11. august 2021

29-årige Natassia har fået børn med tre forskellige mænd: “… stigmatiseringen er mildest talt træls”

Endnu en kvinde, der krænkes af det bestående samfunds normer. 29-årige Natassia Juliussen har børn med tre forskellige mænd, og mener hun bliver ’stigmatiseret’ og udsat for ‘en form for ældgammel slutshaming’. Fra Alt.dk – Mor til tre: ‘Mange ser stadig ned på os, der har børn med flere mænd’.

“‘Så må vi håbe, det holder denne her gang’ siger en af Natassias bekendte til hende, da hun er gravid med sit tredje barn. Det er spydigt, men hun er efterhånden vant til det. For Natassia har børn med tre forskellige mænd. De har hver deres far, og det afviger åbenbart så meget fra normen, at mange har en mening om det eller en stikpille at fyre af.

På et kursus sidder hun for eksempel ved siden af en enlig mor, der får en masse sympati og støtte over at stå alene med sine børn. Natassia derimod får et ‘godt, det ikke er mig, der skal forholde mig til alle de mænd’ fra en (endda fraskilt) kvindelig medkursist. Hun skal bare sluge den, for hun har jo selv sat sig i den situation, synes holdningen at være.

I lang tid har Natassia bevidst undladt at gå for meget i detaljer med familiestamtræet, for stigmatiseringen er mildest talt træls. Men det gider hun ikke længere, nu fortæller hun det bare. Hun gider ikke skamme sig mere…

Jeg synes virkelig, det er et paradoks, at folk hele tiden bliver skilt og går fra hinanden, mens der stadig bliver set ned på, at kvinder har børn med flere forskellige mænd. Det hænger ved, som en form for ældgammel slutshaming. Jeg følte virkelig, jeg gik rundt med en stor skamplet i panden.

… Og Natassia og Martin blev en familie med fire børn tilsammen. Fire børn, hvor ingen deler præcis den samme DNA-kombination. Fire børn, der alle har forskellige samværsordninger. En helt unik familie. Martin skal forholde sig til lidt flere eks’er, og det medfører en del planlægning.”

Oploadet Kl. 02:09 af Kim Møller — Direkte link28 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/120918/trackback

28 Comments »

  1. Snart har vandrepokalen vel endnu flere børn med endnu flere forskellige mænd. Det giver et rodet familieliv som er typisk for ustabile samfundstabere. Iøvrigt er det en kendsgerning at enlige mødre, der er samfundets nye ideal, ofte er “billigt til salg”.

    I bogen “Uropatruljen” er der bevægende skildringer af den dybe og dødbringende elendighed der ofte rammer rodløse børn og unge der kommer fra splittede skilsmissefamilier og faderløse hjem.

    Kommentar by BENT A — 11. august 2021 @ 02:49

  2. “Det hænger ved, som en form for ældgammel slutshaming.”

    Et samfund praktiserer “slutshaming” for at begrænse antallet af “sluts” ligesom det praktiserer “fatshaming” for at begrænse antallet af overvægtige. Den slags “shaming” er sundt og naturligt.

    Kommentar by Peter Nielsen — 11. august 2021 @ 02:50

  3. Nu er det kun enæggede tvillinger, der deler den samme DNA kombination!
    Men helt ærligt, så det være et rend af exmænd/exkærester nå de nu skal have samkvem med deres barn!
    Det er på mode at accepterer alt, men jeg syntes, det viser et kontroltab, som jeg ikke bryder mig om, og det gælder både mænd og kvinder!

    Kommentar by Den Nervøse — 11. august 2021 @ 03:43

  4. Jeg tror at genetisk er det en rigtig god ide at have børn med forskellige fædre.

    Kommentar by poul sørensen — 11. august 2021 @ 03:45

  5. Når Natassia får et ‘godt, det ikke er mig’, så tror jeg ikke, at det er den såkaldte ældgamle kusseudskamning (slutshaming), men fordi folk helt praktisk tænker på alt det besvær, der må være med at have alle de ex’er rendende med hver deres ordning.

    Kommentar by traveler — 11. august 2021 @ 05:32

  6. Nok derfor staten samler dna ind fra borgerne. Hals og snotpinde. Hvad sker der med dem bagefter.
    Og tog man ikke prøver fra fødselen ved navlestreng og hælprøve.

    Kommentar by P — 11. august 2021 @ 06:45

  7. Martin skal forholde sig til, at han snart bliver den næste Eks i rækken …

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 11. august 2021 @ 08:09

  8. En god nøgle kan åbne alle hængelåse….en dårlig nøgle kun een

    En god hængelås kan kun åbnes af een nøgle… en dårlig lås af mange nøgler.

    Men sådan er der jo så meget

    Kommentar by redneck — 11. august 2021 @ 08:26

  9. @ traveler — 11. august 2021 @ 05:32

    Og, derfor er det en hel anden metode hun skal tage i brug.

    I stedet for at tilpasse sig de forskellige mænds tidsplaner og behov burde hun indrette sig efter hendes egne og børnenes behov. Det er ikke et demokrati men et spørgsmål om at håndtere en kompliceret ting med mindst mulig forstyrrelse.

    I øvrigt, er hun jo grundmodellen for på fornuftig evolution. Kvinder der får mange børn med mange mænd har langt flere fordele i genetiske følsomme situationer Eks. kinavirussen/covid19.

    Kvinder der får 6 børn med den samme mand, har børn der er så genetisk ens at de, stort set, vil dø af de samme udfordringer. Hvad enten det er narkomani, druk, svage lunger og rygning eller alderdom.

    Hendes klagemål er blot endnu en kælling der forsøger at tiltrække sig lidt opmærksomhed. 99.99% af alle der kender og møder hende er bedøvende ligeglad med hendes børn, ligegyldigt hvad de giver udtryk for. Den eneste der har hendes børn som hobby er hende selv!

    Kommentar by Santor — 11. august 2021 @ 09:42

  10. Kommentar by Santor — 11. august 2021 @ 09:42

    Fint nok at anbefale hende at indrette sig mest praktisk.

    Men det jeg anholder er det offerkort, som hun trækker, fordi hun tror at folk udskammer hende, når folk i virkeligheden bare slår korsets tegn for sig ved tanken om, hvor besværligt de selv ville have det i samme situation med så mange ex’er rendende rundt.

    Kommentar by traveler — 11. august 2021 @ 09:56

  11. -> Traveler

    Ja. Præcist formuleret. Det er sagens kerne.

    Kommentar by Kim Møller — 11. august 2021 @ 10:25

  12. Santor, 9.42: “burde hun indrette sig efter sine egne og børnenes behov”. Er det ikke noget fritsvævende teori? Mener du at hun skal give egoismen frit løb og blæse på at børnene har ret til en far, og at fædre ikke har ret til at være med i børnenes liv? For vandrepokalen er der måske tale om besvær, men børn kan jo være meget glade for at besøge deres far, og ikke sjældent vil de hellere bo fast hos deres far end hos moren.

    Men vi lever i en rødfeministisk politi-stat, hvor selv børn som igen og igen flygter hen til deres far, hentes tilbage af politiet, mod deres vilje. Gerne i løbet af en time eller to. I den slags sager har politiet ingen mangel på resourcer.

    Siden 1968-70 har kvindesags-samfundet udviklet systemer som sjofler, piner, mishandler og skader tusinder af børn, og som udnytter, undertrykker, ydmyger og nedgør mænd. Det har mange mænd erfaret.

    Kommentar by BENT A — 11. august 2021 @ 10:31

  13. Det virker som om det er nogle jeg er med til at forsørge.

    Kommentar by Rinus — 11. august 2021 @ 11:00

  14. @ traveler — 11. august 2021 @ 09:56

    Det skriver jeg også ganske tydeligt i sidste afsnit :)

    Kommentar by Santor — 11. august 2021 @ 11:38

  15. Der er kun to indvandrerbander – sunnier og shiiter.
    Vent bare – der er mere end 3 mill. afghanere på vej herover; så mange at de kan danne deres egen bande.
    Gud Bevare Danmark – ingen andre vil.

    Kommentar by Gustav Jensen — 11. august 2021 @ 11:44

  16. Gustav 11.44: Bare rolig, dem vil vores egne to politiske bander, Enhedslisten og de Radikale, gerne påtage sig at holde styr på. Afghanerne som er på vej er jo bare tre millioner fremmede venner som vi endnu ikke har mødt. Vi har meget at glæde os til.

    Kommentar by BENT A — 11. august 2021 @ 11:59

  17. Gad vide hvor meget samfundet bidrager til denne familieform? Betaler alle fædre børnebidrag? Har børnene fripladser i institutioner? Får hun højere boligsikring som enlig mor? Dobbelt SU….

    Det moderne samfund har gjort det let for sluts at køre rundt og rundt på pikkarusellen uden gummi

    Kommentar by redneck — 11. august 2021 @ 12:35

  18. Hvis 29-årige Natassia Juliussen ikke modtager socialhjælp, er det for mig at se OK, at hun har børn med tre forskellige mænd. Det er helt lovligt. Hvis hun finansierer det vha penge fra det offentlige, er det ikke OK med mig. Live and let live. Tjen selv pengene til det!
    Jeg så billedet af Natassia og kan godt indse at svage sjæle, kan få lyst til en tur i kanen med hende. Det må de så, hvis der kommer børn ud af det, betale børnepenge for i 18 år. Sådan er reglerne. Det er meget billigere at gokke den af selv!?:-)

    Kommentar by Amad — 11. august 2021 @ 13:28

  19. Hvis kvinder ikke holdes under manden ved lov, så får vi da også, hvad vi har bedt om

    Kommentar by Svend — 11. august 2021 @ 15:45

  20. Hvis børnene kan klare det,…..og mændende indbyrdes acceptere det….så ok. Tiden vil vise det….usædvanligt. Ikke let at spå, men jeg håber børnene har og vil få det godt nok…Det er børnene jeg tænker på i denne situation.

    Kommentar by Michael Unna — 11. august 2021 @ 16:09

  21. Enig Michael Unna 16:09. Tanker er toldfri. Man kan gøre sig sine tanker, men at en kvinders børn har flere fædre er set før. Hvad siger statistikken? Hvordan har børnene, der kom ud af det med at deres mor fik søskende til dem med andre fædre? Det ved jeg ikke. Findes der noget relevant og validt om det? Næppe. PS. Jeg kender vist perifert et par kvinder, der har fået børn med forskellige fædre. Hvis jeg møder én af dem, vil jeg måske spørge hende, hvis det kan falde naturligt ind i vores samtale. Det er nok heller ikke så sandsynligt.
    PS. Jeg synes ikke det er værd at beskæftige sig med, med mindre det bagvedliggende motiv er at tilsvindle sig sociale ydelser. Det er jeg selv blevet opmærksom på i forbindelse med muslimers flerkoneri, hvor manden scorer hovedparten af socialhjælpen fra koner ved at køre rundt til dem og indkassere den. DET burde man gøre noget for at få stoppet!:-)

    Kommentar by Amad — 11. august 2021 @ 16:51

  22. 21) Kan huske flere årtiers tid siden, hvor det forekom.

    Kommentar by Michael Unna — 11. august 2021 @ 19:05

  23. Godt ar der er nogle danske kvinder, som får danske børn. Skuespilleren Lisbeth Dahl har 4 med 4 forskellige mænd. Og det uden problemer.

    Kommentar by dansker — 11. august 2021 @ 22:14

  24. Michael Unna 19:05. Det foregår såvidt jeg ved stadig. Man ser det ved at enlige muslimske kvinder på bistandshjælp får flere børn mens de hæver bistandshjælp som enlige. Den biologiske fra opgives ikke, men han er en muslim, der er islamisk gift med flere muslimaer på bistandshjælp. Som de facto familieoverhoved for flere fødende muslimaer, tilhører bistandshjælpen fra dem ham og han udbetaler en del af af beløbet som ‘husholdningspenge’ til sine 2-3 koner og befrugter dem rutinemæssigt, når han kommer forbi og henter pengene. Det er den multireligiøse multikultur i praksis. Kommune-og statskassen betaler. De må jo ikke ‘diskriminere’! :-)

    Kommentar by Amad — 12. august 2021 @ 08:11

  25. Der skulle stå: Den biologiske far opgives ikke, men han er en muslim, der er islamisk gift med flere muslimaer på bistandshjælp.

    Kommentar by Amad — 12. august 2021 @ 08:13

  26. Få ting er så nedbrydende for samfundet og skadeligt for børnene som enlige mødre og brudte familier og derfor var det også der vore fjender først satte ind for dels at svække manden og dels at destabilisere samfundet ved hjalp af rodløse, svage og usikre børn.

    – At så mange, selv her på dette site, er af den vanvittige vildfarelse, at evolutionær psykologi er faktisk videnskab og sandfærdig er en kende trist – evolution bredt set er anti-videnskabeligt nonsense, der alene har til formål at bekæmpe kristendommen og “racisme” og nationalisme.

    Ingen rigtig mand med et moralsk funderet habitus kunne drømme om at forsørge andre mænds afkom.

    At så mange vil nøjes med en enlig moder, der ganske åbenlyst har vist at hun sætte egen egocentrisme og hedonisme før eget afkom, illustrerer med al ønskelig tydelighed hvor svage og amoralske mange moderne mænd er blevet.

    Mange kvinders adfærd er, ved hjælp af umådeligt destruktivt og velkoordineret propaganda fra såvel uddannelsesinstitutionerne som medierne, Hollywood etc., blevet en reel trussel imod nations beståen, omend vi også må erkende, at de alene kan agere som de gør fordi den store majoritet af mændene synes aldeles blottede for moral og sunde kristne værdier.

    At majoriteten aktivt vælger at dumpe deres egne børn hos fremmede i offenlige institutioner fremfor selv at påtage sig det ansvar som forældreskabet generelt, moderskabet specifikt, indebærer er særdeles nedslående.

    Hvor mange af disse mennesker ville lade fremmede passe deres hund eller lade samme låne deres bil?

    Danske børn bruger i snit 80 procent af den vågne tid hos fremmede, der oftest er amoralske kvinder (marxister, feminister etc.).

    Dernæst fortsættes nedbrydelsen af børnene så i folkeskolen, gymnasierne og de videregående uddannelser.

    Vælg en kvinde, der ønsker at prioritere moderskabet højere end en ligegyldig karriere i det offentlige – vær en mand og stå fast og få den fornødne ballast dels af viden og fysisk styrke, der gør dig i stand til at få en god kvinde.

    PS. sand Bibelsk kristendom er hverken feministisk, pacifistisk eller universalistisk.

    Kommentar by Jens Jensen — 12. august 2021 @ 11:30

  27. Christogenea.org
    – Christianity for the THINKING man.

    Kommentar by Jens Jensen — 12. august 2021 @ 11:31

  28. Jens Jensen — 12. august 2021 @ 11:30:

    Jeg er sådan set enig i det meste af det du skriver, men jeg ser ikke nogen grund til at afskrive al evolutionær psykologi af den grund, ser ikke nogen nødvendig modsætning.

    Kommentar by Peter Nielsen — 12. august 2021 @ 21:26

RSS feed for comments on this post.