9. august 2021

Weekendavisen (i min fortolkning): Velintegrerede muslimer gik amok over Paludans religionskritik…

Ligsom det er Enhedslistens aktivister der står bag ‘Almen Modstand’, så er det Nørrebros venstreradikale der står bag den igangværende kamp imod boligforeningen FSB. Arabisk segregation er en genvej til revolutionære omstændighederne, og den oprørte arbejderklasse må så være arbejdsløse udlændinge med behov for tolk.

Fredag demonstrerede ‘Patrioterne Går Live’ på Blågårds Plads, og i et land hvor en avistegner ikke kan få en offentlig begravelse, er det rart med lidt rå gadeaktivisme. Weekendavisen portrætterer de af FSB udsatte familier, som helt almindelige fredelige muslimer. Set herfra er det en pointe i sig selv – Historien om en opsagt lejekontrakt.

“Blågården er Aminas verden. Men det kan snart være slut. For den dag, der var demonstration, holdt familiens dengang 17-årige søn sig ikke væk. …

Flere end tyve fortrinsvis unge mænd blev efterfølgende idømt lange fængselsstraffe, men deres forbrydelser har fået mærkbare konsekvenser for andre end dem selv: Efter at dommene blev afsagt, modtog fire af de dømtes familier en opsigelse af deres lejeaftaler fra fsb, Københavns største almene boligselskab. …

Aminas søn kom først hjem til lejligheden sidst på dagen for Rasmus Paludans visit i april 2019. Han sagde ingenting, husker Amina. Først senere, da politiet ringede, forstod hun, at noget var galt. I september samme år blev sønnen idømt otte måneders fængsel for at have kastet flere genstande, herunder et støtteben, en sten og en træplanke, mod politiet. Nogle måneder senere kom der et brev fra fsb. …

‘Jeg kender ham som en rigtig rar person,’ siger Allan Reck, en dansk-jødisk restaurantejer, om en af familiefædrene, der driver en falafelbod i gaden. Familiefaren blev dømt for at medvirke til grov vold under demonstrationen i 2019. Af retsdokumenter, Weekendavisen har gennemgået, fremgår det, at ingen af de dømte i familierne er tidligere straffet.

(Koran-afbrænding på Blågårdsplads, 6. august 2021; Stills: Patrioterne Går Live)

(- venstreradikal beroliger ophidset udlænding)

(Foto: Patrioterne Går Live)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/120854/trackback

72 Comments »

  1. Er man kronisk krænkelsesparat, skal der ikke så meget til…

    “En dreng på kun otte år står anklaget for blasfemi i Pakistan. Hans forbrydelse var, at han tissede på et gulvtæppe i et bibliotek.

    Men nu er drengen havnet i store problemer, da det ikke var et hvilket som helst sted, han tissede. Episoden fandt nemlig sted i et bibliotek i det østlige Pakistan, hvor der blev opbevaret religiøse bøger med tilknytning til islam.

    Nu beskyldes drengen for bevidst at have urineret på gulvtæppet og står anklaget for blasfemi på grund af »forsætligt vandladning«.

    Drengen blev i første omgang varetægtsfængslet, men blev efter at have opholdt sig en uge i fængsel løsladt mod kaution.

    Over 100 hinduistiske familier har set sig nødsaget til at flygte, efter at flere hinduistisk templer som reaktion på drengens handling er blevet brændt”

    Fredelig sameksistens? – NOT!!!

    https://www.berlingske.dk/globalt/en-otteaarig-dreng-skulle-tisse-nu-er-han-anklaget-for-blasfemi

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 9. august 2021 @ 13:14

  2. Godt arbejde af Patrioterne Går Live. Hædersmænd

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 13:22

  3. De Venstreradikale opildnende åbenlyst muslimerne på Blå Gårds Plads i 2019.

    Håber det skaber splittelse hos dem.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 13:25

  4. Deres https://twitter.com/PatrioterneL -har en fastgjort video, der viser Sveriges deroute

    Kommentar by tavsen — 9. august 2021 @ 13:36

  5. De skal ikke bare smides ud af lejligheden – de skal også smides ud af Danmark

    …og smid Rosa Lund i fængsel

    Kommentar by Bjarne Jensen — 9. august 2021 @ 14:08

  6. Det at boligselskaberne kan sætte familier ud pga deres møgsønner er nu en skøn ting. Min autistiske bror blev chikaneret af en lille perkersvans, han klagede til boligselskabet og familien blev sparket ud.
    Som sædvanligt er venstrefløjen på bøllernes og ballademagernes side, ikke på de svages.

    Kommentar by Lukket fest — 9. august 2021 @ 14:08

  7. Hvorfor er det vigtigt at Allan Reck er en dansk-jødisk restaurantejer? Hvorfor er etnicitet blevet så vigtigt for MSM? Hvorfor skal vi danskere hele tiden forholde os til gode perkere og dårlige perkere? Hvorfor kunne vi ikke bare have beholdt det eneste land, vi havde helt indtil 1960’erne, hvor vi ingenting manglede? Hold kæft, hvor er vi dumme!

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 9. august 2021 @ 14:19

  8. Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 9. august 2021 @ 14:19

    Når der nævnes dansk-jøder. Så det for at drage paralleller til jødeforfølgelser under 2.verdenskrig.

    Man forsøger underbevist at påvirke folk til at sammenligne dette med Nazisternes tilgang i 2.verdenskrig.

    En kommentator kalde disse Jøder for selvmordsjøder, de arbejder ihærdig for at importere et segment i samfundet der vil udrydde dem hvis de havde magt. Disse selvmordsjøder har været yderst skadelige for Danmark, f.eks. Pundik, Metz og Melchior.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 14:26

  9. Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 9. august 2021 @ 14:19

    Martin Krasnik er også selvmordsjøde, det derfor Weekenden avisen bruger meget tid på denne vinkling. Han vil gerne påvirke andre jøder til at følge i hans fodspor og støtte masseimport af fremmede.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 14:28

  10. Hvorfor er etnicitet blevet så vigtigt for MSM? >> Ufrivillig skatteyder — 9. august 2021 @ 14:19

    Fordi det gør de i USA, og vi skal selvfølgelig efterligne alt derovrefra.

    I over 35 år har jeg sagt, hvis vi ønsker multietnisk samfund a la USA, så får vi amerikanske krimifilm på danske gader, men det er noget medierne elsker. Pyt med ofrene, bare læsertallet holder.

    Kommentar by tavsen — 9. august 2021 @ 14:31

  11. 14:28 Vil du betegne det, at sprøjte sig med en dødelig gift frivilligt fordi, man ikke gad, at finde ud af hvad der var i sprøjten, for selvmord?

    Kommentar by Svend — 9. august 2021 @ 14:32

  12. 14:31 Fordi det er de samme mennesker der bestemmer udviklingen begge steder

    Kommentar by Svend — 9. august 2021 @ 14:34

  13. Kommentar by Svend — 9. august 2021 @ 14:32

    Det absurd langt ude, der er nogle der dør pga af sprøjten, men det fordi Big Pharma, Politikkere og medier ikke gør opmærksom på at de kan være farlig hvis man er ‘udsat’. Langt de fleste mærker pt ingen problemer med vaccinen.

    Personligt vil jeg dog heller ikke tage denne eksperimentelle vaccine, vi kender ikke de langsigtede følger endnu.

    Igen vil jeg gøre dig opmærksom på at Uriasposten åbenlyst ikke er et forum for denne snak. Du kan gå ind på de utallige forums der på FB og tage en snak omkring det derinde.

    Få noget pli og etikette.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 14:47

  14. Jeg er meget enig i nedenstående:

    De 3 religionsstiftere Moses (hyrden), Jesus (lægen) og Muhammed (kameldriver) er blevet betegnet som svindlere og bedragere.
    En Abu Tahir Sulayman Jannabi (død 944) der var leder af den shiittiske sekt Qarmaterne skrev allerede midt i 900-tallet:
    ”I denne verden har tre individer fordærvet mennesket, en hyrde, en læge og en kameldriver. Og kameldriveren har været den værste svindler, den værste taskenspiller af de tre.”

    Den arabiske filisof i Cordoba, Averroes, kaldte ifølge Gilles af Rom (ca.1243-1316 ærkebiskop af Bourges) islam en religion for svin, på grund af dens interesse for sanselig tilfredsstillelse.

    Kommentar by der Adler — 9. august 2021 @ 14:52

  15. 14:47 Du kan ikke lide min tone?

    Kommentar by Svend — 9. august 2021 @ 15:43

  16. Kommentar by Svend — 9. august 2021 @ 15:43

    Jeg kan ikke lide, at du ikke forstår, at dette ikke er et forum hvor du skal spamme din anti-corona snak.

    Du har ingen pli og etikette når du ikke forstår noget så simpelt.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 15:51

  17. Den yderste venstrefløj holder lige så stille op med at forfølge dagsordener, som måtte være i strid med islamiske forskrifter. Ud fra en virkelig ubegavet idé og analyse om, at man står sammen skulder ved skulder med en allieret.

    Allerede nu er det obligatorisk at Pride går udenom Nørrebro. Som årene går vil åbenlys transkønnet og homoseksuel livsudfoldelse på det mangfoldige Nørrebro blive mere og mere “besværliggjort”. Man kan spotte en hvid mand, som sidder med alt for spredte ben i et S-tog flere kilometer væk – men kan ikke få øje på misogynien og homofobien i egen baghave.

    Til sidst vil den demografiske udvikling presse selv den yderste venstrefløj væk. Deres adfærd vil ikke blive tolereret. Og det kunne være interessant og tragikomisk, hvis der blev bygget en moské på Jagtvej 69.

    Kommentar by BE — 9. august 2021 @ 15:54

  18. 15:51 Nej, det har ikke noget med corona at gøre. Du fortæller mig på vegne af Mim øller at reglerne er, at man ikke må skrive om andet end at muslimer er nogle svin, og så huske at fortælle, hvad de danske komplet korrupte medier skriver af løgnehistorier i dag

    Kommentar by Svend — 9. august 2021 @ 16:10

  19. Kommentar by Svend — 9. august 2021 @ 16:10

    Ja jeg fortæller dig at der ikke er plads til dit nonsens i klubben. Er det forstået?

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 16:16

  20. 16:16 Nej, jeg ønsker bare at forstå alt om den klub der?

    Kommentar by Svend — 9. august 2021 @ 16:18

  21. Kommentar by Svend — 9. august 2021 @ 16:18

    Ja det efterhånden blevet en klub hvor man taler om bestemt ting, det er en langhistorik på området.

    Få idioter som dig fatter ikke det åbenlyse. Du opfører dig som forsmået og forkældet barn, der skal have alt skåret ud i pap. Ufattelig at du nu mener skal have en debat om semantik, du jo en fucking tåbe.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 16:32

  22. Hej Kim
    Er jeg den eneste, som er træt af Svends off topic spam og meget konfrontatoriske tone.?
    Vh

    Kommentar by Jeppe — 9. august 2021 @ 16:34

  23. Og mudderet sprøjter rundt i lokalet!!!!

    Hold nu op for helvede…Hvis UP bliver ødelagt…hvad har vi så tilbage????

    Kommentar by Black Watch — 9. august 2021 @ 16:54

  24. Kommentar by Black Watch — 9. august 2021 @ 16:54

    Kim Møller lader jo også tåberne få plads i flere måneder.

    Svend burde allerede være sat for døren for længst, men han får jo lov.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 16:58

  25. Hvorfor skal Svend konstant skrive om vaccinevrøvl, når artiklerne fra Kim åbentlyst ikke handler om vaccine. Svend, hold dig dog til emnet og fat dig i korthed.

    Kommentar by Jeppe — 9. august 2021 @ 17:05

  26. Det har altid undret mig at kulturjøder så aktivt støtter og dækker over islamister?
    Det er da ikke i jødisk interesse?

    Kommentar by Hul igennem? — 9. august 2021 @ 17:13

  27. Kommentar by Hul igennem? — 9. august 2021 @ 17:13

    Jøderne er et splittet folk.

    Nogle er zionister og støtter nationalstaterne særegenhed.

    Andre er kabbalister og støtter social-propgressivisme og åbne grænser, det især blevet populært efter marxismen blev populær i 1800-tallet.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 17:31

  28. * Svend
    Hold dig til emnet! Det er gået op for os at du er imod covidvacciner!

    Kommentar by Den Nervøse — 9. august 2021 @ 17:48

  29. Jeg tror godt vi kan blive enige om at Rasmus Paludan ikke taler pænt til muslimerne, men helt ærligt så taler rigtig mange af dem heller ikke pænt til os! Mon ikke de fleste efterhånden har oplevet ubehageligheder med utilpassede muslimer? Når så det er sagt, er der ingen grund til at tale grimt til dem, vi kan og bør bare lempe de utilpassede ud af landet, de hader os jo, og var nok ikke blevet, hvis det ikke var for de særdeles rundhåndede offentlige kasser!

    Kommentar by Den Nervøse — 9. august 2021 @ 17:55

  30. Kommentar by Den Nervøse — 9. august 2021 @ 17:55

    De anstændige har forsøgt sig i 40 år. De anstændige i DF forsøgte at blive stuerene til ingen verdens nytte.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 17:58

  31. Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 17:58

    Og der har været andre anstændige der har taget bladet for munden og talt om demografi og kulturforskelle. DF valgte bare at sætte Den Danske Forening med Ole Hasselbalch og co. dem for døren i starten af 00erne.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 18:00

  32. 17:48 Det er at holde sig til emnet, at skrive om vacciner og et hvilket som helst andet hoax etablissementet anvender i deres krig for verdensregering, totalitær kontrol, teknokratisk diktatur og udryddelse af menneskeheden, netop nu primært de kristne

    Kommentar by Svend — 9. august 2021 @ 18:18

  33. 17:55 Kan du ikke lide RP’s tone?

    Kommentar by Svend — 9. august 2021 @ 18:20

  34. 16:34 Kan du ikke lide min tone?

    Kommentar by Svend — 9. august 2021 @ 18:28

  35. Kan alligevel ikke nære mig for en enkelt kommentar mere, men det bliver måske også den sidste i dagevis. Men det forekommer mig bare at Kinesersnot skulle være den sidste til at kalde andre for spammere. Han har nu på to dage brugt 25-26 indlæg på at irettesætte og opdrage medbloggere, ved at kalde dem for spammere, fatsvage, indebrændte kældermennesker, tåber, psykisk syge, forsmåede teenagere, folk uden pli og etikette, lavintelligente og nonsens-producenter mv. Folk der ikke lader sig ensrette, eller hvis meninger og indlæg ikke er efter kineserens smag, får med grovfilen.

    Hvad med K-snots egen pli og etikette? Skældsordene vælter ud af den gule fyr. Som også selv skriver OT-kommentarer ind i mellem! Og andre bloggere som også hader OT-indlæg bakker ham op. Hvor mange af dem er fornuftige danskere, og hvor mange af dem er smalsporede eller fra femtekolonnen? (og OT virker jo sjældent eller aldrig, eller læses måske af næsten ingen?)

    Sammenhold gør stærk siges det. Men hvor meget sammenhold er der her hos UP?

    Kommentar by BENT A — 9. august 2021 @ 18:28

  36. 17:05 Fordi det er vigtigt og foregår lige nu, hver eneste dag 18 måneder 66 timer og 66 minutter i træk?

    Kommentar by Svend — 9. august 2021 @ 18:30

  37. OT-mekanismen virker sjældent eller aldrig

    Kommentar by BENT A — 9. august 2021 @ 18:33

  38. Kommentar by Svend — 9. august 2021 @ 18:18

    Du åbenlyst mindrebemidlet, når du stadig ikke fatter at dette ikke et et forum som du kan bruge til opslavstavle for dit nonsens.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 18:35

  39. Kommentar by BENT A — 9. august 2021 @ 18:28

    Der er et fint sammenhold er mennesker, der kan forstå at hver en tråd ikke skal hijackes til dit og andres irrelevante nonsens.

    Fuck hvor er i belastende, i normale selskaber var i jo blevet sat uden for døren for længst.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 18:36

  40. Kim Møller jeg melder mig frivilligt til at blive moderator, så vi undgår irrelevant nonsens i kommentarsporet. Jeg vil sørge for at lukke det ned promote, så de ligegyldige debatter ikke optager alt pladsen.

    Desuden vil jeg henvise folk der mener at bloggen skal lave et oplæg om noget relevant til

    http://www.uriasposten.net/nye-tips

    Kan holde øje med på Uriasposten flere gang i timen, ca 16 i døgnet. Tager gerne turen hen til dig, så vi kan aftale nærmere over en kop kaffe.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 18:39

  41. * BENT A
    Du havde eller lovet at holde dig væk fra bloggen!

    Kommentar by Den Nervøse — 9. august 2021 @ 18:52

  42. KineserSnot er præcis som JEA
    En aggressiv, nedladende skribent der tror han kan blive Kim´s kompagnon og moderator.

    Hvad fanden er det for en måde at møve sig ind og tage styringen på en anden mands blog ?

    Kommentar by k.m. — 9. august 2021 @ 18:56

  43. Kommentar by k.m. — 9. august 2021 @ 18:56

    Jeg er yderst aggresiv overfor folk der hijacker enhver tråd til deres nonsens.

    De er blevet bedt pænt om at lade være af flere omgange, for flere måneder sider. Men de forsætter ufortrødent, må ærligtalt sige jeg har mistet tålmodigheden med disse tåber.

    Og du kommer også snart i mangegen, hvis du ikke fatter det. Du tilsyneladende også en af tosserne der mener at Corona-snak skal fylde alle kommentarspor i indlæg på subben.

    Kim Møller har sagt flere gang han ikke gider dette nonsens, men har har ikke tid til moderation, så hjælper ham da gerne.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 19:02

  44. Der har været en del troll her i tidens løb, bl.a. en der mente jeg skulle spærres inde på psykiatrisk afdeling og tvangsmedicineres

    Vi nærmer os noget lignende hvor man ikke alene skal passe på hvad der skrives om Islam, men også om retten til at bestemme over sin egen krop

    Kommentar by k.m. — 9. august 2021 @ 19:03

  45. Kommentar by k.m. — 9. august 2021 @ 19:03

    Det kan godt være, men dette er ikke forummet til den snak. Jeg vil foreslå dig at opsøge ‘Men in Black’ istedet.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 19:04

  46. KineserSnot

    Du har ikke en skid mere at sige her end mig, så stop venligst dine trusler

    Kommentar by k.m. — 9. august 2021 @ 19:05

  47. Kommentar by k.m. — 9. august 2021 @ 19:05

    Du afsløret som retard, overvej at tro på Bill Gates ‘depopulation’ konspirations teorier :D

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 19:10

  48. Læg mærke til hvordan Weekendavisen har anonymiseret muhamedanernes navne, så man ikke kan efterprøve Weekendavisens påstande.

    Kommentar by Uwe Max Jensen — 9. august 2021 @ 19:21

  49. Nu har vi det sort på hvidt.

    Ifølge KineserSnot er man retarderet, hvis man vover at tænke selv.
    I gamle dage dage kørte de de uønskede til Gulag eller Auschwitz

    og KineserSnot drømmer om at blive moderator her

    Kommentar by k.m. — 9. august 2021 @ 19:22

  50. * Alle
    Debatniveauet er under gulvbrædderne, venstrefløjen som læser med må fryde sig over den ualmindelige nedrige debat, almindelig mundhuggeri, beskyldninger om at meddebatanterne er retarderende eller bare dumme. Sære og ubegrundede konspirationsteorier fyger gennem luften. Mange har mere end svært ved at holde sig til emnet. Hvis bloggen stadig skal have relevans, så må niveauet hæves, ellers er højrefløjen bare til grin!
    Vi har de de bedste argumenter, så kom dog med dem i stedet for bodegaargumenterne!

    Kommentar by Den Nervøse — 9. august 2021 @ 19:44

  51. Kommentar by k.m. — 9. august 2021 @ 19:22

    Forstår du ikke noget som helst. Det er ikke stedet for Corona-snak, uanset om du kan tænke selv eller ej.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 20:01

  52. Kommentar by Den Nervøse — 9. august 2021 @ 19:44

    Vi må antage at folk der vil hijacke kommentarspor med nonsens, er venstreorienterede tåber, de forsøger at ødelægge de relevante samtaler der er tilstede i henhold til indlægget.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 20:02

  53. Kinesersnot bestemmer ikke her.

    Kommentar by k. m. — 9. august 2021 @ 20:12

  54. Kommentar by k. m. — 9. august 2021 @ 20:12

    Vi må antage at folk der vil hijacke kommentarspor med nonsens, er venstreorienterede tåber, de forsøger at ødelægge de relevante samtaler der er tilstede i henhold til indlægget.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 20:19

  55. KineserSnot har det som Justitsministeren, der fortalte medierne hvilke ord de ikke måtte bruge.

    Kineser sagde ingenting da JEA legede Gud på Uriasposten. Jeg kan ikke forestille mig andet end Kim selv traf beslutning om JEA exit, uden pres udefra, så det er fandme træls den ene superegoist afløser den anden

    Kommentar by k. m. — 9. august 2021 @ 20:36

  56. Kommentar by k. m. — 9. august 2021 @ 20:36

    Det handler ikke om at i ikke må have en holdninger, det handler om at der feks. er et indlæg der handler om f.eks. ‘befolkningsudskiftning’ også spammer i den med nonsens om Corona.

    Jeg ville ikke brokke mig hvis i skrev jeres ting i indlæg om Corona. Men da de sjældent er herinde, så det nok ikke stedet for jer.

    Håber du spiller dum med vilje :)

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 20:39

  57. Kommentar by k. m. — 9. august 2021 @ 20:36

    Kan du forstå at jeres infantile Corona-spam er totalt irrelevant i en tråde der handler om en 13-årig pige, der er blevet voldtaget af perkere?

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 20:41

  58. KineserSnot , du er så tydeligt bare en taberantifa, som vil lave rav i den. Har svært ved at se, at der er nogen borgerlige herinde eller i hele Dummark, for den sags skyld

    Kommentar by Svend — 9. august 2021 @ 20:50

  59. Kommentar by Svend — 9. august 2021 @ 20:50

    I forsøger at vende det 180grader.

    Jeg have ordenlige forhold, så forhåbentlig falder folk ikke for jeres retorisk-kneb fra den venstreradikale drejebog.

    Jeg ønsker derfor ikke jeres irrelevante spam i alle tråde.
    I blevet advaret af bloggens indehaver også, så hvad er det egentlig i bilder jer selv ind?

    Der vel ingen der køber at jeg skaber kaos, når jeg vil stoppe jeres nonsens. Men godt forsøg ellers.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 20:55

  60. Kommentar by k. m. — 9. august 2021 @ 20:36

    Jeg har været efter JEA utallige gange, men han var uden for pædagogisk rækkevidde, så opgav hurtigt.

    Når jeg tiltaler de andre og dig, så det fordi jeg har et håb om at i retter ind. Syntes faktisk at i ofte kommer med relevante input, så længe i ikke går ud af en tangent der intet har med indlægget at gøre.

    Det kan værre i vil rette ind, ellers må jeg vil bare vente på Kim Møller tager affærer igen, syntes har har bedt folk pænt om at stoppe.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 20:58

  61. Kineser Snot
    Jeg ved ikke hvem du er stik-i-rend dreng for. Du tror du er smart, men er i virkeligheden en sølle taber

    Kommentar by k. m. — 9. august 2021 @ 21:17

  62. Kommentar by k. m. — 9. august 2021 @ 21:17

    Jeg er så smart at du løbet tør for valide argumenter, og nu begynder på personangreb, fordi du ikke har noget reelt modsvar. Da jeg åbenlyst har ret i, at i ikke skal hijacke alle indlæg med jeres irrelevante nonsens.

    Tænk hvis jeg bare kunne slette jeres nonsens, så jeg ikke skulle bruge 117 indlæg på at forklare jer hvordan man skal agere på bloggen. Så ville det ikke fylde så meget og brugerne vil juble over at kommentarsporet kun indeholdte kommentarer, der var relevante for det oprindelige indlæg.

    Kommentar by KineserSnot — 9. august 2021 @ 21:21

  63. Kineser Snot
    Uanset hvem du er, og hvad du regner dig selv for, du kan ikke koste rundt med mig.

    Nu hvor du ikke får din vilje, påstår du jeg bliver personlig, vel vidende du startede krigen med dit meningsløse egotrip mod enhver der ikke tænker som dig

    Kommentar by k. m. — 9. august 2021 @ 21:41

  64. KineserSnot drømmer stort :”tænk hvis jeg kunne” indføre censur som på Facebook, Twitter m.m.
    Det er netop det diktaturer benytter sig af for at lukke munden på anderledes tænkende

    Kommentar by k. m. — 9. august 2021 @ 21:47

  65. * Alle
    Min opsang har tilsyneladende ikke kunnet dæmpe kamphanerne. Vinderne venstrefløjen!

    Kommentar by Den Nervøse — 9. august 2021 @ 22:26

  66. Den Nervøse — 9. august 2021 @ 22:26

    EB må genstarte Nationen, der gik det også op i personfnidder. Og sådan har det været på alle debatfora siden 1995

    Kommentar by tavsen — 9. august 2021 @ 22:40

  67. Hej Kim

    Denne tråd viser tydeligt, at der er et par stykker, som har brug for en pause. Ingen nævnt.

    Kommentar by Jeppe — 9. august 2021 @ 23:10

  68. BE — 9. august 2021 @ 15:54:

    “misogynien og homofobien”.

    Gaab. Du lyder som en “woke” tosse, når du bruger venstrefløjens udskammende retorik.

    Kommentar by Peter Nielsen — 10. august 2021 @ 01:53

  69. KineserSnot — 9. august 2021 @ 17:31 skrev:

    “Nogle er zionister og støtter nationalstaterne særegenhed.

    Andre er kabbalister og støtter social-propgressivisme og åbne grænser, det især blevet populært efter marxismen blev populær i 1800-tallet.”

    Der er desværre rigtig mange Zionister, som absolut IKKE støtter “nationalstaternes særegenhed” i Vesten. Oplagte eksempler er folk som Ben Shapiro, Mark Levin, Ezra Levant, Dennis Praeger etc.

    Kommentar by Peter Nielsen — 10. august 2021 @ 01:58

  70. Den Nervøse — 9. august 2021 @ 17:55 skrev:

    ” … vi kan og bør bare lempe de utilpassede ud af landet …”

    Som dansker ønsker jeg ikke at etniske danskere bliver udskiftet af fremmede UANSET hvor “utilpassede” eller tilpassede der er.

    Kommentar by Peter Nielsen — 10. august 2021 @ 02:01

  71. Disse patrioters demonstrationer er nyttesløse og idiotiske.

    Hvad for plet med dem er, kan jeg ikke gennemskue. Tror man at man vækker den småborgerlige klasse op til dåd, eller overbeviser en socialist om, at vedkommende har taget fejl ?

    Kommentar by Bilka — 10. august 2021 @ 07:46

  72. Kommentar by Bilka — 10. august 2021 @ 07:46

    Hvis der ikke er nogle der viser hvordan det står til, så bliver folk lullet i søvn og begynder til tro på at venstrefløjens utopisk forestillinger lykkedes.

    Det gør at højrefløjen acceptere svage ledere som Lars Løkke Rasmussen med støttepartier som DF, der lader stå til og blot vil bevare status quo og derouten imod enden.

    Kommentar by KineserSnot — 10. august 2021 @ 10:14

RSS feed for comments on this post.