21. april 2021

Radikal politiker i tåre: “Fremover skal fængselsdømte ikke længere kunne få dansk statsborgerskab.”

Jeg har endnu ikke stødt på en udlændingepolitisk stramning, som jeg ville stemme imod, og dagens nye tværpolitiske indfødsretsaftale er da bestemt et skridt i den rigtige retning. ‘Liberal tears’ er i den henseende en behagelig sidegevinst. Fra DR Online – Strammere krav for at få rødbedefarvet pas: Ingen fængselsdømte skal have dansk statsborgerskab.

Fremover skal fængselsdømte ikke længere kunne få dansk statsborgerskab. Regeringen har indgået en aftale med Venstre, De Konservative og Liberal Alliance om at skærpe kravene for at få dansk statsborgerskab.

– Blandt indvandrerne er der nogle, der klarer sig godt, og så er der nogle, der klarer sig dårligt. Vi vil gerne være sikre på, at dem, som får det danske statsborgerskab, er faldet godt til i det danske samfund og har taget Danmark til sig – også de danske værdier, fortæller udlændinge- og integrationsminister Mattias Tesfaye.

Den nye aftale betyder blandt andet, at det ikke længere vil være muligt for personer med en betinget såvel som en ubetinget fængselsdom at blive danske statsborgere.

På samme måde udelukker aftalen personer, der eksempelvis har fået en bøde på over 3.000 kroner for socialt bedrageri, fra at få dansk statsborgerskab i seks år.”

(Collage: Jino Victoria Doabi, radikal politiker)

Det her er mit ansigt efter at have grædt i en time. Hvad skal det til for? … Tænk sig at være et identitetsløst menneske, som 28-årig. Det er jeg. Ansvaret er ikke hos mig. Det er staten. … Det her giver mig ikke lyst til at bidrage til et land som behandler mig, som fremmedgør mig fra den identiet, som jeg har dannet gennem min integration i Danmark. Som jeg ellers har elsket og æret. Jeg gider ikke læse. Jeg gider ikke være en del af noget foreningsliv. Jeg gider ikke noget.” (Jino Victoria Doabi, Instagram, 20. april 2021)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/118598/trackback

57 Comments »

  1. Er vild med at hun ønsker en kurdisk statsdannelse sammen med falsk dansk indfødsret. Jeg kan dog godt forstå at hun græder over den nye aftale, der kræver at hun kortvarigt skal være 3 år på det danske arbejdsmarked, hvilket naturligvis er helt urimeligt for en kurder.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 21. april 2021 @ 02:07

  2. 80 procent af de såkaldte “syriske flygtninge” og irakere, iranere og tyrkere i Danmark, er reelt kurdere fra de mest primitive og konservative bjerglandsbyer i disse lande. Ingen derhjemme savner dem. Good luck, Denmark.

    What Can $10 Get in SYRIA? (I GOT 10 THINGS!)
    https://www.youtube.com/watch?v=m6BoqJVxK_I

    Kommentar by Syrienblog — 21. april 2021 @ 02:14

  3. en typisk “Karen” ;)

    Kommentar by poul thomsen — 21. april 2021 @ 02:49

  4. Samtlige statsborgerskaber,som er tildelt administrativt bør inddrages. Og hvis de fremmede har begået kriminalitet,skal de straksudvises. Sådan bør det være. Men rigtigt er det da at denne nye vattede aftale er et skridt i den rigtige retning. Men nødvendigt er det at få dem ud af Danmark og at få forbudt islam jvfr grundloven.

    Kommentar by Nielsen — 21. april 2021 @ 05:00

  5. Stramning? Er det ikke mere en lempelse? Der er ingen udvisning for kriminalitet. Du belønnes. Hvorfor arbejde. Du kan godt nok ikke søge om dansk indfødsbevis. Og du får penge alligevel. Så hvorfor egentlig sætte næsen op efter og at gøre sig umage for at få en test og pas.
    En ommer!

    Kommentar by Islamarebad — 21. april 2021 @ 06:03

  6. Først og fremmest skal statsborgerskabet fratages alle, som enten ikke selv stod i CPR registreret i april 1968 eller ikke er efterkommer af en eller flere som gjorde. Den herved opståede over 1 million herboende udlændinge skal derefter tildeles forskellige grader af opholdstilladelse, hvor den såkaldte permanente bortfalder, og bliver til ikke-fornyelseskrævende, idet alle opholdstilladelser kan fratages og nedgraderes. Jo lavere grad, des mindre lovovertrædelse vil udløse udvisning.

    Kommentar by Træt — 21. april 2021 @ 06:56

  7. Eet skridt frem, og to tilbage, har ALTID VÆRET KOMMUNISTISK TAKTIK.

    Trods de symbolske stramninger der her er tale om, er der stadig 1.250.000 asylanter og evighedsturister i Danmark, indstrømningen gennem de hullede grænser fortsætter, bøder opkræves ikke hos kulturfremmede, udvisningsdomme er blot symbolske i langt de fleste tilfælde, udgiften på ca. 200 milliarder kr. årligt fortsætter, diskriminationen af danskerne fortsætter, kriminaliteten fortsætter, coronaen fortsætter, pladsmangelen og forringelserne på hospitalerne fortsætter, og FOLKEUDSKIFTNINGEN FORTSÆTTER.

    Men danske vælgere er jo et naivt og ret historieløst folkefærd, så de sluger naturligvis hele pakken. Inclusive at de radikale nu vil til at føre krig langt nede i Afrika.

    At 50 soldater har mistet livet, at op mod 700 er blevet lemlæstet/ invalideret i krige i Afghanistan mv., rører ikke hårdkogte partier.

    Jino Victoria Doabi er selvfølgelig medlem af de radikale, partiet som sammen med enhedslisten gerne udleverer danskerne til folkeudskiftning og endeløsetab og lidelser.

    De to partiers stupiditet og frækhed er uendelig og ubegrænset.

    Kommentar by BENT A — 21. april 2021 @ 07:18

  8. …endeløse tab og lidlser

    Kommentar by BENT A — 21. april 2021 @ 07:21

  9. De Radikale er pr. definition uden for enhver pædagogisk rækkevidde!

    Kommentar by Den Nervøse — 21. april 2021 @ 07:27

  10. Jeg gider ikke være en del af noget foreningsliv. Jeg gider ikke noget.”

    Dropper hun så sin opstilling til KV senere på året? Så må hun undvære Morten Østergaards håndspålæggelse og RV’s sexkultur, og have en løgnhals som forbillede.

    Kommentar by tavsen — 21. april 2021 @ 07:31

  11. Bedre sent end aldrig,…..men dælme sent (Hvad De Radikale tænker tror og føler rager mig en papand). Hvorfor har Politikerne aldrig vågnet op noget tidligere. Hvorfor har de aldrig bekymret sig over den udvikling der foregik efter det skelsættende år 1983 med den nye udlændinge lov dengang. Hvorfor det ene hvorfor det andet? (The answer my friend is blowing in the wind……-or out my …). Hvorfor er egentlig DF og NB ikke med i den aftale??? Nogle der ved det?
    Støt SIAD.
    http://www.siaddk.wordpress.com, og http://www.frafalden.dk
    mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 21. april 2021 @ 07:43

  12. Hun gider HELT sikkert ikke at tage hjem!!!

    Kommentar by Ignoranten — 21. april 2021 @ 08:07

  13. Den lille iraner Jino er mere bekymret over sit fjæs end noget andet. Tænk hvis tårefloden blev til en tsunami, der ødelagde hendes sarte teint. Danmark må synes hende ondt og sadistisk, når det kan fremkalde en flæbeflod, der løb over sine bredder i mindst 1 time. Jino er nu så ramt på de inderste helligste følelser i sin bløde lyserøde sjæl – hulk, hulk.
    Jino er offer for dumme danskere, som hellere vil overleve end blive slagtet i et islamisk blodgilde, når muslimerne tager magten i Danmark efter en grusom og nådesløs borgerkrig – Jinos trosfæller arbejder hårdt på at få danskerne “ned med nakken og rumpen opad”.

    Kommentar by Gustav Jensen — 21. april 2021 @ 08:31

  14. Tør øjnene; der er masser af islamistiske regimer, du kan bruge dine kræfter og uddannelse på- nu har vi betalt, betalt og betalt for dig, det tager du jo med dig , når du tager ud i verdenen. Hej hej.

    Kommentar by Hul igennem? — 21. april 2021 @ 08:52

  15. Væsentligste kvalifikationer for radikale politikere: kvinde, ikke-hvid, grådlabil, fræk.
    Godt at hun bruger vandfast mascara.

    Kommentar by Bastardo — 21. april 2021 @ 09:27

  16. hulk hulk… SU… fri uddannelse….snøft… boligsikring… whahhh….kontanthjælp…gratis lægehjælp…. gratishospitalsvæsen…

    Forstår virkelig godt hun tuder.

    Kommentar by redneck — 21. april 2021 @ 10:08

  17. Always Look on the Bright Side of Life! – I Mellemøsten bruger man vist stadigvæk professionelle grædekoner; således en oplagt forretningsmodel og sikker levevej for den (for danske skattekroner) makroøkonomisk trænede Jino Victoria Doabi – Doabi Tears Ltd.

    Kommentar by T. Flodur — 21. april 2021 @ 10:24

  18. Hey lille Victoria; Knep en ged! (Med tak for lån til Naser Khader)

    Kommentar by Revisoren — 21. april 2021 @ 10:30

  19. Jino påstår, at hun er integreret i Danmark og får sin identitet fra Danmark. Et af kravene til statsborgerskab er loyalitet til Danmark og dansk kultur.
    Jino fremviser det modsatte. Hun synes åbenbart, at det er helt OK med islamiske kriminelle spjældkandidater som statsborgere i sit elskede Danmark.
    Jino og det radikale slæng af feminazier vil to modsatte ting – Danmark for gode og ærlige mennesker, men også for sindssyge kristenhadende jihadister – samtidigt.
    De radikale har kuk i papæsken og bør kun være på tålt ophold i Danmark.

    Kommentar by Gustav Jensen — 21. april 2021 @ 10:32

  20. Det åndsvage er at det skulle have været sådan fra starten. At det først falder på plads mere end 40 år efter Danmark startede med at forsørge udlændinge på Danskernes bekostning er en hån mod Danskerne.

    Vælgerne burde se sig selv efter i sømmene og overveje om de skulle stemme anderledes næste gang. Godt nok er det et skridt i den rigtige retning men hvis Vores folketing og regering skal bruge 40 år på at træffe den rigtige beslutning er de nok ikke de rigtige til at styrer Danmark for Danskerne.

    Kommentar by Santor — 21. april 2021 @ 10:40

  21. Tænk at der er folk der oprigtigt stemmer for at få flere af disse trudeprinsesser inde i højestillinger.

    Kommentar by KineserSnot — 21. april 2021 @ 10:56

  22. Jo flere stramninger, jo bedre.

    Men det er en historisk skandale at man endnu ikke har igangsat de helt nødvendige masse-udsendelser af ikke-vestlige fremmede.

    Jo længere de venter, jo vanskeligere bliver opgaven og jo større er risikoen for nationens undergang.

    Kommentar by Peter Nielsen — 21. april 2021 @ 11:03

  23. Kommentar by Peter Nielsen — 21. april 2021 @ 11:03

    Det endnu en lappeløsning. Mange skal ikke have statsborgerskab også uanset om de kriminelle eller ej.

    Desuden skal der sendes titusindvis af folk hjem.

    Kommentar by KineserSnot — 21. april 2021 @ 11:09

  24. Som jeg jo efterhånden har skrevet i årevis:

    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    …og ingen Syrien IS-unger i vores gader.

    Kommentar by Neuhammer — 21. april 2021 @ 11:36

  25. Er ovennævnte statement – (strategisk fornuftigt henset til kommende valg) en beslutning udspekuleret af den socialdemokratiske junta; fiffigt kolporteret gennem den troskyldige Mattias Tesfaye – en game changer i dansk politik?

    Kan vi forvente at fru Frederiksen fremover vil samarbejde med den borgerlige fløj? – I så fald er det både godt og skidt, for begynder sosserne for alvor at føre borgerlig politik så slipper vi, med statsgaranti, aldrig af med fru Frederiksen?!

    Kommentar by T. Flodur — 21. april 2021 @ 11:37

  26. Ja, men så kan man jo forvente, at det danske retssystem hurtigt tilpasser sig den nye situation. Altså fremover ingen fængselsstraffe eller bøder på over 3.000 kroner til herboende muslimer.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 21. april 2021 @ 11:50

  27. Henrik Wegmann — 11:50

    Fed humor Henrik! – Men lur mig, din muntre spådom kan hurtigt blive blodig alvor!

    Kommentar by T. Flodur — 21. april 2021 @ 12:03

  28. Der må foregå en masse bag kulisserne.
    DR har intet haft om emnet i deres radioaviser i dag, så mon ikke tuderiet snart er overstået

    Kommentar by tavsen — 21. april 2021 @ 12:29

  29. Hun er det store krænkede omdrejningspunkt i dagens P1-debat.

    Kommentar by DavidK — 21. april 2021 @ 12:35

  30. Kommentar by DavidK — 21. april 2021 @ 12:35

    Hvem tuder hun for? De kriminelle voldsmænd og voldtægtsforbrydere?

    Kommentar by KineserSnot — 21. april 2021 @ 12:40

  31. Jino- tud du bare videre, jeg er heldigvis ligeglad.

    Kommentar by IES — 21. april 2021 @ 12:58

  32. Vi danskere bærer rigtignok et stort ansvar på vore skuldre.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 21. april 2021 @ 12:58

  33. Havde det ubehag, at anvende den såkaldte offentlige transportsektor i omegnensområdet af København i går. I et af togene stod en perker og pralede højlydt til sin bror i mobiltelefon, om hvordan han havde provokeret en “grise-dansker” og fremprovokeret at danskeren havde kigget på ham, hvilket havde givet ham anledning til at angribe danskeren og give ham et sucker-punch i tindingen ..

    I England fik en 61 årig mand Ian Brown en betinget fængseldom for at såre en MP’s følelser, for at have skrevet en mail til Naz Shah, hvor han havde brugt udtrykket pedo om vedkommende (Yahoo)

    Kommentar by Svend — 21. april 2021 @ 13:05

  34. @ Henrik Wegmann — 21. april 2021 @ 11:50

    Good one ;)

    Håber det bare bliver ved joken, Ehhhhh.

    Kommentar by Santor — 21. april 2021 @ 13:19

  35. DET ER EN NARRESUT. Et lille plaster på et åbent benbrud. En dråbe rød børnejod på et gabende sår.

    Indvandringen fortsætter, diskriminationen af danskerne fortsætter, kriminaliteten fortsætter, de over en million kulturfremmede er her stadig, og bliver snart til to millioner, osv. (se kl. 07.18, nr. 5)

    Hertil kommer at undergravningen af demokratiet, grundloven og ytringsfriheden fortsætter, co2 tosserierne fortsætter, ligesom undergravningen af retsstaten, den sociale velfærd, hjemmets fred og landets fred fortsætter.

    I DRs P1 debat var Jino Victoria fra R og Peder Hvelplund fra EL inviteret ind. Begge var hysterisk bekymrede for om kriminelle mv. kunne gå glip af at blive udnævnt til ægte danskere. Men det viste sig “heldigvis” at der var masser af muligheder for dispensation. Og som Wegmann skriver, kan det være at retssystemet tilpasser sig.

    Hverken Victoria eller Hvelplund ønsker at bevare Danmark som danskernes folkehjem. De ønsker at vores land bliver multi-etnisk ligesom Balkan, Jugoslavien, Venezuela, Libanon og galeanstalten øst for København. Eller er det DDR, Kina og Nordkorea som er deres forbilleder?

    Kommentar by BENT A — 21. april 2021 @ 14:34

  36. PS: Til en P1 debat blev lytterne opfordret til at ringe ind. Af 600 der ringede, slap 3 igennem. Men selvom man slipper igennem “slusen”, bliver man ofte censureret hårdt af radio-værtinderne, hvis man forsøger at sige noget som ikke flugter med DRs meninger. Og har man “ukorrekte” holdninger, bliver man oftest stoppet allerede i “slusen”.

    Kommentar by BENT A — 21. april 2021 @ 14:44

  37. 13:05 Rettelse: .. Ian Brown havde brugt udtrykket “pedo-apologist”, hvilket Naz Shah beviseligt er, iflg. hendes Twitter-likes

    Kommentar by Svend — 21. april 2021 @ 14:51

  38. Så’t ud!
    https://www.bt.dk/samfund/alle-kilder-paa-naer-syrisk-general-fordoemmer-danmarks-beslutning

    Kommentar by P — 21. april 2021 @ 14:57

  39. Mht censur, så skulle i alle sammen kigge på “A Call For An Uprising”s seneste video, på youtube, meget informativ

    Kommentar by Svend — 21. april 2021 @ 15:06

  40. Er der nogen der ved, hvorfor DF og NB ikke var med i aftalen?

    Kommentar by Michael Unna — 21. april 2021 @ 15:31

  41. Så længe det er konventionerne og “islamspütschlikker Adolfine Merkelich” der bestemmer Danmarks migrantpolitik, så længe er regeringen ikke bare handlingslammet – den er islammet.

    Kommentar by Gustav Jensen — 21. april 2021 @ 15:39

  42. Det lader til at RETSVÆSNET ER BEGYNDT AT TILPASSE SIG, som Wegmann skrev 11.50.

    To indvandrere er dømt for ialt knap 800 forbrydelser. Deriblandt voldtægt af 14-årig, narkohandel, overfald osv. De fik milde straffe og blev ikke udvist. Karen Jespersen og Ralf Pittelkow er forargede, men tror naivt på at de små stramninger som S står for, vil ændre meget på Danmarks chancer for at overleve som nation.

    Det næste bliver vel at kun danskere bliver udvist effektivt. Nanna Skov Høpner bliver nok sendt til Grønland eller Færøerne. Hun opfordrede jo til en fredelig og ikke-voldelig protest mod regeringens politik. Så kan ingen straf blive hård nok. 30 års tvangsarbejde i en iskold fiskemelsfabrik vil være passende.

    Kommentar by BENT A — 21. april 2021 @ 16:44

  43. Jeg gider næsten ikke gentage mig selv, men er der stadig nogen derude der er i tvivl om, at kællinger som hende her, er noget nær så psykotiske som man overhovedet KAN blive?

    Altså, bare det faktum, at hun tror hendes tårer rager resten af verden en høstblomst, vidner om et niveau af narcissistisk personlighedsforstyrrelser, hvor der er brug for øjeblikkelig terapi og behandling.

    Kommentar by Kimski — 21. april 2021 @ 16:45

  44. Kommentar by BENT A — 21. april 2021 @ 16:44.

    Du skal sgu ikke få dem sendt derop, det er én af mine alternative flugt-destinationer, når lortet endelig brænder helt på, og Danmark ophører med at eksistere som nation. ;)

    Kommentar by Kimski — 21. april 2021 @ 16:49

  45. PS: Skandaløst slap Nanna Skov med to års fængsel ved byretten i Københavnstrup. Vi må kræve at de blødsødne dommere bliver fyret. Forhåbentlig får hun livsvarigt ved appelsagen. At kritisere regeringen er jo værre end majestætsfornærmelse, gudsbespottelse og terror. Selvom Nanna protesterede fredeligt, må hun betragtes som en alvorlig sikkerhedstrussel. Forhåbentligt husker fangevogterne at sætte dobbelte hængelåse på døren ind til cellen.

    Kommentar by BENT A — 21. april 2021 @ 17:11

  46. #40.
    Hos kvindelige damer af det modsatte køn, er narcissisme ikke en personlighedsforstyrrelse, det er en strategi for overlevelse i en benhård konkurrence med andre høns i gården.

    Kommentar by Gustav Jensen — 21. april 2021 @ 17:16

  47. # Kimski: Ja, Victoria er noget af det mest latterlige man kan forestille sig. Men DRs feminazier synes at hun er vældig seriøs, hvorfor de nu planlægger en lang radio-serie med Victoria, hvor hun i hver udsendelse vil tude uafbrudt i knap en time ad gangen. Ind i mellem vil hun så hyle, snøfte og fremhulke forskellige politiske budskaber om hvordan Danmark sulter og torturerer hende, hendes veninder og alle indvandrere.

    Kommentar by BENT A — 21. april 2021 @ 17:27

  48. Kommentar by Gustav Jensen — 21. april 2021 @ 17:16.

    Ved du hvad, Gustav?
    Hidtil har det været min 58-årige erfaring, at langt de fleste af deres problemer er selvskabte, og således også i dette tilfælde.

    Den eneste grund til at de ikke gør noget seriøst ved problemerne, er deres åbenlyse mangel på selvreflektion, og så det simple faktum, at de har mænd at skyde skylden på.

    For alt mellem himmel og jord, og fuldstændigt uden hold i den faktuelle virkelighed.

    Jeg ville overhovedet ikke skænke deres rablende idioti en tanke, hvis ikke det truede mine egne og min’s livsstil, kultur, og nation, sådan som det er tilfældet i dag.

    Tænk på det som et helt naturligt og psykologisk sundt udslag af selvforsvar, fra et individ der har været under konstant verbal beskydning hele sit liv, længere er den såmænd ikke.

    Kommentar by Kimski — 21. april 2021 @ 17:37

  49. Kommentar by BENT A — 21. april 2021 @ 17:27.

    Jamen, selvfølgelig planlægger de da det. De er jo ikke ligefrem kendt for, at lade muligheden for endnu et emotionelt fix gå deres næse forbi, endorfin-junkierne.

    Men det var da godt, at Victoria fik sikret sig SIT daglige emotionelle fix, også i dag. Man har det jo også meget bedre efter sådan en tudetur, hvor der rigtigt bliver sat gang i serotonin, oxitocin, dopamin, og endorfin produktionen, uanset hvad fanden man så vælger at sætte sig ned og jamre over.

    Man kunne selvfølgelig også tage et stykke chokolade eller en småkage, for resultatet er nøjagtigt det samme, men så er man jo nødt til at undvære dramaet og opmærksomheden.

    Tju-hej, hvor det dog går, mens vi sådan lader os trække rundt i manegen af de hormonelt udfordrede.

    Hvad bliver mon det næste børnene finder på?
    Slå ind på Kanal Jammer & Klage i morgen, og find selv ud af det.

    Vorherrebevares, er det dét der skal forestille at være mine ‘ligestilllede’?

    Kommentar by Kimski — 21. april 2021 @ 17:55

  50. #45. Kimski.
    Du glemte den den åbenlyse mangel på empati. De fleste kvindelige damer af det modsatte køn lever livet under en lydtæt osteklokke, hvor de læser dameblade som kilden til deres virkelighedsopfattelse.
    Kirkegård sagde: kvindens natur er kærlighed og dens form er modstand.

    Kommentar by Gustav Jensen — 21. april 2021 @ 19:22

  51. MÅ DESVÆRRE KONSTATERE at de fleste kvindelige mænd af den modsatte politiske observans, er fuldt ud lige så røde og skøre som Victoria. Bare seks eksempler: Lars Luskebuks, DF-Tullesen, Hvelplund, Martin Lidegaard, Papkassen og Jacob Sprællemand.

    Kommentar by BENT A — 21. april 2021 @ 19:43

  52. Kommentar by BENT A — 21. april 2021 @ 19:43.

    Selvfølgelig er de det.

    Mareridtet har jo stået på i flere generationer nu, og enlig mor opvæksten er der kommet en overvældende mængde dybt feminiserede mænd ud af, der er så pissebange for at foretage sig noget som helst uden kvinders godkendelse, at var det ikke for de ydre fysiske kendetegn, så kan man nogen gange blive helt i tvivl om HVAD de egentlig er.

    Og det behøver de overhovedet ikke være transvestitter for, det kører såmænd lystigt derudaf, uden kønsskamferingerne oveni.

    Lige hvad dét angår, så er der ikke så meget at sige til, at kvinderne er i gang med at stemme sig selv tilbage til komfuret.

    Jeg har det på samme måde med den nuværende feministiske hunkønsdrone: Hvis der var en mulighed for at stemme en hærskare af 25-årige asiatiske skønheder ind i stedet, så havde jeg allerede været i fuldt firspring på vej hen til den nærmeste stemmeboks, uanset kærestens mening om den sag.

    Kommentar by Kimski — 21. april 2021 @ 20:07

  53. Der er mennesker som er kommet hertil – uden at være inviteret og på eget initiativ. Mennesker som har en ganske særlig ret til at få deres liv fikset. Og hvor der er en ganske særlig pligt til at sørge for, at de her mennesker bliver glade, lykkelige, tilfredse og succesfulde – koste hvad det vil. Og det skyldes dumhed, uvilje og ondskab hvis tingene ikke lige flasker sig.

    Jino Victoria Doabi har først og fremmest et problem med, at hendes tid på studiet ikke bliver ligestillet med “at være i beskæftigelse”. For mig optager hun en uddannelsesplads, som anden person kunne have fået. Det tror jeg ikke bekymrer hende.

    Jeg bliver provokeret af den utaknemmelighed, der ligger lige under overfladen i hendes klynkeri.

    Kommentar by BE — 21. april 2021 @ 22:12

  54. VICTORIA er jo radikal, og er sikkert instrueret og hjulpet på vej af de radikale, som nok har hjulpet med til at få hende sat på nettet et sted med mange følgere, og de har nok også skaffet hende sendetid i DR.

    Den radikale femtekolonne opererer mange steder, og støttes af enhedslisten og SF, og vel også af K, V, LA og DF.

    Overfor dem har danskerne kun NB. Det er næppe nok til at redde Danmark fra kulturel statsbankerot og undergang.

    OT: der er nyt om meget effektiv behandling hvis man smittes med corona-influenzaen.

    Kommentar by BENT A — 21. april 2021 @ 23:05

  55. 50) Tak for Kirkegaardcitatet :-)

    Kommentar by Michael Unna — 22. april 2021 @ 08:56

  56. Hvor mange af de radikale islamofascister spiser svinekød og drikker alkohol?
    Moske vi skulle bede alle hoppeborgens indsatte offentliggøre om de spiser svinekød og drikker alkohol. Det vil afsløre islamofascisterne på hoppeborgen.
    Sæt et billede af en gris op på væggen bag talerstolen. Grisen er Danmarks nationaldyr!
    I Århus ved rådhuset fandtes der engang den berømte ‘grisebrønd’; mon den er der endnu, eller har PC slagtet den?

    Kommentar by Gustav Jensen — 22. april 2021 @ 08:56

  57. Få i pose og i sæk, det er jo tydeligvis det eneste de gider…og når de ikke får det som de vil, gider de ingenting.

    Kommentar by LarsB — 22. april 2021 @ 19:44

RSS feed for comments on this post.