11. juni 2021

20-årig iraner krænkede 21 teenagepiger, voldtægt: ‘Jeg vil slå dig ihjel, hvis ikke du har sex med mig’

20-årig iraner krænkede 21 teenagepiger på forskellige måder, og blev ved Retten på Frederiksberg idømt 5 års fængsel, samt ‘en advarsel om udvisning’. Han ankede på stedet. Dommen inkluderer blandt andet voldtægter, forsøg på voldtægt og pengeafpresning. En fuldfed multikulturel historie set på EB.dk – 20-årig dømt for stribevis af voldtægter og dødstrusler.

“‘Jeg voldtager din mor og kører hende ned’. ‘Din mormor kommer til at dø i en bilbrand’. ‘Jeg vil slå dig ihjel, hvis ikke du har sex med mig’.

Det er blot nogle af de mange trusler, som en 20-årig mand af iransk herkomst torsdag er dømt for ved Retten på Frederiksberg. … Truslerne gik ud over 21 piger i alderen 13-18 år. Målet med truslerne var forskellige. Nogle af pigerne skulle sende ham penge, andre nøgenbilleder, og andre igen skulle have sex med ham.

Men de fleste af truslerne var dødstrusler imod enten pigerne eller deres familie. Truslerne faldt hovedsageligt via det sociale medie Snapchat fra en profil.

‘Du kommer ikke levende ud af mine hænder din klamme luder!!’, lyder en af de mange beskeder.”

Oploadet Kl. 02:06 af Kim Møller — Direkte link63 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/119720/trackback

63 Comments »

  1. Så slipper han da i det mindste for at få en bøde, han aldrig betaler, for at overtræde sin meldepligt på “tålt”/betalt ophold efter endt afsoning, fordi vi alligevel ikke vil være bekendt at udvise udviste udlændinge.

    1. dom – Advarsel om udvisning
    2. dom – Advarsel om udvisning
    3. dom – Advarsel om udvisning
    4. dom – Advarsel om udvisning
    5. dom – Advarsel om udvisning
    6. dom – Udvisning => Tålt ophold
    7. dom – Udvisning => Tålt ophold
    8. dom – Udvisning => Tålt ophold
    9. dom – Udvisning => Tålt ophold
    10. dom – Udvisning => Tålt ophold
    11. dom – Udvisning => Tålt ophold
    12. dom – Udvisning => Tålt ophold
    13. dom – Udvisning => Tålt ophold
    14. dom – Udvisning => Tålt ophold
    15. dom – Udvisning => Tålt ophold
    16. dom – Udvisning => Tålt ophold
    Dør naturligt i velfærd og bliver begravet i Danmark.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 11. juni 2021 @ 04:13

  2. 9 ud af 10 “iranere” i Danmark er kurdere. 10 ud af 10 dømte “iranere” i Danmark er kurdere. Just another pædomigrant. Dit barn næste gang?

    Kommentar by Syrienblog — 11. juni 2021 @ 04:17

  3. En primat gør det en primat skal gøre….indfange hunner, stjæle og myrde.

    Kommentar by Jp — 11. juni 2021 @ 06:17

  4. Jamen sikken da scoringsreplikker!

    Kommentar by Islamarebad — 11. juni 2021 @ 06:24

  5. ER DET IKKE UTROLIGT OG FANTASTISK???

    ALLE, gentager ALLE, de gamle partier går ind for masseindvandring og multi-kulti.

    Hundredvis af danskere er blevet slået ihjel eller til invalider af “berigerne”, og regnes skæbner med som indirekte er blevet knust/ødelagt/ forkrøblet af nedskæringer og besparelser, velfærds- og sundhedsforringelser og grov diskrimination m.m., taler vi om tusindvis af danskere.

    Men de gamle partier og de fleste journalister er ligeglade. Er det ikke utroligt??

    Og millioner af danskeres økonomi, familieliv, tryghed og personlige frihed er blevet forringet af sinkernes og tossernes højborg.

    De gamle partier tager danskernes penge, land, boliger, jobs, rettigheder og meget mere fra dem. Deres politik frarøver danskerne livsglæde, sikkerhed og fremtidsmuligheder. Stadig flere værdier foræres væk til invasorerne og evighedsturisterne.

    Og vælgerne bliver ved med at stemme på dem som svigter, snyder og forråder dem.

    Danmark er blevet et utroligt samfund.

    Kommentar by BENT A — 11. juni 2021 @ 07:23

  6. DANMARKS RADIO ER OGSÅ ET UTROLIGT FORETAGENDE ELLER MINI-SAMFUND.

    DR er fuldstændig overbefolket med kommunist-kvinder, kvindesagskvinder og fanatiske aktivister. De dominerer hele sendefladen.

    Døgnet rundt, året rundt, handler det om berigende indvandring, om corona, coronapas og Brostrøm, om den frygtelige co2 trussel, om den faldende kriminalitet……… om danske mænds fejl og mangler og grove undertrykkelse af danske kvinder ved julefrokoster og andre lejligheder.

    Og i utallige udsendelser påstås det at der er en katastrofal mangel på ligestilling og kvoter. Det i et land hvor en kvinde er dronning, en kvinde er statsminister, en kvinde får 4 millioner kr. i årsløn for at være radio-kvinde, hvor kvinder er tildelt titusindvis af fede jobs, privillegier og særlige fordele og rettigheder, og hvor mænd i vidt omfang hånes, sjofles og nedgøres af diverse styrelser og bureaukratier.

    Igen og igen føres enhedslistens Rosa Lund, de Radikales Sofie Carsten og SFs Pia Olsen Dyhr frem som var de Christiansborgs allerklogeste kvinder. Andre gange er det frådende aktivister på stribe.

    De virkelige problemer i vores land forties, bortforklares eller bagatelliseres.

    At danskerne nu er 3. eller 5. rangs borgere i deres eget land har aldrig været et emne for DR.

    I DR er en institution uden visdom, uden fornuft, uden retfærdighedssans, uden moral og uden fremsynet tænksomhed.

    Kommentar by BENT A — 11. juni 2021 @ 07:56

  7. DR er en institution uden visdom, uden …….

    Kommentar by BENT A — 11. juni 2021 @ 07:59

  8. LIGE ENDNU EN UTROLIG TING:

    Den danske retsstat/ retsvæsnet er nu blevet opdelt i to forskellige dele: Den ene halvdel tager sig af behandlingen af danskere som har gjort noget forkert. Her går man hårdt til værks, og slår ofte hårdt ned med en tung hammer. (Nanna Skov Høpner nåede vist at være buret inde i flere måneder for et par ord der ikke var politisk korrekte)

    Så er der det andet retssystem som tager sig af indvandrernes kriminalitet. Her handler det om venlige, milde, tilgivende og næstekærlige domme. Som da en indvandrer fik en smule café ophold eller lignende i 22-23 dage, for med vanvidskørsel at have dræbt en ung dansk kvinde da hun gik i en fodgængerovergang.

    Ægte humanisme var her i højsædet eller dommersædet. Eller hvad?

    Kommentar by BENT A — 11. juni 2021 @ 08:12

  9. Sådanne typer må vi med den nuværende politik nok vende os til…

    Kommentar by Michael Unna — 11. juni 2021 @ 09:08

  10. Det er måske meget godt at han blev stoppet. På den anden side er unge piger og kvinder en befolkningsgruppe, som virkelig trænger til kulturberigelse. Kig på Sverige.

    Det her med at tillade stor indvandring fra mellemøsten og Afrika er ikke et SoMe-realityshow, hvor vinderen er den der kan præsentere sig selv som værende allermest antiracist. Det er ikke en leg. Det er alvor. Det får konsekvenser.

    Kommentar by BE — 11. juni 2021 @ 09:17

  11. Sølle fucking fem år.. og det er sket efter tyve år med DF i folketinget.. demokratiet er en joke.

    Kommentar by Realisten — 11. juni 2021 @ 10:04

  12. ER DR DANMARKS VIRKELIGE REGERING?

    Er politikerne bange for DR? Bange for at de ikke får lov til at sige noget i radioens eller DR-TVs udsendelser, hvis de mener noget forkert? Hvorfor finder partierne sig i at røde Rosa Lund, røde Sofie Carsten og hysteriske co2-aktivister og mandsfjendske metoo-feminister favoriseres? Hvorfor ødsler partierne milliarder af kroner væk på DR som ønsker at nedlægge og afskaffe Danmark? Hvorfor får en DR-kvinde en årsløn på fire millioner?

    Kommentar by BENT A — 11. juni 2021 @ 10:35

  13. Nogen må holde DR, TV2 inkl. News op på at de aldrig eller næsten aldrig fortæller disse historier. Det er medier, som er skatteyder financierer og alligevel tillader de sig at være ualmindelige arrogante overfor dem betaler gildet! De tillader sig faktisk at udskamme de mennesker og misinformerer de mennesker de er skabt til at servicerer! Det kan de kun fordi de ikke er afhængige af at folk selv vælger at betale for at se og hører dem! Det ville nok være den rigtige løsning, privatiserer DR og TV2 og så må folk vælge dem til eller fra. Som det er nu er journalistikken tendentiøs!

    Kommentar by Den Nervøse — 11. juni 2021 @ 11:29

  14. Al den kriminalitet, som bliver begået af de fremmede kunne være forhindret ved ALDRIG at have lukket dem (eller deres forældre) ind i Danmark.

    Men det er åbenbart vigtigere for politikerne, at vi har fremmede her i landet end at danskerne kan leve trygt i vores eget land.

    Kommentar by Peter Nielsen — 11. juni 2021 @ 12:23

  15. *Peter Nielsen 12:23
    Ja så kort kan det siges, men husk vi har kun de politikere vi har fordi folk stemmer på dem!

    Kommentar by Den Nervøse — 11. juni 2021 @ 12:32

  16. Det er jo det, som majoritetsstemmen i Danmark bliver ved med at sætte sit kryds ved, så det er vel formodentligt også sådan de vil have det.

    Alt det der snak om ligestilling og kvinder som “historisk undertrykte” betyder ikke en skid, når deres egne stemme mønster så himmelråbende åbenlyst indikerer det stik modsatte standpunkt:

    At sex med bad boys er det der virkeligt sætter gang i lysterne, især hvis det krydres med trusler på livet, både mod en selv og familie og venner.

    Bagefter kan man så begynde at jamre over ‘hvor forfærdeligt det var’, i sikker forvisning om, at det resterende samfund ikke på noget tidspunkt stiller spørgsmål ved ens personlige ansvar i sagen, nøjagtigt som den kulturelle gynocentrisme dikterer det.

    Og, nej, jeg forsvarer ikke indavlets handlinger, men man kan sgu også gøre det for nemt for dem, og indtil videre er dét det eneste jeg har set.

    Kommentar by Kimski — 11. juni 2021 @ 13:22

  17. Dommeren har virkelig skruet bissen på, “en advarsel om udvisning”.
    Jeg forstår godt at den utilpassede muslimske medborger anker til Landsretten, hvor er mere sympatisk dommer straks vil nedsætte fængselsstraffen og helt fjerne advarslen om udvisning.

    Kommentar by bjarne binee — 11. juni 2021 @ 13:40

  18. HVOR ER DE HENNE
    Kvinfo og alle de krænkelsesparate kvinder i folketinget? Ingen medsøsterlig sympati? Snarere tværtimod

    Kommentar by tavsen — 11. juni 2021 @ 13:54

  19. *tavsen 13:54
    Ja hvor er de henne? Hvor er alle feministerne? Hvor er Pernille Skipper og Rosa Lund? Hvor er Sofie Carsten Nielsen, Hvor er Kvinfo, Hvor er fagforeningerne? Hvor er alle de krænkede? Hvor er hele venstrefløjens søstersolidaritet? Nå ja, det er jo ikke en hvid mand, der er voldtægtsmanden, det er en indvandre! Og ham er det jo synd for, og ham skal vi være solidariske med, han trænger sikkert også til et kram! Og så kan han jo stille sig op i krammekøen sammen med alle IS terroristerne!
    Vorherre bevares!

    Kommentar by Den Nervøse — 11. juni 2021 @ 14:14

  20. Kommentar by Syrienblog — 11. juni 2021 @ 04:17

    Interessant. Generelt må siges, at rigtige iranere (fra Iran/Persien) er et langt langt mere civiliseret folkefærd end beduinerne/araberne.

    Kommentar by Thomas M. — 11. juni 2021 @ 14:41

  21. Islam.

    Kommentar by Bastardo — 11. juni 2021 @ 15:14

  22. Loven er for slap.
    Alle der har fået en “advarsel” om udvisning, skal udvises. Sagerne skal tages op igen.
    Og udvisning er for altid.
    De skal ud af Danmark; hvor de tager hen er deres egen sag, men de skal ikke være her og de skal ikke komme tilbage.
    De skal låses inde til de selv skrider, ingen holder på dem men de skal ikke kunne gå frit omkring- det er en fornærmelse mod deres ofre.

    Kommentar by Hul igennem? — 11. juni 2021 @ 15:29

  23. #14 Vi har de politikere, mafiaen stillede op, der var kun dem at vælge i mellem, så vi har ikke altid stemt på dem…

    Kommentar by Hul igennem? — 11. juni 2021 @ 15:31

  24. Når domstolene ikke dømmer udvisning, betyder det at der er en masse gengangere; så forsvarsadvokater og dommere bliver aldrig arbejdsløse.

    Kommentar by Rinus — 11. juni 2021 @ 15:33

  25. Hvor mon Rasmus Stoklund’s twitter fordømmelse bliver ?

    Kommentar by Bjarne Jensen — 11. juni 2021 @ 15:40

  26. Hvor mon Rasmus Stoklund’s twitter fordømmelse bliver af??

    Undskyld – fik ikke lige det hele med :-)

    Kommentar by Bjarne Jensen — 11. juni 2021 @ 15:42

  27. Er det en muslim?

    Ja, det er i dette tilfælde også en muslim. Og nu en dømt muslim.

    Men er dommen nu også retfærdig? Hvilken dom havde han fået ved Retten i Fallujah?

    RETTEN PÅ FREDERIKSBERG: Helmi Mossa Hameed er idømt seks års fængsel og frakendes førerretten for bestandigt i sagen, hvor han blandt andet er tiltalt for at have kørt en femårig pige ihjel på Peter Bangs Vej i København i oktober sidste år.

    Sådan lyder dommen fra en enig domsmandsret i Retten på Frederiksberg, der netop er blevet afsagt.

    Retten mener, at der var tale om uagtsomt manddrab under særligt skærpende omstændigheder, da han påkørte den femårige pige, og lægger til grund, at han tog lattergas på påkørslen.

    Helmi Mossa Hameed kiggede på retsformanden, da han afsagde dommen, og virkede noget påvirket over dommen.

    I stilheden, før retten blev sat, kunne man høre moren til den femårige pige komme med stille hulk, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 11. juni 2021 @ 15:43

  28. DER ER MANGE GODE OG FROMME ØNSKER MED I DENNE STRIBE. Men ingen politikere lytter.

    Tværtimod ansættes muslimer og islamister i stigende omfang på hospitalerne, i retsvæsnet, i fængselsvæsnet, politiet, i hæren og i hjemmeværnet.

    Politikerne opstiller ord-kulisser hver gang de er i medierne. Bag disse ord-kulisser skjuler de deres virkelige, tåbelige og ondsindede hensigter.

    Kommentar by BENT A — 11. juni 2021 @ 15:55

  29. # JEA 15.43: Dommen bliver jo appelleret. Og i den nye dom bliver det ikke en skærpende, men en formildende omstændighed at han var påvirket af lattergas eller stoffer. (og retten i Frederiksberg glemte vist at han som “beriger” har krav på en megastor straf-rabat!)

    Og hvorfor skal han have en lidt hård straf, når dem som med vanvidskørsel overfor rødt dræbte to unge danske kvinder i Brabrand ved Århus, slap med små hygge-jobs i kort tid, få timer, i en café eller lignende??

    Kommentar by BENT A — 11. juni 2021 @ 16:04

  30. @ Realisten — 11. juni 2021 @ 10:04

    Yup, og det inkluderer flere andre forbrydelser han har begået!

    Kommentar by Santor — 11. juni 2021 @ 16:29

  31. Den Nervøse — 11. juni 2021 @ 12:32 skrev:

    “Ja så kort kan det siges, men husk vi har kun de politikere vi har fordi folk stemmer på dem!”

    Ja, det er er i sidste ende vælgerne, som bærer ansvaret, men vælgerne er dog også en slags “ofre” for årtiers massive “hjernevask” fra anti-hvide medier, debattører, meningsdannere, eksperter etc.

    Kommentar by Peter Nielsen — 11. juni 2021 @ 16:44

  32. Jojo, herr lærer, her går det godt.

    I USA udnævnes for første gang nogensinde en muslim som føderal District Court Judge, hvad der svarer lidt til en landsdommer i Danmark.

    The Senate voted 81-16 Thursday to confirm Zahid Quraishi as a U.S. district judge for the District of New Jersey, making him the first Muslim American federal judge in the country’s 244-year history.

    Quraishi will be “the first Muslim American to serve as an Article III judge in our history,” Senate Majority Leader Chuck Schumer, D-N.Y., said on the Senate floor before the vote.

    Quraishi, the son of Pakistani immigrants, was born in New York City and raised in New Jersey, where he earned his law degree from Rutgers Law School. He joined a law firm in 2001 but enlisted in the military after the terrorist attacks of Sept. 11, 2001, forbyd islam i jura og forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 11. juni 2021 @ 17:20

  33. “og kører hende ned”

    Sandelig er han bevidst om mordvåbenet, en bil. Prøv at google Bevidst påkørsel

    Kommentar by tavsen — 11. juni 2021 @ 17:21

  34. Iraneren gør, ligesom de andre muslimer i Danmark; det som er socialt acceptabelt i deres islamiske hjemlande.
    Hvorfra skulle en iraner vide, hvad som er socialt acceptabelt i Danmark?
    Han gider jo ikke selv finde ud af det, ved at spørge og undersøge sagen.
    Selv om han finder de sociale koder for Danmark, er han forhindret i at følge danske normer og skikke; det forhindres han i af sin muslimske klan.
    Danskere som emigrerer til meget fremmede lande, kender sædvanligvis heller ikke reglerne for social omgang med “de indfødte”, men de lærer gerne og hurtigt.

    Problemet med islam er, at islams kultur er så primitiv og dyrisk,
    at der ingen mulighed er for en smertefri overgang til vestlig kultur.
    Ingen er vel så åndssvage, at de lukker sjakaler ind i en kennel med pudler – undtagen naturligvis de debile svenskere med deres tåbelige “alle människer har samme värde”. Det mest psykoinfantile vås, der konstant er blevet kastet op af MSM.

    Kommentar by Gustav Jensen — 11. juni 2021 @ 17:47

  35. Det er simpelthen ufatteligt – uanset om man er juridisk uddannet eller et “almindeligt” menneske – at det synderegister kun kan give “advarsel om udvisning”…
    Nogen der kan fortælle hvad der er retten´s argument for denne milde dom..?
    Det må da være en sag for kompetente politikere (NB) at få strammet op på sagerne således at et sådant synderegister i alle tilfælde giver udvisning for altid.
    Derudover har det altid undret mig hvorfor vi skal føde i fængslet i xx antal år i stedet for at udvise her og nu..??

    Kommentar by frank mathiesen — 11. juni 2021 @ 18:03

  36. # FRANK MATHIESEN, 18.03: Ja, det er ufatteligt hvad der foregår. Men for normale mennesker er der ikke noget at forstå, for vanvid kan ikke “forstås”. Man må nøjes med at konstatere at der er tale om vanvid, idioti, gak gak humanisme, massiv dumhed etc. Og man må nøjes med hvad verdenshistorien lærer os om kommunisme, nazisme, islamisme, fascisme og feminisme.

    Det er bevægelser som erfaringsmæssigt altid ender i hjernevask, gangstervælde, idioti, ondskab, terror og massedød.

    Hvis du bliver angrebet af en flok bøller eller vilde dyr, har du heller ikke brug for at forstå dem. Du har brug for at forsvare dig.

    Læs om kommunisternes, nazisternes og islamisternes ideologi, løgnepropaganda og organiserede/ systematiske ondskab og undergravning af samfund. Læs “Why women destroy families, nations and civilizations”. Læs alle netaviserne. Tilsammen giver de et klart svar.

    Kommentar by BENT A — 11. juni 2021 @ 19:21

  37. PS: En som er virkelig dygtig til at forklare hvilken forrykt tid vi er kommet ind i, er jp Jalving. Han spidder tåberne fra de radikale, enhedslisten og alternativet etc. Det er let for ham, for Jalving er som et mægtigt geni overfor bittesmå åndelige dværge. Han er et eksempel på en journalist som er både begavet og hæderlig.

    Kommentar by BENT A — 11. juni 2021 @ 19:37

  38. Var det ham som kørte en yngre mor med barn ihjel op ad en husmur på Peter Bangsvej?
    Men tusinde tak socialdemokrati og radikale (venstre). Nåh ja og Pelle Voigt med flere.

    Kommentar by Nielsen — 11. juni 2021 @ 21:30

  39. Bent A skulle ansættes som taleskriver for et fornuftigt politisk parti.

    Kommentar by Thomas M. — 11. juni 2021 @ 21:32

  40. Ekko Bent burde starte sin egen blog..

    Kommentar by anno — 12. juni 2021 @ 00:39

  41. Det hele er helt ligegyldigt. De bygger alle byer om til kz-lejre, og hvis du ikke forstår det, så bare glem det igen

    Kommentar by Svend — 12. juni 2021 @ 04:41

  42. Hvad i vælger at ignorere, selvom vi er i året 2021:

    UN Agenda 2030 By Rosa Koire – Must Watch
    YT hash: watch?v=kln84BjHIl4

    Kommentar by Svend — 12. juni 2021 @ 05:31

  43. (https://youtu.be/kln84BjHIl4)

    Kommentar by Svend — 12. juni 2021 @ 05:32

  44. Jo flere gange du lytter til engelsk uden anden hjælp end din hjerne og dine følelser, jo bedre bliver du til at determinere det præcise indhold, hvilket du også selv vil observere

    En god ide er at slå alle ord op, som du bemærker at kende , men ikke at genkende meningen af

    Kommentar by Svend — 12. juni 2021 @ 05:41

  45. Vil lige tilføje, at det har intet med engelsk at gøre, det afgørende er dem der ignorerer og vælger at tro at konsekvenserne også vil ignorere dem

    Kommentar by Svend — 12. juni 2021 @ 06:32

  46. Så kan han jo få et job hos Claus Meyer i et af hans mange fupfirmaer.

    Kommentar by Axl — 12. juni 2021 @ 08:26

  47. Man har et kæmpeansvar som forældre ifht opdragelsen af sine piger. De skal forstå, at man aldrig indleder sig med det segment.

    Alt for mange lader deres unger rende uoplyste rundt. Og ikke forholde sig til, at det Danmark de selv var unge i for 20-30 år siden er væk.

    Derfor skal han selvfølgelig alligevel ud af Danmark uden returret . Og hele familien med. Jeg er ikke ude på at nedgøre ofrene, men vil gerne hjælpe med den nødvendige forebyggelse her og nu.

    Kommentar by Uno — 12. juni 2021 @ 09:00

  48. Den kloge tager altid bestik af situationens “worst case” udfald, eller hvad hr. Møller fra APM kaldte “at udvise rettidig omhu”.
    Den dumme er altid i sine mest primitive dyriske følelser vold, parat til at overgive sig til tilfredstillelse af de umiddelbare behov og stemninger.
    Som de ‘dumme’ siger: If you can’t beat them, rip them.

    Kommentar by Gustav Jensen — 12. juni 2021 @ 09:37

  49. »Mit navn Saleh Martin Østergaard, og jeg er 25 år. Jeg har ændret mit efternavn fra Fallaha til Østergaard, fordi jeg mener, at mit gamle arabiske navn ikke længere repræsenterer min personlighed. Jeg føler, at en del af mig er blevet meget dansk. Jeg valgte Østergaard, fordi mit gamle arabiske navn betyder noget med gård, og fordi jeg kommer fra Østen. På den måde synes jeg, at navnet indrammer mig ret godt.«

    »Jeg er fysioterapeutstuderende på sjette semester. Jeg er også studentermedhjælper og træningsvejleder i en privatklinik i Allerød. Jeg er tidligere triatlet og var på det syriske landshold. Jeg bor på Grønjordskollegiet i København med min kæreste Josefine.«

    Du kan tage araberen ud af Arabien, men du kan ikke tage Arabien ud af araberen, held og lykke til Josefine, der risikerer en flyve ud ad vinduet eller fra den nærmeste altan, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 12. juni 2021 @ 09:50

  50. flyvetur

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 12. juni 2021 @ 09:51

  51. Ja hvor er de henne?

    fædrene og brødrene

    flammen og citronen

    Kommentar by jesper — 12. juni 2021 @ 09:59

  52. OT – Danmarks “ytringsfrihed” / Canada / Pakistan / Tony Blair
    Sanity 4 Sweden
    https://youtu.be/97RD4yDHHzE

    Kommentar by Svend — 12. juni 2021 @ 14:14

  53. OT: DET NÆSTEN PENGELØSE SAMFUND KAN VÆRE PÅ VEJ.

    EU har nu meddelt Danmark at fremover må danskerne ikke betale noget kontant, hvis det koster mere end 20.000 kr. Grænsen har hidtil været 50.000 kr. Næste loft kan blive f.eks. 7000 kr. Og derefter 2500 kr. osv. Til sidst kan det blive forbudt at betale nogetsomhelst med kontanter. Alt undtagen betalingskort kan blive forbudt. Eller alle mønter og sedler afskaffes. Det vil betyde at STATEN kan overvåge borgerne ligeså grundigt og totalitært som i Kina eller Nordkorea.

    OVERVÅGNINGSSTATEN har allerede meldt sin ankomst hvad tips og oddset angår. Her er loftet 0 kr. Du kan ikke spille for bare 1, 10 eller 20 kr., uden først at have oplyst navn, adresse, cpr.nr, alder, udseende (foto), bankkonto samt have underskrevet en erklæring om at du ikke agter at snyde Danske Spil A/S. (som ikke skriver under på at de ikke vil snyde dig)

    Kommentar by BENT A — 12. juni 2021 @ 14:33

  54. 14:33 Køb guld eller sølvmønter, du kan også købe pirate chain eller monero eller lave papirpunge med dine satoshis, så har du kontanter. Du kan også bytte med noget andet

    Kommentar by Svend — 12. juni 2021 @ 14:45

  55. 14:45 Det med satoshi er vrøvl, man kan ikke bruge bitcoins i stedet for kontanter, hvis man ønsker anonymitet

    Kommentar by Svend — 12. juni 2021 @ 14:50

  56. OT: VACCINE-ALARM………………VACCINE-ALARM ………………VACCINE-ALARM !!!!!!!!!!!!

    Tucker Carlson og hodja fortæller nu om israelske erfaringer med Pfizer vaccinen til børn og unge mennesker. Der er tale om yderst skadelige og farlige bivirkninger og adskellige er døde kort tid efter vaccinationen.

    Hvorfor skjuler MSM at der findes ufarlig, billig, effektiv og hurtigt virkende medicin der langt hen ad vejen kan erstatte vaccinerne…..?

    Kommentar by BENT A — 12. juni 2021 @ 17:04

  57. DEBATTEN er gået i stå. Er det vejret eller trænger vi bare til et nyt debatemne?

    Kommentar by BENT A — 12. juni 2021 @ 23:58

  58. “Britisk og fransk kystbevogtning fungerer som taxa-service for invasorerne”. Indstrømningen til England og Europa er ved at antage APOKALYPTISKE DIMENSIONER!!

    Kommentar by BENT A — 13. juni 2021 @ 00:12

  59. EN LISTE LIGE SÅ UHYGGELIG som listen over forbrydelser i foregående blog:

    “Befolkningsudskiftningen skrider planmæssigt frem”

    “Illusinsfabrikken på Christiansborg”

    “DI støtter falsk grøn markedsføring”

    Solens varierende udstråling, ikke co2, bestemmer om vi er på vej mod istid eller sommervejr. Klimahysteriet bygger på vås, snik-snak og kvarte sandheder.

    “Søren Pind lyver for sin søn”

    “Min grundlovstale 5. juni 2021”

    “Frontex evner ikke at løse sin kerneopgave”

    Guerilla-krig, vold og mord i Malmø og den humanistiske stormagt Sverige

    The strange Death of Europe

    Kalergi-planen og Marokko-traktaten

    EU, FN, DR og godhedsindustrierne er ulve i fåreklæder

    Kommentar by BENT A — 13. juni 2021 @ 02:01

  60. PS: Noget som også er grotesk og uhyggeligt er sagerne mod Nanna Skov Høpner, Lars Andersen, Inger Støjberg mfl. ……………..samt sagerne med en smule samfundstjeneste for at dræbe danske kvinder i fodgængerfelter med decideret vanvidskørsel.

    Nanna nåede at være indespærret i fem måneder for praktisk taget ingenting. Hvad er der galt med Kbhvns byret? Og hvordan kan man få to måneders fængsel for ikke at være kommet hurtigt nok væk fra en demonstration? (når trafikmord i fodgængerovergange kun koster få timers arbejde i en café)

    Kommentar by BENT A — 13. juni 2021 @ 02:22

  61. >02:22 Bent A
    Galt med kbh byret er blandt andet at dommere adlyder politi og politikere og sjældent skelner til grundloven,politiet og politikerne adlyder sjovnalisterne,som adlyder medieejerne,som adlyder nationalbanken summa summarum danskere er onde flygtninge og indvandrere er gode. Fyld selv hullerne ud. Du plejer ikke at mangle ord.

    Kommentar by Nielsen — 13. juni 2021 @ 07:42

  62. Er der noget at sige til, at rigtige danskere er – forbeholdne – overfor muhamedanerne? Bruger et neutralt ord for ikke at skrive noget kraftigere jeg vil måske fortryde!

    Kommentar by Asger Brøgger — 13. juni 2021 @ 09:04

  63. Asger Brøgger — 13. juni 2021 @ 09:04:

    Man kan roligt sige, at jeg er “forbeholden” overfor både ikke-vestlig indvandring og ikke mindst de politikere, som har tilladt det og stadig tillader det.

    Kommentar by Peter Nielsen — 13. juni 2021 @ 15:50

RSS feed for comments on this post.