8. juni 2021

Økseterroristen Mohamed Geele har ikke fortrudt: “På ingen måde. Jeg har afsonet det, jeg skulle…”

Kurt Westergaards berømte bombe-i-turban-tegning var lige på kornet i 2005, og er her 16 år senere stadig aktuel. Mange muslimer er i religiøse spørgsmål tikkende bomber, og det gælder også rollemodellen Mohamed Geele, der tilbage i 2010 forsøgte at myrde Kurt Westergaard med en økse. Et interview fra TV2 Online – Kurt Westergaards attentatmand fortryder ikke: – Jeg har afsonet min straf.

“I 2010 trængte en dengang 28-årig somalisk mand ind i satiretegner Kurt Westergaards hjem bevæbnet med økse og kniv. … Han blev dømt for terrorisme og drabsforsøg og har afsonet sin straf på ti års fængsel. …

Har du fortrudt det, du gjorde dengang mod Kurt Westergaard?

– Nej. Nu har jeg jo sagt, at man har afsonet den gæld, man har til samfundet. Jeg mener, at det for de fleste er ret ligegyldigt, hvad man tænker og føler og går tilbage og er bagklog. Det hjælper ikke noget, og jeg foretrækker ikke at gøre det. Det har ingen betydning for mig.

Men nu spørger jeg så: Har du fortrudt det, du gjorde dengang?

– Jeg har ikke gjort mig tanker om det overhovedet. På ingen måde. Jeg har afsonet det, jeg skulle afsone.”

(Ekstra Bladet om Mohamed Geele, 4. januar 2010)

“Alle kan jo begå noget, der i princippet er farligt under de rigtige omstændigheder. Alle kan være farlige i den rette sammenhæng. Men det betyder ikke, at man er farlig som person, konstant, hele tiden.” (Mohamed Geele)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/119659/trackback

47 Comments »

  1. Den kulsorte somalier skulle ikke have været i Danmark i 2010, og han skal heller ikke være her i 2021, UUUUUUUD!!!, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 8. juni 2021 @ 11:39

  2. Selvfølgelig har han ikke fortrudt. Han er muhammedaner ik? Med alt respekt. Faktisk et idiotspørgsmål. Ahmed Akkari er et mirakel af en undtagelse.

    Kommentar by Michael Unna — 8. juni 2021 @ 11:40

  3. “Jeg har afsonet min straf”

    Naaaa Mohamed, udvisning er en del af straffen.

    Så du er ikke helt i mål. Det ville klæde dig at fise hjem, og helst for egen regning.

    Kommentar by Santor — 8. juni 2021 @ 11:46

  4. Han har jo ret i at han ikke er farlig lige indtil han bliver sur igen..
    Og så er det jo for sent..
    Hvem tager tager i givet fald ansvaret..
    Ihvertfald ikke politikerne, de står allerede ved håndvasken og er parate med konventions-argumentet…

    Kommentar by frank mathiesen — 8. juni 2021 @ 11:54

  5. 1) enig.

    Kommentar by Michael Unna — 8. juni 2021 @ 12:02

  6. Kunne taenke mig han morer sig kosteligt,10 aar paa fuld pension,og kan nu begynde forfra igen.At vaere revolutionaer og/eller banke folk i stumper og forsoege at begaa eller begaar drab fuldstaendigt omkostnigs frit undtagen for skatte borgeren det er godt nok traels

    Kommentar by dunk — 8. juni 2021 @ 12:08

  7. De sorte er mestre i at snakke for deres syge moster. Har oplevet det utallige gange. Galt nok, men naar de gang paa gang tror vi hopper paa den, bekraefter det blot noget af Prof. H. Nyborgs forskning…

    Kommentar by krassisten — 8. juni 2021 @ 12:16

  8. 3) Enig.

    Kommentar by Kimski — 8. juni 2021 @ 12:20

  9. Hvordan med det lille barn, gav det livsvarigt mareridt at se sådan en muslimsk vildmand?

    Kommentar by tavsen — 8. juni 2021 @ 12:37

  10. Til krassisten og dunk, tænd for jeres æøåÆØÅ her:

    Computer eller tablet eller telefon->Indstillinger->Tastatur->Dansk (eller Danmark), forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 8. juni 2021 @ 12:54

  11. Han siger at han har afsonet den gæld han har til samfundet! Det er objektivt forkert. Dommen var todelt, først en fængselsstraf, på et femstjernet hotel! Den del har han afsonet. Den andel del af dommen lød på udvisning for bestandigt! Den del mangler han af afsone! Man kan ikke vælge kun at afsone den ene del af en todelt dom, og så mene at man har afsonet sin gæld, sådan fungerer det ikke.
    På mange måder er det grotesk at vi pga. diverse konventioner ikke kan slippe af med terrorister. Det ødelægger retsbevisthede og jeg vil ikke blive forbavset om nogen tog sagen i egen hånd! Det er altid en risiko når retsstaten helt åbenlyst fejler og håner landets borgere!

    Kommentar by Den Nervøse — 8. juni 2021 @ 12:57

  12. > Tavsen
    Ja
    Jens Erik Andersson
    Luk røven. Du er en tjener for Mette Frederiksen

    Kommentar by Nielsen — 8. juni 2021 @ 13:00

  13. Den Nervøse — 8. juni 2021 @ 12:57

    Der blev udstedt en fatwa mod logik for 1400 år siden

    Men det bliver spændende at se, om S har fundet et udrejsecenter inden KV i efteråret.

    Udrejsecenter kunne spares, hvis de kriminelle livsfarlige muslimer blev sendt tilbage til, hvor de holder ferie

    Kommentar by tavsen — 8. juni 2021 @ 13:04

  14. Han griner sin røv i laser over de dumme danskere. Venstrefløjen er måske inderst inde kede af hans mission mislykkedes.
    Han har fået føden og husly i mange år, plus udgiften til mandsopdækning af Kurt Westergaard.
    Penge smidt ud af vinduet.

    Kommentar by k.m. — 8. juni 2021 @ 13:32

  15. * tavsen 13:04
    Jeg ved ikke helt hvorfor, men en fornemmelse siger mig, at der først findes en placering til et nyt udrejsecenter engang efter kommunalvalget, eller måske først efter et folketingsvalg.
    Hvorfor mon?

    Kommentar by Den Nervøse — 8. juni 2021 @ 13:45

  16. Ferien holdes dette år ikke i Tunesien,men i Danmark.hvor de er på ferie året rundt.badeboldt Mette opfordrer flere interesserede til at sætte teltpælene på dansk jord.
    Som hun opfatter det: Pengene er gratis.
    Kom til kom til
    Både sigøjnere og arabere. Skulle der være afrikanere blandt gæsterne,byder vi dem velkommen.
    Hvis pengene ikke rækker,skaffer vi dig nogle flere flygtninge,som kan hjælpe med at grave dig ned i din have.
    Skulle det blive helt galt,trykker vi bare nogle flere penge,som naturligvis ingen sammenhæng(relation) har med inflation. Som er et forvirringsord for prisstigning som ofte bruges af politikere til at lokke danskere til at tro,at de IKKE er skovlfulde af LØGN
    Jeg er så harm
    forbyd skat -og muslimer

    Kommentar by Nielsen — 8. juni 2021 @ 13:50

  17. jeg arbejede i starten af 90 erne på en institution hvor vi trænede folk i at komme ind på arbejds market. Vi havde en somalier på personet hold der måtte holde op fordi han havde modtaget trusler fra en person ved navn Geele. Men det er vist et almindelig navn i de Somalia

    Kommentar by Anonym — 8. juni 2021 @ 14:10

  18. Luk røven. Du er en tjener for Mette Frederiksen

    Kommentar by Nielsen — 8. juni 2021 @ 13:00

    Hvordan det, når jeg hader muhamedanere og ikke vil dele Danmark med muslimerne?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 8. juni 2021 @ 14:13

  19. Hvorfor har vi ikke lige så handlekraftige unge mennesker i Danmark

    Var det ikke noget for GI eller PGL?!?

    Det var en bevidst handling, da en 20-årig mand søndag i Canada kørte over fortovskanten i sin pickup og dræbte fire ud af fem medlemmer af en muslimsk familie ved at køre dem ned.

    Det mener canadisk politi, som mandag på et pressemøde oplyser, at manden bliver sigtet for drab og forsøg på drab.

    Det udelukkes heller ikke at sigte ham for terrorisme.

    – Der er bevis for, at dette var en planlagt, overlagt handling, og vi tror, at familien var udset på grund af deres muslimske tro, siger kriminalinspektør Paul Waight på et pressemøde.

    Påkørslen skete søndag lokal tid i byen London i delstaten Ontario, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 8. juni 2021 @ 14:16

  20. Danmark har trukket sig ud af operation Gallant Phoenix, en amerikansk ledet efterretningsoperation, hvor der blev indsamlet beviser mod IS krigere!
    Gad vide hvorfor vi har trukket os ud?

    Kommentar by Den Nervøse — 8. juni 2021 @ 14:21

  21. I næsten tre år har Danmark i al hemmelighed deltaget i en mørklagt og amerikansk-ledet mission i Mellemøsten, hvor efterretningstjenester fra op mod 30 nationer bl.a. har indsamlet beviser mod fremmedkrigere. Om få uger trækker Danmark sig ud, og Forsvarsministeriet ønsker ikke at fortælle hvorfor.

    Det er for at beskytte muslimer i Danmark, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 8. juni 2021 @ 14:25

  22. Mennesket er stærkt familiært og etnocentrisk. Multikulturen er ligeså naturlig for mennesket som kommunisme som også var en utopisk sekulær religion for venstrefløjen og de intellektuelle. Det kommer aldrig til, at virke af samme årsag som kommunismen slog fejl,- den menneskelige natur. Et stærkt fremmede menneske som er afrikaner er for europæerne og vi for ham skulle aldrig have haft et juridisk grundlag for ophold i Europa. En stat, som bringer mennesker som er så stærkt fremmede for hinanden sammen kan kun være et tyranni.

    Kommentar by CCC — 8. juni 2021 @ 14:28

  23. For en muhammedaner er det ikke muligt at reflektere over egen handling, for det har han aldrig lært hjemmefra.
    Derfor er det heller ikke muligt for Ham/Hende at angre sine handlinger.

    Derfor er rettro muhammedanere så farlige for os alle andre.
    De har aldrig lært moralsk opførsel, for når koranen ikke fortæller om det,- så eksisterer det ikke!!! Kun selvopholdelsesdriften får dem til at kende loven, den danske. Alt andet der kommer ud af deres munde er Taqija.

    Kommentar by liz. — 8. juni 2021 @ 15:41

  24. Efter Muhammeds død i 632 opstod islam som en verdensreligion og som grundlag for et verdensimperium, kalifatet. Sådan står der i hvert fald i historiebøgerne. Inden for forskningen har man imidlertid længe vidst, at der i al fald er et meget alvorligt problem ved islams grundlæggende historie: Der er ingen kilder fra 600-tallet, der kan bekræfte den. Alle beretningerne om Muhammed fra Mekka, om åbenbaringen af Koranen, om de første kaliffer og om den muslimske erobringskrig stammer fra en langt senere tid. Kort sagt: Først 200 år efter Muhammeds død ved man pludselig, hvordan han klippede sit skæg, hvordan han modtog åbenbaringer fra ærkeenglen Gabriel og hvordan han bad om en tandstikker på sit dødsleje.

    Det er god skik at lade de ældste kilder få fortrin. Men hvad sker der egentlig, hvis vi ser bort fra de yngste kilder og lader de ældste tale? Et forskningsinitiativ med udspring i Tyskland har siden årtusindskiftet tegnet konturerne af en helt ny historie om islam. Måske begyndte det hele slet ikke med en profet, hvis lære blev grundlaget for et imperium? Måske begyndte det med et imperium, hvis ledende mænd søgte en profet?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 8. juni 2021 @ 15:45

  25. DET MED KONVENTIONERNE ER BARE EN DUM OG DÅRLIG UNDSKYLDNING, som især Marianne Jelved og andre indskrænkede feltmadrasser og godhedstosser i det radikale parti benytter sig af. Snik-snak og ævl om at være på kant med konventionerne var i årevis Jelveds store trumf kort fordi ingen journalister spurgte nærmere ind til hvad kællingen mente.

    De gamle partier og de røde journalister er fast besluttet at gøre kål på Danmark og danskerne. Mange lande ignorerer disse konventioner som er totalt forældede og meningsløse. Men for R, EL og SF osv. er det gamle forvrøvlede sludder noget højhelligt sludder. For dem er kommunistisk ideologi og masseindvandring vigtigere end alt andet.

    Til helvede med det danske folks kultur, liv, frihed og sikkerhed. Det er den politik disse dødsengle og hovedløse høns går ind for med religiøs fanatisme. De stopper ikke før Danmark er et nyt Sverige, et nyt Afrika, en ny ørken og jungle.

    Kommentar by BENT A — 8. juni 2021 @ 15:45

  26. Terrorister der er kommet ud af fængslet, bør naturligvis interneres i en arbejdslejr med hårdt arbejde, indtil de frivilligt forlader Danmark.

    (15.45 var svar til den nervøse kl. 12.57)

    Kommentar by BENT A — 8. juni 2021 @ 15:49

  27. Terrorister, der har forøvet personfarlig kriminalitet, bør forblive i fængsel, indtil udvisningen effektueres.

    Alt andet er suicidal blødsødenhed.

    Kommentar by Gustav Jensen — 8. juni 2021 @ 16:21

  28. Netop suicidal blødsødenhed er spidskompetence hos den radigale, (u)danske -*dommerstand samt hos asocialdemokratiet.

    *hvem satan i helvede har nogensinde godkendt pakistanske Mohammad Ahsan som dommerfuldmægtig i Højesteret, når hans bror har svindlet i Danmark for 50.000.000,00 kroner, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 8. juni 2021 @ 16:49

  29. Der må have været væmligboere til stede, siden den kanadiske patriot blev pågrebet.
    Fire pr Pick-Up er dog håbløst ineffektivt, især hvis føreren bliver sat ud af spillet.

    Kommentar by Træt — 8. juni 2021 @ 17:18

  30. Det er ikke hele interviewet. Han siger faktisk nogle flere skræmmende ting. Vil prøve at se om jeg kan finde det.

    Kommentar by kartoffeldansker — 8. juni 2021 @ 17:18

  31. Muslimsk dominansadfærd, nu i det danske sundhedsvæsen under corona:

    Mandag eftermiddag fik Pernille Vermund sig med egne ord en »bizar oplevelse«, da hun blev testet i et af Copenhagen Medicals testcentre.

    Nye Borgerliges formand siger, at hun stod klar til at blive podet i næsen, da poderen spurgte, om det ikke var hende, »der var Pernille?«. Da hun bekræftede, sagde han ifølge hende, at »hun var ond«, og at hun havde »en ond politik«.

    »Det var grænseoverskridende og intimiderende,« siger Pernille Vermund.

    Hun beskriver optrinet i en kommentar på Facebook. Her skriver hun blandt andet, at poderen var »en ung mand med indvandrerbaggrund«.

    Hun skrev også, at hun ikke har et »problem med at debattere politik, men at stå over for en person, der er repræsentant for sundhedsvæsnet og skulle forsvare mig, var godt nok en bizar og intimiderende oplevelse«.

    Hvorfor er poderens etnicitet relevant?

    »Jeg har ingen skrupler ved at sige, hvem jeg talte med, og nu er det jo ofte vores udlændingepolitik, folk slår sig på.«

    Hvorfor kan du ikke acceptere, at han ser anderledes på politik end dig?

    »Jeg har den grundlæggende holdning, at man i mødet med det offentlige skal have lov til at være en anonym patient og ikke en person, andre skal tages stilling til. Det gjorde han, og det var ret ubehageligt, når han nu stod klar til at skulle stikke pinde op i næsen på mig«.

    Hvorfor må han ikke diskutere politik med dig?

    »Jamen, jeg har jo ikke mødt ham på gaden. Jeg har mødt ham i en situation, hvor han står som repræsentant for en offentlig myndighed. Hvis min svoger havde mødt forældrene til børnene i institutionen på samme måde, så var han nok blevet kaldt til samtale eller havde mistet sit job. Det er helt afgørende, at man i mødet med offentlige myndigheder ikke får oplevelsen af, at der bliver politiseret eller taget personligt stilling til den, man er,« forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 8. juni 2021 @ 17:22

  32. Jens Erik A 14:13
    Ved din blæring om brug af tastaturer.
    Jeg ville nok gerne have skrevet noget andet end det jeg gjorde og med ttanke på din kommentar 15:45 vil det nok være på sin plads med en undskyldning.
    Den være hermed overbragt sammen med en mere relevant kommentar.
    “Alle kan væref farlige i den rette sammenhæng. Men det betyder ikke at man er farlig som person,konstant,hele tiden.” -En muslim er farlig konstant hele tiden. Det er faktum. Hvis vi fejler med at få nedkæmpet islam. Og det er der meget der tyder på,vil Danmarkistan inden længe være en realitet. Eller skal jeg sige et kalifat?

    Kommentar by Nielsen — 8. juni 2021 @ 18:20

  33. OT – Victoria, Australien
    PLANNEDILLUSION SPECIAL FEATURE – MAX IGAN – VICTORIA HAS FALLEN
    Bitchute /video/bxUje9HJFf4X/

    Kommentar by Svend — 8. juni 2021 @ 18:31

  34. BENT A, SE HER:

    Spørgsmål ! … I straffesagen mod Nanna Skov Høpfner, forsøger anklager Henrik Uhl Pedersen, at manipulere Østre Landsret og dets dommere?

    https://thepeoplepress.com/2021/06/08/sporgsmal-i-straffesagen-mod-nanna-skov-hopfner-forsoger-anklager-henrik-uhl-pedersen-at-manipulere-ostre-landsret-dommere, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 8. juni 2021 @ 18:42

  35. *hvem satan i helvede har nogensinde godkendt pakistanske Mohammad Ahsan som dommerfuldmægtig i Højesteret, når hans bror har svindlet i Danmark for 50.000.000,00 kroner”

    Det er, hvad der sker, når folketinget snorksover. Og statsstøttede medier er på svindlernes side, så de kan berette om flere skandaler. Britta har vist vejen.

    Og Pernille Vermund har fået endnu en oplevelse til samlingen om forkert placerede muslimer.

    DEMOKRATISKE BLIVER DE ALDRIG.

    Kommentar by tavsen — 8. juni 2021 @ 19:01

  36. Ikke fordi jeg ikke ser muslimer som det problem de er alle steder i verden, men det er bare ikke det vi står overfor nu. De er jo blot en brik i hele det spil, som udfolder sig lige foran øjnene på os, lige i smasken på jer alle sammen

    VI STÅR OVERFOR ET TOTALKORRUPT SAMFUND OG EN GLOBAL VERDENSMAGT BAKKET OP AF ALLE CENTRALBANKERNE, MILITÆRET, EFTERRETNINGSTJENESTERNE, HELE DEN OFFENTLIGE SEKTOR, TELEINDUSTRIEN, HELE DET MILITÆRINDUSTRIELLE KOMPLEKS OSV OSV

    VI HAR SGU IKKE RESSOURCER TIL AT SLÅS MED MUSLIMER NU, VI SKAL HAVE BRAGT STATEN TIL FALD – FATTER I DET IKKE SNART EFTER ½ ÅR MED LOCK DOWNS OVER HELE VERDEN????

    Kommentar by Svend — 8. juni 2021 @ 19:08

  37. ikke ½ år, men 1½år skulle det være

    Kommentar by Svend — 8. juni 2021 @ 19:09

  38. Men In Black-demonstrant slipper for forhøjet coronastraf
    En 21-årig mand er ved Københavns Byret blevet idømt ét års fængsel for at kaste fire fakler mod politiet i forbindelse med en Men In Black-demonstration.

    Han slipper dermed for at modtage en forhøjet straf, selv om lovovertrædelsen har haft noget med pandemien at gøre.

    Tidligere har en 31–årig kvinde modtaget en fordoblet straf fordi lovovertrædelse var sket i forbindelse med pandemien, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 8. juni 2021 @ 19:36

  39. JEA 18.42: NANNA SKOV HØPNERS ANKESAG AFGØRES I MORGEN. DEN SKANDALØSE DOM i byretten på 2 års fængsel bliver forhåbentlig ændret til frifindelse eller lignende.

    At give en dansker 2 års fængsel for at have opfordret til skæg og ballade eller smadring af byen på en “IKKE VOLDELIG MÅDE” er fuldstændig horribelt. En skamplet på retsvæsnet. De måske nok lidt friske ord blev efterfulgt af en opfordring til at man skulle gå fredeligt til værks. Yderligere opfordrede Nanna til at man ikke skulle kaste noget efter politiet.

    Derfor ligner dommen en stor uretfærdighed/ et justitsmord. Men ligegyldigt hvad Nanna har sagt eller ikke sagt, så har hun ikke kastet noget efter politiet. At flere betjente kom lettere til skade fordi ANDRE, nogle bøller, kastede noget på dem, skal Nanna da ikke dømmes for.

    Så var der en Clara som kastede to øldåser. Var de tomme eller fulde? Hvis de var tomme var de nærmest harmløse, og så er dommen på seks måneders fængsel alt for meget. Efter det oplyste var de tomme.

    Hvem er dommerne i byretten? Nogle typer med tvivlsom og svigtende dømmekraft? Det som er foregået i Nannas sag får Danmark til at ligne en mellemting mellem DDR og en sydamerikansk bananstat.

    Kommentar by BENT A — 8. juni 2021 @ 19:37

  40. PS: Nanna og hendes to små børn har allerede i to måneder lidt under indespærringen. Løslades hun ikke i morgen, hundreddobles skandalen. (Hun fik to års fængsel for to “forkerte” ord. Kan det blive mere perverst?)

    Kommentar by BENT A — 8. juni 2021 @ 19:43

  41. TAVSEN 19.01: Hvis en Muhammad Ahsan er indsat som dommer i Højesteret, viser det vel at vores retssystem er i fuld gang med at overgå til fremmed herredømme og sharia-lovgivning….?

    At corona-loven mod tyveri af håndsprit mv. er formuleret så ubehjælpsomt at den er blevet til en gummi-paragraf der kan bruges til alt muligt andet, viser vel hvilke sinker vi har siddende i FT?

    Kommentar by BENT A — 8. juni 2021 @ 19:53

  42. Hvis en pædofil overgrebsmand har udstået sin straf, kan man godt vælge at lade ham passe sit barn. Alle kan jo under de rette omstændigheder komme til at begå overgreb. Det betyder ikke, at man voldtager børn hele tiden.

    (Autentisk MENAPT-logik)

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 8. juni 2021 @ 20:14

  43. Mohamed Geele rejste 1 måned før han forsøgte at myrde Kurt Westergaard, til Somalia, for at hente kone nr 2 herop, kone nr. 1 har han mange børn med. Ja vi har fin kontrol over indvandringen. Det er vist familiesammenføring.

    Kommentar by IES — 8. juni 2021 @ 20:38

  44. @ #42 IES

    Formentlig har han og konerne selv ansvaret for at anmelde flerkoneriet til politiet. Udlændingestyrelsen indberetter og anmelder ikke. Det ved mange indvandrere heldigvis ikke. Endnu.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 8. juni 2021 @ 21:48

  45. Opfordring: Hvis vi skal komme lidt videre her i Danmark, så er alle politisk interesserede NØDT til at vænne sig til at lytte til engelsksprogede udsendelser uden undertekster

    INGEN kan undvære at følge Infowars dagligt

    VI KUNNE jo eventuelt etablere et virtuelt samarbejde mellem en gruppe mennesker, som kan oversætte, undertekste og publicere dansk undertekstede versioner på vores egen kanal på bitchute

    Hvis nogen gider at levere en daglig indsats, og jeg kan skaffe en stor nok gruppe til, at jeg selv synes, det er overkommeligt, så vil jeg godt deltage, eventuelt organisere det, men jeg kan ikke påtage mig opgaven alene ..

    Kommentar by Svend — 8. juni 2021 @ 21:58

  46. Danmark blokerer for bit chute

    https://samnytt.se/danmark-blockerar-bitchute-anklagas-for-att-sprida-straffbar-information-om-corona/, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 8. juni 2021 @ 23:15

  47. TV2: “Vi har også spurgt om han ville acceptere en tegning af profeten Muhammed i dag”

    MG: “Det er ikke noget jeg bestemmer hvad der skal ske med dem. De kan jo tegne og sige lige hvad de vil. Så må den muslimske verden reagere, som de synes er passende”

    Kommentar by kartoffeldansker — 9. juni 2021 @ 02:53

RSS feed for comments on this post.