6. januar 2021

Fårevejle: 29-årig afghaner myrdet af 19-årig tyrker (sic) – Afghaner: “Politiet i Danmark er rasisme..”

Socialpædagogen der blev myrdet af en beboer på et sjællandsk bosted viser sig at være udlænding, og som man kunne forvente bliver det nu en større sag med alt hvad dertilhører, herunder offentlig demonstration. Primus motor er familien, og vennen Ahmad Walid Rashidi, som jeg tidligere har skrevet om her på siden. Kandidat for Enhedslisten, og en type man kunne kalde for ‘anti-anti-Taliban’. Socialpædagogerne hører til de mest røde, og foruden flere skattekroner til området, er der naturligvis også en konspiratorisk vinkel.

BT fortæller med familien som kilde, at den sigtede er en ’19-årig’, der tidligere har truet Yamma Ahamadzai. Sammenholder man det med en tidligere pressemeddelse, så indikerer det, at den 29-årige afghaner blev myrdet af en 19-årig tyrkisk beboer. Den slags historier ender altid sammen sted: Danmark har ikke gjort nok, dansk politi er racistiske.

“Pressemeddelse fra Ahmadzai familien, ang. mordet på deres søn og bror (Namathullah) Yamma. … På baggrund af obduktionen vi har foretaget os, og de informationer samt beviser vi har indsamlet, så er vi ret sikker på at det er flere personer der står bag likvideringen, men kun en person der har påtaget sig skylden, for at dække over de andre. Personen der har taget skylden for likvidering – er beboeren fra bostedet, men eftersom han har en diagnose, vil han slippe billigt gennem retten.

Nogle fra Yammas omgangskreds kontaktede mig på privat beskeder og opkald, hvor de informerer at Yamma havde fortalt dem, at han ikke var særlig tryg ved sin arbejdsplads og har følte sig truet af nogle af beboerne.
Her er han bla. Blevet truet på livet og svinet til flere gange af 2 beboer. En ung mand på 19 år med tyrkisk baggrund og en anden mand med dansk baggrund på omkring 30 år. Disse trusler fik Yamma videregivet til ledelsen på arbejdspladsen, men dette blev der ikke gjort noget ved.”
(Ahmad Walid Rashidi, Facebook, 4. januar 2020)

(Afghanske Ramin Davodi: “Politiet i Danmark er rasisme…”)

“… tragikomisk nok, så mener Politiet, at en 19årige gummi- tarzan af en gerningsmand var alene om at nedlægge og mishandle Yamma med flere knivstik, lige fra overkroppen, hjertet, øjet?! til underkroppen.

Familien har en anden tolkning, og med god grund. For Yamma har op til gerningsøjeblikket råbt systemet op, det viser sig, at gerningsmanden har flere gange truet ham på livet, forvoldte psykisk skader på Yamma, når han var på arbejde. Det har accelereret og det anholdte STORBARN skulle have sagt: ‘vi nok skal dræbe dig’.” (Ahmad Walid Rashidi, Facebook, 2. januar 2020)

Oploadet Kl. 02:41 af Kim Møller — Direkte link17 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/116093/trackback

17 Comments »

  1. Så længe de holder det på et niveau, hvor de kun nakker hinanden, så kan jeg kun nikke bifaldende. Faktisk så jeg helst, at de optrappede det voldsomt, til et punkt hvor kun et barn overlevede i hver søskendeflok. Jo færre i hver generation, desto bedre for Danmark og danskerne.

    Kommentar by Kimski — 6. januar 2021 @ 03:15

  2. Hvad fanden laver en afghaner på en dansk lønningsliste?
    Men hvis muhammedanere dræber muhammedanere,skal vi være tilfredse.

    Kommentar by Nielsen — 6. januar 2021 @ 03:50

  3. Det var så denne gang en udlænding. De andre gange har det været danske kvinder.

    Hvor havde den syge kniven fra? Var det en almindelig sløv bordkniv eller en steakkniv fra bostedets køkken/spisesal/det normale bestik? Hvis bostedet selv har forsynet syge med steakknive er ledelsen måske medskyldig i dødsfaldet.

    Kommentar by BENT A — 6. januar 2021 @ 03:51

  4. Hvad var hovedårsagen til knivmordet? Psykisk sygdom eller tyrkisk baggrund eller begge dele? Eller diverse slendrian i institutionen? Pga. arrogance, ledelsessvigt, nedskæringer, personalemangel eller andet?

    Under alle omstændigheder har folkemordstinget importeret en voldskultur eller rettere voldsmentalitet til Danmark, som allerede har medført et utal af problemer og tragedier. Og de gamle partier er alle ligeglade med de udgifter, konflikter og ulykker det medfører. De har snakket om “stramninger” i 25 år, men indstrømningen af kulturfremmede er fortsat, og nu er der planer om at endnu mange flere skal inviteres til at slå sig ned i Danmark.

    Det med “stramninger” er snak, hykleri og skuespil. Realiteten er at Chrborg er i gang med en folkeudskiftning.

    Borgens samlede politik er rødradikal og folkemorderisk.

    Kommentar by BENT A — 6. januar 2021 @ 04:09

  5. Denne sag skyldes politikerne på hoppeborgen, de har afsat kr. 40 millioner til at modtage kvoteflygtninge i 2021, disse penge vil ikke dække en brøkdel af omkostningerne når disse kvoteflygtninge begår kriminalitet og skal stoppes i de overfyldte fængsler og udrejse centre, der bør være total indrejseforbud i disse Corona tider, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Emmagad — 6. januar 2021 @ 04:54

  6. Hvad skal det danske dhimmiti involveres for?
    Lad Allan rede trådene ud.

    Kommentar by Træt — 6. januar 2021 @ 07:23

  7. Muhammedanere! Inshallah!

    Kommentar by Bastardo — 6. januar 2021 @ 10:41

  8. import af islams konflikter.
    hjemsendelse er løsningen

    Kommentar by jesper — 6. januar 2021 @ 10:41

  9. Muslimer er altid fritaget for skyld, alting er de vantros skyld. Sådan er det i det muslimske verdensbillede, og i halalhippiernes kulturrelativistiske verdensbillede.

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 6. januar 2021 @ 11:46

  10. Muslim myrder muslim, det har vi ligesom hørt før! En ting er sikkert, vores skattepenge kommer til at lide under det, og så må vi finde os i at vi pludselig ud af det blå må finde os i at blive kaldt racister!

    Kommentar by Den Nervøse — 6. januar 2021 @ 11:50

  11. Hvornår sendes muslimen hjem?

    Kommentar by Lirrekassemanden — 6. januar 2021 @ 14:12

  12. Hallå Bent over. Årsagen er at skadedyret er blevet lukket ind bag Danmarks grænser.

    Kommentar by Nielsen — 6. januar 2021 @ 14:51

  13. Vores politikere er forbandede forbrydere. Husk dem!

    Kommentar by BB — 6. januar 2021 @ 14:53

  14. Ramin Davodi skriver halvnorsk??

    Kommentar by BB — 6. januar 2021 @ 14:55

  15. Sådan går det, når en ‘religion’ ikke besidder moral eller etik; men alene regler og kommandoer for proselytternes fysiske udfoldelser.
    Man bemærker, at reglerne og kommandoerne ikke begrundes i nytte eller velbehag for proselytterne; men alene har til formål at tilfredsstille den såkaldte guddoms sære præferencer.
    Smid dig på et tæppe x gange i døgnet, nak de vantro, bz hele verden, vask dig her og der inden du gør dette eller hint, vend dig i en bestemt kompasretning når du fedter for guddommen og overhold sundhedsfarlige fasteregler ind imellem. Det er jo til at blive skør af alle disse menneskefjendtlige ‘guddommelige’ regelsæt.
    Med kristendommen er det meget nemmere: Gør mod andre som du ønsker de skal gøre mod dig.

    Kommentar by Gustav Jensen — 6. januar 2021 @ 16:32

  16. – ja, så skal m´Slimerne nok igen valfarte i hundrede til begravelse, coronaregler til trods!
    – Og politiet vil nok igen holde sig på racisme-mæssig afstand, under påskud af “dialog, frem for optrapning”
    – Og så kommer der nok xxx-retsager om både skyld og erstatning, som vi (den danske stat) skal betale,
    foruden at den afghanske familien Ahmadzai nok snart ligger i åben krig mod den 19-årig tyrker (sic) – Afghaners familie, …

    iSlam e´r en skrue uden ende, der gennem 1400 år kun har lært, at begå sig gennem vold, død og erobring/underkuelse!,
    ja, endda mod hinanden i lande hvor KUN de selv er en trussel for hinanden!

    Må Fanden tage dem, der lukkede dem ind og må de alle snarest SENDES ud igen!!

    Forbyd islam i Danmark!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 6. januar 2021 @ 22:01

  17. Hej Kim

    Hvad betyder (sic) i overskriften. God nytår og tak for en god blog

    Vh

    Kommentar by Gert — 7. januar 2021 @ 17:32

RSS feed for comments on this post.