18. februar 2021

Dansk mand stopper voldeligt overfald, undsiger Islam: “… også lidt provokerende med dit tørklæde.”

Et ældre ægtepar er sigtet for vold, efter de lørdag formiddag overfaldt en muslimsk kvinde på en parkeringsplads i Søborg. Kvinden mener overfaldet var racistisk motiveret, omend den holdning ikke deles af politiet, der afviser at der var tale om en hadforbrydelse. Frie Grønnes Sikandar Siddique godtager uden videre kvindens udlægning, og kræver at statsminister Mette Frederiksen ‘tager utvetydig afstand fra de her overfald’. Fra 0,0 til ubestemt flertal.

Her et citat der giver håb. Dansker undsiger vold, og tager samtidig afstand fra Islam.

“Manden gjorde an til at slå kvinden i hovedet med ratlåsen, da den ældre mand stillede sig ind foran kvinden og råbte: ‘Er du sindssyg? Hvorfor gør du det her?’

– Det er, fordi du er en perkerluder, kælling, svarer han og kører fra stedet. Jeg begynder at græde, da manden, der lige har reddet mig, kigger på mig og siger ‘det er også lidt provokerende med dit tørklæde’. (EB.dk, 16. februar 2021)

(Collage: Esbjerg Banegård, JyskeVestkysten, 16. februar 2021)

“Det her handler om, at når man bruger S-togslinjerne i Storkøbenhavn, så skal man ikke være bange for at tage hjem om aftenen, fordi der er 15-17 indvandrerdrenge, der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt.” (Mette Frederiksen, 19. august 2020)

Oploadet Kl. 01:45 af Kim Møller — Direkte link29 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/117091/trackback

29 Comments »

  1. Der er nok andre der vil kræve af statsmedisteren at den tager afstand fra muslimsk vold.

    Kommentar by Nielsen — 18. februar 2021 @ 02:07

  2. Vi er hastigt på vej mod et Danmark hvor OVERFALD OG HVERDAGSTERROR foregår overalt i landet. Sverige er allerede en terrorstat med tårnhøje mordrater og tusindvis af indbrud, overfald, voldtægter, svindelsager, røverier, vanvidskørsler op påsatte brande osv. Oveni er deres velfærds- og sundhedssystem halvvejs brudt sammen. Snesevis af kommuner er gået fallit.

    Snart vil vi have samme tilstande i Danmark. Fordi de gamle partier er ligeglade med danskerne. Invasionen og besættelsen fortsætter. Og bare se hvordan de behandler os på en lang række områder. Kræftpatienters og andres behandling er aflyst på ubestemt tid. Hjemløse danskere lader man fryse ihjel. Til dem er der ingen opvarmede telte eller hotelværelser. (selvom mange hoteller står tomme)

    Kommentar by Bent A — 18. februar 2021 @ 02:28

  3. Jeg håber det ældre ægtepars handlinger er tegn på at danskerne er ved at have fået nok af invasionen og dens katastrofale konsekvenser for det danske folk og det danske samfund.

    Kommentar by Peter Nielsen — 18. februar 2021 @ 02:29

  4. Fremmede fjender UD.
    Stem Stram Kurs

    Kommentar by Nielsen — 18. februar 2021 @ 02:40

  5. Frie Grønnes Sikkandar Siddiqe har eller har haft eller har været tilmeldt Hitz Buth Tahir, som ønsker Kalifat og Sharialov. Nuvel. Frie Grønne udspringer også af Alternativet, som udspringer af De Radikale (I eventyret- det store 3 hovedet uhyre :-) :-) :-)). Enig mentalt med overfaldsmanden, hvis det er en dansk kvinde der har konverteret væk, men lad indvandrekvinderne i fred. De kan ikke gøre for de er født ind i så en modbydelig undertrykkende religion. Lad være med at optræde unødigt voldeligt. Støt SIAD. http://www.siaddk.wordpress.com. God torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 18. februar 2021 @ 05:27

  6. Naturligvis kan man være modstand af islam og tørklæder i det offentlige rum, uden nødvendigvis at gå ind for at de skal tæves ud af landet! Det er ikke den rigtige måde at få dem ud på. Det eneste de ældre ægtepar får ud af det, er at føledanskere samler sig om tørklæde damen og gå endnu mere ind for at tillade islam i det offentlige rum.
    Der er kun en vej, at arbejde politisk for at få flest mulige ud.
    Stem NB. Stop skaden ved at stoppe asylbehandling i Danmark. De skal forsørge sig selv, så kommer der ikke flere og rigtig mange vil rejse, og så ud med de kriminelle!,
    Som det er i dag, er jeg voldsomt provokerende over, at Kurt Westergaards attentatmand kan nu gå frit omkring, bare fordi konventionerne forhindre os i at smide ham ud! Han er blevet løsladt efter sin dom på 10 års fængsel og så har man bare åbnet døren og ladet ham gå! Det er jo vanvittigt! Så konventionerne må opsiges! Danmark vil jo så gerne være foregangsland, her var chancen!

    Kommentar by Den Nervøse — 18. februar 2021 @ 08:18

  7. Navnet “frie grønne” betyder vel at de læs jord som såvel Sikkander Siddiqe som Uffe Elbæk har i deres hoveder ikke er gødet.

    Kommentar by bjarne binee — 18. februar 2021 @ 10:16

  8. De skal ud!
    De skal ikke fylde Danmark med djævleyngel.

    Kommentar by Bastardo — 18. februar 2021 @ 11:02

  9. Er Peter Nielsen og Nielsen den samme blogger?

    Kommentar by Bent A — 18. februar 2021 @ 11:06

  10. Vi kan endnu skrive om og fortælle om indvandringens konsekvenser, men EU arbejder på at CENSURERE alle ytringer, meninger og synspunkter som ikke passer Merkel, Ursula, Ylva og Macron osv. En meget dyster og uhyggelig udvikling er i gang. Også de gamle partier synes at være tilhængere af censur, som sagerne mod Snaphanen og Jeppe Juhl mfl. viser. Begge blev arresteret og lagt i håndjern for at have brugt deres ytringsfrihed, selvom grundloven fastslår at censur er en uting.

    Kommentar by Bent A — 18. februar 2021 @ 12:01

  11. Bent A — 18. februar 2021 @ 11:06 skrev:

    “Er Peter Nielsen og Nielsen den samme blogger?”

    NEJ! Jeg er “Peter Nielsen” og jeg har intet med den anden “Nielsen” at gøre.

    Kommentar by Peter Nielsen — 18. februar 2021 @ 12:25

  12. Godt sagt/skrevet 6).

    Kommentar by Michael Unna — 18. februar 2021 @ 15:03

  13. For kort tid siden blev 14 muslimer anholdt, fordi de ønskede at udbrede fred til ukendt antal danskere.

    Så sikkert som amen i kirken kommer tørklæderne i friluftsdressur. Og så er alt godt igen. Hvem kan ikke huske borgmester Anna Mee Allerslev konstante efterlysning af blå øjne.

    Nu kører EB igen en kampagne i samme skure. Så slipper Sikandar Malik Siddique for at være sit ansvar bevidst om den store smitteepidemi på Vestegnen.

    Kommentar by tavsen — 18. februar 2021 @ 15:27

  14. Igen flot overskrift og billede,
    der demonstrerer de statslige mediers angst og bæven for at miste mediestøtte

    En stor flok enlige ulve på 15-20 personer, sparker en enlig i hovedet, DET har nok givet mere end blå øjne. Men det har INGEN interesse for landsdækkende petitessebekymrende medier.

    Kommentar by tavsen — 18. februar 2021 @ 15:38

  15. Der er en ting der er meget mærkeligt i den nuværende terrorundersøgelse fra Holbæk. Der er fundet våben og sprængstoffer o.a, og der er tråde til tyskland—-såvidt jeg har forstået over nyhederne- MEN DER SIGTES KUN -1- 24 ÅRIG PERSON. Med alle de ting der er fundet og tråde til Tyskland (og Malmø…selvfølgelig), SÅ SIGTES KUN 1 PERSON…..??????? Hvordan kan sådan en sag være begrænset til kun 1 person??????????????????

    Kommentar by Michael Unna — 18. februar 2021 @ 15:47

  16. Seriøst? Der må være forgået et eller andet før den beskrevne situation som Vi ikke får at høre.

    Det ligner meget lidt en Dansk opførsel. Moské Vi får en opfølgning af historien der giver mere mening!

    Kommentar by Santor — 18. februar 2021 @ 16:08

  17. 15) txt tv2 siger jeg har taget fejl…Måske I (Kim) gider researche i det, men det er selvfølgelig dit valg….andre ting kan selvfølgelig være mere relevante…Intet- terror, krig, løgn, undertrykkelse ved Islam overrasker mig længere. Så det er jo kun ud fra devicen i alt det som er retfærdiggjort overfor vantro i Islam at motivet tydeligvis altid er klart, men hvorfor medier og politikere og andre lefler for det, kan der måske kastes lys over. (Det andet er for tydeligt).

    Kommentar by Michael Unna — 18. februar 2021 @ 19:03

  18. Det er sært at når en stor flok asylanter overfalder, sparker og gennemtæsker en sagesløs dansker, og hopper på hans hoved, så er det ALDRIG en hadforbrydelse. Men så snart en dansker giver en indvandrer en lussing eller et skub, er der straks mistanke om en hadforbrydelse.

    Kommentar by Bent A — 18. februar 2021 @ 21:22

  19. Det er rigtigt Bent A- det kommer sjældent den anden vej rundt når det er danskerne der bliver stukket med kniv eller slået ned på anden vis, og hvor er ham den frygtelige Sikkandar, siger han noget når dette sker modsat, nej, og han sidder i folketinget!

    Kommentar by IES — 18. februar 2021 @ 21:37

  20. OT: Iflg. nettet mener flere jurister at regeringen er ude i ulovligheder med de mange corona nedlukninger, hastelove, særlove, forbud og bøder. Og der tvivles på at det er folkesundheden der er første prioritet.

    Det at “USA har fået en kinesisk præsident” mener nogle iagttagere nemt kan ende med uindskrænket diktatur, så at USA bliver som Kina. Og det kan blive det samme med EU som nu er så destabiliseret af pladderhumanisme og marxisme, at nationernes økonomiske og kulturelle fremtid er meget usikker.

    Kommentar by Bent A — 18. februar 2021 @ 21:58

  21. # 13.
    Jamen, der bliver jo netop “fred” når alle de ondskabsfulde racistiske skatteslaver er udryddet “Fred” dog indtil de forskellige afarter af Islam efterfølgende begynder på at udrydde hinanden. Ham fra Frie Grønne er latterlig, endnu latterligere hhv. direkte farlige, er de der stemmer på politikere/partier som De frie Grønne hhv. Alternativet/Radikale Venstre. Vi kan overordnet set kun takke os selv for dette vanvid. Vi danskere er alt for humane, vi er alt for langmodige. Bortset fra det forstår jeg ikke den vold som kvinden, muslim eller ej blev udsat for. Vold tjener i den forbindelse intet formål. I herværende tilfælde giver det blot antiracisterne point. Kun en ting virker og det er at undlade at stemme på her omtalte partier. Dog er Alternativet grobund for et godt grin. Jeg har i TV set nogle meget alternative fjolser danse rundt i grønne skørter på et Folkemøde i Allinge.

    Kommentar by NED MED EKSTRAHØRMEREN.. — 18. februar 2021 @ 22:49

  22. I Roskilde har der været en episode hvor en beriger ud i skønhedsindustrien ikke ønskede at overholde de retningslinier vi alle er underlagt ifm. Corona. Han, en perle fra Mellemøsten, påstod han var nødsaget til at holde forretningen åben, ellers fik han ikke smør på brødet. Den forklaring hoppede den statsstøttede “avis” Ekstra Bladet på. Man glemte dog at berigeren har/havde flere konkurser, vold mv. bag sig. Ligeså havde samme beriger fået tilkendt indtil flere økonomiske hjælpepakker, en var stadig under behandling, i hvert fald en tilkendelse var erklæret svindel. Alligevel behandler myndighederne en ny ansøgning fra ham. Vi er selv årsag til balladen.

    Kommentar by NED MED EKSTRAHØRMEREN.. — 18. februar 2021 @ 22:56

  23. Vi har kun fået kvindens forklaring, og den er baseret på offerkortet.
    Muligheden for at hun er fuld af løgn er høj.
    Der kan have været en forudgående episode, som gav anledning til ægteparrets vrede.

    Kommentar by B. Christiansen — 19. februar 2021 @ 00:05

  24. B. Christiansen — 19. februar 2021 @ 00:05 skrev:

    “Der kan have været en forudgående episode, som gav anledning til ægteparrets vrede”.

    Den “forudgående episode” kunne være 50 års invasion af ikke-vestlige fremmede, som er en katastrofe for nationen ….

    Kommentar by Peter Nielsen — 19. februar 2021 @ 00:24

  25. Islam har ingen beretigelse i Europa

    Kommentar by dunk — 19. februar 2021 @ 11:13

  26. Er der nogen, der kan forklare mig, hvorfor “offeret” skal have en bistandsadvokat?

    Mig bekendt kører anmeldelser om overfald som en ren ekspeditionssag, hvor offeret måske / måske ikke får besked, når sagen er afsluttet.

    Kommentar by MartinH — 19. februar 2021 @ 12:09

  27. Dhimmitiet sigter alligevel den danske forurettigede for “racisme”

    https://ekstrabladet.dk/krimi/politiet-i-kovending-aeldre-mand-sigtet-for-racistisk-overfald-paa-muslimsk-kvinde/8479406

    Den muslimske kælling startede jo balladen, og derfor er danskeren, der forsvarede sig selv, den egentlige forurettigede.

    Kommentar by Træt — 19. februar 2021 @ 18:50

  28. En opdatering: Sigtelsen er blevet udvidet til også at omfatte overtrædelse af racismeparagraffen: https://ekstrabladet.dk/krimi/politiet-i-kovending-aeldre-mand-sigtet-for-racistisk-overfald-paa-muslimsk-kvinde/8479406

    “En ældre mand, der lørdag blev anholdt og sigtet for vold mod en muslimsk kvinde på en parkeringsplads i Søborg, er fredag også blevet sigtet efter racismeparagraffen.”

    Kommentar by MF — 20. februar 2021 @ 09:42

  29. Det er bestemt et tegn og et sundt et, folk gider ikke finde sig i den her uhæmmede invasion mere, se bare på Nye Borgerliges store fremgang.

    Kommentar by LarsB — 20. februar 2021 @ 17:25

RSS feed for comments on this post.