15. juli 2021

Store Heddinge: Tre syriske mænd sigtet for voldtægt af 14-årig dansk pige, alle løsladt efter afhøring

Flere detaljer om gruppevoldtægten i Store Heddinge, tidligere omtalt her på siden. Offeret er 14-årige ‘S’, en helt almindelig dansk pige. De sigtede er tre syriske mænd (24-årige ‘HBA’, 22-årige ‘RHH’, og 21-årige ‘HI’), der blev løsladt efter endt afhøring. De er stadig sigtede i sagen. Fra SN.dk – Fanget i halvanden time: Voldtægtsoffer flygtede fra bortførere.

“Alle tre mænd, der har anden etnisk baggrund en dansk, nægtede sig skyldige. Under grundlovsforhøret blev de tre mænd sigtet for voldtægt og andet seksuelt forhold end samleje, for blufærdighedskrænkelse og for frihedsberøvelse. Ifølge sigtelsen var pigen fanget i sammenlagt halvanden time. I det tidsrum skal de tre mænd have tvunget hende ind i en bil og kørt hende til adressen på Algade, hvor selve overgrebet fandt sted. Her tvang de den unge pige til at drikke alkohol og tog hendes tøj af, hvorefter de tvang hende til at udføre oralsex på den 21-årige og 22-årige mand. De tre mænd befølte, ifølge sigtelsen, også den unge pige på kønsdelene. Herefter lykkedes det pigen at flygte.

Efter et fire timer langt grundlovsforhør valgte retten imidlertid at løslade alle tre sigtede, som nu er på fri fod.

(21-årige ‘HI’, der sent onsdag aften slettede sin Facebook-profil)

Oploadet Kl. 01:14 af Kim Møller — Direkte link22 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/120322/trackback

22 Comments »

  1. Man kidnapper/bortfører på åben gade en 14-årig, slæber hende ind i en bil, tvinger hende med til et lokale hvor hun udsættes for tvang og trusler.
    Da banditterne bringes for retten, mener domstolen at de bør opfordres og opmuntres til at fortsætte deres kriminalitet og udskejelser.

    Kan juristernes eller dommerens afgørelse tolkes anderledes?

    Både rets- og fængselsvæsnet er i frit fald.

    Kommentar by BENT A — 15. juli 2021 @ 01:30

  2. Sådan nogle kryb skal ikke i fængsel, de skal straffes med det de frygter aller mest: Et liv omgivet af andre indavlet tilbagestående som dem selv, nede i slummet og skidtet de kommer fra.

    De er allerede så plettede af den vestlige kulturs indflydelse, at de mere religiøse fanatikere blandt deres egne, gør kort proces med dem efter hjemkomsten. Og det ved de også godt selv.

    Kommentar by Kimski — 15. juli 2021 @ 01:48

  3. Det er svært at se hvilke omstændigheder, der kan have retfærdiggjort løsladelsen af de tre? Skal man som mistænkt for gruppevoldtægt begået mod en mindreårig være på fri fod inden for et par dage klar til sjov og ballade på ny?

    Men dommere skulle være et meget radigalt folkefærd, så det kan jo måske forklare meget.

    Kommentar by Hertz — 15. juli 2021 @ 01:51

  4. Hvor mange chancer for at bevise at de uegnede til at leve i en civiliseret verden skal sådant menneskeligt affald dog have???

    De har diskvalificeret sig selv.
    Så de skal tilbage til deres lorteland og blive afrettet.

    Kommentar by liz. — 15. juli 2021 @ 01:57

  5. Den 14 årige kunne ikke skaffe vidner.
    Igen sharia over grundloven.

    Kommentar by Islamarebad — 15. juli 2021 @ 06:42

  6. LØSLADT??
    Så er jeg da også sikker på at de får respekt for det danske retssystems!
    Dommeren må være mindre begavet. Vi har netop haft en sag hvor en vanvidsbilistmorder, er stukket af til Dubai! Fordi han ikke blev varetægtsfængslet!
    Hvis jeg var forældre til pigen, så ville jeg føle mig trampet på af systemet, jeg ville blive rasende, og med rette føle mig svigtet!
    Når vores retssystem helt åbenlyst svigter! Så åbner vi døren for selvtægt. Det er underligt at systemet ikke kan forstå det!

    Kommentar by Den Nervøse — 15. juli 2021 @ 07:43

  7. Ja dert er resultatet så længe Dummernick sidder som Justitsminister. Han har så travlt med at hoppe og danse for Mette Fup

    Kommentar by ph — 15. juli 2021 @ 08:06

  8. Juridisk pervershed. Tilladelse til Pædofili?. Juridisk pervershed som lader ofret i stikken.
    Støt SIAD.
    http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk
    God torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 15. juli 2021 @ 08:26

  9. Jeg ser for mig forældrene til pigerne forsat stemmer på et parti(er) som vil have ‘mere neger’ til landet…

    Kommentar by jp — 15. juli 2021 @ 08:46

  10. “Så de skal tilbage til deres lorteland og blive afrettet.” Nej Liz de skal ikke afrettes,de skal henrettes. Det behøver de sådan set ikke blive sendt et eller andet sted hen for at blive. Hvis vi gad og tage os sammen herhjemme,kunne der udføres lynjustits mod dem. Så ville de ikke koste andet end en begravelse,til forskel fra nu,hvor de ikke alene er en udgift. Men i tilgift en plage.

    Kommentar by Nielsen — 15. juli 2021 @ 10:11

  11. Skær lemmet af dem alle 3 og udvis dem derefter permanent!!!!

    Hvor svært kan det være?!?

    Nå ikke, jamen så udvis dem dog og ikke alt det pjat med, at de risikerer tortur og død derhjemme!!!
    Det er jo nøjagtig, hvad den slags umennesker fortjener!!!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 15. juli 2021 @ 13:12

  12. Radikale Venstre dommere. Man tror ikke det er rigtigt.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 15. juli 2021 @ 13:33

  13. Potentielle tyskertøser skal vide at dommerne mener at bare det at en pige omgås perkere giver disse carte blanche til at misbruge hende seksuelt.

    Dommerne har altså samme synspunkt som mig, nemlig at disse tyskertøser er brækagevarer, som ikke fortjener bedre.
    Det udelukker dog ikke at perkerne skal kastreres for deres overgreb på en kvinde fra den danske stamme.

    Kommentar by Træt — 15. juli 2021 @ 13:40

  14. Kommentar by liz. — 15. juli 2021 @ 01:57.

    Den er gal allerede fra folkeskolen af.
    Vi ved jo udmærket godt, at 2nd og 3de generationerne gennemgående halter bagefter med 2,6 karakterpoint, i forhold til ‘gennemsnittet’.

    Og at der er i forvejen er tale om et stærkt udvandet ‘gennemsnit’, idet den store procentdel af indvandrerbørn i landets skoler, allerede har trukket det ned siden slutningen af 50’erne.

    Derudover er der også lærernes egen fordomme, og tendens til at vægte visse elever højere baseret på køn, samt den sædvanlige racisme, født ud af egne lave forventninger til de fremmede.

    Der skal nok være røget rigtigt mange karakterer afsted på det sidste punkt alene, som ikke har antydningen af hold i virkeligheden.

    Man gør i dag ikke muslimske børn klogere, man gør de danske børn dummere.

    Kommentar by Kimski — 15. juli 2021 @ 14:13

  15. Kommentar by Kimski — 15. juli 2021 @ 14:13:

    Du har ret. Der er udbredt berøringsangst i folkeskolen mod at ‘fornærme’ de elever der kalder sig muslimske i klassen ved tydelig og klar undervisning.

    Fornærmelsen mod indvandrerbørnene består i oplysende undervisning om Ytringsfrihed, Religionsfrihed og hvorfor Danmark har et Velfærdssystem bygget på de seneste 3 generationers hårde arbejde som vi alle skal værne om.

    For, at pakke de ca. 30% mellemøstlige elever ind i vat koster for de resterende danske elever.
    Dét de mangler at lære i skolen koster dem dyrt i dumme lærepenge når de kommer ud i den virkelige verden hvor Muhammad og Aisha ikke kun er eksotiske ’svage’ der skal beskyttes.

    Kommentar by liz. — 15. juli 2021 @ 16:06

  16. I min verden er det egentligt meget enkelt, de skal straffes hårdt og så skal de ikke være her! Og jeg kan ikke se noget som helst kontroversielt i det, de kommer til vores land for at få beskyttelse og så voldtager de vores små piger! Hvordan kan de forestille sig at de så får lov til at blive her? Men det kan de åbenbart, for vores politikere vægter hensynet til indvandrene og konventionerne højere end hensynet til danskernes sikkerhed! Selv nå det drejer sig om små piger! Jeg er dybt forarget!

    Kommentar by Den Nervøse — 15. juli 2021 @ 17:54

  17. Jeg er ikke det mindste overrasket. Domstolene er (selvfølgelig) en del af det anti-Hvide/anti-Danske system, som hader os og ønsker os udskiftet med fremmede.

    Kommentar by Peter Nielsen — 15. juli 2021 @ 20:39

  18. @17 Peter Nielsen. ja dommerne er i høj grad en del af problemet ,- og ikke en del af løsningen. som det ser ud indtil nu.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 15. juli 2021 @ 21:04

  19. Man skulle tro mindst et af tre:

    1. at dommerstanden allerede selv er så bange for iSlammets “kulturberigere”, at de, i et gudjammerligt håb, allerede har underkastet sig
    2. at de lader sig bestikke af iSlammet eller venstrefløjserne (RV+ inkl)
    3. at de er så hjernedøde, af politisk indflydelse på deres uddannelse, at de vitterligt vender sig og siger undskyld, hvis de selv bliver beriget

    . men værst er det dog, at vi i VORT land har en dommerstand, der skider den danske befolkning op og ned ad ryggen, lader os betale og ikke mindst: lader os bøde derfor, med både vores og vore børn/børnebøens liv og lemmer -> alt velsignet af gammelpartiernes (DF inkl.) politikkere på Borgen OG disses egocentriske leflen for MSM, som ufortrødent fortsætter deres politiske manipulation af det folk, som betaler en af verdens højeste skatter af arbejdslønnen Og som de´er afhængige af, FORDI de ikke SELV magter, at bestride et job, der er bidragende til fælleskassen!

    Kommentar by M.S. Carstens — 15. juli 2021 @ 21:32

  20. De engelske myndigheder gør intet for at bremse indstrømningen af invasorer, tværtimod, siger hodja. Boris Johnson er muligvis skør? Mange englændere er ihvertfald skøre. London har jo fået en ikke engelsk eller anti engelsk borgmester. Indstrømningen er nu 59% over sidste år ved samme tid.

    Kommentar by BENT A — 15. juli 2021 @ 23:35

  21. Det er vist moderne over hele europa.
    https://ekstrabladet.dk/krimi/13-aarig-voldtaget-og-draebt-oestrig-rystet/8702846

    Kommentar by Islamarebad — 18. juli 2021 @ 19:04

  22. Så er to af tre primater tilbage i buret:
    http://nyheder.tv2.dk/krimi/2021-07-18-to-maend-faengslet-for-voldtaegt-af-14-arig-pige
    Pinligt at de overhovedet blev sluppet løs.

    Kommentar by Hertz — 18. juli 2021 @ 21:30

RSS feed for comments on this post.