3. juli 2021

Khader, første mandlige muslimske MF’er: “… så tager han bukserne af og onanerer mig op i ansigtet”

Naser Khader blev valgt til Folketinget ved valget i 2001, og sammen med den daværende SF’er Kama Qureshi, blev han den første muslimske mand i det danske folketing. Han blev hurtigt populær, særligt hos danskerne, først som den demokratiske muslim, der appellerede til centrum/venstre, senere som anti-islamist, der appellerede mere til centrum/højre. Rygterne om hans grænseløse opførsel har været velkendt i årevis, men det er først i de senere år, hvor han har lagt sig ud med den pro-muslimske venstrefløj, at han er blevet en kontroversiel skikkelse.

Med fredagens afsløring på DR.dk er hans politiske karriere definitivt slut. Der har været mindre sager tidligere, og DR har talt med yderligere fem kvinder. Tre navngivne. Berlingske supplerer med endnu en, og selvom man automatisk sympatiserer med folk der rammes af MeeToo-inkvisitionen, så er det svært her. Hvis kilderne står til troende, så har han gjort hvad han ville med kvinder i en menneskealder, helt tilbage fra 1998, hvor han som ’søn af en muslimsk fremmedarbejder’ blev udpeget til medlem af Etisk Råd.

Politikens Michael Bo hævdede i 2018, at Naser Khader med sin bog om islamisk elskovslære, nyfortolkede sex på islamisk-arabisk. Som man kunne læse her på siden, så havde Naser Khader blandt andet valgt ikke at medtage det originale afsnit om ‘El morteseb’, voldtægt, målrettet “… a man who wants to enjoy a woman, and can only get her by force and against her will”. Man kan tage Araberen ud af Arabien…

(Politikens Bo Michael anmelder Nasser Khaders bog om islamisk elskovslære, 25. november 2018)

Læs det hele hos DR Online – Kvinder anklager Naser Khader for seksuelle krænkelser

“Alle kvinderne fortæller, at de troede, de skulle mødes med den profilerede politiker og samfundsdebattør i en faglig og professionel sammenhæng. Men når møderne fandt sted, kom det ifølge kvinderne hurtigt til at handle om noget andet.

Naser Khader afviser alle anklagerne. I nogle tilfælde husker han episoderne helt anderledes, og i andre tilfælde afviser han, at møderne overhovedet har fundet sted.

[…]

I starten af 2019 gik psykologen med tanker om at skrive en bog om kærlighed og seksualitet. I den sammenhæng faldt hun over bogudgivelsen om ’Den duftende have’. … Psykologen fortæller, at hun var interesseret i at mødes med Naser Khader for at drøfte et muligt samarbejde om en bog. Hun ville også gerne tale med ham om, hvorfor han i sin bog ikke ’perspektiverer seksualitet ud fra kærlighedsaspektet’. Hun tog derfor kontakt til folketingspolitikeren.

– På det tidspunkt er jeg også optaget af sexologi, og jeg er også optaget af islam, fortæller hun.

Hun skrev til Naser Khader på hans e-mailadresse i Folketinget og præsenterede ham for sine overvejelser – en korrespondance, som DR har set. Efter at have skrevet frem og tilbage aftalte de at mødes…

Så vil han pludselig kysse mig. Jeg afviser det, og så rejser han sig op og stiller sig foran mig. Jeg sidder nede i sofaen – og så tager han bukserne af og onanerer mig op i ansigtet. Og så kommer han ud over mig. Det gør han heldigvis meget hurtigt, for det var virkelig, virkelig klamt, siger hun.

[…]

I forlængelse af et møde i Det Etiske Råd tilbød Naser Khader ifølge kvinden hende et eksemplar af sin bog. De aftalte, at hun kunne cykle forbi hans kontor i nærheden og hente den. …

– Han lagde en hånd stramt om min nakke og tvang mit hoved nedad og sagde: ‘Kys den, kys den.’ Jeg sagde nej. Han spurgte, om jeg hellere ville gøre det i rummet ved siden af. Jeg sagde nej igen.

[…]

Kristina Olsson, der var 28 år, tog derfor til København for at lave et interview med Naser Khader. Det endte som et portræt i den svenske avis Arbetet i februar 2000. …

– Så begyndte han at trykke mit hoved nedad. Trykker det ned mod sit skridt. Der kunne jeg godt mærke, at der var jeg slet ikke i mit hoved. Jeg var fuldstændig paralyseret. Og så åbnede han sine bukser og stak sit lem ind i min mund, siger Kristina Olsson.

– Jeg kan stadigvæk huske følelsen af hånden, der pressede mit hoved ned. … Kristina Olsson husker også tydeligt, hvordan han herefter trak tøjet af hende, men hun gjorde ikke modstand, siger hun.

– Og så havde han samleje med mig uden beskyttelse, siger hun. …

– Jeg har haft meget skyldfølelse. Jeg skammede mig. Hvordan kunne jeg være så dum? Men jeg stolede jo på ham – han var jo kendt. Jeg havde lavet interviewet med ham. Jeg var journalist. Det var fuldstændigt vanvittigt, at han turde.

[…]

Camilla Trustrup lagde mærke til Naser Khader og hans arbejde med at skabe den nye forening. Den selvstændige konsulent, som dengang var 34 år, tog derfor kontakt til Naser Khader. …

– Han tager skjorten af, men begynder så at lyne ned i sine bukser og tage bukserne og underbukserne ned. Der siger jeg: ‘Nej, stop, det skal du ikke’.

… Camilla Trustrup fortæller, at hun aldrig kom til at samarbejde med Naser Khader om Demokratiske Muslimer.”

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/120148/trackback

282 Comments »

  1. I de gode gamle dage har der vel været frit slag i bolledejen for den etniske politiker
    Tullebølle-trunte-typer ,batikhäxor og andre naivister har vel parret sig med ham i flæng

    Det er vel blevet for nemt for ham ,og så har han måske troet at alle danske kvinder i medieverden og godhedsindustri var sådan

    Khader er derfor et offer ,og han bør bringes på ret kurs igen via et 2 måneders ophold i Carabien med 10-12 dygtige pædagoger som vejledere.
    Han kan sikkert finde en plads hos de nye grønne eller de alternastive bagefter

    Kommentar by anonym2 — 3. juli 2021 @ 12:37

  2. I en episode af hedengangne Radio Holger,blev omtalt hvordan han opførte sig i Nørrebro Hallen i Korsgade.

    Kommentar by Nielsen — 3. juli 2021 @ 12:45

  3. Nasser Khader har jeg aldrig brudt mig om, der er et eller andet ved ham som udtrykker et klart utrygt signal. Kan man stole på hvad han siger! Men jeg forstår ikke disse kvinder der så mange år efter først reagerer på dette nu. De skulle have lagt sag an på ham da det skete. At nutiden kvinder smadder en mand, ved at rotte sig sammen er en terror aktion.
    Men Nasser er en muslim, og man må godt lyve over for vantro, det er godt hvis han ryger ud af folketinget, så er der en mindre muslim ansat.

    Kommentar by IES — 3. juli 2021 @ 12:49

  4. Møgdyret er satan gale mig ikke ansat. Han sidder blandt de øvrige hærværksmænd og skriver danske love. Ingen som helst har ansat ham til det. Tvært imod har vi fra første dag han betrådte dansk jord,ønsket ham udvist.

    Kommentar by Nielsen — 3. juli 2021 @ 13:18

  5. Husker en popsang; “Get down on it…”

    Kommentar by Hul igennem? — 3. juli 2021 @ 13:41

  6. Som IES 12:49 har jeg heller aldrig helt haft fidus til Naser Khader hvilket har irriteret mig ret meget eftersom der ikke umiddelbart var noget rigtigt at komme efter. Der har ovenikøbet været tider hvor han har været rigtig fornuftig og fremstod som helt gennem demokratiseret.

    Der er ikke andet for end at jeg skal stole mere på min mavefornemmelse og justere mit bull-shit meter, så om ikke andet så tak for det.

    Tænk at man efter mere end 30 års islam-kritik stadig kan blive red-pilled en gang imellem.

    Kommentar by Santor — 3. juli 2021 @ 13:49

  7. Hvis vi skal slippe af med syrere og muslimer som Naser Khader i vores land, så skal I herinde på Uriasposten kraftedme til at få fingeren ud af røvhullet og støtte op OG MØDE FYSISK OP, når der arrangeres demoer vendt direkte imod muslimer og imod islam i Danmark.

    Se nu bare dagens demo mod alle muslimer på Kærshovedgaard.

    1. Der var 18—siger og skrive atten—demonstranter fordelt på foreningerne DK Patriots, Nej til islam i Danmark samt partiet Danmark Først og løsgænger folketingskandidat Hanne Kronborg plus Philip Bagge fra Patrioterne Går Live, så alt i alt 19 muslimhadere i Bording i dag.

    2. Demoen med partytelt var henvist af politiet til bogstaveligt talt en lysning på landevejen, hvor flere John Deere kæmpetraktorer kørte forbi, selvom demoen var anmeldt til hovedporten ind til Kærshovedgaard. Indstatsleder Jens Betjent på spørgsmålet hvorfor den anden, øde lokation? Fordi JEG siger det.

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 3. juli 2021 @ 13:52

  8. 3. Demoen blev styret af en øvle, bøvle, snøvle nordjysk Tivoli radiobilspeaker ved navn Dion, Diana, formand for Partiet Danmark Først havde glemt sin tale hjemme på køkkenbordet, fortalte hun og hakkede og stammede sig igennem en hurtigt improviseret tale.

    4. Løsgængerkandidat Hanne Kronborg måtte afbryde sin tale, fordi der blandt de 17 andre tilstede var for højlydt samtale, og så kunne hun stolt fortælle, at hun allerede havde 61 stillere til sit folketingskandidatur, og at hun IKKE længere var medlem af Stram Kurs og Hard Line, selv om Rasmus Paludan bliver ved at påstå det modsatte.

    5. Demoen var så patetisk og ynkelig, at end ikke AFA, Redox eller Simon Bünger var mødt op for at doxxe de patriotiske demonstranter. Ikke én eneste moddemonstrant, ikke én eneste journalist eller fotograf var mødt frem, men politiet havde dog tid og overskud til at filme hele den patriotiske demo med et Canon videokamera på monopod.

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 3. juli 2021 @ 13:53

  9. 6. På intet tidspunkt var der over 34—siger og skriver fireogtredive samtidige Faecebrugere, der så live videoen fra Phillip Bagges Patrioterne Går Live: https://www.facebook.com/PatrioterneGaarLive/videos/968600143938004/

    Hvis det er Danmarks fremtid, Danmarks frihedskamp for et hvidt, homogent, dansk samfund fri for muslimer og islam, så bliver det uden mig. Islamisk raske svende har sgu da med krumsabel halshugget alle i DK Patriots, Nej til islam i Danmark, Partiet Danmark Først samt Patrioterne Går Live inden for en time. Ingen forsvarsevne overhovedet, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 3. juli 2021 @ 13:53

  10. “og selvom man automatisk sympatiserer med folk der rammes af MeeToo-inkvisitionen”

    Nu var det ikke fordi, at det var det der var tilfældet, med gårsdagens kommentar. Jeg synes bare det var værd at udforske muligheden for, at man fra venstrefløjens side både kunne få hævnet sig på en ‘overløber’, samtidigt med at man fik skabt, i hvert fald bare lidt mere balance i de $MeToo sager, der konsekvent har haft deres oprindelse hos de hykleriske sexgale på venstrefløjen.

    Personligt har jeg aldrig anset Khader som ret meget andet end en ‘token’ indvandrer de har kunnet holde frem inde på Borgen, som bevis på deres egen “inklusivitet”. Pudsigt nok i et Folketing, der efterhånden er næsten 100% domineret af hvide kvinders stemme, og deres obskure og lettere psykotiske politiske ‘feel-good’ tiltag, fordi de har det åh, så skidt med sig selv.

    Men at den igen-igen, og så én gang til, lander på den IQ dominerede impuls kontrol, som Big Morther heller ikke tillader at vi snakker om mere, (Vi kunne jo komme til at støde deres voldtægtsmænd og mordere, så de bliver kede af det…), det er vist så langt fra at være en overraskelse, som man næsten kan komme.

    Tilbage står så kun spørgsmålet, hvem der nu skal være den næste muslimske “rollemodel”, som derefter igen tager røven på den “inklusive” og dybt naive gruppe af danskere, som åbenbart selv har nogle medfødte problemer at slås med, i form af en totalt fraværende evne til at lære af sine egne fejltagelser?

    Kommentar by Kimski — 3. juli 2021 @ 14:06

  11. “Med fredagens afsløring på DR.dk”

    Og på den måde glemmes de afskyelige overgreb på Radioens Pigekor.

    “Men jeg forstår ikke disse kvinder der så mange år efter først reagerer på dette nu.”
    Kommentar by IES — 3. juli 2021 @ 12:49

    Mon ikke pestbylden DR har arbejdet hårdt på at dække over deres egne sexskandaler?

    Kommentar by tavsen — 3. juli 2021 @ 14:18

  12. Klamme stodder. Men underligt at kvinder ikke engang siger fra overfor et samleje eller at blive onaneret ud over.

    Kommentar by Michael — 3. juli 2021 @ 14:18

  13. Og han skulle altså være den bedst integrerede af dem alle sammen..

    Jeg troede også først det bare var venstrefløjens hævn, men nu er jeg ikke så sikker længere.

    Kommentar by Martin — 3. juli 2021 @ 14:27

  14. Naser Khader er alligevel bare en perker

    Kommentar by Bjarne Jensen — 3. juli 2021 @ 14:31

  15. Kommentar by Jens-Erik Andersson — 3. juli 2021 @ 13:53.

    Har i overvejet et andet andet medie end Facebook?
    Jeg kender rigtig mange mennesker, der ikke kunne drømme om at oprette en konto hverken dér eller hos Twitter, og mange af dem er lige præcis det segment, hvis støtte i har brug for.

    Opret f.eks. en GAB konto, oversæt det væsentlige, og få understreget jvor mange vi egentlig er, alene ud fra responsen. Netværket af Patrioter strækker sig langt ud over landets grænser, og på et eller andet tidspunkt bliver der alligevel brug for et samarbejde, med de omkringliggende nationers samme.

    Der er ikke noget enkelt land, der kan klare det her alene, det er sygdommen allerede alt for vidtspredt til. Tænk langsigtet, og gør jeres bedste for at understøtte en tankegang, hvor alle fraktionerne opfattes som et stort hele. Korsridderne kom heller ikke kun fra ét land, korrekt?

    Kommentar by Kimski — 3. juli 2021 @ 14:34

  16. JP har en muslima på forsiden som rollemodel. Hun er vist ikke så uskyldig som hun selv og medierne gør hende til.
    https://tv.frihedensstemme.dk/2021/07/02/en-ung-laeges-sult-efter-allah/

    Kommentar by k.m. — 3. juli 2021 @ 14:39

  17. Kommentar by Michael — 3. juli 2021 @ 14:18.

    Ja, det passer ligesom ikke særligt godt ind i den snart 80-årige snak om, hvor stærk og selvstændig det er man bliver, når man konsekvent røvrender den anden halvdel af befolkningen.

    Mon ikke man har fået skidt så grundigt i nælderne, at man godt ved den er gal, når der i dag skal bedes om hjælp?

    Det har jeg faktisk ikke de store problemer med, at acceptere som et yderst plausibelt grundlag, nu vi alligevel har emnet oppe og runde..

    Kommentar by Kimski — 3. juli 2021 @ 14:41

  18. @Kimski 14:14

    Jo, det er måske forklaringen. Men disse kvinder burde være dukket op under Kalif-Mortens sag.

    Kommentar by Michael — 3. juli 2021 @ 14:45

  19. https://www.document.no/2021/07/03/foreldrene-til-13-arig-drapsoffer-i-wien-vurderer-a-saksoke-myndighetene/

    En 13 år gammel jente i Wien ble drept etter et møte med multikulturen. Nå anbefales foreldrene å saksøke myndighetene. Hun ble voldtatt og drept av mistenkte som burde vært sendt ut av landet.

    Kommentar by k.m. — 3. juli 2021 @ 15:10

  20. Kommentar by Michael — 3. juli 2021 @ 14:45

    Eller måske under Fatamorgana-Morten:
    https://www.dr.dk/nyheder/kultur/jeg-haaber-han-bliver-fyret-elever-anklager-skoleleder-magtmisbrug-og

    Kommentar by Thomas M. — 3. juli 2021 @ 15:21

  21. Kommentar by Michael — 3. juli 2021 @ 14:45.

    Der er ikke ret mange ting, der kan få mig op og hoppe i sofaen af begejstring i samme omfang, som når venstrefløjen æder deres egne.
    Jeg overvejede i den forbindelse meget kraftigt, at sende Radikale Venstre en kurv med hele svineriet, som tak for deres fremragende indsats i Østergaard sagen.

    Ikke alene slap vi af med den omvandrende dårlige tandhygiejne og Cuck Extraordinaire, men de fik også skabt et næsten rent hønseklubhus ved samme lejlighed. Så der er al mulig grund til at formode, at der nu skrues helt op for det feministiske vanvidsblus, så endnu flere danskere forhåbentligt gennemskuer den iboende galskab.
    -Og sådan noget skal man jo selv have hovedet fyldt med Krøyer-kugler, små hjerter, og enhjørninger, for ikke at værdsætte..

    Kommentar by k.m. — 3. juli 2021 @ 14:39.

    Åh, det var da goodt. Og ovenikøbet en ung kvinde, så vi rigtigt kan få væltet os rundt i den gynocentriske mudderpøl oveni. Indtil også hun viser sig at være en fuser, selvfølgelig, men så finder vi bare en anden vi kan vise frem, ikke?

    Det må kræve en måde at tænke på, om er fuldstændigt frakoblet selvindsigt, når man ikke kan genkende sin egen racisme baseret på lave forventninger, i så ekstrem en adfærd..

    Kommentar by Kimski — 3. juli 2021 @ 15:27

  22. Mange af dem der råber højt om moral, er som regel selv blottet for moral.
    Er der andre der har kommenteret Khader? ud over Søren Pape Poulsen.

    Nu står alle rød/radikale kvinder og ved ikke hvad de skal gøre, da det ramte en af deres egne rollemodeller.

    Kommentar by k.m. — 3. juli 2021 @ 15:51

  23. Naser Khader – du er rigtig syg. Jeg husker din bog “Ære og Skam”, men i stedet har du tilsyneladende rendt rundt og spillet pik i ansigtet på alle danske kvinder omkring dig.

    Måske Grundloven skulle indeholde en nedre aldersgrænse på 50 år for valg til Folketinget?

    Så undgår vi måske de værste sex-skandaler i Snapsetinget. Imens kan ungdomspolitikkere på 18-49 år så ligge og bolle på kryds og tværs – og så finde ud af livet. Og så slipper vi måske for de mange partiskift.

    Hvis karriere-politikkerne først som 70-årige kan få sig en NGO-post – så gider de ikke spilde danskerne med deres politik …

    Kommentar by Thomas M. — 3. juli 2021 @ 15:51

  24. Skræmmende udtalelser. Men man er først skyldig når man er dømt. Ser intet der kan kaldes et bevis i de kvinders udtalelser. – Hvorfor gik de ikke til politiet dengang? Medierne har fået alt for meget magt til at “henrette” folk på intet andet end beskyldninger.

    Kommentar by Realisten — 3. juli 2021 @ 16:44

  25. Søren Pape skal nok stå klar til at trykke på knappen. Manden, eller partiet, har ingen rygrad. Det er jo vand på muslimernes mølle det her. MeToo skrald så det basker. Hvad laver de her kvinder i øvrigt så mange år efter? Naser Khader kunne sagtens straffes for verbale, som non-verbale og fysiske uønskede berøringer for 15 år siden. Men de er nok kommet videre. Det er noget pis, at bruge den der med, at de var lammet i 15 år og så de pludselig vågnet op til dåd. Nogle af de historier er langt ude, som når en trunte er inviteret hjem til kaffe og snak en mørk aften i hans lejlighed, mens andre ganske vist er over grænsen for godkendt opførsel, hvis det altså er sandt, at det er sket. Og det er jo lidt svært at bevise det nu. I sager om sexchikane på arbejdet fx, så skal bevisbyrden løftes. Anklagemyndigheden står dårligt i den her sag. De har ventet for lang tid, de kvinder. Men mon ikke folkedomstolen har talt og Pape adlyder…

    Kommentar by Benjamin — 3. juli 2021 @ 16:48

  26. Og dem i pigekoret kunne have gået til politiet for mange år siden og og og

    Kommentar by k. m. — 3. juli 2021 @ 17:12

  27. Jeg synes at mange overser at Khader har siddet i Fjolsetinget for de Radigale fra 2001-07, Ny Alliance (De Radigale) 2007-08 og Liberal Alliance (De Radigale med egoismen skruet op til max) 2008-09.

    Da han angiveligt begik overgrebene var han fuldgyldigt medlem af de værdipolitisk venstreorienterede.

    Kommentar by Træt — 3. juli 2021 @ 17:14

  28. Kommentar by Træt — 3. juli 2021 @ 17:14

    Rigtigt. Khader har altid været levebrødspolitikker af den værste radigale skuffe.

    Selvom anklagerne endnu ikke er understøttet af beviser – så kommer Khader aldrig tilbage. Beskyldningerne er simpelthen for grove og detaljerede. Kvinderne står til fængsel hvis anklagerne er usande.

    Her er ikke tale om en våd aften på Toga-bar for 20 år siden, men fx. en medarbejder fra Etisk Råd, som har fået han klatteri lige i panden.

    Kommentar by Thomas M. — 3. juli 2021 @ 17:30

  29. Kommentar by Realisten — 3. juli 2021 @ 16:44.

    Nixen, ikke i sager af sexuel karakter.

    Alene anklagen er så socialt stigmatiserende, at du godt kan vinke farvel til venner og ægteskab, og stoisk må finde dig til rette med, at skulle leve resten af dine dage med den usagte mistanke om, at ‘du jo nok har gjort et eller andet’, selv om du pure frifindes, og uden antydning af tvivl.

    Og det ved de her kvinder jo også udmærket godt.

    I alle andre sammenhænge, ville man have kaldt udøvelsen af dette for ‘magt uden sidestykke’, men pudsigt nok er man samtidigt “undertrykt”, når man er den der sidder med den.

    Kommentar by Kimski — 3. juli 2021 @ 17:35

  30. Kommentar by Kimski — 3. juli 2021 @ 17:35.

    Beklager, @Realisten, jeg misforstod fuldstændigt din kommentar, glem det ovenstående.

    Kommentar by Kimski — 3. juli 2021 @ 17:37

  31. Kommentar by Kimski — 3. juli 2021 @ 17:37.

    Vrøvl, kommentaren passede fint til din sætning: ‘Men man er først skyldig når man er dømt.’

    Jeg sætter mig lige hen i et hjørne, og tager nogle dybe indåndinger, det går lidt for hurtigt nu. ;)

    Kommentar by Kimski — 3. juli 2021 @ 17:41

  32. Hvad er I for nogle egoistiske netkrigere herinde på Uriasposten, når I IKKE MØDER FYSISK op og støtter foreningen DK Patriots, foreningen Nej til islam i Danmark, partiet Danmark Først og Patrioterne Går Live, når offentligt demonstrerer foran Kærshovedgaard i Bording i dag med det reelle og ædruelige krav om, at alle muslimer, der er udvist, også forlader Kongeriget Danmark for aldrig nogensinde at vende tilbage til Danmark, ellers kan vi lige så godt lukke og slukke Danmark som hvidt, kristent land for altid, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 3. juli 2021 @ 17:54

  33. Jens-Erik Andersson — 3. juli 2021 @ 17:54

    Det er ikke ret lang tid siden, at Kim Møller gjorde opmærksom på, at kommentartrådene ikke skal bruges til mange OT kommentarer og der blev nævnt et par navne!

    Men jeg skal give et par grunde.

    1. En forudsætning for at T. H. kan møde op til en begivenhed, er at T. H. ved, at der er en sådan. Og det vidste T. H. ikke.

    2. Da T. H. også har andre ting at tage sig til, så er det et spørgsmål om prioritering. Da jeg bor nord for København, så ville det være en længere rejse at rejse til Bording især i betragtning af, at for undertegnede ville det blive med det offentlige.

    Kommentar by T. H. — 3. juli 2021 @ 18:08

  34. – Så vil han pludselig kysse mig. Jeg afviser det, og så rejser han sig op og stiller sig foran mig. Jeg sidder nede i sofaen – og så tager han bukserne af og onanerer mig op i ansigtet. Og så kommer han ud over mig. Det gør han heldigvis meget hurtigt, for det var virkelig, virkelig klamt, siger hun.

    Har Naser Khader læst for mange pornoblade?

    Utroligt hvad præmieperkeren har sluppet af sted med :(

    Men godt at det bliver afsløret!

    Kommentar by T. H. — 3. juli 2021 @ 18:11

  35. Kommentar by T. H. — 3. juli 2021 @ 18:08

    Så mød op på Rådhuspladsen i København den 2. september 2021 til de pågældende foreningers demonstration til støtte for Inger Støjberg på åbningsdagen for rigsretten.

    Inger Støjberg selv dukker selv op til demo i følge den nordjyske traanlampe Dion, der siger, vi går i samlet collage 🤦🏻 fra Rådhuspladsen til rigsretten, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 3. juli 2021 @ 18:45

  36. ang. kærshovedgaard. jeg ville gerne have været der. jeg er afhængig af offentlig transport ,- og det gør tingene mere møjsommelige langsomme og ofte er det sidste stykke vej ,- fra en station/busplads og til stedet man skal være på – kærshovedgård ,- det aller mest umulige at nå frem til. måske man på forhånd kunne annoncere hvorfra man ville blive hentet hvis man var der på et givent klokke slet , eller samle nogle stykker i biler på forhån osv. Transport,- især med det offentlige, er idag …..an issue. særligt ude i landet , udenfor de store byer.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 3. juli 2021 @ 18:48

  37. ang NASER. nu forstår jeg bedre hvorfor rasmus paludan “omfavnede” Naser så ofte , så meget og så omklamrende i sine udsagn iforb. m alle stram kurs demoerne. det blev mere og mere tydeligt at Naser ikke ønskede denne “godkendelse og omfavnelse” fra Paludans side ,- og at Paludan var noget døv for Nasers frasigen sig Paludans søde ord om ham ,- altså Naser.Naser kunne ikke lide at blive rost og anerkendt af Paludan. Der var så også en del kvinder igennem flere år , der gerne havde været fri for Nasers “anerkendelser” eller skulle vi kalde det underkendelser af dem. Naser faldt tungt.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 3. juli 2021 @ 18:56

  38. Kommentar by Jens-Erik Andersson — 3. juli 2021 @ 17:54

    Jeg har intet hørt om demo ved Kærshovedgaard, da jeg ikke ønsker at være en del af Facebook. Fint at du henviser til demoen i København.

    Kommentar by Thomas M. — 3. juli 2021 @ 18:57

  39. Vi møder op hvor vi kan. I skrivende stund foran husalteret,for at få endnu en episode af fodbold(skue)spillet. Næste uge sender de sji sjingping i bordtennisfinalen mod Hunter Bajden.

    Kommentar by Nielsen — 3. juli 2021 @ 18:59

  40. DER ER LIGESOM TO MULIGHEDER: 1: NASSER FORTJENER VIRKELIG DET KARAKTERMORD han er blevet udsat for i DRs “BAGKLOG”.

    2: Der er også den mulighed at han er udsat for en veltilrettelagt kampagne. Det er jo noget påfaldende at han ikke allerede for ti-femten år siden blev beskyldt for disse overgreb. Har kvinderne ikke kunnet få medierne til at skrive om det? (Det er utroligt hvad der forties når det anses for opportunt)

    Det forlyder at Nasser har lagt sig ud med nogle venstrefløjsere og islamister. Hvis hans modstandere så får snakket sammen og finder ud af at nogen er sure på ham, så kan man jo ved brug af overdrivelser og konstruerede historier hurtigt få nogle anklager opstillet.

    Læg mærke til at metoo bevægelsen og feministerne får det ene “mandesvin” fyret efter den anden. Derimod er der ingen kampagner om at også kvinder kan være nogle idioter, forbrydere eller tarvelige svin. (og læg iøvrigt mærke til hvordan DR systematisk anvender ledende spørgsmål som f.eks.: Er det her en sag du/I ser alvorligt på?) (man kunne jo også spørge: hvad mener du/I om sagen?)

    Sammensværgelser findes. Tag f.eks. rigsretssagerne mod Ninn Hansen og nu Inger Støjberg. Er det ikke ret tydeligt at de radikale og diverse venstrefløjsere og “borgerlige” fandt sammen for at få ram på en politisk ukorrekt, men ellers hæderlig politiker?

    At der gik “politik” i begge sager (plus den med Glistrup i sin tid) er der ingen tvivl om.

    Kommentar by BENT A — 3. juli 2021 @ 19:01

  41. demo 2.sept 2021 Inger Støjberg. det er meget lettere for mig at dukke op til demo i kbh ,- paradoksalt nok. også der vil jeg meget gerne komme. måske vi skal minde hinanden om det igen midt i august mdr. jeg er heller ikke på facebook , og kan få svært ved at planlægge det og huske på det.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 3. juli 2021 @ 19:02

  42. ang. kærshovedgaard. jeg ville gerne have været der. jeg er afhængig af offentlig transport ,-

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 3. juli 2021 @ 18:48

    Arrangørerne sørger for bilopsamling fra de store, danske byer, København, Aarhus, Aalborg og Esbjerg, man skal bare kontakte dem og booke opsamling før demo, så offentligt transport er IKKE NOGEN UNDSKYLDNING for at blive væk.

    Danmarks jord for de danske
    Vi har plantet vort flag.
    Det bli’r stående på pletten,
    Ingen tvivl om den sag.
    Vi har ejendomsretten,
    Værn om hver mark og hvert skel.
    Danmarks jord for de danske
    For vi har pløjet den selv.
    Kanoner ladte med guld
    Står parate ved vores grænse, klar til aktion.
    Civile millioner fra syd gør sig rede
    økonomisk til en kæmpe invasion.
    Hvad fortidens hære ikke ku’ klare med vold,
    Kan nu ordnes per kontrakt,
    Blot en pen og et stykke papir, op med bommen,
    Og så ind med den fremmede magt.
    Danmarks jord for de danske
    Vi har plantet vort flag.
    Det bli’r stående på pletten
    Ingen tvivl om den sag.
    Vi har ejendomsretten,
    Værn om hver mark og hvert skel.
    Danmarks jord for de danske
    For vi pløjet den selv.
    Det danske sprog har et særpræg,
    Som skal bevares med en særlig respekt.
    Det tales og synges fra egn og til egn
    Vi behøver ingen fremmede dialekt.
    Men landet er truet, visse personer
    Gi’r fan’n i vor gamle kultur.
    Det er på tide at Holger på Kronborg igen
    Li’ som før vågner op af sin lur.
    Danmarks jord for de danske
    Vi har plantet vort flag.
    Det bli’r stående på pletten
    Ingen tvivl om den sag.
    Vi har ejendomsretten,
    Værn om hver mark og hvert skel.
    Danmarks jord for de danske
    For vi pløjet den selv.
    forbyd islam i Danmark ❤️

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 3. juli 2021 @ 19:16

  43. Sært at læse Kim Møllers kommentar,

    Tidligere var Kim Møller jo altid blandt de første til at jorde kvinder, der skrev om den slimede perker.

    Jeg forstår heller ikke, at så mange kvinder ikke magter at handle i den slags situationer, men vi hører det jo gang på gang, og viden om at vi er de fysisk svageste ift. de fleste mænd, hører til vore urinstinkter.

    Kommentar by Cecilie — 3. juli 2021 @ 19:23

  44. Som man kunne læse her på siden, (fed joke) http://www.uriasposten.net/archives/98185

    Det var faktisk muslimer der opfandt kondomet. Godt nok forbedrede Englænderne det senere Ca. 1880´erne da de tog tarmen ud af geden!

    Kommentar by Santor — 24. januar 2019 @ 11:54

    Kommentar by tavsen — 3. juli 2021 @ 19:23

  45. Arrangørerne sørger for bilopsamling af ALLE muslimhadende patrioter og nationalister fra de store, danske byer, København, Aarhus, Aalborg, Odense og Esbjerg, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 3. juli 2021 @ 19:36

  46. #44 J-E A. hvem, hvor , hvordan skal jeg helt præcis henvende mig til ved opsamling uden undskyldning til Støjberg demoen i Kbh? Eller skriver du det her på UP , på et tidspunkt? (annoncerer k.m evt når det er ved at være tid?)

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 3. juli 2021 @ 20:32

  47. Bare et par strøtanker eller forslag:

    Det er jo i princippet udmærket at sætte landsskadelige, anti-danske, rødfascistiske, korrupte, kriminelle eller helt tåbeligt provokerende typer, mænd og kvinder, i den offentlige gabestok. Men hvis det sker med een ad gangen, er det jo et evighedsprojekt, for der er vel over 100.000 af dem her i landet.

    Ville det ikke være hensigtsmæssigt at supplere med lidt oftere at beskrive de større aktører, folkeskolen, folkekirken, partierne DF, LA, SF, EL, R osv., (eet parti ad gangen), Red barnet, Røde kors, Dansk Industri, Udlændingestyrelsen, Læger uden grænser, Folkekirkens nødhjælp, Danmarks forsvarspolitik, visse fonde, Pølletiken, Misinformation, DR, Sundheds-styrelsen/Patienssikkerhed, godhedsindustrien, familie-, skilsmisse- og børneværns-bureaukratierne, domstolene, skattevæsnet, fængselsvæsnet, hospitalsvæsnet, boligpolitikken osv.

    Man kunne f.eks. have nogle tema-debatter hvor man prøvede at sætte lys på kun folkeskolen eller DF eller Lars Ulykkes såkaldte sundheds-reformer.

    (man vil så i den supplerende linje kunne gå fra 100.000 mulige emner til ca. 50-75 emner)

    Kommentar by BENT A — 3. juli 2021 @ 20:55

  48. DBU og Amnesty med et politisk statement.

    https://www.dbu.dk/nyheder/2021/juli/amnesty-briefer-dbu-og-fans-om-menneskerettigheder-i-baku/

    Det sygt at Peter Møller og Hjulmand spænder Landsholdet for en politisk vogn og forsøger at lege moder Teresa.

    Det stik imod sportens ånd, da sport altid har fungeret sommer sted hvor man mødes med hinanden uden fordømmelse.

    Kommentar by KineserSnot — 3. juli 2021 @ 21:09

  49. Demoer er venstrefløjsernes virkemidler. Civil ulydighed er vores. Praktisér den hvor du kan. -Til helvede med tyrannerne.

    Kommentar by Nielsen — 3. juli 2021 @ 21:17

  50. Mon Danskernes slogan snart bliver:

    “En gang muslim; altid et dumt svin” ???

    Der må snart være “rollemodeller” nok, til beviserne og jeg er ganske sikker på, at Der Adler vil kunne bringe en ganske lang liste fra “den store hukommelse”?

    Kommentar by M.S. Carstens — 3. juli 2021 @ 21:22

  51. # Træt 17.14
    Tak til Træt for at minde os om, at anklagerne mod Naser Khader selvfølgelig handler om en politiker fra De Radigale.

    Kommentar by bjarne binee — 3. juli 2021 @ 21:23

  52. Enten er det et venstreorienteret koordineret karaktermord, eller også er den muslimske araber kommet frem i Naser Kahder!

    Kommentar by Den Nervøse — 3. juli 2021 @ 21:24

  53. VÆR MED ALLE: Arrangørerne sørger for bilopsamling af ALLE muslimhadende patrioter og nationalister fra de store, danske byer, København, Aarhus, Aalborg, Odense og Esbjerg, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 3. juli 2021 @ 21:47

  54. PS TIL 19.01: Rigsretssagen mod Inger Støjberg inkluderer nu også at Anne Grete Holmsgaard, en kendt venstrefascist, skal være med til at dømme Støjberg skyldig. Og retsformanden er efter sigende rødere end en rød tomat.

    Iøvrigt har Danmark, iflg. Bertel Haarder, klaret sig langt dårligere end Norge mht. til corona-dødsfald. I Danmark ca. 2500 døde, i Norge kun 750. (snydes corona-syge danskere for behandling med Ivermectin eller hydroxyklorokin??)

    Kommentar by BENT A — 3. juli 2021 @ 22:45

  55. Manglen på døde NYHIPOER er som sædvanlig KATASTROFAL.—- Internt vil den konservative folketingsgruppe have den særdeles uønskede araberkøter ekskluderet.

    Kommentar by dansker — 3. juli 2021 @ 23:07

  56. Jeg synes kvindernes historier lyder en smule mærkelige.

    Kommentar by Johnson — 3. juli 2021 @ 23:18

  57. Lennart Sten, fællestillidsmand på TV 2 SNOOZE bonner helt ekstremt ud på vigtigheden af hans fire år lange bacheloruddannelse på DJH:

    —Hvad står I sammen om?
    —Danmarks landshold.
    —Hvordor?
    —Fordi vi har banket Tjekkiet og er i semifinalen
    —Men HVORFOR?
    —For vi er de bedste

    Er der en frivillig sjæl herinde, der vil vride halsen om på Lennart Sten for at stille helt urimeligt latterligt indholdsløse spørgsmål, og jeh udløser 1000.00 US dollars på den, der giver ham en olfert, så hans tandpasta smager af lort, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 4. juli 2021 @ 00:22

  58. # 24
    Du har så ganske ret.
    Lidt som en skilsmissesag hvor faderen til fælles barn/børn, ved et tilfælde får for mange rettigheder i forhold til moderens ønske(r), læs vilje. Ud af det blå kommer en masse om faderens lidt for store interesse(r) ifm. badning af barnet/børnene. Straks er socialforvaltningen på banen, uagtet politiet oplyser der intet er at komme efter står de kommunale rapporter, i al evighed, til troende. Hvorfor oplyser Sofie Linde ikke hvem den højtplacerede i DR, ham Sofie Linde påstod havde udsat hende for diverse alvorlige grovheder? Hvorfor blev pågældende ikke straks efter den/de påståede ugerninger ikke straks politianmeldt? Ikke jeg påstår de af Sofie Linde begivenheder aldrig har fundet sted, men rygter er noget bras.

    Kommentar by NED MED ALTING — 4. juli 2021 @ 00:49

  59. # 40
    Sådan skal det siges. – TAK.

    Kommentar by NED MED ALTING — 4. juli 2021 @ 00:51

  60. # 40
    Sådan skal det siges. – TAK.

    Kommentar by NED MED ALTING — 4. juli 2021 @ 00:51

    Takker. Og modtaget. Mit virke herinde er kun for Kongeriget Danmarks skyld, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 4. juli 2021 @ 01:08

  61. Der er gået METOOOOooooooooooooooooooooooooooooooooo i lortet.
    Alle er frikneppere, men husk: Når madrasserne fortryder, kommer de frem med deres ynkeligheder 20 år efter.

    For satan hvor råddent kan det være. Vi ved jo at kvinder kan lide skridtbank og mænd en lodden bøf.

    Kommentar by Charles Nielsen — 4. juli 2021 @ 01:22

  62. “VENSTREFASCISTERNES nye våde drøm”: at gøre alle mennesker allergiske/overfølsomme mod bøffer, flæskesteger og frikadeller m.m. gennem bio-engineering. (og det næste kan blive ensretning gennem bevidstheds forandrende stoffer)

    Er big pharma, big tech og den marxistiske rødgrønne omstilling ved at slå sig sammen for at smadre den normale verden vi kender, og for at gøre os alle til slaver, trælle og robotter? (læs hvad virologer mener om nano-partikler og “spions” i visse hasteudviklede vacciner?)

    (efter 50 kommentarer om Nasser går det vel an med lidt nyt om globalisterne?)

    Kommentar by BENT A — 4. juli 2021 @ 01:23

  63. Det overrasker mig sådan set ikke at Naser Khader er så kusseforstyrret at han finder fornøjelse i at flintre rundt og spille den af op i fjæset på sure kællinger – Gosh!

    Med de udskejelser man ellers bliver underholdt med fra LGBTQ bevægelsen, så er Khaders forseelse vel at sammenligne med det at stjæler dametrusser fra tørresnorene om natten?

    Hvis seksuelle tilbøjeligheder blandt folketingets medlemmer udover missionærstillingen blev bandlyst, så blev der vist ikke mange tilbage i folketingssalen (måske Bertel Haarder og Rønn Hornbech ?) – Så skal vi ikke, indtil videre, bære over med Mister Khaders infantile sexstunts ? – De voksne (25 til 50-årige) kvinder som det gik ud over kunne da for helvede bare have gået deres vej?

    Kommentar by T. Flodur — 4. juli 2021 @ 02:17

  64. Det er nogle ret skrappe historier om Nasseren, men hvordan kan vi vide at det ikke er løgn og gemen bagvaskelse?

    Der FINDES kvinder som er falske, udspekulerede, grådige, lunefulde, hævngerrige, fjollede, primitive, uberegnelige, landsskadelige, forræderiske, ondskabsfulde, forrykte og gennemløgnagtige. At mindst eller cirka halvdelen af verdens dumhed og ondskab kommer fra kvinderne er udenfor al tvivl.

    Tænk på de kvinder som opsøger psykopatiske mordere som sidder fængslet. Selv barnemordere kan holde hof med fans. Og læs om de kvinder der har været storsvindlere, rov- eller lystmordere.

    Dog må vi selvfølgelig ikke glemme at der også er kvinder som er godheden selv. Ikke på pladderhumanisternes og politik-kvindernes tåbelige måder, men på måder som må aftvinge den største respekt.

    Kort sagt, nogle kvinder er som engle, andre er som kællinger fra helvede.

    Og vi mænd er jo heller ikke fejlfrie. Men vi konspirerer meget sjældent mod kvinderne.

    Nasseren kan sagtens være meget skyldig. Men det er virkelig påfaldende at man først efter 10-20 år falder over ham. Og først efter at han har lagt sig ud med venstrefascisterne, feltmadrasserne og islamisterne!

    Kommentar by BENT A — 4. juli 2021 @ 07:35

  65. PS: Diverse bøger fortæller om “kvinder belæssede med synder”. Men de fortæller også at vi ALLE er syndere, og at ingen er fejlfri. ALLE begår fejl, det er uundgåeligt. Det slemmeste er når man fremturer. Eller når fejlene er så store, at de er en opvisning i hensynsløshed eller ondskab. Så er der ingen undskyldning.

    ALLE er nok en lille smule skøre. (se filmen “Vi er allesammen tossede”) Og ALLE er vi nok tit utaknemmelige, hvor vi burde være taknemmelige. Men de fleste fejl går kun ud over os selv.

    Kommentar by BENT A — 4. juli 2021 @ 07:48

  66. Lisesom med de andre ældgamle Meetoo sager har kvinderne årtier efter fremkommet med anklagerne.

    Bemærk at kvinderne har BENYTTET sex-kontakten til det yderste til at promovere deres karriere – før de fremkommer med anklagerne mange år efter

    Og det er ikke i overensstemmelse med dansk retsstat at føre sex-anklager frem i pressen i timelange “vidneafhørinegr”.

    Vi er sgu ikke bedre end Saudi Arabien – men det kunne da godt se ud til at de røde fx “journalisterne” er ved at få øjnene op for, hvad islam er…..efter 40 års migration

    Kommentar by h.nielsen — 4. juli 2021 @ 08:09

  67. Tjah….Det er selvfølgelig trist,…at der har været så dyb en Tayqiaa her. I lars Hedegaard bog – Muhammeds piger- (i slutningen) kan man læser selve et indlæg af selveste AYAHTOHOLLA KHOMENIE, hvordan man begærligt kan berøre en lille spædbarnspige, uden at bryde sharialovens regler i den forbindelse.

    Kommentar by Michael Unna — 4. juli 2021 @ 09:03

  68. Vi må skyndsomt bede om en ny rollemodel…. ligesom vi plejer når et enkeltstående tilfælde telder ved siden af

    Kommentar by redneck — 4. juli 2021 @ 09:40

  69. Ingen tvivl om Islam er en plage for menneskeheden.

    Mon ikke dens ondskab overhales af de globalistiske rød/radikale ?

    læs “Metoo har nået sin sidste fase”, af Astrid Johanne Høg på Kontrast.dk

    Birte Rønn Hornbech, Jyllands Posten :citat, Tag skyklapperne af: Vi er ved at vænne os til ufriheden
    Vi tror, vi kan grine ad det meste. Men det er ikke sjovt, når Nick Hækkerup siger, at overvågning er lig med frihed. Sådan taler en regering, der vil spærre befolkningen inde i magtens jernhandske.” citat slut

    Den med Nick Hækkerup og frihed fører mig til hemmeligheden bag covid-19 og vaccine.

    Næsten alt skjules, eller skydes ned af “uafhængig fakta-tjek” og tjekdet.

    youtube : Danmark covid-19 test 2017, hvem har indkøbt dem

    worldbank.org : salg af PCR testkit 2018 med kodenummer 382200

    Emnet belyses også detaljeret på italiensksproget hjemmeside open.online world integrated trade solution, her vises billeder af flere engelsksprogede dokumenter :Covid 19 Test-kits (382200) exports by country in 2018.

    Muslimer dræber muslimer, og ikke-muslimer i en stor forvirring, men hvad har de skøre globalister gang i ?

    Alene mængden af faktatjek omkring covid-19 og vaccine siger mig der er noget helt galt, noget der skal skjules for enhver pris.

    Var coronapandemien planlagt? siden man allerede handlede med PCR testkit i 2017-18

    Man kan læse om ca 4mio coronadødsfald.

    Hvad tror I så der sker når langtidsvirkninger af vacciner viser sig for alvor?

    En privatoptagelse fra Rusland viser en række borgere der venter i kø til vaccination. Personale kører en mand ud af bygningen på en båre hvor patienten spjætter helt vildt med benene. Præcis samme bivirkning vi tidligere har set, fx fra USA.

    Muslimers myrderier kommer måske til at blegne i forhold til det, jeg frygter er på vej efter milliarder af borgere har fået en coronavaccine.

    Angela Merkel sagde for nylig at kommende restriktioner kun vil ramme ikke-vaccinerede. Der har vi drømmen om tvang og kontrol, som Mette Frederiksen tilsyneladende også er besat af, selv om hun siger restriktioner ikke skal gælde en dag længere end nødvendigt.

    Jeg slutter med et tip til Joe Biden på youtube
    Biden worries about the unvaccinated over July 4
    501 visninger 2. jul. 2021
    Han får viklet sig ind i noget vrøvl om “pets” kæledyr og vaccine

    Ufattelig, det gamle vrag er leder af USA.

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 09:42

  70. Valdemar Sejrs Jyske lov siger at et voldtægtsoffer skal klage straks efter at hun er undsluppet gerningsmandens magt. Paragraf 17 siger: “Hvis en kvinde siger, at hun er voldtaget, så snart hun er undsluppet gerningsmanden og har sin frihed, da skal hun fremføre klage over den vold, der er overgået hende, for granderne og grandekvinderne på kirkestævne og derefter på tinge. Da er det nok troligt, at der er over­gået hende vold, og sandemændene er da pligtige til at sværge om en sådan sag. Men finder hun sig deri og tier, efter at det er åbenlyst og bekendt for granderne og grande­kvinderne, at den mand har haft den kvinde, eller hvis hun bliver med barn og ikke klager før, da er det sandsynligt, at hun ikke blev voldtaget, selv om der ellers er handlet ilde med hende.”

    Kommentar by Bent Hansen — 4. juli 2021 @ 09:47

  71. Jeg har bekendte der er rejst til Italien på to ugers ferie. Danske fodboldfans må ikke komme til London.

    Væk med vaccinepas, det bidrager ikke til andet end forvirring og indskrænkninger af vores frihed.

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 10:01

  72. Der er det man kunne kalde “brad pitt-effekten”:
    Den fremvises fint i Klovn, hvor Casper Christensen slipper afsted med hvad som helst over for tilfældige kvinder på sin vej med humor, charme og frækhed, mens Frank Hvam falder helt igennem, når han prøver det samme, og bliver anklaget for skandaløse seksuelle overgreb for noget, han selv anser for fuldstændigt uskyldigt og bare en efterligning af Casper Christensen. Fed humor.

    Så er der det man kunne kalde “fremmed eksotisk mand spændende-effekten”.
    Det synes jeg, man kender især tilbage fra de første fremmedarbejdere, at de for danske kvinder havde anderledes spændende og eksotiske macho-drive i forhold til kedelige danske mænd, mens danske mænd knurrede over den urimelige uretfærdighed. I den effekt ligger også den “rabat” (“præmieperkerrabat” om man vil), som en indvandrermand automatisk får af venstrefløjens kvinder, hvilket betyder, at han bliver tilgivet og forstået og imødekommet ekstra meget.

    Så er der “rigmands- og magtmands”-effekten
    Det er den med, at kvinder er villige til viljeløst at lade sig bestige, bare manden har tilstrækkeligt med penge og magt. Og selvom han er en klam stodder.

    #MeToo er i sin grundform møntet på den sidste type. Det at bruge medierne og de sociale mediers shitstorms til at få en rig og magtfuld klam stodder ned med nakken og trække snablen ind.

    Da #MeToo ramte Frank Jensen og Morten Østergård kunne man synes, at det var komplet ligegyldige petitesser, overdrivelser og måske løgne, som de berørte kvinder fremført, at de følte sig krænkede over. Men deres pointe var, at en mand med en så stor politisk magtposition skulle holde sin sti ekstra ren og aldrig være klam, selv ikke ude på de sene aftentimer med lidt for mange genstande indenbords.

    Med Naser Khader er det anderledes. Der var oprindeligt et fint match mellem, at kvinder var forført af “fremmed eksotisk mand spændende-effekten” og så hans egen arabiske macho-kultur.

    Men den effekt er ebbet ud de senere år. Hvorfor kan man spørge: Jeg tror, at det er fordi, Khader værdimæssigt er kommet i stadig større konflikt med venstrefløjen, at hans “rabat” er sluppet op. Det gælder også det, at han med et beskidt sprog er begyndt at overtræde den politik korrekte tone.

    Kommentar by traveler — 4. juli 2021 @ 10:06

  73. Var det planen at smadre små og mellemstore virksomheder ved den globale nedlukning ? for at få industri og handel over på store statsdrevne forretninger ?

    Vi ser hvad de rød/radikale gør ved landbrug og fødevarer.
    Document.no har en vild artikel :”Norsk Vegansamfunn har sendt søknad om trosstøtte og forventer å få den innvilget. Nå vil de tilby veganske vigselsseremonier.

    Jeg er sgu bange for venstrefløjen er på menneskelig og kulturel selvmordskurs

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 10:10

  74. https://thebeltwayreport.com/2021/07/breaking-over-168000-ballots-missing-coc-in-1-georgia-county-alone-over-16x-bidens-alleged-margin-of-victory/

    Valgsvindel ?

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 10:17

  75. krigen er mellem mænd og kvinder, og mændene taber

    Kommentar by Svend — 4. juli 2021 @ 10:24

  76. ang indflydelsesrige mænd´s misbrug af kvinder og mindreårige.

    Der kører en sag mod Ghislane Maxwell og hendes forbindelse til fam.Clinton

    læs evt thegatewaypundit.com Judge Demands Ghislaine Maxwell Turn Over Records on Clinton Foundation Funding

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 10:24

  77. Færrest stemmer for at blive præsident for USA:

    Tucker: Kamala Harris is a ‘power hungry buffoon’
    you-tube: tXkBhow4XjI

    Kommentar by Svend — 4. juli 2021 @ 10:29

  78. Three States Pull CNN’s Broadcasting License, ‘They Fail to be Truthful’
    CNN has a long history of spreading lies and half-truths. This isn’t surprising, as they are owned by the Clinton Foundation. It seems their reign of misinformation may be starting to crumble, as today they are finally beginning to pay the price for their dishonesty as state governments are starting to take action.

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 10:50

  79. FAKTA TJEK: Three States Pull CNN’s Broadcasting License, ‘They Fail to be Truthful’
    CNN has a long history of spreading lies and half-truths. This isn’t surprising, as they are owned by the Clinton Foundation. It seems their reign of misinformation may be starting to crumble, as today they are finally beginning to pay the price for their dishonesty as state governments are starting to take action.

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 10:50

    RESULTAT: FAKE NEWS / SATIRE

    Selvfølgelig er CNN IKKE blevet gjort forbudt eller fået frataget sendetilladelsen i tre amerikanske stater. k. m. bliver nødt til at tage sig gevaldigt sammen og lære forskellen på satire og rigtige nyheder og IKKE blande dem sammen.

    Uriaspostens troværdig lider et knæk hver gang, disse falske og helt horrible historier spredes, når den er løgn og fake news.

    Claim
    Three states pulled CNN’s broadcasting license because the network failed to be truthful.

    Rating: Labeled Satire
    About this rating

    Origin
    On Aug. 4 2020, America’s Last Line of Defense published an article positing that three states — Mississippi, Alabama, and Louisiana — had pulled CNN’s broadcasting license due to their failure to be truthful: 

    Three States Pull CNN’s Broadcasting License, ‘They Fail to be Truthful’
    CNN has a long history of spreading lies and half-truths. This isn’t surprising, as they are owned by the Clinton Foundation. It seems their reign of misinformation may be starting to crumble, as today they are finally beginning to pay the price for their dishonesty as state governments are starting to take action.
    Three states, all led by Republican governors, have decided to pull the plug on CNN within their borders.
    This item was not a factual recounting of real-life events. The article originated with a website that describes its output as being humorous or satirical in nature, as follows:

    Everything on this website is fiction. It is not a lie and it is not fake news because it is not real. If you believe that it is real, you should have your head examined. Any similarities between this site’s pure fantasy and actual people, places, and events are purely coincidental and all images should be considered altered and satirical. See above if you’re still having an issue with that satire thing, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 4. juli 2021 @ 11:21

  80. Fuck Jens Erik-Andersson og hans såkaldte faktatjek

    Jens Erik-Andersson tåler ikke at nogen rører ved hans kære MSM medier
    som han så gladelig citerer fra.

    https://www.breitbart.com/tech/2021/06/26/report-emails-show-biden-campaign-demanding-facebook-censor-posts-on-election-integrity/?utm_medium=social&utm_source=facebook

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 12:08

  81. traveler — 4. juli 2021 @ 10:06

    “brad pitt-effekten”

    Hørte en anekdote fra England i tresserne

    En servitrice fik et anerkendende klap bagi. Hun vendte sig rundt og skulle til at skælde ud. Det fusede ud i et smil, da hun så, det var Mick Jagger.

    Kommentar by tavsen — 4. juli 2021 @ 12:10

  82. # SVEND 10.24: “KRIGEN ER MELLEM MÆND OG KVINDER, OG MÆNDENE TABER”.

    Ja, rigtigt. Men hvem har fremkaldt denne krig? Det er jo netop venstrefascisterne, de røde, de radikale, kvindesagskvinderne og de falske “borgerlige”. Ondskabens partier.

    Kvinfo, BLM, LGBTPQ-bevægelsen, de woke kvinder m/k rundt om, er alle med på samme galej. De vil destruere samfundet og familierne ved brug af løgne- og hetzkampagner. De arbejder året rundt på at spille mænd og kvinder ud mod hinanden, på at splitte, opløse, udnytte og tyrannisere familierne. Slutmålet er at destruere Vestens kultur og civilisation.

    Bemærk hvordan DR som er domineret af feminister og kommunister, hver eneste dag har udsendelser som er mandsfjendske. Deres kampagne-journalistik kan beskrives kort: NED MED MÆNDENE, OP MED KVINDERNE.

    DR kan heller ikke få indvandring nok. DR er et virkelig sygt og forrykt foretagende.

    Se videoen med Jon Voigt der fortæller om kommunismen. Og se “Why women destroys families, nations and civilizations. Og glem ikke at læse om mutter Merkels Kalergi-plan og Marokko-plan.

    Kommentar by BENT A — 4. juli 2021 @ 12:12

  83. Hvor længe skal vi have den krig med Jens Erik-Andersson om, hvad der sandt og falsk på Uriasposten?

    Hvor længe skal han diktere hvad der skrives, ud fra troen på at Uriasposten er hans private legeplads ?

    Den falske journalist citerer igen en anonym tekst uden kildeangivelse
    Eller er det J.E.A. selv der har forfattet såkaldt faktatjek, for at beskytte de røde medier, her CNN

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 12:19

  84. Jens-Erik Andersson — 4. juli 2021 @ 01:08 skrev:

    “Mit virke herinde er kun for Kongeriget Danmarks skyld”

    Kun for Danmarks skyld? Virkelig? Hvis det var sandt, hvorfor ryger du så helt op i det røde felt hver eneste gang nogen tillader sig at kritisere et fremmed folk og deres fremmede land (Israel).

    Min loyalitet ligger hos Danmark, ikke lande og folk i mellemøsten.

    Kommentar by Peter Nielsen — 4. juli 2021 @ 12:20

  85. Fuck Jens Erik-Andersson og hans såkaldte faktatjek

    Jens Erik-Andersson tåler ikke at nogen rører ved hans kære MSM medier
    som han så gladelig citerer fra.

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 12:08

    Det er jo ikke mig, der skriver, at det er satire. Det er for fanden selve siden du selv citerer fra, der skriver:

    Alt på dette websted er fiktion. Det er ikke en løgn, og det er ikke falske nyheder, fordi de ikke er ægte. Hvis du mener, at det er ægte, skal du have undersøgt dit hoved. Eventuelle ligheder mellem dette websteds frie fantasi og faktiske mennesker, steder og begivenheder er rent tilfældige, og alle billeder skal betragtes som ændrede og satiriske.

    Hvor meget grød i hovedet kan der være i krydderen på k. m., Sæbys største konspirationstosse under den alt for stramme sølvpapirshat?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 4. juli 2021 @ 12:20

  86. Hvor længe skal vi have den krig med Jens Erik-Andersson om, hvad der sandt og falsk på Uriasposten?

    Hvor længe skal han diktere hvad der skrives, ud fra troen på at Uriasposten er hans private legeplads ?

    Den falske journalist citerer igen en anonym tekst uden kildeangivelse
    Eller er det J.E.A. selv der har forfattet såkaldt faktatjek, for at beskytte de røde medier, her CNN

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 12:19

    Så stjernepsykopaten k. m. går altså aktivt ind for fake news og misinformation på Uriasposten. Hermed har han lige gjort sig selv og alle hans indlæg for irrelevante for alle på Uriasposten.

    https://www.snopes.com/fact-check/cnn-broadcasting-license/, forbyd k. m. og forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 4. juli 2021 @ 12:25

  87. PS til 12.12: LIGE NU, 12.25 er P1 udsendelsen “Ordet fanger” i gang. Her vrides og vendes ordene på udspekulerede og snu måder, for at lytterne skal få det indtryk at Mette F og regeringen fører en så stram indvandringspolitik som overhovedet muligt. Lars Ulykkes parti fik også noget reklame. Og så var der kritik af dem der har kritiseret den woke, marxistiske og feministiske “forskning” på universiteterne. Og bortforklaring af at “kønsforskningen”, klima- og racisme-forskningen og nedrivningen af statuer osv. er tegn på at forskningen er blevet politiseret.

    Endnu et manipulerende og fordummende program. Noget som mange uvidende eller glemsomme lyttere/vælgere nok ikke opdager, fordi 25 slags påståeligt vås blandes med halve sandheder og smart snak.

    Kommentar by BENT A — 4. juli 2021 @ 12:43

  88. Hvordan overbeviser du folk om at opgive deres rettigheder? frygt

    det er netop det den danske regering og medier spiller på, skab frygt, uanset om det berettiget eller ej. Man skræmmer folk til at bære mundbind, at acceptere coronapas og alt det andet lort der hører med til coronacirkus.

    Man bilder folk ind der er klimakrise, så opgiver de bøf og flæskesteg. Man bilder folk ind co2 ødelægger Jorden, så farer de hen og køber en el-bil til 500.000 kr, selv om deres nuværende lille spare-diesel er lige så miljøvenlig

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 12:43

  89. Tilståelsessag, Jens Erik-Andersson er imod ytringsfrihed.

    Main Stream Medier er imod ytringsfrihed.

    Enhver kan slå sig ned som faktatjekker, J.E.A. vælger snopes som sandhedsvidne. Den hjemmeside er da lige til at lukke op og skide i.

    Mystery Puzzle Party : Let´s party like it´s 1994. Support the snopes
    newsroom, and bring a bit of internet weirdness into the real world- with at puzzle party.

    Det er kun falske journalister som J.E.A. der henter sin sandhed i sådan en forskruet skod avis.

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 13:01

  90. Størstedelen af faktatjekkere er venstreorienterede bøller, der forsøger at latterliggøre højrefløjsholdninger eller helt at få ikke-røde politikere og skribenter ud af den offentlige debat.

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 13:33

  91. Selv gammel sex kan genbruges, om til andet så til at få opmærksomhed, gratis sympati og måske en klat penge.
    En kælling tilkastede mig i 1995 liderlige øjekast, som var dybt krænkende for mig som moralsk fyrtårn. Jeg boller altid kun for at lave børn og intet andet. For sikre mig imod sjofle tanker under akten, tænker jeg altid på gud og fædreland medens vi gør det frække.
    Må gud straffe mig, hvis jeg havde syndige tanker. Hver aften takker jeg feminaziernes forening for at holde det snavsede sexliv på lang afstand fra mit underliv.
    Når jeg tisser stående, tager jeg altid luffer på, for ikke at stimulere til syndige tanker under afladningen. Gud fri os fra islam og sex – de er lige onde.

    Kommentar by Sten steensen — 4. juli 2021 @ 13:44

  92. # KM kl. 12.43: Ja, der er ihvertfald en lang række seriøse kilder som støtter at der er noget helt galt med håndteringen af indvandrings-, corona- og klima-kriserne m.m. Hos Svensmark, Lomborg, prageru, hodja, gravitas og up archive mv. er der masser af tankevækkende oplysninger at hente. De giver et helt, helt andet billede af Danmarks situation end DR, BT, EB og Politiken.

    Kommentar by BENT A — 4. juli 2021 @ 13:55

  93. danske medier gør stort ud af nogen massegrave i Canada. Det er jo vand på møllen i jagt på “den onde hvide mand”

    Medier er tavs om nedbrænding af kristne og katolske kirker.
    Venstrefløjen er jo kendt for at lege med tændstikker !!!

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 14:06

  94. PS: Der er nu nærmest sensationelle posteringer om vaccinerne hos hodja og snaphanen. Det beskrives at der er over dobbelt så mange dødsfald blandt vaccinerede som blandt ikke-vaccinerede.

    Kommentar by BENT A — 4. juli 2021 @ 14:08

  95. *k.m.
    Naturligvis er det en frygtelig forbrydelse indianerne i Canada og for den sags skyld også i USA har været ude for! Men det hører jo til i historien og det kan ikke være mange nulevende der har deltaget!
    Men i dag, lige nu, udryddes de kristne i Mellemøsten, kirker skændes eller udsættes for brandattentater i Frankrig og andre steder, såmænd også i Danmark.
    Befolkningsudskiftningen i Sverige og Frankrig passer ind i FN definition af folkemord!
    Og MSM er totalt tavse!

    Kommentar by Den Nervøse — 4. juli 2021 @ 15:00

  96. Khader har fået en udvisningsdom, mon han bliver rask igen oven på den?

    Det Konservative Folkeparti har slettet Naser Khader
    fra den del af partiets hjemmeside, der viser de folkevalgte på Christiansborg.
    https://tv.frihedensstemme.dk/2021/07/04/afsloering-naser-khader-slettet-fra-de-konservatives-hjemmeside/

    Det ligger fast, at Danmarks Radios artikel med de voldsomme sexanklager udkom 2. juli 2021 – klokken 06.00. Et IT-spor afslører, at Naser Khader var slettet fra hjemmesiden samme dag klokken 9.13.”

    Kommentar by tavsen — 4. juli 2021 @ 15:15

  97. 44 Santor

    Og Danskerne opfandt kondomet ved brug af Grisetarme, allerede i 1600 tallet.
    Jer tror næppe muslimer opfandt kondomet, se befolkningestilvægsten vedrørende muslimske lande.
    For så havde muslimerne lært at sætte tærring efter nærring.
    Pesten blev mig bekendt spredt via rotten. Og som sagt er fødselsraten stor ved rotter

    Kommentar by Charles Nielsen — 4. juli 2021 @ 15:21

  98. k.m. — 4. juli 2021 @ 13:33

    Du har selvfølgelig ret i ovenstående statement – Faktatjek begrebet afhænger helt af øjet der ser og diskvalificerer dermed prompte termen som ikke troværdig – Faktatjek farcen er selvfølgelig en retorisk gimmick uden hold i virkeligheden og henhører dermed under fænomener som for eksempel (Orwelsk) Newspeak!

    Kommentar by T. Flodur — 4. juli 2021 @ 15:30

  99. Problemet med medierne er nok i bund og grund, at Trump var efter dem fra starten i Det Hvide Hus.
    Han sagde fx i 2018 at man burde se på licensen til CNN og NBC.

    Da er det klart medierne slår tilbage med alt hvad de har af beskidte metoder.

    Jeg holder fast i at venstrefløjen kvæler ytringsfriheden på nettet med faktatjek.

    Politiker hængt ud af TV2. Historien var plantet – (valget i Grønland)

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 15:35

  100. OT – Nu – Verden
    G. EDWARD GRIFFIN: THE COVID/U.N. TAKEOVER, BLM/ANTIFA REVOLUTION & THE WAY FORWARD
    bitchute 4azmGVbR8U40

    Kommentar by Svend — 4. juli 2021 @ 15:38

  101. Damn Jens-Erik Andersson og k.m.
    I er nogle tykhovede kværulanter,som har mere øje for om i selv har ret,end for at søge sandheden og give plads til andres synspunkter og ideer.
    Vi er for fa’en da til en vis grad allesammen her konservative. Ret energien mod det positive,og lad animositeten være kulturmarxisternes og muslimernes særkende. Gud skal vide at de viser den gsnske ofte. Til hinder for kreativitetens trivsel.

    Kommentar by Nielsen — 4. juli 2021 @ 15:50

  102. Kommentar by T. Flodur — 4. juli 2021 @ 15:30

    Hvis du læser lidt højere oppe i tråden – så faktatjekker Jens-Erik faktisk fra k.m. selv.

    Til de 2 kamphaner: Lad nu vær med det råberi og beskyldninger i trådene, tak. Danmark står i lort til anklerne og Sverige til hoften, imens der slås om linkes og citater fra USA fra 1-99% Fake News medier (inkl. CNN, som er tæt på de 100%).

    Bidrag om muligt positivt til alles indlæg. Det giver flere læsere – hvilket forhåbentligt er meningen med alles vores skriveri, ik?

    Kommentar by Thomas M. — 4. juli 2021 @ 16:00

  103. En gang araber, altid en araber…

    Han lever til fulde op til fordommene.

    Kommentar by Jan — 4. juli 2021 @ 16:06

  104. Kommentar by Svend — 4. juli 2021 @ 10:24.

    Man kan vel ikke tale om en krig i egentlig forstand, når den ene halvdel aldrig har fundet dyrskuet interessant nok til, at de overhovedet har gidet at møde frem.

    Hvad vi har set er en masse skrigen og jamren, som mænd så har givet efter for, ved at give dem det de ville have, i håbet om at de så for helvede har kunnet få noget fred.

    Hvilket de selvfølgelig aldrig har fået. Kun endnu flere krav, fra en flok emotionelt mindrebemidlede uden tanke for de videre konsekvenser, der så har brystet sig af deres “mangeårige kamp for kvinders rettigheder”.

    “Kamp”, når man har fået alting foræret fra dag ét, ikke?

    Og “mangeårige”, fordi kravene reelt aldrig er stoppet, og lige får en ekstra tand hvert eneste år, når et nyt hold feminister lukkes ud af vores uddannelsesinstitutioner, og begynder <b<deres jamren for “mere ligestilling”.

    Og det på trods af, at de aldrig nogen sinde har manglet rettigheder, og faktisk er opvokset med flere end mænd nogen sinde har haft, ikke?.

    Du kan godt se joken i sådan et niveau af manglende realitetssans, ikke?

    Og i mellemtiden har der så siddet mænd, der er vendt tilbage fra rigtige krige, og gloet på cirkusset som de betaler for, mens de har ryster på hovedet over definitionen på “kamp”, som børnene i deres afsind er kommet op med.

    Kvinder har kun “vundet” det her, fordi der aldrig har været nogen kamp, uanset hvor meget de så har behov for at bilde sig selv det ind.

    At vade lidt op og ned af gader og stræder, arm i arm og med store skilte og skrålende i vilden sky, hvorefter man får det man peger på, uden krav om ansvar eller ansvarlighed, er ikke en “kamp”.

    Det er bare et udslag af den samme forkælelse, og det niveau-mæssigt samme krav om ansvarlighed, som samfundet ellers kun forbeholder mindreårige og retarderede.
    -Hvilket kvinderne tilsyneladende har det helt fint med, uagtet at den forskelsbehandling er noget nær det mest sexistiske, man overhovedet kan forestille sig.
    Det samme gælder indkomstskatten og forsvaret af landet, for nu at smide lidt ekstra ved på blusset.

    Og det rejser jo altså også nogle ret relevante spørgsmål om den såkaldte “historiske undertrykkelse”, hvis det eneste der har krævet at bekæmpe den, er en omgang skrigeri, inden man vendte hjem til kaffen og resten af de goder, som den civilisationen mænd har opbygget har bragt med sig.

    Så hvis kvinder har “vundet kønskampen”, så er det kun fordi mænd ikke gider slås mod børn. Udfaldet er jo fuldstændigt givet på forhånd, og uden den lov og orden som mændene også fortrinsvist opretholder, så lander vi også helt naturligt dér hvor den stærkeste bestemmer igen.

    Lad dem bare lege videre i deres enfoldighed.

    Marxisterne har allerede droppet dem, til fordel for den næste gruppering af nyttige idioter, så dansen på roser er ved at være forbi, uigenkaldeligt.

    Yderligere understreget af, at reaktionen på muslimernes massevoldtægter har været en øredøvende stilhed fra ‘Da Sistahood’, fuldstændigt som tusinder af mænd har forudsagt det ville ske i årevis.

    Nu kommer regningen, i form af et massivt tab af de rettigheder de hidtil har tager for givet, når de overgår til de grupperinger de selv har støttet og bragt frem i lyset, i deres hensynsløse udnyttelse af den demokratiske tankegang, hvis medfølgende rettigheder var tiltænkt alle, ikke kun grupperingen af solipsistiske og narcissistiske kvinder.

    Inden længe vil de befinde sig på bunden af deres selvopfundne offermentalitets-system, som noget helt nyt i Den Virkelige Verden, som resten af os er nødt til at leve i, fordi vi ikke bare kan skyde skylden for alting på nogen andre.

    Og når de ser sig omkring, i deres nyskabte virkelighed, vil de kun finde den samme hvide mand, som de har pisset på hele deres liv. For resten af den verden man selv har skabt, vil være ét langt mareridt af dødsens farlige situationer, og hvad fanden gør man så, ikke?

    Life is a Bitch, isn’t it?

    Kommentar by Kimski — 4. juli 2021 @ 16:10

  105. Det er en svær balance. For har samlejet/sexforholdet været påtvunget/voldtægt, så burde kvinderne jo med det samme været gået til Politi og myndighederne, og sat en anklage til værks. Hvis de har samtykket eller ikke protesteret, eller sagt nej, så er det jo falske påstande, uanset hvad. Enten har de også selv ønsket det eller også har de brugt fantasien bag ryggen, uden at han har anet noget. Det er jo også frie kvinders ansvar at sørge for at anklagerne kommer frem hurtigst muligt, så det ikke går ud over andre……Hvis det passer. I Arabien holder De Deres kæft, fordi der skal 4 mandlige vidner til en voldtægt, hvilket er forståeligt. De kan jo blive dødsdømt for hor. Men så langt er vi jo-heldigvis- ikke endnu. Efter så lang tid, kan ethvert samleje eller sexforhold jo bliver en forloren anklage om voldtægt…..Men hvis det passer i beskrivelsen er det jo umådeligt trist, at de ikke har stået frem noget før.
    Marilyn Monroe har i sin tid været med i en pornofilm. Mit gæt er at hun sikkert både er blevet afpresset og fået sin karriere igang af den årsag. Ligesådan Madonna. Men hun har aldrig været bonnert.

    Kommentar by Michael Unna — 4. juli 2021 @ 16:11

  106. > Thomas M
    Jeg ville have sagt Danmark i lort til halsen og Absurdistan til hårrødderne.

    Kommentar by Nielsen — 4. juli 2021 @ 16:11

  107. En arabisk vittighed er således- Hvad er sikker sex? Jo det er hvis Du gør det med din brors datter. Hun ved godt hun skal holde sin kæft, for at undgå æresdrab….Æresdrab er straffrit i enkelte arabiske landes jura.(F.eks: under Saddam Husseins Irak, og vel stadigvæk idag).

    Kommentar by Michael Unna — 4. juli 2021 @ 16:16

  108. Kommentar by Nielsen — 4. juli 2021 @ 16:11

    Godtaget ;-)

    Kommentar by Thomas M. — 4. juli 2021 @ 16:16

  109. Nielsen og Thomas M

    Spar mig for Jeres lunkne mæglingsforsøg, som om jeg skal acceptere den altid aggressive og opfarende Jens Erik-Andersson

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 16:34

  110. Thomas M. — 4. juli 2021 @ 16:00

    Nu var min kommentar til faktatjek-fænomenet af mere generel karakter og ikke et indlæg i den debat som udspiller sig mellem k.m. og Jens Erik-Andersson.

    Kommentar by T. Flodur — 4. juli 2021 @ 16:37

  111. Modtag min ydmygste undskyldning k.m. for at have opfordret dig til at udvise høvisk adfærd overfor dine medkommentatorer.

    Kommentar by Nielsen — 4. juli 2021 @ 16:39

  112. Kommentar by Michael Unna — 4. juli 2021 @ 16:11

    Fint indlæg. Men vi bliver som mænd nød til at forstå, at nogle kvinder håndterer “påståede” sex-episoder ganske anderledes end mænd. Samt at vi som mænd (måske heldigvis) aldrig helt finder ud af det. For ellers kommer vi aldrig videre :-)

    Naturen har givet kvinderne sex som magtmiddel – og det har kvinderne benyttet inden Adam og Eva.

    Grisebassen Khader er helt færdig. Håber han gav alle kvinderne en serviet til ansigtet …

    Kommentar by Thomas M. — 4. juli 2021 @ 16:39

  113. Kommentar by T. Flodur — 4. juli 2021 @ 16:37

    Tak og forstået :-)

    Kommentar by Thomas M. — 4. juli 2021 @ 16:39

  114. Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 16:34

    Jeg ligger ikke i ske med Jens-Erik. Stop nu beskyldningerne k.m. :-)

    Kommentar by Thomas M. — 4. juli 2021 @ 16:42

  115. Dr. Robert Malone har fået slettet sin LinkedIn konto, fordi han har skrevet om risiko ved covid-vaccine.

    Big Tech kalder nok hans videnskab for fake-news, og så ryger den i fakta-tjek makulatoren

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 16:43

  116. Kommentar by traveler — 4. juli 2021 @ 10:06.

    “Så er der det man kunne kalde “fremmed eksotisk mand spændende-effekten”.”

    Jeg kalder det ‘Valentino-effekten’, og den er er lige så gammel som menneskeracen. I filmen ‘Den 13’ende Ridder”, der bygger på en autentisk og dokumenteret rejsebeskrivelse fra år 922, har forfatteren Ibn Fadland heller ingen problemer med at score byens bedste sild, blandt de Vikinger han besøger.

    Fremmed sæd modvirker indavl, kort og godt. Og kvinder er slaver af den Natur der dikterer præmisserne, tilsyneladende, for vi har ikke levet i isolerede stammer i hundredvis af år nu.

    Den der med at være dikteret af Naturen er lidt ligesom med mænd og gynocentrisme, der mest af alt minder om en fisker, der dyrker en sild som noget enestående og fantastisk, der må beskyttes for enhver pris, mens han samtidigt står i sild til knæene.

    Der er ikke ret meget logik i noget af det…

    Kommentar by Kimski — 4. juli 2021 @ 16:44

  117. 110) Jo tak. Man kan vel forestille sig nogle Politiske – Groupies- i starten af karrieren gerne ville have et eller andet minde med fra den Politiske -superstar-, og det senere bliver penslet ud efter for godt befindende, men beskrivelsen kan selvfølgelig også være rigtig. Svær balance. (Lidt ligesom Tom Jones i sin tid).

    Kommentar by Michael Unna — 4. juli 2021 @ 16:51

  118. Måske vi skulle sende Khader ned til EU-kommissionen – og se om han kunne få ramt på Ursula von der Leyen – altså lige i panden.

    Kommentar by Thomas M. — 4. juli 2021 @ 16:58

  119. En kvindelig psykolog (har jeg forstået rigtigt).???? Hun kunne da have læst – Muhammeds piger- af Lars Hedegaard, og undersøgt kvinders situation i Islam…?????

    Kommentar by Michael Unna — 4. juli 2021 @ 16:59

  120. 116) Erdogan ville jo ikke sidde ved siden af hende :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 4. juli 2021 @ 17:00

  121. Kommentar by Michael Unna — 4. juli 2021 @ 17:00

    Jeg troede Erdogan lige havde fået stillet sin sex-lyst med at myrde og voldtage tusindvis af armeniere?

    Har hørt, at Margrethe Vestager ligger sammen med nogle sugardaddies, som kalder sig “Big Tech”, “Big Pharma” og “Monsanto” på nettet.

    Kommentar by Thomas M. — 4. juli 2021 @ 17:23

  122. Der er krig. New World Order har som ethvert andet diktatur som første mål at kontrollere medierne.
    Medierne, der for det meste er politisk røde, har let ved at falde ind i rollen, og der kommer vi til faktatjek.

    Det drejer sig ikke om holde internet fri for misinformation, men at lukke munden på systemkritikere (forbyd k.m.)

    Næsten al faktatjek kører på en håndfuld emner som medierne og politikere vil have fuld kontrol over : Trump, klima, Islam/indvandring, corona/vaccine og højrefløjen som helhed.

    Fanden er altså løs hvis nogen påstår noget Main Stream Medier ikke er enig i.

    Sagen om valgsvindel i USA er til stor ærgrelse for nogen heller ikke slut, venstrefløjen påstår stadig hårdnakket der ikke er noget at komme efter.

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 17:49

  123. https://vafo.dk/artikel/afbr%C3%A6nding-af-en-koran-og-fuck-islam-banner-skabte-ophedet-stemning-p%C3%A5-n%C3%B8rretorv-14-betjente-udkommanderet-for-at-holde-ro-mellem-grupperinger

    Kommentar by k.m. — 4. juli 2021 @ 17:53

  124. Interesserede kan se Patrioterne Går Live fra i dag i Vejle her:

    https://www.facebook.com/PatrioterneGaarLive/videos/226988885918257/, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 4. juli 2021 @ 18:46

  125. K.M. har ret i at det med fakta-tjek ofte misbruges, ihvertfald af DR og andre medier. Og iflg. visse netaviser har k.m. også ret i at der foregår noget mystisk eller forkert med vaccinerne. Nogle virologer hævder at big pharma, af korrupte årsager, er modstandere af Ivermectin. De tjener meget mere på at sælge vacciner. Og big tech støtter dem mod at få en pæn del af udbyttet. Og k.m har ret i at der foregik valgsvindel i USA. Det vrimler med beviser og indicier på nettet.

    Kommentar by BENT A — 4. juli 2021 @ 18:51

  126. Definitionen på Faktatjek

    Udsagn: 2+2=5

    Faktatjek: Udsagnet er IKKE korrekt, da sandheden er, at 2+2=4

    Hvis alle bare gætter sig til fakta eller sjusser sig frem til facts, så ophører vores samfund med at fungere, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 4. juli 2021 @ 19:01

  127. 2+2=4
    Der foregik valgsvindel i USA

    Begge udsagn er sande, men faktatjek accepterer ikke det sidste, og så kommer alle bortforklaringer og censur.

    Kommentar by k. m. — 4. juli 2021 @ 19:11

  128. https://bazedon.com/billgates-vaccine-alliance-in-researching-developing-vaccines-to-destroy-our-immunity

    Kommentar by k. m. — 4. juli 2021 @ 19:13

  129. Kongen af Faktatjek sider hedder Politifact: https://www.politifact.com/factchecks/list/?speaker=donald-trump&ruling=false, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 4. juli 2021 @ 19:16

  130. Kommentar by k. m. — 4. juli 2021 @ 19:13

    TOTALT FAKE NEWS.

    AFP FACT CHECK: https://factcheck.afp.com/coronavirus-was-not-staged-philanthropists-control-people, forbyd misinformation og forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 4. juli 2021 @ 19:23

  131. 16:10 Tak, for dit gode svar. Kvindeblokken er baseret på en biologisk mentalitet, som understøtter moderfølelser, kollektivisme og statsbygning

    Mænd burde stå samlet et sted ovre ved individuel frihed og beskyttelse af folkets enhed og sundhed gennem at sikre vores rettigheder er beskyttet imod enhver gruppes forsøg på at trampe på dem, ikke mindst imod en matriarkalsk satanisk diktaturstat installeret af en international flok gangstere, som har erobret verden og dens danske kvindelige proforma juntas forsøg på at invadere os gennem salamimetoden, som det allerede er sket

    SOUTH AFRICA WITH A MESSAGE TO THE WORLD
    bitchute cjxT9TJ9duXJ

    Kommentar by Svend — 4. juli 2021 @ 19:44

  132. Jens-Erik, har du set, at de medier, du refererer til, har mistet omkring 3/4 af deres viewers, siden de mistede Trump at pladre prop og bs om hele dagen lang?

    Kommentar by Svend — 4. juli 2021 @ 19:49

  133. Faktacheck er iværksat af Hillbillary Rotten Cuntinton og Hillbilly Bill etc osv .. du må jo være hjerneskadet, hvis du ikke kan forstå faktatjek og helt simple ting. Er du med socialisterne og deres hjernedøde propagandaløgne eller hvad er din ide JEA? Du narrer sgu da ikke nogen. Vi er her fordi vi ved at medierne er 100% løgn. Du skal da ikke komme her og forsvare dem. Du er da en lus

    Kommentar by Svend — 4. juli 2021 @ 19:53

  134. Fakta er at jeg gerne så JEA censureret på UP

    Kommentar by Træt — 4. juli 2021 @ 20:04

  135. Utrolig som J.E.A. forsvarer faktatjek industrien, der tæller flere ansatte end myrer i en halvstore myretue.
    Det er både tragisk og morsomt at være vidne til, men ikke mindst afslørende for “journalistens” syn på ret og vrang

    Kommentar by k. m. — 4. juli 2021 @ 20:05

  136. Skal vi vædde på danske medier henter en del af deres udenlandsstof fra CNN, der har mistet 70% kunder siden Biden kom til.
    Løgnepressen havde kun Eet mål, at få Trump fjernet, og nu lider de under kamikazepiloten Biden, der smadrer USA, incl en masse democrats, der allerede har fortrudt krydset

    Kommentar by k. m. — 4. juli 2021 @ 20:16

  137. MAN KAN ABSOLUT IKKE STOLE på massemedierne, og det burde enhver selvtænkende dansker være klar over. Mener du JEA, at man kan stole på DR, TV2, Pølletiken og mis-Information? Stoler du på partierne og S-S?

    Kommentar by BENT A — 4. juli 2021 @ 20:27

  138. S-S = Sundheds Styrelsen

    Kommentar by BENT A — 4. juli 2021 @ 20:29

  139. ANG. NASSER KHADER, så er han jo nok færdig i politik efter disse beskyldninger, som måske og måske ikke er sande. Men selvom de viser sig at være sande, vil han så være værre end den typiske politiker eller redaktør? Jeg mener, det kan da godt være at han har foretaget opført sig dårligt overfor 15-25 kvinder, men den typiske politiker/redaktør har da opført sig dårligt overfor hundredtusindvis af danskere!

    Hvad er værst: at være klam, lumsk og sjofel overfor nogle få kvinder som nok kunne være gået deres vej……… eller at være klam, lumsk, sjofel, hyklerisk, landsskadelig og forræderisk overfor sit eget land og alle sine egne landsmænd.

    Den skade Nasser har forvoldt er trods alt til at overse. Men den skade som 160/170 ud af 179 politikere har påført millioner af danskere, er uoverskuelig, katastrofal og i længden altødelæggende og dødbringende.

    Venter med at afgøre hvad jeg mener om beskyldningerne mod Nasser, indtil beviserne er der. Men at de gamle partier har været en katastrofe siden 1968 og 1983 er der tonsvis af beviser for. Antallet af overgreb, ulykker og tragedier er helt enormt.

    Kommentar by BENT A — 4. juli 2021 @ 20:47

  140. Fra DRs artikel: “Hændelserne har fundet sted fra 1999 til 2019.”

    Som udgangspunkt har jeg et stort problem med at de beskrevne hændelser ligger år tilbage.

    Hvad skal jeg sige? “Mette Frederiksen ragede mig i skridtet udenfor en pølsevogn i Hjørring mens jeg spiste en fransk hotdog. Jeg tror det var 2002 eller 2007. Jeg forventer at hun nu træder tilbage som statsmedister.”

    Kommentar by BE — 4. juli 2021 @ 20:50

  141. PS: De gammelkendte politikere og redaktører har masser af blod på hænderne, armene, tøjet og skoene. Det har Nasser vel trods alt ikke?

    Kommentar by BENT A — 4. juli 2021 @ 20:50

  142. Rettelse til 20.47: Ville have skrevet 5-25 kvinder.

    Kommentar by BENT A — 4. juli 2021 @ 21:05

  143. Fed video fra Vejle.
    Patrioterne, to mand, så vidt jeg kan se, een med megafon og rød bøllehat, plus en anden der slentrer forvirret rundt. Kunne JEA ikke arrangere noget samkørsel til en ordentlig demonstration?

    Det der tager perkere i Vejle som en oplevelse, ikke noget der får dem til at løbe skrigende tilbage til Mellemøsten

    Kommentar by k. m. — 4. juli 2021 @ 21:10

  144. Jeg synes at Naser Khader skal rejse hjem til Syrien

    Kommentar by Bjarne Jensen — 4. juli 2021 @ 21:30

  145. Der findes i sagens natur ingen beviser for Khaders opførsel, kun de mange kvinders udsagn.
    Det samme var tilfældet vedr. Morten Østergård og Frank Jensen.
    Men det er godt nok mange kvinder, der så vidt vides uafhængigt af hinanden nu oplyser, at de er blevet forulempet groft af Khader.
    Enhver må danne sig sin mening om Khaders opførsel, og om hans værdighed til at sidde i Folketinget. Det gør de konservatives ledelse også.

    Kommentar by Gunnar Biering — 4. juli 2021 @ 22:35

  146. Uafhængigt af hinanden, eller har de afstemt deres beretninger?

    Det kan sagtens være at de presstistuerede har gennemtrawlet alle kvinder, der har været i kontakt med Khader og lagt dem ord i munden.

    Kommentar by Træt — 4. juli 2021 @ 22:56

  147. og om hans værdighed til at sidde i Folketinget. Det gør de konservatives ledelse også.

    Kommentar by Gunnar Biering — 4. juli 2021 @ 22:35

    “Det Konservative Folkeparti har slettet Naser Khader
    fra den del af partiets hjemmeside, der viser de folkevalgte på Christiansborg.
    https://tv.frihedensstemme.dk/2021/07/04/afsloering-naser-khader-slettet-fra-de-konservatives-hjemmeside/

    Det ligger fast, at Danmarks Radios artikel med de voldsomme sexanklager udkom 2. juli 2021 – klokken 06.00. Et IT-spor afslører, at Naser Khader var slettet fra hjemmesiden samme dag klokken 9.13.”

    Kommentar by tavsen — 4. juli 2021 @ 22:56

  148. Kommentar by Gunnar Biering — 4. juli 2021 @ 22:35

    Om der er beviser i sagen ved vi ikke. Nogle af kvinderne kan godt have gemt en trusse, korrespondance mv. I følge aviserne har det været en “offentlig hemmelighed”, at Khader gokkede den af i hovedet på de kvinder han mødte. Den “gode muslim” er færdig. Helt færdig.

    Kommentar by Thomas M. — 4. juli 2021 @ 23:46

  149. Kommentar by Jens-Erik Andersson — 4. juli 2021 @ 19:16

    Politifact, Politico og AFP er udmærkede steder at starte for at undersøge en sag – om man så er blå, rød eller grøn.

    Ikke alt faktatjek er i sagens natur neutral, men over 10.000 usandheder fra Trump på 4 år er dog alligevel lidt af en kraftpræstation. Noget andet er i midlertidig om man så også er uenig i Trump’s politik. Og det tror jeg ikke JEA er.

    Om man så også mener, at DR og TV2 lyver for den danske befolkning er noget helt tredje (att: Bent).

    Kommentar by Thomas M. — 5. juli 2021 @ 00:01

  150. Selvfølgelig lyver D(D)R og TV2 for danskerne. At udelade etniciteten på kriminelle og samtidig blæse bagateller som den grønne mand fra Dragør havn op, er løgn og fordrejning.
    Det er også løgn når bilhaderen Harry Lahrman får lov at bruge sin påståede ekspertstatus til at harcellere mod lovliggørelse af de-facto hastighederne på de danske veje, når han forudsigelser om markant flere alvorlige ulykker ved højere hastighedsgrænser gang på gang har vidst sig at være forkerte.
    Osv. osv

    Kommentar by Træt — 5. juli 2021 @ 00:24

  151. #141 kl.21.10 helt enig. Fælleskørsel på forhånd arrangeret og annonceret i tide , ville gøre en stor forskel for antallet af deltagere.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 5. juli 2021 @ 00:28

  152. Kun et spørgsmål om tid før et hav af private oplysninger til Fjæsbogen, Google, Linkedin, en “sky” eller via aps på ens mobil-telefoner, kommer videre til uvedkommende, oplyser 24nyt. Og TV2 har afsløret at danskere ufrivilligt kan fylde en “spioncentral” med private oplysninger om hvad de sandsynligvis foretager sig eller hvor de opholder sig m.m., minut for minut døgnet rundt. Deres mobil kan sladre 60 gange i timen.

    Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 00:42

  153. Kommentar by Træt — 5. juli 2021 @ 00:24

    Jeg er enig i, at DR groft fordrejer sandheden. Senest med de danske mødre og børn i Al-Hul. Det er en skandale i sig selv. Men vi behøver hverken Qanon, Alex Jones, Pizzagate eller andet wacko-wacko kritikløst importeret fra USA imens vi selv står i lort til over anklerne.

    TV2 er dumt. Det gider jeg overhovedet ikke se …

    Kommentar by Thomas M. — 5. juli 2021 @ 01:17

  154. 1:17 Kan du ikke lige underbygge dit postulat om at Alex Jones er wacko? For mig at se er han verdens mest fremragende journalist, som har haft ret hele vejen, serveret på en indrømmet mere underholdende måde en den standard vi ellers kender fra løgnemedierne herunder dem du nævner, som er globalistisk propaganda. Løgn fra start til slut

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 02:51

  155. Kan vi ikke bare være enige om at, vestens politikere er en flok forrædere, rød eller blå. Vores mænd er en flok pacifister, og vores kvinder en flok internationale ludere (undtagelser findes stadig!). Så med disse fakta sat på bordet, lad os så enten gå i krig nu, eller lade være som sædvanlig, og bare se på hele lortet brænde op. Jeg har både kolde drikke i køleskabet, og varme popcorn på vej i mikro bølge ovnen!

    Og nej der kommer ikke nogen pro nordisk befrielse, i har lige stukket jer selv med den nyeste nye semit kanyle, jeres døtre knepper med perker pik, jeres eks koner knepper med neger pik, halvdelen af jeres drenge forplanter sig med thailændere, og den bibel der, tja kan den nu også bruges til noget, andet end toilet papir? Jeg må indrømme den skraber sku lidt, men er sku meget behageligt at vide man tørre røv i noget opfundet nede fra mellem østen.
    Jøderne er vores venner, perkerne vores elskere, og negerne vores fetish. Sikke en smuk verden vi har skabt, allahu akbar, eller hvad det nu er fremtidens hersker vil have jeg siger…

    Kommentar by Gør det ondt endnu — 5. juli 2021 @ 05:22

  156. # Thomas M 00.01: DR har påstået at Trump har løjet 20.000 gange på fire år, og nu skriver du om 10.000 usandheder. Vil det sige at du halvvejs tror på DRs propaganda? Eller hvor har du de 10.000 usandheder fra? De tre nævnte kilder? Hvem styrer dem, neutrale, sandhedssøgende personer eller rødkålshoveder? Hvis påstanden fra DR er rigtig, hvordan hænger det så sammen med at 70-80 millioner amerikanere iflg. hodja betragter Trump som den der kan redde dem fra kommunisterne, som en sjælden, ærlig, begavet og dygtig politiker, som deres sidste håb om at undgå at USA ender som et nyt Kina?

    At DR og TV2 manipulerer i næsten hver eneste udsendelse, er ubestrideligt. Igen og igen er DR mikrofonholder for Rosa Lund, Mai Villadsen, Peder Hvelplund, Sofie Carsten og andre røde typer, for co2-tosser og fanatiske tilhængere af masseindvandring, LGBTPQ-bevægelsen, veganerpartiet, kvinfo og krænkelsesparate feministister.
    Året rundt medvirker DR til folkeudskiftningen og afskaffelsen af Danmark.

    Mon ikke det nærmere er DR som har løjet 20.000 gange på fire år?

    Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 06:58

  157. PS: Hvis DR lyver eller vildleder 3 gange i timen (lavt sat), bliver det til over 100.000 løgne mv. på 4 år.

    Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 07:07

  158. Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 02:51

    Jo, jeg kunne for en start henvise til Wikipedia. Er du utilfreds med artiklen – så send gerne et forslag med rettelser eller tilføjelser til dem.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Jones

    Jeg mener ikke, at Wiki-artiklen omtaler hans mangeårige hustruvold, men det kan du jo selv prøve at tilføje. Bagefter må du gerne poste deres peer review videre her på Uriasposten.

    Når du har læst artiklen kan du så købe en Alex Jones-kaffekop ($5.99) til at skylde alt hans mundlort ned med. Slut af med en ormekur ($14.99) eller tarmrensningskur ($12.99). Behandlingen kan rundes af med et helt årsforbrug af velsmagende langtidsholdbar Prepper-Food (Retail $3,297.00 Now $2,967.30 Savings $329.70):
    https://www.infowarsstore.com/infowars-life-select-1-year

    Alex Jones er ikke “verdens mest fremragende journalist”. Han er en skraldspands-vært, som opsuger det mørke nets skraldehistorier – og gør historierne til sine egne. Alex Jones bedriver simpel vox-pop og stalker-journalistik. Alex Jones er en Sicko-Wacko-DropOut:
    https://www.youtube.com/watch?v=wALDhbQJoLY

    Jeg er enig i, at DR, CNN, MSNBC mv. udøver “globalistisk propaganda”, men propaganda er ikke det samme som “Løgn fra start til slut”. Men lad os bibeholde Uriasposten som Danmarks mest seriøse og sandhedssøgende debatsted. Kim Møller anmoder om, at der ikke postes wacko-lort i tråden.

    Hvis nu lorten også har sat sig i pelsen – så har “Sky News Australia” selv lige anvendt “Politico” som kilde:
    https://www.youtube.com/watch?v=hRg6KxiOr3Q

    Kommentar by Thomas M. — 5. juli 2021 @ 07:08

  159. Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 07:07

    Bent, jeg har et svar til Svend kl.7:08, men jeg har modtaget et “Awaiting Moderation”. Håber Kim Møller poster mit svar snart. God dag.

    PS: Hvis det rigtige antal Trump-løgne nu er optalt til 20.000 – så godtager jeg også det ;-)

    Kommentar by Thomas M. — 5. juli 2021 @ 07:35

  160. Det er sikkert ikke værre løgne end når journalystløgnerne “strammer historien” eller “vinkler sagen”.
    DDR’s Detektor bruger rene petitesser til at dømme politiske udtalelser falske, hvis udtalelsen er imod deres agenda.

    Kommentar by Træt — 5. juli 2021 @ 08:16

  161. Jeg ved ikke om det kan have noget med det at gøre. Men Khader ligger i en kontrovers med Sherin Khankan, som er den første “kvindelige Imam” (Hvad man så end skal lægge idet). Noget med at han har sagt at hun gør ind for piskeslag for utroskab…Han sigtes for injurier i den sammenhæng. Kan det være en form for Intrigant kvindeligt hævn, han er udsat for? JP skriver om sagen.
    Støt SIAD:
    http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk
    God mandag.

    mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 5. juli 2021 @ 08:23

  162. Bent A
    Vi får aldrig noget fornuftig ud af Thomas M.
    Han er, efter min mening Jens Erik-Anderssons “trollmands lærling”.
    Jobbet med at skrive herinde er vist en optagelsesprøve for at gøre sig fortjent til at være i det gode selskab i nettroll fabrikken.

    Faktatjeks påstand om at Trump har løjet 10.000 gange på 4 år, burde afprøves i retten, hvor hver eneste faktatjekker skal afhøres med en sigtedes rettigheder.
    Lad os så se hvor mange påstande der holder.

    Faktatjek er udmærket, men det vi oplever nu er censur.
    De der styrer medierne, styrer folket.

    Vi er i krig, og det er på information. I takt med der udvikles nye digitale muligheder, optrappes faktatjek og overvågning af borgerne.

    I enhver krig plantes falske oplysninger for at narre fjenden.
    Der foregår en ekstrem jagt på corona og vaccineskeptikere. Her er faktatjek gået total amok.
    Sociale mediers faktatjek bestemmer suverænt over billeder, enkelte ord eller link til en artikel, du ryger sgu i det digitale fængsel hvis man taler imod systemet.

    Thomas M. kalder Alex Jones waco !!!

    Hvis der er faktatjek på Ilhan Omar, Alexandra Ocasio-Cortez, Nancy Pelosi, Joe og Hunter Biden, ja hele den rådne venstrefløj, så kom med det.

    Enhver kan sige Trump har løjet 10.000 gange. Problemet er bare at normale mennesker aldrig nogensinde får tid til at gennemgå sagerne.

    Der har hjernedøde faktatjekkere og kunstig intelligens allerede erobret magten om information.

    En vælger der hører Trump lyver hele tiden siger måske til sig selv, uha, han er værre en – jeg stemmer på en anden.
    Facit : 1-0 til den manipulerende venstrefløj

    Kommentar by k.m. — 5. juli 2021 @ 08:49

  163. Judicial Watch fører retssag mod Adam Schiff.
    Det er måske ligegyldig for os danskere at en amerikansk politiker trækkes i retten, og dog – han er vist ikke en hr. hvemsomhelst, så det kan blive lige så interessant som alle historier om Trump.
    Hvem lyver? hvem bager politiske rævekager?
    Er der eksempel på at faktatjek har kaldt Schiff for løgner ?

    https://www.washingtontimes.com/news/2021/jun/21/tracing-adam-schiffs-subpoena-hypocrisy/
    Just a few years ago, Rep. Adam Schiff had no qualms using secret subpoenas to obtain the phone records of American citizens without their consent. But now, he is hypocritically complaining that his phone records were supposedly obtained by a grand jury.

    During the 2019 Impeachment investigation of President Donald Trump, Mr. Schiff, as chairman of the House Intelligence Committee, obtained the phone records of many prominent figures in the Trump orbit, including Rudy Giuliani, Rep. Devin Nunes, California Republican, Jay Sekulow and others using secret subpoenas. Mr. Schiff then compounded his constitutional abuse by actually publishing these private phone records.

    Kommentar by k.m. — 5. juli 2021 @ 09:37

  164. Trans BMX sportsmand m/k ønsker at brænde Stars & Stripes på podiet ved Olympiske Lege i Japan.

    https://meaww.com/chelsea-wolfe-trans-bmx-rider-olympic-selection-burn-us-flag-internet-disqualified-reactions
    The internet is furious after a transgender woman athlete has qualified as an alternate for Team USA’s BMX freestyle event at the upcoming Tokyo Summer Olympics. The reason behind the fury is the person had once vowed to compete at the Olympics so they could “burn a US flag on the podium.” Identified as Chelsea Wolfe,

    Kommentar by k.m. — 5. juli 2021 @ 09:45

  165. OT Danske studerende kan tage SUen med til Tyrkiet på islam- og kulturuddannelse

    SU-Styrelsen har netop godkendt den statslige, tyrkiske uddannelse »Divinity«, som udbydes af Tyrkiets Direktorat for Religiøse, i Tyrkiet kendt som Diyanet. Men ifølge eksperter er der ingen grund til at forvente andet end nationalistisk islamisme.

    »Det her er jo en islamisk uddannelse, og vi skal da ikke have offentlig finansiering af offentlig islam i Danmark,« siger Ulla Kokfelt.

    Ulla Kokfelt er kandidat til kommunalvalget for Nye Borgerlige, og i lighed med en række andre partier er Nye Borgerlige bekymrede over Diyanets påvirkning af tyrkiske muslimer i Danmark, der hidtil er foregået ved at sende imamer til Tyrkiske moskeer i Danmark.

    Men nu bliver Diyanets mulighed for at påvirke tyrkiske muslimer i Danmark udvidet, når dansktyrkere kan få SU for at få en uddannelse i islam og tyrkisk kultur, som er sat sammen af samme direktorat for religiøse anliggender, som gennem mange år har sendt imamer til tyrkiske moskeer i Danmark, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 10:24

  166. 160) Skulle lige til at skrive det samme, men du er kommet mig i forkøbet. Jeg så det på forsiden af Berlingske i Supermarkedet.

    Kommentar by Michael Unna — 5. juli 2021 @ 10:35

  167. HVIS VI TÆLLER ALLE DRs LØGNE, halve-/kvarte sandheder og manipulerende påstande sammen, og oveni lægger DRs fortielser af væsentlige oplysninger, er vi oppe på over en million forsyndelser på fire år. DR betragter danskerne som stemmekvæg der skal fodres med underlødig, løgnagtig og feministisk journalistik.

    Så Trump ser ud til at være mindst 50 gange så ærlig som DR. Gætter på at han er over 1000 gange så ærlig.

    Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 10:39

  168. 160 til 160?? (Unna 10.35)

    Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 10:43

  169. DRs såkaldte fakta-tjek er naturligvis ligeså rød og feministisk som resten af DR. Selvfølgelig kan de finde fejl og hår i suppen når de gennemgår højrefløjens udtalelser og skriverier, men de er yderst tendentiøse.

    Ligesom når DRs kvindesagskvinder med årelange serier og daglige udsendelser bagtaler, nedgør og hetzer danske mænd. De kunne bringe lige så mange udsendelser af samme art om kvinder, men det gør de IKKE.

    5000 udsendelser om hvor dumme, usle og værdiløse mænd er, 0 om kvinders dårlige sider.

    Det kan man grine af, men se hvad feminismen og dens propaganda har medført af vanvid og tragedier i Tyskland, England, Frankrig og Sverige mv.

    Nu risikerer hele Europa at feminiseringen ender i kaos og blodige katastrofer.

    Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 11:03

  170. kræver login
    https://www.document.no/2021/07/05/antifa-slar-de-som-ikke-vil-ha-transer-med-penis-i-damegarderoben/

    Kommentar by k.m. — 5. juli 2021 @ 12:14

  171. Der er flere videoer om samme emne hos hodja. Gadekampe i USA hvor BLM overfalder fredelige kvinder og mænd som demonstrerer mod det perverse vanvid som LGBTPQ sekterne står for.

    Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 12:22

  172. Ved at påstå, at man tæller Trumps løgne, gør man politik apolitisk.

    Når emnet derimod er politisk, er det ikke løgne, men graden af målopfyldelse eller omvendt bedrageri, der tæller.

    Lad os tage det politiske emne “stram udlændingepolitik”. Om det er løgn afhænger af, hvem man spørger på den politiske arena. Men om der rent faktisk foretages en opfyldelse af politiske mål, eller om det er bluff og bedrageri, kan måles statistisk og bedømmes af vælgerne.

    Trump har være meget optaget af at opfylde sine valgløfter. Han bliver derfor populær på det, mens det er temmelig ligegyldigt, om hans skulle lyve om teknokratiske ligegyldigheder.

    Kommentar by traveler — 5. juli 2021 @ 12:44

  173. Lyt til Clapton, han rammer hovedet på sømmet hvad angår vaccine
    https://gatesofvienna.net/2021/07/eric-clapton-discusses-the-vax-and-the-narrative/

    Kommentar by k.m. — 5. juli 2021 @ 12:52

  174. Han har lært det i Danmark… (af Morten Østergaard)

    Kommentar by NulTolerance — 5. juli 2021 @ 13:17

  175. https://www.businessinsider.com/gettr-trump-allies-get-accounts-hacked-july-4-launch-day-2021-7?r=US&IR=T
    A string of top accounts on the new pro-Trump app GETTR were hacked and defaced on its July 4 launch day

    Jagten på Trump og hans tilhængere fortsætter

    Kommentar by k.m. — 5. juli 2021 @ 13:45

  176. ANG. HACKING mv. så forlyder det nu at hundredvis af store firmaer i Sverige er blevet hacket, og at hackerne kræver over 400 millioner kr. i løsesum. IKEAS og andre firmaers og butikkers kasseapparater og øvrige digitale systemer er sat ud af funktion. Også skoler, banker og hospitaler skal være ramt.

    Om lidt bliver det Danmarks tur.

    Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 14:26

  177. Selv militæret i USA er truet af hacker-angreb. Det kan iflg gravitas være en atomar trussel mod verdensfreden. Tvangsdigitalisering, almindelig digitalisering og kunstig intelligens har en række ulemper og alvorlige bagsider.

    Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 14:30

  178. TO MÆND SKUDT OG DRÆBT, og en eller to såret af skud, forskellige steder i landet, på samme dag.

    Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 14:53

  179. De muslimske kæledægger viser sig næsten altid at være hel- eller halvkriminelle sociopater…

    Kommentar by Jern Henrik — 5. juli 2021 @ 15:00

  180. Jens-Erik Andersson — 4. juli 2021 @ 19:16:

    De her “fakta-tjek”-sider er lige så biased som alle andre mainstream-medier og har derfor lige så lav troværdighed.

    Kommentar by Peter Nielsen — 5. juli 2021 @ 15:01

  181. BTW, hvis man tror, at det ikke blot er toppen af isbjerget, vi har set, er man ualmindelig naiv…

    Kommentar by Jern Henrik — 5. juli 2021 @ 15:04

  182. Khader støttede os under tegneseriekrisen. Vi taler om Førerprofeten.

    Kommentar by Michael Unna — 5. juli 2021 @ 15:06

  183. 163) Det var til Jens Erik Andersson. Jeg skulle til at skrive præcist det samme, som han skrev i 160). Ingen grund til gentagelse.

    Kommentar by Michael Unna — 5. juli 2021 @ 15:09

  184. Jens-Erik Andersson — 4. juli 2021 @ 19:16:

    Du simpelthen for dum, hvis du tager denne fakta-tjek alvorligt.

    Den første omgang fakta-tjek blev sat igang for at nakke Rudy Gulliani i 00erne. Det var en historie hvor Washington Post gav hans udsagn Pinnochios.

    De fandt oprindeligt på denne tilgang, pga deres fadæse med påstanden om masseødlæggelsesvåben i Irak.

    (Som vi burde hive Anders Fogh Rasmussen og Per Stig Møller i retten for at bruge som argument, så de kunne hive raske danske drenge ind i et nytteløskrig i mellemøsten)

    Kommentar by KineserSnot — 5. juli 2021 @ 15:20

  185. Kommentar by Michael Unna — 5. juli 2021 @ 15:06

    Khader er en neokonservativ tosse, der er lakaj for Zionisterne i New York hos Hudson Institute.

    Kommentar by KineserSnot — 5. juli 2021 @ 15:22

  186. Kommentar by KineserSnot — 5. juli 2021 @ 15:20

    KineserSnot er en usikker og forvirret metroseksuel mand med Gen X fuldskæg, og så er han skrækslagen for at se en teenagers ungpigebryster og fisse tæt på, vorherrebevares, og så er han moderigtig antisemit og jødehader, gad vide, hvornår han konverterer til islam, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 16:03

  187. test

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 16:59

  188. KineserSnot er en usikker og forvirret metroseksuel mand med Gen X fuldskæg, og så er han skrækslagen for at se en teenagers

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 16:59

  189. ungpigebryster og fisse tæt på, vorherrebevares, og så er han moderigtig antisemit og jødehader, gad vide, hvornår han

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 17:00

  190. konverterer til islam, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 17:00

  191. Fuck Your comment is awaiting moderation.

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 17:06

  192. Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 02:51

    Nedenstående er afsendt kl. 7:08, men med et “Awaiting Moderation”. Jeg har tilføjet et mellemrum i hyperlinkene, men håber du selv kan finde siderne.

    Jo, jeg kunne for en start henvise til Wikipedia. Er du utilfreds med artiklen – så send gerne et forslag med rettelser eller tilføjelser til dem:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Jones

    Da Wiki-artiklen ikke omtaler hans mangeårige hustruvold kan du jo selv prøve at tilføje det. Bagefter må du gerne poste deres peer-review videre her på Uriasposten.

    Når du har læst artiklen kan du købe en Alex Jones-kaffekop ($5.99) til at skylde alt hans lort ned med. Tag derefter en ormekur ($14.99) eller tarmrensningskur ($12.99). Behandlingen kan så rundes af med et årsforbrug af velsmagende langtidsholdbar Prepper-Food (Retail $3,297.00, Now $2,967.30, Savings $329.70):
    https://www.infowarsstore.com /infowars-life-select-1-year

    Alex Jones er ikke “verdens mest fremragende journalist”. Han er en skraldspands-vært, som opsuger folks penge og opsuger det mørke nets skraldehistorier – for derefter at gøre dem til sine egne. Alex Jones bedriver hjernevask samt simpel vox-pop og stalker-journalistik. Alex Jones er en Sicko-Wacko-DropOut:
    https://www.youtube.com /watch?v=wALDhbQJoLY

    Jeg er enig i, at DR, CNN, MSNBC mv. udøver “globalistisk propaganda”, men propaganda er ikke det samme som “Løgn fra start til slut”. Lad os bibeholde Uriasposten som Danmarks mest seriøse og sandhedssøgende debatsted. Kim Møller anmoder om, at der ikke postes wacko-lort i trådene.

    Men hvis nu lorten også har sat sig i pelsen – så har “Fox News” og “Sky News Australia” selv lige anvendt “Politico” som kilde:
    https://www.youtube.com /watch?v=hRg6KxiOr3Q

    Kommentar by Thomas M. — 5. juli 2021 @ 17:07

  193. Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 02:51

    Nedenstående afsendt kl. 7:08, men med et “Awaiting Moderation”. Jeg har tilføjet et mellemrum i hyperlinkene, men håber du selv kan finde siderne.

    Jo, jeg kunne for en start henvise til Wikipedia. Er du utilfreds med artiklen – så send gerne et forslag med rettelser eller tilføjelser til dem:
    https:// en.wikipedia.org /wiki/Alex_Jones

    Da Wiki-artiklen ikke omtaler hans mangeårige hustruvold kan du jo selv prøve at tilføje det. Bagefter må du gerne poste deres peer-review videre her på Uriasposten.

    Når du har læst artiklen kan du købe en Alex Jones-kaffekop ($5.99) til at skylde alt hans lort ned med. Tag derefter en ormekur ($14.99) eller tarmrensningskur ($12.99). Behandlingen kan så rundes af med et årsforbrug af velsmagende langtidsholdbar Prepper-Food (Retail $3,297.00, Now $2,967.30, Savings $329.70):
    https://
    http://www.infowarsstore.com /infowars-life-select-1-year

    Alex Jones er ikke “verdens mest fremragende journalist”. Han er en skraldspands-vært, som suger folks penge og opsuger det mørke nets skraldehistorier – for derefter at gør dem til sine egne. Alex Jones bedriver hjernevask samt simpel vox-pop og stalker-journalistik. Alex Jones er en Sicko-Wacko-DropOut:
    https:// http://www.youtube.com /watch?v=wALDhbQJoLY

    Jeg er enig i, at DR, CNN, MSNBC mv. udøver “globalistisk propaganda”, men propaganda er ikke det samme som “Løgn fra start til slut”. Lad os bibeholde Uriasposten som Danmarks mest seriøse og sandhedssøgende debatsted. Kim Møller anmoder om, at der ikke postes wacko-lort i trådene.

    Men hvis nu lorten også har sat sig i pelsen – så har “Fox News” og “Sky News Australia” selv lige anvendt “Politico” som kilde:
    https:// http://www.youtube.com /watch?v=hRg6KxiOr3Q

    Kommentar by Thomas M. — 5. juli 2021 @ 17:08

  194. Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 02:51

    Nedenstående afsendt kl. 7:08, men med et “Awaiting Moderation”. Jeg har tilføjet et mellemrum i hyperlinkene, men håber du selv kan finde siderne.

    Jo, jeg kunne for en start henvise til Wikipedia. Er du utilfreds med artiklen – så send gerne et forslag med rettelser eller tilføjelser til dem:
    en.wikipedia.org /wiki/Alex_Jones

    Da Wiki-artiklen ikke omtaler hans mangeårige hustruvold kan du jo selv prøve at tilføje det. Bagefter må du gerne poste deres peer-review videre her på Uriasposten.

    Når du har læst artiklen kan du købe en Alex Jones-kaffekop ($5.99) til at skylde alt hans lort ned med. Tag derefter en ormekur ($14.99) eller tarmrensningskur ($12.99). Behandlingen kan så rundes af med et årsforbrug af velsmagende langtidsholdbar Prepper-Food (Retail $3,297.00, Now $2,967.30, Savings $329.70):
    infowarsstore.com /infowars-life-select-1-year

    Alex Jones er ikke “verdens mest fremragende journalist”. Han er en skraldspands-vært, som suger folks penge og opsuger det mørke nets skraldehistorier – for derefter at gør dem til sine egne. Alex Jones bedriver hjernevask samt simpel vox-pop og stalker-journalistik. Alex Jones er en Sicko-Wacko-DropOut:
    youtube.com /watch?v=wALDhbQJoLY

    Jeg er enig i, at DR, CNN, MSNBC mv. udøver “globalistisk propaganda”, men propaganda er ikke det samme som “Løgn fra start til slut”. Lad os bibeholde Uriasposten som Danmarks mest seriøse og sandhedssøgende debatsted. Kim Møller anmoder om, at der ikke postes wacko-lort i trådene.

    Men hvis nu lorten også har sat sig i pelsen – så har “Fox News” og “Sky News Australia” selv lige anvendt “Politico” som kilde:
    youtube.com /watch?v=hRg6KxiOr3Q

    Kommentar by Thomas M. — 5. juli 2021 @ 17:11

  195. nyt

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 17:22

  196. Thomas M. 17:11

    Det bliver kun værre herfra. Tucker Carlson er den nye Alex Jones, begge lige psykopatiske og ustabile:

    Watch a KILLER Video Mash Up of Tucker Carlson as the New Alex Jones

    The video (posted below) neatly juxtaposed comments by Carlson with nearly identical comments by freakazoid Alex Jones. For instance…

    Carlson : The NSA has been reading our emails.”
    Jones : It’s not that I think the government spies on me. It’s admitted that they do.

    Carlson : It’s a lie to say there are no risks. There are risks in everything. Including in getting a vaccine.
    Jones : Everybody’s got family that got killed or got sick from a vaccine.

    Carlson : So FBI operatives were organizing the attack on the Capitol on January 6th, according to government documents.
    Jones : It overwhelming the evidence that criminal elements of the federal government provocateured and staged January 6th.

    (…)

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 17:23

  197. (…)

    Following the mash up, Stelter asked Darcy “Is it a stretch to say that Tucker Carlson is the new Alex Jones?” to which Darcy replied…

    “Tucker Carlson is the new Alex Jones. If you watch Tucker Carlson’s program, and you watch Alex Jones’ program, they might differ a little bit in antics and the way they deliver their message, but that message to viewers is consistent. And it’s pretty identical.

    Whether it’s talking about vaccine conspiracy theories, false flag conspiracy theories, deep state conspiracy theories. The messages that Tucker Carlson and Alex Jones are sending are the same. […] These far-right conspiracy theories, they used to be confined to the Infowars section on the Internet. You used to have to seek them out.”

    Se psyko videoen her: kortlink.dk/2cass, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 17:26

  198. Her: http://kortlink.dk/2cass

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 17:27

  199. Thomas/Jens-Erik – tænkte nok at i taberjournalister ingen argumenter havde. I afslører jer selv og udstiller jer selv

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 17:29

  200. Tucker og Alex, to tosser på tur, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 17:31

  201. Sjovt nok er det de mest populære journalister i verden, og de vinder hver dag for alle mennesker, der kan tænke selv

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 17:31

  202. Jeg ved ikke, hvad det er med mig, men i årevis har jeg sagt givne ting til mig selv eller i debatter og Alex Jones følger altid efter få dage eller uger senere. At komme med sådan en spand lort, som i to skabede landsforrædere er så typisk dansk plat tomhjernet gymnasieåndsformørket venstreorienteret taberargumentation af den mest retarderede antifa-skuffe. Gætter på i begge er antifa eller bare almindelige åndssvage

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 17:35

  203. Sjovt nok er det de mest populære journalister i verden, og de vinder hver dag for alle mennesker, der kan tænke selv

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 17:31

    Yup, de står begge forrest til en Pulitzer Prize og en Cavlingpris 🤣, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 17:37

  204. der er ingen der ønsker jeres skidne priser, samtlige journalister fra den såkaldte mainstreampresse globalt bliver massakreret på gaden meget snart

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 17:42

  205. Hvis man ikke kan se, at Alex Jones er en rablende, sindssyg og ustabil vittighed af en mandsling, så er man altså selv mentalt retarderet i svær grad, kognitiv dissonans for fuld udblæsning, doner din manglende hjerne til videnskaben, det er vist der eneste råd, jeg kan give til folk, der tror på psykopaten Alex Jones, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 17:42

  206. 17:42 Du kunne jo ikke se en journalist, hvis du skulle blive lænket fast til en

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 17:45

  207. Nu er der ingen grund til at såkaldt “tro” på Alex Jones. Hans programmer består som verdens mest sete nyhedsprogrammer simpelthen fordi hans forudsigelser altid viser sig at blive til virkelighed

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 17:48

  208. Svends kriminelle forbillede: Alex Jones and Infowars were fined a total of $126,000 in October and December 2019.

    On January 22, 2021, the Texas Supreme Court threw out an appeal by Jones that four lawsuits from the families of the Sandy Hook shootings for defamation and distress be dismissed. The court allowed the judgments of two lower courts to stand without comment, allowing the lawsuits to continue.

    On April 5, 2021, the US Supreme Court declined to hear an appeal against a Connecticut court sanction in the defamation lawsuit, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 17:59

  209. Kommentar by k.m. — 5. juli 2021 @ 08:49

    Jeg gider ikke bruge mere tid på dig k.m, men her mine afsluttende kommentar efter jeg flere gange har anmodet dig om af skrive pænt.

    “Vi får aldrig noget fornuftig ud af Thomas M. Han er, efter min mening Jens Erik-Anderssons “trollmands lærling”. Jobbet med at skrive herinde er vist en optagelsesprøve for at gøre sig fortjent til at være i det gode selskab i nettroll fabrikken.”

    Svar: Din mening er dum, uoplyst og kun baseret på dit sofakrigeri k.m.

    “Faktatjeks påstand om at Trump har løjet 10.000 gange på 4 år, burde afprøves i retten, hvor hver eneste faktatjekker skal afhøres med en sigtedes rettigheder. Lad os så se hvor mange påstande der holder.”

    Svar: Det venter masser af retssager imod Trump. Trump-familiens livslange svindleri skal nok komme frem en dag. Jeg kan læse, at antallet af løgnehistorier fra Trump ikke blot er 10.000 eller 20.000, men senest er opgjort til 30.573:
    en.wikipedia.org /wiki/Veracity_of_statements_by_Donald_Trump

    “Faktatjek er udmærket, men det vi oplever nu er censur. De der styrer medierne, styrer folket.”

    Svar: Faktatjek har intet med censur at gøre. Jeg kan af ovenstående tråd udlede, at du simpelthen ikke fatter hvad fakta eller faktatjek er. Måske skyldes det netop din manglende uddannelsesmæssig baggrund eller manglende beståede optagelsesprøver? Jeg er egentlig ligeglad.

    “Thomas M. kalder Alex Jones waco !!!”

    Svar: Nej, jeg kalder Alex Jones af en wacko eller sicko-wacko.

    “Hvis der er faktatjek på Ilhan Omar, Alexandra Ocasio-Cortez, Nancy Pelosi, Joe og Hunter Biden, ja hele den rådne venstrefløj, så kom med det.”

    Svar: Project Veritas fik skovlen under Somalia-muslimen Ilhan Omar:
    projectveritas.com /video/ilhan-omar-connected-ballot-harvester-in-cash-for-ballots-scheme-car-is-full/

    “Enhver kan sige Trump har løjet 10.000 gange. Problemet er bare at normale mennesker aldrig nogensinde får tid til at gennemgå sagerne.”

    Svar: Præcist – og derfor findes der Politico, Politifact mv. Hvis du mener du er bedre til at faktatjekke – så opret din egen hjemmeside. Det kan gøres næsten gratis fra sofaen.

    “En vælger der hører Trump lyver hele tiden siger måske til sig selv, uha, han er værre en – jeg stemmer på en anden.”

    Svar: Ja måske, men så skulle Trump måske lade være med at lyve hele tiden hvis han mister vælgere på det. Personligt kan jeg godt adskille Trump’s løgne med Trump’s politik. For mange hvide amerikanere er Trump i øvrigt kun en “puppet” (men det har du måske heller ikke har opdaget fra sofaen).

    Kommentar by Thomas M. — 5. juli 2021 @ 18:02

  210. Jeg ligger ikke i ske med Jens-Erik. Stop nu beskyldningerne k.m. :-)
    Kommentar by Thomas M. — 4. juli 2021 @ 16:42

    I ser selv hvordan tråden udviklede sig derfra

    Thomas M og Jens Erik-Andersson, to nettroll´s med det mest beskidte sprog når de ikke får deres vilje

    Kommentar by k.m. — 5. juli 2021 @ 18:22

  211. Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 17:29

    “Thomas/Jens-Erik – tænkte nok at i taberjournalister ingen argumenter havde. I afslører jer selv og udstiller jer selv.”

    Svar: Svend, du spekulerer alt for meget og tænker alt for lidt. Dine fejlobservationer må stå på din egen regning. Eller måske partiet JFK21 betaler for dig?

    Jeg venter på dine indsendte rettelser til Wikipedia inden jeg gider at svare dig igen. Du er tilsyneladende fuldstændig fakta-resistent.

    Kommentar by Thomas M. — 5. juli 2021 @ 18:28

  212. FORSTÅR IKKE RIGTIGT AT DRS HETZ mod Trump fortsætter hr hos UP. Er vi ikke enige om at DR fylder lyttere og seere med løgn, vås, vrøvl og vildledning? Er DR ikke en kommunistisk/feministisk propagandasender?

    Og Tucker Carlson lyder da ret fornuftig i sine videoer hos hodja.

    Det kan ikke nytte at vi lader os narre af de røde, af europaterne, af kvindesagskvinderne, af pladderhumanisterne, af de politikere og journalister som fylder os med valgflæsk og fanatisk globalisme og klima-hysteri.

    Det tilrådes at studere hvad Prageru, Klaus Ewald, Steensen Leth, Lars Hedegaard og Ole Hasselbalch mener om tingene.

    Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 18:32

  213. Tucker Carlson kommer fra MSNBC og før det fra CNN U.S., sååååh der, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 18:39

  214. Biden ville ikke være præsident uden valgsvindel.

    Når Trump drager rundt i landet, venter publikum i tusindvis i kø 10-12 timer før festen starter.

    Biden og hans kone der smykker sig med en falsk Dr. titel taler for en næsten tom sal.
    https://usafirstreporting.com/while-trump-draws-huge-lines-for-florida-rally-bidens-speeches-draw-pathetic-mostly-empty-auditorium-2/

    The Washington Times reported that the auditorium where both President Biden and Jill Biden were “mostly empty.”

    “President Biden couldn’t even draw a big in-person crowd at a teachers’ union convention on Friday evening, telling a mostly empty hall in Washington that teachers deserve a pay raise,” the Washington Times noted.

    Kommentar by k.m. — 5. juli 2021 @ 18:39

  215. “Jens-Erik Andersson” skrev: “KineserSnot er en usikker og forvirret metroseksuel mand med Gen X fuldskæg, og så er han skrækslagen for at se en teenagers ungpigebryster og fisse tæt på, vorherrebevares, og så er han moderigtig antisemit og jødehader, gad vide, hvornår han konverterer til islam”

    “Jens-Erik Andersson” poserer som “dansk nationalist”, men lige så snart “Kinesersnot” eller andre tillader sig at kritisere Hr. Anderssons egen etniske stamme, så afslører hans voldsomme og aggressive reaktion, at han mere er “Israel Først” end “Danmark Først”.

    Hans påstande om andres forhold til unge kvinder (se citat ovenfor) er vulgære og usmagelige og hører slet ikke til på et seriøst politisk website.

    Kommentar by Peter Nielsen — 5. juli 2021 @ 18:44

  216. 1. Danmark først
    2. USA nummer to
    3. Israel nummer tre
    195. Muhamedanien allersidst, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 18:59

  217. Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 18:32

    Hverken Jens-Erik eller jeg bedriver hetz imod Trump. Det arbejde klarer Trump udmærket selv. Personligt er jeg enig med det mest af Trump-administrationens politik, men at gøre Trump til en “helgen” er aldeles hovedløst ;-)

    Kommentar by Thomas M. — 5. juli 2021 @ 19:01

  218. Der er meget om radioværten Alex Jones på nettet. Han ser ud til at være uvenner med democrats og andre fra venstrefløjen. Er han Trump tilhænger? Mener han at der foregik storstilet valgsvindel i 2020? Hvorfor kaldes han konspirations-teoretiker? Véd andre noget om ham?

    Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 19:06

  219. Bent 19.06
    Dine spørgsmål er besvaret mellem linerne i kommentarsporet. Alex Jones er en trussel mod venstrefløjen, derfor omtales han sådan herinde.

    Kommentar by k. m. — 5. juli 2021 @ 19:13

  220. Alex Jones er rablende gal, nærmest en sektleder – eller måske bare en kynisk forretningsmand? Der er penge i tosser..

    Kommentar by anno — 5. juli 2021 @ 19:19

  221. BENT A: Alexander Emerick Jones (født 11. februar 1974) er en amerikansk højreekstremistisk radioprogramvært og konspirationsteoretiker. Jones betegnes som “Amerikas førende konspirationsteoretiker” og som “den mest produktive sammensværgelsesteoretiker i det moderne Amerika”.

    Han er vært for Alex Jones Show fra Austin, Texas, som Genesis Communications Network syndikere i hele USA og online. Jones’ websted, InfoWars udspringer af sammensværgelsesteorier og falske nyheder, ligesom hans andre hjemmesider NewsWars og PrisonPlanet.

    Folk, der følger Alex Jones er fortabte og triste skæbner uden livsindhold og kærlighed, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 19:20

  222. Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 18:32

    Læs frigivet indlæg 158)

    Kommentar by Thomas M. — 5. juli 2021 @ 19:21

  223. At denne tråd er flere dage gammel, og oppe på et uoverkommeligt antal kommentarer, kan vel godt tænkes at koste UP mange læsere? Nasser Khader er ikke så interessant at man bruge mere end højst 25 eller 35 indlæg på ham. Og debatten er jo også kørt helt af sporet. Mon ikke en del nye læsere får en så dårlig oplevelse ved at gå ind her, at de forsvinder og aldrig vender tilbage?

    Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 19:29

  224. Se selv psykopaten Alex Jones her: https://youtu.be/WyGq6cjcc3Q

    Det er ikke noget, jeg finder på, det er manden selv, der skriger ind i mikrofonen, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 19:37

  225. At denne tråd er flere dage gammel, og oppe på et uoverkommeligt antal kommentarer, kan vel godt tænkes at koste UP mange læsere?

    Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 19:29

    Herr Møller er faldet af på den, efter han rundede det skarpe hjørne, forbyd islam i Danmark 🚨

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 19:39

  226. Ja, når man tænker på hvor lunefulde, løgnagtige, beregnende og kyniske især politiserende kvinder kan være, har vi jo endnu ikke garanti for at beskyldningerne mod Nasser er rigtige. Så kan man jo dårligt bruge ret mange kommentarer på sagen.

    Når man så tænker på at mange ironiske, interessante og morsomme indlæg af mystiske årsager bliver hængende i filtret “awaiting moderation” i dagevis, kan man da godt forstå at antallet af læsere ikke er optimalt. Som Per også har påpeget, kan læsertallet nok sættes i vejret hvis man vil.

    Der er jo brug for mange læsere, hvis UP skal have politisk indflydelse af betydning.

    Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 20:27

  227. 19:06 Alex er patriot-USA’s fokuspunkt. Han fik Trump valgt i 2016. Han startede alternativpressen. Alle du nævner inklusiv Tucker er proselytter af den store mand, som lagde arm med venstrefløjen og vandt

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 20:27

  228. Alex Jones er en dømt kriminel forbryder, der har tre børn med ekskone Kelly Jones. Parret blev skilt i marts 2015. Jones giftede sig igen med Erika Wulff Jones i 2017 og fik endnu et barn med hende.

    I 2017 søgte Kelly eneforældremyndighed over deres børn på grund af sin eksmands opførsel. Hun hævdede “han er ikke en stabil person” og “jeg er bekymret for, at han er involveret i kriminel opførsel og truer et medlem af kongressen” (Adam Schiff).

    Hans advokat svarede med at hævde, at “han spiller en karakter” og beskriver ham som en “performancekunstner”.

    På sit show nægtede Jones at have spillet en karakter, og han kaldte sit show “den mest bona fide, hårdkerne, ægte McCoy-ting der findes, og alle ved det”.

    I retten præciserede Jones, at han generelt var enig i sin advokats erklæring, men at han var uenig i mediets fortolkning af udtrykket “performancekunstner”. Kelly blev tildelt retten til at beslutte, hvor deres børn bor, mens han opretholder besøgsret.

    I april 2020 nægtede en statsdommer en Kelly-nødforsøg med henblik på at sikre forældremyndigheden over deres døtre i de næste to uger, efter at Jones ledede et møde ved Capitol, hvor han blev mobbet af umaskerede tilhængere og kaldte COVID-19 for et bedrag, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 20:36

  229. Alt hvad JEA skriver beviser, at han er dansk journalist og landsforræder

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 20:38

  230. Alt hvad JEA skriver beviser, at han er dansk journalist og landsforræder

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 20:38

    Hvad er faktuelt forkert?

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 20:40

  231. Biden hvisker i mikrofonen.

    Kim er garanteret skarpere end nogensinde.
    Problemet er at Uriasposten er infiltreret af nettrolle.

    Kommentar by k. m. — 5. juli 2021 @ 20:40

  232. Eksempelvis er Adam Schiff den største forbryder i amerikansk politisk historie. En satanisk demokrat af den absolut allerværste skuffe, muligvis overgået af Hitlery Cuntington og Pol Pot, men ellers ubestridt den største psykopat i verdenshistorien

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 20:41

  233. JEA, du sidder og plapret de værste propagandaløgne i de senere års historie. Muligvis er andre i tvivl, men jeg er ikke, at du er antifa og løgnejournalist på propaganda-Politken eller DR

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 20:43

  234. plaprer

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 20:43

  235. Problemet er at Uriasposten er infiltreret af nettrolle.

    Kommentar by k. m. — 5. juli 2021 @ 20:40

    Hvordan kam det være nettrolleri, når jeg kun skriver sandheden?

    Fortæl, præcist med citat, hvor jeg har skrevet noget usandt?

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 20:43

  236. Jeg HADER jødehadede og USA hadende Pølletiken og Danmarx Ramadan Radio DDR1, så kom ikke her med det pladder, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 20:44

  237. Det her sted er infesteret med psykopater, som overhovedet ingen moral eller vestlige værdier har. Landshadende femtekolonne landsforrædere og hjernevaskede kommunister i samtlige tråde

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 20:47

  238. Jens er så typisk en Salinsky-proselyt, som spiller smart. Ingen der ved noget om det han skriver gider deltage i hans tomme postulater, da intet af det overhovedet har noget med journalisten Alex Jones at gøre

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 20:49

  239. Der er ingen større psykopat end Alex Jones, se ham her skrige, så mikrofonen vælter: https://youtu.be/5BEUykdqTq0 husk lyden, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 20:56

  240. 20:56 Det er sådan vi elsker Alex. Han er en del mere underholdende og sjov end jer blodfattige kommujournalister

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 20:57

  241. Her er noget til dig JEA jødeelsker, prøv at se om du er i stand til at se hele videoen:

    DAVID IRVING – THE FIGHT FOR REAL HISTORY.
    bitchute M95IJd4yTX0P

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 21:00

  242. Tilbage til emnet.
    Der gik nogen tid, før Morten Østergaard trådte ud af døren og sagde :”det var min hånd kvinden fjernede fra sit lår”

    Vi må lige sådan vente på Khader dømmes i retten, eller frivillig tilstår anklagerne

    Kommentar by k. m. — 5. juli 2021 @ 21:04

  243. Eksempelvis er Adam Schiff den største forbryder i amerikansk politisk historie. En satanisk demokrat af den absolut allerværste skuffe, muligvis overgået af Hitlery Cuntington og Pol Pot, men ellers ubestridt den største psykopat i verdenshistorien

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 20:41

    Måske?

    Men tror, at anden Schiff med fornavnet Jacob slår Adam med flere længder, når det kommer til politik generelt :( Jacob Schiff finansierede nemlig Trotsky op til 1917. Det siges også at Trotsky fik en del penge med til udrejsen fra USA og som bekendt endte i Rusland.

    Hvad den begivenhed da ikke har medvirket til i menneskelig lidelse.

    Kommentar by T. H. — 5. juli 2021 @ 21:06

  244. 21:06 Jeg tager dit ord for det

    JEA kan man ikke stole på, da ingen der forsvarer den vestlige verden vil falde vores vigtigste medier i ryggen. Det giver jo absolut ingen mening

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 21:25

  245. “TANKER VED ET POLITIDRAB” af Jørgen Casse.

    “16-23 (?) årig muslim fra Syrien fik beskyttelse i Norge – nu er han dømt for at planlægge terror med gift og sprængstoffer”

    “Lonnie på bare 13 år blev misbrugt og myrdet – fire afghanere mistænkes”

    “Det svenske folk holdes i mørke – ligesom vi”

    “Frihedskamp anno 2021”

    Massevis af overfald i Odense, Århus, København og 35 andre byer

    Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 21:27

  246. Her er noget til dig JEA jødeelsker, prøv at se om du er i stand til at se hele videoen:

    DAVID IRVING – THE FIGHT FOR REAL HISTORY.

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 21:00

    Røvkedelig video om og med antisemiten, jødehaderen og den dømte Holocaust benægter, der fortæller i 2001 om, at han er nægtet adgang til Tyskland og Canada og muligvis Italien, hvor politiet hentede ham ombord på flyet i Rom lufthavn og om dengang han stak af i bil fra politiet i München, da de ville anholde og deportere ham, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 21:28

  247. ANG. NAZISTERNES UDRYDDELSESKRIG MOD POLAKKERNE OG RUSSERNE: Læs Antony Beevors bøger og “Djævelens advokat”. (om politikernes idioti, læs “Blindt ind i Basra”)

    Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 21:40

  248. Israel: Pfizer er mindre effektiv mod Delta-varianten
    Israels sundhedsministerium har mandag offentliggjort data, der viser, at Pfizer-BioNTech-vaccinen er mindre effektiv mod Delta-varianten end øvrige varianter af covid-19.

    Det skriver Israel Times.

    Ifølge sundhedsministeriet i Israel er vaccinen effektiv i forhold til at beskytte mod indlæggelser og alvorlige symptomer. Men med spredningen af Delta-varianten i landet er effektiviteten af vaccinens evne til at forhindre smitte faldet fra 94,3 procent til 64 procent, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 21:41

  249. ANG. NASER KHADER. jeg synes at kunne huske , der var en lignende sag i england for nogle år siden. En araber/kulturberiger/perker ….der var almindeligt anerkendt i diskussions og meningsdanner england mm. jeg mener at have set ham i diskussionsforum med blandt andet Douglas Murray. Denne “Kulturberiger” var vistnok barnebarn til en af grundlæggerne af muslimsk broderskab,- men han endte med at komme ind og sidde for voldtægt. bolden rullede vist for alvor iforbindelse med at en del franske kvinder stod frem. er der nogen her på sitet, der kan genkende hvad jeg taler om? Naser er vel nu for alvor faldet,- gad vist om det også betyder , at selv venstrefløjen kan begynde at indse hvad det er for en voldelig og dybt kvindehadende kultur vi har inviteret indenfor i landet?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 5. juli 2021 @ 21:42

  250. 21:28 Nej, han taler mest om det store fupnummer, som ikke må betvivles af sande troende kommunister og socialister. Du kan ikke både hade Politiken og mene det samme som Politiken. Du er nødt til at vælge side. Svært for en forræder, som er her for at sætte lus i skindpelsen, kan jeg godt se

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 21:50

  251. Kommentar by Tommy , Robin & søn — 5. juli 2021 @ 21:42

    Måske den muslimske pædofili-sag fra Rotherham med over 1400 misbrugte børn, som både “Tommy, Robin, Son” har dækket?:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Rotherham_child_sexual_exploitation_scandal

    Kommentar by Thomas M. — 5. juli 2021 @ 21:59

  252. Kommentar by Tommy , Robin & søn — 5. juli 2021 @ 21:42

    Eller måske:
    https://www.arabnews.com/node/1316406/world

    Kommentar by Thomas M. — 5. juli 2021 @ 22:04

  253. Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 21:50

    Hør nu her, spade: Jeg elsker SANDHEDEN, Danmark, USA og Israel.

    Jeg HADER muslimer, LØGN og Politiken og Danmarks Radio og de Radigale

    Hvor fucking svært er det at forstå, er du tungnem?!?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 22:12

  254. 22:12 Hør nu her spade: Du er en lille fnattaber fra gakkede antifa, og du skal nok komme til at føle, hvad det betyder over tid

    Forklar mig, hvorfor du som notorisk løgnetaber skulle være i stand til at elske noget du åbenlyst aldrig har lavet andet end at skide ud over hele dagen lang i hele din lange socialistiske landsforræderkarriere?

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 22:19

  255. Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 22:19

    Er du muslim?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 22:24

  256. Du er helt kulret. Du er som venstrefløjen generelt. Komplet virkelighedsfornægtende idiot, backstabber og gennemført løgnagtig. Du skal ikke tro, jeg bruger min tid på at hade alle muslimer. Har gode venner der er muslimer og en del mere sandhedssøgende en sådan en ussel idiot som dig

    Kommentar by Svend — 5. juli 2021 @ 22:37

  257. JEA’s aggressive stil minder godt nok en del om Simon73, der på 180grader.dk udgav sig for flere personer end Anders “Anden” Mattesen gjorde i “Jul på Vesterbro”.

    Kommentar by Træt — 5. juli 2021 @ 22:55

  258. Jeg hader ellers psykotiske Trolle som Niels O, Simone73, Isabella Balkert, shansen og phng m.fl., hvad blev der af dem?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 23:00

  259. Kommentar by Træt — 5. juli 2021 @ 22:55 samt 158)

    Havde du læst hele tråden (og de seneste dage) – så ville du indse, at “JEA’s aggressive stil” blot er en parering imod grimt sprog samt diverse beskyldninger og anklager.

    Jeg finder det helt rimeligt, at JEA svarer tilbage i samme tone. Jeg har et par gange henstillet dem til at skrive pænt, men de er gået i selvsving.

    Om JEA er rød, gul, grøn, blå eller sort – er uvæsentligt. Det må være argumenter, viden og indsigt der tæller. At Svend privat finder Alex Jones underholdende – er uvæsentligt på Uriasposten – samt tegn på dumhed og naivitet.

    Imens Danmark står i lort til (over) anklerne – og JEA tilbyder at hjælpe med at “skubbe til stenen”, så er der nogle herinde der ødelægger trådene med historier om, at Clinton-familien har begravet 1000’vis sex-misbrugte børn under betongulvet på et Pizzeria på Lower East Side – fordi Alex Jones ganske privat har fortalt det til dem. Altså dig Svend og hans tarmrensning-kunder ($16.99).

    Jeg forsøger også at gøre en forskel herinde således, at vi kan få “stenen til at rulle” samt opnå flere/bedre læsere/kommentatorer, men så gider jeg fandeme ikke sidde og læse på Selveste Uriasposten om denne sicko-wacko Alex Jones’s ormekur til $12.99 (refund code: S.T.U.P.I.D).

    Er Svend vidne om, at sicko-wacko’s ormekur og vitamindrik indbringer sicko-wacko over 10 million $ om året? Der er penge i lortet, Svend!

    Kommentar by Thomas M. — 6. juli 2021 @ 00:57

  260. 00:57 Thomas/JEA. Du er tydeligvis enten i familie med JEA eller ham selv. Dit sprog er pludselig gledet over til at matche ham

    Jeg ved ikke hvorfor nogen skulle have noget imod et medie, som støtter alle de synspunkter du selv gør, som sælger sandhed og formår at være selvfinansierende, og dermed uafhængig, og som har den samme fjende i mainstreampressen som dig selv, hvis det ikke er fordidui ikke opretholder de synspunkter du påstår

    Fortæl dem inde på Politikens redaktion, at vi kommer efter jer alle, kun et spørgsmål om tid..

    Kommentar by Svend — 6. juli 2021 @ 01:50

  261. #byThomas M. kl. 22.04. Tarig Ramadan. ja det var ham jeg tænkte på. Han er åbenbart schweizisk statsborger ,- der af den tættere forbindelse til Frankrig ,- tænker jeg. Sagen minder mig om Khaders sag, fordi Tarig R jo også er vestligt uddannet og en accepteret del af “media-life”. Jeg forestiller mig at en del – også også i hans tilfælde -, har kendt til rygterne , som det jo også nu ,- længe har været kendt i visse kredse, hvad der gik for sig med Naser K. Tak for Respons.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 6. juli 2021 @ 05:44

  262. Thomas/JEA havde ikke set din kommentar 158. Howard Sterns bugtaler-interview med en papfigur af Alex Jones er din kilde for kritik af Alex Jones? Wau, du er altså journalist på den danske bollepresse

    Kommentar by Svend — 6. juli 2021 @ 06:49

  263. Den nys opfundne karakter Thomas bruger i det mindste links til sine MSM-citater

    Kommentar by Træt — 6. juli 2021 @ 06:54

  264. Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 18:32

    Du tilrådes at studere hvad Amerikanerne der ikke er Centrum-Højre mener om Trump.

    Nemlig at han er en ussel zionistisk-dukke.

    Kommentar by KineserSnot — 6. juli 2021 @ 07:33

  265. Kommentar by BENT A — 5. juli 2021 @ 19:29

    Manden driver sitet gratis også er du så utaknemmelig. Hold da op.

    Kommentar by KineserSnot — 6. juli 2021 @ 08:34

  266. Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. juli 2021 @ 16:59

    Tag ned til Israel og kys muren. Og bland dig så fremover uden om de danske forhold. Det danske folk står alligevel ikke dit hjerte nær.

    Kommentar by KineserSnot — 6. juli 2021 @ 08:36

  267. Kommentar by Thomas M. — 6. juli 2021 @ 00:57

    JAE er en tosse, stop med at stå side om side med ham.

    Kommentar by KineserSnot — 6. juli 2021 @ 08:37

  268. Kommentar by Svend — 6. juli 2021 @ 01:50

    Hans snak om Tucker og Alex Jones er taget direkte udfra et CNN klip.

    Kommentar by KineserSnot — 6. juli 2021 @ 10:02

  269. KineserSnot er vist heller ikke nem at blive klog på? 6. juli kl. 07.33 skriver han om at Trump er en ussel zionistisk dukke. Ganske vist lægger han ordene i munden på andre, men alligevel. Hvad mener KS selv om Trump?

    Kommentar by BENT A — 6. juli 2021 @ 10:09

  270. Vil lige sige afsluttende om Alex Jones:

    At man kan vælge at tro, at han er den, han udgav sig for i sine 27 år med egne radioprogrammer mv, hans fantastiske liste af afsløringer af verdens sammenhæng, dens konspirationer, hans utrolige viden og ildhu omkring geopolitik og amerikansk politik. Hans utrættelige arbejde for at bekæmpe kabalen, som holder verden i et diktatorisk psykologisk skruestik. Hans evne til og utrættelige arbejde for at mobilisere amerikanerne og vise dem korruptionen og afsløre løgnene. Hans kæmpe arbejde for at få disse ting distribueret til hele verden. Hans stjerneparade af interviews med alle de rigtige mennesker vedrørende de emener han har berørt. Hans oplysningsarbejde vedrørende den undergravning der er sket af vores vestlige samfund. Hans afsløringer af hykleri og svindel og plat. Hans sejr for konspirationsteoretikerne, Hans forudsigelsers bulls eyes, uafbrudt i 27 år og nu i særlig grad bekræftet siden covid og starten på Agenda21 og Agenda30. Hans udlevering og spidden af den venstrefløj, som har gjort alt for at ødelægge verden og de vestlige samfund. Hans anbefaling af Trump og succes med at få valgt Trump til præsident, ligesom han skal tildeles en stor del af æren for Brexit, for at vi ved hvad der skete under Merkel-invasionen i 2015, for hans udbredelse af forståelsen af Syrien, ISIS, 911, etc osv mmm

    Hvis man er i tvivl om hans hensigter, og hvem han er på det grundlag, så kan man måske tro, at han er en del af et patriotisk delsegment af statsapparatet, eventuelt CIA eller at han er kontrolleret af den samme stat, som skaber handlingerne han afslører. Det virker bare ikke sandsynligt, men der er da en mulighed.

    Men at afskrive ham som en tosse, den går altså ikke, hvis man ved det mindste om ham og hans arbejde

    Kommentar by Svend — 6. juli 2021 @ 10:30

  271. Kommentar by BENT A — 6. juli 2021 @ 10:09

    Jeg mener Trump er en falsk forestilling, som mange hoppede på. Det har vist sig han står tættere sammen med Israel end med hans vælgere.

    Kommentar by KineserSnot — 6. juli 2021 @ 11:48

  272. Kommentar by KineserSnot — 6. juli 2021 @ 11:48

    Fuldstændig enig. Trump er en dukke.

    Kommentar by Thomas M. — 6. juli 2021 @ 14:15

  273. KineserSnot — 6. juli 2021 @ 08:36 skrev (om “Jens-Erik Andersson”):

    “Tag ned til Israel og kys muren. Og bland dig så fremover uden om de danske forhold. Det danske folk står alligevel ikke dit hjerte nær.”

    Godt skrevet, helt enig! Det er trist at Uriasposten er blevet infiltreret af zionistiske trolle som “Jens-Erik Andersson”.

    Kommentar by Peter Nielsen — 6. juli 2021 @ 14:32

  274. Kommentar by Svend — 6. juli 2021 @ 10:30 samt 158) + 209) + 211) + 240) + 262).

    Glimrende Svend. Glimrende. Og tak fordi du kortfattet lige forklarede mig om verdenshistorien. Og tak fordi du også opdagede, at det blot var et buhtaler-papskilt. Godt set.
    https://www.youtube.com/watch?v=wALDhbQJoLY

    Er du lige venlig at update Wiki-siden om Alex Jones? Bagefter sender du mig lige deres peer-review, ik? Huske at tilføje, at masse-nedskydningen af skolebørnene på Sandy Hook iht. Sicko-Wacko ikke fandt sted, tak.

    Alex Jones’s “Fantastiske liste af afsløringer af verdens sammenhæng” kan du jo rubricere under “Historiske Begivenheder” eller under “Naturvidenskabelige Afsløringer”.

    Alex Jones’s ormekur ($12.99) eller hæmoride-creme ($8.99) kan du jo rubricere under “Medicinske Afsløringer”. Jeg venter afspænder på resultatet (stickers $1.99).

    Eller bliver det måske en Ørsted-Bohr-Einstein-agtig afsløring? Eller uploader du måske noget med, at Alex Jones ude i en skov i The Appalachian Mountains personligt med en hakke og skovl har afsløret en nedgravet kasse med 47.001 ikke-talte Trump-stemmer?

    Afsløringen af 1000’vis af afbrændte og sex-misbrugte børneknogler indstøbt i kældergulvet under et pizzeria i New York – kan du måske få tilføjet under “Historiske Forbrydelser”? Vil du låne min kangohammer?

    Svend, din Far vil blive meget vred på dig hvis han vidste, at du dagligt spildte 4 timer af dit liv på Alex Jones-talkshow. Brug dog i stedet lidt tid på at læse om begrebet “Snake Oil” ($4.29).

    Selvom du privat synes Alex Jones er “underholdende” samt er uenig med “Main-Stream-Media” – så behøver du ikke løbe ind i armene på en galning, vel Svend. Dit sludderi om “Min fjendes fjende er min ven – derfor er Alex Jones min ven” – kan du så prøve at rubricere under “Historiske Citater”.

    Svend, jeg anmoder dig venligst om, at du aldrig aldrig aldrig mere skriver eller linker til Mr. Sicko-Wacko-Snake-Oil (daily offer 10x prepper-pack just $39.99) eller noget som helst relateret til galningen.

    Eller skal Far trække i de langskaftede sorte ridestøvler, Svend?

    Kommentar by Thomas M. — 6. juli 2021 @ 16:48

  275. 16:48 Du er en pastiche på en venstreorienteret idiot. For mig at se er du på vej til Saudi Arabien sammen med resten af dine venner ..

    Kommentar by Svend — 6. juli 2021 @ 18:02

  276. Kommentar by Svend — 6. juli 2021 @ 18:02

    Jamen Svend-Snake Oil dog. Du forsætter igen med dine hovedløse beskyldninger. Skal Far nu også finde den 9-halede frem?
    https://www.sexbutik.dk/53-cm-deluxe-9-halet-pisk.html

    Trop du bare op ude i lufthavnen og vink farvel, Svend. Du har tilsyneladende masser af tid til Sicko-Wacko samt undskyldninger for ikke at læse en bog. Ellers bliver Far nød til også at anklage dig for historieløshed.

    Du har tidligere i tråden berettet begejstret om “alle dine muslimske venner”. Kunne du ikke tage dem i bussen ud til lufthavnen?

    Eller er du i virkeheden en retarderet landsforræder på Uriasposten udsendt af partiet JFK21, som imod Kim Møller’s ønske fylder trådene med wacko-lort? (weekly offer: 10 cans of shit prepper-pack $24.99)

    Kommentar by Thomas M. — 6. juli 2021 @ 18:57

  277. 18:57:

    AMERICANS PUSH BACK AGAINST GLOBALIST AGENDA
    The Resistance 1776
    26068 subscribers

    The American Journal (Full Show) – Commercial Free – 7-6-21

    More Americans are speaking out against the system. The globalists miscalculated by forcing Biden into office.

    Share across all globalist controlled platforms. Do not keep them on safe platforms because most people on those platforms are already woke to the lies of the New World Order agenda! If you do not share this on other platforms it becomes an echo chamber.

    bitchute aXwFiERkQcKg
    ___________________________________________________

    ALEX JONES BREAKS DOWN THE STATE OF AMERICA WITH CONSTITUTIONAL LAWYER ROBERT BARNES

    The Alex Jones Show (Full Show) – Commercial Free – 7-5-21

    On this July 5th Special Broadcast, Alex Jones is joined by constitutional lawyer Robert Barnes, MD Dr. Sherri Tenpenny & more!

    bitchute zJbaBTG7Jphe
    ___________________________________________________________________

    THE DAVID KNIGHT SHOW – 7/6/21*

    Jul 6, 2021
    Tuesday 6July21 – New “Faux-th” of July Narrative
    Courtesy of The David Knight Show

    bitchute Gzzu84vaBsqZ
    ___________________________________________________

    STEW PETERS – BREAKING DISCOVERY! THE ACTUAL CONTENTS INSIDE PFIZER VIALS EXPOSED! (GRAPHENE)

    bitchute Cw59YSeN8Swv

    ____________________________________________________

    MARK STEELE – MAKE SURE THEY KNOW THAT WE KNOW THE AGENDA – 07 05 21
    Citizen of Gotham
    4960 subscribers

    bitchute VpMslLS1to9e

    _____________________________________________________

    Du er velkommen :)
    Thomas/JEA/Pølletiken/Information/DR/TV2/Jyllandspesten/EbbeBladet

    Kommentar by Svend — 6. juli 2021 @ 19:37

  278. @19:37

    SVEND, se alle 22 minutter af din helt Alex Jones her: https://youtu.be/WyGq6cjcc3Q HUSK LYDEN, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 6. juli 2021 @ 19:51

  279. 19:51
    CHRIS SKY: “THE WORLD POPULATION INCREASED DURING THE “DEADLIEST PANDEMIC IN HISTORY”
    bitchute Pegrc5PFphqo

    Kommentar by Svend — 6. juli 2021 @ 20:01

  280. 16:48:
    Her er noget om elefantis, som du jo interesserer dig for:
    PEDOGATE 2020 PART I
    bitchute 2hJyS8XpWAsD

    Du er velkommen :)

    Kommentar by Svend — 6. juli 2021 @ 21:09

  281. Kommentar by Jens-Erik Andersson — 6. juli 2021 @ 19:51

    Kan du ikke også tage dine langskaftede sorte ridestøvler på – og sparke Svend-Snake Oil i røven eller måske bruge et par tricks fra Der Adler? Så kan jeg lige holde en pause.

    Hvis du nu har fanget Svend-Snake Oil ude i CPH – så skub lige Svend og “alle hans muslimske venner” med ind i flyet til Saudi Arabien.

    På flyet kan Svend-Snake Oil og alle hans muslimske venner så alle shoppe Alex Jones’ salve imod bændelorm ($17.99), som også holder UFO-stråler på afstand. Fandeme om Svend-Snake Oil ikke også prøver at sælge Alex Jones approved elefantis ($89.99) på Uriasposten.

    Når landsforræderen Svend-Snake Oil lander i ørkenen – kan han jo dele sin Alex Jones Prepper Food (Retail $127.00 Now $114.30, Savings $12.70) med alle sine muslimske venner.

    Kommentar by Thomas M. — 6. juli 2021 @ 22:04

  282. 22:04 JEA du er en lille tøsedreng og en stor svans

    Kommentar by Svend — 7. juli 2021 @ 13:54

RSS feed for comments on this post.