23. februar 2021

Otasowie: “… danskerne bliver brunere og brunere for hver dag… Det går langsomt, men vi er på vej”

Uvist af hvilken årsag portrætterer Ekstra Bladet i dage ukendte kvindelige rappere. 20-årige Esosa Otasowie kalder sig ‘Sosa’, og går meget op i hudfarver. Hvis Bwalya kaldte sig musiker, ville det ikke lyde meget dårligere. Fra EB.dk – Talent: – Danmark er ikke klar til mig.

“Rapperen er 20 år og har kun singlen ‘Sosa’s drøm’ bag sig. Til gengæld har hun talent, der bør føre til en lys fremtid. Sosa er opvokset i Ishøj med nigerianske forældre, og hun føler, det er en ulempe i musikbranchen at have afrikanske rødder:

– Hvis jeg skal være helt ærlig, så ja. Men det er slet ikke en bagdel for mig personligt, og jeg er glad for, jeg har den danske kultur med mig.

– Jeg ligner måske ikke en dansker, men danskerne bliver brunere og brunere for hver dag. Vi er et meget smalt land og er først nu ved at komme ud af æggeskallen. Det går langsomt, men vi er på vej, bedyrer Sosa.”

(‘barekaldmigsosa’ på Instagram, stories, 2021)

Oploadet Kl. 02:10 af Kim Møller — Direkte link39 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/117228/trackback

39 Comments »

  1. Det er sjovt at de er så besatte af
    1) at de har en anden baggrund end danskere, altså at de ikke er danskere, og,
    2) at de vil have mere indflydelse og magt i Danmark og over danskerne.

    Det er to ting der går igen. Vi må have at de snart sætter boligsikringen og SU-ydelserne op i Nigeria, så hun kan slippe for os racistdanskere.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 23. februar 2021 @ 02:13

  2. Ekstra bladet er en RADIKAL SKOD-AVIS, en knopskydning fra røde Politiken. Behøver man sige mere? EB går ihvertfald ind for både afrikanisering og islamisering. Et brunt og sort Danmark er hvad begge aviser ønsker. De ser gerne danskerne udnyttet og derefter udskiftet.

    Kommentar by BENT A — 23. februar 2021 @ 02:31

  3. Jeg hørte en podcast for et par år siden med en fra Californien om den etniske fragmentering i delstaten. Reelt set havde de forskellige etniske grupper og racer intet tilfælles med hinanden. De etniske mindretal kunne skabe et fællesskab mod de hvide. Han drog parallelen til islam, som skabte et fællesskab mellem klaner og stammer som anså hinanden som fjender men under islam kunne de have et fællesskab hvis der var “vantro” som de kunne bekæmpe. De “hvide” i USA er blevet de vantro som skal bekæmpes så der kan komme harmoni mellem de etniske grupper. Reelt set ender de etniske grupper i konflikt med hinanden når de hvide/vantro ikke er der.

    Kommentar by CCC — 23. februar 2021 @ 03:02

  4. Måske Mette gør os en utilsigtet tjeneste ved at køre landet på røven. Når spisekammeret er tomt skrider græshopperne.

    Kommentar by Lider af danskhed — 23. februar 2021 @ 06:14

  5. Bwayla Sørensen er så fed,at hvis hun går hen ad gaden i gult tøj,tager folk ved busstoppestedet deres rejsehjemmel frem. Hvis hun synger i radioen går folk ned og bytter radioen til en pladespiller.

    Kommentar by Nielsen — 23. februar 2021 @ 07:12

  6. Sorte har det som blommen i et æg. De er omgivet af lutter hvide :-) :-) :-). Om man er brun eller hvid er vel ligegyldigt? Hvis ikke hun mener det er hun vel racist.

    Kommentar by Michael Unna — 23. februar 2021 @ 07:12

  7. “Danmark er ikke klar til mig.”
    Øøøh nej Esosa Otasowie. Det er vi bestemt ikke. Hvis du spørger Marianne Helved eller Margrethe Pestager,vil du nok få at vide at du er velkommen. Men hvis du spørger det store flertal af os,vil du kunne få at vide på diplomatisk vis,at du hænger os langt ud af halsen og at vi ærligt talt er godt og grundig trætte af din slags.

    Kommentar by Nielsen — 23. februar 2021 @ 07:32

  8. https://www.youtube.com/watch?v=TaZ8WefwUCU
    It’s wild west…
    pi-news.net/2021/02/clanland-berlin-die-genossen-und-die-migranten/
    Sicherheitsexperten gehen aktuell davon aus, dass 200 000 Personen Mitglied eines kriminellen Clans sind. Hinter diesen Zahlen verbergen sich Clans wie Miri, Omeirat, Nemr, Tamr, Remmo, Abou-Chaker, EI Kadi, Serhan, EI Kurdi und AI-Zein. Laut dem LKA-Lagebild handelt es sich bei den am meisten umkämpften Städten (neben Berlin, Hamburg und Bremen) in NRW um Gelsenkirchen, Duisburg, Bochum, Recklinghausen und Dortmund; Essen mit seinen 600 000 Einwohnern wurde zur Hauptbastion der Araber-Clans. Die Zustände in der Ruhrgebietsmetropole ordnet der
    ehemalige Kriminelle und Clan-Insider Hammed Khamis indessen folgendermaßen ein: »Essen ist verloren ? verloren an die Araber!«

    Kommentar by Peter Buch — 23. februar 2021 @ 08:39

  9. @ Nielsen — 23. februar 2021 @ 07:32

    Yup, og spørgsmålet er vel også om Vi har plads. Hun fylder trods alt noget i landskabet.

    Kommentar by Santor — 23. februar 2021 @ 08:52

  10. – Jeg ligner måske ikke en dansker, men danskerne bliver brunere og brunere for hver dag. Vi er et meget smalt land og er først nu ved at komme ud af æggeskallen.”

    Hvad med om Sosa kom ud af æggeskallen og med det menes: Ud af Danmark, for gæsteopholdet må vel slutte på et tidspunkt.

    Kommentar by T. H. — 23. februar 2021 @ 09:21

  11. Danmark er heller ikke klar til dem her, selv om nogen er vild med fremmed krydderi på tilværelsen

    kræver login
    https://www.aftenposten.no/verden/i/9OqPxM/hun-var-11-aar-gammel-her-er-bilder-fra-bryllupet-hennes
    “Det er pyntet til bryllup i landsbyen Bahmaei i det sørøstlige Iran.

    Brudgommen er 22 år gammel. Bruden er 11, ifølge offisielle medier. Andre hevder hun er enda yngre.”

    Kommentar by k.m. — 23. februar 2021 @ 09:25

  12. Ja danskhed og hvidhed er de store fjender, og det er jo trist, som både dansk og hvid!
    Oikofobi er for tiden den mest udbrede psykiske sygdom i Danmark, ja i hele Europa. Begrebet er så kontroversielt at du kommer i karantæne på facebook hvis du skriver det!
    Pernille Vermund brugte for nyligt ordet fra folketingets talerstol, så det bliver spændende, at se om hun også kommer i karantæne på facebook og måske også fra folketingets talerstol? Talen er oven i købet lagt ud på facebook, så nu kommer censor Helle Thorning i et dilemma! Kan man bortcensurerer en tale fra folketingets talerstol?
    Det ville såmænd ikke komme bag på mig!

    Kommentar by Den Nervøse — 23. februar 2021 @ 09:47

  13. Bwalya Sørensen som side 9 pige? – For ligesom at sætte den journalistiske standard i det rette perspektiv…

    Kommentar by T. Flodur — 23. februar 2021 @ 10:12

  14. Mon hun kommer til at synge med på Michael Jackson’s I’m tired of being a color?

    https://www.youtube.com/watch?v=tyBs6-cmFvQ

    Kommentar by tavsen — 23. februar 2021 @ 10:19

  15. Degenereringen forsætter, IQ 70

    Kommentar by Charles — 23. februar 2021 @ 10:25

  16. Tror ikke engang at Nye Borgerlige er nok til at rede Danmark. Der skal hårdere midler til

    Kommentar by Bjarne Jensen — 23. februar 2021 @ 10:30

  17. GÅR MAN EN TUR I GADERNE, er det i mange byer som at være i Afrika eller Mellemøsten. Det er rigtigt at befolkningen bliver mørkere og mørkere. Men når DF-Tullesen, Lars Quisling og alle de gamle partier lod stå til og lod folkeudskiftningen fortsætte, så kan det jo kun ende i etnisk, åndelig, økonomisk og kulturel formørkelse.

    Danmark anbragt i en stor sort gryde er hvad de politiske fidusmagere, “humanister” og “verdensfrelsere” har arbejdet for de sidste 40 år. Og nu vil de så have tændt op under gryden. Brændet er lagt til rette.

    Kommentar by BENT A — 23. februar 2021 @ 11:00

  18. Vi lever i en tid, hvor racister kalder sig antiracister, fascister kalder sig antifascister, homoseksuelle kalder sig trans, tyranner kalder sig demokrater og dybt religiøse fanatikere kalder sig selv tolerante intellektuelle.

    Et samfund hvor et videnskabeligt sandhedsbegreb afvises som et overgreb på mindretal, hvor selve muligheden for objektivitet afvises, er et samfund hvor løgn hersker, og et sådant samfund overlever ikke.

    Kommentar by Mackety — 23. februar 2021 @ 11:34

  19. *Bjarne Jensen 10:30
    Hvis du stemmer SK (hvis de opstiller) så spilder du din stemme!

    Kommentar by Den Nervøse — 23. februar 2021 @ 12:00

  20. er et samfund hvor løgn hersker, og et sådant samfund overlever ikke.

    Kommentar by Mackety — 23. februar 2021 @ 11:34

    LAD FALDE, HVAD IKKE ØNSKER AT BESTÅ

    Vesterlændinge er suicidal grundet dårlig samvittighed over kolonitiden. Nu er det payback time.

    Kommentar by tavsen — 23. februar 2021 @ 12:13

  21. Den Nervøse — 23. februar 2021 @ 12:00

    Hvis man ikke stemmer efter hjertet og fakta i virkelighedens verden, så har man virkelig spildt sin stemme

    Kommentar by tavsen — 23. februar 2021 @ 12:14

  22. Hvis Hard Line opstiller, bør de naturligvis også have mange danskeres stemmer, ligesom NB. (og DF hvis Tullesen udskiftes) Det er rigtigt at der kan ske valgsvindel, men på forhånd kan det vel ikke udelukkes at Hard Line kommer ind? Kan internationale observatører tilkaldes?

    Kommentar by BENT A — 23. februar 2021 @ 13:18

  23. https://finans.dk/tech/ECE12780566/marchen-neel-gjertsen-bliver-ny-chefredaktoer-paa-jyllandsposten/?ctxref=ext

    Marchen Neel Gjertsen bliver ny chefredaktør på Jyllands-Posten!!!!!!!!!

    Hvordan kan sådan en kælling få et topjob på JP???

    Hun har tidligere stemt på enhedslisten!!! Og en fortid på information og politiken!!

    Jeg læser tit JP on-line og avisen glider stille og roligt over mod den venstre side af det politiske landskab i Danmark.

    De få borgerlige stemmer på JP har trange kår!

    Kommentar by Black Watch — 23. februar 2021 @ 13:21

  24. Det er nok især kommunistisk og feministisk propaganda i skolerne, radioen og tv-udsendelserne som har gjort danskerne til et udryddelsestruet folk.

    Det er en hjernevask og manipulation som har fordummet en stor del af borgerne, så de tror på berigelse, EU/FN, verdensredning, klima-nonsens, feministisk vås og hvad massemedierne ellers disker op med.

    Kommentar by BENT A — 23. februar 2021 @ 13:44

  25. “Jeg ligner måske ikke en dansker, men danskerne bliver brunere og brunere for hver dag.”

    Hun har desværre fuldstændig ret. De anti-hvide fremmede ved godt at “Den Store Udskiftning” er en realitet.

    Men hvis vi andre påpeger præcis det samme, så er det lige pludselig en “racistisk konspirations-teori”.

    Kommentar by Peter Nielsen — 23. februar 2021 @ 13:44

  26. Bjarne Jensen — 23. februar 2021 @ 10:30 skrev:

    “Tror ikke engang at Nye Borgerlige er nok til at rede Danmark. Der skal hårdere midler til”

    Jep. Nye Borgerlige taler ikke engang om de massive hjemsendelser (re-migration) af fremmede, som er absolut nødvendige, det er forstemmende.

    Vi mangler et ægte patriotisk parti, som fokuserer på dansk identitet, etnicitet, tradition, vestlig kultur, traditionelle familier og værdier etc. Et parti, som tør rette en massiv og vedvarende kritik af fænomener som multi-etnicitet, feminisme, BLM og LGBTQ-agendaen.

    Kommentar by Peter Nielsen — 23. februar 2021 @ 13:57

  27. > Santor 08:52
    Så så så,hvis vi har plads til Christian Heegård (spasseren fra Margrethe Pestagers inklusionsparti),Har vi vel også plads til Balje Sørensen. De fylder sådan set lige meget i billedet. Bortset fra at fjolsetingsspasseren kun er den halve højde af Sørensen-baljen.
    Måske ku’ de slå sig sammen og lave en uforstyrret afbrydelse af seks af Family Guy episoderne. Hvem ved?

    Kommentar by Nielsen — 23. februar 2021 @ 13:59

  28. Kommentar by Den Nervøse — 23. februar 2021 @ 12:00

    Hvis SK ikke er der, så gør de andre ikke det rigtige, de skal holdes ved ilden.

    Kommentar by KineserSnot — 23. februar 2021 @ 14:18

  29. 16. Bjarne Jensen
    19, Den Nervøse, Her skal man IKKE stemme efter hjertet, men sin hjerne.

    Rasmus Paludan skal til også, for NB er lidt for fine i kanten.
    SK kan skære igennem og sige sådan skal det være, ellers.!!
    Der skal fakta på bordet, og de fakta kan SK levere når Danskerne giver lov.

    28. KineserSnot helt enig.

    Kommentar by Charles — 23. februar 2021 @ 16:22

  30. Gad vide hvor mange skattekroner denne Esosa Otasowie tosse har kostet os danske skatteydere.

    Kommentar by piphans — 23. februar 2021 @ 18:25

  31. DANMARK ER NU ET TRUET FOLK, OG DANMARK ET TRUET LAND. Det er den barske situation vi er i. Alle sejl bør sættes til for at forhindre Danmarks undergang. Der er både brug for NB, SK og DF og endnu et parti som vil være med til at afværge storkatastrofen. Som allerede så småt er begyndt. Men det bliver snart værre, og det kan blive meget, meget værre.

    Sådan set er det jo allerede særdeles slemt hvad danskerne er blevet udsat for fra de falske borgerliges og de radikale “humanisters” og feltmadrassers side. Hundredvis af danskere har mistet livet. Andre hundreder eller tusinder er blevet overfaldet, lemlæstet eller har lidt andre betydelige tab. Endnu er det ikke så slemt som i Sverige og England, men det er kun et spørgsmål om tid.

    Invasionen og den fremadskridende besættelse er een ting. Men danskerne er truet på flere andre områder. Det er på tide at få gang i stærke DANSKE partier og demokratibevægelser.

    Kommentar by BENT A — 23. februar 2021 @ 18:42

  32. 31. BENT A
    Den lorte regering ved det godt, for ellers lavede de ikke den lov med de 12 Tvang.
    Så hele Danmark kan blive vedtaget fredelig af Muslimerne. MÆÆÆÆN den går ikke.
    Bliver den lavet bliver balladen fremskyndet, væsentlig.

    Kommentar by Charles — 23. februar 2021 @ 20:33

  33. Det er en bagdel for Blæwer Sorensen at have afrikanske rødder.

    En STOR bagdel

    Kommentar by Bastardo — 23. februar 2021 @ 20:43

  34. 33. Bastardo
    En såkaldt “Hotten tot med Fedtbag”

    https://da.wikipedia.org/wiki/Saartjie_Baartman

    Tænk at have sådan een hængende i stropperne i en PV544, da man var ung. ☺☺

    Kommentar by Charles — 23. februar 2021 @ 21:15

  35. Fuck!! den nigga-bithc Sosa har nogle satans prisværdige patter.

    Kommentar by sebastian — 23. februar 2021 @ 21:25

  36. Nå da, den kommentar røg i moderation.

    Hvad mon der sker hvis jeg citerer Sosa?

    “Jeg siger nok bitch og bandeord 27.000 gange om dagen. Sådan taler jeg bare, siger Sosa”

    Kommentar by sebastian — 23. februar 2021 @ 21:27

  37. Underligt nok kan negrene i Afrika, lige som Michael Jackson, ikke blive hvide nok, for på det kontinent er det FINT at være så hvid som muligt!

    Et tegn på overklasse!

    Man indkøber og forbruger allehånde giftige blegemidler og får kemisk trukket negerkrøllerne ud, så man får det eftertragtede hvide hår-look!

    Personligt betragter jeg mig som repræsentant for en race, hvis ydre kendetegnes af så meget hvidhed som muligt, dog med passende solbrunhed for at holde niveauet af D-vitamin oppe!
    Vores hvide race adskiller sig iøvrigt fra den sorte race, negroiderne, ved at have en gennemsnitlig IQ 20-40 point højere end den gennemsnitlige neger!!!

    Det må være simpel misundelse fra disse halvhjerners side at ønske sig en formørkelse af den danske befolkning, både udseende-mæssigt og intelligensmæssigt!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 24. februar 2021 @ 11:31

  38. 37)– Unødvendigt med solbrændthed for at skaffe D- vitamin for den hvide ariske race. Forskningen viser at racen grundet den genetiske arv udnytter D- vitaminerne i kosten så effektivt at kroppen ikke kommer i underskud. Såkaldt biologisk tilpasning magen til mælketolerance.. Raceforskellene er som et isbjerg. Kun de c 10% kan ses. Derfor producerer man racespecifik medicin i USA,Indien, Japan osv.

    Kommentar by dansker — 24. februar 2021 @ 22:35

  39. #13 Tror du, en dobbeltside er tilstrækkeligt – altså både side 8 & 9 – ? ;-)

    Kommentar by Bjovolf — 25. februar 2021 @ 00:00

RSS feed for comments on this post.