31. januar 2021

Journalist i chok: Tre mænd med mellemøstlig baggrund truede ‘min 10-årige datter og mig med tæsk’

Journalist Kristian Jesssen har haft en flot karriere i mediebranchen, og har eksempelvis været nomineret til Cavlingprisen flere gange. Han har blandt andet haft ansættelse på DR, TV2, BT, Ekstra Bladet, været journalist på Fagbladet 3F og kommunikationsansvarlig for Greenpeace Nordic. Men journalister skal også handle ind.

Fra Facebook.

“Netto gjorde intet: Far og datter truet med tæsk

Sådan ville det nok have lydt i medierne. Og det ville ikke være helt forkert. 3 unge mænd med mellemøstlig baggrund truede her til aften min 10-årige datter og mig med tæsk. De forfulgte os endda hjem. Jeg er dybt rystet.

Da vi var i Netto i Karlslunde, kom der 3 unge mænd ind. De spyttede på gulvet, råbte højt, havde hverken mundbind eller andet på sig. Min datter – som nu har siddet Corona-isoleret sammen med alle andre skolebørn i lang tid – spørger selvfølgelig, hvorfor de ikke skal have mundbind på.

Jeg stiller samme spørgsmål til dem. Og så er der med det samme tæsk i luften. Jeg er racist, danskersvin, osv osv.

Jeg siger det til Netto medarbejderen. Han gør intet. Som i ingen ting. Så betaler jeg for vores varer og går stille og roligt hjemad. Men de følger efter og råber og skriger af os. Truer med at alle danskere skal dø.

Det ender med at vi må gemme os bag en busk ikke langt fra hvor vi bor. Har nu en datter, der har grædt i rigtig lang tid – og er pissebange for, hvad der kan ske næste gang hun (med mundbind) går i Netto. …”

(Kristian Jessen på Facebook, 30. januar 2021)

Oploadet Kl. 18:08 af Kim Møller — Direkte link46 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/116656/trackback

46 Comments »

  1. Huskede Kristian Jesssen at stemme NB eller SK ved seneste valg?
    Nå, ikke!
    Man ligger, som man har redt!!!

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 31. januar 2021 @ 18:12

  2. Enig med Jørgen Nielsen, manden ligger som han har redt – dog synd for barnet, der ikke kan gøre for faderens naivitet (baseret på hans fine “karriere” hos MSM)

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 31. januar 2021 @ 18:20

  3. Pigen burde tvangsfjernes fra en uduelig far, der ikke evner at skabe trygge forhold omkring barnets opvækst

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 31. januar 2021 @ 18:33

  4. Desværre er vi nu nået så langt i ødelæggelsen af Danmark, at man kun føler tilfredshed når nogen i den mediepolitiske elite bliver ramt af deres egen medicin. Mere af det, etnikkere, tak!

    Kommentar by BB — 31. januar 2021 @ 18:46

  5. Denne specifikke situation her, illustrerer præcist hele Danmarks situation i dag.
    Terroriserende unge muslimske hanner og små bange kristne mennesker, som af ’systemet’ fratages retten til at forsvare sig selv.
    De små bange kællinger på Hoppeborgen tør ikke foretage sig det nødvendige for at rense landet for utøj. Hellere eftergivenhed for at overleve de næste 2 år, fremfor at sætte voldsmænd og tyveknægte på porten omgående.
    Islam udfolder sig som vor tids naziparti og europæerne er de samme bløde fjolser som dem fra 30’erne; parat til at sælge alt ud for at tiltuske sig lidt fred et par år endnu.
    Vi mangler en ny Winston Churchill til at skaffe ægte fred og orden.

    Kommentar by Gustav Jensen — 31. januar 2021 @ 18:50

  6. Ja hvad havde man regnet med? En masse unge muslimer, som skal finde sig i frihed i det danske samfund, som slet ikke respektere Deres ego og herrerfolksmentalitet? og som er snot forvirret over den manglende respekt, imens de ikke kan få kvinder (fisse) blandt Deres egne pga deres totalt syge autoritære religiøse islamiske æresbegreb.
    Og så nogle selvfrelste moralske idioter til Danskere, som åbenbart har parkeret Deres moral i den forlorne Racisme frelsthed. Vi har at gøre med en Usekulær Diktatorreligion med en Førerprofet, som ødelægger medmenneskelig samvittighed i dens autoritærer selvforståelse (for ære og skam), og som sætter Deres sindsudvikling i mental spændetrøje. Med alle de selv og medmord, terror og krig, ægteskabsbørnevoldtægt etc etc etc etc. Er det perverst at man ikke for lang tid siden har begyndt at ødelægge den religion, og sidst men ikke mindst modsige den. Hvordan fanden har det politiske idioti tænkt sig at integrere den religion i et frit demokrati? Enten vil det ene eller det andet blive ødelagt, som amen i kirken. Det er trist og det er katastrofalt for vores børn og børnebørn, at 1) Man ikke mere åbenhjertigt har modsagt den 2) At man ikke aktivt har bekæmpet den….Men det er man åbenbart ligeglad med? Jamen så må hans Datter jo leve med den fremtid vores svigt giver.
    Støt SIAD.
    http://www.siaddk.wordpress.com …Det var så min søndagsprædiken :-). God søndag aften.:-) mvh Michael Unna.

    Kommentar by Michael Unna — 31. januar 2021 @ 19:02

  7. Jamen hjerteligt velkommen Kristian Jessen, til den reelt eksisterende verden uden for dine polit-korrekte msm-bobler af selektive opfattelser og frelste holdninger. Du har nok vaeret heldig; trist for din 10-aarige datter, at hun skal leve med konsekvenserne af dine og dines lige’s handlinger langt laengere end dig selv…

    Kommentar by krassisten — 31. januar 2021 @ 19:27

  8. I morgen går hele slænget af landsforrædere ud med at det ligesågodt kunne have været danskere.

    Kommentar by Træt — 31. januar 2021 @ 19:39

  9. VI REGERES BEVISLIGT AF POLITIKERE UDEN FORNUFT, UDEN JORDFORBINDELSE OG UDEN MORAL.

    Her er ni BEVISER:

    1: Indvandringspolitikken har lige siden 1983 været idiotisk.

    2: Rigsretssagen mod Inger Støjberg er idiotisk.

    3: Krigen mod co2 er idiotisk.

    4: Kriminalpolitikken er umoralsk og en hån mod ofrene.

    5: Familiepolitikken er umoralsk og pilrådden.

    6: Sundhedspolitikken siden 1980 er en skandale.

    7: Mængden af økonomiske udskejelser vil ende i fattigdom for to-tre millioner danskere, eller flere.

    8: Diskriminationen af danskerne i forhold til indvandrere er statslig undertrykkelse.

    9: Planerne om at udskifte danskerne med evighedsturister er vanvittig og iflg. tidligere FN-erklæringer (ca. 1970) en forbrydelse.

    Endnu flere beviser kan fremskaffes.

    Kommentar by BENT A — 31. januar 2021 @ 19:39

  10. Dagens gode Nyhed…
    Den kære Kristian var sikkert nomineret til en Cavling, for hans dybe indsigt i Co2 bedraget…. At det gik ud og over hans datter, lader mig kold… Velkommen til virkeligheden….!!!

    Kommentar by Ignoranten — 31. januar 2021 @ 19:54

  11. Nu har “Vi” så noget officielt på den såkaldte journalist Kristian Jesssen når han engang i fremtiden skriver en indvandre-apologi.

    Mit gæt er at han i de lukkede redaktions lokaler har skreget sig hæs i nazi beskyldninger og anti-racistisk kampråb men virkeligheden er påtrængende og alle steds nærværende.

    Kommentar by Santor — 31. januar 2021 @ 20:05

  12. Muhamedanister!

    Religionsfrihed?

    Kommentar by Bastardo — 31. januar 2021 @ 20:08

  13. #krassisten — 31. januar 2021 @ 19:27
    En højt placeret tysk embedsmands datter blev for et par år siden af en yngre islamisk skiderik voldtaget, dræbt og smidt i en flod i Tyskland. Faderen nærmest undskyldte forbryderens lystmord på datteren. Er tyskerne lige så klamme levrede slattenskider som skandinaverne?
    Democracy the solution for the East and West – Shariah can go to hell.

    Kommentar by Gustav Jensen — 31. januar 2021 @ 20:29

  14. Jeg gemte mig bag en busk!!!!!!

    Kommentar by Henrik Wegmann — 31. januar 2021 @ 20:31

  15. Ja! Det er Netto som er problemet! Netto gjorde intet. //sarcasm end

    Kommentar by John Hansen — 31. januar 2021 @ 21:13

  16. Godt – for en sjælden gangs skyld – at se en journalist, som beskriver virkeligheden uden at filtrere etniciteten fra.

    Ros dog manden for at agere langt over forventning.

    Kommentar by sebastian — 31. januar 2021 @ 22:03

  17. TAK GUD! Lad endelig kulturberigelse regne ned over idioter som Kristian Jesssen og alle andre landsforrædere.

    Kommentar by piphans — 31. januar 2021 @ 22:16

  18. Michael Unna — 31. januar 2021 @ 19:02:

    ” Det er trist og det er katastrofalt for vores børn og børnebørn, at 1) Man ikke mere åbenhjertigt har modsagt den 2) At man ikke aktivt har bekæmpet den”

    Jeg tilføjer lige:
    3) At en journalist ikke magter andet, end at ynke sig på FB, over det, som journalisterne, mest har præket pro for.

    ….

    Hvis Kristian Jesssen vil imødekomme sin datters velanbragte spørgsmål, burde han gå i front og bruge sin journalist-titel til, at få m´Slimernes krænkende adfærd, over for værtslandet borgerer, på overskrifter i ALLE skattebegunstigede medier!

    Hvor må det elers være skuffende for datteren?
    – og også for vore børn og børnebørn, der jo ofte oplever
    m´Slimernes krænkelser i hverdagen, når far/mor ikke lige er med!

    Kommentar by M.S. Carstens — 31. januar 2021 @ 22:17

  19. Ærgeligt at det kun blev ved truslerne …

    Kommentar by Bilka — 31. januar 2021 @ 22:25

  20. Verden er af lave, når ikke en kassedame på mindsteløn er parat til at beskytte een og ens familie mod kulturvold. Jeg synes han skal forlange hende fyret – han er jo journalist, så det skulle være en smal sag at få drevet en stemning op i offentligheden.

    Kommentar by Felix Krull — 31. januar 2021 @ 23:22

  21. Kristian Jessen nu ved jeg i følge sagens natur ikke hvad du gennem tiderne har stemt, men der er 80% chance for at du har stemt rødt, og da du har været nomineret til en Cavling pris så er chancen noget nær 100%. Altså tør jeg godt konkluderer at du har stemt for samtlige udlændingelempelser, du har hadet DF, Inger Støjberg og foragter NB! Du har direkte været skyld i din datters angst, og såmænd også din egen! Du har stemt for at din egen datter vil komme til at leve i et ufredeligt land, præget af muslimske store drenge og unge mænds dominanskultur, deres bande vold og du har udsat hende for en kraftigt forøget risiko for st blive voldtaget! Jeg er sikker på at du vil benægte det, for din klasse, vil hellere udsætte egne børn for vold og voldtægt, end I vil indrømme at I har taget fejl! Hvis I indrømmer det, vil I omgående blive ekskluderet fra den selvudråbte elites kredse! Og intet vil være værre, så hellere udsætte egne børn for vold og voldtægt!

    Kommentar by Den Nervøse — 31. januar 2021 @ 23:40

  22. Kristian Jessen har i dag eget firma: Jessen Kommunikation – Jessen tilbyder blandt andet kunderne krisehåndtering; se blot her: Jessen Kommunikation er dit sikre valg, når det drejer sig om strategisk kommunikation, journalistik, pressearbejde, tekstbearbejdning og ikke mindst krisekommunikation.

    Ikke mindst Krisekommunikation?! – Okay; er det mon tricket med krysteragtigt at gemme sig bag en busk Jessen forstår som krisekommunikation?

    Se også vedhæftede link: https://jessenkommunikation.dk/

    Kommentar by T. Flodur — 1. februar 2021 @ 01:00

  23. Nu må vi jo håbe på at Kristian Jessen evner at tænke at Danmark tilhører danskere. Jeg ved at lysegrøn er en farve. Heldigvis har jeg kun set den i dis eller tåge.

    Kommentar by Nielsen — 1. februar 2021 @ 01:48

  24. Kristian “mundbind” Jessen. Man mister al respekt for sådant et fjols.

    Kommentar by Nielsen — 1. februar 2021 @ 01:50

  25. Jeg undrer mig over journalistens behov for at nævne de tre unge mænds hudfarve, og dermed bidrage yderligere til stigmatiseringen af en allerede udsat gruppe mennesker.

    Med venlig hilsen,

    Sytter fra Gentofte

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 1. februar 2021 @ 01:51

  26. Velkommen til virkeligheden uden for redaktionskontoret, Kristian Jessen. Hvis du tror at du har oplevet noget, så bare vent til hvad dine børnebørn kommer til at opleve i Danimakistani, når du for længst hviler. De kommer til at leve som en lille, forfulgt, bange, minoritet, imens herrefolket tramper på dem, spytter på dem og griner af dem.

    Kommentar by Skatteyderen — 1. februar 2021 @ 01:56

  27. Pragtfuldt (dog synd for pigen). Det bliver en dejlig dag.

    Kommentar by Johnson — 1. februar 2021 @ 06:35

  28. #14 Henrik Wegmann

    Kristian Jessen er en ussel, foragtelig lille kujon som alle de andre “journalister”. Lur mig om ikke han er en vældig karl, når han i selskab med de andre frelste udslynger bandbuller imod nationaltsindede danskere.
    Nu mødte tøsedrengen så den virkelighed vi har advaret imod, og så GEMMER han sig bag en busk !!
    Og ja, datteren burde tvangfjernes fra en usling af en kvindagtig far der ikke evner at beskytte hende.

    Kommentar by Danskeren — 1. februar 2021 @ 06:50

  29. Hr. Jessen må flytte fra det etnificerede Karlslunde op til en af Københavns nordlige forstæder, og hans datter skal gå på en hvid privatskole, hvis hun ikke gør det allerede. Så er problemerne ikke så hyppigt nærværende (endnu ikke), og så kan han fortsætte sin journalistiske karriere med at dække alle mulige andre emner.

    Kommentar by Crass Børsting — 1. februar 2021 @ 08:28

  30. Så blev journalisten ‘kulturberiget’!

    Men blev han nu også klogere?
    Stemmer han mon nu på et indvandrerkritisk parti fremover?

    Næppe, for det er vel ‘vores egen’ skyld at de stakkels uintegrerede knægte ikke har andet at lave end at hade Danmark og danskere (og andre ikke-muslimer)…

    Kommentar by Odd S. — 1. februar 2021 @ 09:08

  31. Boycot Netto!!

    Tænk at flaskedrengen ikke beskytter den 10-årige datter mod de tre aggressive kulturberigere, mens hendes far gemmer sig bag en busk og klynker på facebook…..

    Kommentar by egon olsen — 1. februar 2021 @ 09:15

  32. Der var dog noget positivt i historien.

    Denne gang gik det ud over en fra meningsdannerne, og ikke bare endnu en pensionist…

    Kommentar by Morten Dreyer — 1. februar 2021 @ 09:25

  33. Tjae, det er jo åbenbart kun sådan,de intellektuelle kan lære at fortolke de samfundsmæssige realiteter adækvat: et stokkeslag ad gangen.

    Kommentar by Tankesite — 1. februar 2021 @ 09:35

  34. Jeg synes det er synd for de stakkels muslimer, de er ikke onde, det er Danmark og danskernes racisme og krænkelser der har gjort dem til det de er. Hvis i ikke tror mig, så spørg bare journalistisk venstreparti, Zenia Stampe, Stine Bosse, Carsten Jensen og David Trash.

    Kommentar by bjarne binee — 1. februar 2021 @ 10:03

  35. Jeg siger det til Netto medarbejderen. Han gør intet.”

    Selvfølgelig ikke, så var han straks blevet jordet. Ingen vantro? slipper godt fra at beordre muslimer til noget (socialrådgivere har for længst fået vagter, tjek antallet af vagtfirmaet, eksploderet i takt med indvandringen), og medarbejderen bor vel også i området og ønsker at overleve i fred i det “smukke” multisamfund uansvarlige politikere har skabt. Godt hjulpet af hykleriske medier.

    Etnisk udrensning er helt OK “Truer med at alle danskere skal dø.”

    Kommentar by tavsen — 1. februar 2021 @ 10:06

  36. Det ender med at vi må gemme os bag en busk”

    Hvordan det, når de voldelige følger efter dem?

    Mon det hele er journalistisk fake-news? At manden tager tykt pis på danskernes trængsler for at se reaktionerne?

    Kommentar by tavsen — 1. februar 2021 @ 10:49

  37. Hvorfor ringede Kristian Jessen ikke selv efter politiet? Den herskende klasse har jo sørget for at lovlydige borgere ingen magtmidler har til selvforsvar. Og så må man jo bero på politiet frem for tilfældige butiksansatte på mindsteløn.

    Kommentar by JR — 1. februar 2021 @ 11:45

  38. Jeg elsker når såkaldte “journalister” og “meningsdannere” møder den meget ubehagelige virkelighed, som de i årtier har nægtet at anerkende og berette ærligt om.

    Jeg tror dog ikke at det vil få ham til at ændre sin oikofobiske indstilling og adfærd.

    Kommentar by Peter Nielsen — 1. februar 2021 @ 11:56

  39. Journalist? med flere nomineringer til Cavling prisen,Jessen i chock!!.
    Jeg mener som journalist maa man da have fingeren paa pulsen og vide hvad der roer sig, begyndende med saerskilt svoemning koran klodser konstant stigende daglig grov kriminalitet,hovedsagligt udfoert og domineret af een bestemt lille samfunds gruppe hvis eneste tilhoersforhold til landet er at nasse paa landets originale indvaanere.”i chock” journalist prisindstillet, en klovn af rang.
    Synd for datteren

    Kommentar by dunk — 1. februar 2021 @ 12:25

  40. Overskriften er helt forkert.

    Der burde stå…Covidiot tillader datteren at bruge mund overfor vildt fremmede mennesker, kommer i klemme og må flygte fra gerningsstedet.

    Kommentar by Michael Sjøberg — 1. februar 2021 @ 13:21

  41. Det er trist og det er katastrofalt for vores børn og børnebørn, at 1) Man ikke mere åbenhjertigt har modsagt den 2) At man ikke aktivt har bekæmpet den….Men det er man åbenbart ligeglad med?

    Kommentar by Michael Unna — 31. januar 2021 @ 19:02

    Ak ja – Jeg tænker tilbage på 90’erne hvor jeg bla. kopierede foldere fra Den Danske Forening og placerede f.eks. i bibliotekers hylder til informations materiale samt udbredte kendskabet til DDF blandt familie og venner.

    Og det var virkelig en kamp op af bakke, men jeg håbede at se ende på det efter år 2000 med Dansk Folkepartis succes. Det har desværre kun sløvet indvandringen ned, så katastrofen endnu ikke er så udtalt som i Sverige.

    Kommentar by T. H. — 1. februar 2021 @ 13:22

  42. Racistisk journalist overfuser invandrere i Netto: De havde glemt at tage mundbind på.

    Kommentar by MM — 1. februar 2021 @ 15:14

  43. Hjertelig Tak for din indsats T.H. (41). (Har selv lagt en del i busser og i tog)

    Kommentar by Michael Unna — 1. februar 2021 @ 19:34

  44. @Michael Unna – Selv tak :)

    Og jeg må indrømme, at jeg også “er kommet til at glemme” foldere og A4 ark i busser og tog.

    Kommentar by T. H. — 1. februar 2021 @ 19:42

  45. Hvis journalisten Kristian Jesssen havde læst andre nyhedsmedier*, end dem der lever af skattebetalt bestikkelse (MSM), ville han nok have været mere forberedt på hverdagens realiteter i Danmark anno 2021?

    – men det syntes mig, at Kristian Jesssen har stået gemt bag busken i flere årtier, sammen med de andre i MSM-branchen (den selvudnævnte elite) og netop derfra VALGTE ikke se, hvor det bar henad, med det som MSM lod sig prostituere sig på: iSlammets fremmarch i Danmark, lige fra gadeplan til Folketing!

    * f.eks. Den Korte Avis, Document.dk og Snaphanen

    Kommentar by M.S. Carstens — 1. februar 2021 @ 22:13

  46. Karlslunde ligger som bekendt kun få kilometer fra de to islamiserede ghettoer Askerød og Gersagerparken i Greve.

    Greve har en “borgerlig” borgmester fra Venstre…

    Kommentar by Revisoren — 2. februar 2021 @ 19:56

RSS feed for comments on this post.