14. december 2020

Kønspolitisk aktivisme: Unfair at drenge ikke kan blive luciabrud – “… lært børnene, at de kan sige fra”

Som altid, når medierne kører den slags historier, så står der venstreorienterede bag. Drengens mor er journalist, der har haft ansættelse på DR, TV2 og Politiken. At dømme efter hendes digitale aftryk, så har hun ideologiske præferencer i retning af Alternativet, har arbejdet frivilligt for Dansk Flygtningehjælp, og det er således ikke en drengs indignation over oplevet uretfærdighed, men mere en mors kønspolitiske aktivisme. Hun er i øvrigt selv tidligere ansat på TV2 Fyn, der oprindeligt fandt historien væsentlig.

Fra TV2 Online – 7-årig dreng måtte ikke være luciabrud i skolen – men så blev han overrasket i TV.

“Da læreren på Odense friskole, hvor Nor går i 1. klasse, spurgte, hvilke piger der kunne tænke sig at være luciabrud, rakte Nor nemlig også hånden op. Han ville gerne være med i lodtrækningen om at blive luciabrud:

– Jeg synes, det kunne være fedt, hvis drenge kunne have lov, og så kunne det også bare være fedt at stå med kronen på, fortæller han i ‘Go’ aften LIVE’.

Men da Nor ikke fik lov at være med i lodtrækningen, opfordrede hans mor, Heidi Callesen, ham til at skrive et brev til hans skoleleder, og det gjorde han. …

Det er Nors mor, Heidi Callesen, der har delt brevet på sin Twitter-profil. Det gjorde hun, fordi hun fik en skuffet dreng hjem fra skole.

– Det var en indigneret dreng, der kom hjem. Han syntes, at det var unfair, at drengene ikke også fik mulighed for at være med i lodtrækningen om at blive den, der skulle gå allerforrest og have hovedrollen, fortæller hun.”

(Mørklødet dreng som luciabrud i Sverige, 2016; Foto: Twitter)

“Jeg synes, det er fedt, hvis vi får lært børnene, at de kan sige fra, hvis noget føles uretfærdigt.” (Heidi Callesen, mor til Nor)

Oploadet Kl. 13:54 af Kim Møller — Direkte link56 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/115593/trackback

56 Comments »

  1. Heidi Callesen og hendes ligesindede er farligere end Coronaen, Per.

    Lad mig så se dig forsvare hende her, hvis ellers du kan komme ned fra den hvide hest, uden at påføre dig selv varige mén..

    Kommentar by Kimski — 14. december 2020 @ 14:11

  2. Hvor længe mon julemanden får lov at være en mand?
    En luciabrud er en lyshåret kvinde af arisk afstamning!
    Sådan er det!

    Kommentar by Rodina — 14. december 2020 @ 14:23

  3. Søren Papes eller Mogens Jensens nye trækkerdreng?

    Kommentar by Nielsen — 14. december 2020 @ 14:34

  4. Nu må der altså råbes VAGT I GEVÆR! Det er da dybt krænkende hvis sorte drenge ikke kan få lov at spille hvide piger.

    Og hvorfor overhovedet skelne mellem drenge og piger, når nu kloge feminister har fundet ud af at kønnet bare er en social konstruktion ? Desuden mener de radikale at hvis drenge og piger, mænd og kvinder ikke er ens, bør de ensrettes og iklædes uniformer, så man ikke kan se forskel.

    Det er ikke fordi de radikale er skøre, perverse og ondsindede femi-fascister. Tværtimod ønsker de bare at Danmark skal være en humanistisk stormagt, hvor bøsser, børnelokkere og andre specielle minoriteter kan adoptere deres egne børn eller ofre, eller anskaffe dem ved brug af rugemødre.

    Så betragter man de radikale feminister som totalt skøre og perverse, har man slet ikke forstået hvor næstekærlige de er. Deres næstekærlighed omspænder hele jordkloden, og selv de værste afvigere og minoriteter. Det er da smukt.

    Radikale feminister er altså ikke psykopater eller nyttige idioter, men ædle forkæmpere for smukke og storslåede projekter.

    Kommentar by BENT A — 14. december 2020 @ 14:52

  5. Posen dér, du så venligt rækker mig,
    er den, hvori jeg brækker mig.

    Kommentar by Crass Børsting — 14. december 2020 @ 14:57

  6. Crass Børsting – 😂 ja, ærligt talt. Verden er så gal, at man nærmest ikke kan holde ud at følge med længere. Hvad var der sket m sådan en mor for fx 400 år siden? Er det fremskridt, sådan noget gylle? Nej, det er degeneration. Under sinkestadiet.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 14. december 2020 @ 15:04

  7. Lad os slå det fast København ligger alt for tæt på Sverige og mere eller mindre vanvittige tanker sniger sig som rotter over Øresundsbroen!
    Hvad bliver det næste? En mandlig jomfru Maria?

    På det ellers, i alle tilfælde tidligere, så borgerlige Frederiksberg er Kirsten Lee fra De Radikale Venstre kommet på at trafiklys, skal have udskiftet den lille tændstikmand med en tændstikdame, at vejskilte ligeså skal være kvinder og gadenavne udskiftes med kvindelige navne! Nu befinder vi os i en coronakrise, som indtil nu har kostet de arme danske skatteydere 336 mia. kroner og så er det første de Radikale kan komme i tanke om, at bruge millioner på at udskifte trafiklys, vejskilte og gadenavne. Jeg har også svært ved at komme i tanke om noget vigtigere (ironi)! På den anden side skal der nok være vælgere, som er forvirrede nok i hovedet til at mene at det er det vigtigste i verden! Vi befinder os virkelig i en underlig tid!

    Kommentar by Den Nervøse — 14. december 2020 @ 15:10

  8. det hele bliver mærkligere og mærkligere. de der venstreorienterde mærkligmennesker ender vel også med , selv at blive så twistede i hjernen , at de vækker til social-distance hos andre? , ender de ikke også med at “tage livet af sig selv” i social betydning? blive skøre , sære og mærklige? ….men forinden kan de nå at skade endnu mere , det er helt sikkert , – desværre.(uddør de ikke snart? – en slags dinossaurere der visner væk ?).

    Kommentar by heisahero — 14. december 2020 @ 15:14

  9. Først på Uriasposten her for fem dage siden: http://www.uriasposten.net/archives/115538#comment-5409481, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. december 2020 @ 15:17

  10. Stakkles Nor! har virkelig ondt af ham…

    STEM NB! SIAD! Støt GI! Støt UP! Drop EU&FN! Støt SK! Støt TommyR! Direkte Demokrati NU! Kun 37 på hoPPeborgen! Luk DDR!
    P.

    Kommentar by Piotr — 14. december 2020 @ 15:27

  11. Højrefløjen reagerer, hvis noget er uretfærdigt.

    Venstrefløjen reagerer, hvis noget føles uretfærdigt.

    Kommentar by Al P — 14. december 2020 @ 15:30

  12. Bare vent til de også får smadret drengekoret! de dumme kællinger!

    Kommentar by IES — 14. december 2020 @ 15:37

  13. Nors mor, Heidi Callesen har jo opnået, hvad hun ville mål: At blive kendt – igen. Men Nor er blevet til grin og nyt moppe-offer.

    Kommentar by Oppenheimer fan — 14. december 2020 @ 15:38

  14. Mine børn protesterer heldigvis når jeg foreslår at det nu skal hedde ‘Nuller-person’ eller ‘Jule-person’. Julemanden i årets julekalender for store børn, er en ung kvinde i år, såvidt jeg kan gennemskue. Min datter mener bare det er en dame klædt ud som julemanden…..yes…der er håb endnu🍺…glædelig jul

    Kommentar by Frafalden Moderat — 14. december 2020 @ 15:45

  15. Føj for satan, Nor er så vidt jeg kan se grisefarvet – hvorfor har moderen ikke ladet en stakkels araber eller neger dyppe snablen, mon hun er racist?

    Kommentar by Anonym — 14. december 2020 @ 16:36

  16. #12 kl15.37. dont mention the war. sålænge du og andre ikke gør opmærksom på drengekoret har det muligvis en chance for overlevelse lidt tid endnu ikk.lol lol lol.

    Kommentar by heisahero — 14. december 2020 @ 17:00

  17. Sort kvinde tager det første stik i USA
    Da kan de ikke klage over racisme

    Kommentar by k. m. — 14. december 2020 @ 17:09

  18. Indvandrer skole, midt i ghettokvarteret

    Landsbyen, Ny Højen ca 8km syd for Vejle har ingen smittede de sidste syv dage
    https://vafo.dk/artikel/fem-elever-og-seks-medarbejdere-sendt-hjem-n%C3%B8rremarken-er-lige-nu-h%C3%A5rdest-ramt-af-coronavirus

    Kommentar by k. m. — 14. december 2020 @ 17:16

  19. -Det var en indigneret dreng, der kom hjem!

    Hvad med at lære knægten lidt om de små stød livet gir´, kælling.

    Kommentar by Santor — 14. december 2020 @ 17:17

  20. Den arketype, der i dag slutter op om tidens triumferende gruppeidentitet, Venstrefløjen, er ikke bange for at iscenesætte børn som samfundsbevidste fortalere for deres pseudo-ideologiske modesager.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 14. december 2020 @ 17:19

  21. HVORFOR HAR DE NORMALE, FORNUFTIGE OG ORDENTLIGE DANSKERE overladt magten, forvaltningen, lovgivningen og folkeoplysningen til sindssyge, åndssvage og perverse? Hvorfor kan typer som Kirsten Lee og Rosa Lund overhovedet blive valgt til nogetsomhelst? Hvorfor lader Norge, Sverige, Danmark og Tyskland feminister snigløbe og undergrave alt?

    Og hvorfor er tøsedrengen, den feminiserede kagekone Tullesen, stadig formand for DF?

    Kommentar by BENT A — 14. december 2020 @ 17:32

  22. HVORFOR ER DER MUSLIMER I DANMARK?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. december 2020 @ 17:58

  23. Lille sorte Muuuhamed skal da også have lov at være Luciabrud, men så skal både han og hans far forpligte sig til, at leve som kvide i m´Slimhjem resten af livet -> i Muslimistan naturligvis!

    Og så kan Nors mor, Heidi Callesen, jo passende svare på, om hun også forventer, at Nor føder hvert andet af hans kommende børn?
    – så bliver bliver han nok højest “far” til e´t barn ;-)

    Kommentar by M.S. Carstens — 14. december 2020 @ 18:08

  24. I den næste film om Hitler skal hovedrollen spilles af en negerkvinde eller en tilsløret muslima, ellers er der ingen retfærdighed til.

    Kommentar by Hansen — 14. december 2020 @ 18:15

  25. INTET NYT UNDER SOLEN: For at lave ballade og sjov og drille præsten og lærerne var der et par drengespasmagere i min klasse ,der krævede at gå Luciabrud.- Og det er nogle år siden.- Efterhånden.

    Kommentar by dansker — 14. december 2020 @ 18:19

  26. Pigerne jublede henrykt.

    Kommentar by dansker — 14. december 2020 @ 18:20

  27. Det ville også være passende med Dracula som kvinde, der suger blod af egne og andres børn.

    Kommentar by Hansen — 14. december 2020 @ 18:37

  28. —Jaaaaaaaaaa mæhnar huuuun skaaa haaaaargh stuuuuur strææææf.
    —Hun skaaa ææææææææg vææær i Fåååååålkteng, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. december 2020 @ 19:06

  29. Lad mig gætte: det er ikke Nor der er den egentlige drivkraft her.
    I det mindste er mor ikke skyld i at han pludselig “vælger” at identificere sig som en pige- endnu.

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 14. december 2020 @ 19:35

  30. Heidi Callesen er vel en typisk repræsentant for de kvindelige sjovnalister i DR, TV2 og Pølletiken osv.

    Som vel alle er åndsformørkede tilhængere af alternativet, enhedslisten, R og den størst mulige indvandring.

    Hvorfor skulle de være klogere end de svenske feminister?

    Kommentar by BENT A — 14. december 2020 @ 19:41

  31. På Heidi Callesens Twitter-profil er der et opslag med et billede af det fine brev, som hendes lille englebasse har skrevet. Håndskriften på brevet afslører dog tydeligt, at det må være Heidi Callesen selv, der har skrevet det, for en dreng på 7 år skriver næppe så fint og flot.

    De næsten 100 kommentarer til opslaget skal dog læses med en vis forsigtighed: det er absolut ikke for sarte sjæle!

    Kommentar by R. W. Emerson — 14. december 2020 @ 19:44

  32. Kommentar by NotariusUmulius — 14. december 2020 @ 19:06

    Citat: Syrisk analfabet/neurokirurgi fra Aleppo om Inger Støjberg, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. december 2020 @ 20:50

  33. Er der slet ingen der skal italesætte den kulturelle appropriation som den lille negerdreng er rejsende i?

    Kommentar by J — 14. december 2020 @ 21:53

  34. Oppenheimer fan 15:38
    At mobbe. Et mobbeoffer.

    Kommentar by Nielsen — 14. december 2020 @ 21:58

  35. DET ER RIGTIGT AT INDVANDRINGEN SNART KAN GØRE KÅL PÅ DANMARK, men det er langt fra den eneste trussel mod os danskere. Derfor virker det skuffende at man kan beskrive/ afsløre hvordan vi med svinsk og nederdrægtig politik snydes, tyranniseres, terroriseres og slås ihjel på snesevis af andre måder, uden at nogen har noget at tilføje.

    Som når man f.eks. beskriver de feministiske familie-bureaukraters tyranni overfor børn og forældre. Det er en solidt underbygget kendsgerning at tusinder og atter tusinder af skilsmisse-familier er blevet opløst, splittet og sjoflet af familieretshuset og dets forgængere. Det er et emne som angår mindst en million danskere. Og jeg har været i forbindelse med mange bitre og forgræmmede mænd og børn. (se foregående debat med billede af negerdreng og Mette F)

    Alligevel er der kun larmende tavshed når man fortæller om det. Er publikum her kun optaget af indvandring og måske et par bi-emner? Så kan man måske snart lige så godt droppe videre deltagelse i debatterne? For så er det åbenbart et meget “smalt” udsnit af danskerne som læser med her. Og nærmest alle synes udelukkende at interessere sig for eet eneste emne.

    Hvad hjælper det at undgå at blive ædt af krokodillen, hvis man i stedet bliver flænset af hyæner og sjakaler, eller bliver spiddet af et næsehorn? Hvis I forstår hvad jeg mener?

    Ihvertfald er der mere end een slags Christiansborg-politik der plager, lemlæster og dræber danskere.

    Kommentar by BENT A — 14. december 2020 @ 22:02

  36. Kommentar by BENT A — 14. december 2020 @ 22:02

    Muhamedanisme og islam er det FØRSTE og STØRSTE problem for Kongeriget Danmark.

    Når det er løst—alle muslimer udsendt af Danmark—så er der både tid og penge til andre emner som feminisme, familiepolitik osv., forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. december 2020 @ 22:15

  37. PS: Mængden af svindel og bedrag, vanvid og ondskab er så stor på flere samfundsområder, at hvis Danmark skal overleve, er det ikke nok at interessere sig for indvandring. Der er flere huller i skroget på Titanic-Danmark, og det er altså ikke nok at stoppe eet af hullerne.

    Kommentar by BENT A — 14. december 2020 @ 22:16

  38. Alle de dersens spørgsmål om finanslov og millioner og milliarder og billioner, alt det har vi råd til og kan løses ad åre.

    Men demografi er ikke økonomi, demografi er skæbne, og lige nu er muslimerne ved at kneppe sig til magten ved at blive fremtidens majoritet, så BENT A tager fejl, og NotariusUmulius har ret:
    UD, UD, UD, UUUUD MED ALLE MUSLIMER, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. december 2020 @ 22:30

  39. Perkersvinet har slæbt corona med ind til de hvide, danskere i Folketinget. Send den dresserede abekat 🐒 UD AF DANMARK NU MED CORONA:

    Frie Grønnes politiske leder, Sikandar Siddique, har fået coronavirus. Det skriver folketingsmedlemmet selv på sin Facebook-side.

    Han begyndte at føle sig syg søndag og blev derfor testet mandag. Svaret viste sig at være positivt. Derfor er han nu gået i isolation.

    Sikandar Siddique afleverede så sent som fredag en negativ coronatest, oplyser han.

    – Husk at blive testet, hvis du føler dig syg og husk at passe på jer selv og jeres medmennesker. Corona kan ramme alle og enhver.

    – Jeg glæder mig til at blive helt rask – og ikke mindst glæder jeg mig til, at Danmark og resten af verden besejrer corona, skriver Sikandar Siddique.

    Den politiske leder er ikke den første politiker på Christiansborg, der er blevet testet positiv for coronavirus, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. december 2020 @ 22:40

  40. NotariusUmulius — 14. december 2020 @ 22:15:
    – enig!

    BENT A — 14. december 2020 @ 22:16:
    Når de nassende indvandrere er ude, mister hele indvandringsindustrien deres grundlag, for at leve af vores penge og MÅ over i det private erhvervs-arbejde, hvor der mangles arbejdskraft.
    +
    Når de nassende indvandrere er ude, har venstrefløjserne mistet en stor del af deres fremtidige vælgere
    OG
    dem, der så må tjene til livet på almindelige private arbejdsmarkedsbetingelser kan nok ikke der bibeholde deres “glorier”, samtid med at være en del af et homogent arbejdsteam.
    Og
    når deres medløbere kommer/skal ud i privat erhvervsarbejde, vil de nok også opdage, hvor meget klimapolitikken kommer til at koste dem, hvorfor venstrefløjen også her vil miste X på deres partier.

    – ergo: problemerne vil løse sig/ganske gevaldigt minimeres, hvis vi får fjernet venstrefløjens kæpheste.
    Derefter kan vi begynde at se på, hvor megen gejst/mandat de videre har til deres nedbrydelse af samfundet!

    Kommentar by M.S. Carstens — 14. december 2020 @ 23:24

  41. Taler imam-Madsen kinesisk? Eller, kun judaspengene?
    Frisk ud af Australien: 2 millioner CCP-kinesere har infiltreret alle lande i verden.

    Mette-Fusk er hjemme.

    Kommentar by Iznogut — 14. december 2020 @ 23:38

  42. integrationsindustrien skal nedlægges udryddes og fjernes. hvorfor startede man ikke der istedet for minkfarmene?

    Kommentar by heisahero — 14. december 2020 @ 23:48

  43. Cancel Lucia

    Kommentar by Carsten Thrane — 14. december 2020 @ 23:56

  44. Skal side9-pigen nu også være en fyr?

    Kultur-voldtægt

    Dårligt uddannede, feministiske, måske overvægtige, semi-lesbiske grimme pædagoger skal stoppe med at blande børn ind i deres underlige queer, pride, regnbue og gender hysteri og politik. Det er vanrøgt af de stakkels unger, kulturforladt og upædagogisk.

    Og ved de ikke, at drengene benyttes som stjernedrenge, som går bagerst i Lucia-optoget?

    Skal Pernille Harder have samme løn som Messi?

    Kommentar by Carsten Thrane — 15. december 2020 @ 00:47

  45. Det næste bliver en Lucia-brud med hijab

    Kommentar by Carsten Thrane — 15. december 2020 @ 00:48

  46. DET MED AT NEDLÆGGE INDVANDRINGS-INDUSTRIEN er foreløbig det rene dagdrømmeri. Håb og optimisme der pt. er uden skygge af grundlag.

    Hvis net-aviserne ikke får mange flere læsere, fordi ingen vil uddele flyveblade og pjecer om det, og fordi ingen investerer i at udvide dem som Per har foreslået, så længe gøres vælgerne ikke klogere, og vores demokrati halter videre. Og så længe vores folkestyre er så svagt og ufolkeligt som det er, fortsætter Danmark kursen mod afgrunden.

    Danskerne siges at have en samlet opsparing på over 1000 milliarder kr., men har nok ikke tænkt sig at investere bare en tiendedel promille i at redde Danmark fra udslettelse.

    Kommentar by BENT A — 15. december 2020 @ 01:09

  47. Kl. 01.09 var svar til N.U. og Carstens.

    Kommentar by BENT A — 15. december 2020 @ 01:12

  48. BENT A — 15. december 2020 @ 01:09:

    Tjaa; vi fik jo aldrig dine erfaringer med udbringning af flyers/postkasse-omdelt information?

    Min erfaring er, at man kan skrive så meget man orker på nettet, men den direkte dialog, menneske og menneske i mellem, er langt mere virksom, men kræver dog, at man har sine fakta og argumenter i orden.

    Mennesker er sociale og tager langt bedre imod, hvis de er inden for en social tryghed irl.
    – de lader sig hypnotisere af MSM, er ensidig besat af overskrifter og har derfor ikke tid, til at gå i dybden over andres meninger gennem alternative net-informationer, men direkte “konfronteret” er de fleste både lydhør, overrasket og interesseret.

    Ps.
    Man kan ikke nedlægge 50 års politisk ageren og dens følger, inden for de skader der allerede er sket, men kan vågne op og modgå den videre fremfærd af samme, ved at afmontere de falske argumenter og derefter rette op.
    Det er ikke realistisk, at kæmpe for, at det som allerede e´r sket, bliver slettet.
    – vi må agere ud fra nutiden, for at rulle tiden tilbage til før 1968 kan ikke lade sig gøre.

    Kommentar by M.S. Carstens — 15. december 2020 @ 03:09

  49. Højrefløjen reagerer, hvis noget er uretfærdigt.

    Venstrefløjen reagerer, hvis noget føles uretfærdigt.

    Kommentar by Al P — 14. december 2020 @ 15:30

    PRÆCIS, sådan er den nye verdensorden ifølge følelseseksperterne, statsansatte “journalister”

    Kommentar by tavsen — 15. december 2020 @ 09:38

  50. Jeg synes det er fint drenge ikke må være Lucia brude – men så må piger heller ikke være brandmænd, politimænd osv osv.

    Kommentar by redneck — 15. december 2020 @ 13:24

  51. Det er trolling. De gør det, fordi den slags får 50 kommentarer på steder som Uriasposten. Så sidder kommunisterne derhjemme og gnider sig i hænderne ved tanken om al den forhøjede, racistiske blodtryk de har afstedkommet.

    Kommentar by Felix Krull — 15. december 2020 @ 13:52

  52. Angående Bent A (længere oppe) og flere problemer end blot indvandring.

    Vi er nogen, som er klar over det. Bloggeren Fjordmann har engang beskrevet Islam og indvandring som en sekundær infektion. Og dermed sekundær til det egentlige problem.

    Kommentar by T. H. — 15. december 2020 @ 16:28

  53. Kommentar by T. H. — 15. december 2020 @ 16:28

    Var bloggeren Fjordmann ikke nazist?, forbyd islam i Israel 🇮🇱 og forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 15. december 2020 @ 17:22

  54. Nazist – Ikke mig bekendt!

    Men hvis du ved læsning et eller sted har fået det indtryk, så ville det såmænd ikke undre mig, for det er et typisk propagandakneb ofte udført af centrumvenstre intellektuelle til at stemple indvandringskritikere.

    Fjordmann var blandt andet aktiv på den islam kritiske blog “Gates of Vienna”

    Kommentar by T. H. — 15. december 2020 @ 17:42

  55. Totalt latterligt med alle de kønsroller!!!

    Lucia var en ung hvid, europæisk pige og derfor skal Luciabruden naturligvis fremføres af en sådan!!!!

    Hverken af en neger, en asiat, en araber eller en transkønnet dreng!

    Man tager sig til hovedet over, at dette overhovedet skal bringes på bane!
    Ligeledes kan vi på TV se Kong Arthur og hans riddere fremstillet af en hob negre og Anne Boleyn (Henrik d.8. kone) spilles af en mulat!

    Man kan spørge sig selv om grunden til, at ALT absolut skal vendes på hovedet, hvoerfor alt rigtigt gøres urigtigt!

    Jeg kender så udmærket svaret: et etnisk verdensomspændende folkeslag, som har været ildeset gennem årtusinder, står bag denne tilintetgørelse af alt hvidt europæisk…
    Selv historiske kendsgerninger skal ændres, så de passer ind i krognæsernes forkvaklede historier!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 17. december 2020 @ 07:53

  56. krognæsernes forkvaklede historier!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 17. december 2020 @ 07:53

    Jødehad, much? Antisemitisme, much? Forbyd islam i Israel 🇮🇱 og forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 18. december 2020 @ 09:20

RSS feed for comments on this post.