30. december 2020

Venstre undsiger Inger Støjberg, der tager til genmæle: “Jeg skal lige overveje, hvad der skal ske nu..”

Inger Støjbergs stemmer er gode nok, men når alt kommer til alt, så står Kristian Jensen-fløjen stærkere. Medierne har formentligt gået målrettet efter Støjbergs kritikere, for at opgradere modstanden internt i partiet, men det er nu alligevel påfaldende, så få der åbent står bag hende i disse dage. Hun har fået tilbud fra Stram Kurs, Dansk Folkeparti og Nye Borgerlige, og hvor ville det bare være befriende med rene linjer.

Ved sidste valg fik Inger Støjberg næsten lige så mange personlige stemmer, som den nuværende formand og hans næstformand til sammen. Lidt i samme boldgade. På Facebook støtter 41.000 Støjbergs udmelding, seks gange som mange som Ellemann & Jensen, og her er endda en del uenige talt med.

Personligt er jeg ligeglad med borgerligheden, hvis den repræsenteres af kulturradikale, og den største taber ved et partiskifte er uden tvivl pseudo-borgerlige karrierepolitikere, for hvem nationalitet blot er en forstyrrende element i regnearket. De bliver klogere, jo tættere vi kommer på næste valg. Støjberg har trumfen. Fra DR Online – Støjberg om fremtiden i Venstre: ‘Nu skal jeg lige vende skråen’.

“Det er ikke længere så sikkert, som det har været. At Inger Støjberg også ved det næste folketingsvalg stiller op for Venstre. I hvert fald hvis man tager politikerens ord bogstaveligt. Her til morgen svarede hun, at hun har brug for at tænke sig om, hvad angår fremtiden i partiet, hvor hun er blandt de absolut største profiler.

Bliver du i Venstre?

– Jeg skal lige vende skråen, som man siger på de kanter, hvor jeg er fra. Jeg skal lige overveje, hvad der skal ske nu, og det synes jeg er fair nok, for det kom som noget af en overraskelse for mig, siger Inger Støjberg.”

(Inger Støjberg på Facebook, 29. december 2020)

Citater

“Jeg er utrolig ked af, at Venstre nu igen står i et formandsopgør. Men jeg ved fra tidligere erfaring, at samarbejde kan være så betændt, at det er umuligt at fortsætte. Derfor bakker jeg helt og fuldt op om Forretningsudvalgets opbakning til Jakob Ellemann her til aften. Han er den rette formand for Venstre, og jeg støtter hans kamp for at bringe Venstre tilbage i spidsen for Danmark. … Instrukskommisionen har i deres rapport rettet ganske alvorlige anklager mod Inger Støjberg. Det betyder også anklager mod Venstre, når Inger er vores næstformand. Anklager, som jeg ikke mener, at Venstre kan sidde overhørig. Derfor støtter jeg, at anklagerne mod Inger skal afgøres i en Rigsretssag. Det er jeg glad for at et enigt Forretningsudvalg i Venstre (bortset fra Inger selv) bakkede op om for et par dage siden. Desværre accepterede Inger ikke den klare besked fra Forretningsudvalget og dermed Venstres bagland. I de seneste 48 timer har Inger valgt at undsige Jakob, undsige Forretningsudvalget og undsige Venstre. Det er ikke acceptabelt. Det er uhørt og utilgiveligt. (Kristian Jensen, 29. december 2020)

“Politik kan være hårdt og ubehageligt. Det har dagen i dag vist med al tydelighed. Og jeg er helt utrolig ked af, at Venstre er endt i en situation, hvor vi skal have en ny næstformand. Det ville jeg gerne have undværet, men det kunne ikke være anderledes. Vi har her til aften holdt endnu et møde med Venstres Forretningsudvalg. Her udtrykte et stort flertal endnu engang opbakning til den linje, jeg har lagt om, hvordan Venstre skal stille sig i spørgsmålet om en eventuel rigsretssag mod vores næstformand. … Det betyder også, at Venstre ultimativt er klar til at stemme for en rigsretssag, hvis Folketinget ikke klart tilkendegiver, at der ikke er hold i de hårde anklager om den ulovlige instruks. … Inger har valgt ikke at bakke op om det synspunkt. Hun har valgt at gå imod Forretningsudvalget og partiets formand. Det er desværre ikke første gang, Inger går imod den linje, Venstre og jeg har lagt. Og det på trods af, at vi to netop blev valgt på et klart mandat på Venstres Landsmøde om, at formandskabets tid var forbi. Fra nu af skulle der kun være én formand i Venstre. Efter mange og lange samtaler med Inger har jeg som leder af Venstre derfor ikke set andre muligheder end at bede Inger trække sig som næstformand. … vores makkerskab fungerer simpelthen ikke længere.” (Jakob Ellemann-Jensen, 30. december 2020)

“Selvfølgelig måtte Inger Støjberg gå. Hun er kvinden, der har ætset Venstres liberale værdier op indefra med sin hadefulde og uforsonlige værdipolitik. Hun er kvinden, der har radikaliseret sit parti ud på et juridisk og moralsk overdrev, hvor end ikke landets love blev accepteret som stopklods. Hun er kvinden, der har bragt sit parti ud i en krise uden historisk sidestykke.” (Christian Jensen, chefredaktør, Politiken, 30. december 2020)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/115959/trackback

115 Comments »

  1. Først på Uriasposten her: http://www.uriasposten.net/archives/115935#comment-5414472, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 30. december 2020 @ 12:39

  2. Venstre ved man så sandelig hvor man har: Shariafløjen har vundet endnu en sejr!

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 30. december 2020 @ 12:44

  3. Inger Støjberg har set for meget amerikansk TV om hvordan man blæser på retssystemet og alle normer, men heldigvis er virkeligheden anderledes i Danmark. Jeg er i store træk enig i hendes politik, men denne sag, hvor hun skilte unge par bare for at være modbydelig, er over grænsen. Immigranter skal afvises og hjemsendes, men de skal ikke tortureres. Samtidig skal Danmark føre en positiv udenrigspolitik som forebygger humanitære katastrofer og skaber økonomiske muligheder i udviklingslande.

    Kommentar by Zatopek — 30. december 2020 @ 12:57

  4. Venstre har nu valgt at de evige, civic-nationalister og neoliberalister.

    Et decideret ubrugeligt parti.

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 13:00

  5. Kommentar by Zatopek — 30. december 2020 @ 12:57

    Borgerligheden er andet en jura, det handler også om moral og anstændighed.

    Og Inger Støjberg var moralskforpligtet til at fjerne barnebrude fra de mænd de var blevet tvangsgift med. Ingen blev udsat for tortur, så det noget mærkeligt noget at bringe på banen.

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 13:02

  6. Ingen Støjberg elsker at sidde på det håndsyede bagsæde af Nappalæder i en stort, sort Mercedes-Benz S-Klasse ministerbil, og det styrer hendes valg af parti; hvilket parti kan sikre hende et ministerium efter næste valg!?!, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 30. december 2020 @ 13:02

  7. #3 de skulle være smidt i fængsel. Vi kan ikke have pædofile som går fri blot fordi de er muslimer. Det vil ende som i England med bander af pædofile muslimer.

    Kommentar by jesper — 30. december 2020 @ 13:04

  8. Hvornår fusionerer Venstre og Det Radikale Venstre?

    Med lidt held kan de få tilbageværende kulturradikale væmligboere måske lige nå over spærregrænsen?

    Kommentar by Revisoren — 30. december 2020 @ 13:04

  9. Kristian Jensen fra V og Christian Jensen fra Politiken er to overmodne halvfordærvede BORGERLIGE MELONER, vissenbrune udvendig og knaldrøde indeni. Begge hører hjemme i enhedslisten eller hos de radikale. Deres tankesæt er så langt ude på det kulturradikale/ marxistiske overdrev, at det er hykleri og skuespil at de udadtil optræder som borgerlige.

    Hele den “borgerlige” indmad i folkefjendernes højborg er en parodi. Som er med til at bane vej for “kinesiske” tilstande.

    Kommentar by BENT A — 30. december 2020 @ 13:06

  10. Et martyrium for et åg som et adiafora der sætter tvisten imellem dem og os……..

    Kommentar by Moth — 30. december 2020 @ 13:09

  11. Så er Hamas-tilhængeren Zatopik på banen igen.

    Denne gang som fortaler for, at gamle klamme muhammedanske mænd naturligvis skal have lov til at gifte sig med små mindreårige piger.

    Føj for satan!

    Kommentar by Revisoren — 30. december 2020 @ 13:15

  12. Hele sagen er blot uundgåeligt når man ud over sine egne problemer også importere andres.

    Kommentar by River — 30. december 2020 @ 13:26

  13. @kinesersnot @Jesper
    Det skulle have været en individuel vurdering om parrene skulle skilles ad. Hvad var alderen på bruden og aldersforskellen, havde de børn, hvad var deres egne ønsker. Desuden må vi respektere at aldersgrænsen for giftemål kan være en smule lavere end 18 i andre lande, og det er ikke “pædofili”.

    Kommentar by Zatopek — 30. december 2020 @ 13:32

  14. ER DET IKKE PÅFALDENDE, at hver gang der er tale om rigsretssager og krystalklar politisk forfølgelse, er det folk som søger at holde lidt igen på islamiseringen, som det går ud over. Først var det Glistrup, så var det Ninn Hansen og nu Støjberg.

    Hvis andre politikere begår fejl, slipper de med en næse eller en lille påtale. Men når det er dansksindede typer lugter de røde blod, og blodtørsten kommer op i dem. Som når Christian Jensen fra Politiken går til angreb på Støjberg i P1. Hans fanatisme tager magten fra ham og fråden står ham ud af munden. Sådan lyder han ihvertfald. Et ægte politisk rovdyr.

    Var lidt skuffet over at høre Hans Engell fra EB i radioen. Han påstod at at den mulige rigsretssag var et rent juridisk anliggende. Noget vrøvl, der er tale om rendyrket politisk forfølgelse.

    Kommentar by BENT A — 30. december 2020 @ 13:33

  15. Kommentar by Zatopek — 30. december 2020 @ 13:32

    Hvorfor skal den være individuel? Fordi en international konventioner, der også sørger for vi danskere ikke kan få lov til en masse ting, siger det?

    Det er både pædofili og sharia-tvangægteskaber, det skal vi ikke tillade i Danmark, blot fordi det er en norm i shithole countries.

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 13:40

  16. Kommentar by Zatopek — 30. december 2020 @ 13:32

    Hvis man mener Jura er det eneste der betyder noget i denne sag, så jeg bange for at jeg ikke kan respektere dig som person. Du ligesom Nazisterne, der bare fulgte Juraen, når de begik deres forbrydelser.

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 13:42

  17. #12 kl13.33 BENT A. jo det er meget påfaldende. det er også ved at være påfaldende at ingen finder det påfaldende.

    Kommentar by heisahero — 30. december 2020 @ 13:46

  18. Fedt!
    Oversnobben Ellemann, med det påklistrede falske snobbede smil, ønsker at køre Venstre helt i sænk, og nægter at give slip på sin taburet.
    Støjbjerg bliver stemmesluger i et nyt parti.

    Kommentar by A Andersen — 30. december 2020 @ 13:46

  19. Sagen drejer sig om langt mere end Støjberg, som aldrig har gennemført andet end symbolske stramninger, og som Venstre mest har brugt som lokkemad for at lokke indvandrings-bekymrede vælgere til sig.

    Sagen er endnu en skakbrik I SPILLET OM DANMARKS FREMTID. Som Christiansborgs flertal er på vej til at smide ud på historiens mødding. Det er slet ikke sikkert at Danmark stadig er danskernes land om 25 år, og det er slet ikke sikkert at danskerne undgår at lide samme skæbne som de kristne der i en lang række lande er blevet terroriseret og jaget til døde.

    Læs selv om rædslerne og blodbadene i Libanon, Frankrig, Armenien, Tyrkiet, Sverige og en række afrikanske og arabiske lande. Nettet er fyldt med oplysninger.

    Kommentar by BENT A — 30. december 2020 @ 13:52

  20. Det var årets bedste nyhed, for hvis inger støjberg vælger at melde sig ind i NB så har elleman lige gjort nye borgerlige til landets næststørste parti. Det skal han virkelig have tak for, også selvom han ikke har forstået det selv. Endnu..

    Og igen er det ret utroligt at bevidne hvor kortsigtet hele godheds-segmentet tænker, for uanset om hun vælger DF eller NB, så bliver det i praksis en cocktail ved navn støjberg/vermund som de nu skal til at forholde sig til i 2021. De ville have haft det nemmere hvis trump var gået ind i dansk politik!

    Men i et feminiseret samfund hvor mænd er blevet en omvandrende undskyldning for sig selv, så er det præcist disse to valkyrier vi har allermest brug for som ledere. Og ellemann har lige sat dem sammen..

    Så godt nytår, ellemann har ihvertfald gjort sit til at det bliver det nu. TAK for det, din kæmpe idiot:)

    Kommentar by Per — 30. december 2020 @ 13:53

  21. Det handler om sådan noget som det her.

    > There is no place in modern Europe for ethnically pure states. That’s a 19th-century idea and we are trying to transition it into the 21st century, and we are going to do it with multi-ethnic states. – NATO’s Supreme Commander, Gen. Wesley Clark 1999

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 13:57

  22. Sagen er den, at Støjberg i 2010 brød grundlovens paragraf 73. Det er fastslået af jurister med ekspertise i grundloven.

    Grundlovens paragraf 73 er en direkte videreførelse af Jydske lov, det er således kernen af ikke bare dansk demokrati men af dansk lovgivning og historie i flere århundreder!

    Grundlovens paragraf 73 er selvsamme paragraf, som Venstre og oppositionen anklager Mette Frederiksen og regeringen for, at have brudt i minksagen.

    Man skal være ualmindeligt politisk farveblind og direkte ubegavet i dansk politisk historie, hvis man ikke kan se, at Støjberg ikke kunne fortsætte som næstformand i et parti der ønsker, at vælte den siddende regering og statsminister netop på disse omstændigheder.

    Det er nærmest skræmmende hvor stor uvidenheden er om dansk politisk historie blandt Støjbergs støtter. De aner jo simpelthen INTET om hverken grundlov, parlamentarisk demokrati eller dansk demokrati i historisk kontekst!

    Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 13:59

  23. Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 13:59

    Grundloven bliver i disse år fortolket af globalister, der vægter international rets tilgang over en dansk tilgang.

    De skriver det selv i deres bøger, så jeg giver ikke meget for analyser ang disse brud.

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 14:04

  24. Det er i øvrigt SELVSAMME grund, at Kristian Jensen ikke kunne blive formand for Venstre. Han brød grundloven som skatteminister, det er for længst fastslået!

    PS. Man kan fint bryde grundloven uden juridiske konsekvenser, hvis ikke der er et flertal imod sig i Folketinget. Men politisk er man FÆRDIG i magtforstand. Det gælder også Frederiksen hvis det kommer dertil!

    Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 14:06

  25. Kinesersnot (I hovedet)

    Du aner jo INTET om hverken grundlov eller dansk historie! Simpelthen INTET! Du er ikke dansk, men en ubetydelig nulbon, der hæger til nazisterne på blæseren! Sådan er det bette højrerabiate antidemokratiske skumskiderhvalp!

    Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 14:09

  26. Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 14:09

    Du har en uhæderlig tilgang til debat, hvor du straks går efter personen, istedet for at argumentere for din påstand.

    Hvis Inger ikke er blevet dømt for at bryde grundloven eller på anden hvis har fået en reprimande, så der intet at komme efter. Sådan vil vælgerne også se det.

    Det absurd at du hiver en intetsag fra 2010 frem :D

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 14:11

  27. Uha-uha – hvem kunne ikke tænke sig, at være midtpunkt i en trekant med Inger Støjberg og Pernille Vermund?

    Man ville formentlig ikke være i stand til at gå bagefter i flere dage…

    Kommentar by Revisoren — 30. december 2020 @ 14:13

  28. Eller mænner er hverken gode for landbrug eller fiskeri. De er bedst til socialdemokrati tilsat en knivspids Dansk Fjolseparti. Goolag Christian Thulesen Dahl med Mogens Glistrup. Og du kan se hvor de kommer fra,og hvis stemmer de høster.

    Kommentar by Nielsen — 30. december 2020 @ 14:19

  29. HVIS den typiske danske vælger forstod hvad fremtiden kan bringe ham eller hende i løbet af en uge, en måned, et år eller fem-ti år, ville den typiske vælger være SKRÆKSLAGEN OG LØBE SKRIGENDE BORT fra alle de gamle partier. Men den g.snitlige vælger forstår meget lidt, fordi DR, tv 1+2 og Pølletiken samt røde institutioner året rundt fylder dem med halve og kvarte sandheder.

    Sandheden er at hvis den rødradikale politik fortsætter, er Danmark et uhyggeligt, blodigt og kafkask katastrofeområde inden længe. Katastrofen er for så vidt allerede begyndt, og hundredtusinder af danskere er allerede ofre. De har fået deres liv forpestet eller ødelagt, eller er omkommet, eller er blevet sørgende efterladte.

    Rød og totalitær politik skåner ingen: Hverken børn og unge, forældre, lønmodtagere, selvstændige, arbejdsløse, boligejere eller lejere, raske eller syge, osv. Enhver bør i egen interesse sætte sig ind i hvordan rødfascistiske “eliter” i tidens løb har udplyndret, tyranniseret og terroriseret deres befolkninger. Man kan jo begynde med Sovjet-unionen, Tyskland, Kina, Sverige og Cambodia.

    Kommentar by BENT A — 30. december 2020 @ 14:26

  30. Jack, er det dig Jacob Ellemann ? :)

    Sagen er den at hvis Støjbjerg forlader Venstre, er det lig med færre stemmer til Venstre ved næste valg og flere stemmer til Ingers nye parti!

    Og det skal fejres med kage

    Kommentar by A Andersen — 30. december 2020 @ 14:27

  31. Kommentar by A Andersen — 30. december 2020 @ 14:27

    Jack er venstrerabiat, de eneste taler om Støjbergs “grundlovsbrud” i 2010 er den venstrerabiate blogosfære.

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 14:31

  32. Achaius har afløst “NP” og “Quark”. Alle tre har har eller har haft en radigal femte-kolonne dagsorden.

    Kommentar by BENT A — 30. december 2020 @ 14:34

  33. Kinesersnot (I hovedet)

    Jeg kan ikke tage mig af, at du bliver fornærmet over, at jeg som dansker og dansksindet sætter en udansk, uvidende nulbon som dig ind i de historiske og politiske kendsgerninger, der er gældende og forbliver gældende i det danske parlamentariske demokrati samt kernen af dansk lovgivning og Grundlov!

    Bliver du som udansk stødt over det bør du finde et andet land, eller forsøge dig med en antidemokratisk, udansk og grundlovsstridig revolution!

    Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 14:36

  34. Der er også noget om hvordan Jacob Ellertmann med elastikmotor og fladt batteri har kvajet sig. Se hodja der også har noget om VALGSVINDEL i USA.

    Kommentar by BENT A — 30. december 2020 @ 14:40

  35. Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 14:36

    Jeg er ligeglad hvor meget du hævder i den ene eller anden retning, du er gennemskuet.

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 14:44

  36. Nye Borgerlige i dag er jo egentlig bare Venstre og Konservative, før de blev socialdemokrater.

    Kommentar by Skatteyderen — 30. december 2020 @ 14:45

  37. Kommentar by Skatteyderen — 30. december 2020 @ 14:45

    Venstre og Konservative har ikke været imod muslimsk indvandring siden 60erne, så det noget vås.

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 14:46

  38. Jeg forudså, at Støjberg var færdig som næstformand i Venstre her på Uriasposten for flere uger siden. Jeg forklarede også, at Mette Frederiksen er færdig hvis jurister med ekspertise i grundloven på samme måde finder, at grundlovens paragraf 73 er overtrådt i forbindelse med minksagen.

    Sådan er det bare, jeg VIL PÅ INGEN MÅDE afvige fra, at JEG ER DANSK og DANSKSINDET IND TIL MARVEN! Og kender min Grundlov og dansk politisk historie til FINGERSPIDSERNE!

    Hverken udanske ignoranter eller “berufsverbot” kan ændre på dette!

    😘🇩🇰

    Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 14:46

  39. Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 14:46

    Alle spekulerede i om Støjberg ville forlade partiet, hvis Radikale Venstre Ellemand valgte som han nu har gjort.

    Du intet orakel.

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 14:46

  40. Mogens Jensen blev sparket ud(ofret) uden snak om rigsretssag.

    Ellemann gør dumt i at dømme Inger Støjberg på forhånd, inden advokat undersøgelse viser, der er grund til rejse tiltale.

    Ellemann er for EU og indvandrervenlig, det mener jeg er grunden til han fyrede Støjberg. Han og hans fløj i Venstre hører til i De Radikale.

    Kommentar by k.m. — 30. december 2020 @ 14:48

  41. Danmark Islamoliberale Parti, Venstre ved man altid hvor man har – nemlig med tungen langt oppe mellem islams baller. Jacob the Baboons røv er rødere en Ingers hår; derfor bliver Jacob top baboon for Maren i Kærets parti. Der hvor der altid er ugler i mosen, ræve i hønsehuset, komøg mellem ørerne, fluer i hovedet, rotter på loftet og højt til gylletankernes tag.

    Kommentar by Gustav Jensen — 30. december 2020 @ 14:49

  42. @Kim Møller: Send nu Jackoff afsted på de evige jagtmarker

    Kommentar by Træt — 30. december 2020 @ 14:51

  43. Træt

    Har du ikke nogle politiske modstandere du skal have nakkeskudt i parken? Hvad spilder du din tid her for? Bette højrerabiate udanske skumskiderhvalp 😘🖕🇩🇰

    Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 14:55

  44. Kinesersnot(i hovedet) Fis nu over på Dagens Blæser til nazisterne hvor du hører hjemme😘

    https://dagensblaeser.net/2020/12/26/coronaeksperter-er-psykisk-syge/

    Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 14:57

  45. Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 14:55

    Når man tænker på du ligeglade med små piger bliver voldtaget af deres pædofile shariamænd, de blevet tvangsgift med.

    Fortjener du så egentlig andet?

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 14:57

  46. Og lær i øvrigt det danske sprog og grammatik, hvis du vil opholde dig i Danmark. Bette antidemokratiske højrerabiate skumskiderhvalp 😘🖕🇩🇰

    Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 14:58

  47. Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 14:58

    I det mindste er jeg ikke en stodder der støtter pædofili.

    Hvorfor taber AFA-bumser som dig altid sutten?

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 15:04

  48. VENSTRE HAR ALTID PRALET AF at der var højt til loftet i Venstre. Men med Jacob Bællemann er partiet omdannet til en krybekælder.

    Kommentar by BENT A — 30. december 2020 @ 15:06

  49. Venstrefløjen er mere smittefarlig, og mere dødelig end corona.

    Kommentar by k.m. — 30. december 2020 @ 15:11

  50. Kinesersprøjt(I hjernen)

    Fis nu over til nazisterne på Dagens Blæser! Du er AFSLØRET!

    “Et af spørgsmålene der tænger sig på er om Kim Møller, Uriasposten.net, document.dk, SIAD, Snaphanen.dk, Den Korte Avis, Hans Rustad, Uwe Max Jensen, Paludan, Nye Borgerlige, Trykkefrihedsselskabet af 2004 og så videre og så videre blot er den danske pendant til hvad de kalder “the grift right” i USA og egentlig ikke mener det seriøst, fupmagere der forgiver at ville løse problemerne, men egentlig kun er interesseret i hvor mange penge de kan presse ud af deres læsere.”

    https://dagensblaeser.net/2019/09/21/vores-stoerste-allieret%ef%b8%8f-counterjihad-og-shabbos-rottefaengere/

    Du kan ikke narre en DANSKER og DANSKSINDET kæmpe som mig !

    Har du forstået det bette højrerabiate antidemokratiske skumskiderhvalp!😘🖕🇩🇰

    Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 15:16

  51. Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 15:16

    Hvorfor støtter du op om at Shariamænd, skal have ret til at voldtage deres barnebrude i Danmark?

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 15:18

  52. Jackoff kunne godt være den gamle kending Simon73.

    Nakkeskud ville være alt for hurtigt og mildt for landsforrædere,
    jeg foretrækker hudfletning.

    Problemerne med vor nuværende karikatur på et demokrati kan kun løses ved at fjerne dem, som ved urent trav har sat sig på de facto magten.

    Kommentar by Træt — 30. december 2020 @ 15:18

  53. Jeg er selv medlem af NB og jeg har lidt ambivalente holdninger til Støjberg.

    På den ene side er hun levebrødspolitiker som har stemt for en masse grimme ting i hendes tid hos Venstre. På den anden side vil NB formentlig blive styrket med hende som kandidat.

    Kommentar by kenneth — 30. december 2020 @ 15:20

  54. Jack Achaius — 30. december 2020 @ 14:55 skrev:

    “Bette højrerabiate udanske skumskiderhvalp” (om “KineserSnot”).

    “Højrerabiate”? Suk. Det er tydeligt at du ukritisk har slugt mainstream-mediernes anti-nationale propaganda. Du lyder som en “Anti-Fa” tosse.

    Kommentar by Peter Nielsen — 30. december 2020 @ 15:21

  55. Kommentar by Peter Nielsen — 30. december 2020 @ 15:21

    De kan spottes på afstand, går altid ind på forums hvor deres holdning er ikke-eksisterende og kalder alt og alle nazister.

    Mon ikke det baseret på mindreværdskomplekser og irritation over sin egen formåen?

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 15:23

  56. HVIS EUROPA, DANMARK, NORGE OG SVERIGE bliver reddet fra barbariet og undergangen, bliver det altså ikke kvinderne der sørger for det, det bliver mændene.

    Spørgsmålet er bare om mændene når at vågne op i tide, og om de formår at vride sig løs af feminiseringens spændetrøje?

    Kommentar by BENT A — 30. december 2020 @ 15:23

  57. Hun er helt og aldeles fejlcastet i det parti.! Hun er en god kvinde og jeg tror hun er i Venstre af den eneste årsag, at der er kortest til magten. Der blæser dog nye vinde i blå blok, spørgsmålet er blot, hvor Inger går hen. Måske overrasker hun alle og skifter til de konservative. Det er mit bud.

    Kommentar by Gert — 30. december 2020 @ 15:52

  58. Det må ske at nationalister,som gør grin med Inger Støjberg bliver indespærrede og ALDRIG får lov til at udtale sig igen. Specielt ikke om Inger Støjberg.

    Kommentar by Nielsen — 30. december 2020 @ 16:00

  59. TRÆT

    Du kommer bare på tid og sted efter egen anmodning, så skal jeg nok være der! Bette antidemokratiske højrerabiate skumskiderhvalp 😘

    Det skulle være en fornøjelse 😁

    Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 16:01

  60. Løgnerberg kan ikke gå og går ingen steder før resultatet af en evt. rigsretssag er afklaret.

    Afstemningen i Folketinget om en sådan, skal ske senest i februar 2021. En rigsretssag hvis det bliver resultatet, er først afgjort i 2022.

    Sådan er det, kan man ikke forstå det, aner man INTET om dansk lovgivning, grundloven eller det danske parlamentariske demokrati. Som sådan er man udansk og uvidende om Danmark og dansk politisk historie.

    🇩🇰👋

    Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 16:08

  61. Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 16:08

    Sharia-tvangsægteskaber er så udansk som noget kan blive, men det forstår pædofile som dig ikke. Du mener vel også at alt den børneporno der blev sendt ud af Danmark i 60erne og 70erne er dansk.

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 16:22

  62. Kinesersprøjt(i hjernen)

    Dit whataboutism og udenomssnak, er mere relevant end hvis jeg sagde, at du savner din åndsfælle Michael Jensen fra Rødding, der lige er dømt for, at forgribe sig på over 150 mindreårige!

    Ergo fuldstændig ligegyldigt for Støjbergs grundlovsbrud, ulovlige instruks ifølge Dansk lovgivning og brud på ministeransvarsloven.

    Tag dig sammen bette antidemokratiske højrerabiate skumskiderhvalp!

    Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 16:47

  63. For et par dage siden sagde Jakob Elleman i Danmarx Ramadanradio at han ønskede en rigsretssag da det ville give Inger Støjberg muligheden for “at bevise at hun er uskyldig”.
    I Ellemans verden er det altså den anklagede der har ansvaret for at bevise sin uskyld.

    Kommentar by bjarne binee — 30. december 2020 @ 17:07

  64. I ved godt at i bliver trollet ikke?

    Det er forøvrigt meget sjovt at der er flere i tråden der anser Jakob Ellemand for så ligegyldig en person, at de ikke engang gider at dobbelttjekke om det staves med C eller K

    Ellemann minder så meget om en Radikal at jeg somme tider bliver i tvivl om hvilket parti han er medlem af, og må tjekke det på google.

    Kommentar by A Andersen — 30. december 2020 @ 17:09

  65. Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 16:47

    Det dig der snakker uden om, du vil ikke forholde dig til det væsentlige i sagen. Nemlig at Inger Støjberg havde i sinde at stoppe pædofile shariatvangsægteskaber.

    Men det ikke overraskende at du forsvare sharia-tvangsægteskaber, du er sikkert pædofil.

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 17:11

  66. En lort er en lort, uanset hvor tit den dyppes i parfume.

    Alverdens parfume kan ikke skjule at Achaius er en lort

    Kommentar by k.m. — 30. december 2020 @ 17:40

  67. Det er totalt afgørende, at Inger Støjberg bliver i Venstre nu. Hun skal end ikke signalere, at hun går i andre tanker. Bliv, Inger! Det er du – og alle andre, på nær dine modstandere – bedst tjent med.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 30. december 2020 @ 17:42

  68. Kinesersprøjt(i hjernen)

    Jo jeg har forholdt mig til sagen overfor dig for længst!

    Lad mig repetere! Ca. 40 par hvor den ene part var under 18 år og mellem 15-17 blev adskilt under Støjbergs ulovlige instruks. Af de ca. 40 par var 4 par adskilt med DANSK LOVGIVNING i hånden.

    De 4 mindreårige i de 4 par bestod af 3 piger og en mindreårig dreng. De 4 par forblev adskilt efter den ulovlige instruks ophørte.

    Støjberg selv står kun ved, at hun har “reddet” 4 piger(hvor den ene altså var en dreng) og det er da fint nok, de var blevet og blev holdt adskilt ulovlig instruks eller ej!

    De resterende par KUNNE IKKE adskilles ifølge Dansk lovgivning! Du kan heller ikke sætte en instruks op på et dabsk kollegium og kræve forbud imod al samkvem imellem 15-17 årige og personer og 18!

    Sådan er det!

    I de tilfælde hvor et “ægteskab” var indgået i hjemlandet eller andetsteds hvor den ene part var under 18, var dette “ægteskab” ikke juridisk gældende i Danmark!

    I perioden 2015-2019 blev der anmodet om ægteskabelige rettigheder aka det gamle kongebrev i over 200 sager. Anmodning blev givet i knap halvdelen af sagerne, og samtlige i af disse sager var den ene part dansk statsborger.

    Sådan er sagen og det dansk lovmæssige grundlag bag bette antidemokratiske højrerabiate skumskiderhvalp!

    Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 17:42

  69. Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 17:42

    Du har en syg moral, når det mener at pigerne på 15, 16 og 17 år var “myndige” på det tidspunkt de ankom til Danmark og dermed acceptere at de ok de er blevet tvangsgift da de var under 15 år i deres hjemlande.

    Det sygt at man kan sidde og forsvare sådan en praksis. Du jo decideret vammel.

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 17:44

  70. Rettelse Dansk lovgivning og personer over 18 år !

    Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 17:44

  71. Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 17:42

    Drømmer du selv om at tage ned til mellemøsten og gifte dig med en barnebrud siden du forsvare sådan en væmmelig praksis?

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 17:45

  72. Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 17:44

    Ifølge din den praksis du støtter, så var det helt i orden at en af pigerne blev gravid som 12 år og havde et 4-årigt barn ved ankomst i Danmark. Hun er jo “myndig” og det skal vi ikke blande os i…

    Du fucking vammel, jeg væmmes ved dig.

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 17:47

  73. Venstre er i fuld gang med at begå selvmord! De skærer det meste af den jyske gren af, og jeg tror ikke de helt har forstået i hvor høj grad Inger Støjberg har opbakning i vælgerhavet!

    Kommentar by Den Nervøse — 30. december 2020 @ 17:51

  74. Kinesersprøjt(i hjernen)

    Ingen par hvor “ægteskab” var indgået i hjemlandet eller andetsteds havde ægteskabelige juridiske rettigheder i Danmark! INGEN!

    Til sammenligning har over 100 par med mindst en dansk statsborger og en mindreårig fået ægteskabelige rettigheder godkendt i perioden 2015-19. I praksis indeholder samtlige af disse par mindst en etnisk dansk eller nordisk statsborger.

    Efter 2019 kan der i praksis kun gives tilladelse til anmodning om afprøvelse af ægteskabelige rettigheder hvis begge parter er danske statsborgere før 2014.

    Sådan er det bette højrerabiate antidemokratiske skumskiderhvalp. Der må åbenbart være en efterspørgsel hos etnisk danskfødte statsborgere omkring ægteskabelige rettigheder både før og efter 2019.

    Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 17:56

  75. Kommentar by Jack Achaius — 30. december 2020 @ 17:56

    Der er forskel på danske godkendte ægteskaber med mindreårige, selvom jeg også syntes det er klamt, mange af dem er sikkert muslimske, der er blev godkendt af godtroende kulturradikale og sharia-tvangsægteskaber. De nok ikke så etniske-danske som du påstår.

    Men du sammenligner stadig pærer og bananer. Og det nok fordi du støtter pædofili og det gør man vel kun hvis man er pædofil.

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 18:02

  76. Venstre går altså ind for pædofili, eller det kalder man det måske ikke, når det er muhammedanske barnebrude?

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 30. december 2020 @ 18:03

  77. Glem ordene “og sharia-tvangsægteskaber”…

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 18:05

  78. Kommentar by Løsriv Jylland! — 30. december 2020 @ 18:03

    Ifølge venstrerabiate Jack, så er sharia-tvangægteskaber sammenligelige med godkendte ægteskaber i dansk-regi.

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 18:06

  79. Hvad sker der lige for EU vil de ikke godkende den britiske vaccine fordi den er britisk?
    Det er måske ikke lige tiden til at lade bureaukraterne i Bruxelles tøffe rund i snegletempo og så bruge en måned på godkendelsen!Er den godkendt til briter er det godt nok til mig og EU borgere! Er det meningen at folk skal dø fordi der er en tysk vaccine der skal promoveres og fordi EU har brug for et vendetta over for storbritanien? Se så da for f**** at få den vaccine ud til borgerne og så må EU være EU!

    Kommentar by Den Nervøse — 30. december 2020 @ 18:07

  80. @Morten
    Hvordan kan Inger blive i Venstre på denne baggrund?
    Det vil da være en total ydmygelse

    Kommentar by A Andersen — 30. december 2020 @ 18:11

  81. Den Nervøse 18:07
    det er hævn for at England forlader EU

    Kommentar by k.m. — 30. december 2020 @ 18:14

  82. Kommentar by Den Nervøse — 30. december 2020 @ 18:07

    Det handler om hvem der skal stå til ansvar ved komplikationer, i UK er der borgernes ansvar hvis de opstår. EU vil gerne have at virksomhederne har et ansvar.

    Kommentar by KineserSnot — 30. december 2020 @ 18:23

  83. OK. Kulturradikale, og Venstres Radikale -alternativet- og de andre politiske drømmere er kommet til fadet. Man sondre overhovedet ikke over Islam og dens frihedsødelæggende kultur. Alt det vidste jeg egentlig godt. Ud over Fogh som under ytringsfrihedskrisen, og Inger Støjberg er Venstre blot en klat Poppolitikere, som vil lefle for alle potentelle vælgere uanset hvad, og da Muhammedanere begynder at fungere som vælgere, skal man da ikke lade det gå ud over De pædofile tendenser der er i islam (pga Islams Førerprofet diktatur). Jeg vil anbefale Inger Støjberg at melde sig ud af Venstre og melde sig ind i Nye Borgerlige. Det kunne også have været Stram Kurs eller DF, men jeg tror Nye Borgerlige ville ligge bedre til hende. Venstre er som vinden blæser, og ikke 5 potter pis værd, andet end hvad EU siger, og hvad poppressen synes (MSM). Ellemann er en tom popskald både senior og junior. Så jeg er flintrende ligeglad med dem (Foretrækker endda Mette Frederiksen i den sammenhæng). Hvad en rigsretssag angår. Anklag ambulancen for at køre overfor rødt. Hjertelig tak til Inger Støjberg for sikkert at have reddet en del kvinder ud af et pædofiltlignende tvangsægteskabeligt forhold forhold. Al ære til hende (skam få Venstre). Støt SIAD. http://www.siaddk.wordpress.com. Godt nytår. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 30. december 2020 @ 18:44

  84. PS: Hvis i synes situationen ser håbløst ud for Danmark,….forstår jeg det godt (EU og Islam føj for den lede),….men vi har vel lov til at håbe på et mirakel eller sætte tingene igang endnu,……og så er der heldigvis så sandeligt håb i Visalandende- Polen, Tjekkiet, Slovakiet, Ungarn og østpå i bl.a (selv i Rusland og Kina) og De buddhistiske lande. Godt nytår.

    Kommentar by Michael Unna — 30. december 2020 @ 18:48

  85. 11) Inger Støjberg fremviste et brudepar, hvor hun var gjort gravid som 12 årig og han 23 år. Fortæl mig lidt om frivillighed i islamisk ægteskab generalt, når Vi Ved, hvordan kvinder betragtes i Islam. Ja der er sikkert en del islamiske lande, hvor fuldbyrdet Giftermål som 9 årig kan foretages (og ufuldbyrdet ægteskab med 6 årige kan forekomme). Men ellers vil jeg anbefale dig at læse Lars Hedegaards bog “Muhammeds piger”

    Kommentar by Michael Unna — 30. december 2020 @ 19:00

  86. 11) PS. Jeg kan forstå at Du ikke mener fuldbyrdet ægteskab med en ni årig tøs er pædofilt?

    Kommentar by Michael Unna — 30. december 2020 @ 19:02

  87. Youtube: Islam not for me -Musikvideo, som fortæller det meste.-

    Kommentar by Michael Unna — 30. december 2020 @ 19:10

  88. MED POLITIKERE SOM JAKOB POPPEDRENG HA’ SUKKER, som er en typisk g.snitspolitiker, er det ikke mærkeligt at det går ad H til med Danmark. Klovnen er tilhænger af LGBTXQ- og mee-too-bevægelsen og DRs sexisme-kampagne, en smædekampagne baseret på sladder og rygter. Desuden er Jakop EU-fan, anti-racist og feminiseret pladderhumanist. Og han tåler kun sine egne radigale meninger.

    Uduelige politikere er dem der er flest af i den danskerhadende borg midt i Københavnstrup. Et eksempel er at mange nedlukkede virksomheder stadig ikke har modtaget een krone fra de opreklamerede hjælpepakker. Flere har ventet siden august. Og hvad med minkbranchen? Har den ikke sejlet sin egen sø siden den blev slagtet?

    Og se hvordan propaganda-fabrikken DR får milliardtilskud. Og mens jobcentre tyranniserer arbejdsløse, og invalide danskere diskrimineres og snydes for førtidspension, uddeler systemet med rund hånd pensioner til migranter og asylanter. Oveni bruges mindst 150 MILLIARDER kr. årligt på indvandring og “integration”.

    Alt det tyder på politikere der render fra deres løfter eller ikke passer deres arbejde.

    Lige før har DR haft travlt med at problematisere kæmpe-eskimo is, co2, koloni-tiden og hvide mænd. (deres afskaffelse af slavehandelen får de ingen kredit for) En af deltagerne lyder/lød til at være 100% kommunist eller rabiat radikal. Der var dog også mere besindige folk med.

    Kommentar by BENT A — 30. december 2020 @ 19:16

  89. 83) Den er fra 2017.

    Kommentar by Michael Unna — 30. december 2020 @ 19:19

  90. Svært at benægte Støjberg førte Dansk Folkeparti bag lyset ved at påstå barnebrudene var adskilt fra deres mænd, selv om hun godt vidste at det ikke skete i alle tilfælde. Hun havde endda udsendt et notat om at adskillelsen skulle foregå lovmedholdeligt og dermed med mange undtagelser fra intentionen om at fjerne alle asylsøgere under 18 år fra ægtefællen.

    Det andet spørgsmål om man skal respektere en FN-konvention om børn er mere diskutabelt. Der er ingen sanktioner forbundet ved at modtage en dom ved den internationale domstol i Haag for at bryde en FN-konvention, og næsten alle andre lande ignorerer da også bare sådanne domme.

    Danmark er ikke engang dømt i Haag men har været så tosset selv at indskrive i dansk lovgivning at konventionerne er blevet en del af dansk lov.

    Kommentar by perhag — 30. december 2020 @ 19:36

  91. #82 Michael Unna
    Jeg er ret sikker på du ikke ønsker en reel diskussion af, hvad det vil sige at være pædofil. Betragtet som psykiatrisk lidelse er offeret præ-pubertær, dvs yngre end 13-14 år. At skrige pædofili over at f.eks. en 20 årig er gift med en 16 årig er vel nok tidens trend, men hverken psykiatrisk, historisk eller biologisk har det nogen hævd.
    I det omfang der var tale om pædofili/barnebrude/tvang synes jeg det var fint at adskille par ud fra en individuel vurdering. Men at adskille par uden undtagelse ud fra en 18 års grænse var et påskud for psykisk terror mod de pågældende.

    Kommentar by Zatopek — 30. december 2020 @ 19:59

  92. Det handler for mig om vi skal anerkende visse former for pædofili i Danmark. Det mente Inger Støjberg ikke og derfor forsøgte hun at det. Det nye røde flertal i folketinget mente, at de kunne slippe af med hende. Det var de nødt til for at fremme deres politik om at ændre Danmark ifølge deres ideologi.

    Når gammelkommunisterne i Enhedslisten har bunkepul i borgmesterens dobbeltseng er grænserne selvfølgelig alligevel ikke overskredet:-)

    “Østre Landsret frifinder en 31-årig mand for at have voldtaget kvinde i teknik- og miljøborgmester Ninna Hedeager Olsens (EL) seng. Det skriver Ritzau. Byretten valgte ellers i september at idømme ham et års fængsel. I dommen fra byretten lød det, at han havde voldtaget hende, da hun var ude af stand til at modsætte sig. Men Østre Landsret mener ikke, at kvinden var i en tilstand, hvor hun var ude af stand til at modsætte sig handlingen. Han var også tiltalt for blufærdighedskrænkelse ved at have taget på Ninna Hedeager Olsen, der også lå i sengen. Det blev han også frifundet for. Den 31-årige har i sagen nægtet sig skyldig, og han er tydeligt lettet efter dommen, som han dog ikke har kommentarer til (..)
    Under retssagen er det kommet frem, at den 31-årige som følge af sagen har mistet sit arbejde. Før sagen brugte han meget af sin fritid på politisk arbejde i Enhedslisten, men det er han også stoppet med.
    I løbet af en forårslørdag sidste år havde den tiltalte, borgmesteren og en gruppe andre været til fodboldkamp, inden en fest blev indledt i borgmesterens hjem. De tog herefter videre på en bar, og fire af dem endte senere hjemme i borgmesterens seng. Her lå de alle fire og talte, inden de faldt i søvn. Efter kort tid vågnede manden og havde lyst til sex. I løbet af aftenen havde han haft flere samtaler med kvinden, og de havde også kysset. Derfor var han overbevist om, at hun også havde lyst til ham, har han forklaret i sagen.”
    (Tv2 Lorry. 16. januar 2020)

    Kommentar by Amad — 30. december 2020 @ 20:20

  93. Uffe Ellemann har hånden dybt oppe i røven på sin søn for at agere dukkefører

    Kommentar by Bjarne Jensen — 30. december 2020 @ 20:51

  94. Som et generalt svar til 86,87, og 88. Vi kan tale om Pædofili herfra til evigheden. Selvfølgelig er seksuelt umodne børn nysgerrige, og man har vel også seksualundervisning i skolen, men når hormoner og udvikling giver forskellige lyster i den retning, bliver man nødt til at finde et kompromi aldersmæssigt. Hvad Venstrefløjen eller Radikale (eller alle andre) foretager sig i den sammenhæng er mig ligegyldigt. Der er Swingerklubber der er pornosites. etc.

    Der har gennem tiden været berettiget eller uberettiget protester eller åbninger eller lukkethed om forskellige seksuelle varianter-Dyresex, Homo, Pædofili etc etc etc.

    Nuvel. Alt det er underordnet. Men et spørgsmålfaktum er sikkert.
    Skal vi i Danmark for at underlægge os de islamiske normer, tillade fuldbyrdet (DVS seksuelt gennemtrumfet) ægteskaber med 9 årige tøser? Støjberg nævnte selv et ægteskab, hvor en 12 årig pige var gjort gravid før hun kom til Danmark. Sagen er også hvor mange tvangsægteskaber eller “Arrangerede” ægteskaber der har været, hvor kvinden også helst ville være fri? Hvis vi kun hænger os i overordnet kold Jura, så kan vi jo etisk overveje, hvad vi mener vi vil se igennem fingre med.
    Sagen er klar for De Rettroende muslimer, eller dem som af nogle forvirrede hoveder, der gerne vil skilde vand fra vand, vil kalde islamister. Jeg foretrækker ordet Muhammedanere, som er et gammelt præcist ord. For dem er det Diktatorprofetiske eksembel klart. Man kan fastfrosset tid og sted og skiftende menneskelig etik igennem tiden tillade sig alt fra Profetdiktatorens eksembel. DVS herunder fuldbyrdet ægteskab med en 9 årig tøs. Læg mærke til kvinders retsstilling i Islam. Den er kun halvt så meget værd som mænds, og hun har ikke ret til at sige -nej- til sin mandlige ægtefælde….. Er det ok med jer? (Så har vi ikke talt om homosekusualitet, hvor mandlige slavedrenge nok er blevet misbrugt af diverse sultaner- Janishare f.eks). Skiftende tider har skabt forskellig menneskelig etik på det punkt, alene ud fra menneskelig vilkår, og beviser på den menneskelige smerte seksualiteten skaber og menneskekærlig instinkter , mere eller mindre, alle andre steder end i Islam. Slaveri f.eks (En Imam har udtrykt det således- man kan ikke så godt tillade det gud forbyder -via hans diktatorprofet- og forbyde det gud tillader). Skal vi fastfryse vores etik til det islamiske? Eller skal vi fri børnene til en selvstændig tilværelse som individer væk fra den islamiske kultur? Husk det er altså også vores børn og børnebørn det drejer sig om.
    Jeg er personligt ikke i tvivl om (Kan selvfølgelig også tage fejl) at det var det Inger Støjberg søgte at løsne væk fra nogle små sagsbehandleres skuldre, med hendes ordre…alt ære til hende. Så anklag bare ambulancen for at have kørt overfor rødt.

    Kommentar by Michael Unna — 30. december 2020 @ 21:06

  95. Det drejer sig hovedsageligt om muslimer i det her tilfælde…bevares der kan også være mormoner ..eller andre kultreligiøse kulturer…fra andre egne af verden, men her var der tale om ægteskaber fra indvandrere fra syrien, ….hvis jeg ikke tager fejl.

    Bevares der kan da også være Muslimer i Danmark, som flygter til Pakistan eller Saudi Arabien, fordi de ikke føler sig undertrykte nok i det frie Danmark……Jeg har bare ikke hørt om dem, og jeg har ikke hørt om flygtninge dertil, som klager over sagsbehandlingen…..:-) :-) :-).

    Kommentar by Michael Unna — 30. december 2020 @ 21:25

  96. Har Støjberg gjort andet end at hævde dansk lovgivning? De første linjer hos Perhag kl. 19.36 om at Støjberg havde skrevet et notat om at adskillesen skulle ske lovmedholdeligt, frikender hende vel for de rødes beskyldninger. At specielt DF skulle være ført bag lyset, lyder dog lidt underligt. Støjberg skylder da ikke DF regnskab for sin politik.

    Bortset fra det er V (og K) så infiltreret af rødradikale 5. kolonne typer, at Støjberg burde være glad for at slippe væk fra det klamme selskab.

    Kommentar by BENT A — 30. december 2020 @ 22:18

  97. Inger Støjberg har konsekvent brugt ordet “barnebrude” til at manipulere folk. Det får umiddelbart de fleste til at tænke på små piger som brude, ikke 17 årige. Man kan ikke retfærdiggøre hendes handlinger ved at hale det værste tilfælde frem, og lov skal altid følges.

    Kommentar by Zatopek — 30. december 2020 @ 22:25

  98. Perhags oplysning om at FT har været så tosset at gøre konventionerne til dansk lov, viser at de radikale er radiGALE. Det er Marianne Helved og hendes anti-danske medsammensvorne i diverse partier som har været førende i at ville gøre Danmark til en filial af Afrika og Arabien.

    Kommentar by BENT A — 30. december 2020 @ 22:29

  99. Hvis der er tale om tvangsægteskaber er det jo helt ligegyldigt om alderen er 12, 15, 20, 25 år eller mere. Og hvad kommer det Danmark ved at de har andre love og regler i Congo, Somalia eller Uganda? Her i landet er det danske love der gælder. Eller går nogen ind for at Danmark skal have 200 forskellige grundlove osv.?

    Kommentar by BENT A — 30. december 2020 @ 22:36

  100. I stedet for at gå vildt meget op i for eller imod i Støjberg sagen, burde vi nok gå HELT VILDT op i hvad det er hvad danskerhadernes højborg generelt er ved at gøre ved vores samfund og fælles fremtid.

    Mere og mere ligner det at de gamle partier vil påtvinge dansk kultur et tvangsægteskab med afrikansk kultur. Mere og mere ligner mafiaborgens samlede politik en voldtægt af Danmark og et mord eller mordforsøg på det danske folk.

    Hvornår går det op for danskerne eller dumskerne hvor slemt det allerede står til, og hvor langt ude på overdrevet vi allerede er?

    Kommentar by BENT A — 30. december 2020 @ 22:47

  101. PS til 22.29: Gammeltoft Hansen har været til ligeså stor skade for Danmark som Jelved. (hans 1983-lov)

    Jelved gjorde hvad hun kunne for at snyde vælgerne og afskaffe kronen og indføre euroen. Hvor det skete steg dagligvarerne voldsomt. De radikales propaganda for et ja til EF/EU gik ellers mest på at så ville danskerne spare en masse penge på dagligvarer.

    Men indvandringen koster os nu mindst 150 milliarder kr. årligt, og udgiften har ført til talrige nye afgifter og tusindvis af nedskæringer, lukninger og forringelser.

    De radikale véd vi altid hvor vi har. De er altid på nihilisternes, kommunisternes og satanisternes side.

    Kommentar by BENT A — 31. december 2020 @ 04:08

  102. Stop internet overvågning

    https://youtu.be/5Ems4TLPKsM

    Kommentar by Ronkedor — 31. december 2020 @ 07:15

  103. Muhammed myndighed

    Kommentar by Ronkedor — 31. december 2020 @ 08:02

  104. Vil I ikke være flinke ikke at kalde Hitlers part for nazister; partiet hed nsdap , altså nationalsocialister

    Kommentar by Kjeld langdam — 31. december 2020 @ 08:11

  105. Chefredaktør Christian Jensen fra Pølletiken er en fanatisk aktivist som slynger om sig med anklager mod alle som ikke passer til hans røde smag og fikse idéer. Hans linjer nederst i oplægget viser hvor forskruet og hysterisk han er. Og så er det jo ret sjovt at han forsvarer Venstre, som officielt skal forestille at være en borgerlig modsætning til det kulturradikale Pølletiken-segment.

    De er nok lige rødradikale når det kommer til stykket.

    Kommentar by BENT A — 31. december 2020 @ 08:17

  106. “Og så er det jo ret sjovt at han forsvarer Venstre”. Ja, det er urkomisk.

    Det ses i statsradiofonien, DR&Tv2, hvor DF og de andre anti-islam partier kun får opmærksomhed, hvis de går tilbage i vælgertilslutning.

    Så vågner den kritiske DR journalist og spørger: “Hvorfor har vælgerne ikke tillid til jer længere? Hvorfor er I gået tilbage? Hvad vil I gøre ved det?”

    DR&Tv2 intervieweren – mesterligt udført af f.eks Niels Kruse-Kjær i Deadline – har den medfølende stemme på og lægger hovedet på skrå. Offeret sidder som en skyldig anklaget og tager ikke til genmæle. Indrømmer sine synder og kan ikke gøre andet end at takke for medfølelsen.

    DR&Tv2 er blevet vore dages folkekirke, hvor synderne skal bede om forladelse, hvis de har udtalt sig kritisk om islamiseringen af Danmark:-)

    Kommentar by Amad — 31. december 2020 @ 08:59

  107. Amad — 31. december 2020 @ 08:59

    Såre rigtigt. Den blå fløj usynliggøres, især hos DR, som jeg lytter til.

    Radioavisen har mest fokus på at lade den røde fløj komme til orde. EL og SF har mest taletid. Stik imod al sædvane, hvor det plejer at være oppositionen, der kommer mest til orde.

    Men de statsansatte journalister kan ikke styre alle de gratis milliarder, der skal bruges til ren missionering / indoktrinering. Journalisterne har ophøjet sig selv til ypperstepræster. Vi alene vide, hvad danskerne kan tåle at høre.

    >>> SKROT MEDIESTØTTEN <<>> SLIP SANDHEDEN LØS <<<

    Kommentar by tavsen — 31. december 2020 @ 10:12

  108. I mere end tredive år har den “pæne” borgerlighed været grundkursen for Venstre og Konservative. Det kommer ikke til at ændre sig. Den almene befolkning ligger tættere på DF, SK og NB i udlændingepolitikken.

    Kommentar by Realisten — 31. december 2020 @ 10:12

  109. Kommentar by Amad — 31. december 2020 @ 08:59.

    Der er overhovedet ikke ingen forskel på DDR journalisterne af i dag, og så fortidens bål & brand puritanere.
    De er skåret over præcis den samme læst, og et godt eksempel på hvorfor marxismen/kommunismen altid har fordømt den etablerede religion, for ellers ville de ikke have kunnet etablere deres egen.

    Når jeg en sjælden gang hører eller ser noget politisk orienteret fra et af de to medier, så kommer jeg altid til at tænke på gudstjenesterne fra tv-serien ‘Fiskerne’, for den dumstædige og hårdnakkede enfoldighed er den samme..

    Kommentar by Kimski — 31. december 2020 @ 11:43

  110. 102) Enig. Der ingen grund til at støtte en ensidig subjektiv holdning under statens financer, som vi alle er tvunget til at bidrage med over licens/skat. Det burde forbydes. Iorden hvis det var et privat medie, og de gjorde opmærksom på Deres holdning, med ensidighed. Men DR og tildels TV2 er en enøjet propagandamaskine for Kulturradikale og Venstrefløjens personer. Boycot dem så godt I kan. Støt uriasposetn . godt nytår. :-)

    Kommentar by Michael Unna — 31. december 2020 @ 13:31

  111. 105) Nyhederne over DR og TV2 burde være konkrete og objektive (så godt det lader sig gøre) i Deres fremførsel, fordi det er offentlige Medier, som vi alle er tvunget til at bidrage til.

    Kommentar by Michael Unna — 31. december 2020 @ 13:33

  112. Hvis du virkelig mener noget med dine tomme floskler kære Inger,skulle du tage og melde dig ind i Stram Kurs. Og så få ind i dit røde hovede,at vi ikke bryder os om skat og at vi ikke kan lide statens indblanding i alles liv. Og dens evindelige lovsmederi.

    Kommentar by Nielsen — 31. december 2020 @ 17:16

  113. 112) Inger har aldrig kommet med tomme floskler som Politiker, men ja hun høre ikke hjemme i Venstre. Det parti er hende ikke værdigt.
    Mit gæt er NB. Ville være dejligt hvis Stram Kurs (Hard line) kommer ind.

    Kommentar by Michael Unna — 31. december 2020 @ 22:22

  114. Jeg gætter også på NB, de matcher hendes egen stil og økonomiske værdier og hun kan med det samme blive del af topledelsen.
    Dansk Folkeparti slås med deres identitet i øjeblikket.

    Kommentar by Zatopek — 1. januar 2021 @ 13:32

  115. Det virker umuligt at hun skulle kunne blive i Venstre, hvordan kan man se sig selv i et parti der konstant dolker en i ryggen. Venstre har efter Løkke, rykket sig længere til venstre og væk fra højre, det vil de mærke konsekvenserne af ved næste valg, her synker de som en sten (med eller uden hende). Så her tror jeg godt man kan love, at JEJ ikke bliver statsminister. Tror nu heller ikke det bliver Mette Forræderiksen fortsat, en fra blå blok må til. Vermund, måske. Hvor Støjberg ender er pt. uvist, der er kun tre muligheder; DF, NB, SK. Konservative ville være selvmord for karrieren, de er helt på linje med Venstre ang. islamiseringen, så forstyrrende intern modstand ville kun vedblive der.

    Kommentar by LarsB — 1. januar 2021 @ 20:41

RSS feed for comments on this post.