14. juni 2021

Orban: Ungarer knæler kun ‘before God, the homeland and their beloved when they propose marriage’

Jeg får ikke set EM-kampene, men flere landshold er tilsyneladende ikke færdig med at hylde kriminelle negere. England knæler stadig for Floyd og Black Lives Matter, selvom det møder modstand fra engelske fans. Flere østeuropæiske lande har et mere traditionelt forhold til den slags, og hverken Ungarn eller Rusland har et ønske om at underkaste sig selvhadende marxisme. Been there. Done that,. Got the t-shirt.

Herunder Victor Orbans kommentar til BLM-hysteriet i kølvandet på en nyligt afholdt venskabskamp mod Irland. Fra Irish Times – Hungarian prime minister says Irish players provoked fans in Budapest (10. juni 2021).

“Hungarian prime minister Viktor Orban has backed fans who booed the Republic of Ireland team for taking the knee before this week’s match in Budapest, accusing the visiting players of ‘provoking’ their hosts and failing to understand their culture.

Ireland’s manager Stephen Kenny described the booing before Tuesday’s game as ‘incomprehensible’, and the crowd’s reaction to the protest against racism has thrown a spotlight on Hungary as it prepares to host several Euro 2020 ties.

‘I am not in the least sympathetic to the kneeling – sport is about something else and there is no place on the field for that,’ Mr Orban declared on Thursday. …

We do not expect the Hungarian national team to get on their knees but to fight, to win and, if they fail, to die standing up,’ he declared, adding that Hungarian men kneel only ‘before God, the homeland and their beloved when they propose marriage.'”

(Belgien-Rusland, St. Petersburg, 12. juni 2021; Se evt. YT)

Oploadet Kl. 12:17 af Kim Møller — Direkte link17 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/119754/trackback

17 Comments »

  1. For mange tøsedrenge i nutidens fodbold. De tør ikke angribe, men spiller forsigtigt og defensivt. Derfor kun ganske få mål i en kamp. Lidt som vore dages Formel 1, hvor man bare kører rundt og rundt uden at overhale. Gab.

    Kampe mellem “krigere”, der er tøsedrenge, er ikke ret interessante. Hvor er nutidens Preben Elkær med flere?

    Kommentar by Henrik Wegmann — 14. juni 2021 @ 12:38

  2. Romelu Lukaku er rettroende katolik, islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 14. juni 2021 @ 12:44

  3. forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 14. juni 2021 @ 12:45

  4. #2 by jens-erik andersson. lol, lol, lol.(man kommer hurtigt galt afsted , når det går stærkt……?)

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 14. juni 2021 @ 12:53

  5. Flot Ungarn. Stor ros til dem.

    Kommentar by Michael Unna — 14. juni 2021 @ 12:54

  6. Vi har haft en lang periode hvor publikum ikke har været tilstede på stadion, og i den periode har Woke og BLM kunnet boltret sig, men det går nok kun indtil publikum er tilbage på deres pladser!
    De gamle grækere var klogere end os, de forstod at alle stridigheder og politiske uenigheder blev skrinlagt når der blev holdt olympiske lege! Det kunne vi lærer en del af! For sport på den ene side og krig og politik på den anden burde kunne adskilles!

    Kommentar by Den Nervøse — 14. juni 2021 @ 13:13

  7. 2) Forbyd Islam i Danmark….(Det er det du mener ik?) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 14. juni 2021 @ 13:38

  8. Russerne vil da sk… på disse knælende negre.
    Det kunne iøvrigt være underholdende at se en flok hjernevaskede vesterlændinge og oppustede negre, afholde en blm demostration i en russisk by. De ville de bittert fortryde.

    Kommentar by Danskeren — 14. juni 2021 @ 13:59

  9. Hvis du møder op til eller ser disse sports-kampe, så støtter du den anti-hvide globale agenda UANSET hvor meget du råber “buuuuu”.

    Det ENESTE rigtige er at boycutte den slags totalt. Giv det ikke din tid eller dine penge. De hader dig og vil af med dig.

    Kommentar by Peter Nielsen — 14. juni 2021 @ 14:07

  10. #9 by peter nielsen kl 14.07 det tror jeg du har ret i. man skal boycutte de her sammenhænge, undlade at spille med på dem. men samtidigt kan jeg blive optaget af HVOR man så skal mødes? jeg tror det er vigtigt at mødes IRL. have fysiske rum at trække på hinandens nærvær og tilstedeværelse. social interaktion som ikke er sociale medier er vigtig.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 14. juni 2021 @ 15:22

  11. Jeg holder med Orban, og den måde de sorte opføre sig på, gør ikke livet lettere for dem.

    Kommentar by IES — 14. juni 2021 @ 19:40

  12. Det er forkert at sige, at eliten er selvhadende. Venstrefløjens chauvinisme afføder alene et had til os, der ikke er en del af den, og som skal ekskluderes og fornedres.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 14. juni 2021 @ 21:23

  13. I filmen “Zulu” er der en scene med englændere, som går på knæ for negere. Det er mig bekendt den eneste situation hvor man skal går på knæ for folk med baggrund som jægere-samlere.

    Kommentar by CCC — 14. juni 2021 @ 22:35

  14. Fodboldspilleres politiske markeringer på banen inden kampen har vi set før. Knælen eller heilen f.eks inden en fodboldkamp, har efter min mening begge et racistisk element. Måske med modsatte fortegn?

    “Dansk idræt i hagekorsets skygge
    Dansk Idræts-Forbund (DIF) valgte under besættelsen at indlede et omfattende sportsligt samarbejde med Tyskland – et samarbejde der havde store konsekvenser for deres jødiske medlemmer og betød en voldsom politisering af dansk idræt: Heilende tyskere, hagekors og nazistiske slagsange fandt vej til landskampe i fodbold, fægtning og flere andre sportsgrene. Samtidig accepterede DIF indirekte den nazistiske racepolitik, da danske jødiske sportsfolk ofte blev udelukket fra deltagelse i internationale stævner, uden DIF protesterede. Hvorfor valgte DIF samarbejdet?”
    Klip fra
    https://folkedrab.dk/artikler/dansk-idraet-i-hagekorsets-skygge

    Kommentar by Amad — 14. juni 2021 @ 23:04

  15. HELT ENIG MED ORBAN!

    Personligt knæler jeg ikke for nogen!!!

    Hverken guder eller royale eller neger-kriminelle narkomaner!

    Mine guder forlanger ikke underkastelse, som er incitatmentet ved knæling, og jeg betragter mig som en fri mand, som naturligvis ikke knæler og underkaster mig!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 15. juni 2021 @ 07:50

  16. Tak til Orban og østeuropæerne. Jeg bøjer heller ikke mit knæ så meget som een grad.

    Kommentar by Thomas M. — 15. juni 2021 @ 21:51

  17. Under aftenen EM-kamp, som Danmarks Radio får sponsoreret af diktaturet Qatar (via Qatar-Airlines) spillede 4-5 sorte afrikanske spillere med tyske trøjer på – imod 8-9 sorte afrikanske spillere med franske trøjer på. Men kun indtil en af de sorte tyske spillere begyndte at spise en af de sorte med fransk trøje på … Først var der 11, så 10, …

    Kommentar by Thomas M. — 15. juni 2021 @ 23:56

RSS feed for comments on this post.