13. april 2021

Terrorsigtet iraker har Islamisk Stat-flag på sin Facebook-profil: Jeg er blokeret for ‘Rommy Tobinson’

Søndag lagde jeg et billede på Facebook af kærestens kat Coco. Mandag aften, mens jeg gravede i terrorsigtedes Facebook-profiler blev jeg atter engang blokeret af Facebook. Denne gang var det 30 dage, fordi jeg på et eller andet tidspunkt har skrevet ‘Rommy Tobinson’. Herunder den ucensurerede Facebook-profil for terrorsigtede SH, en 30-årig iraker, tidligere portrætteret af BT. Hun blev iøvrigt anholdt i Apotekerhaven i Holbæk, et nybygget kompleks hvor Holbæk Kommune har 100 procent anvisningsret.

(Terrorsigtede SH på Facebook, 12. april 2021)

“Den 30-årige kvinde med irakiske rødder fik i 2011 dansk statsborgerskab. I dag har hun et Islamisk Stat-flag på sin Facebook-profil. (BT, 20. februar 2021)

(Undertegnede blokeret på Facebook i 30 dage, 12. april 2021)

Oploadet Kl. 02:22 af Kim Møller — Direkte link18 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/118427/trackback

18 Comments »

  1. De fleste af FJÆS-BOGENS brugere véd vel ikke at de støtter et menneskefjendsk foretagende som er med til at undergrave de vestlige demokratier, ved systematisk at kvæle ytringsfriheden gennem omfattende og nidkær censur. Bare ved at være kunde hos FB er man med til at opretholde firmaets forretning.

    Netaviserne bør suppleres med pjecer og løbesedler til dem som endnu ikke læser netaviserne. Det er alle danskeres frihed, sikkerhed og fremtid der forsvinder, hvis ytringsfriheden forsvinder.

    Kommentar by BENT A — 13. april 2021 @ 03:21

  2. Coco er sgu’ sød!

    Kommentar by Johnson — 13. april 2021 @ 04:53

  3. Terrorsigtede SH på Facebook, 12. april 2021″

    Kammerat Napoleon virker stadig den dag i dag.

    Kommentar by tavsen — 13. april 2021 @ 06:22

  4. Jeg er blev udelukket fra Facebook på grund af samme forseelse – at poste noget vedrørende Tommy Robinson – for lang tid siden – flere år siden. Min udelukkelse var dog 90 dage. Udelukkelsen er total – så jeg er tilsyneladende et ikke/forhenværende menneske. Det er på tide, at der bliver gjort noget ganske alvorligt mod FB rent politisk.

    Der findes jo heldigvis alternativer. Men det ændrer ikke ved FB umiddelbare magt. Begrundelsen for at udelukke mig, er at jeg ved min nævnelse af noget angående Tommy Robinson har fremmet en farlig organistion/persons synspunkter. Ret ironisk da FB udviklet sig selv til en farlig organisation.

    Kommentar by Limewoody — 13. april 2021 @ 07:42

  5. Facebook er har i dag en monopollignende position, og bør derfor være underlagt Grundlovens § 77!
    Argumentet om at det er en privat virksomhed og dermed må bringe hvad der passer dem, er blot en syg undskyldning for at genindfører censur!

    Kommentar by Den Nervøse — 13. april 2021 @ 10:35

  6. Gad vide hvornår man kommer i karantæne for at skrive “Kim Møller”?

    Kommentar by kartoffeldansker — 13. april 2021 @ 11:31

  7. Forbløffende CV:
    Ukendt: Får asyl, beskyttelse og velfærd i Danmark.
    2011: Får dansk indfødsret foræret af Folketinget.
    2014: Uploader IS-flag på Facebook.
    2021: Bliver anholdt i en terrorsag.

    Folketingets Indfødsretsudvalg skulle skamme sig.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 13. april 2021 @ 11:34

  8. Sådan er det jo, når en rød Trump kasket er lig med terror ifølge FB…

    Facebook Content Moderator: “If Someone’s Wearing MAGA Hat, I’m Going to Delete Them for Terrorism”

    https://www.realclearpolitics.com/video/2020/06/23/facebook_content_moderator_if_someones_wearing_maga_hat_im_going_to_delete_them_for_terrorism.html

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 13. april 2021 @ 12:23

  9. I nær fremtid kommer Trump´s platform i luften. Den bliver uafhængig af alle censurerende techgiganter.
    Det kommer til at ændre trafikken på alle sociale medier.
    Selvfølgelig vil risikoen for censur fra Regimernes side være tilsted og måske større.
    Fordi netop nu benytter et hvert Regime sig af at FB og Twiitter udøver den censur de har brug for!

    STEM NB! SIAD! Støt GI! Støt UP! Drop FN! DanEXit! Støt SK!
    Støt TommyR! Direkte Demokrati NU! Kun 37 på hoPPeborgen! Luk DDR!
    P.

    Kommentar by Piotr — 13. april 2021 @ 13:18

  10. Jeg er blevet smidt af FB tre gange. Efter et par måneder er det da lykkedes mig at komme på igen uden problemer, dog med en anden mail adresse, men med samme tlf. nummer.
    Er der nogen, der ved hvilke retningslinier FB bruger, når det er så nemt at komme på igen?
    Forstået således: Hvad er de i stand til at registrere om brugerne?

    Kommentar by B. Christiansen — 13. april 2021 @ 14:32

  11. For at undgå at blive lukket ude af FB, kan man forsøge sig med at stave ord og personer bagvendt. Altså ord /personer som ikke må nævnes på dette medie. Har prøvet og det funkede.

    Kommentar by hartvig jensen — 13. april 2021 @ 15:54

  12. Der var den igen, ‘et nybygget kompleks’. Det er sgu ikke boliger til landets hjemløse, man er i gang med at opføre, det kan der slet ikke herske tvivl om, når man ser på omfanget af nybyggeri contra vores fødselstal.

    Næh, nej, det er boliger til de 5 til 8 millioner uønskede, som man allerede nu er i gang med at forberede sig på ankommer, fra regeringens side.

    Det vil så bringe det fulde antal af muslimer op over den etniske stemmeprocent, og er dermed et solidt ‘game over’ for den etnisk danske befolkning.

    Så lad os da bare snakke om hvordan man omgår reglerne på det fascistiske Facebook i mellemtiden, så går der også tid med det.

    Kommentar by Kimski — 13. april 2021 @ 18:41

  13. Der er højst sandsynlig en der bliver betalt for at holde øje med borgers opslag og får dem meldt for “racisme” med det samme

    Kommentar by Kratossen — 13. april 2021 @ 18:52

  14. Jo såmænd da, ytringsfriheden har ualmindelige trange kår i DK., og det bliver kun værre. Tænk, at man kan blive blokeret for at skrive “Rommy Tobinson” Men ikke for at ha’ et Islamisk Stat-flag på sin FB-profil.
    Hvad gør vi..? Det er i hvert fald ikke det Danmark vi kender.

    Kommentar by centerpoint — 13. april 2021 @ 21:06

  15. FB er for idioter.

    Kommentar by Charles — 13. april 2021 @ 23:20

  16. Kan vi gøre andet end at uddele løbesedler om at læse net-aviserne? Og/eller vi kan opstille et parti der kan supplere NB, SK og DF. Er der andre måder at redde Danmark på, så vores land ikke får samme skæbne som det blå-gule rædselskabinet lidt mod øst? Det er der nok ikke?

    Kommentar by BENT A — 13. april 2021 @ 23:27

  17. Først kreerer man platformen, det vil her sige FB, så hele kloden er med og til at starte med er tonen ‘fri’ men herefter indføres så den skærpede kontrol og censur. Sådan lukker man munden på politisk anderledestænkende i en moderne teknologisk verden, det har de røde fascister og forbryderiske globalister selvfølgelig intet imod. Ideen bagved er altid den samme om det er terror, ‘virus’ eller en platform til debat. Først skabes problemet, det være sig en rask lille krig eller en ‘virus’, herefter misbruges magten og dominansen på markedet så til at kvæle enhver dissident og systemkritik. Og vupti, er der de facto indført en fascistisk stat i staten.

    Kommentar by LarsB — 14. april 2021 @ 00:07

  18. Når man hører Mark Suckerbergs svar til kongressen,bør man ikke være i tvivl om hvilken person vi har med at gøre. Vælger man fortsat at benytte sig af faecesbook,er man vel selv ude om det. Der er temmelig mange lighedspunkter mellem Mark Suckerberg og Bill Gates. Og jeg taler om deres personlighed. Ikke deres samarbejder på det forretningsmæssige område.

    Kommentar by Nielsen — 14. april 2021 @ 07:55

RSS feed for comments on this post.