21. december 2020

Vold jf. Danmarks Statistik: ‘Ikke etnisk dansk af udseende’, ‘udenlandsk af udseende’, ‘mørk i huden’

Systemet ‘er indrettet’ til netop at gå efter ‘Menapt’-gruppen’, postulerer bosniske Dino Copelj hos POV International, og problematiserer ‘racial profiling’. Forleden debatterede jeg samme med en Anette D., der påpegede at det var ‘pinligt’, at hun aldrig blev stoppet, når hun pendlede over grænsen, hvorimod ‘de fremmede’ gang på gang tjekkes. “Jeg kunne håber min taske fyldt med stoffer og ingen ville bemærke det.”, lød det fra den midaldrende socialrådgiver, der fortsatte med denne argumentation: “Jeg er jo også ‘fremmed’ i Tysland”, og kan også “være kriminel selv om jeg er hvid”. Ikke alle kan nås med helt almindelig apolitisk sund fornuft.

Der er ingen der problematiserer den fortløbende, nærmest rutinemæssige vold rettet mod danskere. Uden at grave fandt jeg lynhurtigt fire ofre, og 7-9 AEH-gerningsmænd, der efterlyses som henholdsvis ‘Ikke etnisk dansk af udseende’, ‘udenlandsk af udseende’ og ‘mørk i huden’ (I, II, III). Vi taler Århus, siden i tirsdags. Statistikken taler sit tydelige sprog, som Morten Uhrskov er inde på: Indekstal for vold: Somaliere, 737; palæstinensere, 701; Syrien, 445; Irak, 346 og fremdeles. Islamiske lande über alles.

(Danmarks Statistik, Indvandrere i Danmark 2020, s. 112)

Oploadet Kl. 17:33 af Kim Møller — Direkte link14 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/115756/trackback

14 Comments »

  1. Nu er det faktisk således at fordomme er summen af dårlige erfaringer! Så det kunne måske være årsagen til at det netop er unge fra menapt-gruppen der standses ved grænse!

    Kommentar by Den Nervøse — 21. december 2020 @ 17:43

  2. Selvhadende danskere som Anette D, burde ikke være ansat i det offentlige, de dybt skadelige for nationen og folket.

    Kommentar by KineserSnot — 21. december 2020 @ 18:00

  3. Anette D har helt ret i, at det er pinligt at hun ikke blev stoppet ved grænsen og interneret for landsskadelig virksomhed. Det er en katastrofe, hvis venstreradikale kulturekstremister, der ønsker at udslette os allesammen, kan rejse ind i landet uden at blive kontrolleret. Godt at hun sætter fokus på det problem!

    Til den “midlertidige flygtning” Dino Copelj fra Bosnien er der kun en ting at sige: Krigen er slut. Turistperlen Bosnien besøges hvert år af millioner turister. Jeg var der selv i sommeren 2019. Jeg så en enkelt kvinde med tørklæde, der var +80 år. Ellers lå jeg ved vandet og drak fadøl til 8 kroner i det “muslimske” land af navn, der altså i praksis er langt mindre muslimsk and Danmark. Det er ikke utænkeligt, at danskerne en dag må “flygte” den anden vej dertil.

    Kommentar by Skatteyderen — 21. december 2020 @ 19:13

  4. Muhamedanere!

    Kommentar by Bastardo — 21. december 2020 @ 19:31

  5. Hvis man er en DUM OG UVIDENDE FELTMADRAS, har man ikke mange chancer for at forstå at masseindvandring af kulturfremmede hærskarer har nogle konsekvenser. Så Annette D er undskyldt. Hun er jo som det lille uskyldige barn der leger med tændstikker. Hun er aldrig blevet voksen, men er mentalt som en 7 årig.

    Det er det der er galt med de allerfleste politiserende kvinder. Deres åndelige udvikling gik i stå da de fyldte 7 år. Og siden hen har de intet lært, de klarer sig udelukkende ved brug af mavefornemmelser.

    Lytning til typer som Sofie Carsten, Rosa Lund, Eva Flyvholm osv., bekræfter at de føler sig frem, og at deres hjerner er magen til hvad videnskaben finder hos mariehøns og dafnier.

    Kommentar by BENT A — 21. december 2020 @ 20:07

  6. #5
    Forvirrede skrigeskinker..

    Kommentar by Jp — 21. december 2020 @ 22:57

  7. Politiet og andre myndigheder bruger signalementer til at opklare og forhindre ulovligheder. Det giver minus mening at rette sin fulde opmærksomhed mod befolkningsgrupper, der stort set aldrig begår kriminalitet. Det er i øvrigt også derfor at muhammedanske terrorister rager skægget af og prøver at optræde vestligt før de begår deres nederdrægtige, æresløse og usle handlinger. Vi har inviteret slangen ind til vores bryst.

    Kommentar by Frafalden Moderat — 21. december 2020 @ 23:53

  8. Den eneste trøst er at det bliver meget, meget værre:

    Bare vent til døtrene af Anette D, Mette Frederiksen, Sofie Carsten, Rosa Lund, Eva Flyvholm, osv, begynder at gøre sig gældende politisk, ligesom deres mødre også selv er endnu mere rabiate udgaver, af den efterhånden hedengangne rødstrømpebevægelses årgange.

    For der er vel ingen der stadig er naive nok til at tro på, at kvinderne selv er i stand til at stoppe, før samtlige vestlige lande ligger i ruiner, er der?

    Ellers kan jeg kun anbefale, at man læser det her en gang til…
    http://www.uriasposten.net/archives/115766#comments

    Kommentar by Kimski — 21. december 2020 @ 23:56

  9. PS til nr. 5, kl. 20.07:

    Har nu erfaret at en del dafnier og mariehøns føler sig dybt krænkede over at blive sammenlignet med politik-kvinder. Og må undskylde for at have bragt forældede videnskabelige oplysninger.

    Videnskabens nyeste forskningsresultater viser nu at de gennemsnitlige og klogeste dafnier og mariehøns ligger et pænt stykke over de typiske feminister i DR P1’s programmer, hvad hjernekapacitet og cognitive evner angår.

    Skal derfor dybt beklage at der blev sat lighedstegn mellem feltmadrasser mv. og disse små, hyggelige, søde, begavede og nyttige
    små dyr. Anette D og hendes veninder når dem jo ikke til sokkeholderne.

    Kommentar by BENT A — 22. december 2020 @ 01:15

  10. … og disse små, hyggelige, søde, begavede og nyttige smådyr.

    Kommentar by BENT A — 22. december 2020 @ 01:19

  11. Såvidt jeg kan se er det problematisk, at statistikken, som der står i Anm.3, er ‘korrigeret for alder’. Det betyder, at de viste tal matematisk er vejet ned i forhold til virkeligheden. Det er altid problematisk at korrigere en statistik. Det står på side 1 i lærebogen!
    Man kan selvfølgelig forklare en statistik, når den foreligger uvejet med alle mulige forklarende variable f.eks alder, uddannelse, erhverv, religion osv. Det er jo interessant, synes jeg, at indvandrere fra østasiens gamle buddhistiske og hinduistiske kulturer, gennemsnitligt – – såvidt jeg kan se – er mindre kriminelle end den danske befolkning, der er præget af en gammel kristen kultur. Jeg synes, det bekræfter teorierne i “The Clash of Civilizations and the Remaking of World Order”(1993/1996) af Samuel P. Huntington?

    Den vejning, der foretages af den statistik, der er negativ for indvandrere – ofte matematisk nedvejning på flere socioøkonomiske variable – giver et falsk billede af virkeligheden. (Det er selvfølgelig også det der er meningen?:-)

    Kommentar by Amad — 22. december 2020 @ 09:06

  12. Korrigeret for at perkere er mere kriminelle end vi er, så er de ikke mere kriminelle end vi er.

    Kommentar by Træt — 22. december 2020 @ 09:13

  13. Jeg er derhenne, hvor jeg tænker. Det kan kun idioter undres over, når man forstår Islam.

    Kommentar by Michael Unna — 22. december 2020 @ 10:39

  14. Lidt præcisering til Amad 09:06.

    Såvidt jeg kan se, er det problematisk, at statistikken, som der står i Anm.3, er ‘korrigeret for alder’. Det betyder, at de viste tal for indvandreres og efterkommeres kriminalitet matematisk er vejet ned i forhold til virkeligheden, fordi indvandrere og efterkommere gns er yngre end gns befolkningen. (Det er altid problematisk at korrigere en statistik. Det står på side 1 i lærebogen!)

    Sammenligningen skulle efter min mening i øvrigt korrekt have været mellem gns særskilt for de to grupper, der sammenlignes. Danskere gns og gns særskilt for hver af de udvalgte grupper af indvandrere og efterkommere i den givne sammenligning. Såvidt jeg kan se indgår indvandreres og efterkommeres kriminalitet i det anvendte gns der er beregner for danskerne. Det der er sat til indeks 100?

    Hvis man undlader disse ‘fejl’ i sammenligningen, bliver den høje kriminalitetsfrekvens for indvandrere og efterkommere endnu højere.

    Kommentar by Amad — 22. december 2020 @ 14:56

RSS feed for comments on this post.