16. december 2020

Mellemfolkeligt Samvirke: SF, Ø og Radikale siger ja – “Så mangler vi bare at overbevise regeringen…”

Hvis man undrer sig over, at årets finanslov er en gavebod for venstreorienterede NGO’ere, så ved man for lidt om dansk politik. Herunder et meget sigende opslag fra Mellemfolkeligt Samvirke. Bemærk den indforståede venstreorienterethed: Rød front!

“Torsdag skal der stemmes i Folketinget om, hvorvidt Danmarks skal tage imod 300 børn fra de græske øer. Det synes vi bestemt er en god idé! Det gør samtlige af regeringens støttepartier SF, Ø og Radikale Venstre også.

Så mangler vi bare at overbevise regeringen om at det er en AKUT HUMANITÆR situation, der skal løses NU. I Danmark skal vi tage vores medansvar.”

(Mellemfolkeligt Samvirke på Facebook, 14. december 2020)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/115622/trackback

52 Comments »

  1. Ja, vi kunne jo også begynde at overbevise regeringen om, at smide flere penge i retningen af sektoren for den mentale sundhed.

    Så får vi samtidigt også et sted at anbringe Allan’s muntre psykopater, hver gang de får et nyt hysterisk terror anfald, baseret på årtusinders indavl og et lavt IQ.

    Jeg er stensikker på, at tøserne foroven vil føle sig fuldstændigt hjemme i det selskab.

    Ellers er der jo altid kurvefletning og anti-depressiver, hvoraf kun én af delene vil være noget nyt i deres dagligdag, ifølge statistikkerne.
    -I det mindste gør de jo så dét mindre skade så længe…

    Kommentar by Kimski — 16. december 2020 @ 05:15

  2. De tre politik-kvinder på fotoet, fra venstre Sofie Carsten Nielsen, Pernille Skipper og Pia Olsen Dyhr, vil helt sikkert fremture med at Danmark skal fortsætte med at redde hele verden, indtil Danmark er segnet under omkostningerne. Danmark som et kollapset samfund på vej mod statsbankerot, kalifat, fattigdom, hverdagsterror og galehusagtige forhold, lige som ovre i den “humanistiske stormagt” få km fra København, er deres mål.

    De tre feministers røde partier har allerede skadet Danmark i stort omfang, og det vil de blive ved med indtil alt er tabt, danskerne er frarøvet alt, og bliver til et folk uden fremtid.

    Kommentar by BENT A — 16. december 2020 @ 06:24

  3. ..*noterer navnene på tre landsforrædere*.. *skrible-skrible”.

    Kommentar by Realisten — 16. december 2020 @ 07:24

  4. Realiteterne er: Der er tonsvis af børn derude som har det, set med danske øjne elendigt. Kan her nævne mange Filippinske Børn. Løser 300 børn fra Syrien problemet? tror man disse kan omplantes ? Ser man på det koldt og nøgtern er svaret nej. Dem der kan og bør hjælpe er deres egne , som har samme kultur og baggrund. Det kan godt være , at mange med et “godt” hjærte” syntes ,at DK skal gå foran og vise vejen. Hertil kan man så sige : vi har tidligere forsøgt at flytte børn fra en anderledes kultur hertil. Det viste sig senere ,at det var en knap så god ide, og mange år efter måtte der siges undskyld.

    Kommentar by hartvig jensen — 16. december 2020 @ 07:34

  5. Rød blok smadrer dansk erhverv. Mette Frederiksen mangler på billedet hvor vi kun ser 3/4 af the squad.
    Regeringen kan ikke skjule sin leflen for det korrupte Kina og WHO. Alt den foretager sig er lige efter bogen, med at lukke alting ned, tvinge borgere til at bære mundbind, og udskamme “afvigere” akkurat som muslimer slår ned på ikke-tildækkede kvinder.

    Nordjylland blev lukket ned mens smitten bredte sig uhindret i København, (muslimer og rød bloks område). Den svinestreg går ud over Nordjylland igen, med ny tvangsnedlukning.

    Rød blok gældsætter Danmark, så også deres egne børn kommer til at leve en kummerlig tilværelse, men det skider de her politik kvinder på.

    Jeg så på Ekstra Bladet en forsker der har regnet på, hvilke af folks kæledyr, hund eller kat der er mest miljøbelastende.

    Det er satme uhyggelig at voksne mennesker i det offentlige tjener til føden ved sådan noget pladder.

    Hvis en arbejdsgruppe siger at katte er en trussel mod menneskeheden lige som mink – så bliver de garanteret også beordret aflivet, og sådan kan staten blive ved indtil hele verden er tilbage på stenalder niveau

    Kommentar by k.m. — 16. december 2020 @ 08:16

  6. 3 af de pinligste nasseludere…

    Kommentar by Hul igennem? — 16. december 2020 @ 08:45

  7. Der skal ikke flere muslimer til Danmark, uanset alder. Danmark er alt for fremmed et land for de islamiske overmennesker. Danskerne vil jo ikke anerkende deres underlegne slavestatus som vantro efterkommere af aber og svin. Muslimer har fortjent at bo så langt væk fra Danmark som muligt, således at muslimer ikke besmittes med den uislamiske laverestående danske races ækle vantro. Det anbefales derfor alle muslimer i verden ikke at komme Danmark nærmere end 1000 kilometer.
    Alle islamofiler bør støtte en sådan plan.

    Kommentar by Gustav Jensen — 16. december 2020 @ 09:00

  8. Disse mennesker har vendt Danmark ryggen, og har efter min mening fået den straf, de fortjener, ved at at rådne op i disse l jre. At der så er børn som lider, er ikke Danmarks ansvar, men ene og alene forældrenes.

    Kommentar by Holger_Danske — 16. december 2020 @ 09:00

  9. PLADDERHUMANISTER PLUDRER og pladrer altid om børn. Børn i Afrika, Asien, Sydamerika, arabiske lande, øer i stillehavet. De vil redde, pleje, passe, nurse, forkæle, betale for og give boliger og skoler osv. til dem allesammen. Især dem fra de fjerneste lande.

    De samme pladderhumanister udleverer gerne danske, svenske og norske børn til undertrykkelse, elendighed, udskiftning og udryddelse.

    Pladderhumanisterne er ikke andet end skinhellige hyklere, snotdumme feltmadrasser og røde fascister. Eller er det os skandinaver som mener at vores første pligt er at beskytte, hjælpe og sørge for de skandinaviske børns og unges vé og vel, som ingen ting forstår?

    Det rager “humanisterne” en høstblomst at tusinder af danske børn og unge lider under deres politik.

    Kommentar by BENT A — 16. december 2020 @ 10:14

  10. Snaphanen skriver Lars Hedegaard er opsagt fra sin lejlighed, som PET har ofret masser af penge på at terrorsikre.

    Kommentar by k.m. — 16. december 2020 @ 10:27

  11. Kvinder skal ikke have stemmeret!

    Kommentar by John — 16. december 2020 @ 10:41

  12. Tage børn fra deres forældre eller først børnene-princippet dernæst forældrene….Tesfaye møder virkeligheden for den yderste konsekvens.

    Kommentar by Moth — 16. december 2020 @ 10:49

  13. På Mellemfolkeligt Samvirke billedet fra Facebook ovenfor, ses tre danske indvandrings begejstrede partiledere, som de typisk ser ud i dag.

    Dem og Mellemfolkeligt Samvirke, der modtager mere end 100 mio kr af skatteyderne, vil sælge deres gamle mor for deres sag. Mor Danmark. De er landssvigere alle til hobe. Fjern dem!

    Kommentar by Amad — 16. december 2020 @ 10:51

  14. Vi skal ikke have 300 nye sorte og brune muslimer IND i Kongeriget Danmark.

    Vi skal derimod have 300 sorte og brune muslimer UD UD UUUUUUUD af Kongeriget Danmark hver evig eneste dag indtil, der IKKE er flere sorte og brune muslimer tilbage i Kongeriget Danmark, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 16. december 2020 @ 10:51

  15. Vi ser konsekvensen i Ishøj og på Vestegnen hvor de ikke overholder den nuværende lovgivning. Suspenderingen af lovgivningen eller undtagelsestilstanden giver nu politiet mulighed for at gå ind sharia-land og de patruljerer dagligt.

    Kommentar by Moth — 16. december 2020 @ 11:00

  16. For det beløb vi nu kommer til at bruge på 300 flere dysfunktionelle mellemøstlige indvandere, for det er jo dem vi finder i de græske lejre, kunne vi gøre tilværelsen tålelig for omkring 40.000 af dem som må blive tilbage i lejrene, hvis FN’s tal ellers er troværdige! På den måde er det en umoralsk beslutning!
    Hvis der er noget der er symbolpolitik og rendyrket populisme, så er det beslutninger som denne!
    Danmark bruger 33 mia. kr. netto – 86 mia. brutto – på at forsørge hovedsageligt mellemøstlige indvandere, som bor her i landet! Danmark bruger 17 mia. på ulandsbistand til korrupte diktatorer rundt omkring i verden. Hvis vi nu undlod at bruge de penge, så kunne Danmark overtage hele FN’s budget på 46 mia. kr. som er det beløb FN bruger til at hjælpe verdens 65 mio. flygtninge! Og så ville vi oven i købet have en klatskilling tilovers.
    For under halvdelen af beløb vi brugte og bruger på at forsørge de 11.000 hovedsageligt syriske migranter, som kom til landet i 2015 kunne vi have hjulpet ca. 1,4 mio. mennesker i flygtningelejrene i Libanon. Symbolpolitik, populisme og dårlig moral!
    De mange penge har et og kun et formål, det er at få politikere til at fremstå tiltalende, men dykker man ned i tallene så stinker det fælt!

    Kommentar by Den Nervøse — 16. december 2020 @ 11:02

  17. De børn bliver nødt til at blive dernede og aldrig betræde dansk jord igen, de må bortadopteres til lokale familier dernede for selv hvis man gjorde det at man KUN tager børnene ind igen, bortadopterede dem til danske familier og ellers lod kurderne beholde deres forældre og ideelt gerne hænge dem op i det nærmeste træ for deres forbrydelser imod jesiderne, kurderne og det kristne mindretal, ja så ville disse børn qua at have været blevet islamisk hjernevasket af deres lorteforældre udgøre en klar potentiel fare for Danmarks befolkning.

    Kommentar by Den Kutteklædte Hævner — 16. december 2020 @ 11:17

  18. Korrektur af mit eget indlæg.
    Min kommentar var selvfølgelig mht. Al-Hol krigsfangelejeren som også har været fremme i medierne fordi fremmede med dansk pas der har haft været en del af Islamisk Stat også sidder der og har deres pas-danske børn med.
    Hvad angår Moria er der her tale om 100% fremmede, og 99% velfærdsmigranter. De skal IKKE ind. De skal sendes tilbage til Tyrkiet hvorfra de så kan rejse hjem til hvilket shithole-land de så end kommer fra. De er IKKE Europas ansvar, de er IKKE Danmarks ansvar. Send dem tilbage til Erdogan og så kan Erdogan jo ringe til Fru Merkel og spørge hvor mange hun vil have til at bo i hendes kansler-bolig og hvor mange der skal sendes ud til at være trækkerdrenge for Berlins homo-politikere.

    Kommentar by Den Kutteklædte Hævner — 16. december 2020 @ 11:23

  19. Nogle gange kan man næsten få sympati for muslimernes kvindesyn.

    Kommentar by Ole Madsen — 16. december 2020 @ 11:37

  20. Danmark hjalp engang trængende børn fra Grønland til at komme hertil.
    Det er nu ifg. Statsminister Mette Frederiksen en fejl, der skal undskyldes.
    Så at flytte flere børn fra opvæksstedet må jo være en lige så stor fejl og trauma for børnene. Børnene kan så i all fremtid forlange erstatning for ondt i r… og alt muligt andet fra danske skatteborgere.

    Erfaring fra Grønland viser, at børnene (og alle deres familie) ikke skal til Danmark.

    Kommentar by Oppenheimer fan — 16. december 2020 @ 11:42

  21. Hvad med om i hjælper jeres egne borgere

    https://www.fagbladetfoa.dk/Artikler/2017/08/18/Henny-har-mistet-arbejdsevnen-Bliver-naegtet-foertidspension

    Kommentar by Ronkedor — 16. december 2020 @ 12:04

  22. #2 @06:24
    Man må konkludere, at for nogle madammer er danskernes langsigtede fremtid ligegyldig; sammenlignet med madammernes permanente behov for at får udløsning ved omsorg for vildt fremmede børn. Man undrer netop på, om madammerne får en slags orgasme ved synet af en udenlandsk unge uden sut? Betal i stedet madammerne for at migrere til Moria og Syrien, hvor de kan udløse deres umættelige behov for børneomsorg – føde deres egne børn gider de jo ikke.

    Kommentar by Gustav Jensen — 16. december 2020 @ 13:55

  23. Det er tit blevet påstået at kvinder kan det SAMME SOM MÆND. Men det passer ikke. For meget generelt sagt, skaber mænd orden hvor kvinder skaber kaos. Mænd bygger huse, kvinder nøjes med at bo i dem. Mænd frembringer moderne bekvemmeligheder og fremskridt, mens kvinder nøjes med at nyde godt af dem. Tog, biler, flyvemaskiner, lægevidenskab, flygler, orgler, broer, tunneller, nylonstrømper osv., osv. er skabt af mænd. Mænd tjener pengene, og kvinder bruger dem. Det var mænd der fik menneskeheden væk fra jord- og stenhulerne. Det er mænd der opbygger nationer og civilisationer. Mens politik-kvinder ruinerer og nedbryder samme. Sverige er det bedste eksempel.

    Der kan siges meget godt om de normale, almindelige og ordentlige kvinder. Men de politiske kvinder skader mere end de gavner. De snakker flydende og kan snakke fanden et øre af, og tit lyder de ret overbevisende. Men bag talestrømmen og de mange udenadlærte ord ligger vanvid og kortsynet dumhed altid på lur.

    Mænd er ikke fejlfri. Men en Ferrari, en symfoni, en bygning, et stykke håndværk osv. kan godt være uden fejl. Og det er sjældent at mænd er enige om at ødelægge deres egne lande.

    Se også “Why women destroy families, nations and civilizations”.

    Kommentar by BENT A — 16. december 2020 @ 14:00

  24. ( Det er sødt af Enhedslisten, Radikale, og Syndig Forvirring -SF. vil tage sig af Morais børn…tænk sig at være så -næstekærlig- for egen regning- ganske som den Den Barmhjertige Samaritan….Det er selvfølgelig dyrt på Verdensplan…..Må jeg anbefale man støtter SOS børnebyerne)

    Kommentar by Michael Unna — 16. december 2020 @ 14:10

  25. (Det har altid været akut) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 16. december 2020 @ 14:10

  26. ENIG MED den nervøse 11.02, bortset fra at indvandringen og besættelsen nok koster LANGT over 100 milliarder kr. pr. år, når alle udgifter regnes med. De officielle tal har altid været alt for lave.

    Kommentar by BENT A — 16. december 2020 @ 14:14

  27. For hver af de 300 børnebyrder der ønskes importeret, står der endnu 300 byrder et andet sted – ad nauseam.
    Det er simpelthen logistisk umuligt for Danmark at modtage klumper på 300 børnebyrder – mængden af klumper er uendelig. På verdensplan er der måske 30 mill. af nødlidende børn.
    Forstå dog, at antallet af børn i trængsel er problemet. Det skulle være umiddelbart fatbart, selv for den mest underbegavede venstrefascist, at verdens sygt store befolkning på ca. 8 milliarder enheder, peger direkte mod globale katastrofer. Globalisme betyder global voldtægt af menneskets eneste bolig i universet – og du må sågu ikke engang nævne det.

    Kommentar by Gustav Jensen — 16. december 2020 @ 16:29

  28. 21 Ronkedor).- 33-34000 importerede udlændinge får dansk førtidspension. Derfor må danskerne undgælde for deres egen førte politik. Det kaldes også retfærdighed. – Som borgmester i Århus kommune gav Nikolaj Wammen – efter aftele med imamer- c 2000 muslimske kvinder førtidspension.

    Kommentar by dansker — 16. december 2020 @ 17:33

  29. En abstrakt vurdering. En håbefuld illusion for fremtiden.– De 3 kvinder Pernille Skipper, Sofie Carsten Nielsen, Pia Olsen Dyhr har stillet sig op på række til deres egen henrettelse. SKYD !

    Kommentar by dansker — 16. december 2020 @ 17:39

  30. FORTJENER GENTAGELSE.

    3 af de pinligste nasseludere…

    Kommentar by Hul igennem? — 16. december 2020 @ 08:45

    HVOR MANGE AF børnene adopterer de 3 ????????????????

    Kommentar by tavsen — 16. december 2020 @ 17:40

  31. FORTJENER GENTAGELSE

    Nogle gange kan man næsten få sympati for muslimernes kvindesyn.

    Kommentar by Ole Madsen — 16. december 2020 @ 11:37

    Giv tid, giv tid, sharia vil komme hurtigere med al deres import. Men de tror vel stadig på Zenia Stampes tåbelige udtalelse for 8-10 år siden.

    “Om 20 år ligner de os andre.”

    Kvinder LÆS KORANEN
    og kend Jeres plads i den nye 1400 år gamle verdensorden. GET READY TO RUN ud over altanen

    Kommentar by tavsen — 16. december 2020 @ 17:47

  32. Når de snakker om børn er det så dem, der påstår de er børn eller de rigtige børn?

    Kommentar by Martin — 16. december 2020 @ 17:52

  33. @ hartvig jensen — 16. december 2020 @ 07:34

    For ikke at tale om de 5000 børn under 5 år der dør hver eneste dag i afrika, kina-virur eller ej.

    Hvis de kællinger virkelig mente noget med deres “bekymringer” og “dybt følte omsorg” for andre landes børn ville de frivilligt og for egen regning alle drage til afrika og bruge deres energi og resurser der.

    Men nej. De har ikke blot en holdning men også et fortsæt om at det lige netop er Danmark og Danskerne der skal punge ud. Hvad enten Vi vil eller ej. Lidt besynderligt da de er Danske politikere og burde bekymre sig om Danskerne!

    Kommentar by Santor — 16. december 2020 @ 17:57

  34. DE TRE PÅ TRAPPEN er tre kællinger fra helvede, men man kunne have fyldt hele slotspladsen og rådhuspladsen med lige så tåbelige pladderhumanister.

    OT: Brostrøm og co. og regeringen var alt, alt for længe om at kræve mundbind i butikker. Brostrøm har været en klovn hele vejen igennem. Hvorfor bruger regeringen ham stadig som ekspert, når han ikke og aldrig har været det? Han har været nødt til at gætte sig frem, og hans gætterier har været den rene jammer.

    Kommentar by BENT A — 16. december 2020 @ 18:08

  35. Kommentar by Santor — 16. december 2020 @ 17:57.

    Det er fordi at når du ser på en kvindelig politiker, så forventer du først og fremmest at få en politiker. Og de beviser hver eneste dag, over hele kloden, at det er den anden halvdel af pakken du reelt får.

    Iden slags situationer er det altid ret underholdende, at forestille sig at der er tale om en mand, og så se hvor lang tid dén var gået, før vedkommende simpelthen var fjernet fra posten, og helt færdig i politik.

    Kommentar by Kimski — 16. december 2020 @ 18:20

  36. Er næste sætning ‘hate-speech’. “Islam is right about women.”

    Kommentar by Gustav Jensen — 16. december 2020 @ 18:27

  37. Bare lige format slå det HELT FAST MED SYVTOMMER SØM: Islam is right about absolutely NOTHING, NADA, ZERO, ZILCH, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 16. december 2020 @ 18:31

  38. for at

    Kommentar by NotariusUmulius — 16. december 2020 @ 18:38

  39. Hold da op hvor føler man sig fristet til at photoshoppe lidt på de skilte :-)

    Kommentar by J — 16. december 2020 @ 20:07

  40. Ja, så hyler de igen i kor, feltmadammerne! Hvad med at tage sig af de mange danske børn, der ikke har det godt?? Og hvad med at sende muhammedansk yngel til muhammedanien, fx saudi?? Hvorfor stiller INGEN vestlige lande krav til de svinerige oliestater?? De fedter kun for dem. . Danser sabeldans med dem.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 16. december 2020 @ 20:29

  41. OT?
    – og helt uden filter:

    “Hvis man undrer sig over, at årets finanslov er en gavebod for venstreorienterede NGO’ere, ..”
    – behøver man heller ikke undre sig over den røde politi “reform”!:
    450 nye politi-aspitnter der, udover ekstra sakat, fremover skal lønnes via ekstra 25 (?) ekstra-AKT vogne, der så også skal både betales og bemandes (+ dem der skal gennemse foto-optsgelserne og dem der skal udsende bøderne og dem der skal følge op, at fartbøderne også bliver betalt!
    – foruden at DDR bliver eftergivet 900 millioner kroner, som de ellers skulle have sparret!

    450 politikadetter, fordelt på 25 (?) nye nærstationer-?
    Hvad skulle de kunne bringe i tykhed på gader og stræder, når de 450 både skal dække nyt mandskab til AKT-vognene OG stationær bemanding, til kaffesnak på stationen, fra kl. 9-16?

    – alt samtid med, at regeringen, med enerådende Mette F. Diktator, lægger hele landets jule-handel ned, efter at have aflivet al forædling og videredrift af dansk-produceret minkpels og hele restaurationsbrancen nu får dent sidste skud for boven!,

    – mens der IKKE PÅ NOGEN MÅDE bliver sat restriktioner for, at smittede, MED familie, SKAL gå i karantæne?
    – og ej heller krav fra regeringen om, at sundhedsmyndighederne leverer smittetals-analyser, der viser HVOR I KOMMUNERNE at smitteudbredelserne accelerer??

    ALT IMENS, at den ræverøde regering ikke på nogen måde/i nogen retning retter værktøjskurven mod HVOR OG HVEM der ikke kan finde ud af, at overholde det store i regeringens corona-strategi -> følg myndighedernes anbefalinger!

    Mon der kommer mere politi, til at overvåge corona-restriktionerne i iSlammets måskeer? Eller i forsamlingsforbudet på max 10 prs. i iSlamernes hjem/opgange/forsamlinger på/i offentlige steder/vigtige infra-strukturellse knudepunkter, hvor de ublu atrakterer menig, uforvaren, dansker, skønt netop disse nok ikke er de fleste i testkøerne, men måske nok de fleste med corona på landets intensivafdelinger?

    Skriv gerne mere til selv!

    For mig bliver det mere og mere plausibelt, at Mette F. Diktator har øjnet magtens eneherredømme, gennem lunser til venstrefløjens forstærkelse, af at skåne deres fremtidige vælgersegment -> iSlammet!

    NGOerne?
    – de fryder sig, for nu får de endnu mere (lort) at fylde deres projektliv med, på menig danskers regning fortsatte risiko!

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. december 2020 @ 22:11

  42. Gustav Jensen — 16. december 2020 @ 09:00:

    “Danskerne vil jo ikke anerkende deres underlegne slavestatus som vantro efterkommere af aber og svin. ”

    Venstrefløjen syntes dog, at de derunder vil befinde sig vel og at det er den helt rigtige retning, for både deres og vore børn/efterkommere, siden de er så forhippede på, at underlægge sig iSlammets doktriner/livspligter.
    (som jo ret egentlig er stik i mod, den frivoldighed de selv agerer for)

    John — 16. december 2020 @ 10:41:
    Mænd skal mane sig op hvis de vil være mænd, fremfor blot et pædagogisk afskum af 68ernes (sexistiske?) “mit behov før andres”mentalitet.

    Ronkedor — 16. december 2020 @ 12:04:
    JA! og handicappede, i eget hjem, i Danmark kan kun komme uden for hjemmets fire væge 15 timer pr. måned, hvis de ikke har en familie/omgangskreds der kan træde hjælpende til.
    – som indhafteret/dybt kriminel har man ret til både at få fri luft hver dag, indkøb inden for murene og udgang til familieære begivenheder. – ja, selv medicin og biblioteksbøger bliver levet frit, inden for fængselsmurene. (handicappede skal selv betale for levering af alt, eller bruge de 15 månedelige timers udgangstilladelse til at få dækket livets fornødenheder/sociale behov)

    IHT Blogtema:
    Venstrefløjserne og NGOerne har jo vænnet sig til, at børn er noget mn avler, på andres regning, opdragelse og risiko, så de kan da ikke se problemer i det.
    – og da slet ikke med udsigten til, hvilke “job”muligheder det medfører, for dem som ikke er/ser sig egent, til at opfylde et normalt arbejde inden for IKKE tilskudsgivende/offentligt betalte arbejspladser.

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. december 2020 @ 23:25

  43. dansker — 16. december 2020 @ 17:39:

    Det kan vi lade m´Slimerne om, for de ved sikket godt, hvem af os vantro der udnytter dem mest, men m´Slimerne venter lige en omgang mere, for de nyttige idioter kan jo bruges, så længe de knæfalder iSlammets krav og forventninger.

    – statskassen er vist ikke helt tom endnu?

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. december 2020 @ 23:35

  44. Hvorfor agerer de tre “ego”humanister ikke for tvungen børnebegrænsning i flygtningeleje?
    Eller 1 barns politik i krigs- og hungernødstruede områder?

    – kan ske, at det ikke rigtigt bringer goodfeelings-job til deres medløbere i Danmark (der lever af, at føle sig gode, på bekostning af arbejderne på det private arbejdsmarked)?

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. december 2020 @ 23:44

  45. Løsriv Jylland! — 16. december 2020 @ 20:29:
    ” Hvorfor stiller INGEN vestlige lande krav til de svinerige oliestater?? De fedter kun for dem. . Danser sabeldans med dem”

    Ja, det tør siges:

    https://denkorteavis.dk/2020/kultursammenstoed-islam-udklaekker-endnu-en-hindring-for-ytringsfriheden-men-maaske-har-man-denne-gang-skudt-sig-selv-i-foden/

    -og de har endnu ikke fattet, at for iSlammets stater er der KUN e´n “religion” der gælder! alle kristendom, hindu og hører ikke under deres opfattelse af “religion, for det er, i deres, ren vantro.

    Ja, gid de dog denne gang har skudt sig selv i foden!
    – det er op til os!, men det kræver at vi gør OG FORDRE brugen af det, som værende gælden her i DANMARK/EU.

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. december 2020 @ 00:01

  46. # Carstens 22.11: Der er nu sat penge af til 15 nærpoliti-stationer, men de skal kun holde åbent ca. 2 timer pr. dag. Det omtales som en stor styrkelse af trygheden i områder, hvor der ellers er langt til politiet. Er det mon endnu et bluff-nummer for at bilde vælgere ind at Christiansborg bekymrer sig meget for deres sikkerhed?

    Kommentar by BENT A — 17. december 2020 @ 00:17

  47. Politi-reformen, kommunal-reformen og diverse andre reformer har reduceret danskernes sikkerhed meget mere end der kan rettes op på ved brug af lappeløsninger. Det her minder om ti skridt tilbage, og så eet skridt frem.

    Kommentar by BENT A — 17. december 2020 @ 00:21

  48. Bemærkede på TV2 i dag, at en repræsentant fra Mellemfolkeligt Samvirke var meget fortørnet over, at vi i Danmark ikke overlod vores Covid-19 vacciner til diverse ulande, da de iflg. repræsentanten havde et større behov for vaccinen. Paneldeltagerne havde meget svært ved at sige, hvad de burde.
    Det de skulle have sagt var: Nu har vi i 50 år pumpet milliarder af kroner ud til nytteløs ulandshjælp. Med det resultat, at sundheden forbedres og dødeligheden nedsat. Det betyder en produktion af overskuds befolkning, som nu søger til Europa.

    Kommentar by B. Christiansen — 17. december 2020 @ 00:25

  49. Kommentar by B. Christiansen — 17. december 2020 @ 00:25

    De lortebrune og kulsorte sandniggers og lorteperkere skal IKKE have vores vacciner; de skal DERIMOD have vores kondomer, pessarer, spiraler og p-piller, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 17. december 2020 @ 09:21

  50. (ja de kunne jo sætte de samme krav til Saudi Arabien og andre olierige muhammedanske lande :-)….Men de vil altså selv af egen Lomme, hjælpe Morias børn….Det er da sødt af dem…..imodsætning til Den Barmhjertetige Samaritan, som kritiserede og hylede over hele det Samaritanske samfund ikke tog ansvar for lige det røveroffer han havde fundet. :-) :-) :-). Støt SOS børnebyerne :-))

    Kommentar by Michael Unna — 17. december 2020 @ 10:01

  51. Et billede af tre dumme duller, det viser hovedårsagen til Danmarks undergang via denne politiske undergravende virksomhed, vidste man ikke bedre ville man tro de var betalt af (stor)magter udefra.

    Kommentar by LarsB — 17. december 2020 @ 23:30

  52. “Islam Is Right About Women”

    “Islam Is Right About LGBTQA+”

    Kommentar by Peter Nielsen — 19. december 2020 @ 15:56

RSS feed for comments on this post.