18. maj 2021

Tilbageblik (2004): Colin Powell gæster Frederiksberg Gymnasium, sidder få meter fra senere jihadist

Syrienblog fortæller, at Islamisk Stat-terroristen Rawand Dilsher Taher var tilstede, da Colin Powell som amerikansk udenrigsminister tilbage i 2004 besøgte Frederiksberg Gymnasium for at debattere med elever. Ja, faktisk sad han lige bag Per Stig Møller, og kan på pressefotos ses mellem de to udenrigsministre. Det vides ikke om Tahers kampfælle Basil Hassan var tilstede i salen. To år senere var Taher ’security Assistant’ i Københavns Lufthavn, og ti år senere blev han mentor for Foreningen Nydansker, og stod blandt andet for rådgivning om ‘culture in Denmark’. Den 7. december 2015 døde han som jihadist under amerikansk droneangreb i Raqqah.

På overfladen virkede Rawand Dilsher Taher velintegreret, men som skolekammeraterne tidligt fangede, så havde han stor interesse i Koranen. Han var klassens ‘religiøse leder og/eller terrorist’. Husk på kurdiske Rawand og libanesiske Basil, næste gang Twitterland harcelerer over en Generation Identitær-banner, der skal ‘minde danskerne om, at der går islamister rundt i blandt os, som kan slå til når vi mindst venter det’.

(Per Stig Møller, Rawand D. Taher og Colin Powell, Frederiksberg Gym., 29. april 2004; Foto: State.gov)

“Solen spejlede sig i Frederiksberg Gymnasiums spritnye glasfacade, da en afslappet amerikansk udenrigsminister slog sig ned blandt den danske gymnasieungdom. … I skolens aula ventede cirka 1.000 gymnasieelever. Det summede af spænding, embedsmænd vimsede omkring, sikkerhedsfolk tjekkede tv-kameraerne for grimme ting – og så kom han. En af verdens mægtigste mænd, Colin Powell, trådte ind. Her mødte den danske ungdom ham med store klapsalver. 12 elever havde fået lov til at stille et spørgsmål hver. Der blev spurgt om både konflikten i Mellemøsten, Irakkrigen, krigen mod terror, Guantanamo og miljøet.” (MetroXpress, 30. april 2004)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/119178/trackback

87 Comments »

  1. ja , de fredelige kender vejen frem.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 18. maj 2021 @ 10:13

  2. Dumhed og ondskab går hånd i hånd blandt danske politikere.

    Dumhed fordi de kender sandheden om Islam, ondskab fordi de ikke handler på deres viden.

    Kommentar by k.m. — 18. maj 2021 @ 10:56

  3. https://denkorteavis.dk/2021/her-oplever-tyskland-konsekvenserne-af-en-vanvittig-udlaendingepolitik-muslimer-broeler-joedehad-ud-i-tyske-gader/

    Kommentar by k.m. — 18. maj 2021 @ 11:14

  4. Vi får nok ingen reaktion, så længe kun plebejerne rammes af terroren.
    Først når en kendis står med en islamisk kniv i nakken, sker der noget effektivt. Eksempelvis et jihadist attentat mod frau Merkel.
    Gad vide om jihadisterne ved dette og kalkulerer med det, når de går på kristenjagt i Vesten?

    Kommentar by Gustav Jensen — 18. maj 2021 @ 11:23

  5. INVASORERNE OG BESÆTTELSESTROPPERNE er indtil videre kloge nok til ikke at angribe politikerne og journalisterne. De koncentrerer sig om at påføre de almindelige danskere guerillakriminalitet. Det som i den humanistiske stormagt øst for København har udviklet sig til hverdagsterror med knivstik, skyderier, brændende biler og huse, voldtægter, overfald, røverier, dødskørsel og bombesprængninger. Samt kommuner der på stribe er gået fallit.

    Ifølge den svenske statsminister har det dog ikke noget med indvandringen som sådan at gøre, men skyldes racisme, sårede følelser plus sociale problemer.

    Kommentar by BENT A — 18. maj 2021 @ 12:03

  6. ja når man bruger moral på en løgnfuld baggrund af Politisk appeasment med det totalitære, og ikke vil se sandheden i øjnene, og ellers er flintrende ligeglad med den generation der er rundet af Demokratiet og friheden, men gerne vil dem der hader frihed, og ikke vil se i øjnene hvad Islam er alene i sin konstruktion, så kan man jo kun lyve sig til en forklaring, som ikke har noget med virkeligheden at gøre, og imens sætte kikkerten for det blinde øje i sit udsyn.

    Kommentar by Michael Unna — 18. maj 2021 @ 12:16

  7. PS: Antallet af myrdede svenske kvinder og mænd er nu oppe i aldrig før sete rekordhøjder, og politiet kan ikke længere følge med, men det har selvfølgelig heller ikke noget med importen af to millioner asylanter at gøre. Men må tilskrives statistiske tilfældigheder og en øget tilbøjelighed til at anmelde mord.

    Kommentar by BENT A — 18. maj 2021 @ 12:21

  8. Både Colin Powell og Per Stig, bør lige undersøge om hovedet stadig sidder helt fast på kroppen!

    Kommentar by Den Nervøse — 18. maj 2021 @ 12:29

  9. Spøg til side.
    Det er alvorligt og viser kun hvor naiv en tilgang vores politikere, politi og efterretningstjeneste har til folk fra MENAP landene og Tyrkiet!
    Som Rudyard Kipling skrev øst er øst og vest er vest og de skal aldrig mødes!
    Kloge ord fra en mand venstrefløjen hader!

    Kommentar by Den Nervøse — 18. maj 2021 @ 12:41

  10. PS: Iflg. DR P1 er der nu 47 terror-dømte/terror-mistænkte i danske fængsler. Men Peter Skaarup, DF, fandt det tilsyneladende i orden at de ikke blev udvist hvis de på et tidspunkt var blevet tildelt statsborgerskab. Ville det ikke være mere logisk og nærliggende at kræve deres statsborgerskab annulleret?

    En humanistisk kvinde (fra EL eller R?) foretrak at de tilbydes uddannelse og kommunal omsorg. Og hun ville vist også gerne have ISIS/ISIL krigere fra Syrien til Danmark, så vi kan tilbyde dem afradikalisering, dialogkaffe og næstekærlighed.

    Kommentar by BENT A — 18. maj 2021 @ 12:42

  11. Brutalt overfald og sort BMW X5 – indvandrerkriminalitet ???
    https://vafo.dk/artikel/politiet-tog-ingen-chancer-mindst-syv-betjente-til-stede-ved-retten-da-sigtet-i-n%C3%B8rretorv-sagen-blev-fremstillet

    Kommentar by k.m. — 18. maj 2021 @ 12:55

  12. Perkerghettoer alle til hobe: Der er allerede projekter med områdefornyelser i gang i Bavnehøj, Nordvest, Sundby, Folehavekvarteret, Kulbanekvarteret og ved Skjolds Plads. Nu er turen altså kommet til Lundtoftegade på Nørrebro og Hørgården på Amager, mens en kommende områdefornyelse også er på vej i Bispeparken i Nordvest, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 18. maj 2021 @ 13:48

  13. # JEA 13.32: Der er ALDRIG PENGEMANGEL, når det gælder de radikales og enhedslistens højt elskede “ædle vilde” fra Afrika. Sparekniven er kun i brug når det gælder vi danskere. Men vi er jo også kun på tålt ophold i vores eget land.

    At enhedslistens åndelige udvikling gik i stå i 7-10 års alderen, eller er dirigeret af feltmadrasser, fremgår hos hodja af et Danmarks-kort overstrøet med røde hjerter, hvor der opfordres til demonstrationer i alle byer, til fordel for import af ISIS/ISIL personer, børn og voksne.

    Kommentar by BENT A — 18. maj 2021 @ 14:16

  14. Afrika og omegn…

    Kommentar by BENT A — 18. maj 2021 @ 14:20

  15. Kommentar by k.m. — 18. maj 2021 @ 10:56

    Ja de politikere vi har valgt hvert fjerde år i de sidste 40-50 år, er i virkeligheden vores største fjender, da det er dem der har ansvaret for, at vanviddet har fået lov til at slå rod og brede sig uhæmmet i Danmark!

    De er fjenden fordi de helt uomtvisteligt har misrygtet deres ansvar og vel at mærke bevidst, med vilje og med fuldt overlæg…derfor!

    Kommentar by Black Watch — 18. maj 2021 @ 14:33

  16. Der er advarsler nok: Youtube: Wafa Sultan, Hirsi Ali, Pamela Geller.
    For blot at nævne nogle få internationale. Der er Tommy Robinson. Herhjemme :Lars Hedegaard, Helle Merete Brix etc etc etc.

    Kommentar by Michael Unna — 18. maj 2021 @ 14:40

  17. Venstrefløjens løsning på alt : Send flere penge

    Kommentar by k.m. — 18. maj 2021 @ 14:41

  18. Har tidl. boet på Nørrebro, men kommer der meget sjældent nu til dags – af forskellige grund var jeg dog igennem både i dag og igår.

    Igår så jeg i Ravnsborggade en svensk indregistreret bimmer med palæstinensisk flag klistret på taget. Dumme mig der troede, at vore grænser var lukkede.

    Idag krydsede jeg til Frederiksberg efter en anden bimmer – I krydset HC Ørstedsvej/Rosenørns Alle tog den, da lyset skiftede, et venstresving ind foran modkørende cyklister og biler og ind blandt fodgængere fra begge sider – et under at ingen blev pløjet ned.

    Politiet, åh, de små skattebasser, sad vel godt placeret med et par citronmåner i deres fotovogne og registrerede danskere, der kørte tre kilometer for hurtigt – vi har jo dog et underskud på statsfinanserne der skal finansieres …

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 18. maj 2021 @ 15:01

  19. # JEA 13.32: Der er ALDRIG PENGEMANGEL, når det gælder de radikales og enhedslistens højt elskede “ædle vilde” fra Afrika. Sparekniven er kun i brug når det gælder vi danskere. Men vi er jo også kun på tålt ophold i vores eget land.

    Kommentar by BENT A — 18. maj 2021 @ 14:16

    BENT A, kan du stadig læse # JEA 13.32?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 18. maj 2021 @ 15:12

  20. Velintegreret, sød dreng og hjælpsom, rollemodel og mentor for unge ude på et skråplan, men virkeligheden er jo en helt anden.
    De fleste fra 9/11-01 var også veluddannet og tilsyneladende velintegreret, derfor, man kan så godt som aldrig stole på en muslim.

    De fleste af vore politikere burde tildeles Corfitz Ulfeldt-Prisen, grundet deres skandaløse måde at belemre etniske danskere med skravlet fra fejlslagne muslimske lande.

    For 30 år siden, kpm en palæstinensisk familie/klan (al-Banna) fra Libanon til Danmark (Aarhus), og har kostet danske skatteydere millioner og atter millioner af kroner i kriminalitet.

    På samme tid sagde man velkommen til en anden klan (Dabaas) fra nøjagtig samme område, de bosatte sig i Odense. Samme væremåde, kriminalitet på kriminalitet.

    Også for 30 år siden, sagde man goddag til en ny palæstinensisk/libanesisk klan, de bosatte sig i Korsør/Motalavej, ringer klokkerne drenge?

    Man vedtog den skandaløse palæstinenserlov i 1992, og senere undersøgelser har godtgjort, at de fleste er kriminelle, også deres efterkommere der har formeret sig som en bekendt gnaver, der bragte pesten til Europa. Hvad bringer de nu. Vold, utrykhed, svindel, kriminalitet, hele paletten bliver anvendt.
    Vi er nået der, hvor det er “gæsterne” der fortæller værten, hvor bordet skal stå.

    Sidste skud på stammen, voldsomme pro-palæstinensiske demonstrationer foran den israelske ambassade i Ryvangs-kvarteret, det samme i Gjellerup ved Aarhus, hvor den ulovlige del samle flere hundrede muslimer, ca.40 motorkøretøjer, med skrigende muslimer, hængende ud af vinduet viftende med det palæstinensiske flag, og alle færdselsregler blev overtrådt.

    Greb politiet ind, nej da. Som deres talsmand udlagde det, man skal vælge sine kampe, og det kunne også være konfliktskabende. Så ved vi, hvor vi igen har politiet, magtesløse med åben mund og polypper.

    Kommentar by der Adler — 18. maj 2021 @ 16:43

  21. Er det muslimer?

    Regeringen planlægger nu at hjemtage 14 børn samt deres tre mødre med dansk statsborgerskab fra to fangelejre i Syrien til Danmark.

    Det oplyser kilder til Berlingske, efter at regeringen i løbet af tirsdag på en række fortrolige møder i Justitsministeriet har orienteret en stribe af Folketingets partier, om hvordan man ser på en mulig hjemtagelse af de 19 børn, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 18. maj 2021 @ 17:06

  22. TV 2 SNOOZE viser dækbilleder fra syriske al-Hol og al-Roj, hvor små børn kaster sten mod fotografen, de er i alderen 4-7 år, og nogle bruger en slynge som for 2000 år siden og David og Goliat. En enkelt større dreng omkring de 12 år fører en udstrakt finger hen over halsen fra øre til øre som en islamisk hovedafskæring, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 18. maj 2021 @ 17:16

  23. Det meddeles fra pålidelig kilde at flere folketingsmedlemmer har tabt hovedet i denne sag!

    Kommentar by Den Nervøse — 18. maj 2021 @ 17:58

  24. Arrgh….de terrorister skal ikke hjem. Kan ikke beskrive hvor rasende det gør mig. Det udvander fuldstændigt hvad Danmark er. Du kan pisse på os og bagefter sige vi stinker og alligevel skal vi vende den anden kind til.

    Kommentar by Frafalden Moderat — 18. maj 2021 @ 17:59

  25. De ER hjemme der, hvor de er nu; nemlig nede i sandkassen i Muhamedanien, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 18. maj 2021 @ 18:41

  26. 21) Bullshit. TV2 har bekendtgjort det. 3 mødre og 14 børn kommer til Danmark.Bulshit: Idiotbegrundelsen er at De risikere at blive Radikaliseret. Krokedillen risikere at blive kødæder. Idioter. Mette Frederiksen holdt ikke for fem flade øre. Det er en hån imod vores soldater. Det er en hån imod dem som kæmper for frihed. Det er en hån imod Danmark…..Føj for den lede.(Mangler pænere ord). Støt SIAD.
    http://www.siaddk.wordpress.com

    Kommentar by Michael Unna — 18. maj 2021 @ 18:45

  27. Forstår ikke hvorfor de røde “humanister” og DR-feltmadrasserne absolut skal have 14-18 børn og 3-5 mødre plus nogle “uledsagede børn” til at blive bosat i Danmark. Medmindre forklaringen er at det af korrupte eller kommunistiske grunde er vigtigt at få dem herop. Det vil komme til at koste mange, rigtig mange millioner af kroner til retssager og PET og FET overvågning når børnene bliver større. Oveni kommer udgifterne til boliger, forsørgelse, behandling, pensioner og meget mere. Og lidt senere kræves familiesammenføring.

    Hvorfor skaffer man dem ikke bare nogle boliger i Syrien, som igen er et fredeligt land næsten overalt. Fredeligt nok til at mange syrere holder ferie dernede hvert år.

    Men analyserer man ALLE de gamle partiers politik siden 1983, siger det sig selv at så mange som muligt skal importeres fra både Syrien, Irak, Iran, Pakistan, Afghanistan, Somalia, Sudan, Marokko og 25 andre kulturfremmede lande.

    De gamle partier er helt hæmningsløse, og ønsker virkelig danskerne udskiftet. København ønsker at indhente og overgå Malmø og Stockholm.

    Kommentar by BENT A — 18. maj 2021 @ 18:49

  28. (Føj for den lede)

    Kommentar by Michael Unna — 18. maj 2021 @ 18:54

  29. De 17 muhamedanere kommer til at koste mange millioner til PET og FE, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 18. maj 2021 @ 18:55

  30. @ Kommentar by k.m. — 18. maj 2021 @ 10:56

    Et par rigtige gode linier om ond og dum.
    Man kan også bytte om på de to ord:

    “Ondskab fordi de kender sandheden om Islam, dumhed fordi de ikke handler på deres viden.”

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.
    …og ingen Syrien IS-unger i vores gader.

    Kommentar by Neuhammer — 18. maj 2021 @ 18:57

  31. @20 Der adler.
    Det er SÅ sørgeligt at tænke på hvor tossedum og naiv man har været, da man gerne ville hjælpe de åhhhhh så stakkels og forfulgte og statsløse og jeg skal komme efter dig, palæstinensere(dvs arabere der enten kommer fra Jordan eller Egypten).
    Da eksperimentet så gik totalt galt, så er der ingen der tager ansvar andet end at hælde millioner og atter millioner ned i den bundløse integrationsbrønd.

    Vi har at gøre med et folk og mennesker som har en HELT anden opfattelse af samfund, magt, værdier, samfundssind, opførsel, lov og orden osv.
    Klan som du siger er hævet over ALT. Det er den man er loyal overfor, og kriminalitet imod de vantro er man aldrig for god til at begå.

    Kombineret med ALT for mange børn som de føder, så lagde man grobunden for denne katastrofe, som desværre tusindvis af etniske danskere er udsat for dagligt i de muslimske ghettoer.

    Kommentar by Endnu en vantro — 18. maj 2021 @ 18:58

  32. Danmark mener, det er godt og sikkert, at sende syrere i Danmark til Syrien, og nu skal 17 muslimer fra Syrien til Danmark.

    Regeringens kognitive dissonans og inerti for fuld udblæsning, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 18. maj 2021 @ 19:05

  33. ROSA LUND FRA ENFOLDIGHEDSLISTEN:

    Jeg har lige talt med Joan som er mormor til den 4- årige pige med PTSD. Hendes børnebørn og datter kommer hjem til Danmark ❤️

    I Enhedslisten har vi de sidste tre år kæmpet hårdt for at få de danske børn, der er fanget i Syrien, hjem. Regeringen har hårdnakket nægtet at hjælpe børnene, men bare accepteret, at danske børn lever i et helvede af alvorlig sygdom, død og ødelæggelse i syriske fangelejre.

    Nu er regeringens task force færdig med sin undersøgelse, og præcis som vi sagde, så er den ikke kommet frem til noget som helst nyt. Situationen er stadig den samme, som inden task forcen blev nedsat – man kan ikke tvangsadskille børn fra deres mødre. Det eneste gode ved task forcens arbejde er, at nu kan regeringen ikke længere gemme sig bag modvilje, nu er de nødt til at tage de 14 børn og deres 3 mødre hjem.

    Men fem danske børn er stadig fanget i lejrene uden udsigt til, at ’Børnenes Statsminister’ vil hjælpe dem hjem til Danmark. Regeringen nægter at tage børnene hjem, fordi man administrativt har frataget mødrene deres danske statsborgerskab. Og mens regeringen hårdnakket insisterer på, at de resterende danske børn skal blive siddende i fangelejrene, fordi deres mødre har fået frataget deres danske statsborgerskab, så viser helt nye lægeerklæringer, at de fem børn alle sammen lider af angst, ptsd og underernæring. De får det værre og værre for hver dag.

    Alle de danske børn og deres mødre skal hjem til Danmark!

    Jeg er både stolt, rørt og rasende i dag, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 18. maj 2021 @ 19:40

  34. idioti. De riskere at blive radikaliseret.- Sig mig hvad fanden tror man de er, siden de tog derned?????? Idioter idioter idioter

    Kommentar by Michael Unna — 18. maj 2021 @ 19:45

  35. Finn Borch Andersen, chef for Politiets Efterretningstjeneste, HVIS ENESTE FORMÅLSPARAGRAF ER AT BESKYTTE STATEN DANMARK OG DETS INDBYGGERE, siger på pressemødet nu: —Det er PETs vurdring, at halvdelen af børnene har en alder, der gør, at de er i gruppen, der kan radikaliseres af Islamisk Stat i lejren eller smugles ud af lejren for at modtage våbentræning sf Islamisk Stat, hvorfor det er er sikrest for Danmark at tage disse børn HJEM til Danmark nu, fuck vi er fucked i Danmark, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 18. maj 2021 @ 19:47

  36. idioti. DE ER RADIKALISERET AF FORÆLDRENE!!!! IDIOTI.!!!!
    Jeg er flintrende ligeglad med hvad Enhedskommunisterne, Syndig forvirring, eller Radikale siger….Men hvilken forklaring kommer Mette Frederiksen med???????????????????????

    Kommentar by Michael Unna — 18. maj 2021 @ 19:56

  37. Benny: VELKOMMEN HJEM, TERRORISTER!

    Keld: I HAR VÆRET SAVNET!, https://ibb.co/TwRy4fB, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 18. maj 2021 @ 19:58

  38. Det strømmer ind over Syd-Europas grænser nu, med flygtninge, den svensker migrationsminister for EU siger de skal fordeles i alle Europas lande. Spændende hvor meget alvor der er i Mette Frederiksen ord om stop for flere flygtningen. Hvem tror på det de lover? Ikke
    mig. Vi skulle ikke have de kvinder og børn hjem, og hvad sker der! Sådan bliver det hele tiden, dette her er enden på Europa og det Danmark vi holder af. Der er faktisk så forfærdeligt, fordi man kan se hvor det bære hen.

    Kommentar by IES — 18. maj 2021 @ 20:06

  39. Ja det måtte ende sådan.
    Børn og mødre hentes hjem fra lejre.

    Kommentar by Anonym — 18. maj 2021 @ 20:08

  40. > Der Adler 16:43
    https://911truth.org/

    Kommentar by Nielsen — 18. maj 2021 @ 20:11

  41. Ingen tvivl om, at dette ender i mere terror – håber, at islamisterne starter med nogen af de ansvarlige og deres nære, fremfor mig og mine

    Kommentar by Anonym — 18. maj 2021 @ 20:19

  42. Hvorfor være så forbavset over, at disse meget omtalte araberbørn og deres (mulige) mødre nu kommer til Danmark. Det har jo hele tiden været meningen, og hele det politiske spil herom har kun været et stor teaterstykke.

    Fru Frederiksen er glødende socialist, men iklæder sig falske strammer – gevanter af taktiske grunde.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 18. maj 2021 @ 20:25

  43. Eva (Hækkerup) Smith: —Jeg er utrolig glad for, at disse børn kommer hjem. Også som jurist er jeg tilfreds. Vi hjælper danske pædofile og narkosmuglere og våbensmuglere hjem til Danmark; DET HANDLER OM DANSKE STATSBORGERE, det har intet med udenrigspolitik at gøre; det er rent spin, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 18. maj 2021 @ 20:25

  44. Politikere lyver.
    Kvinderne bliver ikke Radikaliseret i en flygtningelejr, det var de allerede da de rejste fra Danmark og gik i hellig krig. Ingen skal fortælle mig de ikke vidste hvad de gik ind til

    Kommentar by k. m. — 18. maj 2021 @ 20:41

  45. HEJ, JEA: Kan du ikke sætte citationstegn om det som du citerer, så vi lettere kan skelne mellem hvad der er andres udtalelser, og hvad der er dine egne kommentarer.

    Kommentar by BENT A — 18. maj 2021 @ 20:47

  46. Rigtigt K.M.
    Vi har et klientsamfund, der opdrages ikke længere i, at ens handlinger har konsekvenser.

    Kommentar by IES — 18. maj 2021 @ 20:47

  47. BENT A, se her med citationstegn:

    Eva [Hækkerup] Smith: “Jeg er utrolig glad for, at disse børn kommer hjem. Også som jurist er jeg tilfreds. Vi hjælper danske pædofile og narkosmuglere og våbensmuglere hjem til Danmark; DET HANDLER OM DANSKE STATSBORGERE, det har intet med udenrigspolitik at gøre; det er rent spin”.
    Forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 18. maj 2021 @ 21:07

  48. Jurister er sikkert faglig dygtige, men nogen har samtidig en så rådden moral, at den overskygger og styrer deres beslutninger

    Kommentar by k. m. — 18. maj 2021 @ 21:24

  49. Danmark er og bliver Dummark, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 18. maj 2021 @ 21:24

  50. JEA, tak for svar. Hvis det er rigtigt citeret, er konen jo korrupt eller komplet idiot og åndelig eller reel feltmadras oveni. Hun må jo mene at det er ok at hjælpe “danske” pædofile, narkosmuglere og våbensmuglere (og terrorister) til at komme “hjem til Danmark, bare de er papirdanskere. Men har hun ikke i årevis været skør og dum? Hun har været i radioen mindst 200 gange. Og DR udvælger jo fortrinsvis at være mikrofonholder for halvhjerner og tosser.

    Kommentar by BENT A — 18. maj 2021 @ 21:33

  51. Pia Olsen Dyhr (SF) på Facebook:

    “ NU KOMMER DE DANSKE BØRN ENDELIG HJEM FRA SYRIEN ❤️

    Der sidder 19 danske børn i de syriske fangelejre. De gennemgår daglige lidelser og traumer. En uhyggelig opvækst med brutalitet og vold.

    Alligevel har vi alt for længe overladt ansvaret for de børns skæbne til kurderne. Det er ikke værdigt.

    Derfor har SF kæmpet med næb og kløer for, at de børn, de skal selvfølgelig hjem til Danmark. Tak for samarbejdet med de radikale for at sikre det ifbm task forcens arbejde 🙏 Nu er det efter møje, besvær og tovtrækkeri med ministrene endelig lykkes at få regeringen til at forpligte sig på det mål.

    Det har *intet* at gøre med udlændingepolitik. At nogen taler som om, det er udlændingepolitik, det går simpelthen over min forstand. Hvordan kan danske børn, der lider overlast uden for Danmark, være udlændingepolitik?

    Det kan blive en sej kamp at få børnene hjem. Vi ved fra andre landes erfaringer, at det er noget, der tager tid og forhandling. Derfor er det også helt afgørende, at det arbejde endelig går i gang.

    Danske børn er Danmarks ansvar!”

    Forbyd islam i Danmark 🛑

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 18. maj 2021 @ 21:40

  52. Hvad siger Mette Frederiksen???????(Tesfay?????). De andre idioter byder terrorister velkommen…Javel….og er skide ligeglade med ofrene for ISIS terror. Javel….Intet nyt fra SF, enhedslisten, og Radikales rådne moral……Men hvad siger Mette Frederiksen?????

    Kommentar by Michael Unna — 18. maj 2021 @ 21:55

  53. Kommentar by Jens-Erik Andersson — 18. maj 2021 @ 21:07

    Nemlig rigtigt JEA. Det er Eva Hækkerup Smith, der som “familie-overhoved” for Hækkerup-klanen har trukket i trådene – og sammen med Danmarks Radio og vennen Knud Foldschack har fået hjemtaget de “pæredanske” børn og mødre.

    Ingen af disse personer forstår, at de sande dræbermaskiner er kvinderne. Ingen jihad-kriger gider at spille pik ud i ørkensandet efter at have skåret halsen over på tusind vantro. Ingen kvinder eller sex-slaver – uden jihad.

    Hvorfor spørger ingen journalister Rosa Lund eller Eva Hækkerup Smith om, hvorfor stort set ingen muslimske lande endnu selv har taget kvinder og børn hjem fra lejrene (og aldrig kommer til det)?

    Nu bliver det spændende at følge om Rosa Lund og Hækkerup-klanen mener, at mødrene skal anklages for mord på 43 danske soldater.

    Kommentar by Thomas M. — 18. maj 2021 @ 22:12

  54. Opposition kan ikke rokke Mette Frederiksen på corona område, så støtteepartier må have truet med at vælte hendes mindretalsregering, og det dur ikke når hun et tæt på at nå målet med fuld kontrolsamfund. Bevar magten for enhver pris

    Kommentar by k. m. — 18. maj 2021 @ 22:18

  55. TV 2 SNOOZE agerer live på tv mikrofonholder for de klamme landsforrædere fra foreningen Repatriate The Children, advokaten Knud Foldschack og feltmadrassen Natascha Rée Mikkelsen, der jubler over de 17 muhamedanske terroristers genindtræden i de danske rækker, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 18. maj 2021 @ 22:23

  56. PET fatter IKKE en skid, og det gør PET heller ikke her.

    Stol aldrig på en Socialdemokrat.

    Se blot:
    https://jyllands-posten.dk/politik/ECE12988774/blaa-blok-om-regeringens-hjemtagen-af-kvinder-og-boern-i-syrien-en-vild-kovending-og-dybt-problematisk/

    18.05.2021 KL. 20:50
    Blå blok om regeringens hjemtagen af kvinder og børn i Syrien: »En vild kovending« og »dybt problematisk«

    Støttepartierne hylder den socialdemokratiske regering for at ville hente alle 19 børn med dansk tilknytning til Danmark. Fra blå blok lyder der anderledes kritiske toner.

    Kommentar by Charles — 18. maj 2021 @ 23:04

  57. Er der egentlig forskel på SF og Pia Dyhr og så Enhedslisten og Rosa Lund…?

    Og er der egentlig forskel på DRs og TV2s femifascister- og journalist-kællinger og så de begejstrede tyske kvinder som i sin tid var med til at skaffe Hitler jobbet som rigskansler…?

    Er der iøvrigt forskel på Eva H. Smith, DF-Tullesen, Pia Dyhr og Lars Q…?

    ………….

    Thomas M 21.12: Du mener vel ingen jihad – uden kvinder og sexslaver. Og om ISIS mødrene skal anklages for meddelagtighed i 43 danske soldaters død og endnu fleres invaliditet.

    Ihvertfald er det mystisk at FET pludselig mener at det er bedst og mest sikkert at få ISIS-tilhængere flyttet til Danmark, fremfor at holde dem på to-tre tusind kilometers afstand.

    Hvis det er logisk, vil det vel være endnu mere logisk at lade samtlige fem-otte millioner stammekrigere og jihadister i Syrien, Afghanistan, Pakistan og Afrika mv. flytte til Danmark?

    (men det er måske også målet på sigt?)

    Kommentar by BENT A — 18. maj 2021 @ 23:29

  58. 22.12

    Kommentar by BENT A — 18. maj 2021 @ 23:37

  59. Eller: Uden kvinder og sexslaver – ingen jihad.

    Kommentar by BENT A — 18. maj 2021 @ 23:40

  60. https://www.bt.dk/samfund/bizart-billede-kommende-terrorist-sad-faa-meter-fra-udenrigsministre

    Kommentar by kartoffeldansker — 19. maj 2021 @ 00:18

  61. Støttepartierne har ikke kunnet presse Mette F, for de ville ikke, når det kom til stykket, afsætte en S regering. Mette F må ret frivilligt være gået med til at vende på en tallerken. DRs og de tre feltmadras-partier kunne man bare have ignoreret. Men måske S satser på at danskerne er så fordummede og manipulerede, at S nu får stemmefremgang.

    Se også: “Sund fornuft. Sådan har Thailand håndteret den kinesiske virus”. Der er også noget om panik hos democrats over valgsvindel-undersøgelse.

    Kommentar by BENT A — 19. maj 2021 @ 00:30

  62. Kommentar by Jens-Erik Andersson — 18. maj 2021 @ 22:23

    Og på regeringens pressemøde var foruden Nick Hækkerup også Hækkerup-vennen Astrid Krag. Eva Hækkerup Smith har i øvrigt altid stemt på Radikale Venstre. Hun er desuden blevet senil og dement på hendes gamle dage – hvilket senest kunne ses og høres i DR2 Debatten.

    De seneste krige og lejre i Mellemøsten bliver naturligvis ikke de sidste. I henhold til Koranen så er vi jo først lige startet.

    Folketinget skaber nu for evigt præcedens for flybilletter og evighedsophold til kulturfremmede ikke-etnisk danske jihad-kvinder – når blot de ruger “anchor babies” i ørkensandet. Taktikken ses også blandt illegale mexicanske kvinder i USA.

    Historisk forstår ingen politikere deres forehavende – samt at kun “Jernnæven” har og vil virke. Drager du af sted med manden – og I sammen myrder hundredetusindvis eller millioner af mennesker – så kommer du ALDRIG tilbage (til det land som aldrig skulle have taget imod dig).

    Havde Rosa lund haft reelle humanistiske hensigter – havde hun også forlangt samtlige mandlige Syriens-krigere hjemtaget til Danmark. De er akkurat lige så uskyldige som mødrene.

    På Nazi-scalaen fra 1 til 100 – ligger Rosa Lund på en god “99’er”. Rosa Lunds femi-nationalistiske tankesæt havde gjort hendes åndsfader Hitler stolt.

    Kommentar by Thomas M. — 19. maj 2021 @ 00:50

  63. Socialdemokraterne viser nu deres sande ansigt, så ALLE kan se, at deres løfter om “stram udlændingepolitik” selvfølgelig bare var spin og facade – håber virkelig at danskerne vil straffe dem for den her svinske kovending ved næste valg.

    Kommentar by Peter Nielsen — 19. maj 2021 @ 00:50

  64. Kommentar by BENT A — 18. maj 2021 @ 23:29

    Tak for rettelsen :-)
    Ingen kvinder eller sexslaver – Ingen Jihad. Læs på historien.

    Kommentar by Thomas M. — 19. maj 2021 @ 00:56

  65. Den pæredanske unge mand som forleden blev mishandlet og myrdet i Horsens, vistnok af fire berigere, hed Tobias Sebastian Jødal. Årsagen var vistnok en trafik-bagatel der udløste et raseri-anfald hos banden. (?) Der har været en mindehøjtidelighed med 3-400 fremmødte.

    Kommentar by BENT A — 19. maj 2021 @ 01:40

  66. Hvad siger Mette Frederiksen til denne landsforræderiske konsekvensløse ageren overfor de kvinder der med Deres børn tog ned til denne ondskab for at støtte den? Bliver børnene restitueret og tvangsfjernet ? Hvad siger hun til alle de soldater fra Danmark, som har været med til at bekmpe ISIS????????
    (Hvad enhedskommunisterne, radigale og syndig forvirring siger rager mig en papand).
    Støt SIAD.
    http://www.siaddk.wordpress.com, og http://www.frafalden.dk
    Trods alt . God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 19. maj 2021 @ 06:00

  67. Hækkerup, Auken, Helveg-Pedersen, Elleman-Jensen …. disse familier har påført Danmark uoprettelige skader.

    Kommentar by Bilka — 19. maj 2021 @ 07:17

  68. vafo.dk kræver login
    For tre år siden fik en dengang 21-årig vejlenser en dom på to års fængsel for blandt andet at have snydt sig til 354.000 kroner ved at sælge varer, han slet ikke ejede. Den samme mand er nu varetægtsfængslet i den opsigtsvækkende voldssag fra Horsens, hvor en 20-årig har mistet livet. Vejle Amts Folkeblads kriminalreporter, Maria Søgård Jørgensen, ridser historien op.

    Spøgefugle giver Mette Frederiksen flere mellemnavne fx Mette mink
    kan vi tilføje jihad ?
    Minkavlere fik tre dage til at aflive deres dyr. Regeringen giver sig selv fire år til at udbetale erstatning.
    Nu får vi så jihadkrigere tilbage til Danmark, kig dig over skulderen fra nu af.

    Kommentar by k.m. — 19. maj 2021 @ 07:55

  69. bt.dk
    Østre Landsret tager onsdag hul på en sag mod en nu 24-årig mand. Han blev i byretten idømt et år og tre måneders fængsel for sin rolle ved en demonstration arrangeret af bevægelsen Men In Black den 9. januar. Det skriver Ritzau.

    Manden blev på grund af en særlig coronaparagraf – straffelovens paragraf 81d – straffet ekstra hårdt for at kaste sten mod politiet, grov forstyrrelse af den offentlige orden og for at tilskynde andre til at angribe politiet.

    Om det var retfærdigt, er nu rykket et trin op ad den juridiske vurderingsstige til landsretten.

    Der ventes dom onsdag eftermiddag.

    Kommentar by k.m. — 19. maj 2021 @ 07:58

  70. eb.dk
    Vi kommer derfor ikke til her på Ekstra Bladet at klappe ad nogen i denne sag. Den er en skamplet på en regering, der har klædt sig i uredelighedens gevandter. Vi hæfter os derfor mest af alt ved, at når Mette Frederiksen og kompagni brat og akut erklærer, at situationen helt uforudset påbyder dem at redde danske børn ud af fangelejrene i Syrien, er det løgn. Situationen påbyder statsministeren at redde sin udenrigs- og sin justitsminister og sin regering.

    Kommentar by k.m. — 19. maj 2021 @ 08:02

  71. Regeringen vil placere et nyt udrejsecenter på Langeland, erfarer TV 2.
    Ifølge TV 2s oplysninger kommer udrejsecenteret til at ligge i et tidligere asylcenter.
    Udlændinge- og integrationsminister Mattias Tesfaye holder pressemøde klokken 09.30, forbyd islam på Langeland og forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 19. maj 2021 @ 08:04

  72. > k.m.
    Klappe aF.

    Kommentar by Nielsen — 19. maj 2021 @ 08:16

  73. Mette Mink prøver at være SuperSmart. Samtidigt med at syriske terrorister med afkom inviteres på luxusferie i Danmark, løslades danskerne fra Corona-fængslerne efter 1 års indespærring.
    Mette håber på, at danskerne i frihedsrusen ‘glemmer’ at de som betaling skal modtage syriske terrorister og beholde 30000 syriske migranter i al evighed.
    Den beskidte handel er: Danskerne får frihed mod at acceptere syrisk overbefolkning af Danmark – med eller uden terrorister.
    Alt dette er startet af de 3 islamiske partier i Danmark – Radikale, Enhedslisten og SF – også kaldet “HjernekirurgPartiet”.

    Kommentar by Gustav Jensen — 19. maj 2021 @ 08:30

  74. KIM SE HER:

    https://www.bt.dk/samfund/bizart-billede-kommende-terrorist-sad-faa-meter-fra-udenrigsministre

    Kommentar by Holger Dansk — 19. maj 2021 @ 09:08

  75. 08:30 Vås, det var Venstre(orienterede), Lorte Alliance, Danske Forrædere og Cuntservastive sammen med resten af psykonazisterne i folkemor(d)tinget som importerede chimpanserne

    Kommentar by Svend — 19. maj 2021 @ 09:46

  76. 130 kriminelle udviste udlændinge nu til langeland. Tillykke!

    Kommentar by Anonym — 19. maj 2021 @ 09:47

  77. I følge MSM har hverken PET eller den amerikanske efterretningstjeneste lavet nogen fejl, for på det tidspunkt var Taher ikke radikaliseret! Jeg er langt fra sikker på at det er en rigtig betragtning, for enhver muslim er en potentiel terrorist. Radikalisering kan gå meget hurtigt, man taler om begrebet “ sudden radicalisation syndrom” hvor en eller anden episode, et nederlag, en fredagsbøn eller noget andet trigger en radikalisering, som der i virkeligheden er grønt lys for i koranen! Faktisk var alle klassekammeraterne klar over at han var potentiel terrorist, hvis man læser den blå bog, godt nok skrevet i spøg, men med en underliggende tone af alvor, så fremgår det temmelig tydeligt, at han allerede dengang var igang med en radikalisering! Så enhver muslim er en risiko!
    Vores tilgang og fortsatte import viser at vi intet har lært de sidste 38 år, men at vi fortsat tror på at integration er en mulighed! Integration er muligt, men set på hele populationen så er det kun ca. 40% af muslimerne, der kan integreres bare nogenlunde! Det er ikke så slemt hvis de kommer fra Bosnien eller Malaysia, men det er jo ikke der vi får dem fra.

    Kommentar by Den Nervøse — 19. maj 2021 @ 09:51

  78. Nielsen 08:16
    Skriv til Ekstra Bladet, hvis du hænger dig så meget i detaljer

    Kommentar by k.m. — 19. maj 2021 @ 10:38

  79. 09:46 Du har ret med importen; men jeg beskriver kun den nuværende suppedas. Mette skal bruge de danske islamiske partier nu, for at overleve politisk. Derfor slikker hun de islamiske partier bagi. For at pacificere de borgerlige partier får de også en luns, som hedder “mere frihed fra Coronatvang”.
    Samtidig ofrer hun Tesfaye, Stoklund, Hækkerup og mange andre dansksindede socialkammerater – som utroværdige strammere. De skal ud og finde en syg forklaring på deres fejlslagne stramme kurs.

    Kommentar by Gustav Jensen — 19. maj 2021 @ 10:44

  80. Norge er lige som Danmark.

    Hvad skal vi med Islam når vi har de røde home-grown dansk-hadere i vores regeringer.

    Jeg har ikke tal på hvor mange muslimer der er i Det Radikale Venstre, SF og Enhedslisten, men dem der er har nok presset ekstra hårdt på i den her sag.

    https://www.document.no/2021/05/18/rode-kors-regjeringen-ma-hente-kvinner-og-barn-hjem/

    Kommentar by k.m. — 19. maj 2021 @ 10:50

  81. Powell, selv en slags terrorist.

    Kommentar by LarsB — 19. maj 2021 @ 11:04

  82. Trump ville købe Grønland og fik verbale tæsk af pressen.

    Biden sælger ud af Amerika til Kina, uden nogen protesterer.
    Kina køber sig ind i USA´s produktion af el-biler.

    Det er lige som Kina bygger havne i Sri Lanka og ansætter kinesisk arbejdskraft, de er ligeglade med lokalbefolkningen.

    Kommentar by k.m. — 19. maj 2021 @ 12:01

  83. Jeg husker ikke detaljer om sagen, men var det ikke en fejlfarvet? der kørte kvinden ihjel
    Det er åbenbart næsten straffrit

    https://jyllands-posten.dk/jpaarhus/aarhus/ECE12988058/ung-kvinde-blev-trafikdraebt-i-kryds-28aarig-kan-afsone-sin-straf-med-samfundstjeneste/

    Kommentar by k.m. — 19. maj 2021 @ 12:06

  84. 75) Enhver Muslim kan sagtens aktiveres, via Deres Imam. Det er en form for Pinochio-syndrom, da den sociale kontrol er intensiv internt. Verden deles op i rettroende og vantro. Individuel tænkning er der ikke plads til. Se youtube: Wafa Sultan og Glistrup.

    Kommentar by Michael Unna — 19. maj 2021 @ 14:27

  85. https://ekstrabladet.dk/krimi/dom-overfald-paa-muslimsk-kvinde-var-ikke-hadforbrydelse/8584599

    Kommentar by P — 19. maj 2021 @ 14:28

  86. 10:44 Gustav, jeg er glad for at vi er enige om visse kendsgerninger.

    Kan du ikke forklare mig, hvilke modsætninger der består mellem “højrefløjen” og “venstrefløjen” i folkemordstinget?

    (Ved godt at i ikke kan besvare, de spørgsmål jeg stiller, men du kan bare skrive et eller andet)

    Kommentar by Svend — 19. maj 2021 @ 15:41

  87. En Hækkerup mere har været involveret:
    “Jeg er lettet. Jeg synes, at det er det helt rigtige. Forhåbentligt kan børnene få et liv nu” siger Karen Hækkerup, generalsekretær i Unicef.
    https://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/red-barnet-det-handler-om-liv-og-død-at-få-børn-hjem/ar-BB1gSx9X?li=BBr5PkK&ocid=mailsignout

    Og advokat Knud Foldschack:
    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/knud-foldschack-haengt-ud-som-knud-foldschack-det-er-raedselsfuldt/6075374

    Kommentar by Thomas M. — 19. maj 2021 @ 21:05

RSS feed for comments on this post.