11. august 2021

Sommerfugle-collage overtræder Facebooks ‘fællesskabsregler’…

Hvis jeg skulle blogge eksempler på Facebook-censur, så kunne jeg ikke lave andet, men nu gør jeg lige en undtagelse. Første ’straf’ på min nye profil fik jeg mandag på grund af en sommerfugle-collage, der angiveligt overtræder Facebooks ‘fællesskabsregler om spam’. Vi lever i absurde tider.

(Tolv danske arter af Lycaenidae, blåfugle)

Oploadet Kl. 01:52 af Kim Møller — Direkte link17 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/120913/trackback

17 Comments »

  1. FB er for Tumper.
    Dem er der også flest af derfor er de der.

    Kommentar by Charles Nielsen — 11. august 2021 @ 02:12

  2. Det er vel facebooks moderatør og censur-ekspert Helle T-S der har villet beskytte verden mod svindel, sikkerhedsbrister og falske annoncer. Eller hverdags-racisme. For er der ikke noget skjult racisme et eller andet sted i dette sommerfugle-univers? Det virker ihvertfald lidt skummelt, kryptisk og uforståeligt, og man véd jo aldrig, så der er idømt total blokering og for en sikkerheds skyld: tolv ugers karantæne.

    Kommentar by BENT A — 11. august 2021 @ 02:30

  3. Facebook bryder sig ikke om eksempler på bio-diversitet for det kunne jo få folk til at tro, at det måske også fandtes blandt mennesker og at der kunne være forskelle på forskellige grupper af mennesker … og … og … racisme!

    Kommentar by Peter Nielsen — 11. august 2021 @ 02:45

  4. What ????????????

    Kommentar by Den Nervøse — 11. august 2021 @ 03:19

  5. Ifølge DR s årlige rapport “medieudviklingen 2020” er kun 64 procent danskere på Fæcesbook og heraf er 20 procent børn under 15 år og 20 procent falske og ubrugte DVS profiler, de ikke bruges og der er vel og mærket Fæcesbook egne tal.

    Utroligt at både de statsbetalte medier og alle statslige og kommunale myndigheder mv BRUGER de ytringsfrihedskrænkende big tech platforme

    De offentlige myndigheder må ELLERS ikke støtte enkeltvirksomhedrr, men al fornuft har da forladt de kommunikations arbejdere, som derved skaber arbejde til sig selv !!!

    Svineri

    Kommentar by H.nielsen — 11. august 2021 @ 06:14

  6. PS: boycot facebook

    Kommentar by H.nielsen — 11. august 2021 @ 06:15

  7. Negere blev kaldt blåmænd i gamle dage, så du skal selvfølgelig ikke tale om blåfugle, men om butterflies of color. – Hvor svært kan det være?

    Kommentar by Hansen — 11. august 2021 @ 07:41

  8. Du må forstå Kim. Du er en grim grim mand med de forkerte meninger, og du har en blok, hvor du forsvare ytringsfriheden også for ..gys gys….højreorienterede. Derfor skal du selvfølgelig chikaneres på Fjæset. :-) :-) :-) :-). God dag kim. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 11. august 2021 @ 08:50

  9. Ti.hi. FB er sjov.

    Kommentar by Bastardo — 11. august 2021 @ 08:56

  10. “To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize.” –Voltaire

    Kommentar by k.m. — 11. august 2021 @ 09:12

  11. Det er formentlig ren chicane. En masse har anmeldt posten for spam og så bliver den automatisk blokeret. Pøbelvælde.

    Kommentar by Al piastow — 11. august 2021 @ 10:12

  12. Al piastow — 11. august 2021 @ 10:12

    Ja, det må være forklaringen.
    Alene Kims navn udløser den blodrøde fråde. For at dele hobbies skulle være en overtrædelse, lyder tåbeligt.

    Kommentar by tavsen — 11. august 2021 @ 12:51

  13. https://jyllands-posten.dk/politik/ECE13191578/datatilsynet-vil-ikke-behandle-klage-fra-far-til-soen-der-rakte-fuckfinger-paa-mette-frederiksens-facebookfoto/

    Ja det sku´ lige have været en fra den anden politiske side eller en fra vores “hold”…så sku i have set løjer!

    Kommentar by Black Watch — 11. august 2021 @ 14:25

  14. Drop facebook.

    Kommentar by Flaskeposten — 11. august 2021 @ 15:10

  15. 15:10 Når folk kan dyrke facebook og synes det er normalt, at have den slags venner og samtaler, så er der nok ikke rigtig noget at redde. Socialdæmonisme til fingerspidserne

    Kommentar by Svend — 11. august 2021 @ 15:47

  16. Black Watch — 11. august 2021 @ 14:25

    Ingen tvivl om det. Datarådet er alle politisk udnævnte. Så resultatet bliver derefter.

    Kommentar by tavsen — 11. august 2021 @ 16:03

  17. 14. Flaskeposten
    Ja. Det er også det jeg opfordre til.

    Lad dem endelig diskutere deres enigheder, sammen med Kinock-konen.

    Kommentar by Charles Nielsen — 11. august 2021 @ 20:46

RSS feed for comments on this post.