20. juli 2021

Egypter håner terroroffer, og høster likes fra muslimer: Dansker hylder samme, og bannes af Facebook

Egyptiske Omar Ahmad Marzouk håner afdøde Kurt Westergaard, måske i slet skjult frustration over at det ikke lykkedes trosfæller at slå ham ihjel med blanke våben. Det har foreløbigt givet 979 likes, de fleste fra herboende muslimer, omend der også er en del likes fra sympatiserende ventreradikale.

“Jeg synes vi alle sammen skal hylde Kurt Westergaard uendelige store mod og frygtløshed ! Personligt vil jeg altid tænke tilbage på da økse mand angreb KW hus, Kurt flygtede ind på toilettet og havde modet til ikke at tage hans 5 årige barnebarn med sig. Den lille pige sad i stuen, imens øksemanden tiltvang adgang til huset. – Wow siger bare, den slags mod finder man ikke mange steder i dag.” (Omar Marzouk på Facebook, 20. juli 2021)

En dansker hylder samme, og bannes…

“Yesterday – Kurt Westergaard passed away peacefully, after a prolonged period of illness. My deepest condolences to his family and all near to him! In 2005, upon request, to highlight and promote freedom of speech and for as part of critique of a of radicals, hijacking the world’s second largest religion to suppress the former and to do evils, such as murder and terror, he drew for his newspaper the now infamous Mohammed cartoons, thus sparking the greatest international diplomacy crisis in Denmark since the second world war.

In 2010, he was attempted murdered in his own home by radicals, and had to live under close police protection more more than a decade, up to his death. Numerous plots to have him killed was then and since foiled by Danish intelligence and police. Others, in Denmark, France and other countries – were not so fortunate; they were outright murdered and people continue to be so to this day. Kurt was a great man in many ways…” (Niklas Nikolajsen på Facebook, 19. juli 2021)

Oploadet Kl. 21:24 af Kim Møller — Direkte link24 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/120453/trackback

24 Comments »

  1. OT HVAD FANDEN SKAL VI FOLKEKIRKEN?!?

    1000 kirkefolk protesterer mod stram udlændingepolitik: ”Det er ikke værdigt”

    I et åbent brev retter over 1000 personer med tilknytning til dansk kirkeliv – heriblandt flere biskopper – kritik af regeringens flygtningepolitik. Særligt inddragelsen af opholdstilladelser for syriske flygtninge vækker harme. 1000 er en bemærkelsesværdig stor flok, siger forsker, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 20. juli 2021 @ 21:43

  2. Hele den muslimske verdens reaktion på Kurt Westergaard’s død viser mig bare at der ingen fællesnævner er mellem dem og os! Samhørighed er ikke eksisterende, og nå fælles referencer er væk, så ophører samfundet med at fungerer! Vi betaler endnu skat, fordi vi er bange for hvad der sker, hvis vi lader være, men det er ikke med glæde, for den udskrevne samfundskontrakt, som gør at yder og nyder kan se det fornuftige i at den stærke hjælper den svage, den er væk! Det bliver velfærdssamfundets endeligt, for et velfærdsamfund kan aldrig fungerer i et land uden grænser!

    Kommentar by Den Nervøse — 20. juli 2021 @ 22:59

  3. Omar Kazut, en ægte Ægyptisk “desert Nigger” sendt hertil af familien som spæd, da han fik landfæste fulgte familien efter, fede, dovne og snotdumme som Omar selv!
    Familien rejste hjem igen på evig forsørgelse af de danske skatteydere, der faktisk bestiller noget, modsat perkeren Omar, der er så dum & doven, at han er personlig konkurs.
    Publikum gad heldigvis ikke høre på hans snot, tarvelige vitser om danskerne.
    Men, selvfølgelig skal DDR/dansk dhimmi Radio, bruge ham til at fortælle os, hvad dansk humor, det er for en størrelse! Rend mig…..

    Jeg undre mig over hvor længe danskerne orker dette.
    Opgøret bliver ikke kønt!

    Stem NB! Siad!
    P.

    Kommentar by Piotr — 20. juli 2021 @ 23:16

  4. # PIOTR 23.16: Ja, det viser at de rødradikales begejstring for familiesammenføring af invasorernes familier, er vejen til Danmarks undergang.

    Deres samtidige begejstring for alt der kan stresse, opløse og splitte danske familier, er også vejen til Danmarks undergang.

    Er de rødradikale en slags dobbelt ondskabsfulde og anti-danske agenter?

    Kommentar by BENT A — 20. juli 2021 @ 23:45

  5. Når man ikke har IQ nok, til at rumme Danskernes frihed, bør man befinde sig andre steder på kloden!
    Venstrefløjserne og RV+erne er velkommen til at følge trop, så de de´r kan udøve og bevise deres “korrekte” politiske holdninger og intentioner!!
    – naturligvis for EGEN regning!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 20. juli 2021 @ 23:50

  6. # Den Nervøse: Ja, først afskaffes demokratiet og den personlige frihed og sikkerhed, dernæst ruineres velfærdssamfundet, og til slut ødelægges og udslettes Danmark som danskernes folkehjem og livsgrundlag.

    There is something rotten in the state of Denmark.

    Kommentar by BENT A — 20. juli 2021 @ 23:54

  7. Ok Omar Marzouk, lad os høre din ophøjede intellektuelle analyse på hvorfor pestilenserne bruger børn og kvinder som skjold og kan du uddybe din udtalelse om Kurts situation, da han bliver angrebet? Det lyder som om du mener at han lod sit barnebarn i stikken? Er det virkelig din holdning?

    Kommentar by Frafalden Moderat — 21. juli 2021 @ 00:03

  8. # Jea, 21.43: Folkekirken er jo ligesom folkeskolen overtaget af radikale pladderhumanister. De har udskiftet kristendommen med rød fascisme og korrupt godhedsindustri. Selv biskopper er blevet til opportunister, skuespillere og forrædere. Dem som i bibelen benævnes som øgleunger og skinhellige hyklere.

    Kommentar by BENT A — 21. juli 2021 @ 00:05

  9. NOGET SOM er ret “sjovt”. Og samtidig meget sørgeligt:

    Set fra et rent erobringsmæssigt synspunkt bærer islamisterne sig meget hensigtsmæssigt ad. Med deres aggressive dominansadfærd og trusler om vold eller terror, presser de så meget ud af værtslandet og værterne som overhovedet muligt. Og får systemet og mange “humanister” til at ligge på maven og slikke deres skosåler. Og venstrefløjs-kvinderne i EL, R og SF mv. lader sig villigt imponere, og bliver islamisternes medløbere. Selv V, K og DF optræder som indvandrings-håndlangere.

    Set fra et rent forsvarsmæssigt synspunkt bærer danskerne sig ikke hensigtsmæssigt ad. De bliver sågar ved og ved med at stemme på partier som arbejder på at gøre Danmark til en filial af Afrika og Mellemøsten. En filial hvor danskerne er udskiftet og udrenset.

    Det kan godt være at danskere i gsnit. er relativt intelligente og oplyste. Men med hensyn til Danmarks fremtid, hvem bærer sig så klogest ad, danskerne eller invasorerne…?

    Foreløbig lægger indvandrerne op til vinde, mens danskerne lægger op til at tabe.

    Så hvor intelligente er danskerne egentlig??

    Kommentar by BENT A — 21. juli 2021 @ 00:31

  10. Kurt Westergaard er død. 86 år. RIP

    Kommentar by Svend — 21. juli 2021 @ 00:55

  11. Omar skulle være gået konkurs i 2019. Jeg tror de fleste finder hans “humor” utrolig anstrengt.

    Kommentar by CCC — 21. juli 2021 @ 01:18

  12. Det giver ikke nogen mening at Niklas Nikolajsen har begået noget hadefuldt.

    Det giver mening at han har skrevet en tekst og brugt et billede, som umiddelbart identificerer ham som en politisk modstander. Og der er en interesse i at deplatforme politiske modstandere. Der findes netværk som kan iværksætte shitstorms – og disse netværk kan selvfølgelig også lave klager.

    Niklas Nikolajsen er højst sandsynlig blevet bannet af en person, som ikke nødvendigvis kan læse og forstå dansk. Og måske har haft 5-10 sekunder til at træffe en afgørelse. Og har gjort det mest sikre. Men man skal ikke være blind for, at der langt op i FaceBooks ledelse er sympati og forståelse for den yderste venstrefløjs definitioner af, hvad der er hadefuldt, racistisk og transfobisk.

    What to do? Boykot og/eller modangreb? Man kan gøre op med sig selv hvor meget man har lyst til eller gavn af at bruge FaceBoook. Man kan tage FaceBooks regler til efterretning og klage noget mere. Bliver der skrevet at indvandringen til Danmark har været en gevinst – så er det misinformation. Blivet der skrevet om grisefarvede danskere – så er det racisme.

    Kommentar by BE — 21. juli 2021 @ 01:35

  13. @12

    Det slog mig lige, at der faktisk bliver skrevet på engelsk… Anyways….

    Kommentar by BE — 21. juli 2021 @ 04:13

  14. Æret være Kurt Vestergaard minde.
    Skam få denne perverse (pædofil religiøse ondskabsfulde undertrykkende ) religion Islam. Må Islam DØ. Boykot alt islamisk alt det I kan.

    Kommentar by Michael Unna — 21. juli 2021 @ 06:45

  15. Facebook bør banne og lukke sig selv, da Facebook hele tiden udspyr hadefuld retorik mod sine brugere.
    Men Facebooks motto har altid været: Gør som vi siger, ikke som vi gør
    Facebook hedder for resten mere korrekt Faecesbook i United Bluff.

    Kommentar by Gustav Jensen — 21. juli 2021 @ 08:21

  16. Man fornemmer klart Helle Thornings klamme hånd.

    Tillykke med jobbet, Helle. Du kunne ikke finde et, hvor jobindholdet passer dig bedre.
    For ikke at tale on lønnen!

    Kommentar by Bastardo — 21. juli 2021 @ 09:48

  17. Kommentar by BE — 21. juli 2021 @ 01:35

    Den terroristleflende censurpolitik kommer direkte fra Mark Zuckerberg og går ned til den laveste mellemleder på datacentrene.

    Kommentar by Træt — 21. juli 2021 @ 09:51

  18. Forlad skidtet. Det er tidsspilde. Stem med fødderne. Folk bemærker, at I ikke er der. De bemærker ikke, at I bliver truet til tavshed.

    Kommentar by Lider af danskhed — 21. juli 2021 @ 10:41

  19. Nu maa det da snart vaere nok,med disse tilkendegivelser synes det som om de ikke rigtigt kan lide at vaere her,tiltrods for de sociale ydelser etc.saa smid dog lortet ud ,maaske lidt groft, men med deres opfoersel kan Marzouk ikke besrkives anderledes .Det er ligesom at islam ikke rigtigt passer ind i det Danske samfund

    Kommentar by dunk — 21. juli 2021 @ 12:39

  20. Ban fjæsbog. Om få år er flertallet af deres “brugere” alligevel døde profiler.

    Kurt Westergaard, du klarede det flot; jeg er stolt over at have haft en landsmand som dig. RIP

    Kommentar by A. Nygaard — 21. juli 2021 @ 14:29

  21. Omar Ahmad Marzouk hører ikke til her. Det er en tragedie at danskere lytter til ham og tillader hans anti-danske udgydelser.

    Kommentar by Peter Nielsen — 21. juli 2021 @ 15:46

  22. Jeg har været i Kairo.

    Omar Ahmad Marzouk hører til i Kairo.

    Omar Ahmad Marzouk hører IKKE til i København, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 21. juli 2021 @ 17:13

  23. Det er da besynderligt, at en ”mand”, der tilsyneladende lever af at være sjov på andres bekostning, ikke har fattet en bjælde af, at ”manden” netop kan tillade sig at lave sjov grundet det, som Westergaard har kæmpet for. Lad ham dog rejse en lille tur til Ægypten med sine børn og lad ham så lave lidt sjov med Det Muslimske Broderskab. Så kan vi vel se, om han har nosser af normal størrelse eller de i virkeligheder er på størrelse med et par ærter, når et par ”Broderskabsfolk” løber efter ham med en økse.

    Kommentar by Keld Andresen — 21. juli 2021 @ 19:14

  24. Facebook er opfundet af- og drives af en jødelort. Kunne man forvente andet ?

    Kommentar by Bilka — 24. juli 2021 @ 10:19

RSS feed for comments on this post.