23. juli 2021

Klanopgør i Nivå: Tre knivbevæbnede indvandrere myrdede 55-årig, “Jeg dræber dig, Allahu Akbar…”

Nordsjælland er ikke kun champagne og dyre biler, i hvert fald ikke mere. Et klanopgør i Nivå omtalt på EB.dk – Tre mænd tiltalt for drab: ‘Allahu akbar, dræb dem’.

“Tre knivbevæbnede mænd dannede 3. oktober i fjor en truende kreds om deres 55-årige offer, mens de råbte ‘Jeg dræber dig, Allahu Akbar (Gud er stor, red.), dræb dem’ og flere gange stak ud efter den 55-årige.

Et af knivstikkene ramte den 55-årige i overkroppen og fratog ham livet i en have i Nivå.

Det mener anklagemyndigheden, der har rejst tiltale mod tre mænd på henholdsvis 20, 25 og 55 år, der alle er af anden etnisk oprindelse.”

Oploadet Kl. 12:02 af Kim Møller — Direkte link27 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/120521/trackback

27 Comments »

  1. Smid dem ud af Danmark, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 23. juli 2021 @ 12:14

  2. Allahu Akbar

    Da jeg havde skrivetilladelse på Nationen, blev jeg konsekvent nægtet at skrive muslimernes kampråb.

    Hvis man ønsker landet fyldt op med muslimer, så får vi selvfølgelig 1400 års had, klanfejder og territorie krige

    Kommentar by tavsen — 23. juli 2021 @ 12:22

  3. Det kaldes KULTURberigelse. Vi skal bare stå sammen, rykke tættere sammen, holde hinanden i hånden, tænde et stearinlys (eller 2), ligeså stole på at hvad “politikerne” i Folketinget siger og gør er det rigtige, så får du: Det Danmark du kender. Nå ja: Du må også meget gerne betale (frivilligt eller ufrivilligt) mere i skat.

    Kommentar by NED MED ALTING — 23. juli 2021 @ 12:33

  4. Hvad er forskellen på en muslim og en vampyr?
    -På et tidspunkt får vampyren stillet sin blodtørst.

    Hvad er forskellen på en slatten pik og en asylansøger?
    –Den ene er et helvede at få ind, den anden er et helvede at få ud.

    Hvad laver en muslim efter sex?
    –Sidder 5 år i spjældet.

    Hvordan kan man se det er en muslim der har begået indbrud?
    –Skraldespanden er tømt og hunden er gravid.

    Hvorfor er Koranen så tyk?
    –Den skal kunne indeholde den danske bistandslov.

    Overskrift på Nørrebros lokal avis:
    Invandrer fundet død med 26 knivstik i ryggen!
    Politiets udtalelse: Det er den værste form for selvmord vi længe har set.

    Hvor er ytringsfriheden dog en pragtfuld rettighed.
    Nyd den mens det varer, og god weekend derude.

    Kommentar by Kimski — 23. juli 2021 @ 12:34

  5. zenia stampe siger at om 10 år bliver de ligesom Os men det var for over 10 år siden Sååååå.

    Jeg tror mere Vi bliver ligesom dem men moské knap så grusomme men mindst ligeså dødelige, det bliver Vi nødt til for at overleve i Vores eget land. Så er der jo den lille men ikke ubetydelige faktor at alt hvad de kan, kan Vi gøre bedre, hurtigere og ikke mindst mere gennemtænkt.

    Kommentar by Santor — 23. juli 2021 @ 12:35

  6. VISSE KULTURFREMMEDE lader sig provokere til brug af vold, overfald, knivstik, kølleslag og brand af ingenting eller næsten ingenting. Bare det at en bil står fredeligt og lovligt parkeret, kan være nok til at den får ruderne smadret, eller hele bilen brændt af.

    Men foreløbig læses net-aviserne ikke af tilstrækkeligt mange læsere. Foreslår derfor at UP gøres endnu bedre med små tiltag. F.eks. ved at bruge Berlingskes tidligere debatsider som forbillede hvad opsætning angår. Og man kan gøre bjælken med hver af debatterne tredobbelt så tyk, navne kan sættes både ovenover og nedenunder kommentarer, emois :) kan forsynes med farver, der kan skrives debatoplæg som tager visse emner op til særlig og bred behandling, såsom DR, rigsretssagen, EU, retsvæsnet, familiepolitikken og meget mere. (eller man kan have en åben tråd en gang om ugen)

    Bare nogle forslag. Andre har måske bedre idéer. Men jo flere læsere UP får, jo større indflydelse. Uden mange flere læsere kan det ende med at de negative landsskadelige kræfter overvælder de positive dansksindede kræfter. Og da vil det være slut og finito med Danmark.

    Kommentar by BENT A — 23. juli 2021 @ 12:47

  7. bjælken mellem hver af debatterne

    Kommentar by BENT A — 23. juli 2021 @ 12:51

  8. Hvorfor skal det danske “rets”system inddrages?
    Lad imamen fastsætte hvor mange geder drabet skal koste

    Kommentar by Træt — 23. juli 2021 @ 12:52

  9. Gad vide hvor meget der skal til før den tykhovedet bestemmende klasse fatter, at de har lukket den trojanskehest ind? Antallet af episoder og vidnesbyrd om at de tager fejl og at de har taget fejl de sidste 40 år, er så overvældende at selv den mest enfoldige kan set det med lysende skrift!
    *Santor 12:35
    Ja det er det eneste rigtige at gøre, at tage udtalelser fra den bestemmende klasse og udstille hvor ubegavede de var og er! Læg f.eks. mærke til at ingen journalister konfronterer den bestemmende klasses udtalelser om antallet af muslimer. De underdrev katastrofalt og de udskammede Eyvind Vesselbo og P.C. Mathiessen i en grad, som burde ramme dem som en boomerang , hvis ikke det var for vores dovne og tendentiøse journalister!

    Kommentar by Den Nervøse — 23. juli 2021 @ 12:53

  10. Lad muslimerne udøve deres kulturelle blodhævn, det er der større perspektiver i end den nuværende ikke-eksisterende tvangsdeportationspolitik i Danmark, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 23. juli 2021 @ 12:56

  11. Hvor er ytringsfriheden dog en pragtfuld rettighed.
    Nyd den mens det varer, og god weekend derude.

    Kommentar by Kimski — 23. juli 2021 @ 12:34

    I lige måde. OG HUSK NU

    https://hodjasblog.one/helle-thorning-schmidt-ytringsfrihed-er-ikke-en-menneskeret/
    “Free speech is not an absolute human right,” says Helle Thorning Schmidt, member of Facebook’s Oversight Board and former PM of Denmark. “It has to be balanced with other human rights.”

    Kommentar by tavsen — 23. juli 2021 @ 13:18

  12. Hvad blev der af Censur og andre forebyggende forholdsregler kan ingensinde påny indføres, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 23. juli 2021 @ 15:27

  13. Hvem er snart ikke blevet mødt af aggressive intolerante islamistiske voldsforherligende indavlede arabere/somaliere med døde og tomme hadefulde antisemitiske racistiske øjne.

    Kommentar by Hans peteresen — 23. juli 2021 @ 16:07

  14. Nordsjælland er snart et besat område, men ja, vi skal jo have fordelt den fremme kultur blandt os, som boligministeren siger, så går det nok, spændt på hvornår Pernille Vermund snart må flytte, men hvor hen? Sådan bliver Danmark!

    Kommentar by IES — 23. juli 2021 @ 16:25

  15. @ 4 Kimski

    Hvad skal du gøre, hvis du ser en perker med et ben?
    -Stoppe med at grine og genlade dit gevær!

    En mand står og græder ved en sø. Så kommer der en anden mand forbi og spørger:
    -Hvorfor græder du?
    -”Jo, der er lige kørt en bus med 20 perkere ud i søen, og de er alle sammen druknet.”
    -Men det er da godt, hvorfor græder du over det?
    -”Der kunne være 50 i bussen!”

    En perkerfar og en perkermor, der lige har født et barn, venter på fødeafdelingen på, at jordemoderen skal komme med deres perkerbarn. Da jordemoderen kommer tilbage med det lille perkerbarn, begynder hun pludseligt, at banke det meget hårdt ind i væggen, og perkerfaren og perkermoren bliver selvfølgelig meget oprevne og råber til jordemoderen, at hun skal stoppe. Jordemoderen stopper med at banke perkerbarnet ind i væggen og siger: -“HAHA!!! APRILSNAR!!! Det var dødt i forvejen!!!”

    To perkerbøsser står på en gade. Så siger den ene:
    -“Jeg synes, her lugter af sperm”
    -“Undskyld, det er bare mig, der har slået en bøvs!”

    En dansker, en perker og en afrikaner står og graver grøfter. Danskerens spade rammer noget hårdt, og forundret trækker han en lampe op af jorden. Han gnider lampen og vupti, så kommer der en ånd ud af den. Ånden siger tak for hjælpen og beder dem komme med et ønske hver.
    Afrikaneren: “Jeg vil have et et land til mig og mit folk, hvor der flyder med mad, og hvor man ikke behøver at lave det store. Vupti! Afrikaneren er væk, og han lever nu lykkeligt i sit nye land.”
    Perkeren: “Jeg vil have et land til mig og mit folk, hvor bistandshjælpen er fire gange så høj som i Danmark, og hvor man intet behøver at lave. Vupti! Perkeren er væk, og han lever nu lykkeligt i sit nye land.”
    Danskeren: “Jeg skal lige have det helt på det rene; afrikanerne og perkerne har nu deres egne land, hvor de allesammen er?”
    Ånden bekræfter.
    Danskeren: “Så skal jeg sgu bare have en kold bajer….”

    MATEMATIKPRØVE ISHØJ 19/5-2017
    Navn:_______________
    Bande:______________
    Opgave 1)
    Achmed har en AK-47 med et 40-skuds magasin. Hvis han misser på 6 af 10 skud og skyder 13 skud på hver drive-by, hvor mange drive-by’s kan han foretage før han skal lade om ?

    Opgave 2)
    Sahjeed har 50 gram kokain, og han sælger 30 gram til Muhammed for 25.000 kr. Han sælger 12 gram til Brian for 15.000 kr. Hvad er restværdien af hans kokain hvis han ikke fortynder den ?

    Opgave 3)
    Hussain er alfons for 3 ludere. Hvis prisen er 400 kroner for hvert knald, hvor mange knald må hver luder lave hver dag for at Hussain skal kunne købe heroin for 4400 kroner pr. dag ?

    Opgave 4)
    Kahlid vil fortynde 1/2 kg heroin for at tjene 20 % mere. Hvor mange gram rottegift skal han bruge for at kunne det?

    Opgave 5)
    Mehmet aftjener en straf på 8 år for overlagt drab. Han fik 220.000 kroner for drabet. Hvis hans kone bruger 7000 kroner om måneden, hvor mange penge har han tilbage når han kommer ud af fængslet, og hvor mange år får han for at myrde kællingen, som har brugt alle hans penge?

    Lille Peter sidder i en bus. Pludselig kører bussen af vejen, ned igennem en skov, ned til en sø og herefter op på vejen igen. Så går lille Peter frem til chaufføren og spørger:
    -“Hvorfor kørte vi af vejen?”
    -“Der stod en perker på vejen”
    -“Hvorfor kørte du ham ikke over?”
    -“Det gjorde jeg da også. Jeg fik ham bare først nede ved søen!”

    Hvad står der på døren til hospitalets AIDS-afdeling?
    -HIV!

    En lille perkerdreng sidder på lokummet og skider tyndskid. Pludselig råber han: “Mor, mor, jeg smelter!”

    Lille Mohammed spørger sin mor: “Mor, jeg har den største pik i hele 3. klasse. Er det fordi, jeg er perker?”
    -“Nej, lille Mohammed. Det er fordi, du er 19 år.”

    En muslim gik aftentur langs jernbanelinien. Pludselig ser han en dame bundet fast til skinnerne. Han befrier hende, tager hende med hjem, og de har vild sex hele natten. Næste dag går han ned i kaffelkubben for at prale med sin nye erobring, og fortæller vennerne om alt det de har bedrevet i løbet af natten. En af vennerne spørger om hans nye veninde er køn? Så siger fyren; “det ved jeg faktisk ikke, jeg fandt aldrig hovedet”.

    Så var der perkeren der rendte rundt i skolegården med et træsværd og råbte ”menstruation, menstruation.”
    Gårdvagten gik hen til perkeren og sagde: ”mener du ikke revolution?”
    Perkeren svarede, jeg er s´gu ligeglad, jeg vil bare se blod.

    Hvorfor får muslimer så mange børn?
    -Fordi de får dem sort!

    Mange muslimer spiser ikke svin
    Mange svin spiser ikke muslimer
    Nogle muslimer er nogle svin
    Nogle svin er måske muslimer

    Når man skal på toilet, hedder det ikke: -mor jeg skal på WC, så hedder det, at man skal følge Muhammed til svømning!”

    -Hvad kalder man en muslim i en kørestol ???
    En kebab.

    Lille Muhammed kommer hjem fra skole og spørger sin mor.
    -Mor er jeg muslim som dig, eller jøde som far? Jamen du er da muslim som jeg min dreng, men spørg dog din far!
    Lille Muhammed spørger så sin far.
    -Far er jeg jøde som dig, eller er jeg muslim som mor? Jamen du er da jøde som jeg min dreng, men hvad er årsagen til at du spørger?
    -Jo ser du far, Peter har tilbudt mig at jeg kan købe hans Mountaibike for 1000 kr., og nu kan jeg ikke bestemme mig til, om jeg skal prutte om prisen, eller om jeg bare skal stjæle den!

    En sønderjyde, en fynbo og en muslim kommer til himlens port. Sønderjyden når først hen til Sankt Peter, der siger: -Det koster 500 kr at komme ind.-
    -Ok siger sønderjyden, og hiver prangerpungen frem.
    Fynboen brokker sig over prisen, men betaler.
    Så kommer muslimen frem til porten. –500 kr tak-, siger Sankt Peter.
    Muslimen glor vantro på Sankt Peter og udbryder: ”Jamen, har kommunen ikke ringet?”

    Det er Hussain, som er død, og så kommer han op i himlen. Her møder han Sankt Peter.
    -”Dav, er Allah her?”
    -Sankt Peter, nej, der må du et trin længere op.
    Der møder han Jesus.-”Dav, er Allah her?”
    -Jesus, jeg har ikke set ham, men nu skal jeg se efter i himlen.
    Der går lidt tid, så kalder Gud: -Kom indenfor Hussain, vil du have en kop kaffe:”
    -Ja tak, svarer Hussain.
    Så vender Gud sig, knipser med fingrene og råber: Allah, gider du lige komme herud med to kopper kaffe.?

    Så var der den om den ældre mand, som stod ved himmerigets port, og gerne ville lukkes ind.
    Sankt Peter så op fra Dommedags- bogen og kiggede strengt på manden:
    -Så vidt jeg kan se, har du ikke gjort en eneste god gerning i dit liv!
    -Joh da, bedyrede manden.
    -Jeg så en flok unge muslimer, der forulempede en gammel dame, og så sparkede jeg den største af dem lige der, hvor det gør mest ondt.
    -Hvornår gjorde du det?
    -For et lille minut siden.

    Ali boede i stuen.
    Omar boede på 1.sal.
    Murad boede på 2.sal.
    Bjarne boede på 3. sal.
    En dag styrtede hele huset sammen, ved du hvem der overlevede?
    Det gjorde Bjarne, han var på arbejde.

    To danske mænd står og snakker.
    -Den første: ”Hvorfor er din bil smurt ind i blod+”
    -Den anden: ”Jeg kørte en perker over!
    -Den første: ”Jamen den er også smurt ind i mudder, og fyldt med grene og blade.
    -Den anden: ”Svinet prøvede at flygte ind i skoven.

    Hvad er forskellen på en taxa og en netto-pose?
    På netto-posen sidder den sorte køter udvendig.

    Murat ville prøve at leve som en dansker, så han købte en bil lige som sin nabo, og om søndagen skulle den vaskes ligesom naboens.
    Naboen hentede støvsugeren og rengjorde sæderne. Murat gjorde det samme.
    Da naboen kastede en spand vand over bilen, hentede Murat en nedstryger og begyndte at save i udstødningen.
    Naboen spurte: ”-Hvad i alverden laver du?”
    Murat: ”-Du døber din, jeg omskærer min!”

    Hvad kaldes en muslim, der sidder på en skraldespand?
    -Husejer.
    Hvad kaldes en muslim, der sidder på 10 skraldespande?
    -Bolighaj.

    Hvorfor er muslimske mænd så små?
    Fordi deres mødre sagde til dem som børn: Når du bliver stor, så skal du på arbejde.

    Hvordan synges den arabiske nationalmelodi?
    -Den synges ikke, den pruttes.

    Hvordan gør man en muslimsk kvinde gravid?
    Løsning 1: Man fyrer ladningen af på gulvet, og lader fluerne klare resten.
    Løsning 2: Man fyrer ladningen af på overlæderet af skoen, og giver hende et los i røven.

    Kommentar by der Adler — 23. juli 2021 @ 19:28

  16. Handy Phrases A few handy Arabic phrases translated to English — in case you’re ever kidnapped by terrorists:

    AKBAR KHALI-KILI HAFTIR LOFTAN.= Thank you for showing me your marvelous gun.
    FEKR GABUL CARDAN DAVAT RAEH GUSH DIVAR.= I am delighted to accept your kind invitation to lie down on the floor with my arms above my head and my legs apart.
    SHOMAEH FIKR TAMOMEH GEH GOFTEK BANDE.= I agree with everything you have ever said or thought in your life.
    AUTO ARRAREGH DVATEMAN MAMO SEPAHEH-HAST.= It is exceptionally kind of you to allow me to travel in the trunk of your car.
    FASHAL-EH TUPEHMAN NA DEGAT MANO GOFTAM CHEESHAYEH MOHEMA RAJEBEH KESHAVAREHMAN.= If you will do me the kindness of not harming my genital appendages I will gladly reciprocate by betraying my country in public.
    KHREL JEPAHEH MANEH VA JAYEII AMRKAHEY.= I will tell you the names and addresses of many American spies travelling as reporters.
    BALLI, BALLI, BALLI!= Whatever you say!
    MATERNIER GHERMEZ AHLIEH, GORBAN.= The red blindfold would be lovely, excellency.
    TIKEH NUNEH BA OB KHRELEH BEZORG VA KHRUBE GOYAST INO BERGERAM.= The water-soaked bread crumbs are delicious, thank you. I must have the recipe.

    Kommentar by Gustav Jensen — 23. juli 2021 @ 20:33

  17. Antagelig er det bedst at undgå vulgære og klamme kommentarer, for hvis de bliver citeret i MSM vil det skade UP.

    Kommentar by BENT A — 23. juli 2021 @ 22:08

  18. Kommentar by der Adler — 23. juli 2021 @ 19:28.

    Vielen Dank, Herr Adler.
    Det var et par fornøjelige minutter med humor af den mest udsøgt politisk ukorrekte art. Kan vi ikke gøre andet, så kan vi i det mindste få os et godt grin på deres regning.
    Og tyskerne viste os jo allerede tilbage i 1940’erne, at en total latterliggørelse af fjenden kan være en særdeles effektiv strategi, og gerne koblet sammen med generel civil ulydighed.

    Kommentar by Kimski — 23. juli 2021 @ 22:32

  19. 17- BENT A) Har du ingen humor.- De er da velformulerede,skarpsindige og særdeles veldokumenterede.- Men det er måske den såkaldte grønne — klimavenlige- misundelse som plager dig.

    Kommentar by dansker — 23. juli 2021 @ 22:32

  20. Altså Hernn Alder.
    Forsæt endelig, med moro skal ondt fordrives.

    Kommentar by Jsch. — 24. juli 2021 @ 00:05

  21. Hvorfor skal de fremmede være her? De hører ikke til her og der er INGEN grund til at de skal være her.

    Kommentar by Peter Nielsen — 24. juli 2021 @ 03:25

  22. DANSKER, 22.32: Har jeg på noget tidspunkt taget afstand til humor, til morsomme historier og bemærkninger? Og har jeg på noget tidspunkt været tilhænger af co2-vrøvlet eller rødgrøn omstilling? Du har vist helt misforstået hvad jeg skriver.

    Kommentar by BENT A — 24. juli 2021 @ 06:24

  23. Hakhmets monolog i muslimsk perspektiv:

    To be Danish, or not to be Danish: that is the question:
    Whether ’tis nobler in the mind to suffer
    The handouts and jobs from outrageous social workers,
    Or to take bomb belts against a sea of Danes,
    And by explosions end them?

    Kommentar by Gustav Jensen — 24. juli 2021 @ 10:15

  24. @ Gustav Jensen — 24. juli 2021 @ 10:15

    Glimrende indlæg. I USA genfortalte man Romeo og Julie hensat til Verona Beach og nutidens New York ghetto miljø.

    Så hvorfor ikke en nyfortolkning af Hamlet ;)

    Kommentar by Santor — 24. juli 2021 @ 10:39

  25. Hvorfor skal de fremmede være her? De hører ikke til her og der er INGEN grund til at de skal være her.

    INGEN grund?!?

    Der er *KUN EN grund til de fremmede er her: J I Z Y A, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    *I de fremmedes egen opfattelse af Dummark

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 24. juli 2021 @ 10:57

  26. Danmark tilhører danskerne. Hvornår tager vi det ejerskab alvorligt og tager vores Danmark tilbage?

    Hvornår smider vi de fremmede HELT UD AF DANMARK, så det ligner Danmark anno 1950 igen?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 24. juli 2021 @ 11:21

  27. Jens-Erik Andersson — 24. juli 2021 @ 10:57:

    OK, selvfølgelig er der grunde til at de er her. Min pointe var, at der ikke er nogen GYLDIGE grunde til at de er her.

    Danmark var og ville igen være et LANGT bedre land uden de fremmede.

    Kommentar by Peter Nielsen — 24. juli 2021 @ 16:56

RSS feed for comments on this post.