6. juli 2021

Århus: 30-årig mand sparket ned af to arabere – “… spurgte, hvorfor han stirrede på dem”

Politiet efterlyser to mænd iført dyrt tøj, ‘Mellemøstlig af udseende’, der kørte fra stedet efter overfaldet. Fra Døgnrapporten for Østjyllands Politi, 5. juli 2021 – Søger vidner til umotiveret overfald.

“Søndag aften fik Østjyllands Politi en anmeldelse fra en 30-årig mand, der var blevet udsat for et tilsyneladende helt umotiveret overfald i Aarhus. Den 30-årige mand har forklaret til politiet, at han kort før kl. 20.00 var på vej mod banegården, da han ved Domkirkepladsen blev opmærksom på to mænd, der stod på parkeringspladsen.

Mændene tog pludselig kontakt til den 30-årige mand og spurgte, hvorfor han stirrede på dem, og om han havde et problem. Den 30-årige har forklaret til politiet, at han forsøgte at undgå kontakt med de to mænd, hvorefter den ene af dem gik hen mod ham og slog ud efter ham med et knytnæveslag – dog uden at ramme.

Derefter løb den anden mand hen til ham og gav ham et trykspark lige i maven, hvilket fik den 30-årige til at falde sammen. De to mænd løb herefter over til en bil og kørte fra stedet.”

(Domkirkepladsen, Århus; Foto: Maps)

Oploadet Kl. 01:44 af Kim Møller — Direkte link32 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/120167/trackback

32 Comments »

  1. Nå, det var synd.

    Kommentar by Svend — 6. juli 2021 @ 01:54

  2. Og i Greve var der 2 umotiverede overfald på etniske danskere. Dominansvolden skal vel skabe større behov for kraftige stimulanser, og der er muslimer skam leveringsdygtige, så ikke noget at sige til, de har dyrt tøj og store biler.

    Kommentar by tavsen — 6. juli 2021 @ 02:00

  3. NU ER DET JO OGSÅ FOR DÅRLIGT OG EN STOR PROVOKATION, at den snart 800 år gamle domkirke i Århus endnu ikke er omdannet til en moske, og det er vel det som har fået de to “berigere” til at føle sig udsat for en sådan racisme, at de har været nødt til at afreagere på den dansker som spadserede forbi dem.

    Domkirken må betragtes som en provokation op i muslimernes åbne ansigter, og derfor bør en ombygning af kirken efter tyrkisk-marokkansk forbillede vel snarest iværksættes? Mon ikke både Joy Mogensen, Rosa Lund og Jelved osv. vil være enige i at jo før jo bedre?

    Kommentar by BENT A — 6. juli 2021 @ 02:31

  4. Dominansvolden tager muligvis til. Den omtales idet mindste mere.(ikke i msm,- selvfølgelig)

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 6. juli 2021 @ 05:48

  5. Justitsministeren tænker nok: HVEM KAN DOG FINDE PÅ DET ???????

    Kommentar by H. Nielsen — 6. juli 2021 @ 06:40

  6. Muhamedanere.

    Kommentar by Bastardo — 6. juli 2021 @ 07:02

  7. Jeg synes arabere skal vises UD. Og afrikanere kan gå samme vej,da hele Afrika er blevet islamiseret.

    Kommentar by Nielsen — 6. juli 2021 @ 07:40

  8. Tak Mette Mink & Co.

    Kommentar by Anonym — 6. juli 2021 @ 07:46

  9. De fremmede er altid så venlige “Har du et problem mand?” .. kulturberigelse når det er bedst

    Kommentar by redneck — 6. juli 2021 @ 08:49

  10. “Fordi i ligner noget, der er kravlet ud af en grotte nede i ørkenen, og jeg undrede mig sådan set bare lidt over, hvordan det var lykkedes jer at komme op og stå på to ben” ?

    Ud, ud, ud. Den vestlige verden overhalede dem for længe siden, mens de stadig tørrede røven med venstre hånd. De hører ikke mere til blandt civiliserede Danskere, end kameler, skorpioner, og camel spiders ville gøre det i den Danske fauna.

    Kommentar by Kimski — 6. juli 2021 @ 08:54

  11. I DET MEGET MÆRKELIGE OG HALVT/HELT FORRYKTE LAND lidt øst for vores hovedstad, fører regeringen en slags stedfortræderkrig mod sin egen befolkning. Hverdagsterroren hærger overalt i landet, den kaldes af politikerne for berigelse, humanisme og den bagatelliseres på udspekulerede måder, og i radio, tv og aviser dyrkes alle mulige arter af fortielse, bortforklaring, idioti og galskab.

    Er Danmark på vej i samme retning? Det ser sådan ud!!

    Kommentar by BENT A — 6. juli 2021 @ 09:03

  12. Støt SIAD. http://www.siaddk.wordpress.com – og http://www.frafalden.dk
    God tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 6. juli 2021 @ 09:14

  13. Kommentar by redneck — 6. juli 2021 @ 08:49.

    De kan simpelthen ikke lade være med, at bekræfte alle de værste fordomme om dem selv, konstant og så igen. Og med bare en lille smule held, så bliver det også deres eget adfærdsmønster, der i sidste ende får dem alle smidt ud.

    Kommentar by Kimski — 6. juli 2021 @ 09:41

  14. Kommentar by redneck — 6. juli 2021 @ 08:49

    De siger “Har du EN prublæm?” “Hva’ din prublæm?”

    Kommentar by Træt — 6. juli 2021 @ 10:06

  15. Hallloooo Rasmus Stoklund – Hvor er du ???

    Du var hurtig ude med en twitter besked da en dansker ytrede sig verbalt om islam og muslimer i Danmark

    Her bruger muslimer fysisk vold, så vi forventer at du selvfølgelig er ude og tag afstand til denne handling

    Eller er du bare for fej – Rasmus ??

    Kommentar by Bjarne Jensen — 6. juli 2021 @ 11:13

  16. Og med bare en lille smule held, så bliver det også deres eget adfærdsmønster, der i sidste ende får dem alle smidt ud.

    Kommentar by Kimski — 6. juli 2021 @ 09:41

    Hvad for et lille smule held?!?

    Som jeg har forstået det, så stiger muslimspørgmålet i Danmark kontinuerligt netto ved, at der kommer flere muslimer IND i Danmark hvert pr, end muslimer der tager UD af Danmark hvert år, så netto har vi en stigning af uønskede muslimer i Danmark, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 6. juli 2021 @ 11:52

  17. Hvornår starter hjemsendelsen? Kong Kyrus gjorde det….

    Kommentar by Moth — 6. juli 2021 @ 12:46

  18. Al den kriminalitet, som bliver begået af de fremmede kunne være forhindret ved ALDRIG at have lukket dem (eller deres forældre) ind i Danmark.

    Men det er åbenbart vigtigere for politikerne, at vi har fremmede her i landet end at danskerne kan leve trygt i vores eget land.

    Kommentar by Peter Nielsen — 6. juli 2021 @ 14:17

  19. Ja, hvis det kan behage EUs feminister, afskaffer hyklernes højborg da gerne både Danmark og danskerne.

    Kommentar by BENT A — 6. juli 2021 @ 14:27

  20. Kommentar by Jens-Erik Andersson — 6. juli 2021 @ 11:52.

    Jamen, det problem synes jeg da at du skal fremlægge for landets majoritetsstemme, der åbenbart ikke kan få nok af voldtægterne, ydmygelserne, volden, og flyveturene fra landets altaner.

    Kommentar by Kimski — 6. juli 2021 @ 16:10

  21. Problemet er når uvidende og dumme mennesker tror de er herrefolk, så har de ikke andre farver på paletten end vold! Jeg ved ikke hvem der har bildt dem ind, at de er et herrefolk, måske står det i deres bog? Men for at være et herrefolk kræver det at man har præsteret noget, og den muslimske verden præsterer stort set intet! Var det ikke fordi de havde olie, så ville den samlede produktion i hele den muslimske verden ikke kunne hamle op med de 4 mio. der bor i Finland. Ser vi på det kulturelle, så har den muslimske verden ikke produceret mere litteratur i hele den 1400 årige historie, en England præsterer på et år! Så uden olie, ville de fortsat drive dromedarer rundt ude i ørkenen! Kort sagt et folk uden kultur og uden evner til at producerer noget som helst af værdi! Herrefolk – Nej bare dumme voldsmænd!

    Kommentar by Den Nervøse — 6. juli 2021 @ 16:54

  22. Kort sagt et folk uden kultur og uden evner til at producerer noget som helst af værdi!

    Kommentar by Den Nervøse — 6. juli 2021 @ 16:54

    Muslimer har vundet 12 Nobelpriser siden 1901
    Jøder har vundet 219 Nobelpriser siden 1901, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 6. juli 2021 @ 17:14

  23. Muammar Gaddafi sagde:”vi invaderer Europa, ikke med kanoner, men med kvinder og barnevogne, og det er det der sker nu.
    Her på Frederiksberg ses altid et spøgelse med en barnevogn foran.

    Kommentar by IES — 6. juli 2021 @ 17:36

  24. Jens-Erik Andersson — 6. juli 2021 @ 17:14:

    Nobelprisen er blandt andet blevet givet til Barack Obama. Den pris har absolut INGEN troværdighed.

    Kommentar by Peter Nielsen — 6. juli 2021 @ 20:05

  25. Nobelprisen er blandt andet blevet givet til Barack Obama. Den pris har absolut INGEN troværdighed.

    Kommentar by Peter Nielsen — 6. juli 2021 @ 20:05

    INGEN troværdighed ligefrem.

    Det er klart hos tumper, kolbøtter og sølvpapirshatte, der tilmed er fantastiske antisemiter og frådende jødehadere på lige fod med Adolf, Heinrich, Reinhard og David, for alle andre normale mennesker er Nobelprisen den fineste og fornemmeste akademiske hæder, som højt uddannede mennesker kan aspirere til, forbyd islam i Danmark først 🇩🇰, dernæst USA 🇺🇸 og så Israel 🇮🇱

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 6. juli 2021 @ 20:14

  26. Men kan jo sagtens være BÅDE muslimhader OG tro på organiseret videnskab samtidig, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 6. juli 2021 @ 20:49

  27. Jens-Erik Andersson — 6. juli 2021 @ 20:14:

    Du kører med rimelig mange dobbelte standarder. Du har (med rette!) stor mistro til pressen, politikerne, uddannelsesinstitutioner og resten af systemet i forhold til deres manglende opgør med islamiseringen af Vesten, godt!

    Men når du skal propagandere for din foretrukne FREMMEDE etno-kulturelle gruppe (dem med de små hatte), så har du lige pludselig stor tiltro til en “politisk korrekt” anti-vestlig organisation, som har uddelt hæderspris til super-globalister som Barack Obama.

    Igen og igen viser du, at du er en zionistisk troll, som ikke er på danskernes side.

    Kommentar by Peter Nielsen — 6. juli 2021 @ 21:36

  28. Nobelprisen er ikke hvad den har været, fordi den flere gange er blevet uddelt til folk som helt klart ikke fortjente den.

    Kommentar by BENT A — 6. juli 2021 @ 23:47

  29. Hmm. Det er ikke nobelt at gøre nar ad Nobel Prisen Kom i hu at som at det var Nobel der opfandt dymanitten og så kom järnvägerna.
    Og ta’ så lige at få standset det vanvidsprojekt benævnt Fehmern forbindelsen.

    Kommentar by Nielsen — 7. juli 2021 @ 02:35

  30. Hvad skal der til før dumskerne får nok?

    Kommentar by piphans — 7. juli 2021 @ 20:11

  31. Danskerne har et problem med voldelige muslimer, men politikerne er ligeglade, hvor længe mon det går…

    Kommentar by LarsB — 8. juli 2021 @ 00:06

  32. Danskerne har et problem med voldelige muslimer, men politikerne er ligeglade, hvor længe mon det går…

    Kommentar by LarsB — 8. juli 2021 @ 00:06

    Det går fint i mange årtier, hvorfor dog handle / gøre noget, når det kan klares ved at snakke

    Kommentar by tavsen — 8. juli 2021 @ 14:17

RSS feed for comments on this post.