7. april 2021

BT bringer viral løgn med uændret vinkel: ‘Akram fik besked om udvisning af Danmark – nu er han død’

Propagandaen er intens i disse dage, men nogle gange bliver det hele lidt for gennemsigtig. BT bringer en historie om 61-årige Akram, der er gået viral, selvom de har researchet den ihjel. Akram døde ikke efter at have læst et brev fra Udlændingestyrelsen, men under en fodboldkamp med familien flere måneder senere. Hvis Mette Thiesen havde bragt en usand opdatering, så ville det give en overskrift ala: ‘Nye Borgerlig-politiker spreder usand historie’, men Asmaa Abdol-Hamid og radikale Rabih Azad-Ahmad har ikke den slags problemer. De behøver ikke tage udgangspunkt i virkeligheden, og behøver ikke engang beklage, når sandheden kommer på tryk.

Sådan vælger BT at fremlægge historien – 61-årige Akram fik besked om udvisning af Danmark – nu er han død.

“Anas kommer aldrig til at glemme det. I weekenden var han og familien ude og spille en omgang hyggefodbold i det gode vejr, da det skete. Uden varsel faldt hans far, Akram, om. Selvom Anas forsøgte at yde førstehjælp, og ambulancen kom hurtigt, stod faderens liv ikke til at redde.

Få måneder inden havde Akram fået et brev i sin e-boks, som Anas og resten af familien nu mener har været medvirkende til 61-årige Akram Bathishs alt for tidlige død. Brevet var fra Udlændingestyrelsen. Og indholdet var det, Akram Bathish og familien frygtede mest. En afgørelse om, at han skulle forlade Danmark.

… Akram Bathishs sag er ikke enestående.”

(Asmaa Abdol-Hamid, 160 delinger – Rabih Azad-Ahmad, 328 delinger; Facebook, 4. april 2021)

“Hans navn er Akram. Han var syrisk flygtning. Det lykkes ham at overleve bomber, krig og flugten til Danmark. Men i går fik han et brev fra Udlændingestyrelsen, hvor han blev oplyst, at han ikke længere har ophold i Danmark og, at han skal tilbage til Syrien. Akram fik hjertestop. Han lever ikke mere..” (Asmaa Abdol-Hamid, 3. april 2021)

“Han døde ikke af den brutale krig i Syrien, som har kostet tusindevis af uskyldige mennesker. Han døde af hjertestop, da han fik besked fra Udlændingestyrelsen om at han ikke kan få forlænget sin opholdstilladelse og skal sendes hjem til det krigshærget land. Det er simpelthen så umenneskeligt. …” (Rabih Azad-Ahmad, 3. april 2021)

“Akram flygtede fra Syrien, nu flygter han fra Danmark og fra denne verden. … Han døde ikke af den brutale krig i Syrien, som har kostet tusindevis af uskyldige mennesker. Han døde af hjertestop, da han modtog en påske e boks- hilsen fra Udlændingestyrelsen , om fratagelse af opholdstilladelsen og skal sendes hjem til det krigshærget land. Det er simpelthen så umenneskeligt.” (‘Syriske studerende i Danmark’ på Facebook, 4. april 2021)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/118251/trackback

17 Comments »

  1. Det kan da aldrig blive Danmarks eller danskernes problem hvordan fremmede folk reagerer på vores lovgivning. Vi skal have de regler, som er til gavn for vores folk – uanset hvordan disse regler påvirker de fremmede.

    Kommentar by Peter Nielsen — 7. april 2021 @ 04:44

  2. Apropos udvisning. Overskrift fra dagens aviser. I Ålborg den anden blev en betjent påkørt af en ellers udvist udlænding. Og nu denne.
    https://www.bt.dk/politik/udviste-udlaendinge-naegter-at-rejse-hjem-nu-haerger-de-med-vold-og-tyverier

    Kommentar by P — 7. april 2021 @ 04:46

  3. Akram var bare endnu et løgnagtigt medlem af invasionsstyrken. Han skammede sig ikke det ringeste over at kalde sig flygtning.

    Kommentar by Danskeren — 7. april 2021 @ 06:30

  4. Akram var bare endnu et løgnagtigt medlem af invasionsstyrken. Han skammede sig ikke det ringeste over at kalde sig flygtning. Desværre befinder resten af hans klan sig endnu i danmark og har ikke opgivet deres planer om først at udnytte danskerne og derefter overtage landet.

    Kommentar by Danskeren — 7. april 2021 @ 06:33

  5. Iøvrigt har flygtningenævnet lige afgjort at det er sikkert at rejse tilbage til syrien så hvad laver parasitterne her ?

    Kommentar by Danskeren — 7. april 2021 @ 06:35

  6. TYKKE, FEDE, SORTE LØGNE har længe været et flittigt benyttet politisk værktøj for visse samvittighedsløse politiserende kliker, partier og medier. Det er ikke noget nyt. Sådan har det været siden 1968. Og før den tid. Men pt. accelererer løgnagtigheden. Vi er ved at gå gennem lydmuren, som da man gik fra propelfly til jetfly.

    Kommentar by BENT A — 7. april 2021 @ 08:25

  7. Hyggefodbold med familien? Lyder som et klart brud på forsamlingsforbudet, nemesis ramte ham, that’s it

    Kommentar by redneck — 7. april 2021 @ 08:35

  8. Lur mig om ikke hans død nu skal kaste penge af sig i form af et sagsanlæg mod staten.
    Er BT konverteret og skal sprøjten nu hedde “Mekka omegnsblad” ?

    Kommentar by Gustav Jensen — 7. april 2021 @ 08:57

  9. Hvordan mon den generelle helbredstilstand er på BT? Jeg bliver da noget bekymret når de kan lave sådan en artikel, normalt kan folk der kan rejse sig for eget blodtryk og tænke bare en smugle, dette er tvivlsomt er tilfældet på BT.

    Vi har på det sidste set hvordan den statsstøttede mediemafia samarbejder, FUCK nu brækkede jeg mig igen.

    Kommentar by Anders Nielsen — 7. april 2021 @ 09:06

  10. Alle de muslimsvin skulle sendes direkte til helvede,hvor de hører til.
    At staten støtter de løgnagtige aviser,blade og tv/radio kanaler er en skændsel.

    Kommentar by Nielsen — 7. april 2021 @ 09:39

  11. Danmark sparer 20.000kr om mdr i bistand

    Kommentar by Madsen — 7. april 2021 @ 09:40

  12. MSM forstår antydningens kunst, hvordan fortæller man en løgn uden at lyve direkte!
    Propagandaminister Joseph goebbels ville have været stolt! For det er jo præcist hvad det er propaganda!

    Kommentar by Den Nervøse — 7. april 2021 @ 11:46

  13. For flere måneder siden købte en ældre bekendt af mig BT. Nu er han død. Det kan ikke være tilfældigt, der må være en sammenhæng.

    Kommentar by bjarne binee — 7. april 2021 @ 13:49

  14. …at tænke sig, at UdlændigeStyrelsen sender et brev til en stakkels syrisk-islamisk flygtening, der indeholder Miltbrand.
    Da han åbnede brevet døde han på stedet.
    Hvordan kan disse islamister dog holde ud at være i Danmark, danskerne er jo de værste racister, overhovedet!

    Og, nu er det da ikke fordi islamisterne benytter sig af Taqiya eller endsige gør sig til ofre konstant.

    Danske statsstøttede MSM kan ikke engang anvendes til at tørre r.. i!

    Hvornår har vi fået Nok?
    Hvornår danner vi en interesse-organisation, der stopper dette vanvid?

    STEM NB! SIAD! Støt GI! Støt UP! DropFN! DanEXit! Støt SK!
    Støt TommyR! Direkte Demokrati NU! Kun 37 på hoPPeborgen! Luk DDR!
    P.

    Kommentar by Piotr — 7. april 2021 @ 13:51

  15. I den muslimske verden bliver mennesker anset som tiggere, hvis de ikke kan brødføde sig selv.

    Her i Danmark bliver de tiljublet som sanddruelige klienter af hele Godhedsindustrien. Men muslimer har ingen stolthed, når de prostituerer sig ved at være brikker i det store spil, men så kan de få et godt liv som tiggere.

    Kommentar by tavsen — 7. april 2021 @ 14:21

  16. Hans familie skal have erstatning for “tab af forsørger”. Det er da klart.
    Foldshack skal snart have udvidet forretningen.

    Kommentar by Bastardo — 7. april 2021 @ 14:51

  17. En mindre.

    Kommentar by Bilka — 7. april 2021 @ 22:05

RSS feed for comments on this post.