5. august 2021

Islamister opfordrede til hellig krig (’17): Københavns Politi vil nu retsforfølge dansker for grimme ord

“Meninger kan og må ikke censureres i følge Dansk lovgivning.”, skrev en fast læser her til formiddag. Cirka en time tidligere talte jeg med en betjent (arabisk navn) fra Københavns Politi, der venligt forespurgte om jeg ville udlevere IP-adressen på ‘Hr Naturli”, der tilbage i 2017 skrev en mulig 266B-overtrædende kommentar her på siden. Posten dokumenterede opfordringer til hellig krig fra Hizb-ut-Tahrir. Næppe ulovligt i dagens Danmark.

Jeg svarede, at jeg har to verserende sager, og ikke opsøger flere, men at kommentaren ikke overtrådte mine retningslinjer. Når retskendelsen foreligger, bliver jeg selvfølgelig nødt til at udlevere kommentatorens IP-adresse. Nettet strammes i disse år. Det her er Danmark anno 2021…

“##29 Sindsro, lige min tanke. Jeg var på Nørrebro idag, og futtede lidt rundt omkring Nørrebro Station, Nørrebrogade, Lundtoftegade … og jeg så de ulækre, fede, vraltende islamiske fødemaskiner. Gravide, skubbende med en barnevogn, og med to-tre ekstra unger på slæb. Der var negre og hættemåger, chador, niqab og rend mig. De hører ikke til i Danmark. Frastødende og fremmedgørende for mig, som dansker, i mit eget land. (‘Hr. Naturli”, 29. juli 2017)

(Collage: Islamister opfordrer til hellig krig på Nørrebro, dansker bruger grimme ord…)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/120755/trackback

142 Comments »

  1. Håber du har navn og nummer på omtalte betjent. Det virker lidt suspekt at en betjent fra København lige pludselig skulle interesserer sig for en fire år gammel kommentar.

    Undersøg venligst om der var tale om en ægte politiforretning og ikke en eller anden betjent der fortog sig en “personlig” undersøgelse!!

    Kommentar by Santor — 5. august 2021 @ 15:06

  2. Jeg kan da kun tilslutte mig “Hr. Naturli'”’s synspunkt.

    At bringe mellem en halv og en hel million muslimer (foreløbig) til et ellers homogent Danmark er et politisk projekt. Og jeg forbeholder mig ret til at rose eller kritisere et hvilket som helst politisk projekt. Et projekt som skiftende regeringer i øvrigt deler med alle andre vesteuropæiske lande, og som man har udpeget et ikke-folkevalgt EU til at stå i spidsen for.

    Kan min kommentar ikke tolereres inden for rammerne af det danske retssystem, så er tidspunktet måske kommet til at Statsmagten melder klart ud, at Danmark nu er et totalitært regime, og at en fri demokratisk debat ikke længere tolereres.

    ,

    Kommentar by Henrik Wegmann — 5. august 2021 @ 15:16

  3. Hvis hr. Naturlis adresse i mellemtiden er blevet væk, KAN den jo ikke udleveres.

    Bortset fra det er “hellig krig” allerede i gang i både Frankrig, England, Belgien, Sverige og Tyskland. Og iflg. nettet er krigen eller hverdagsterroren også så småt kommet i gang i Danmark, der iflg. islamistiske kilder er udnævnt til “krigens hus”.

    Yderligere er en slags vaccine-krig begyndt i en lang række lande, iflg. diverse læger, det franske militær og ikke mindst virologen Michal Yeadon, tidligere Pfizer vice-præsident.

    Vi lever sandelig i spændende tider. Eller er de nærmere vanvittige og mareridtagtige?

    Kommentar by BENT A — 5. august 2021 @ 15:18

  4. @ Kim.

    I øvrigt Kudos for at holde dig til loven og beskytte folk.

    Et råd til ALLE. Hvis man kontaktes af politiet skal man optage ( alle har en optage-funktion på deres mobil ) forløbet, ligegyldigt hvor uskyldigt henvendelsen måtte syntes.

    Og, gør det helt åbenlyst, det dæmper en evt. trang fra politiets side til at intimidere en.

    Kommentar by Santor — 5. august 2021 @ 15:25

  5. Islamister opfordrede til hellig krig (’17): Københavns Politi vil nu retsforfølge dansker for grimme ord”

    Igen perfekt overskrift der udstiller vanviddet og tåbelighederne.

    Hvis den arabiske betjent er ægte, så er de virkelig paniske, når der graves en 4 år gammel kommentar frem.

    SØRGELIG FORFATNING DK er havnet i. GOOD LUCK NYDANMARK

    Kommentar by tavsen — 5. august 2021 @ 15:28

  6. Santor — 5. august 2021 @ 15:25

    GODT RÅD, lad dem smage deres egen medicin

    Kommentar by tavsen — 5. august 2021 @ 15:29

  7. Dette er forrykt. Nu det krig fuck anti-danskerne.

    Kommentar by KineserSnot — 5. august 2021 @ 15:36

  8. Jeg syntes ikke du skal udlevere IP-adresser.

    Kommentar by KineserSnot — 5. august 2021 @ 15:38

  9. Kan det være et fake opkald? Har du skrevet til Københavns Politi og bedt dem bekræfte opkaldet? Polititjenestemænd og politikadetter skal på opfordring opgive tjenestested, charge og navn, jf. politiskiltcirkulærets § 3, stk. 2. Når identifikationen foreligger, har man endvidere ret til aktindsigt i oplysninger om polititjenestemandens navn, stilling, uddannelse, arbejdsopgaver, lønmæssige forhold og tjenesterejser, jf. offentlighedslovens § 21, stk. 3.

    Det er synd at Hr. Naturli inden retskendelsen eventuelt foreligger, har anmodet Uriasposten om at slette alle oplysninger om hans IP-adresser i medfør af GDPR og gældende persondatalovgivning. Man kan i øvrigt med stor fordel anvende VPN, Tor Browser og falsk e-mail, når man kommenterer på Uriasposten og andre steder. Der er aldrig en god grund til ikke at anvende VPN.

    Kommentar by Syrienblog — 5. august 2021 @ 15:57

  10. Grundlovens § 77: Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at offentligøre sine tanker, dog under ansvar for domstolene. Censur og andre forebyggende forholdsregler kan ingensinde påny indføres.
    Hr. Naturlig’s beskrivelse af sit møde med den befolkning, som har udskiftet Nørrebros gamle arbejderbefolkning, er alt andet en venlig, men næppe kriminel!
    Proportionsforvrængningen er derimod til at få øje på, når der ikke gribes hårdt ind overfor direkte opfordring til krig mod et land anerkendt af FN, og hele vesten!
    § 77 har undtagelsen: Dog under ansvar for domstolene. Men betyder det at folketinget, som det jo er tilfældet med straffelovens §266B, kan indføre censur ad bagvejen? For §266B er netop censur, den siger i virkeligheden at hvis nogen føler dig krænket over en udtalelse, så er den ulovlig og du kan straffes med fængsel i op til 2 år!
    Se nu kan jeg føle mig krænket over rigtig mange ting, f.eks den løbende debat om hvidhed, når nogen kalder danske piger for luder og når venstrefløjen latterliggøre mit nationale sindelag, når BLM udøver racisme ved at henvise hvide til at gå bagerst i en demonstration. Med andre ord, hvem skal definerer hvornår nogen trues, forhånes eller nedværdiges? Det vil altid være en helt personlig definition og derfor er § 266B en gummiparagraf, som hører et totalitært land til, og som kun kan bruges til at forfølge og straffe dem man ikke kan lide!

    Kommentar by Den Nervøse — 5. august 2021 @ 16:03

  11. Men hvide mænd kan kaldes racister uden skyggen af beviser helt uden konsekvenser.

    Kommentar by Michael — 5. august 2021 @ 16:15

  12. I øvrigt kan der da føres sandhedsbevis for alt, hvad Hr. Naturli’ skriver.

    Kommentar by Michael — 5. august 2021 @ 16:17

  13. @ Michael — 5. august 2021 @ 16:17

    Man skal ikke fører sandhedsbevis for meninger. Det er det der er humlen.

    Kommentar by Santor — 5. august 2021 @ 16:21

  14. Københavns politi,Aarhus politi og alle de andre Dhimmi Strissere. De er alle sammen lands forrædere. De forråder deres egne familier og de forråder deres landsmænd.
    De ligner svenske Polisen.

    Kommentar by Nielsen — 5. august 2021 @ 17:11

  15. https://www.document.no/2021/08/05/dansk-politi-etterlyser-knivangriper-med-navn-og-bilde/

    Politiet har vist vigtigere opgaver end at læse fire år gamle kommentarer på nettet.

    Kommentar by k.m. — 5. august 2021 @ 17:16

  16. > Den Nervøse
    Politiet og politikerne er komplet ligeglade med Grundloven. De læser hellere dagblade og aviser.

    Kommentar by Nielsen — 5. august 2021 @ 17:19

  17. At en (arabisk) betjent dukker og og forlanger en IP-adresse udleveret lyder i min ører usandsynligt. – Hvis Politiet vil have sådanne opysninger, tropper de op en årle morgen ved daggry med 5-6 svært bevæbnede betjente, sparker hr. Møllers dør ind (uden retskendelse, naturligvis), lægger hr. Møller i håndjern, roder hans bolig igennem, konfiskerer al elektronik (PC’ere, telefoner, eksterne haddiske, USB-stik o.s.v.) og kører Hr. Møller til en celle m.h.p. pinligt forhør. – Men da Hr. Møller stadig blogger, er bemeldte ‘betjent’ givetvis en udklædt araber.

    Kommentar by Voldposten — 5. august 2021 @ 17:25

  18. harddiske, selvfølgelig. – Haddiske er noget man har på venstrefløjen.

    Kommentar by Voldposten — 5. august 2021 @ 17:28

  19. Brug ExpressVPN til at fucke din IP op overfor PET, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. august 2021 @ 17:43

  20. Civil ulydighed !
    Dommerstanden har helt mistet forbindelsen til lovgivningen.
    Loven siger at censur ingensinde kan genindføres.
    Den siger ligeledes at vi har relegionsfrihed,dog at intet kan læres(prædikes) som strider mod sædvane. Eller noget. Alt i alt har en prædikant ikke lov til at opfordre til vold
    Punktum.
    Og for at det ikke skal være løgn,er den private ejendomsret ukrænkelig-

    Kommentar by Nielsen — 5. august 2021 @ 17:54

  21. 17:54 Borgerne har ret til at forene sig i samfund for at dyrke Gud på den måde, der stemmer med deres overbevisning, dog at intet læres eller foretages, som strider mod sædeligheden eller den offentlige orden.

    Der er forskel på sædvane og sædeligheden, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. august 2021 @ 17:59

  22. Boligselskab holder fast i at smide muslimske lejere ud: Boligretten har givet os medhold

    Et stort flertal af beboerne vil have opsigelser trukket tilbage – men boligselskabet fsb ryster ikke på hånden og holder fast på at smide muslimer, der overfaldt Rasmus Paludan og politiet på Blågårds Plads.

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. august 2021 @ 18:05

  23. Så er det godt at Internet udbydere nok ikke gemmer sådanne data i 4 år. Men endnu bedre at Hr Naturli har brugt et åbent access point.

    Kommentar by kartoffeldansker — 5. august 2021 @ 18:05

  24. Ud af Blågårds Plads og kørt til lufthavnen pg ud af Danmark for bestandigt, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. august 2021 @ 18:05

  25. UUUUUIUUUUUUUUUUUUUUUD!!!!! BLEV DER SAGT.

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. august 2021 @ 18:06

  26. Er det ikke bare Ahmed eller Hassan, der spiller Elvis og tror at de kan skræmme hele verden med deres negative adfærd ??

    Kommentar by Bjarne Jensen — 5. august 2021 @ 18:08

  27. SOM DET FORHOLDER SIG ALLE STEDER, er der også nogle procent i politiet der er idioter. Men husk: det er kun i enhedslisten, det radikale parti, alternativet, Kvinfo, og i Pølletikens og DRs redaktionslokaler, at ALLE er idioter. Selv i de anti-danskes højborg, folkemordstinget, er der enkelte som ikke er fuldstændig fladpandede. Faktisk er der mange ret fornuftige og flinke politifolk, og uden politiet havde Danmark allerede været een stor krigszone og og eet stort slagtehus.

    Det er ikke politiets skyld, at de og danskerne konstant svigtes af politikernes og journalisternes flertal.

    Så lad os være taknemmelige for politiet, som er det næstsidste bolværk mod anarki, kaos og jungleagtige tilstande.

    Kommentar by BENT A — 5. august 2021 @ 18:11

  28. Kommentar by Syrienblog — 5. august 2021 @ 15:57

    Hvorfor skal vi spille med på deres noder og gemme os.

    Vi har jo ret.

    Kommentar by KineserSnot — 5. august 2021 @ 18:13

  29. 18:11 FLET FISSEN, BENTE

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. august 2021 @ 18:14

  30. På mig virker det som en henvendelse fra en politiansat, der evt. plejer egne interesser – altså eventuelt fisker informationer om borgere, hvor der ikke er udsigt til at der kan ske domsfældelse. Hvad.disse informationer skal anvendes til kan man kun gisne om.

    Jeg kan anbefale, at man læser højesterets dom af 20. Januar 2021 sag 100/2020 – “asylspray”-sagen. Den kan findes på deres hjemmeside.

    Min private vurdering er, at Hr. naturli’s kommentar er så bredt.formuleret, at højesteret – under henvisning til ovennævnte sag – vil frifinde.

    https://domstol.dk/hoejesteret/aktuelt/2021/1/frifindelse-for-fremsatte-ytringer/

    Kommentar by Polka — 5. august 2021 @ 18:14

  31. Kommentar by BENT A — 5. august 2021 @ 18:11

    Hvis de var fornuftige sagde de op i massevis, istedet for at agere tropper for totalitære møgsvin.

    Kommentar by KineserSnot — 5. august 2021 @ 18:15

  32. PS: Fører islamistiske ansatte i København deres eget særlige og hemmelige kartotek over danskere de er sure på? Et register der går flere år tilbage? Hvordan kom samtalen i grunden i stand?

    Kommentar by BENT A — 5. august 2021 @ 18:15

  33. 18:15 BENTE ER EN SLAP KUJON

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. august 2021 @ 18:24

  34. BENTE: http://www.uriasposten.net/archives/120702#comment-5486868

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. august 2021 @ 18:26

  35. Hvad er meningen med ret mange af Jeas kommentarer? At skrive “UUUUUUUUUUUD!!! BLEV DER SAGT” og “FLET FISSEN BENTE” virker så infantilt og primitivt, at man skulle tro Jea går i barndom. Hans viderebringelse af DR-agtig propaganda og falske indvandringstal kan man også undre sig over. Er det evt. for mange øller eller snapse der påvirker dømmekraften?

    Kommentar by BENT A — 5. august 2021 @ 18:27

  36. Hvorfor svarer du ikke?

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. august 2021 @ 18:28

  37. Hvorfor er tallene falske?

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. august 2021 @ 18:29

  38. Nå, nu er jeg også af Jea udnævnt til at være et usselt og dumt svin, i en anden Jea-kommentar. Men når en sådan udnævnelse kommer fra Jea, kan man være stolt af den. Iøvrigt deltager jeg ikke i yderligere “debat” med Jea resten af dagen.

    Kommentar by BENT A — 5. august 2021 @ 18:34

  39. @ BENT A — 5. august 2021 @ 18:15

    Det er det mest fornuftige OT spørgsmål du nogensinde har rejse og et spørgsmål der burde rejses i alle statslig institutioner.

    Jeg har nemlig heller ingen tiltro til deres integritet.

    Kommentar by Santor — 5. august 2021 @ 18:37

  40. Ja ja Santor Bent. Bare du ikke føler dig for sikker på dansk retskrivning.

    Kommentar by Nielsen — 5. august 2021 @ 18:53

  41. @ Nielsen — 5. august 2021 @ 17:54

    Den dag, den del af lovgivningen bliver effektueret ryger samtlige islamiske prædikanter ud eller direkte i fængsel men det offentlige Danmark er så bange for islam at de helst ikke taler om lige netop det.

    Kommentar by Santor — 5. august 2021 @ 18:57

  42. @ Nielsen — 5. august 2021 @ 18:53

    Hvad er der lige med dig og retskrivningen? Jeg tør naturligvis ikke gentage min tidligere kommentar des angående, man kunne næsten hører dig græde ;)

    Kommentar by Santor — 5. august 2021 @ 18:59

  43. Dansk politi er lort.

    Kommentar by Flaskeposten — 5. august 2021 @ 19:22

  44. Lidt grimme ord, men jeg er da enig. Den værst tænkelige kvindeundertrykkende symbol jeg kan komme på, bliver yderligere udmalet af Sindsro.(Burde være forbudt).

    Kommentar by Michael Unna — 5. august 2021 @ 19:26

  45. Jødinen Ditte Okman om racisten, den lortebrune, pakistanske muhamedaner Sikandar Siddique: Prøv lige at gå ind på Sikandar Siddiques Facebook.

    Alle dem der liker hans opslag har udenlandske navne (måske med undtagelse af en midaldrende kvinde ved navn Ulla).

    Alle dem der griner af ham har danske navne.

    Strategien om at hente brune stemmer, den lader til at virke, når man ikke taler om andet end, hvor racistiske danskerne er, og hvor stor en succes muslimerne er.

    Spørgsmålet er, om det helt er nok…, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. august 2021 @ 19:49

  46. Skal det danske politi nu til at gå med skrårem, ridestøvler og bevæbnes med en spade?
    Man merkt die Absicht und wird verstimmt – nicht?

    Kommentar by Gustav Jensen — 5. august 2021 @ 19:57

  47. Ulla…. eller Karen

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. august 2021 @ 20:06

  48. > Santor
    Jeg græder højlydt over satanerne i kommune og stat.

    Kommentar by Nielsen — 5. august 2021 @ 20:19

  49. Kommer vi ikke nogen gange lovlig hurtigt væk fra emnet?

    Kommentar by Henrik Wegmann — 5. august 2021 @ 20:20

  50. KGB-metoder i DANSKERNES land, bakket op af 5.kolonne-folk fra politi, stat, andre myndigheder og landsforrædere blandt os, som stikker gode danskere til politiets anklagemyndighed udelukkende for chikane og som forsøg på at censurere os!
    At man så endda ydmyger os på det groveste ved at sende “politi-folk” af fremmed afstamning ud for at forrette deres latterligheder, er så yderligere et bræt til fædrelandets kiste!!!!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 5. august 2021 @ 20:25

  51. Uriasposten er den rene honeytrap hvis IP adresser udleveres.
    Kim Møller må omgående få dem krypteret, så de kun kan bruges til at genkende blokerede brugere, men ikke bruges til at identificere brugerne overfor den landsforrædderiske dommerstand og dhimmitiet

    Kommentar by Træt — 5. august 2021 @ 20:31

  52. JEA kan ikke fordrage den sorte muslim Sikandar Siddique 🤮: hvad fanden laver svinet på kongerigets fornemmeste talerstol, mår han retteligt hører til i rendestenen i Karachi, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. august 2021 @ 20:34

  53. Jødinen Ditte Okman har helt ret…

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 5. august 2021 @ 20:40

  54. 20:31 Staten har da alle data uanset, hvordan du gør det. Kun hvis du undlader at forbinde din civile id med den maskine og det sted du skriver fra, kan du måske holde dig anonym. De konspirerer jo med big tech og big biz

    Kommentar by Svend — 5. august 2021 @ 20:42

  55. Som jeg mener, at have nævnt et tidligere år efter det der tegnerihalløj, at hvis man tillader at blive censureret, så har man jo allerede givet op. Censur er et sikkert udtryk for diktatur. Videnskab eksisterer da heller ikke under censur, det er jo absurd at forstille sig, at kunne lade sig gøre uden retten til at sige sandheden

    Kommentar by Svend — 5. august 2021 @ 20:47

  56. Det er sørme godt jeg både bruger falsk e-mail og VPN når poster her.

    Kommentar by P — 5. august 2021 @ 20:54

  57. Kommentar by KineserSnot — 5. august 2021 @ 18:13

    Hvis du gerne vil have ret ved at risikere at blive idømt en straf ved en domstol, når du kan undgå det, så kan du selvfølgelig mene det. Politisager eller ej – VPN er altid klogt og aldrig dumt. Du låser også din bil, selvom du ikke vil eller bør tilpasse dig biltyve.

    Kommentar by Syrienblog — 5. august 2021 @ 21:05

  58. Staten har jo også militæret og efterretningstjenesterne :)

    Kommentar by Svend — 5. august 2021 @ 21:17

  59. by Syrienblog — 5. august 2021 @ 21:05

    I sidste ende kan man ikke skjule sig bagved en VPN

    VPN er falsk tryghed

    Men myndighederne gider nok ikke gøre ret meget ved at der er nogen, der skriver at Mette F luget af tis

    Kommentar by Bjarne Jensen — 5. august 2021 @ 21:21

  60. # 22. Stort antal? Næppe.

    Kommentar by NED MED ALTING. — 5. august 2021 @ 21:29

  61. At opfordre til vold er strafbart efter straffeloven.Dermed er opfordring til Jihad strafbart.

    Islamisk samfund fik for få år tilbage forbud mod at gengive en sentens fra koranen om, at jøder skal dræbes i en pjece, som de runddelte.

    Dermed er store dele af Koranen ulovlig i Danmark ! !!

    Kommentar by H.nielsen — 5. august 2021 @ 22:10

  62. PS: https://anklagemyndigheden.dk/da/anklagemyndigheden-rejser-straffesag-mod-hadpraedikant

    Kommentar by H.nielsen — 5. august 2021 @ 22:12

  63. @ Bjarne Jensen — 5. august 2021 @ 21:21

    Yup, men jeg har en tanke som nok burde vendes på OT og med Kim.

    Vi kunne, i en periode, bruge hinandens nicks på kryds og tværs, helst i ligegyldige kommentarer så skulle den ged vist være barberet.

    Så ville argumentet “det er ikke kun mig der bruger det nick” være tilstrækkeligt til at man ikke kunne hænges op på noget som helst.

    Inden nogen går i gang så Os lige få en disput om det :)

    Kommentar by Santor — 5. august 2021 @ 22:30

  64. Add 61

    Det skulle moské begrænses til poster der ligger år tilbage med en udbredt brug af Hr Naturli´s nick ;)

    Kommentar by Santor — 5. august 2021 @ 22:33

  65. Hvad hr naturlig giver udtryk for på bloggen, er ikke kun en del af udtryksfriheden, men tillige en del af udtrykspligten.

    Kommentar by Jan Greisen — 5. august 2021 @ 22:46

  66. Kommentaren fra Hr. Naturlig er ikke udtryk for en del af “udtryksfriheden”, men en del af udtrykspligten, såfremt vi fortsat ønsket et demokratisk Danmark.

    Kommentar by Jan Greisen — 5. august 2021 @ 22:54

  67. “Meninger kan og må ikke censureres i følge Dansk lovgivning.”
    Røv og nøgler.!

    Det gør Youtube og alle MSM med dertil hørende Censursvin, endda med regeringens billigelse.

    § 77 overtrædes på det groveste.
    Jeg selv er beskyldt for at opfordre til vold af Youtube og er derfor udelukket af at bruge Google´s produkter.

    Her er de korrespondancen til tube censur-svinene.
    ……………………………………………………………………………..
    Her siges det at man kan ytre sig som hør og bør sig, selvfølgelig efter grundloven.
    Jeg selv er blevet forbudt at bruge googles produkter, men jeg savner det ikke overhovedet.
    Jeg blev hældt ud fordi som Youtube siger: Udskrift af Mail:
    ——————————–
    tube mail 1. 21 apr 2020.
    Tak, fordi du kontaktede os. Vi har nøje gennemgået din kontoappel.

    Din konto er blevet lukket på grund af gentagne eller alvorlige overtrædelser af vores retningslinjer for fællesskabet vedrørende diskriminerende ytringer. Selvom YouTube er en platform for alle mulige slags ytringer, forbyder vores retningslinjer for fællesskabet ytringer, der opfordrer til had eller vold mod bestemte grupper eller enkeltpersoner. Du kan få flere oplysninger ved at gå til Hjælp.

    Vi har besluttet at beholde din kontosuspendering. Du vil ikke kunne få adgang til eller oprette andre YouTube-konti. Du kan få flere oplysninger om kontolukning ved at gå til Hjælp.

    Med venlig hilsen
    YouTube-teamet

    __________________________________

    Mail til Youtube
    EEN ting er helt sikkert: Har mine ytringer der, opfordret til had eller vold mod bestemte grupper eller enkeltpersoner, Ja så havde jeg været blevet hentet med både piber og trommer.

    Det har jeg sørme ikke prøvet endnu, så Grundloven er dermed ikke overtrådt.
    Det er Youtube der overtræder og krænker ytringsfriheden, ved Censur.

    Grundlovens §77: “Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at offentliggøre sine tanker, dog under ansvar for domstolene. Censur og andre forebyggende forholdsregler kan ingensinde på ny indføres.”

    Med venlig hilsen
    Charles Nielsen

    Kommentar by Charles Nielsen — 5. august 2021 @ 23:09

  68. Sindsro er mit tidligere navn her på Blogen.

    Kommentar by Charles Nielsen — 5. august 2021 @ 23:17

  69. Mogens Camre kaldte i sin tid disse kællinger for fejlernærede tykke fødemaskiner.
    Så Hr. Naturli har naturligvis ret.

    I Øjeblikket er jeg ved at oversætte:
    Ayatollah Mosavi Khomeini’s, Den lille grønne, eng

    + Tillæg hvor svinet kneppede en 4årig.
    Det er uhyrlige ting der fremkommer her.

    Kommentar by Charles Nielsen — 5. august 2021 @ 23:25

  70. Jeg var i en gruppe på facebook, hvor vi samlede ind til ofre for den grundlovsstridige §266b. Gruppen er jeg ikke med mere, fordi facebook lukkede min konto.

    Kommentar by Lars H — 6. august 2021 @ 00:00

  71. 20.31: Hvad med de net-aviser, den korte m.fl., som kræver navn, adresse, log-in m.m. for at man kan sætte kommentarer på…?

    Kommentar by BENT A — 6. august 2021 @ 00:09

  72. Der findes naturligvis poloitibetjente med hjertet på rette sted, der forstår IKKE at se og høre noget på det rette tidspunkt.

    Problemet er bare som med perkerne, at det er de mange, der ødelægger det for de få.

    Kommentar by Træt — 6. august 2021 @ 00:17

  73. Man kunne skrive meget om statens totalitære håndlangere, hvad enten det er rigtige betjente eller nogen der udgiver sig for at være det.

    Men når kim møller skriver “ Når retskendelsen foreligger bliver jeg selvfølgelig nødt til at udlevere kommentatorens IP-adresse”, så er det sgu svært at se forskel.

    Kommentar by Per — 6. august 2021 @ 06:47

  74. by Santor — 5. august 2021 @ 22:30

    HEHEHE
    Ja det kunne være sjovt :-)

    Kommentar by Bjarne Jensen — 6. august 2021 @ 08:26

  75. Der er grund til at kippe med flaget i dag, fordi verdens første hjemmeside var en stor sejr for det frie ord og demokratisering af den offentlige debat 🇩🇰

    I dag for 30 år siden: Verdens første hjemmeside lægges i august 1991 på internettet, som blev skabt to år forinden, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 6. august 2021 @ 08:28

  76. Til Charles 23:25: Den pædofile Ayatollah Sayyid Ruhollah Musavi Khomeini var i sandhed et helt igennem sygt og kriminel individ, der gik ind for sex med små, uskyldige børn ned til nyfødt baby stadiet samt dyr som får og kameler.

    Her er hans religiøse befalinger til muslimer på området for dyresex og pædofili:

    The Ayatollah Khomeini’s Book:Sex with Children and Animals

    The leader of the Iranian Revolution in 1989, Ayatollah Ruhollah Khomeini, wrote extensively on Islamic Jurisprudence. A two-volume book, which was published originally in Arabic, was called‘Tahrir al Wasilah’. Translated into Farsi, the book is called “Tahrirolvasyleh.” (read entire text here.) Khomeini also had another treatise on Islamic rules for living, called in English, “The Little Green Book.” (see entire text here.)
    It is useful to understand what an esteemed Islamic leader such as the Ayatollah teaches his followers.

    Here are some excerpts from “Tahrirolvasyleh” which Muslims probably don’t want you to know about Islam:

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 6. august 2021 @ 09:08

  77. A man can have sexual pleasure from a child as young as a baby. However, he should not penetrate vaginally, but sodomising the child is acceptable. If a man does penetrate and damage the child then, he should be responsible for her subsistence all her life. This girl will not count as one of his four permanent wives and the man will not be eligible to marry the girl’s sister… It is better for a girl to marry at such a time when she would begin menstruation at her husband’s house, rather than her father’s home. Any father marrying his daughter so young will have a permanent place in heaven. [“Tahrirolvasyleh”, fourth edition, Qom, Iran, 1990]

    A man can have sex with animals such as sheep, cows, camels and so on. However, he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell the meat to the people in his own village, but selling the meat to a neighbouring village is reasonable.

    If one commits the act of sodomy with a cow, a ewe, or a camel, their urine and their excrement become impure and even their milk may no longer be consumed. The animal must then be killed as quickly as possible and burned.

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 6. august 2021 @ 09:09

  78. Wine and all intoxicating beverages are impure, but opium and hashish are not.

    If a man sodomises the son, brother, or father of his wife after their marriage, the marriage remains valid.

    During sexual intercourse, if the penis enters a woman’s vagina or a man’s anus, fully or only as far as the circumcision ring, both partners become impure, even if they have not reached puberty; they must consequently perform ablutions.

    A woman who has contracted a continuing marriage does not have the right to go out of the house without her husband’s permission; she must remain at his disposal for the fulfilment of any one of his desires, and may not refuse herself to him except for a religiously valid reason. If she is totally submissive to him, the husband must provide her with her food, clothing, and lodging, whether or not he has the means to do so. A woman who refuses herself to her husband is guilty, and may not demand from him food, clothing, lodging, or any later sexual relations; however, she retains the right to be paid damages if she is repudiated.

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 6. august 2021 @ 09:09

  79. If a father (or paternal grandfather) marries off his daughter (or granddaughter) in her absence without knowing for a certainty that she is alive, the marriage becomes null and void as soon as it is established that she was dead at the time of the marriage.

    It is not illegal for an adult male to ‘thigh’ or enjoy a young girl who is still in the age of weaning; meaning to place his penis between her thighs, and to kiss her. [“The Little Green Book”]

    If a man commits adultery with an unmarried woman, and subsequently marries her, the child born of that marriage will be a bastard unless the parents can be sure it was conceived after they were married. A child born of an adulterous father is legitimate.Ali [son in law of Mohammed], having cut off the hands of two thieves, treated their wounds and offered them his hospitality, and this affected them so much that they became utterly devoted to him; or again when he heard that the marauding army of Muawiyah had abused a woman of one of the tribes, he was so upset and moved to pity he declared: “If a man died after such an occurrence, no one could blame him.” And yet, despite a nature as sensitive as that, Ali bared his sword and hacked the perpetrators to pieces. This is the meaning of justice.- “The Sayings of Ayatollah Khomeini, Political, Philosophical, Social and Religious” (The Little Green Book), ISBN number 0-553-14032-9, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 6. august 2021 @ 09:10

  80. Letfattelige betragtninger om hundes natur:
    Hunde, herunder hyændehunde, kender hverken til fortid eller til fremtid.
    De erindrer kun lugte og ansigter til en vis grad – de aner ikke hvad de skal stille op med dagen. De lever kun i nuet og kan kun reagere på sult- tørst- og parringsfornemmelser. Hvis de følelsesmæssigt kammer over, kan de let nulstilles med et dask over snuder og nogle hårde bemærkninger. Man skal frem for alt lade dem vide, at du er dens ‘overhund’ på alle måder, ellers risikerer du at den overfalder dig og kan bide dig ihjel.
    Enhver sammenligning af ovenstående zoologiske væseners opførsel med to-benede væseners, står for egen regning og risiko!

    Kommentar by Gustav Jensen — 6. august 2021 @ 09:19

  81. Viser bare, hvor klamme alle muslimer er, når det kommer til sex 🤢🤮🥴

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 6. august 2021 @ 09:23

  82. Ideen med internet var fin i starten, men som altid tager venstrefløjen friheden fra mennesker, når de får tilstrækkelig magt.
    Diktaturer fjerner altid systemkritiske medier.
    Canada og Australien kæmper om førstepladsen i undertrykkelse af befolkningen. Ud af ca 85.000 test i Sydney er fundet 111 smittede.
    Her indfører regeringen den hidtil skrappeste nedlukning.

    Corona, hvad så siden det er, satte fart på den magtovertagelse rød blok har drømt om så længe.

    Jeg synes det er ude af proportioner, når politiet henvender sig om en fire år gammel kommentar på internettet.

    Gad vide hvilke kommentarer man finder på muslimske konti på Facebook ? Der er nok en del der falder ind under 266B

    Kommentar by k.m. — 6. august 2021 @ 09:32

  83. Det vrimler med muslimers overtrædelser af §266b på Facebook, men ligesom pædofili og sodomi er godkendt af islam, således er muslimers overtrædelser af 266b ikke noget politi og anklagemyndighed gider bruge tid og kræfter på at efterforske og retsforfølge, fordi det kunne jo provokere og støde muslimerne og iøvrigt er det racistisk at gøre, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 6. august 2021 @ 09:47

  84. Nazisme, Kommunisme, Islamisme, Covidisme

    Ser du ligheden ?

    Kommentar by k.m. — 6. august 2021 @ 09:53

  85. by k.m. — 6. august 2021 @ 09:53

    Ja – isme

    Kommentar by Bjarne Jensen — 6. august 2021 @ 09:58

  86. Hvad er der egentligt blevet af Sindsro? Er han samme sted som Børge, Falkeøje og Tim…

    Kommentar by Martin — 6. august 2021 @ 10:08

  87. Martin
    Sindsro er mit tidligere navn her på Blogen.

    Kommentar by Charles Nielsen — 5. august 2021 @ 23:17

    Kommentar by k.m. — 6. august 2021 @ 10:34

  88. Kim Møller

    Dit naive samarbejde med politi og myndigheder gør det farligt for nationalsindede danskere at kommentere her på Uriasposten.

    Du bør nøje overveje, hvor langt du går, når du samarbejder med myndighederne.

    Kommentar by Uwe Max Jensen — 6. august 2021 @ 10:36

  89. Kommentar by Uwe Max Jensen — 6. august 2021 @ 10:36

    Meget enig med Uwe Max Jensen heri, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 6. august 2021 @ 10:48

  90. En betjent (arabisk navn) fra Københavns Politi, fortæller det hele– hvad der kommer til at ske når islam bevæger der mere og mere ind på landet arbejdspladser.

    Kommentar by IES — 6. august 2021 @ 11:07

  91. Har set en arabisk betjent med fuldskæg og skaldet frisure med en dansk kvindelig kollega. Såvidt jeg har forstået er enkelte Hitz Buth tahir medlemmer ansat i skattevæsenet. Det er vist det der hedder Vantro ansætter Rettroende til offentlig forfølgelse af dem der protestere over “Sharia” integrationen. Tænker også på de stakkels forfulgte (Også arabiske) kvinder der søger hjælp imod vold og undertrykkelse fra de islamiske mænd på Fyn. De risikere at møde Abdol Hamid (hende der var i enhedslisten-teltholderen…blev såvidt vides smidt ud), som rådgiver for Fyns politi.(Skamplet på retssystemet).
    Støt SIAD.
    http://www.siaddk.wordpress.com. Og http://www.frafalden.dk. God fredag og weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 6. august 2021 @ 11:13

  92. Hvad er der galt med JEA? Er han psykisk ustabil, eller hvad ligger der bag hans ret mange verbale og gadedrengeagtige overfald på undertegnede? (Bent skal holde kæft, Bent er sindssyg, Bent er en slap kujon, Bent er en landsforræder osv.)

    Kommentar by BENT A — 6. august 2021 @ 11:38

  93. JEA gør et farligt job, men han gør et fædrelandsnyttigt job, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 6. august 2021 @ 11:41

  94. Har ikke lige noget med emnet at gøre,men jeg synes det er vigtigt nok til at blive udredet til en videre kreds.

    Hvorfor bliver der overhovedet lyttet til løgnhalsene i sundhedsministeriet (eller er det sandhedsministeriet?),Søren Brostrøm i særdeleshed.
    https://www.bitchute.com/video/qG4MUmeHRPFa/
    På corbettreport dot com,kan findes et “transcript” som betyder videoens lyd nedskrevet på tekst. Man kan bruge et engelsk – dansk oversættelses program til at få lyden videre til dansk tekst. Endelig kan man,hvia man kan finde et sådant,bruge et dansk oplæsningsprogram til at få noget der ligner lyden oversat til dansk.

    Kommentar by Nielsen — 6. august 2021 @ 11:49

  95. Længe siden vi har set Allan Randrup Thomsen på tv som regeringens “ekspert”. Fik han sagt noget der ikke faldt i hak med regeringens coronapolitik ?
    Nu er det Viggo Andreassen, den altid negative RUC matematiker.

    nordjyske 15. maj 2021 “Det laveste incidenstal i Nordjylland finder man på Læsø. Inden for den seneste uge er 98 testet på Læsø, og der er ingen, der er testet positiv. Der er indtil videre registreret 20 smittede på Læsø igennem coronapandemien.”

    Alligevel presses på for at få nålen i ALLE.
    Jeg kalder det en forbrydelse at tvinge medicin i raske mennesker.
    Senest har CNN fyret tre medarbejdere fordi de mødte på job uden at være vaccineret.

    Kommentar by k.m. — 6. august 2021 @ 12:06

  96. Sidder der virkelig nogle og Læser gamle tidligere indlæg?
    Eller kan der køres et program, der kan finde visse ord det har lært at finde. For så at tage fra.

    Kommentar by Islamarebad — 6. august 2021 @ 12:11

  97. Man savner i høj grad Hr. Naturli a.k.a. Hr. Snusk’s skarpe kommentarer her på UP.
    Håber at han er OK!

    Til PET:
    Hvis jeg bliver anholdt for mine skriblerier her på bloggen, vil jeg gerne anmode om, at blive indsat i min gamle celle i henholdsvis Vestre Fængsel og Horserød!

    Kommentar by Revisoren — 6. august 2021 @ 12:14

  98. https://summit.news/2021/08/06/report-fauci-oversaw-dangerous-torturous-experiments-on-dogs/

    Kommentar by k.m. — 6. august 2021 @ 12:17

  99. Kommentar by Bjarne Jensen — 5. august 2021 @ 21:21

    Kære Bjarne Jensen

    Du får ingen garantier i livet. Det står dig helt frit om du vil bruge VPN, Tor Browser, kryptere din computerharddisk, låse din hoveddør om natten og køre med sikkerhedsele i bilen.

    Kommentar by Syrienblog — 6. august 2021 @ 13:39

  100. Er vi virkelig kommet så langt ud? Ytringsfrihed er snart en by i Rusland. Det er ulovligt at udtale noget negativt om islam og muslimer, LGBTQQIP2SAA, BLM osv. Det eneste det efterhånden ikke er decideret ulovligt at udtale sig negativt om er vist pædofile eller er de med i LGBTQQIP2SAA? Måske er de P’et? :-)

    Kommentar by Amad — 6. august 2021 @ 14:53

  101. For at forstå hvad der sker, er man nødt til at se på hvor muslimerne er ved at placerer sig i samfundet! Dem af dem der tager en uddannelse, uddanner sig først og fremmest som jurister, læger og tandlæger hvis de tager en højere uddannelse, blandt mellemuddannelserne er det uddannelsen som socialrådgivere der er populær! I det hele taget er det uddannelser, som stiler mod offentlig ansættelse. Det er sjældent håndværkeruddannelser som murer, tømre, smed elektriker ol. som vi virkelig har brug for, og de søger yders sjældent mod uddannelser som kræver fysisk arbejde, jord og beton, vejarbejdere ol. Muslimer afskyr fysisk arbejde, og det er absolut lavstatus i deres verden!
    At muslimer søger mod socialrådgiverfaget, er stærkt bekymrende for det giver dem direkte adgang til skatteydernes penge!
    At de søger mod jura er ligeledes bekymrende for er der noget banderne har brug for, så er det dygtige jurister, og det placerer dem i stillinger hvor de som her, kan angribe modstanderne og få hele det juridiske maskineri kørt i stilling mod f.eks uriaspostens besværlige kommentatorer! Så pas på med injurier!

    Kommentar by Den Nervøse — 6. august 2021 @ 15:07

  102. 15:07 FUCK pas på med injurier, jeg skriver lige præcis det, der passer mig om muslimer og negre, forbyd selvcensur og forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 6. august 2021 @ 15:18

  103. Uwe Max Jensen — 6. august 2021 @ 10:36 skrev:

    “Du bør nøje overveje, hvor langt du går, når du samarbejder med myndighederne.”

    Fuldstændig enig. Faktisk bør man KUN samarbejde med myndighederne i det omfang man er lovmæssigt forpligtet til det.

    Kommentar by Peter Nielsen — 6. august 2021 @ 15:20

  104. @ 95 Den Nervøse

    Angående socialrådgiver, Asma Abdol-Hamid er socialrådgiver og hendes mand Erturum Erdogan (socialrådgiver) har svindlet for 6.3 millioner kroner gennem sit job som socialrådgiver.
    Mon konen har været uvidende om sagen, jeg tvivler, og så var hun ansat i politiet i Odense.

    Kommentar by der Adler — 6. august 2021 @ 16:05

  105. Domstolene uddeler pr. automatik editionspålæg om udlevering af loggede IP-adresser når tvivlsomme interessenter udbeder sig dette.

    Jeg måtte indgå forlig på 7500 kr og yderligere betale selvririkoen på min retshjælpsforsikring, da svindelforetaget Advokatfirma Njord stævnede mig for at have downloadet film.

    Hvis I bliver hevet i retten pga. af noget der er foregået via jeres IP.adresse er det eneste forsvar, der holder i retten, er at i har et åbent trådløst netværk for gæster, altså et der ikke kræver password.

    Det sagde min forsvarer BAGEFTER, for han måtte ikke selv forslå det som forsvar. Jeg opfordrede ham kraftigt til at spørge evt. fremtidige klienter om de nu var helt helt sikre på at deres netværk var beskyttet med en stærk adgangskode?

    Kommentar by Træt — 6. august 2021 @ 16:17

  106. by Syrienblog — 6. august 2021 @ 13:39

    Nix – Jeg skal køre med sikkerhedssele. Det sige loven og jeg kan blive straffet med bøde for et undlade

    Kommentar by Bjarne Jensen — 6. august 2021 @ 16:36

  107. *Kim Møller
    Journalister må beskytte deres kilder. Nu er det at være journalist ikke nogen beskyttet titel, så du kan udemærket kalde dig journalist på uriasposten! Kommentatorerne er dine kilder og du er forpligtet til at beskytte dem!

    Kommentar by Den Nervøse — 6. august 2021 @ 16:51

  108. Er det ikke som om juridisk teori og praksis er to forskellige ting. Een ting er at have ret efter loven, en anden ting er at få ret. Og hvis grundloven og andre love ignoreres, hvad så med borgernes rettigheder?

    Kommentar by Alea jacta est — 6. august 2021 @ 18:06

  109. fortsættelse af Amad 14:53.
    TOP DEFINITION
    LGBTQQIP2SAA
    Shorthand for lesbian, gay, bisexual, transgender, queer, questioning, intersex, pansexual, 2-spirited, asexual, and allies. This is the proper acronym for the queer community. (Urban Dictionary)

    Kommentar by Amad — 6. august 2021 @ 18:40

  110. Sandheden skal jo forties og det frie ord knægtes, thi dette er fascistiske tider hvor agendaen hedder islamisering/folkeudskiftning og total styring til systemet efter kinesisk forbillede. Og i dag sidder netop de røde skurke tungt på magten, selv frihedens højborg (udadtil) USA er nu kuppet indefra og står formentlig overfor en ny borgerkrig. Diktaturet venter lige om hjørnet i Europa, hvis ikke folk snart vågner op og det inkluderer selvfølgelig også dette idiotiske corona stunt, magtelitens seneste påfund af terror.

    Kommentar by LarsB — 6. august 2021 @ 19:12

  111. Uwe Max Jensen — 10:36 / flere

    Gør jer ingen illusioner drenge; Uriaspostens kommentarspor er aldeles og komplet uinteressant i Kriminalforebyggende sammenhæng. Hverken PT eller FE (og eventuelle andre (bogymen) hemmelige efterretningsorganisationer) kunne drømme om at bruge resurser på at granske i de tamme synspunkter som serveres her i kommentarsporet – Hvem fanden tro I at I er!?

    Den omstændighed at en gammeldags spasmager (med arabisk klingende navn, ovenikøbet – Gosh!) har ringet til Kim og forespurgt på IP-adressen på Hr Naturli, fremkalder selvfølgelig kun store og vedvarende latterbrøl hos undertegnede – Op med humøret drenge! Her på UP hersker der fred og ingen fare, vær så sikker!

    Kommentar by T. Flodur — 6. august 2021 @ 19:35

  112. Jan Greisen 5. aug. 2021 22:46
    Jeg går ud fra du mener ytringsfriheden og ytringspligten selv om vi rettelig ikke har pligt til at ytre os. Udtryksfrihed er vel en frihed til at vælge udtryksform. Anyway. Jeg synes Santor har et udmærket forslag lige oven over din kommentar.

    Kommentar by Nielsen — 6. august 2021 @ 20:17

  113. Uwe Max Jensen — 10:36 / flere

    Gør jer ingen illusioner drenge; Uriaspostens kommentarspor er aldeles og komplet uinteressant i Kriminalforebyggende sammenhæng.

    Kommentar by T. Flodur — 6. august 2021 @ 19:35

    En god grund til at være rolig er, at en hurtig undersøgelse af uriasposten.net viser beliggenhed af bloggen i en sydlig stat i USA. Jeg gad godt se, hvordan politiet vil bære sig ad med at få dommerkendelse til den webserver og så bare for det. :)

    Desuden så er det ikke lige frem farligt for magthaverne, hvad der lukkes ud herinde. :)

    Kommentar by T. H. — 6. august 2021 @ 21:07

  114. @ T. Flodur — 6. august 2021 @ 19:35

    Ikke desto mindre har politiet/en betjent henvendt sig til Kim Møller for at få informationer om en kommentator. Det kan man ikke tage andet end alvorligt.

    Hvis det vitterlig er politiet der vil have den slags info så er Vi uden på meget gyngende grund rent juridisk.

    Hvis det er en ikke-dansk betjent der forsøger at indhente informationer uden lovhjemmel så skal vedkommende slagtes i fuld offentlighed.

    Hvis det som en antyder er en civilperson der forsøger at få info ved at udgive sig som politi skal vedkommende også findes og straffes.

    Under alle omstændigheder er en sådan henvendelse vigtig at få fulgt til dørs.

    Derfor forventer jeg også at Kim Møller kommer med en mere uddybende skriv om hvad det lige var der foregik.

    Kommentar by Santor — 6. august 2021 @ 21:25

  115. # LarsB 19.12 og K.M. 12.06 har desværre ret i deres pessimistiske/realistiske betragtninger. Det ser virkelig sort ud. Som hodjas Michael Yeadon siger: Vi står måske ved porten til helvede.

    Men inden de røde og totalitære ekstremister triumferer, skulle de måske kigge til den kranke skæbne millioner af rødradikale fik efter at det lykkedes dem at omskabe deres lande til totalitære samfund.

    Kommentar by BENT A — 6. august 2021 @ 21:27

  116. Santor — 21:25

    Ja, jeg kan godt følge din tankegang Santor, men jeg er ikke enig – Jeg betragter indtil videre henvendelsen fra “betjenten” som en shaggy-dog story, en joke om du vil – Det er jo ikke første gang typer fra blandt andre Antifa morer sig med den slags drengestreger – Måske vil Kim, som du efterlyser, kaste nyt lys over affæren?

    I øvrigt er det ret nemt at undgå at blive taget ved næsen af folk som laver telefonfis – Min metode er som følger: Opkald fra ukendt nummer/person besvares med at jeg lige nu sidder i møde; personen bliver herefter i umisforståeligt tonefald bedt om at fremsende kontaktoplysninger via SMS, hvorefter takker jeg hurtigt for henvendelsen og afbryder forbindelsen – Metoden kan anbefales.

    Kommentar by T. Flodur — 6. august 2021 @ 21:58

  117. Flodur

    Jeg er lidt skuffet over, at så mange tror at jeg er hoppet på et scam. I af alle burde vide, at jeg helt instinktivt graver dybt i den slags henvendelser.

    Kommentar by Kim Møller — 6. august 2021 @ 22:07

  118. DR er gået over til rendyrket SKRÆK-PROPAGANDA vedr. co2. Nu bliver vi også truet med at golf-strømmen er kollapset, og at det vil få katastrofale konsekvenser hvis co2-mængden ikke kommer ned. Fri fantasi, falsk videnskab, sludder og vrøvl hele vejen igennem.

    Den danske økonomi kaldes bomstærk. Men hvorfor forringes den sociale velfærd så igen og igen? Hvorfor alle disse sparekrav?

    Kommentar by BENT A — 6. august 2021 @ 22:11

  119. 73, 74, 75 & 76 Jens-Erik Andersson

    Ses nærmere på dette. Tak for informationen om dette møgdyr.

    I islam er mennesket ikke, som i kristendommen, skabt i Guds billede, men som en ’slave’, der skal adlyde Allah og efterligne Muhammed ved at efterleve shariaen. Allah har skabt mennesket, for at det skal tjene ham. Ganske enkelt. Der er ikke en kærlighedsrelation, men en herre-slave relation mellem Allah og den troende.
    Derfor er Allah lig med Satan, som er forklædt som GUD.!

    … Den kristne knæler for Guds alter i kærlighed – af fri vilje. Muslimen underkaster sig Allah i frygt – af tvang. Det handler ikke bare om en gradsforskel: At kristendommen er lidt bedre end islam. Nej, kristendom er tro – islam er ikke en religion men en ideologi. I islam er der ikke noget at tro, men noget at rette sig efter. Muslimen er kun ansvarlig for at overholde en række love og regler, som ideologien foreskriver. Derved bliver muslimen fri for ansvaret – også når han tæver sin kone, når han dyrker sex med mindreårige, når han tager sit eget og andre menneskers liv i Satan’s navn.“

    Jesus advarede vi kristne, da han sagde: “Sådan har jeg talt til jer, for at I ikke skal falde fra. De skal udelukke jer af synagogerne, ja, der kommer en tid, da enhver, som slår jer ihjel, skal mene, at han derved tjener Gud. Og det skal de gøre, fordi de hverken har kendt Faderen eller mig. Men sådan har jeg talt til jer, for at I, når den tid kommer, skal huske på, at jeg har sagt det til jer. – Johannesevangeliet 16:1-4

    De onde muslimer, som tjener Satan, mener, at de tjener ‘gud’. For vi kristne og for jøderne er ét af de 10 Bud netop, at vi IKKE må slå ihjel, og det undrer mig, at noget menneske overhovedet kan føle trang til at følge en så åbenlys ondskab!? Det undrer mig, at der findes én muslim på jord; noget så ondt, kan man sige sig selv, må komme fra Helvedes dyb!

    Kommentar by Charles Nielsen — 6. august 2021 @ 22:14

  120. 85 Uwe Max Jensen

    Så længe jeg holder mig inden for ytringsfrihedens rammer med ansvar for domstolene, (§77). Kan myndighederne rende mig i røven. Men man kan som regel godt selv se hvis man overtrædet noget. Det behøver man ikke have en Dommerlort til at fortælle een.

    Landet Danmark´s tilstand gør således, at mit autoritetstro kan ligge på et meget meget lille sted.

    Dette gør at jeg er immun.

    Kim Møller er ikke ude på at skade os, myndighederne kan altid forlange email adr, når det behager de røde røvhuller. Det ved alle.!

    Kommentar by Charles Nielsen — 6. august 2021 @ 22:33

  121. Charles 22:14: Man er godt nok syg i potten, hvis man som voksen mand i ramme alvor skriver i en bog, der udgives af et forlag:— A man can have sexual pleasure from a child as young as a baby. However, he should not penetrate vaginally, but sodomising the child is acceptable. If a man does penetrate and damage the child then, he should be responsible for her subsistence all her life, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 6. august 2021 @ 22:59

  122. Kim Møller — 22:07

    Scam eller ikke scam (?) Jeg tror, at du ved, at du har min respekt – Fortsat må jeg råde til forsigtighed, alt henset til din position i et meget betændt debatforum – Du burde efter min mening uden tøven afvise opkald (fra ukendte) på telefonen og i stedet henvise til skriftlig henvendelse.

    Men måske har du lyst til, som også Santor efterlyser, at redegøre yderligere omkring henvendelsen fra betjenten her på UP. Det kunne vi måske alle lære noget af/have gavn af?

    Kommentar by T. Flodur — 6. august 2021 @ 23:13

  123. – Flodur

    Takker. Jeg tager sjældent telefonen, når nummeret er ukendt, men ventede et opkald. Talte med ham to gange, og tjekkede i mellemtiden, at nummeret vitterligt var fra Københavns Politi.

    Han ringede igen i dag, sikkert for at fortælle at der nu var en retskendelse klar. Tog ikke røret. Kiggede på sommerfugle…

    Kommentar by Kim Møller — 7. august 2021 @ 00:47

  124. Hvad med at slette alle kommentarer over 1 uge gammel? Sgu ingen grund til at have et online arkiv liggende som bliver misbrugt af staten

    Kommentar by John Sorensen — 7. august 2021 @ 12:23

  125. 121 John Sorensen

    Op i r…. med staten. Det er nu rart nok og kan se bag ud og det skal Staten fandeme ikke bestemme, end sige sætte en skræk i livet hos nogle.
    Så længe man har grundloven er det ikke helt galt.

    Kommentar by Charles Nielsen — 7. august 2021 @ 13:49

  126. til dem der vil vide mere om VPN
    https://www.privacydefence.org/?page_id=99

    Kommentar by Jeppe — 7. august 2021 @ 14:28

  127. *Kim Møller
    Bare rolig vi tror ikke du lader sagen dø i synden, bare betjentens etniske ophav bør skabe bekymring. Der er ikke mange, som tror han er upartisk!
    Men jf. mit tidligere indlæg, islamister befinder sig i dag på centrale poster i Danmark! Derfor er min advarsel om ikke at træde ved siden vigtig! Et skridt uden for skiven og koblet sidder i struben! Derimod kan de tilsyneladende slippe afsted med næsten alt!

    En eller anden burde lave en liste over denne sommers, næsten daglige voldsepisoder, knivstikkerier og voldtægter ofte af børn!

    Kommentar by Den Nervøse — 7. august 2021 @ 16:34

  128. En eller anden burde lave en liste over denne sommers, næsten daglige voldsepisoder, knivstikkerier og voldtægter ofte af børn!

    Kommentar by Den Nervøse — 7. august 2021 @ 16:34

    JEA og der Adler er ved at indsamle og analysere tallene på muslimernes hverdagsterror samt volds- og dominansforbrydelser, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by Jens-Erik Andersson — 7. august 2021 @ 16:42

  129. Det er noget af en overraskelse for mig, at jeg skulle være ved at indsamle og analysere tallene på muslimernes hverdagsterror???

    Jeg har en liste (47 stk.A-4) over belastede kvarterer og veje i Danmark, og der plotter jeg ind på den pågældende gade/vej hvis jeg støder på noget, men det er jo noget helt andet, og knap så tidskrævende.

    Kommentar by der Adler — 7. august 2021 @ 17:10

  130. Kim møller: “Jeg tager sjældent telefonen, når nummeret er ukendt, men ventede et opkald. Talte med ham to gange, og tjekkede i mellemtiden, at nummeret vitterligt var fra Københavns Politi.”

    Du skulle have googlet “falske opkald politiet” istedet for, så havde du stødt på begrebet “spoofing”, hvor de ændrer visningen af det telefonnummer, de ringer fra, så det er identisk med eksempelvis politiets eller bankens telefonnummer.”

    https://www.tv2lorry.dk/lorryland/politiet-advarer-mod-fup-opkald-vaer-kritisk-selvom-du-kender-nummeret

    Jeg læste også en anden artikel for nyligt hvor en ældre dame var udsat for præcist det der, hvor en araber havde ringet “fra banken”, hun tjeckede nummeret, og det var registreret som bankens nummer. Og det samme sker åbenbart med jævne mellemrum med politiets numre. Jeg vil tro at der er en del flere artikler om emnet derude som du kan læse når du er færdig med at kigge på sommerfugle. Jeg mindes svagt en artikel fra ekstra bladet eller bt hvor det var politiets nummer der blev brugt for nyligt.

    Jeg tror dermed godt at du kan regne med at du har talt med simon bunger i blackface eller en lignende type, eller måske en ægte araber der har besluttet sig for at tage os ud en efter en, og har fået hjælp af en af sine fætre som rutinemæssigt ringer og svindler gamle damer på den måde og viser dem politiet eller bankens nummer. Det er ikke ligefrem et utænkeligt scenarie vel..

    Men uanset om det er politiet, venstreradikale, eller jihadister som ringer, så er det utilgiveligt at du var parat til at ofre dine læsere til enten retsforfølgelse fra politiet, hærværk fra venstrefløjen, eller drab fra ghettoerne. For en af de 3 scenarier havde været konsekvensen for vedkommende, hvis du havde givet “politiet” deres navn/adresse via IP adressen.

    Forstår du hvad jeg siger til dig møller? Du kunne i yderste tilfælde have slået en eller flere mennesker ihjel ved at følge den besked!!

    Og du skulle endda forestille at være en af de danskere der ved mest om deres metoder. Istedet minder du mere om hans jørgen bonnichsen dengang han sagde at der bestemt ikke var terrorister i flygtningestrømmen, og de selvsamme flygtninge begik et stort terrorangreb i paris dagen efter. Denne gang er det bare dine egne læsere du ofrer fordi du er for naiv, og undervurderer hvor nederdrægtige den yderste venstrefløj og visse arabere kan være.

    Og det er så vidt jeg husker ikke første gang at redox har fået fat på folks oplysninger herinde vel?

    Nu bor jeg selv meget langt ude på landet og kommer der nogen på besøg her ringer vi ikke efter politiet hvis de laver ballade, istedet bliver de en del af dit rugbrød dagen efter. Men boede jeg i en af de større byer, så ville jeg ikke turde bruge uriasposten længere. Måske var det også bare deres formål at skabe usikkerhed om sikkerheden herinde, men da du skrev at du “selvfølgelig bliver nødt til at udlevere folk” satte du selv en tyk streg under at man vitterligt ikke kan stole på hverken uriasposten eller dig.

    En fyr som lars andersen havde ALDRIG så meget som tænkt den tanke, men du var klar til at ofre læserne til “politiet” hvis du havde fået ordren.. Og igen: Politiet havde været det bedste alternativ af de 3 mulige scenarier du kunne have udsat dem for!

    Jeg håber du forstår hvad du potentielt kunne have gjort her møller. Men mon ikke du bare slår det hen, og fortsætter som altid sammen med dine 8-10 ustabile læsere som er ude af stand til at forstå alvoren.

    Nogle gange er det virkelig svært at være højreorienteret med de mennesker man er omgivet af..

    Kommentar by Per — 7. august 2021 @ 20:48

  131. – Per

    Er du okay?

    Kommentar by Kim Møller — 7. august 2021 @ 21:52

  132. > Kim Møller

    Jeg har vist en kommentar, der hænger i filteret.

    Det er en meget underlig sag – jeg håber virkelig at du dækker “sagen” intenst og at du får samlet lidt mønt ind til Hr. Naturli’ – hvis han har behov for det. Det tror jeg dog ikke, at han har, hvis jeg skal bedømme hans kommentarer, men man ved aldrig…

    En bred kritik af borgerne på Nørrebro; islamiske kvinder, negere, gravide med snottede unger på slæb og borgernes tøjvalg – jeg kan ikke rigtigt se, hvordan kommentaren isoleret set kan føre til en dom for overtrædelse af straf. § 266 b, så enten ligger der mere bag ellers har denne “sag” mere karakter af chikane af en borger med ‘forkerte’ holdninger.

    Kommentar by Polka — 7. august 2021 @ 22:00

  133. @møller: Du spørger om JEG er okay, efter at jeg lige har vist dig at det potentielt kan være en terrorist der har ringet og forsøgt at få navne og adresser på alle dine læsere, og at du var lige ved at udlevere dem?

    Wow…

    Kommentar by Per — 8. august 2021 @ 00:54

  134. Kommentar by Per — 8. august 2021 @ 00:54

    Du en åbenlys Troll.

    Kommentar by KineserSnot — 8. august 2021 @ 05:29

  135. @snot: Du og alle andre herinde som ikke fatter hvad jeg skrev i kommentaren med linket til de falske politinumre, er en åbenlys idiot.

    Der er ukendte personer med arabisk accent der ringer til kim og forsøger at få fat på JERES personlige navne og adresser, hvilket han var lige ved at give dem, og i beklager jer over at jeg forsøger at advare jer..!

    I er simpelthen for hjernedøde til at jeg gider bruge mere tid her, det er decideret pinligt at tilhøre den samme politiske fløj som jer.

    Kommentar by Per — 8. august 2021 @ 14:06

  136. Jeg læser nu ikke som Per, at Kim Møller var lige ved at udlevere en IP adresse på en kommentator. Kim Møller skriver derimod, at det først kommer til at ske efter en retskendelse.

    Derimod har Per ret i, at vi skal være påpasselige, for vi har mange fjender inklusiv det stærkt venstreorienterede medie Redox. Dette medie havde for år tilbage held til at opsnuse adskillige kommentatorers email adresser og jeg har begrundet mistanke om, at det er sket herinde fra. Disse email adresser blev brugt i forbindelse med en såkaldt brugerundersøgelse igangsat af Redox. Kim tog sagen op dengang, men har mig bekendt ikke fulgt op på den.

    Der er alt mulig grund til at være meget påpasselige med stærkt venstreorienterede medier, for de kan i værste fald ødelægge folks karrierer. Vi så det ske med en såkaldt ORG sag i 2011. I indeværende år er det så lykkedes at stoppe Dagens Blæser og det er kommenteret på netop Redox og man kan næsten fornemme jublen mellem linjerne.

    Kommentar by T. H. — 8. august 2021 @ 14:53

  137. -> T.H.

    “Kim tog sagen op dengang, men har mig bekendt ikke fulgt op på den.”

    Det gjorde jeg faktisk, og ved ikke hvad jeg kunne have gjort mere. Systemet er ligeglad med den slags, og det lykkedes ikke engang PET at få dømt Redox for hacking i den store retssag efter flere års efterforskning. Der er tophackere i Redox’ umiddelbare nærhed.

    Kommentar by Kim Møller — 8. august 2021 @ 14:59

  138. Tak for oplysningen Kim

    Jeg havde også gættet, at når du tilsyneladende ikke havde fulgt op, så er det fordi, der ikke var noget at berette, netop fordi de (Redox) er svære at ramme.

    Men igen så bør folk være påpasselige med, hvad de skriver på offentlige fora og i særdeleshed med oplysninger, som gør dem sporbare.

    Men er der noget som de formentlige hader, så er det facts og logik, for så kan de ikke legimitere angreb på såkaldte højreorienterede.

    Kommentar by T. H. — 8. august 2021 @ 15:09

  139. Kommentar by Per — 8. august 2021 @ 14:06

    Det jo intet ukendt, Kim Møller kender alle tricks og har undersøgt de forhold du mener man skal tænke over.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 17:45

  140. @Snot: “Kim Møller kender alle tricks og har undersøgt de forhold du mener man skal tænke over.”

    Det havde han jo netop ikke, det er jo det der er problemet!

    Han fik et opkald fra en araber der præsenterede sig som betjent og ville have folks oplysninger, hvorefter kim skrev at han selvfølgelig ville udlevere dem hvis han fik en officiel anmodning om det.

    Det er fejl nummer 1, for selv hvis det rent faktisk var en betjent, så ville en fyr som lars andersen aldrig nogensinde gå med til at stikke folk på den måde. Men kim møller er bedøvende ligeglad, så længe han kan redde sin egen røv.

    Og konsekvenserne for brugerne herinde hvis det var en jihadist eller en venstreradikal der fik fat på alle folks adresser kan du jo selv prøve at forestille dig.. Især når jeg allerede har vist dig i linket at der rent faktisk allerede ER kriminelle arabere som ringer til folk fra banken og politiets officielle telefonnumre i andre sager.

    Nummer 2 fejl var da han fik et opkald igen, og bare tjeckede om nummeret var fra politiet. Hvilket som jeg viste i linket, IKKE er ensbetydende med at det rent faktisk ER fra politiet. Det kunne i teorien være den samme somalier der forsøgte at myrde kurt westergaard der ringede og spurgte om han måtte vide hvor DU bor.
    Det var det nok ikke, men det aner hverken du eller kim møller en skid om, og det er DET der er problemet: Jeres bundløse og meget danske naivitet, når i står overfor mennesker der er langt smartere end jer selv når de vil opnå noget.

    For er der noget kriminelle muslimer ikke er, så er det dumme. Kyniske og ondskabsfulde som satan selv ja, men ikke dumme. De bruger allerede det telefontrick i forvejen på at svindle gamle damer, så med en moral på det niveau, hvorfor skulle de så ikke også bruge det på nogen som sidder og sviner islam til hver dag, hvis en af deres agressive religøse venner spørger om de vil hjælpe dem med det?

    Det er fuldstændig ligesom dengang ham omar fra krudttønden fik hjælp af sine venner på en nærliggende internetcafe, (de “moderate muslimer” i ved) og det er som om i overhovedet ikke har forstået hvad i er oppe imod herinde, hvilket er ret ironisk når i ikke beskæftiger jer med andet døgnet rundt.

    Men når sigtekornet er indstillet på jer selv, reagerer i som en hjort fanget i et par billygter, eller en venligbo der lige er blevet voldtaget af en flygtning: I nægter at tro på at det kan ramme jer selv, selvom det mildest talt virker usansynligt at politiet skulle sidde og bruge tid på at tjecke op på noget i skrev på internettet for 4 år siden…

    Det er dermed en farlig blanding af inkompetence og ligegyldighed overfor læsernes sikkerhed som kim lægger for dagen, og som samlet gør at jeg ikke kan støtte den side her mere. En ting er at blive snydt, det kan alle blive. Men når man lægger sig fladt ned på den måde og er klar til at udlevere alle sine trofaste støtter gennem flere år fordi en fyr med arabisk accent spørger om det i telefonen, måske endda til mennesker som er langt farligere end politiet, (for selv hvis han var betjent kunne han også give det videre til sine private venner, det er ikke ligefrem utænkeligt vel) så er man i den grad ikke en person jeg kan bakke op om længere selvom vi er på samme side politisk.

    Det svarer nogenlunde til at rasmus paludan stod til en demonstration med stram kurs, og gav de andre demonstranters navne og adresser ud til den første araber eller AFA terrorist der kom hen og spurgte hvor de boede, hvis bare de sendte ham en mail om det..

    Så hvis du eller andre stadig vil støtte kim møller og hans blog selvom han er klar til at ofre jer med det samme når tvivlsomme mennesker ringer og spørger hvor i bor, så gør i bare det. Jeg er færdig med uriasposten.

    Også selvom det muligvis bare har været simon bunger der ringede, netop for at skabe splid herinde og få folk til at forlade siden. Det kunne jeg godt leve med, ja jeg regner faktisk med at både han og flere andre venstreradikale fascister udgør en stor del af typerne i kommentarfeltet allerede, jvf afsløringen om hans højreorienterede alter-ego på facebook for nyligt. (var det forresten ikke en ide at anmelde den profil til facebook, nu hvor i har beviserne for at den er fake?)

    Men det sellout fra møller her er utilgiveligt, og det bærer ingen andre end han selv ansvaret for.

    Udover det er det jo ligegyldigt, for det er meget længe siden at uriasposten har været relevant og gjort en reel forskel. Hvor tit citerer nogen noget herfra på twitter under #DKPOL eksrmpelvis? Så godt som aldrig, hvis nogensinde, for uriasposten er bare copy/paste fra aviserne som møller omdanner til rage-bait for at tjene penge på det, præcist som den korte avis, 24nyt, newspeek, og mange andre lignende blogs iøvrigt.

    I virkeligheden er uriasposten sgu sikkert bare kim møller der sidder og underholder 10 venstreradikale false-flag kommentatorer hele dagen året rundt, og måske er simon bunger 8 af dem som diskuterer med sig selv. Det ville være ret underholdende at tænke på hvis ikke det var så tragisk at det er alt hvad højrefløjen kan byde på, fordi alle konsekvent nægter at se indad eller tænke nyt på den her side af det politiske spektrum.

    Jeg har absolut ingen planer om at blive venstreorienteret, men jeg kommer ikke til at savne noget ved at melde mig permanent ud af det ekkokammer her. Nye borgerlige og generation identitær, og måske snaphanen hvis man vil vide noget om sverige. Det er alt der giver mening på højrefløjen, resten har forlængst overlevet sig selv.
    Det holder jeg fast i, indtil højrefløjens copy/paste-bloggere måske en dag forstår betydningen af s-e-l-v-s-t-æ-n-d-i-g-t indhold, og begynder at tage deres læsere seriøst. Eksempelvis ved IKKE at ofre dem til den første araber der ringer..

    Så farvel, med et tak for de meget få egenproducerede artikler herinde gennem tiden der gjorde en forskel, og et ønske om at i tager jer gevaldigt sammen i fremtiden hvis i fortsat ønsker at danmark skal have sådan en.

    Kommentar by Per — 9. august 2021 @ 21:08

  141. Kommentar by Per — 9. august 2021 @ 21:08

    Du tog fejl.

    Kommentar by KineserSnot — 12. august 2021 @ 10:28

  142. Ja jeg tog åbenbart fejl om afsenderen, (eller skulle vi kalde ham afpresseren) hvilket jo er komplet sindssygt at tænke på. At redox eller en fanatisk muslim laver sådan en henvendelse ville være ubehageligt, men stadig hvad man kunne forvente fra den slags mennesker.

    Men at det faktisk ER kbh’s politi der sidder og leger KGB officerer, det havde jeg sgu alligevel ikke forventet. Så hvis i læser med her kbh’s politi (og det gør i jo):

    FUCK JER OG JERES STASI-INSPIREREDE PIS! I ER TIL FOR BORGERNES SKYLD, IKKE FOR AT GENERE FOLK PÅ ALLE DE KLAMME MÅDER I KAN KOMME I TANKE OM!

    Så kan i sende mig en bøde når i læser det, den kommer op på væggen i en stor guldramme forbandede klamme stasi svin! Men i tager det vel som en kompliment at blive sammenlignet med dem..

    Men det ændrer ikke på at kim møller tilsyneladende stadig vil følge deres befalinger om at stikke sine læsere til dem, og det har jeg stadig et problem med.

    Jeg forstår ganske udmærket at han ikke gider have 4-5 bevæbnede stats-håndlangere til at sparke døren ned og stjæle alt hans IT udstyr som de gjorde med steen fra snaphanen samt flere andre, men så skulle han 1: have lavet et system som ikke logger folks IP adresser så han ikke blev sat i den situation, eller 2: være parat til at give dem fingeren hvis de henvendte sig som nu.

    Ingen af de to ting er sket, og kommer så vidt jeg se heller ikke til det. Og det er et problem hvis man foregiver at drive en side som folk kan skrive anonyme kritiske kommentarer på.

    Jeg ved godt at det er nemt at være bagklog, og jeg havde som sagt heller ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at dansk politi ville sidde og bruge tid på at forfølge folk på den måde. Så jeg kan godt tilgive hvis kim har haft det på samme måde, og derfor ikke har taget sine forholdsregler mht sikkerheden. Den del er forståelig nok. Men det er stadig IKKE i orden at stikke hr naturli’ eller hvem stasi svinene nu end udser sig til gulag næste gang, fordi møller selv har begået en fejl i forhold til at sikre siden ordentligt. At sladre om andre er bare dårlig stil uanset omstændighederne, punktum.

    Men nu hvor vi ved at det danske politi læser “1984” som en manual, så ville det måske være på tide at overveje alternativer. Enten som kommentator herinde, eller som ejer ifht at få opdateret siden til noget som stasi svinene ikke kan bruge imod hverken møller eller brugerne.

    Nu svarede jeg på det her, men jeg har stadig ikke tænkt mig at bruge en side fremover hvor stasi svinene kan forfølge mig for at sige min mening, og/eller ejeren af siden hjælper dem med det. Jeg er fuldt ud klar over at de sandsynligvis havde netop denne reaktion som deres mål, og netop derfor burde man måske blive hængene for at vise modstand på den måde. Men så længe kim møller er på deres side har jeg ikke lyst til at bruge hans, så enkelt er det.

    Fix teknikken så siden ikke logger IP adresser møller, eller lær at stå fast. Så har du også noget at skrive om når de henter dig, smider dig i håndjern, tager DNA test, fingeraftryk og blodprøver, og stjæler dine computere, altsammen for at sige regeringen imod. Det vil næppe være en behagelig oplevelse, men til gengæld kan det være at hr og fru danmark så småt vil begynde at forstå nogle af de problemer du tager op herinde, og du får lidt flere læsere end de samme 8-10 gamle mænd i underbukser = win/win.

    “Stand your ground” som de siger i usa. Om du så er for dansk til det, afgør du selv..

    Og til kbh’s politi: Kender i noget der hedder “facebook”? I kan gange alt hvad der bliver skrevet herinde af grimme kommentarer med 1.000 derinde. Men lighed for loven var jo heller aldrig jeres formål med at forfølge uriasposten, snaphanen, eller brugerne for 4 år gamle kommentarer vel?

    Vi ved allesammen at vores virkelige forbrydelse var at vi sagde regeringen imod, og/eller satte fokus på konsekvenserne ved dens politik. Og det går jo ikke for sådan nogle stats-håndlangere som jer vel. SÅ skal munden lukkes på dem som (ironisk nok) forsøger at advare imod netop de importerede problemer som i står i første række til hver eneste dag. Med andre ord: Vi var faktisk på jeres side, indtil nu. For i skulle forestille at være de bedste iblandt os, men i er blevet til de værste.

    Kommentar by Per — 12. august 2021 @ 17:17

RSS feed for comments on this post.