27. maj 2021

Lars (Kastrup Havn): Manden svinede mig til, konen blev ‘ved med at råbe’ efter jeg havde sat mig ned

Ekstra Bladet har talt med Lars, der er i 50’erne. Han fortæller, at han havde drukket nogle timer, og var ‘pattestiv’, da han overfusede familien. Han fortryder vredesudbruddet, der sendte ham i detentionen, og har givet han en bøde (?!). Han har muligvis mistet sit job, og frygter for sin personlige sikkerhed. Fra EB.dk – Overfusede familie: Nu siger Lars undskyld.

“- Så du sidder og drikker øl, og der er en familie i nærheden. Hvad sker der så?

– Jeg havde været henne og tale med manden første gang, hvor han sviner mig til – sådan tolker jeg det – på arabisk. Han siger en masse ting til mig på arabisk. Da jeg går tilbage og sætter mig igen, bliver konen ved med at råbe. Og så ryger jeg helt op i det røde felt. …

– Efter videoen er blevet lagt op på Facebook, kører der grupper rundt og leder efter mig. De vil have fat i mig. …

– Jeg ved ikke, om jeg er bange, Men jeg tænker ikke, at jeg skal vise mig på gaden foreløbig. …

– Jeg har et sted, havnen, som jeg elsker at komme – der kan jeg jo nok ikke komme mere. I hvert fald ikke efter det her.”

(Lars, der drak sig fuld på Kastrup Havn, og kom op at skændes med tunesisk par)

“Søndag ringede min chef og spurgte, om det var mig nede på Kastrup Havn, og så siger hun direkte, at jeg ikke skal møde på arbejde.” (Lars)

Oploadet Kl. 01:40 af Kim Møller — Direkte link38 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/119349/trackback

38 Comments »

  1. Medierne er en fjende af menneskeheden

    Kommentar by Svend — 27. maj 2021 @ 01:47

  2. Han får ingen tilgivelse. Venstrefløjen har behov for syndebukke og for, at dæmonisere den oprindelige befolkning. Sociologen, Zack Goldberg har lavet undersøgelser som påviser, at venstrefløjen i USA har en stærkt negativ ind-gruppe præference. De hader reelt set deres eget samfund og baggrund men er stærkt positive overfor folk der er fremmede for det. Jeg er sikker på, at de data kan overføres til Danmark og Europa. Hvis de kan finde en lille ting, at legitime dette had mod deres egen befolkning så tager de den og udnytter det.

    Kommentar by CCC — 27. maj 2021 @ 02:05

  3. Tænk at en havnedranker er den største og eneste udfordring for islam og +1.000.000 muslimer i Danmark.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 27. maj 2021 @ 02:05

  4. Jamen Svend dog, du har ganske ret.

    Kommentar by bjarne binee — 27. maj 2021 @ 02:07

  5. DANSKERNE HAR MANGE FJENDER, og flere end de tror. Men de værste fjender er medierne og de gamle partier.

    Kommentar by BENT A — 27. maj 2021 @ 02:39

  6. SE: “Den muslimske kvinde bag video af fuld dansker er asylsvindler”.

    Rekorder i skyderier og mord i Sverige.

    Frankrig er ved at revne.

    7 canadiske læger med gode råd om corona-smitten

    Kommentar by BENT A — 27. maj 2021 @ 02:56

  7. Lars gør sikkert klogt i at blive barberet, klippet, anskaffe en anden hat, en anden jakke og et helt andet brillestel. Og et nyt navn.

    Tænkte nok at asylant-kvinden provokerede inden hun begyndte at filme.

    Kommentar by BENT A — 27. maj 2021 @ 03:10

  8. Og MSM tuder og hyler over denne Hamid klan, imens Lars skal bøde for at han har været provokeret af nogle selvoppustede arabere, som hader Danskerne. Han mister sit job for dette stunt. Og Pele Hvenegaard hylede igår på BT,s gratisavis, og De radiakel vil have nedsat en undersøgelses kommision for at se hvor alvorligt problemet er….. Dækker TV2 og BT,s gratisavis larses historie???? Nej. Deres rådne fejhed glemmer selvfølgelig alle ofrene for islam og muhammedanernes hærgen. Føj for den lede. Støt SIAD. http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk. God torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 27. maj 2021 @ 06:35

  9. Han har intet at undskylde! De 4 skadedyr skulle have været sendt tilbage til hvor de kom fra.

    Kommentar by Nielsen — 27. maj 2021 @ 07:33

  10. Hvor er der ingen der sætter navn på dette.

    Race hustling og hoaxcrimes er et fænomen fra USA, som nu er i Danmarkm

    Kommentar by KineserSnot — 27. maj 2021 @ 07:36

  11. Spyttemanden startede. Se 2’eren havne råberen.
    Han blev hurtig tam. Dhimmi.
    Hvad skal I her (på havnen) blev hurtigt omvendt.
    Nej ud hvis de er hen på falske grundlag.

    Kommentar by Islamarebad — 27. maj 2021 @ 08:01

  12. Undertrykkelse af den danske befolkning i fuldt flor:

    1) Ingen mediepolitisk interesse for muslimernes formodentligt racistiske hatespeech mod Lars forud for optagelsen.
    2) Politi/myndigheder der formodentligt entydigt tager parti imod Lars uden at vurdere årsag-virkning, som man burde gøre i en retsstat.
    3) En kvindelig chef der er usolidarisk og entydigt tager parti imod sin mandlige ansatte, hvilket viser bagsiden af at hype kvinder til lederposter.
    4) Opsøgende muslimsk tæskehold der stiltiende accepteres og endda billiges af offentligheden som den nye normal, hvor statens voldsmonopol er ophørt.

    Man så nogle af de samme mønstre, dengang Papes kæreste løgnagtigt fik bildt den mediepolitiska magt ind, at en slovak havde overfuset ham med hatespeech, og Pape fik hjerte emojis fra Lars Løkke som trøst.

    Kommentar by traveler — 27. maj 2021 @ 08:24

  13. Politiet burde følge op med afhøringer, som viste, at modparten også var en del af diskussionen = bøde.

    Kommentar by Gert — 27. maj 2021 @ 08:34

  14. Jeg regnede også med at noget var gået forud for videoen. Der var sket noget inden hans vredesudbrud.

    Venstrefløjens kontrol med medierne er et kæmpe problem

    Kommentar by Martin — 27. maj 2021 @ 08:42

  15. Kodes Hamid fortsætter sit korstog i Ekstrabladet.

    hun benægter at de selv var aggressive til at starte med også opfordre hun Statsministeren til at indfører censur og skærpe strafferammen.

    Kommentar by KineserSnot — 27. maj 2021 @ 09:39

  16. https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/overfuset-mor-godtager-undskyldning-jeg-bliver-helt-roert/8597462

    Kommentar by KineserSnot — 27. maj 2021 @ 09:40

  17. Selvfølgelig var mandens udbrud ikke okay, selvom vi ikke kender forhistorien. Medierne burde dog sætte noget fokus på alle de utallige gange danskere bliver ydmyget af indvandrere – fordi man er danskere. Racismen vores vej er ti gange værre.

    Kommentar by Realisten — 27. maj 2021 @ 11:20

  18. Kommentar by Realisten — 27. maj 2021 @ 11:20

    Udbruddet er helt iorden, Kodis Hamid er en ussel Islamist der vil afvikle alt vi har kært. Hun baiter til i offentligheden for at lave disse videoer.

    Hun er en race hustler, ligesom Justin Smollets i USA og medier der ukritisk giver hende taletid samt folk på venstrefløjen der spiller plat på dette skal også straffes.

    Allerede efter afsløringerne i moskeerne bag sløret på TV2, burde familien have været smidt ud af danskernes land.

    Kommentar by KineserSnot — 27. maj 2021 @ 11:26

  19. Utroligt, et medie lader modparten komme til orde. Lad det danne præcedens, så “journalisterne” kan komme tilbage til deres primære opgave. ALSIDIGHED TAK

    Muslimer er nogle sammensatte væsener. De accepterer uden at blinke halshugninger af levende mennesker, men knubbede sande ord fra en vantro, så tuder de straks. Man skulle tro hele den muslimske race er professionelle grædekoner.

    Kommentar by tavsen — 27. maj 2021 @ 11:40

  20. Det er jo MSM dobbelte standard. En ting er når en Araber overfuser en Dansker med ukvemsord, når en Dansker så tager til genmæle er det Racisme, og hele MSM hyler på den samme sang med nogle kendiser i baggrunden. (Føj for den lede).

    Kommentar by Michael Unna — 27. maj 2021 @ 12:04

  21. En ordveksling fører til fyring.
    Utroligt som presse og venstrefløjen har magt.
    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/overfusede-familie-frygter-fyring-og-overfald/8597407

    Kommentar by Islamarebad — 27. maj 2021 @ 12:10

  22. Tillader mig at gentage Anonym — 26. maj 2021 @ 23:39 længere nede.

    https://www.information.dk/indland/2020/07/person-lov-faa-foele-velkommen 25. juli 2020
    »En person skal ikke have lov til at få mig til at føle, at jeg ikke er velkommen her«
    Efter tilråb på en parkeringsplads skrev 28-årige Kodes Hamdi et opslag på Facebook om episoden. Hun fik så mange positive reaktioner, at det primært er dem, hun tænker tilbage på i dag. Det fortæller hun i serien af vidnesbyrd fra mennesker, der har oplevet racisme i Danmark

    Hendes forældre er oprindeligt fra Tunesien. Familien kom til Danmark som kvoteflygtninge i 1999″

    Altså en professionel ballademager, der tydeligvis er fejlplaceret her i livet.

    Et kraftigt argument mod kvoteflygtninge, der er muslimer.

    Kommentar by tavsen — 27. maj 2021 @ 12:13

  23. Enig Svend 01:47, når du skriver “Venstrefløjen har behov for syndebukke og for, at dæmonisere den oprindelige befolkning”

    Lars drak sig fuld og kom op at skændes med et tunesisk par. Såvidt jeg ved udøvede han ikke vold mod dem?

    Jeg tror, vi er mange, der frygter at komme i en lignenede situation, fordi vi tænder af – måske pga en eller flere promiller alkohol i blodet på vej hjem efter en våd frokost – når vi ser langskæggede muslimer og muslimaer pakket ind i tørklæder eller sorte sække?

    Jeg har selv svært ved at beherske min irritation, når der sidder en kvinde med tørklæde ved kassen i supermarkedet. Men jeg behersker mig og forsøger at undgå at kigge på hende, fordi det er det hun signalerer (dvs at jeg er et svin:-)

    Det er både synd for indvandrerfamilien med de to små børn og for den berusede dansker, der havde drukket for meget og derfor ikke kunne styre sin vrede og gik verbalt amok på dem. Ingen af os ønsker at komme i den eller en lignende situation. De danske vælgere havde chanchen for at undgå det, men de sov desværre i timen, så nu sidder de (og vi:-) i saksen!:-)

    Kommentar by Amad — 27. maj 2021 @ 12:51

  24. Lars og alle der har stået i tilsvarende situationer , bliver systematisk mistænkeliggjort og uretfærdigt behandlet. Den udøvede uretfærdighed cementeres derefter af …en eller flere af “De dømme dømme damer”. De dømme damer findes alle køn mobilitet og pigmenterelle udgaver. Jeg holder med Lars.

    Kommentar by Heisahero — 27. maj 2021 @ 13:24

  25. Hvor der det godt at lars kom til orde.
    Os med erfaring med islamisk nedladenhed kender faren for at komme til at sige noget forkert.
    Lars var fuld.
    Lars lugtede af alkohol da han kom tæt på.
    Lars havde en jakke i en hellig muslimsk farve på.
    Dette skulle jo påtales af den islamistiske værdikriger og hendes mand!
    Selvfølgeligt skete der noget før Smartphonen begyndte at optage.

    Det håber jeg at værterne på TV2 aften Live nu også forstår. Deres falden på halen over ‘finken’ med de falske øjenvipper og hurtige smut med øjnene var pinlig at overvære.

    Tip til Amad. Ved hijabi kassedamer på de eneste bemandede kasselinjer protesterer jeg til chefen og forklarer at der er imod MIN religion.
    Så bliver der åbnet en alternativ kasse uden hijabi.

    Kommentar by liz. — 27. maj 2021 @ 13:35

  26. Journalisten stiller ikke det helt essentielle spørgsmål, som er meget væsentligt: Lars, hvorfor gik du egentlig hen til parret i første omgang ? Hvad trickede dig ??

    Kommentar by Angantyr — 27. maj 2021 @ 17:02

  27. Der skal ikke råbes ad dem, men skydes med jagtriffel fra sikker afstand.

    Kommentar by Træt — 27. maj 2021 @ 17:21

  28. Det var sgu hurtigt. .
    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/sigtet-for-racisme-helt-i-orden/8597403

    Kommentar by Islamarebad — 27. maj 2021 @ 19:23

  29. Lars fra Havnen er absolut en hædersmand, som blot henstillede til stilhed på havnen iht. havnereglementet – imens Kodes Hamid’s lorte unger løb rundt og skreg.

    Kodes Hamid, som er sponsoreret af diktaturet Qatar for over 100 millioner kr. – lokkede derefter Lars i en terror-sponsoreret video-fælde ved at anråbe ham over 20 meter væk:

    https://www.facebook.com/kodes.hamdi/videos/pcb.10223412688002030/10223412518797800/?type=3&theater

    Kommentar by Thomas M. — 27. maj 2021 @ 19:29

  30. Altså en Islamisk konstrueret drama video stunt, hvor familien udsætter sig selv for kampagne (På samme måde som Palestinænserne nogengange gør), for at vores kritikløse dhimmi Main Stream Media, skal sluge det råt som racisme. Manden mister sit job pga Islamisk provokation, og den dobbelte standart Medierne køre med gør det ud for et stort problem med racisme, så Radikale Politikere kan foreslå en undersøgelseskommision- som overhovedet ikke dækker over de overgrev Danskere med tiden har været udsat for….Min aldersybeste foragt for medierne MSM (Minus -Den Korte Avis- og DDF)….og kendis kendiernes forargelse arrogante forargelse. Føj

    Kommentar by Michael Unna — 27. maj 2021 @ 19:30

  31. I følge andre startede ordveksling før optagelse ved at han blev talt til på perker sprog.
    Hun er politi anmeldt for ikke at sløre ham.
    Desuden er hendes søster her også på falske grundlag.

    Kommentar by P — 27. maj 2021 @ 19:35

  32. Krapylet var vel på havnen for at løsne fortøjninger?

    Kommentar by Træt — 27. maj 2021 @ 20:10

  33. Kommentar by Michael Unna — 27. maj 2021 @ 19:30

    Hørt. Kodes Hamid udtaler til BT, at Lars skulle have sagt “Fucking perkere, mand. Fuck nu hjem til jeres eget land”.

    Det lader til, at løgneren Kodes Hamid og BT gerne vil betone med “fucking”, “perkere” og “fuck”, men Lars siger faktisk blot: “Hvor pisser I ikke hjem til jeres eget land?”.

    Hvorfra skulle Lars i øvrigt vide, at de tunesiske gæster på havnen ikke kom fra Tunesien når Kodes Hamid’s mand på spørgsmålet svarer “Der er krig”?

    BT skriver: “Den store mand på havnen er på det tidspunkt gået helt op i ansigtet på Mahran Hamdi, som stiller sig beskyttende foran sin familie”.

    Næ, det var den muslimske mand som gik frem imod Lars. Læg mærke til, at Lars først begynder at fortælle “nogle sandheder” EFTER den hijab-tildækkede Kodes Hamid’s mand har opfordret til vold (1:33).

    Og jo, Kodes Hamid var kun uopdragen gæst og langvejs-turist på havnen. Familien (og BT) skulle smides i spjældet og derefter hjem til Tunesien – for konspiration og løgnagtigheder imod Danmark.
    https://www.bt.dk/samfund/se-videoen-mand-overfuser-familie-han-var-ligeglad-med-hvor-bange-boernene-var

    Kommentar by Thomas M. — 27. maj 2021 @ 20:54

  34. Thomas M. — 27. maj 2021 @ 19:29

    Læs højere oppe @ 12:13

    Hun er professionel ballademager.
    Forhåbentlig er hun ikke lærer mere. Hun kom som kvoteflygtning. Af hvilken grund? Læs koranen

    Kommentar by tavsen — 27. maj 2021 @ 20:59

  35. Hvorfor er der aldrig fokus på den daglige hverdagsterror, som danskerne udsættes for at voldelige muslimer…nå nej, den slags er jo ikke god reklame når man har en globalistisk dagsorden, hvor kun danskeren kan være aggressoren. Videoens timing virker i øvrigt noget suspekt, som rødt bestilt arbejde.

    Kommentar by LarsB — 27. maj 2021 @ 21:02

  36. Kodes Hamid kunne lægge følgende video op på sin Facebook:
    https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/bnEWrv/peter-misshandlades-brutalt-pa-pendelstation

    Kommentar by Thomas M. — 27. maj 2021 @ 22:17

  37. Hvis en butiksejer deler en video af en tyv bliver han straffet, er denne deling af en video offentligt ikke lige så strafbart?
    Er der mon nogen der prøver at melde det?

    Kommentar by Jens Arne Hansen — 27. maj 2021 @ 23:25

  38. 33) Fabelagtig ide !!!!! anmeld idioterne for deling af videoen.

    Kommentar by Michael Unna — 28. maj 2021 @ 05:38

RSS feed for comments on this post.