17. juli 2021

Sommerferie…

Jeg har fri de næste tre uger, men selvom vejret er godt, så kommer jeg ikke til at fede den på stranden. Kæresten har en uge tilbage på job, så der skal nok blive tid til at blogge om løst og fast. På lørdag tager vi i sommerhus på Rømø (tre generationer), og uanset vejret bliver det fantastisk. Måske får jeg sågar tid til at se lidt på vadehavets fugle. De mange forskellige roser står i øvrigt flot på matriklen lige nu, særligt de hvide Karen Blixen. Det opsatte billede kiksede lidt. Fokus skulle selvfølgelig være på Ale No. 16, en af de bedre danske øl.

Oploadet Kl. 15:59 af Kim Møller — Direkte link33 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/120374/trackback

33 Comments »

  1. RIGTIG GOD SOMMERFERIE, HERR MØLLER!

    Der er gratis øl, når og hvis du kommer til København K, 🍺 forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 17. juli 2021 @ 16:04

  2. En skøn ferie til dig og din familie og tak Kim for Uriasposten!

    Kommentar by IES — 17. juli 2021 @ 16:05

  3. okidoki be good

    Kommentar by Nielsen — 17. juli 2021 @ 16:07

  4. Også en masse gode ønsker om en god sommerferie til alle 3 generationer. NYD DET KIM

    Kommentar by tavsen — 17. juli 2021 @ 16:16

  5. God ferie HR. Møller.
    Er selv igang med 2. ferieuge, dvs. arbejder bare herhjemme. Næste uge går med nybyggeri.

    Kommentar by Danskeren — 17. juli 2021 @ 16:45

  6. Det var da noget af et indbydende frokostbord. Rigtig go ferie.

    Kommentar by M.P. — 17. juli 2021 @ 17:09

  7. Ferie er, når man ikke har travlt. Så rigtig god ferie.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 17. juli 2021 @ 17:44

  8. Nyd det!

    Kommentar by Crass Børsting — 17. juli 2021 @ 18:39

  9. Når du har drukket den Ale som står på bordet kan jeg anbefale at du fortsætter med en Limfjordsporter fra Thisted Bryghus (50 cl. fås i Netto for en tyver) og ellers, fra samme bryggeri, en Boston American Pale Ale, samme pris!

    NB: Der er et uoverskueligt væld af specialøl på markedet; jeg synes at de som oftest er alt, alt for dyre. Især de stærkt overvurderede produkter fra det venstreorienterede tågehorn Mikkel Borg Bjergsø (Mikkeller)

    Personligt har jeg gode erfaringer med Thisted Bryghus, her finder man en fin balance mellem pris og kvalitet – Value for money! – Se hjemmesiden: https://thisted-bryghus.dk/produkter/flaskeoel/ – Nå
    men god ferie i øvrigt!

    Kommentar by T. Flodur — 17. juli 2021 @ 19:07

  10. God ferie til dig og familien.

    Kommentar by Kimski — 17. juli 2021 @ 19:18

  11. Ha´ en god ferietid.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 17. juli 2021 @ 19:29

  12. God ferie Kim. Nyd den. Du har fortjent den (Uanset hvad du tjener. Du vil altid være underbetalt :-)). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 17. juli 2021 @ 19:47

  13. God ferie. Vi må nyde den smule frihed vi har tilbage. Det onde har indtaget Det Hvide Hus

    Kommentar by k. m. — 17. juli 2021 @ 21:47

  14. “Det opsatte billede kiksede lidt. Fokus skulle selvfølgelig være på Ale No. 16, en af de bedre danske øl.”

    Jeg har tidligere været inde på, at sammenblanding af øller og fotoudstyr måske ikke er så heldig. Og måske har der tilbage i tiden også været en sammenblanding af øller og pool-billard.

    :-D

    Kommentar by BE — 17. juli 2021 @ 22:31

  15. God ferie

    Kommentar by Kratossen — 17. juli 2021 @ 22:32

  16. Prøv en Fuller London Pride

    Kommentar by Den Nervøse — 17. juli 2021 @ 23:19

  17. God sommerferie, Kim Møller!

    Kommentar by Martin — 17. juli 2021 @ 23:26

  18. Den Hollandske journalist, der blev skudt, var ved at afslører en Marokansk bandeleder.
    Det anede mig, men det var intet sted at læse i MSM, kun at han var tæt på at afslører noget kriminelt! Med at banditterne er fra Marokko giver mening!

    Kommentar by Den Nervøse — 17. juli 2021 @ 23:35

  19. – BE

    Jeg var knivskarp efter 10 øl wayback.

    Kommentar by Kim Møller — 18. juli 2021 @ 01:15

  20. Kan der blive plads til en åben tråd om ytringsfrihed ?

    Joe Biden vil have vaccineret alle amerikanere, med eller mod deres vilje.

    Nu går han efter at få fjernet 12 personer fra sociale medier. Han mener de spreder misinformation om vaccine.

    For et par uger siden var der en rødglødende diskussion herinde, om netop misinformation, faktatjek, Donald Trumps 20.000 løgne o.s.v.

    Hvor står Helle Thorning-Schmidt i det spil? som medlem af Facebooks oversight board, hun udtaler sig noget ulden om ytringsfrihed.

    washingtonexaminer(dot)com Psaki revealed that most of the anti-vaccine misinformation on social media platforms was originating from “12 people,” but she did not identify any people or pages.

    Kan det gøres tydeligere? at Biden adm. ønsker at kvæle al snak om corona og vaccine.

    Kan journalister og medier leve med, at politikere og skumle typer forvandler sandhed til misinformation ?

    Vi er meget tæt på den ny verdensorden, hvor en lille ekstrem elite kvæler al kommunikation. Hurra for mangfoldighed, tolerance, plads til alle.

    Kommentar by k.m. — 18. juli 2021 @ 08:43

  21. Har I set klippet med Allan Randrup Thomsen? hvor han siger borgere bør vaccines, ikke som smittedæmpende effekt, men for at de kan få adgang til goderne !!!!!!!!!!

    Hvilken indrømmelse – at det hele drejer sig om kontrol, tvangsmedicinering af hele verdens befolkning – man har sluppet et monster løs

    Kommentar by k.m. — 18. juli 2021 @ 10:14

  22. God ferie Kim. Det kunne være interessant, hvis du gravede lidt i dramaet omkring Stram Kurs. Vh

    Kommentar by Revser — 18. juli 2021 @ 10:50

  23. DANSK JÄVLAR
    Fahrn fahrn auf
    der autobahn

    stem på Mogens Glistrup ikke på Martin Henriksen eller nogen

    Husk at regeringen ikke kan producere varer
    Den kan kun konsumere dem

    Kommentar by Nielsen — 18. juli 2021 @ 12:40

  24. hVIS DET KOM AN PÅ DE ØL JEG HAR DRUKKET, VAR DER NOK INGEN BRYGGERIER I DK. — VAR EN TUR PÅ GLYPTOTEKET SIDSTE ÅR I AUGUST SAMMEN MED ET PAR AF DRENGENE. DET VAR IMPONERENDE OG INTERESSANT. MEN DER MÅ VÆRE DRUKKET UFATTELIG MANGE LITER ØL FOR AT FINANSERE DEN ” AL JORDENS HERLIGHED ” ( MARGIT SØDERHOLM)

    Kommentar by dansker — 18. juli 2021 @ 16:59

  25. kommentar afvist i off-topic
    https://www.youtube.com/watch?v=uqYam0UGZf8
    Watch President Biden’s Full July 4th Remarks
    En lille forkølet flok tilskuere til Biden, Independence Day tale

    sammenlign med denne
    https://www.youtube.com/watch?v=EkOfC1hGZqs
    GOD BLESS YOU!!! WE WILL WIN!!! I’M COMPLETELY IN LOVE WITH EACH AND EVERY ONE OF YOU!!!
    Hvor Trump stiller op, er der titusinder jublende fans

    Kommentar by k.m. — 18. juli 2021 @ 17:09

  26. # K.M. 08.43: Prøv at skrive: YOU TUBE, Corona vacciner, 9000 dødsfald

    Så er der et væld af interessante videoer om uhyggelige bivirkninger.

    Kommentar by BENT A — 18. juli 2021 @ 17:52

  27. Iflg. VAERS website er der reported 11.140 dødsfald i forbindelse med covid-vaccinering

    Kommentar by BENT A — 18. juli 2021 @ 18:03

  28. PS: VAERS tallene betvivles af en række “officielle” institutioner og Reuters mv.

    Kommentar by BENT A — 18. juli 2021 @ 18:08

  29. PS: OAN FACTCHECKING the corona-virus vaccines, under dagens høst af videoer, den 16. juli 2021, et foto af Churchill øverst, videoen er 3. nederst i striben.

    Kommentar by BENT A — 18. juli 2021 @ 18:27

  30. Stop nu dine konspirationsteorier Bent A

    Kommentar by Revser — 18. juli 2021 @ 19:45

  31. Når man udfører censur for staten, så er man også en del af staten

    Kommentar by Svend — 18. juli 2021 @ 22:35

  32. REVSER 1945: Fra min side er der blot tale om en henvisning. Enhver må selv bedømme troværdigheden af den video der henvises til 18.27. Men HVIS den er troværdig, er det jo særdeles alvorligt.

    Se også Fox News: Mark R. Levin: American Marxism (on the rise), en hodja video som indtrængende advarer om hvad der snart kan ske med USA og Europa.

    Kommentar by BENT A — 18. juli 2021 @ 23:21

  33. God ferie, Kim…og ja, den nævnte øl er afgjort en af de bedste!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 19. juli 2021 @ 11:20

RSS feed for comments on this post.