, because they think that our German people are wild and uncivilized – indeed that they are half-devil and half-man”

    SÅ IGEN “Løsriv Jylland” bette nytteløse skumskiderafkom, HOLD DIN KÆFT HVIS DU IKKE VED HVAD DU SNAKKER OM ELLER FORSVARER 🖕

    Kommentar by Jack Achaius — 1. december 2020 @ 23:39

  59. BENT.A,- jeg er helt enig. strategien med at sprede problemerne ud over det hele , vil bestemt ikke styrke de danske samfund. tværtimod svækker og underminerer det os selv meget voldsomt ,nu og ind i fremtiden. jeg forstår ikke hvorfor det ikke påpeges eller debattere meget mere, hvor smart er strategien egentligt?

    Kommentar by heisahero — 1. december 2020 @ 23:47

  60. strategien om at skrive brev til månen , for at komme af ghetto listen , vil jeg meget gerne give min fulde støtte.det synes jeg er en rigtig god ide.

    Kommentar by heisahero — 1. december 2020 @ 23:49

  61. Det lyder som en tosset happening.

    Men jeg vil give beboerne medhold i at “ghetto” er en forfærdelig betegnelse. Tidligere regeringer + medierne skulle aldrig have gjort det ord officielt.

    Man kan heller ikke løse det ved at rive en masse blokke ned. Det er hul i hovedet at destruere boliger.

    Den virksomme løsning af kriminalitet blandt indvandrere er – udvisning.

    Måske også en form for langvarige vilkår for dømte, hvor de kan blive overvåget i relativt mange år. Forbud mod at bosætte sig i samme område igen. Pålæg om at have et normalt arbejde. Alt sammen med henblik på at man fjernes fra det miljø man har været kriminel sammen med.

    Fængsel er derimod ikke specielt gavnligt, især ikke hvis man bliver sat sammen med en masse andre muslimer. Og det er også dyrt.

    Vi skal udtænke en helt anden slags fængsler for dem, men helst udvise.

    Idéen om fangelejre på Grønland er ikke uaktuel – vi vil høre politikere bringe det på bane inden for de næste ti år, alt efter hvor slemt kriminaliteten udvikler sig.

    Kommentar by Casper — 2. december 2020 @ 00:54

  62. P.S. Det ligner en KKK-hat.

    Kommentar by Casper — 2. december 2020 @ 00:55

  63. Det var ikke den almindelige jøde Luther ville straffe. De jøder han omtaler er/var i samme kategori som nutidens islamister.

    Luther og muslimerne https://luther-2017.dk/luther-og-muslimer/ fra en ‘anti-Luther’ hjemmeside

    Kommentar by anno — 2. december 2020 @ 01:09

  64. # Heisaro23.47: Min formodning er at det vil bringe uro og kriminalitet ud i hver eneste afkrog på Sjælland, på Fyn og omkring de store byer i Jylland. Hvor man så før i tiden kunne holde afstand til bander, voldsmænd og ballademagere, vil man i fremtiden få dem som naboer eller meget tæt på. De mange nedrivninger koster milliarder af kr. som der kunne være brugt meget bedre. Planen er vistnok udtænkt af fadbamsen og buksetrolden. Antagelig i en brandert. Det må indrømmes at banderne kan få det lidt mere besværligt med at holde sammen, men mon ikke de bare vil drøne endnu mere rundt i trafikken i deres leasede biler?

    Kommentar by BENT A — 2. december 2020 @ 01:12

  65. # Casper 00.54: Politikere vil bringe det på bane…..ja, det vil de, men hvis det er noget som kommer fra de gamle partier, vil det være valgflæsk! Og da indvandringen fortsætter som aftalt i Marokko-traktaten, tyder meget på at danskerne er solgt til stanglakrids. Men det er da muligt at vi kan flytte til Grønland og leve af at sælge isterninger til amerikanerne.

    Kommentar by BENT A — 2. december 2020 @ 01:19

  66. Det er nok rigtigt at Luther tog fejl på visse punkter, for det var ikke et særlig veloplyst samfund han levede i. Der var ingen aviser, ingen telefoner, ingen demokratier, ingen radio, tv eller internet.

    Men det ændrer ikke ved at et kristent og ægte demokratisk samfund er langt stærkere, sundere og mere menneskevenligt end et nihilistisk, kommunistisk, feministisk skin-demokratisk samfund.

    Sidstnævnte samfund er selv-destruktivt og vil ende i idioti, diktatur, statsterror, gangstervælde og millioner af tragedier og dødsfald.

    Kommentar by BENT A — 2. december 2020 @ 01:35

  67. Når den danske folkekirke bekender man sig til det, der kaldes evangelisk-luthersk kristendom, så betyder det ikke, at alt hvad Luther skrev og mente er lov og helligt for folkekirken.

    Et af udgangspunkterne for kristendommen er jo netop menneskets utilstrækkeligheder og fejl, og det havde Luther ved Gud også. Og det betyder, at noget af det, som Luther fremkom med, var et vigtigt bidrag for eftertiden, mens andet ikke var det.

    Denne enkle tankegang er åbenbart svær for anti-kristne socialister at forstå. Men som mental træning kan de forestille sig kommunismen, som på den ene side har resulteret i ufattelig lidelse, død og ødelæggelse, men som på den anden side betragtes af kommunister som noget absolut godt.

    Kommentar by traveler — 2. december 2020 @ 10:51

RSS feed for comments on this post.