10. marts 2021

20-årige Cebrail Gültekin, dømt for grov vold: Har to ‘betingede udvisninger’ – ‘Det er sidste advarsel’

Tre medlemmer af ‘grupperingen på Stengårdsvej’ i Esbjerg var en del af en større gruppe der sidste år overfaldt en 32-årig mand, som de mistænkte at være fra en konkurrerende gruppering. Det var han ikke, og derfor blev de ikke dømt efter bandeparagraffen. 20-årige Cebrail Gültekin, der samme dag som overfaldet fandt sted, var blevet løsladt fra Nyborg Statsfængsel, modtog dommen på 11 måneders fængsel. De to øvrige, en 18-årig tyrker og en 22-årig somalier (sic) fik henholdsvis seks og otte måneders fængsel.

En historie fra Fra JyskeVestkysten – Dom for grov vold: Sidste advarsel inden du ryger ud af landet.

“… De tre mænd på henholdsvis 18, 20 og 22 år var tiltalt for at have været en del en gruppe på mindst seks personer, der overfaldt den 32-årige mand, da han kørte forbi på løbehjul.

Han blev hevet ind på et område med en bakke, hvor han fik to knytnæveslag. Herfra flygtede han med seks personer i hælene, indtil han blev påkørt af en mand på scooter ved en af blokkene på Stengårdsvej. Her fik han mindst et slag med en kæp, flere slag og spark, peberspray i ansigtet og blev påkørt igen af scooteren.

… Den 20-årige mand fik 11 måneders fængsel, og det var ham, som dommer Lisbeth Christensen havde en opsang til. Han var nemlig sammen med den 18-årige af anklagemyndigheden påstået udvist af Danmark. …

– Du har to tidligere betingede udvisninger, og du balancerer lige på kanten. … Det er sidste advarsel nu…

(Stengårdsvej, Esbjerg)

Oploadet Kl. 01:10 af Kim Møller — Direkte link20 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/117540/trackback

20 Comments »

  1. Gad vide om byretsdommer Lisbeth Christensen satser på en seniorordning hos Institut for Tyrkerrettigheder, siden hun sidder i 1. instans og åbenlyst skider på hvad der er retspraksis i landsretterne, Højesteret og selv hos EMD.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 10. marts 2021 @ 03:24

  2. Jamen hvad andet er der at sige end- Støt SIAD. http://www.siaddk.wordpress.com ,og Støt frafalden http://www.frafalden.dk
    God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 10. marts 2021 @ 07:38

  3. Enten er en Dom betinget eller også er den ikke….Denne doms betingelse kan man vel ikke tage alvorligt, når der gentagne gange advares siden de sidste domme.

    Kommentar by Michael Unna — 10. marts 2021 @ 07:40

  4. “Sidste advarsel”. Lyder ligesom når en politiker siger “uacceptabelt”.

    Kommentar by Limewoody — 10. marts 2021 @ 07:43

  5. Modne kvinder synes desværre tit at det er synd for de unge drenge. Jeg har lagt ører til det i ganske mange år i ungdomsuddannelserne. Det må være noget hormonalt.

    Kommentar by ino — 10. marts 2021 @ 08:21

  6. ino — 10. marts 2021 @ 08:21

    Skyldes vel, at naturen har skabt pigerne til at være mindst 2-3 år foran i udviklingen. Kunne forstå det, hvis vi var i risiko for at uddø, men brystudvikling fremmes af vort kunstige lys.

    Kommentar by tavsen — 10. marts 2021 @ 09:16

  7. Det er det totale nederlag for vores blødsødne retsvæsen! Ud over at han aldrig burde have været her! Så burde han være smidt på porten allerede første gang!
    Hvad retssystemet tilsyneladende ikke tager hensyn til er, at der nu sidder indtil flere ofre rundt omkring!
    Der er ikke andre muligheder, stem NB.

    Kommentar by Den Nervøse — 10. marts 2021 @ 09:36

  8. Hvad skal man med betingede domme, når de i disse tilfælde totalt ignoreres ved gentagelse af den samme forbrydelse.
    Dommerstanden er fast forankret i Det radikale Venstre.

    Kommentar by B. Christiansen — 10. marts 2021 @ 09:51

  9. “Lisbeth, Lisbeth, oh hvor er du sød og net”.

    Kommentar by Bastardo — 10. marts 2021 @ 11:43

  10. Fra Berlingskes portræt af quislingen:

    Hun er en særdeles dygtig og kompetent dommer, siger en kollega. Kontant, men ikke skrap og med en god portion humoristisk sans.

    Hun er også meget samvittighedsfuld – og i stand til at komme op med pragmatiske løsninger, siger en anden.

    Ja, den humoristiske sans fejler i hvert fald ikke noget.

    https://www.berlingske.dk/samfund/en-dommer-der-kan-sit-stof

    Kommentar by Felix Krull — 10. marts 2021 @ 12:37

  11. HVor meget værre skal det blive?
    Stem dog for H……. på NB, så vi kan blive fri for dette afskum.
    At forsat stemme “gammelpartierne” DET er stemmespild!

    @ M.Unna: støt “frafalden.dk” Ja, hvis de går ind for repatriering, giver jeg gerne et bidrag til en enkeltbillet.
    Ellers er det spild af penge og tid, der kunne bruges langt bedre på, at sikre danskerne et trygt, sikret og fornuftigt fædreland
    De der perkere skal slet ikke være her!

    STEM NB! SIAD! Støt GI! Støt UP! Drop EU&FN! Støt SK! Støt TommyR! Direkte Demokrati NU! Kun 37 på hoPPeborgen! Luk DDR!
    P.

    Kommentar by Piotr — 10. marts 2021 @ 13:06

  12. For mange år siden, da jeg var ung, var der et udtryk der lød: “Respekt for retten”. Jeg kan sagtens forestille mig af Berlingske og de øvrige venstreorienterede, kukturradikale og politisk korrekte medier har respekt for Lisbeth Christensen og hendes åndsfæller i dommerstanden, men vi andre bliver dårlige af kvalme. Lovovertræderne griner formodentlig højlydt og sender bønner til Allah om, at de næste gang de er i retten også får Lisbeth Christensen som dommer og således i værste fald får 4. betingede udvisning.

    Kommentar by bjarne binee — 10. marts 2021 @ 13:38

  13. De skal ikke have nogen advarsler. De skal slet ikke være her.

    Kommentar by Peter Nielsen — 10. marts 2021 @ 14:16

  14. Piotr — 10. marts 2021 @ 13:06 skrev:

    “Stem dog for H……. på NB, så vi kan blive fri for dette afskum.”

    Men ønsker NB overhovedet masse-repatriering? Jeg synes ikke, at jeg hører dem tale ret meget om det ..?

    Kommentar by Peter Nielsen — 10. marts 2021 @ 14:18

  15. 11). Vi SKAL bekæmpe islam….vi har ikke noget valg….Hvis vi skal bevare frihed til vores efterkommere….Repartering fint…..men samfundet er allerede forurenet med Islam, og det bliver værre, hvis vi ikke bekæmper den…..Frafalden gør en vovefuld indsats for at bevare for forsvare Dem der har forladt dette monster af en religion. Al ære til dem.

    Kommentar by Michael Unna — 10. marts 2021 @ 14:42

  16. Man bliver så træt …..

    Kommentar by Christian Sørensen — 10. marts 2021 @ 15:56

  17. Han får vel statsborgerskab inden næste gang.

    Kommentar by Al P — 10. marts 2021 @ 16:39

  18. Den nationale naivitet er grænseløs.

    Kommentar by Kimski — 10. marts 2021 @ 23:30

  19. @ Peter Nielsen: Jeg taler ikke om masse-repatriering. Det gør NB heller ikke, det har du ret i.
    Jeg taler om repatriering af de elementer, der gang på gang øver vold på etniske danskere, de skal ud! Og tag så hele deres familie med i samme omgang, så kan vi ændre stilen, adfærden hos disse elementer, der ikke vil Danmark og kun er her for forsørgelsen.
    Som det er nu, kan en perker få betinget udvisning, på betinget udvisning, på betinget udvisning. Tror du de griner af os?

    Jeg har set NB foreslå, at indvandre ved første dom skal udvises og jeg er helt enig.
    At stemme på gammel-partierne er dødfødt, det er squda det værste stemmespild!
    Om vi virkelig ønsker forandring for vores efterkommere, er vi nød til at lette røven og melde os ind i NB, for at deltage i deres partimøder og fremlægge ideer og synspunkter.

    NB er sidste chance! Det sidste parti med fornuften i behold samt et oprigtig ønske om at bevare Danmark som vort fædreland.
    Det er selvfølgelig ikke alt, hvad NB har i partiprogrammet man kan være enig, men det er derfor vi skal melde os ind, for at kunne påvirke.
    Peter Nielsen, det gælder ikke dit og mit liv, men vore efterkommers!

    STEM NB! SIAD! Støt GI! Støt UP! Drop EU&FN! Støt SK! Støt TommyR! Direkte Demokrati NU! Kun 37 på hoPPeborgen! Luk DDR + TV2!
    P.

    Kommentar by Piotr — 11. marts 2021 @ 00:36

  20. Kim Møller, accepterer du henvisninger til andre atikler?
    Du nævner ikke document.no eller document.dk i din medie over sigt. Jeg kunne tænke mig at anbefale 2 interessante artikler om demokratiet, de har haft i den sidste uge.

    mvh. P.

    Kommentar by Piotr — 11. marts 2021 @ 00:47

RSS feed for comments on this post.