19. december 2020

Eva Selsing renser luften: “Til almen oplysning: Borgerlighed er det revolutionæres modsætning.”

Eva Selsing lefler ikke for aktivistiske normstormere, og det er der virkelig heller ingen grund til. En opfølgning på hendes tidligere kommentar i Berlingske – Kan man virkelig stadig risikere at læse borgerlige ord i en borgerlig avis?

“Min seneste klumme om sangeren Harry Styles, der optræder i balkjole på forsiden af amerikansk Vogue, har affødt en del reaktioner, jeg gerne vil svare på. I en artikel her i avisen om Styles havde man inviteret en art foucauldiansk aktivistforsker ind, som mente, at det er positivt med mænd i kjoler, fordi det kan ændre ‘kønsnormerne på et strukturelt plan.’ Kendt sprogbrug fra de moderne venstreekstremister.

Vedkommende topper den af med dette udsagn, der understreger, at hun udtaler sig som ideolog og ikke forsker: ‘Når jeg oplever min søn på 16 år gå rundt med sin mormors perlehalskæde, kan jeg blive optimistisk.’ En anden i artiklen, en kjolebærende mand fra De Frie Grønne, kalder Styles’ stunt for ‘revolutionært’, og det er ment positivt. Det er sigende for disse (og andre) tilhængere af feminine mænd, at de er drevet af rå ideologi, og begge befinder sig åbenlyst til venstre for Enhedslisten. Til almen oplysning: Borgerlighed er det revolutionæres modsætning.

Sigende er det også, at artiklen fremhæver Harry Styles’ stylist og ven, Alessandro Michele, der er kreativ direktør i Gucci, som roser Styles for at være i kontakt med sin feminine side. Folk, der følger med i moden, har de senere år ikke kunnet undgå at bemærke, hvordan Michele har sendt rækker af underernærede, androgyne, sygt udseende mænd i lillepigekjoler, små lyserøde hotpants, storblomstrede feminine bluser og andre fornedrelser ned ad catwalken.

Et helt uskjult vitriolsk had til den maskuline mand fra den meget, meget lidt maskuline Michele, der altså bruger Styles som populærkulturel vaporisator for sit korstog mod mandighed. Tiljublet af klynger af mennesker, der af ideologiske eller personlige årsager også selv har et udestående med det traditionelle. Med det borgerlige.”

(Gucci-designer Alessandro Michele og Harry Styles til Met Galla, 6. maj 2019; Foto: Teenvogue)

“Mode er med til at fastholde kønsnormer. Derfor er det også et oplagt sted at bryde med netop de normer. … Styles taler om, at når vi sætter barrierer op i vores liv, begrænser vi os. Han viser det igennem den måde, han klæder sig på, men det kan overføres til alle elementer i vores liv. Det handler om, at mode kan være med til at nedbryde grænser mellem kønnene. Vi befinder os i en tid, hvor vi er ved at aflære en masse – for eksempel om magtstrukturer og køn. Og her viser Styles en vej, der peger fremad. … fordi Harry Styles er et massekulturelt ikon, kan man håbe, at hans indflydelse måske for alvor kan rykke på normerne for herrebeklædning og altså også kønsnormer på et mere strukturelt plan” (Lektor Maria Mackinney-Valentin, Berlingske; 7. december 2020)

“Jeg gør det, hvis jeg skal holde fest, eller hvis der er safe spaces. Det betyder noget, hvis vi kan bane vejen for, at jeg ikke skal tænke over, hvad jeg tager på om morgenen. … Selvfølgelig er det en revolution, at en mand på den måde stiller sig op i kjole, som om det var det mest naturlige i verden. Hvis heteroseksuelle mænd gik i kjoler, ville verden være et meget bedre sted. På den måde betyder det noget. Det er ikonisk og historisk…” (Bjarke Charlie Serritslev, De Frie Grønne; Berlingske, 7. december 2020)

Oploadet Kl. 14:00 af Kim Møller — Direkte link48 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/115690/trackback

48 Comments »

  1. Da man nedlagde de psykriatriske sengepladser,slap man samtidig horder af meget syge individer løs. Det skal jo gå galt. SYGT!

    Kommentar by Bo Krautwald — 19. december 2020 @ 14:12

  2. I en ørken er man taknemmelig over at finde en oase.
    Ørkenen er her Pilestrædeudgaven af Politiken og oasen er som så ofte før Eva Selsing.

    Kommentar by bjarne binee — 19. december 2020 @ 14:40

  3. Men ligefrem gifte sig med en af dem, kunne nævnte “aktivistforsker” ikke drømme om at gøre selv, for naturen har som altid det sidste ord i den sammenhæng, når æggestokkene begynder at danse babytango.

    Ikke at det gør den store forskel, for de kjolebærende hen’er er tydeligvis lige så dødhamrende trætte af tidens kvinder, som resten af os er det.

    I øvrigt vil jeg da kun opfordre Bjarke Charlie Serritslev at bære kjole lige så tosset han lyster, specielt når han i kraft af sit position i De Frie Grønne, skal ind og snakke med vælgerne i landets ghettoer…

    Bare sådan for at speede den forudsigelige proces op, mellem de to segmenter. Det er jo alligevel der det ender, og landet kunne faktisk godt bære, at der var betragteligt færre venstreorienterede, kjoler eller ej.

    Kommentar by Kimski — 19. december 2020 @ 15:11

  4. Hvad er forskellen på ham her og glam-rockerne i 80erne?

    Er der noget nyt under solen?

    Kommentar by KineserSnot — 19. december 2020 @ 15:40

  5. MEDIERNE VIL GERNE HAVE AT vi bruger vores tid og opmærksomhed på disse narrehatte, men burde vi ikke holde op med at købe, læse, se på og lytte til disse medier, som kun er ude på at løbe om hjørner med os? Både papiraviserne, tv og radio bringer så meget sygt fjolleri, at det er en hån mod publikum.

    Kommentar by BENT A — 19. december 2020 @ 15:47

  6. “Styles taler om, at når vi sætter barrierer op i vores liv, begrænser vi os.”

    Ja, det er positivt at folk begrænser sig. Andet ville da være ulideligt.

    ” …mode kan være med til at nedbryde grænser mellem kønnene.”

    Nej tak, det er fint med grænser mellem de TO eksisterende køn.

    Kommentar by Peter Nielsen — 19. december 2020 @ 15:54

  7. Det ville nok være sundere hvis vi rettede vores opmærksomhed hen imod hvordan magthavere og medier FORBEREDER VORES UNDERGANG. At de er i gang med den totale udplyndring, tyrannisering, terrorisering, udskiftning og udrensning af danskerne skjules så vidt muligt, men ser man efter, vil man kunne iagttage masser af tegn på at Christiansborgs gamle partier ikke regner danskerne for andet end stemmekvæg, malkekvæg og slagtekvæg.

    Behøver man at forklare det nærmere?

    Kommentar by BENT A — 19. december 2020 @ 15:55

  8. Kommentar by BENT A — 19. december 2020 @ 15:55

    At feminisere mænd er totalt afgørende for vores undergang, det derfor de gør det.

    Kommentar by KineserSnot — 19. december 2020 @ 15:57

  9. OT: For at kunne udvide politi-styrken med 4½ procent, er man gået i gang med nye afgifter og bøder. Bødeinddrivelsen er blevet en del af skattevæsnet. På flere og flere områder sættes der økonomiske tommelskruer på danskerne. Der er indført noget med 30 nye afgifter siden Mette F trådte til, iflg. DR. Venstre ville af taktiske grunde ikke være med til flere afgifter og højere priser på diverse, men NB og DF sagde jatak.

    Der havde slet ikke været brug for nogen udvidelse, hvis det ikke var for indvandringen, som i forvejen er årsag til både øget skattetryk og et hav af nedskæringer og forringelser.

    Og i stedet for endnu mere plyndring, kunne man have mindsket mængden af bureaukrati, Afrika-pakker, klima-projekter og andre fjollede ting.
    Og mens sundhed, social velfærd og folkepension rammes af spareknive, skal der nu ødsles med hundredvis af millioner af kroner på co2-galskaben. Læs selv Prager U.com ang. el-biler og vindmøller mv.

    Kommentar by BENT A — 19. december 2020 @ 16:23

  10. Regnbuefascisme kalder man det.

    Det er når seksuelle minoriteter (der udgør 5% eller mindre af befolkningen) vil bestemme hvad flertallet (på 95%) skal tænke, gøre, mene eller sige!

    Kommentar by Vakse Viggo — 19. december 2020 @ 16:54

  11. Hvis heteroseksuelle mænd gik i kjoler, ville verden være et meget bedre sted…
    En masse mænd søger at tage andre steder hen fra steder hvor mænd går i kjoler så argumentet er ikke sandt.
    Steder hvor mange mænd går i kjoler er generelt meget dårlige steder.

    Kommentar by Peter Buch — 19. december 2020 @ 17:19

  12. Jeg er i god kontakt med mine kvindelige sider. Jeg snakker i telefon, spiser konfekt, drikker portvin og laver buler i bilen. Så jeg er med på bølgen.

    Kommentar by Henning — 19. december 2020 @ 17:38

  13. Kommentar by Vakse Viggo — 19. december 2020 @ 16:54

    Liberalfascisme er hvad det hedder.

    Jeg glæder mig til boomerne dør, fordi de fatter simpelthen ikke hvor ødelæggende den liberalisme de hylder er for vores folk og land.

    Kommentar by KineserSnot — 19. december 2020 @ 18:00

  14. Burt Reynolds optrådte vist, i sin tid, som en Pin Up mand i- folde ud mand, i et -Dameblad-, som et modspil til “Playboy” foldeud kvinde.
    Gad vide om der ikke også er kvinder på udkig efter en kalender med topløse BRAND-mænd med sprøjten i hånden og ild i baggrunden :-) :-) :-) :-)…..bare for såån at -mangfoldiggøre moden- :-) :-) :-). (Kan huske jeg i sin tid fandt et sådant på et -pige,kvinde- værelse :-)

    We never go out of Stile- som Harrys frusterede kæreste lavede en sang om. :-) :-) :-).

    Kommentar by Michael Unna — 19. december 2020 @ 18:27

  15. Jeg behøver ikke tænke på store indre monologer om, hvad jeg skal have på om morgenen – jeg tager mine bukser på.
    Den stakkels Grønne må for min skyld gerne blive i sengen, hvis han ikke kan blive enig med sig selv.

    Kommentar by Bastardo — 19. december 2020 @ 18:30

  16. Davis Bowie eller Elvis???? :-) :-) :-). Jeg kan huske den bedste- overraskende- koncert jeg har været til – MANGE MANGE MANGE- år tilbage, var Da Master Fatmann optrådte med sin -sprøde røst- som lød som den kom ud fra den hullet imellem balderne,- i huset ved Mølleparken Århus. Han havde et Hippieorkester der spillede Diskomuzak, og 3 korpiger der sang -Bio, Bio- tekniske trommer var der ikke råd til- til Anita Wards (Normalt lillepige falsetsang) “You Can Ring my Bell”- Youtube den -med Anita-og dan jer et indtryk med den sang med hans sprøde stemme…..Man kan vist også youtube ham med -Dancing Queen-.(Abba). Vi sang selvfølgelig alle med .Kedeligt er det ikke. :-) :-) :-).God jul og godt nytår. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 19. december 2020 @ 18:40

  17. youtube -Davis Bowie Jean Jenie. :-)

    Kommentar by Michael Unna — 19. december 2020 @ 18:40

  18. Jeg ser intet problem.

    For min skyld kan folk gå i nøjagtig det kluns de ønsker. Mit eneste forbehold er at jeg, som det naturligste i verden, må skraldgrine hvis en mand møder op i strutskørt og høje hæle ;)

    Lighed for Tor som for Loke!

    Kommentar by Santor — 19. december 2020 @ 18:41

  19. Fastelavn er mit navn,
    boller vil jeg have.
    Hvis jeg ingen boller får,
    så laver jeg ballade.

    Kommentar by Ronkedor — 19. december 2020 @ 18:55

  20. Michele har da et ok flot fuldskæg

    Kommentar by redneck — 19. december 2020 @ 19:38

  21. Muhammeds raske drenge må se med store smil på det her pjat og pis, fordi det undergraver vestens modstandskraft.

    Når Muhammed tager over, vil dekadente modebøsser og lignende meget hurtigt forsvinde, og dekadente universitetsidioter vil ligeledes have haft deres sidste dag i offentlighedens søgelys.

    Kommentar by Crass Børsting — 19. december 2020 @ 19:47

  22. Deuteronomy 22:5

    Kvinder skal ikke iføre sig mænds påklædning og viceversa.

    Mænd der klæder sig i kvindetøj er en vedersstyggelighed.

    Kommentar by Jp — 19. december 2020 @ 21:36

  23. Jorden lukker og slukker heldigvis snart. Det er en trøst. 2021 bliver sandsynligvis bare meget værre end det frygtelige 2020.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 19. december 2020 @ 22:04

  24. # CB 19.47: Ja, alle disse bøsser, lesbiske, LGBTQ-folk og feminister mv. burde tage ved lære af hvad der skete i Iran da islamisterne kom til magten. De massehenrettede titusindvis af de naive tosser, feminister, afvigere, bøsser, intellektuelle og rødradikale som havde hjulpet dem med at gennemføre revolutionen. Det var takken.

    Men vore egne venstrefløjsere har nok ikke tænkt sig at tage ved lære af andres erfaringer.

    OT: NTD tv og Newsmax tv hos hodja viser nu kæmpedemonstrationer i USA, hvor folk protesterer med skilte: Stjæl ikke vores valg. Og beviserne for valgsvindel vælter frem.

    Kommentar by BENT A — 19. december 2020 @ 22:11

  25. PS: Prager U.com og Black Pigeon har iøvrigt en masse om feminister og kvindesagskvinder m.v.

    Kommentar by BENT A — 19. december 2020 @ 22:14

  26. Mænd i kjoler hører til i Mellem Østen og Afrika, politikerne har travlt med at hente flere hjernekirurger og raketforskere til Danmark i deres kjoler der er hverdagstøj for dem, I vesten kalder man mænd i kjoler for moderigtige drenge, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Emmagad — 19. december 2020 @ 23:01

  27. @KineserSnot — 19. december 2020 @ 15:40

    Glamrockerne var i 70’erne, i slut halvfjerdserne og start firserne skiftede det til post-punk og new wave.

    Klædedragten i musellandene kaldes en kjortel, men man skal vist være en kender for at se forskel på den og en kjole.

    Der er mange kirkesamfund hvor præster bærer kjoler, i asien er kjortler/kjoler eller forskellige former for skørter også almindelige, så reelt er det kun i vestlige samfund hvor mænd sjældent ses i andet en bukser. Det eneste specielle ved Harry Styles er at hans kjoler er syet til kvinder og selv det er ganske normalt blandt drags, som kun ganske få kan blive forarget over i dag.

    Lad os så lige få et genhør med Slåbrock Band og deres “Folde Ud Mand”
    https://www.youtube.com/watch?v=I5tYEOTtfuE

    Kommentar by Allan — 20. december 2020 @ 00:36

  28. Jeg tænker mig, jeg sidder i baren og en “pige” kommer hen til mig og lægger an på mig og tydeligt er en feminificeret mand. Hvad fanden skal man sige? … Klap klunkerne, honey..- jeg er til mænd. Sådan er det jo… alt, hvad der kastrerer danskere af hankøn, er en sejr for invasionen.
    Eva s. Go gurl! .. Rock on…

    Kommentar by Gaflen — 20. december 2020 @ 00:54

  29. OT: JUNK SCIENCE bruges i disse år af politikerne og journalisterne til at vildlede befolkningerne. Se hos hodja hvordan tidligere klima skræk-propaganda er faldet til jorden som luftskibe ramt af anti-luft skyts. Greta Tunfisks klima-religiøse fans er også til grin.

    Herhjemme begynder regeringen nu under pres fra enhedslisten, de radikale og SF at smide om sig med millioner og milliarder af kroner, for at redde klodens klima…….. og den “grønne omstilling” skal bruges/ misbruges til en stor omlægning af samfundet. I rød retning.

    I en situation hvor milliarder er gået tabt pga. corona-pesten, og hvor nye voldsomme sparekrav og afgifter er på vej, synes de fleste politikere at det er i orden at bruge astronomiske beløb på luftsteg og vindfrikadeller og tiltag der ikke ændrer verdens klima en tøddel. Læs Bjørn Lomborg.

    Kommentar by BENT A — 20. december 2020 @ 01:56

  30. PS: Herhjemme er feminisme blevet fremstillet som en kamp for retfærdighed, ligestilling og livsrum til kvinderne. Og frihed for familie-patriarker og fæle mænds undertrykkende glaslofter.

    Men iflg. Jalving hos jp er der reelt tale om leninisme (og femi-nazisme) forklædt som stræben efter noget smukt, rigtigt, godt og sødt.

    Kort sagt, feminisme er stupid rød ondskab pakket ind i gavepapir. (Lenin var lyst-, kvinde- og massemorder)(bl.a. beordrede han 200 kvinder skudt fordi de pga. sult fredeligt demonstrerede for større brødrationer)

    Kommentar by BENT A — 20. december 2020 @ 02:25

  31. Venstreekstremister vil sige hvadsomhelst for at få oipmærksomhed; de er ikke kommet godt igennem den anale fase i barndommen.

    Kommentar by Hul igennem? — 20. december 2020 @ 09:09

  32. Eva Selsing rammer plet. De revolutionære i velfærdssamfundet med alle muligheder for alle skaber sig, fordi de frygter ikke at kunne klare den fri konkurrence.

    De skaber sig fordi, de hader deres far. De er bange for, at de ikke klarer at blive til noget, som han gjorde. Venstrefløjserne. Det er ikke noget nyt.

    De åh så frelste studentermarxister jeg kendte i sin tid viste sig næsten altid at hade deres borgerlige far, når man gik dem nærmere på klingen. Han havde præget dem helt ind i sjælen og derfor ville de slå ham ihjel inde i dem selv. Egentlig drømte de ubevidst om at blive ligesom ham. Elementær psykologi. Det er den kroniske pubertet. En art neurose, når man aldrig vil blive voksen.

    Kommentar by Amad — 20. december 2020 @ 09:24

  33. Jeaag vil også gerne være med til at nedbryde grænserne imellem kønnene. Det sker for det meste ved samleje, hvor jeg i bedste fald har noget der er stort nok til os to-kvinde og mand.(Ingen grænser)- :-) :-) :-). Det kan også ske på Nudistlejer og i swingerklub.:-).
    Hvis det er -mode- vi taler om undskylder jeg min manglende beskrivelse af Master Fattmanns udklædning. Orkesteret var et hippieorkester-langt hår og pandebånd..Nøøøgen overkrop.-. Dog ikke Pin Up korpigerne (Pokkers)…Men selveste Master Fattmann var klædt ud som en blanding imellem Elvis og Supermand. Mere macho kan det vist ikke være :-) :-) :-). God jul og godt nytår (skål). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 20. december 2020 @ 10:51

  34. 32) Amad. Du har ret. De fleste unge revolutionære er blot Pubertetsoprører i Deres nihilistiske selvretfærdige moral, uden erfaringsalternativ. En form for religiøs overbevisning og alle andre er I Deres optik blot facister uden at de aner, hvad det i bund og grund er. Geffrey Cain -æret være hans minde-har beskrevet det flot og indgående i en af hans bøger. Tak Geffrey.

    Kommentar by Michael Unna — 20. december 2020 @ 10:55

  35. I store dele af Europa har det i historisk tid været fuldstændigt normal for mænd at bære kjortler og kjoler.
    Antikkens grækere og romere mødte bukser hos fremmede folkefærd i øst og nord og anså dem for et tegn på barbari. De forholdsvis snævre knæbukser, culottes, var altdominerende i 1700-t., men under Den Franske Revolution indførte de revolutionære lange bukser og kaldte sig sans-culottes.
    Det er nok mest et spørgsmål om klima, hvad folk dækker sig med af klude. Mange mussier i Danmark render rundt i de villatelte de kender fra deres taberlande – måske fordi man nemmere kan skjule bombebælter, skydevåben og lange knive på den måde?

    Kommentar by Gustav Jensen — 20. december 2020 @ 10:59

  36. Vi er godt nok ved at komme lidt vel langt ud,ofre tid paa saadanne navlebskuende ,ja hvad er de egentlig

    Kommentar by dunk — 20. december 2020 @ 11:04

  37. Angående min manglende hukommelse for hvem Harry Stiles kæreste er/var så er det vist Tayler Swift…..Hun har også været kjæreste med ….ligemeget. :-)

    Kommentar by Michael Unna — 20. december 2020 @ 11:24

  38. Der er ikke meget revolution forbundet med mænd i kvindetøj og verden bliver ikke et bedre sted fordi mænd pludselig skulle beslutte sig for at gå i kjoler!
    Mænd i kvindetøj er i bedste fald til grin og jeg har svær ved at se, at verden skulle blive et mere fredeligt sted fordi mænd blamerer sig og tager kjoler på, derimod vil de blive ofre for den importerede arabiske invasionshære, som fastholder maskuliniteten!
    En god borgerlighed vil tage afstand fra en grøn tyltskørt forfaldskultur og promoverer en sund maskulinitet og en sund feministisk kultur, hvor kønnene ikke står i modsætning til hinanden! Man syntes at have glemt det, men vi behøver begge køn!
    99% definerer sig som enten mand og kvinde, det betyder ikke at vi skal ekskluderer den tilbageværende ene procent, men den burde måske ikke definerer debatten i samme grad som den gør i dag!

    Kommentar by Den Nervøse — 20. december 2020 @ 11:40

  39. Kvindelig skønhed bekæmpes samtidig…

    https://www.bt.dk/underholdning/euroman-sloejfer-aarelang-tradition-det-tog-os-tre-minutter-at-traeffe

    Kommentar by Martin — 20. december 2020 @ 12:44

  40. OT: EN SKATTESKANDALE har iflg. DR P1 kostet danskerne MINDST 12.7 MILLIARDER kroner som er blevet udbetalt til udenlandske svindlere. Kan man tro DRs udlægning, har skandalen stået på i over 18 år, og haft et fuldstændig grotesk forløb. Advarsel på advarsel blev ignoreret af skattevæsnets ledelse og diverse politikere og bankfolk.

    Man udbetalte pengene i blinde. Og har sendt op til en halv milliard kr. ad gangen til helt ukendte modtagere. Den politiske vilje til at hindre pengespildet var svær at få øje på. Der var alarmer i gang fra 2002, men intet skete i over 15 år. Der var hvert år megen intern snak om tingene, men smøl, træghed, ligegyldighed og in-kompetence vandt over indlysende behov for at vide hvem de hemmelige/ ukendte personer egentlig var, som angiveligt skulle være ejere af aktier de havde betalt udbytteskat af.

    Skandalen er blevet trevlet op af Jesper Tunell.

    Er Danmark reduceret til en rendyrket banan- og operettestat?

    Kommentar by BENT A — 20. december 2020 @ 14:01

  41. Hvis der er en tendens til noget som helst her i verden,er bureauerne ikke sene til at udstille varer på hylderne til de tosser,som vil have det samme som naboen har.

    Kommentar by Nielsen — 20. december 2020 @ 14:03

  42. “Hvem er det der er på toppen. Det er os fra Centerpubben” Carsten og Helge (Søs Egelind og hvaderdetnuhunhedder) :-) :-) :-) Må kunne youtubes. ;-) .Glædelig jul og godt nytår. :-)

    Kommentar by Michael Unna — 20. december 2020 @ 14:15

  43. OT: Corona-virussen er utrolig smitsom. Een smittespreder kan smitte op til 200 personer på en halv time, og på afstande op til 25 meter. Derfor lyder det vanvittigt at man nu vil samle 50-200 personer ad gangen i kirkerne. Mon ikke det vil være klogere at udsætte kirkegangen til senere?

    Så er der “godt” nyt fra EU som ønsker at komme af med lystfiskere og jægere af hensyn til “grøn omstilling”, “miljøet” og “bæredygtigheden”. Bl.a. vil man forbyde laksefiskeri med spinner eller flue i Skjern å og andre ferske vande.

    Når man snart er færdig med at gøre alting “bæredygtigt” vil der ikke længere være plads til menneskene, for de er slet ikke bæredygtige nok. Kun bureaukraterne i Bruxelles og Berlin får lov til at overleve.

    Det lyder ihvertfald som om det er Merkels, Ursulas og Ylvas nyeste vision. Det hidtil mest ambitiøse projekt fra den kant.

    Kommentar by BENT A — 20. december 2020 @ 14:19

  44. Vi er enige Michael Unna 10:55. Jeg savner også Geoffrey Cain. Jeg mødte ham flere gange. Et sødt og velformuleret menneske. Altid bagtalt af venstrefløjserne. Han fulgte med tiden, ikke med strømmen. Beherskede 4-5 sprog og læste nyheder og aviser på dem. Sendte dagligt 2-3 klip af hvad han havde læst og modtaget fra sine internationale kontakter. Så holdt det op. Han var pludseligt død. RIP.
    Har heldigvis hans bøger. Bl.a “Ondskabens ikon”(2000), Gensyn med ondskabens ikon (2006) og mange af hans øvrige skrifter.
    Geoffrey Cain var intellektuelt så langt fra forfatteren Carsten Jensen, som man kan komme og det var helt fint med mig:-)

    .

    Kommentar by Amad — 20. december 2020 @ 15:51

  45. Jeg savner en REAKTION mod de satans muhammedanere muhammedanere muhammedanere som strømmer til vores politikeres rundbord,for at æde sig mætte. De ER fremmede fjender. Fat det dog i jubelløse markedsgængere.

    Kommentar by Nielsen — 20. december 2020 @ 16:19

  46. # Nielsen: Danskerne har FIRE SLAGS FJENDER. 1: religiøse fanatikere, 2: korrupte/tåbelige politikere, 3: røde journalister, 4: uvidende, glemsomme og hjernevaskede vælgere.

    Enig med Nielsen i at der er brug for brede folkelige initiativer i stil med G I, bare med endnu flere deltagere og endnu flere aktioner for at gøre opmærksom på hvor Danmark er på vej hen.

    Men det bliver nok aldrig til noget. Danskerne er næppe klogere end svenskerne, og de har dummet sig og snorksovet de sidste 25-30 år. Og nu er de færdige som gårdsangere.

    Kommentar by BENT A — 20. december 2020 @ 17:35

  47. I relation til dette indslag om “det befordrende i for samfundet/livet at mænd går i kjoler” – kan kun henvises til Einstein udsagn: “Der er to ting, der er uendelige, og det er universet og den menneskelige dumhed. Men jeg er alligevel ikke sikker på, at universet er uendelig.”

    Kommentar by Jørn Kjær — 21. december 2020 @ 09:48

  48. Den homofile danser Silas Holst har ifølge eget udsagn modtaget utallige dødstrusler efter sin medvirken i Vild Med Dans på TV2.

    Svansen har tidligere udtalt, at han aldrig sætter sine ben på Nørrebro, da han ikke føler sig “tryg” der.

    Det skulle vel aldrig være nogle af Muhammeds raske svende, der har været på spil?

    Kommentar by Revisoren — 21. december 2020 @ 17:45

RSS feed for comments on this post.