13. juni 2021

UEFA, der forbyder politisk propaganda: ‘Urge spectators to show respect for players taking the knee’

Jeg er ikke vild med fodbold-millionærer, der underkaster sig sorte kamporganisationer i anti-racismens navn, men det varmer alligevel mit hjerte at se de rød/hvide farver overalt i bybilledet. Det ændrer ikke på demografiske realiteter, men er trods alt en start. Uden et nationalt fællesskaber der intet at bevare. En ven har sendt mig billeder taget i København i går. UEFA spiller på to heste. Intet nyt her.

(Østerbro, København, 13. juni 2021; Fotos: Tilsendt)

“UEFA has said it supports players in taking a knee and has urged fans to support teams in doing so.

‘UEFA has a zero-tolerance against racism and any player who wants to demand equality amongst human beings by taking the knee will be allowed to do so,’ a spokesperson told Euronews. ‘We urge spectators to show respect for teams and players taking the knee.’ (Euronews, 11. juni 2021)

Oploadet Kl. 18:04 af Kim Møller — Direkte link30 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/119741/trackback

30 Comments »

  1. Fodbold har en anden kommentator (blogger som Bent A kalder sådanne) sagt alt om.

    Kommentar by Nielsen — 13. juni 2021 @ 18:51

  2. Ih du godeste en forbudstavle. Skal vi overgå Forbuds Sverige?

    Men berigelsen islam har sat sine tydelige spor. FRED I VOR TID

    Kommentar by tavsen — 13. juni 2021 @ 19:01

  3. Jeg er vild med symbolet Face covering
    Det må betyde burka forbudt

    Kommentar by k. m. — 13. juni 2021 @ 19:27

  4. Lad østersøen brede sig over alle bredder og opsluge København,så at enhver fremmedflygtningindvandrerimmigrant drukner og aldrig igen kommer op til overfladen.

    Kommentar by Nielsen — 13. juni 2021 @ 19:43

  5. Trianglen, før i tiden altid et fredeligt sted. Nu skiftevis et sted hvor der kan være fredeligt, og et sted med risiko overfald og mørkets gerninger. Det samme med hele Østerbro.

    Kommentar by Jens P Jensen — 13. juni 2021 @ 19:50

  6. Bede-seancerne bliver længere og længere efter hver scoring.
    Muslimske målscorerer falder på knæ i græsset og fremsiger koran-citater med håndfladerne opad. Siger de mon “død over vantro”?

    Kommentar by Thomas M. — 13. juni 2021 @ 20:01

  7. Det gælder stort set alle sportsgrene, fra Formel 1 til Fodbold. I fravær af publikum har Woke holdninger sneget sig ind! Det går nok kun lige til publikum er tilbage på pladserne,

    Kommentar by Den Nervøse — 13. juni 2021 @ 20:25

  8. OT: Realitystjernen Tessie Skovly hader tilsyneladende Israel så meget, at hun brænder statens flag af på de sociale medier.

    B.T. er i besiddelse af et screenshot af en Instagram-video, der viser Tessie med en hjemmelavet udgave af flaget med davidsstjernen, som hun futter af for øjnene af sine 54.200 følgere.

    Flere af dem er blevet chokeret over den hadske aktion.

    Men »Ex on the Beach«-stjernen står ved sin gerning og forsvarer den:

    »Lad dem blive chokerede. Jeg støtter op om det, jeg synes er rigtigt, og det, der foregår mod Palæstina, er helt helt forkert og direkte modbydeligt. Så jeg støtter det, jeg synes er korrekt. Andet har jeg ikke at sige,« siger Tessie Skovly til B.T., forbyd jødehad og forbyd lorte islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 13. juni 2021 @ 21:18

  9. UEFA forstår én ting: reklameindtægter.

    Sålænge folk bliver ved med at se kampene, må UEFA konkludere at det de gør er det rigtige.

    Og i øvrigt: Danmark har ikke et landshold; DBU har et landshold.

    Kommentar by Vagn Henning — 13. juni 2021 @ 21:45

  10. #8 Kællingen er også dømt for omfattende svindel. Ingen af de bedragede får deres penge igen, hun er ved Fogedretten erklæret insolvent. På at GOOGLE kællingen. FØJ.

    Kommentar by NED MED ALTING — 14. juni 2021 @ 00:01

  11. Prøv at GOOGLE kællingen skal der stå, undskyld.

    Kommentar by NED MED ALTING — 14. juni 2021 @ 00:02

  12. Hvor mange muslimer render mon rundt i rødt og hvidt i disse dage?

    PS, kl er 00.03, glædelig “fuck mundbindet” dag.

    Kommentar by Per — 14. juni 2021 @ 00:04

  13. PPS, snaphanens twitter skriver om at christian eriksen fik pfiezer vaccinen for 12 dage siden, hvorefter han, en ung mand i fysisk topform, dratter omkuld med et hjertestop på banen…

    Kommentar by Per — 14. juni 2021 @ 00:14

  14. Moderne landsholdssport giver absolut ingen mening.

    Afrikanere og arabere med Engelsk/Fransk/Tysk statsborgerskab spiller imod andre Afrikanere og arabere med Svensk/Hollandsk/Italiensk statsborgerskab. Det er jo fuldstændig til grin.

    Kommentar by Peter Nielsen — 14. juni 2021 @ 00:23

  15. https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-06-13-inter-direktoer-afviser-vaccinerygter-om-eriksen

    Kommentar by anno — 14. juni 2021 @ 00:51

  16. Øster Allé og Trianglen er toppen af københavnsk slum. Der er ikke meget mere end 15 grader mellem billederne.
    Lidt længere inde i landskabet finder man oversynagogen. Som snart bliver solgt til en rig barbar via statsbanerne og postvæsenet.
    Så vil der ligge en prægtig moské ind over fælledparken og Blegdamsvej.
    Erdugal vil rejse den lange vej fra Byzans for at fremsige fredagsbønnerne. Dog ikke på tyrkisk.

    Kommentar by Nielsen — 14. juni 2021 @ 01:31

  17. Obs, se 00.14!

    Kommentar by BENT A — 14. juni 2021 @ 04:58

  18. MUNDBINDET må tages af i busser hvis der er siddeplads, men skal beholdes på mens man går ind i bussen og hvis man står op. I tog og metro skal det beholdes på. I butikker hvor folk tit er meget tæt på hinanden må man tage det af. Er det den fjollede og utroværdige kommunist Brostrøm som styrer hvad man må og ikke må? Eller håber han og andre politikere bare på en TREDJE BØLGE?

    Importen af smittebærere (og superspredere) fortsætter!!

    Israel melder om alvorlige bivirkninger af Pfizer vaccinen hos børn, unge og yngre mennesker. (også ældre) Se Per 00.14 og find selv nyt om vaccinen.

    Kommentar by BENT A — 14. juni 2021 @ 05:13

  19. FODBOLDSPILLER CHRISTIAN DANNEMANN ERIKSEN FALDT OM. Kan det have noget at gøre med Pfizer bivirkninger? Prøv at skrive: Israel Pfizer bivirkninger eller Tucker Carlson Hodja. Så kommer artige oplysninger frem.

    Kommentar by BENT A — 14. juni 2021 @ 05:27

  20. https://nyheder24.dk/nyheder/loegn-florerer-om-christian-eriksen

    Kommentar by Peter Buch — 14. juni 2021 @ 07:35

  21. Fodbold”sporten” er et dybt korrumperet galehus! Brød og cirkus !!
    OG forbudstavlen er længere end langt ude. At tænke sig at man her i danmark hvor sproget er dansk (endnu), laver sådan en lang række billeder med engelsk tekst.
    Jeg kommer til at tænke på koranen hvor ALT i livet er dikteret. lige indtil hvilken fod man skal træde ind på et toilet med først, samt at du skal bruge venstre hånd til at tørre dig i r….
    Et galehus er den eneste dækkende betegnelse.

    Kommentar by Danskeren — 14. juni 2021 @ 08:01

  22. Uefa forbyder? Skal vi knæle for det?…:-) :-) :-)
    Støt SIAD.
    http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk
    God mandag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 14. juni 2021 @ 08:51

  23. OT En kriminel muslim stikker af fra politiet den 2. juni 2021… og hvor gør pølletiet så?!?

    Venter i 12 døgn (288 timer), hvor han kan begå ny, grov kriminalitet. I USA transporteres fanger i håndjern og lænker om begge fødder, så de ikke løber nogle vegne. Hvorfor finder I jer idet?!?

    Politiet har mandag udsendt en efterlysning af en 29-årig mand, som 2. juni stak af fra politiet ved ankomst til arresten i Aarhus.

    Efterlysningen er udsendt af Særlig Efterforskning Vest (SEV), der hører under Østjyllands Politi.

    Den eftersøgte person, Abdul Ali, blev fremstillet i grundlovsforhør i Retten i Odense den 2. juni, hvor han blev varetægtsfængslet.

    Efterfølgende blev han kørt til arresten i Aarhus, men i forbindelse med ankomsten til arresten lykkedes det for ham at stikke af fra politiet.

    Siden har politiet uden held forsøgt at finde frem til ham, og derfor efterlyses han nu med navn og foto, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 14. juni 2021 @ 11:22

  24. Venter i 12 døgn med at efterlyse ham offentligt med navn og foto

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 14. juni 2021 @ 11:23

  25. # 07.35: HVIS FODBOLDSPILLERE RAMMES AF HJERTESTOP pga. vaccinering, vil nogen måske forsøge at holde det hemmeligt. Læs selv om Pfizer problemer i Israel hvor unge mennesker er kollapset kort tid efter vaccinering.

    Kommentar by BENT A — 14. juni 2021 @ 11:56

  26. der kører rygter rundt om vaccine og chr. eriksen. jeg kan ikke lade være med at overveje, hvad vi kommer til at se frem til. jeg håber at folk herinde på bloggen har kunnet holde sig fri af det “store vaccine eksperiment” , vi reelt har lagt krop og fremtidige liv til ,- det seneste år .Gad vist hvad det kommer til at koste os ,- ikke så meget økonomisk (for det er, og bliver anseelige beløb) men på alle andre områder også. kaos i kaos.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 14. juni 2021 @ 13:06

  27. Da jeg for nogle år siden tilbragte nogle uger i Georgien (nabo til tjetenien ) morede jeg mig over at der ved en indgang til en kirke, var et forbudsskilt mod pistoler. Jeg syntes at det var meget langt ude og tydeligt signalerede, at jeg befandt mig laaangt væk fra den civilicerede verden.
    Nu ser jeg det samme på denne forbudsplakat her i Danmark.

    Kommentar by Danskeren — 14. juni 2021 @ 13:53

  28. Danskeren — 14. juni 2021 @ 13:53:

    Når du importerer den folk fra den tredje verden … så bliver dit land et tredjeverdensland. Trist men sandt.

    Kommentar by Peter Nielsen — 14. juni 2021 @ 14:10

  29. Et af symbolerne siger:

    Racist, xenophobic,
    political & religious
    propaganda materials

    Som altså er forbudt; men det vil jo være islamofobisk, for det er koranens indhold!

    Kommentar by Gustav Jensen — 14. juni 2021 @ 19:19

  30. Godt man hverken er klimatosse eller fodboldtosse!

    Jeg har altid undværet at se 22 voksne mænd/kvinder lege med bold på en græsplæne…dog minus de 2 sidste kampe om Europamesterskabet 1992!

    Her blev det lige en tak for spændende rent nationalt set!!!

    Men hjemme bag egen skærm kan man flage og råbe, hvad man lyster!

    INGEN skal bede mig om at vise “respekt” for en negernarkoman og hans tåbelige proselytter!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 15. juni 2021 @ 07:58

RSS feed for comments on this post.