12. august 2021

Editionskendelse: Undertegnede ‘pålægges til retten via Københavns Politi’ at udlevere log-oplysninger

I forlængelse af den ophedede debat relateret til en anmodning jeg fornyligt fik fra Københavns Politi, angående IP-adresse på en ‘Hr. Naturli”, der i 2017 skrev en mulig 266B-overtrædende kommentar her på siden. Jeg har nu modtaget en såkaldt ‘Editionskendelse’, der pålægger mig at udlevere log-oplysninger på pågældende. Hvis jeg nægter at samarbejde trods kendelse, skulle der angiveligt være hjemmel i Retsplejeloven til at konfiskere mine computere, og det show skal jeg ikke igennem hvis det kan undgås. Jeg følger sagen til dørs, og hvis ‘Hr Naturli’ ønsker det, så hjælper jeg gerne med indsamling af beløbet, skulle der falde dom i sagen.

Oploadet Kl. 09:57 af Kim Møller — Direkte link132 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/120959/trackback

132 Comments »

  1. Hvem gør Firat Kara det her på vegne af. Bruger hans arbejdstiden på det her?

    Dansk Politi skal ikke jagte folk der har skrevet kommentarer på internettet.

    Kommentar by KineserSnot — 12. august 2021 @ 10:06

  2. Hvor længe har du pilgt til at opbevare brugernes oplysninger? Og er der ikke en GDPR-konflikt i at du har disse oplysninger uden vi (brugerne) har godkendt du opbevarer dem?

    Bare en anden vinkel på sagen

    Kommentar by redneck — 12. august 2021 @ 10:07

  3. Hvad er forældelsesfristen på slige petitesser?

    (Spørgsmålet alvorligt ment, er der nogen, der ved det?).

    Kommentar by Bastardo — 12. august 2021 @ 10:19

  4. by Bastardo — 12. august 2021 @ 10:19

    Et meget godt spørgsmål !

    Da jeg fik en på kassen for nogle år siden gik jeg til politiet et par mrd. efter (da jeg fandt ud af hvem fyren var) – Jeg fik at vide af politiet at sagen var forældet – og det var en voldssag

    Så synes bestemt at dit spørgsmål er relevant

    Kommentar by Bjarne Jensen — 12. august 2021 @ 10:40

  5. Hva´ sagde jeg…og har sagt utallige gange…1984 det Orwellske scenarium er på vej og sådan noget her, er starten og glidebanen mod et stikkersamfund og dissidenternes udryddelse!

    Man vil helt sikkert ikke kunne styre det her…og magtmisbruget vil vokse til astronomiske højder uden at nogen kan eller vil ændre eller stoppe det…for det vil helt sikkert have politisk skæv vinkling…de røde og de radikale vil juble over deres enevælde og magt over samfund og befolkning…hvis man ikke er enige med dem!

    Så i den nærmeste fremtid vil du og jeg opleve det samme…at blive retsforfulgt for sine meninger og ytringer…bered jer!

    Kommentar by Black Watch — 12. august 2021 @ 10:47

  6. https://denkorteavis.dk/2021/afsloering-kommunale-ledere-tvinger-ansatte-til-tavshed-om-grufuld-kriminalitet-i-indvandrertaet-omraade-i-sverige/

    Og sådan noget her…vil også blive hverdag i Danmark…hvor man er bange på alle planer og ikke skal have noget klinket…og slet ikke fortælle sandheden…den vil blive strafbar…så sandehed = hadtale…det kommer det kommer!

    Kommentar by Black Watch — 12. august 2021 @ 10:50

  7. Det er dog uhyggeligt, at orkerne nu bestemmer over os ordentlige danskere. Det var fandeme let de fik krammet på os. Hvorfor fandt vi os i det???

    Kommentar by Knud Madsen — 12. august 2021 @ 10:52

  8. Jeg har tidligere givet udtryk for, at jeg indtil videre, betragtede hele affæren som en joke – Under indtryk af de foreliggende dokumenter/korrespondance, m.v. som Kim fremlægger her i tråden, så forstår jeg at sagen er konkret – Sorry Kim!

    Politiets/anklagemyndighedens optræden er selvfølgelig dikteret fra højere sted, og er efter min mening, rendyrket nederdrægtighed – Det er formentlig en veltilrettelagt skræmmekampagne rettet imod Uriaspostens skribenter, alt i lighed med det modbydelige overfald der skete i sagen mod Steen Raaschou, Jeppe Juhl, m.fl.

    Det er NU Uriaspostens skribenter skal stå fast på retten til at praktisere ytringsfriheden. Forbliv skrivende/kommenterende på bloggen, det er det vigtigste signal som vi kan sende til de magthavere som forsøger at lukke munden på os!

    Jeg læser i vedhæftede kendelse “at Kim Møller pålægges tavshedspligt med hensyn til dennes viden op sagen” – Gad vide hvad det betyder; er publicering af vedhæftede skrivelser fra Politiet ulovlig?

    Som sagt det er nu vi skal stå fast og støtte op om UP og Kim Møller. Hvem skulle ellers gøre det?

    Kommentar by T. Flodur — 12. august 2021 @ 11:40

  9. Firat Kara, muslim, skal altså sørge for, at den muslimske korantro sharialovgivning følges i Danmark til punkt og prikke præcis efter koranens ordlyd.

    Kommentar by barfbag — 12. august 2021 @ 11:46

  10. Som jeg skrev i tidligere indlæg vil jeg foreslå dig at slette alle tidligere kommentarer – f.eks mere end 1 uge gammel.

    Kommentar by John Sorensen — 12. august 2021 @ 11:49

  11. Firat Kara? Det er sgu betryggende …

    Kommentar by Uwe Max Jensen — 12. august 2021 @ 11:50

  12. Kan ikke se hvorfor Uriasposten skulle ligge inde med ip adresse. Hvis systemet gemmer ip så slå det fra

    Kommentar by Stopdog — 12. august 2021 @ 11:53

  13. Hvad fanden skal du også logge IP-adresser for?????

    Det må være muligt at køre dem igennem en kodning, så du kan genkende at det er JEA der skriver, UDEN at lagre det egentlige IP-nummer.

    Kommentar by Træt — 12. august 2021 @ 11:55

  14. Hvor mange perkere har dhimmi-dommeren Elisabeth Larsen idømt latterligt milde straffe????

    Kommentar by Træt — 12. august 2021 @ 11:57

  15. Hvis Hr.Naturli havde skrevet på et andet forum med adresse i udlandet, så havde Politiet ikke haft ressourcer til hente det ind.

    Men Kim Møller, kan man sagtens afpresse, da han ikke har råd til at miste sine ejendele.

    Kom ind på http://www.reddit.com/r/Scandinavia hvis i vil skrive grimt om det muslimske segment, der støtter afviklingen af alt vi har kært og dyrker en religion der diskriminere og undertrykker alle ikke dyrker Islam, samt kvinder og børn. Politiet har ikke ressourcer til at indhente IP-adresser fra hjemmesiden, med adresse i udlandet.

    Kommentar by KineserSnot — 12. august 2021 @ 11:57

  16. Lav backup af alle dine fuglebilleder og lav derefter en offentligt happening, hvor alle dine harddiske og hukommelseskort bliver kørt over af en damptromle.

    Fuckung Stasisamfund

    Kommentar by Træt — 12. august 2021 @ 11:58

  17. Jeg tænker at din log tilfældigvis blev slettet, ligesom de mange mails i embedsværket, når deres sager skal undersøges?

    Kommentar by KineserSnot — 12. august 2021 @ 12:01

  18. Digitalisering og internettets forbandelse.
    Det startede med det formål at binde mennesker sammen over hele kloden.
    Nu lukkes internettet ned, og eliten bestemmer hvad der må tænkes og skrives.

    Jeg spår/frygter, at agenda30 tilrettelægges sådan at du kun får lov at købe mad hvis du sværger troskab til magthaveren. Der skal åbenbart kun en håndfuld social medie ejere og multimilliardærer til at omdanne verden til rødt diktatur.

    Kommentar by k.m. — 12. august 2021 @ 12:04

  19. Som jeg ser det er sagen forældet, kommentaren er fra 2017, sååå ..

    Under alle omstændigheder er jeg også klar med lidt økonomisk hjælp hvis det bliver nødvendigt.

    Kommentar by Santor — 12. august 2021 @ 12:13

  20. BTW Kim.

    Sørg for at have en IT-kyndig ind over sammen med din advokat.

    Kommentar by Santor — 12. august 2021 @ 12:14

  21. Der er et eller andet helt galt når politiet har tid til at undersøge påståede fornærmelse på nettet!

    Kommentar by Santor — 12. august 2021 @ 12:16

  22. Seolvom alt ligger i skyen, så kommer dhimmitiet og konfiskerer alt Kim Møllers hardware, som de gjorde med Snaphanens computere.

    Ikke noget med bare at tage harddiske ud, nej de tager rub og stub, og smider det på en tilfældig hylde i en kælder, hvor det ikke kan findes igen.

    Det samme skete for Bent Jensen, da femtekolonnekommunisten Jacob Scharff blev PET-chef.

    Kommentar by Træt — 12. august 2021 @ 12:28

  23. Og ja, jeg er bange og vred, for jeg har skrevet væsentlig skrappe kommentarer end Hr Naturli’s uskyldige, som har udløst denne straffeaktion fra det muslimsleflende u-retsvæsen.

    Kommentar by Træt — 12. august 2021 @ 12:29

  24. Det her er KAFKASKE TILSTANDE, “1984” tilstande og “Fagre nye verden” tilstande.

    Og hurtigere end de fleste forestiller sig, kan det ende med samme forhold som i Kina, Hviderusland, Libanon og Sverige.

    Og netop i disse dage presser DR, Pølletiken, Enhedslisten og de Radikale på for at få ca. 250 afghanere plus deres familier mv. til Danmark, antagelig mellem 2000 og 4000 afghanere i alt. Det har Asger Aamund en begavet kommentar til.

    Kommentar by BENT A — 12. august 2021 @ 12:41

  25. Kim Møller pålægges tavshedspligt !

    Tænker de at straffe hr.Naturlig efter terrorparagraffen ?
    Det virker meget tys-tys

    Kommentar by k.m. — 12. august 2021 @ 12:41

  26. Venstrefløjen har altid lovprist Islam, også kaldet fredens religion.

    Så forstår jeg ikke vi skal tage Afghanske statsborgere til Danmark.

    De har deres land, vi har vores.

    Kommentar by k.m. — 12. august 2021 @ 12:48

  27. Hr. Naturli’ kan bare nægte at have skrevet indlægget. At det muligvis er hans IP-adresse, betyder jo ikke at det er ham selv der skrevet indlægget. Det kunne være en anden i huset eller en ven på besøg. Det er ikke til at bevise.

    Kommentar by ino — 12. august 2021 @ 12:49

  28. “Efter de foreliggende oplysninger finder retten…….”. Hvad var de foreliggende oplysninger? Var der en retssag med en anklager og forsvarer om hvorvidt det var rimeligt at kræve udlevering af hr. Naturlis fulde navn og adresse mv. Kan man ikke appellere en sådan kendelse og kræve en egentlig retssag? Eller var det en ekspeditionssag eller administrativ afgørelse?

    Kommentar by BENT A — 12. august 2021 @ 12:51

  29. Jeg er Hr. Naturli!

    Kommentar by Hr. Naturli — 12. august 2021 @ 12:58

  30. Det her er bare en føler man sender ud for at se om der dømmes som man forlanger…når sagen falder ud til de selvretfærdiges fordel…vil vi alle blive efterstræbt og anklaget og dømt…lågen er åben for 1984-samfundet…bare vent!

    Kommentar by Black Watch — 12. august 2021 @ 13:00

  31. Firat kara er helt sikkert en voldsforherligende racistisk underkastet
    islamistisk skøgehund, der ser karavanerøveren pædofeten Muhammed som sit store forbillede.

    Islam er fascistisk og racistisk.

    Og røde venstreradigale dhimmi dommerne lægger sig fladt ned, med et ekstremt stort ønske om noget islamistisk cocktailpølse.

    Giver desuden narturli ret, der er da intet udseende så hadefuldt, ekstremistisk og racistisk som et omvandrende islamistisk kludedukke.

    Kommentar by Hans peteresen — 12. august 2021 @ 13:06

  32. Santor — 12:16

    Enig! – Men jeg tror (desværre) ikke, at det her er en enkelt betjents/lokal anklagers værk. Det svineri vi her ser udrullet mod Kim Møller og mod skribenterne på UP kommer fra højere sted. Højest sandsynligt fra en eller anden giftig stasi-lomme i Justitsministeriet. Og hvis jeg ikke tager fejl, så har den forvirrede- og håndsky Nick Hækkerup nikket ja til det her lortestunt!?

    Skræmmekampagnen er således, psykologisk fiffigt, veltilrettelagt; man går (foreløbig) tre til fire år tilbage, alt for at demonstrere at ingen, ikke mindst tidligere skribenter, skal føle sig sikre – Ren primitiv STASI metode selvfølgelig, men lur mig om ikke det virker, også, langt ud over UP-segmentet!?

    Kommentar by T. Flodur — 12. august 2021 @ 13:07

  33. Der er et eller andet helt galt når politiet har tid til at undersøge påståede fornærmelse på nettet!

    Kommentar by Santor — 12. august 2021 @ 12:16

    MENS VOLDSMÆND GÅR FRI som i det her tilfælde Bjarne Jensen — 12. august 2021 @ 10:40

    https://jyllands-posten.dk/indland/ECE13128738/er-forbrydere-gaaet-fri-anklagemyndighedens-succestal-vaekker-politisk-bekymring/ 30.07.2021 KL. 20:45
    Er forbrydere gået fri? Anklagemyndighedens succestal vækker politisk bekymring
    Statsadvokat kalder det helt naturligt, at anklagemyndigheden har lukket flere sager med påtaleopgivelser for at leve op til et målkrav. Men både Venstre, SF og Dansk Folkeparti vil nu have justitsministeren til at svare på, om der er blevet opgivet sager, som reelt kunne have ført til en straf.”

    LÅST, selvom JP har fået 17½ million kroner i år for at bringe Public Service.

    Kommentar by tavsen — 12. august 2021 @ 13:10

  34. Det er jo sindssygt det her.

    Kommentar by Johnson — 12. august 2021 @ 13:19

  35. Politiassistent – titlen ingen forstår… | Dansk Politi

    “Politiassistent er stillingsbetegnelsen for politipersonale i Danmark, som har mindst syv års tjeneste efter ansættelsestidspunktet på Politiskolen.”

    Kommentar by tavsen — 12. august 2021 @ 13:20

  36. Straffelovens § 266b er en gummiparagraf. Problemet med den er at det ikke er defineret hvornår nogen føler sig truet, forhånet eller nedværdiget! Det er heller ikke defineret hvad udbredelse i en videre kreds er! Det er skærpende hvis det har karakter af propagandavirksomhed! Det drejer sig om race, hudfarve, national eller etnisk oprindelse, tro eller seksuelle orientering.
    Det er åbenbart nok at nogen føler sig forhånet eller nedværdiget og man kan diskuterer om en kommentar på Uriasposten er udbredelse i videre kredse? Og gælder forhånelse af hvide også? Hvis det er tilfældet så skal det meste af venstrefløjen og universitetsverdenen bag tremmer, for der tales konstant om problemer med hvidhed! På samme måde føler jeg mig og min nationalitet truet, forhånet og nedværdiget af domstolen i Strasbourg, når de truer Danmark til at passe ind efter EU! Det er heller ikke ualmindeligt at venstrefløjen forhåner den hvide, heteroseksuelle mand, det bør placerer den bag tremmer sammen med dommerne fra Strasbourg! Kort sagt er det en paragraf der er veldesignet, til at forfølge dem man er uenige med! Det er den måde totalitære stater agerer på, og det er på den måde den bruges af det røde Danmark!

    Kommentar by Den Nervøse — 12. august 2021 @ 13:24

  37. tillader mig at bryde ind med en kort off-topic kommentar.

    Klimarapporten, og venstrefløjens ekstreme holdning til Danmarks fremtid. De hakker på dansk landbrug men taler ikke om Kina der ekspanderer ud over alle grænser. Millioner af mennesker tvangsflyttes, landbrugsland udpines og forsvinder fordi de store floder ikke fører næringsstoffer med ned i de sydøstasiatiske lande.
    Som om Kina har fået en ny Mao, og lur mig om ikke Kina har kapret Det Hvide Hus i USA.

    Staten først, det enkelte menneske til sidst.

    Kommentar by k.m. — 12. august 2021 @ 13:45

  38. Uriasposten drejer sig minsandten ikke om andet end uriasposten, hvor har jeg set det før?

    Kommentar by Svend — 12. august 2021 @ 13:51

  39. Hvad har hr. Naturlig gjort siden en efter sigende flere år gammel kommentar afføder en så alvorlig reaktion fra vore justitsmyndigheder? Og hvorfor først nu?

    Kommentar by NED MED ALTING. — 12. august 2021 @ 14:00

  40. Jeg er Hr. Naturli

    Kommentar by Hr. Naturli — 12. august 2021 @ 14:21

  41. #13 #13 #13 #13 #13 13# #13#13#13 #13 #13 #13 #13 . Ja , det er betryggende at have fredelige mennesker til at sidde alle vegne i vores statsadministration o.lign

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 12. august 2021 @ 14:23

  42. På helt naturlig vis , vil jeg sige at vi lever i den frie verden . Jeg føler mig i bund og grund også meget naturlig….naturligvis. Men man må ingenting idag ,- heller ikke i den frie verden. Men levede jeg i den ikke-frie verden ,- så måtte vi jo – slet ingenting. Så vi lever altså helt naturligt i den frie verden, naturlig vis. ( parafrase over Hækkerup)

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 12. august 2021 @ 14:32

  43. Som at genlæse Franz Kafkas ‘Processen’. Josef K alias Kim Møller modtager en ‘Editionskendelse’ underskrevet af Firat Kara. Det er da løgn og om lidt vågner jeg?!:-)

    Kommentar by Amad — 12. august 2021 @ 14:48

  44. Hmmm

    Afdeling for personfarlig kriminalitet. Hvad har de med kommentarer på nettet at gør?

    Kommentar by Santor — 12. august 2021 @ 15:00

  45. Jens Rohde ramt at ukendt genstand på motorvejen.
    Personfarlig kriminalitet

    Kommentar by k.m. — 12. august 2021 @ 15:04

  46. @ T. Flodur — 12. august 2021 @ 13:07

    Det er også en løftet pegefinger til Os andre :)

    Svinene kan simpelthen ikke lade være at udøve magt bare fordi.

    Kommentar by Santor — 12. august 2021 @ 15:05

  47. Jeg er Hr. Naturli

    Kommentar by Hr. Naturli — 12. august 2021 @ 15:08

  48. *41 Ned med alting 14:00
    Jeg tror det er lidt tilfældigt at det går ud over Hr. Naturlig. Men de har med sikkerhed studeret finesserne i paragraffen og fundet ud af præcist hvor de kan få en dømt!
    Egentligt tror jeg de vil statuerer et eksempel! Men det kunne være gået ud over mange kommentatorer, og det er muligt at de vil gå efter flere hvis det lykkes at få dømt Hr. Naturlig. Så pas på hvad I skriver. Husk paragraffen er designet til at forfølge dem parnasset ikke kan lide!

    Kommentar by Den Nervøse — 12. august 2021 @ 15:08

  49. #49 Den Nervøse….jo men HVAD er det vi ikke må skrive/sige her i den frie verden , hvor man Ingenting må. HVAD er det vi skal huske at have på hjertet , at lade være med at sige ? Jeg har efterhånden en del det ligger mig på sinde at lade være med , at have trang til at tale om.(det tynger noget efterhånden , syns jeg ….eller ikke?(har jeg sagt noget forkert?)((det naturlige ligger jo lige for , nu det er blevet forkert/ulovligt))

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 12. august 2021 @ 15:23

  50. Politi og retsvaesen viser sig atter engang som den arrige koeter, der staar og bjaeffer op ad det forkerte trae; skulle perkeres hadefulde ytringer og opfordringer til vold, ikke kun online, have tilnaermelsesvist tilsvarende konsekvenser, blev der sgu ikke mandskab nok tilovers til at skrive faerdselsboeder, endsige jurister nok til at til tygge droev paa paragraferne.
    Nidkaert at pille aeldre indlaeg ud fra kommentar-sporet til et blogindlaeg maa vist vaere det der paa engelsk kaldes “cherry-picking”, men alt taeller, naar det som saa ofte gaelder om at faa ram paa budbringeren og det budskab man saa noedigt vil vide af…

    Kommentar by krassisten — 12. august 2021 @ 15:33

  51. – Den nervøse

    Hvis det begynder at ligne en kampagne, så må der kunne laves en anonymisering af alle log-data. Uden logdata vil debatten hurtigt blive kapret af one-trick-ponies uden hæmninger.

    Kommentar by Kim Møller — 12. august 2021 @ 15:35

  52. Nu er sagen jo ikke tabt endnu. Juridisk set er der mange uklarheder. Med en dygtig advokat ved hånden kan Kim Møller komme langt. Medmindre der allerede er gået vildt megen politik i sagen?

    Kommentar by BENT A — 12. august 2021 @ 15:38

  53. Hvad med om poltiet koncentrerede sig om at fange kriminelle muslimer.
    En AEH’er, som overfaldt mig, har politiet stadigvæk ikke anholdt og slæbt i retten, selv om politiet kender hans signalement.
    Leger det danske politi også Sharia-politi ?

    Kommentar by Gustav Jensen — 12. august 2021 @ 15:43

  54. Tankepolitiet og forræderdommerstanden i aktion.

    Kommentar by Nielsen — 12. august 2021 @ 15:52

  55. HOS ASGER AAMUND OG HODJA kommer kun “fornuftige” bloggere til. Der er fri debat med højt til loftet, men tilsyneladende finder tosserne og trollene selv ud af at holde sig væk, fordi de hurtigt afvises. Men ellers må der jo holdes øje med debatten med korte mellemrum. Det kan vel arrangeres? Det er dog nok ikke lige kinesersnot man skal bruge til det job.

    Kommentar by BENT A — 12. august 2021 @ 15:53

  56. – Bent A

    Jeg har to verserende sager, et par mulige injurie-ditto, og skal ikke kæmpe den her sag med advokater. Man er nødt til at vælge sine kampe, og det ville på sin vis være billigere for mig at betale Naturli’s bøde, end at tage fri, og køre til København med en advokat til 1500 i timen.

    Er det en ny strategi, så forsvinder log-data på den ene eller anden måde.

    Kommentar by Kim Møller — 12. august 2021 @ 15:55

  57. https://www.trykkefrihed.dk/fra-folketingsdebatten-266b-terroriserer-den-danske-debat.htm

    Kommentar by k.m. — 12. august 2021 @ 16:06

  58. Med alt det jeg før hen har skrevet på nettet (bla. nationen på EB da den fandtes) synes jeg godt nok at Hr Naturli’s kommentar ligger i den bløde ende

    Kommentar by Bjarne Jensen — 12. august 2021 @ 16:34

  59. Kommentar by k.m. — 12. august 2021 @ 16:06

    Ja det vederstyggeligt og amoralsk når de kan finde på hvad der er lovligt/lovligt efter godtbefindende.

    Det Danmarks bærme, der har sørget for sådan en kafkalsk-process.

    Kommentar by KineserSnot — 12. august 2021 @ 16:41

  60. *Tommy Robinson og Søn 15:23
    Sandheden kan være problematisk, så den bør du måske holde dig fra!

    Kommentar by Den Nervøse — 12. august 2021 @ 16:42

  61. Med hensyn til Politi og domstole er der intet nyt. Alt er ved det gamle. Denne sag føjer sig på smukkeste vis ind i disse etaters tradition for at gå fascismens ærinde. Under forrige besættelse gik det ud over kommunisterne og Modtandsbevægelsen, hvor Politiet og dommerne viste sig yderst nævenyttige m.h.t. at opspore, arrestere og udlevere danskere til Gestapo. Hvilket i mange tilfælde kostede dem livet. At Gestapo så sidenhen sendte mange politifolk i koncentrationslejr må siges at være den største uretfærdighed der er overgået dansk politi.

    Man kan med stort udbytte lære en masse om Politiets og domstolenes modus operandi ved at læse Hans Scherfigs “Frydenholm” og adskillige af salig landsretssagfører Carl Madsens bøger om den tid, som nu er ved at gentage sig. Different Names – Same Shit.

    Kommentar by Voldposten — 12. august 2021 @ 16:42

  62. Kan man ikke komme til at slette sådan en IP adresse ved et uheld.

    Kommentar by M.P. — 12. august 2021 @ 16:48

  63. Kunne være spas hvis vi alle ændrede vores navne til Hr Naturli…..

    Kommentar by redneck — 12. august 2021 @ 16:50

  64. Kommentar by M.P. — 12. august 2021 @ 16:48

    Jo sagtens man kan jo tabe harddisken, imens der kører en damptromle forbi.

    Det kan ske for selv den bedste.

    Kommentar by KineserSnot — 12. august 2021 @ 16:51

  65. Kommentar by redneck — 12. august 2021 @ 16:50

    God ide!

    Kommentar by Hr. Naturli — 12. august 2021 @ 16:51

  66. Kim,
    Jf denne artikel
    https://www.dbreform.dk/dataansvarlig-naar-du-bestemmer-over-registrerede-persondata/ skal du kun gemme IP oplysningerne sålænge det er nødvendigt (med mindre det er en webshop)

    I princippet er nødvendigt vel 5 sekunder?

    Et andet aspekt er, at DU kan komme i fedtefadet mht persondataloven hvis vi ikke har givet samtykke til du gemmer oplysninger om os (altså IP adresser bla.) Jeg mindes ikke at have givet samtykke til at du gemmer den slags oplysninger?

    Kommentar by redneck — 12. august 2021 @ 16:54

  67. @ Bjarne Jensen — 12. august 2021 @ 16:34

    Ja, jeg har da også kommet med værre kommentarer :)

    @ Voldposten — 12. august 2021 @ 16:42

    Lige min tanke. Hvor har Vi før set et politi der udenfor loven forsøger at nedkæmpe den befolkning de er sat til at beskytte.

    De blev kaldt Hipposvin og var den daværende Danske regerings forsøg på at holde befolkningen nede af frygt for hvad nazisvinene kunne finde på hvis Vi rejste Os.

    Når tiden kommer skal selv politiet vælge side. Man kan godt som betjent sige nej til at udfører en ordre hvis man mener den er ulovlig. Man kommer naturligvis til at stå til ansvar men hellere en ren samvittighed end at det hele ender i et nyt nazi-regime.

    Kommentar by Hr. Naturli — 12. august 2021 @ 17:04

  68. Tavshedspligt jf retsplejelovens §189? hold da helt kæft det er langt ude. Hvorfor ikke varetægtsfængsle Kim Møller?

    § 189
    Såfremt hensynet til fremmede magter, til statens sikkerhed eller til opklaring af alvorlige forbrydelser taler derfor, kan retten eller politiet pålægge en person, der er afhørt som vidne, tavshedspligt med hensyn til hans viden om sagen.
    Stk. 2. Pålægget bortfalder, når sagen er afsluttet. Pålægget kan forinden ophæves af retten eller politiet. Politiets nægtelse af at ophæve et pålæg skal efter begæring forelægges retten. Den pågældende skal gøres bekendt med adgangen hertil.
    Stk. 3. Overtrædelse af pålægget straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder.

    https://danskelove.dk/retsplejeloven/189

    Kommentar by redneck — 12. august 2021 @ 17:05

  69. hjemsendelse NU til Firat Kara

    Kommentar by jesper — 12. august 2021 @ 17:07

  70. Kim Møller er selv nødt til at destruere sine harddiske ASAP

    Kommentar by Træt — 12. august 2021 @ 17:31

  71. Je suis Hr. Naturli

    Kommentar by Hr. Naturli — 12. august 2021 @ 17:32

  72. Så er der jo kun to muligheder for at spare Kim for endnu mere bøvl med politi og retsvæsen: 1. Tæl til ti (eller 100) før du trykker “Say It!”. 2. Brug VPN, det er ikke så enkelt at spore, hvis politiet overhovedet har ressourcer til det.

    Så hvis i har svært ved at styre temperamentet herinde, så prøv en VPN.
    Man kan endda downloade flere gratis. Obs. en VPN KAN gå ud over internethastigheden hvis man ikke har en lynhurtig forbindelse.

    @7 Black Watch
    Ja det er dystre fremtidsudsigter, men heldigvis lever jeg ikke længe nok til at opleve den totale nedsmeltning af vores demokrati og ytringsfrihed. Men det kommer før eller senere hvis vi ikke snart får valgt nogen ind på borgen der ikke er købt og betalt af ‘globalisterne’.

    @65 Redneck.
    Selv om vi alle kaldte os ‘Hr. Naturli’ ville de stadigvæk kunne finde vores IP-adresse, så det du’r ikke.

    @53 Kim Møller himself.
    Korrekt! Hvis du ikke kunne gå tilbage og tjekke IP-adresser, ville der være frit slag for ‘Svend’ og alle de andre tågehorn og trådsabotører som forvilder sig herind på din ellers udmærkede og for mig uundværlige blog. Jeg forstår udmærket godt at du ikke orker en tur til i tromlen, og at betale bøden er både det letteste og billigste alternativ. Jeg gi’r også gerne en skærv til en evt. bøde, selv om i.m.o burde sagen være forældet.

    Odd.

    Kommentar by Odd S. — 12. august 2021 @ 17:52

  73. P.s. Jeg bruger ikke VPN herinde, men jeg sætter det til når jeg er inde på andre blogs hvor kommentarerne/sproget er af en helt anden kaliber ende her!

    Kommentar by Odd S. — 12. august 2021 @ 17:55

  74. Editionskendelsen burde være offentliggjort på København Byrets hjemmeside ??????????????????

    Men når jeg søger på siden på elisabeth larsen, kommer der intet frem.

    Hvornår mon muslimen er ansat?

    Politiassistent – titlen ingen forstår… | Dansk Politi

    “Politiassistent er stillingsbetegnelsen for politipersonale i Danmark, som har mindst syv års tjeneste efter ansættelsestidspunktet på Politiskolen.”

    Kommentar by tavsen — 12. august 2021 @ 17:58

  75. Ich bin augh Hr. Naturli

    Kommentar by Hr. Naturli — 12. august 2021 @ 18:00

  76. Dit søgeresultat for “Editionskendelse”

    Lokale resultater fra Københavns Byret
    Der er ingen lokale søgeresultater

    Kommentar by tavsen — 12. august 2021 @ 18:03

  77. Man kan forlede sig til, at siddestille m´Slimers og venstrefløjsernes IQ med hinanden. Her vil jeg dog mene at m`Slimernes er naturlig, eftersom indavl ikke er ukendt iht. at holde (grise)stien ren.
    Mere problematisk er det med venstrefløjsernes, for den er tillærd gennem både ud”dannelse” og en storstilet leflen for en isme, der har til formål at stække friheden for alle, deres egne inklusive.

    “Jeg forsager djævelen og alle hans gerninger og al hans væsen og jeg forsager hans tilbedere, afskyr hans medløbere og foragter enhver der tjener penge/prestige der på.”

    Kommentar by M.S. Carstens — 12. august 2021 @ 18:07

  78. Tror at Redneck 16.54 har ret i at der ikke er nogen lov som forpligter borgerne til at opbevare alle mulige ting fra internettet. Og hvis der er en sådan lov, er den skør og bør afskaffes hurtigst muligt. Og regeringen bør gribe ind for at forsvare ytringsfriheden og demokratiet. Men regeringen og visse jurister foretrækker måske at gå den modsatte vej, den anti-danske og anti-demokratiske vej? Den uhyrlige dom over Nanna Skov Høpner kunne tyde på det.

    Iøvrigt kan man sikkert få gode og gratis råd hos visse advokater, der er trods alt nogle af dem som er gode og hæderlige mennesker. Se bogen: “Enhver har ret til en god advokat”!! Ellers må der jo samles ind til advokatsalærer, retsafgifter og evt. nyt computer-materiel mv.

    Men går regeringen virkelig åbenlyst ind for at afskaffe folkestyret ved at kvæle ytringsfriheden? Vil man tvinge danskerne til at afskaffe og destruere alle mulige optegnelser og noter, alle former for erindringer og hukommelse? Det vil jo være både talibansk og totalitært.

    Meget tyder iøvrigt på at sagen er forældet. Som også Equalizer skriver 10.41.

    Kommentar by BENT A — 12. august 2021 @ 18:12

  79. De færreste af os har faste IP-adresser… Vi får dem tildelt midlertidigt efter behov.

    Som jeg forstår logningsbekendtgørelsen skal informationen om hvem IP-adressen hører til kun opbevares af teleudbyderen i et år. Dvs at der er god chance for at IP-adressen fra sommeren 2017 ikke kan kobles til nogen.

    Man kunne godt opfatte denne blog som en “tjeneste til slutbrugere” og i så fald skal der opbevares IP-adresse, portnummer med mere i et år… men gælder det også hvis det ikke er profitbaseret og egentlig minder mere om en offentligt tilgængelig opslagstavle?

    https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2006/988

    Er der i øvrigt ikke tale om en overtrædelse af straffelovens §155 fra Hr. Firat Karas side?

    > § 155. Misbruger nogen, som virker i offentlig tjeneste eller hverv, sin stilling til at krænke privates eller det offentliges ret, straffes han med bøde eller fængsel indtil 4 måneder. Sker det for at skaffe sig eller andre uberettiget fordel, kan fængsel indtil 2 år anvendes.

    Kommentar by Peter Lund — 12. august 2021 @ 18:15

  80. > Kommentar by Bastardo — 12. august 2021 @ 10:19

    Strafferammen er 2 år, dvs. forældelsen i henhold til straffelovensbestemmelser er 5 år efter min hukommelse. Du finder hjemlen i straffelovens § 92-94.

    Det er en tragedie, men udtryk for de nominelt borgerlige partiers fuldstændig vanvittige svigt af danskernes og fædrelandets interesser – og det årsagen til, at vi ikke skal give Nye Borgerlige nær så lang snor som Dansk Folkeparti fik.

    Jeg har et passende bidrag klar til Hr. Naturli’ og jeg forventer at andre også punger ud efter evne!

    Kommentar by Polka - je suis Hr. Naturli' — 12. august 2021 @ 18:23

  81. Hr. Naturli havde jo ikke kodeord beskyttet sin trådløse router, så det er sikkert en person som har siddet udenfor hans hjem i en bil og skrevet indlægget under falsk navn.

    Kommentar by kartoffeldansker — 12. august 2021 @ 18:28

  82. Man kan lettere få en bøde for at opbevare private data for længe end for kort. K.M. kan vist ret roligt slette alle IP-adresser, og gemme teksterne som vil kunne bruges til en bog om dansk politik. Hvis hr. Naturli brugte VPN for tre-fire år siden, er der så stadig et problem?

    Kommentar by BENT A — 12. august 2021 @ 18:42

  83. “Firat Kara” lyder jo som et typisk dansk navn …

    Kommentar by Peter Nielsen — 12. august 2021 @ 18:43

  84. > Kim Møller

    log-data fra kommentarspor bør ikke gemmes længere end 6 mdr. – den voldsparate venstrefløjs hackingkapacitet taget i betragtning. Ønsker nogen – f.eks. rollemodeller ansat i det offentlige – data der går længere tilbage i tid, så må de gå til teleselskabet med en retskendelse.

    GDPR siger vist, at data må gemmes så længe de er nødvendige for en virksomheds drift – log-data i på en blog, er næppe nødvendige at gemme i længere tid end 6 mdr…

    Der kan bare laves en datapolitik, som der linkes til på bloggens forside, hvor det kundgøres, at bloggen gemmer data i 6 mdr. – ønsker man at rette et krav mod en kommentator, så må man jo gøre det inden denne frist ellers må man søge oplysningerne andet steds.

    Kommentar by Polka - je suis Hr. Naturli' — 12. august 2021 @ 18:47

  85. Jeg har altid opfordret alle Uriaspostens kommentatorer til at skrive pænt og sagligt samt at tilstræbe en sandfærdig udlægning af deres observationer.

    Jeg undrer dernæst over, at en politiassistent fra “Afdelingen for personfarlig kriminalitet” og “Sektionen for Specielle sager” Firat Kara vil anvende et over 4 år gammelt indlæg til en sag – når der ligger millioner af helt tilsvarende (og nyere) indlæg på nettet.

    Dommer Elisabeth Larsen skriver “Efter de foreliggende oplysninger finder retten, at der er grund til at antage, at de omhandlende oplysninger kan tjene som bevis i sagen”. Hvad for for en sag og hvilke oplysninger (andre) omtales?

    Hr. Naturli skriver følgende i sit indlæg den 29. juli 2017:

    “##29 Sindsro, lige min tanke. Jeg var på Nørrebro idag, og futtede lidt rundt omkring Nørrebro Station, Nørrebrogade, Lundtoftegade … og jeg så de ulækre, fede, vraltende islamiske fødemaskiner. Gravide, skubbende med en barnevogn, og med to-tre ekstra unger på slæb. Der var negre og hættemåger, chador, niqab og rend mig. De hører ikke til i Danmark. Frastødende og fremmedgørende for mig, som dansker, i mit eget land.“

    Som svar til Hr. Naturli kan jeg bekræfte hans observationer:

    Jeg var så også lige på Nørrebro i dag, og futtede også lidt rundt omkring Nørrebro Station, Nørrebrogade, Lundtoftegade, Frederiksborgvej, Den Sorte Plads, Pipkvarteret … og jeg så også de ulækre, fede, vraltende islamiske fødemaskiner. Gravide, skubbende med en barnevogn, og med to-tre ekstra unger på slæb. Der var igen negere og hættemåger, chador, niqab og rend mig. De hører ikke til i Danmark. Hverken historisk, kulturelt, værdimæssigt, religiøst eller genetisk. Frastødende og fremmedgørende for mig, som dansker, i mit eget land.

    Jeg opfordrer alle Uriaspostens læsere, som kan bekræfte ovenstående til at skrive tilsvarende indlæg. Uriasposten har dagligt over 5000 læsninger – så Firat Kara kan hurtigt få meget travlt med sagen.

    I lørdags blev en 58-årig fredelig dansk far gennem-dolket og gennem-sparket af muslimske indvandrere på Blågårds Plads blot fordi han havde henstillet til lidt mere ro.

    Statsministeren er tavs som graven selvom hun kommenterede på sprogbrug fra “Lars fra Kastrup Havn”, som også blev truet med vold for også at henstille til ro (se facebook-video ved 1:32).

    På Christiania, i Nørrebroparken, Lindevangsparken og Minersparken har NNV og LTF overtaget kontrollen – og styrer alt fra meningslivet og narko-markedet med trusler, vold og utallige likvideringer. Statsministeren er tavs som graven.

    I de sidste par uger er mindst 5 danske piger på 13-14 år blevet overfaldet eller voldtaget af muslimske indvandrere. Statsministeren er tavs som graven. Fra Tyskland, England, Frankrig og Sverige hører vi dagligt lignende sager.

    Kommer dommer Elisabeth Larsen slet ikke sådanne steder i Danmark hvor op imod 90% af personerne i by-billedet ved fredagsbønnekald er dansk-fremmede? Har dommer Elisabeth Larsen ikke selv nogle vantro dhimmi-børn eller dhimmi-familiemedlemmer som er blevet overfaldet? Eller går de på privatskole eller bor bag høje hegn?

    Som tillæg ovenstående kan jeg privat berette om, at min søn for nogle år siden blev fastholdt og overfaldet med knytnæveslag og kniv i Søndermarken på Frederiksberg. Gerningsmændene var 6 muslimske indvandrerdrenge imod 1 dansk dreng. Altså det sædvanlige forhold: 6 sjakaler imod 1.

    Bagefter ville ingen danske forældre (som havde danske børn i nærheden af overfaldet) lade deres børn vidne i retten. Frygten for repressalier imod deres børn var simpelthen for stor.

    Kun knivføreren blev dømt i retten. Han havde 18 andre røveriske knivoverfald på danske drenge. De andre 5 indvandrerdrenge slap for tiltale, men var fremmødt som tilhørere i retten, hvor de med foragt for retten og mange danske fædre sad og grinede højlydt.

    Så dommer Elisabeth Larsen: “I’ve Been There and Done That The Hard Way”. Hvad med dig?

    Kommentar by Thomas M. — 12. august 2021 @ 18:52

  86. #62 By Den Nervøse , ja det er jeg klar over. Sandheden ER jo ilde hørt , men den sætter os fri……Men alligevel …Det er svært at udtrykke sig i den frie verden idag . Men vi ER hr naturlig vis glade for, at vi ikke lever i den ufrie verden.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 12. august 2021 @ 18:54

  87. #85 by Peter Nielsen kl18.43 ja , det er meget betryggende , at vi har sån et fredeligt menneske til at varetage det job.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 12. august 2021 @ 18:59

  88. Hvis man læser bogen “Røvrendt” der handler om systemets behandling af byggematadoren Boje Nielsen, får man et rystende indblik i den juridiske og retslige verden når den er værst og har smidt alle moralske principper overbord. Sandheden kom dog frem til sidst.

    OT: K.M.: Ja, enig. Tvangsdigitaliseringen har allerede haft en lang række negative virkninger. Klimakampen er endt i det rene skære vanvid. Chrborg planlægger at bruge hundredvis af milliarder på ingenting. Det indrømmede Dan Jørgensen i P1 i dag. Danmarks co2 politik vil ikke ændre klodens klima, men alene gøre Danmark til et forbillede og en rollemodel. Meget peger på at vaccine-politikken er en kæde af store fejltagelser. Læs “Hvad spike-proteinet gør ved din krop”, og hør Michael Yeadon.

    Kommentar by BENT A — 12. august 2021 @ 19:25

  89. Jeg undrer mig gevaldig over det postyr man sætter i gang, pga af en fire år gammel kommentar på Uriasposten.

    For det første at sagen ligger hos Afdeling for personfarlig kriminalitet – og Sektion for specielle sager.

    For det andet at politiet skriver til anklagede, Kim Møller som om han er bedste ven med Firat Kara. Nåhh ja, det ved jeg selvfølgelig ikke om er tilfældet, men jeg synes det er uheldig politiet skriver

    Hej Kim, som aftalt får du ……..

    Kommentar by k.m. — 12. august 2021 @ 19:43

  90. 2017…..Der må være nogle forældelsesfrister, men hvis det er en frisk Dommerkendelse,….må du hellere udlevere det. Beklager. Jeg aner ikke, hvad eller hvem der skulle have skrevet et eller andet.

    Jeg kan huske sagen imod Lars Hedegaard, via et interview på Snaphanen.
    Tåbelig chikane. Glistrup tog en fængselsstraf for nogle udtalelser han havde ret i, og Da Jesper langballe blev sigtet, for noget han i retten kunne dokumentere var fuldstændig sandt, så fik han at vide af Retten, at det ikke var et spørgsmål om sandhedsværdien, men om det var nedværdigende udtalelser……Jamen skyldig udbrød han…..og fik en bøde på 3000,-kr,…….såvidt jeg husker. Lang tid siden.

    Det er aktivt juridisk undergravelse af ytringsfriheden fra anklagemyndighedens side. Hjertelig tak for din indsats Kim. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 12. august 2021 @ 19:45

  91. Det piner mig helt vildt, at vores vejrværter ikke kan præsentere vejrudsigten uden at fremhæve menneskeskabt global opvarmning.

    Det er desværre den massive holdningsmassage der gælder klima og corona.

    Hvis folk hører en løgn 2000 gange, tror de den er sand.

    Kommentar by k.m. — 12. august 2021 @ 19:50

  92. Danmark minder om Gotham City. Een mand mod de kriminelle der vil have magten

    Kommentar by k. m. — 12. august 2021 @ 20:01

  93. Har jeg hørt rigtigt når det forlyder at Kim er ved at sælge sin computer?

    Håber du får en god pris for den nede på gadehørnet ;)

    Kommentar by Santor — 12. august 2021 @ 20:02

  94. Et yderligere aspekt ved denne sag er, at Politiet selvfølgelig er klar over, at når man ansætter muslimer og sågar lader én af slagsen behandle en sag om (påstået) fornærmelse af muslimer, så vil delinkventens navn, telefonnummer og adresse være ude i ‘miljøet’ med det vuns. Og da samme politi næppe vil stille livvagter til rådighed for hr. Naturli, er dennes liv og førlighed i overhængende fare. Men det er måske også meningen…? – Ordet personfarlig får her en reel betydning.

    Kommentar by Voldposten — 12. august 2021 @ 20:05

  95. Moské hippoerne skal bruge kommentaren som bevis på at Hr. Naturli´ er en rigtig grim racist hvis han har tilladt sig at forsvare sig da han blev angrebet af flere brune ikke-racist?

    Det er den eneste logiske grund jeg kan se at en afdeling for personfarlig kriminalitet kommer ind over en 4 år gammel kommentar.

    Kommentar by Santor — 12. august 2021 @ 20:08

  96. 17:52 Du kan selv være et tågehorn. Du er jo helt sikkert ligeså debil, som resten af Danmarks befolkning

    Kommentar by Svend — 12. august 2021 @ 20:29

  97. Imens i samler ind til Hr Naturli så kan i jo høre denne sang:

    ILLUMINATI SONG
    /video/MD0ipspvriA4/

    Kommentar by Svend — 12. august 2021 @ 20:41

  98. UNNA 19.45: Det var vist ikke noget godt råd du der kom med. Om kendelsen er frisk eller ej, forhindrer da ikke at man appellerer den. Og der er en grund mere til ikke at udlevere den, som det fremgår af Voldposten 20.05.

    Kommentar by BENT A — 12. august 2021 @ 20:49

  99. # 10 Flodur

    “Det er NU Uriaspostens skribenter skal stå fast på retten til at praktisere ytringsfriheden.”

    Fuldstændigt korrekt. Er flertallet af Uriaspostens kommentatorer i virkeligheden som de feje medier, der i forbindelse med den såkaldte muhammedkrisen ikke i solidaritet turde genoptrykke tegningerne? Eller bakker vi op om Hr. Naturli? Er vi mus eller mænd?

    Kommentar by Henrik Wegmann — 12. august 2021 @ 20:56

  100. Ang. 17.52 hvor Odd angriber og nedgør diverse bloggere, ville det være passende at vi fik nogle argumenter. Bare at kalde medbloggere for tågehorn og sabotører er tyndt.

    Iøvrigt er det som regel femtekolonnen som har mest travlt med verbale overfald uden argumenter eller begrundelse.

    Kommentar by BENT A — 12. august 2021 @ 21:05

  101. Der står ingen tidsfrist. Så det vil nok tage Kim 5-6 mdr at undersøge om han kan finde den gamle harddisk eller om den er røget i småt brændbart.

    Kommentar by kartoffeldansker — 12. august 2021 @ 21:20

  102. @Hr Naturlig Adskillige sager med Njord Law har vist at en IP-adresse ikke kan bruges som bevis på at det er en bestemt person som har downloadet ulovligt materiale.

    “»En IP-adresse kan ikke alene bruges som bærende bevis til at sige, hvem der har gjort hvad på en internetforbindelse. Der er for mange variable til, at man kan sige noget med sikkerhed,« siger Jakob Fonsbøl.

    Variablene er eksempelvis, at der i en husstand kan være mange enheder på den samme IP-adresse. Hvis man ovenikøbet har en åben WI-FI, så kan en hel opgang være koblet op. Derudover er der selvfølgelig også muligheden for, at der sidder nogle kriminelle og udnytter andres IP-adresser.

    »Man kan ikke overtage en IP-adresse, men man kan hacke sig ind på andres computere og bruge dem, som man vil. I sidste ende vil det ligne, at det er IP-adressen, som det er sket fra, selv om hackeren sidder et helt andet sted,« siger Jakob Fonsbøl.”

    https://www.berlingske.dk/samfund/it-ekspert-afviser-ip-adresser-som-bevis-for-download-og-deling

    Så du skal formatere din harddisk og kryptere din pc, så kan de aldrig bevise at det er dig der har skrevet den kommentar.

    Det kunne også være en af dine venner der har fået kodeordet til dit wifi og givet det videre til en fremmed!

    Kommentar by A Andersen — 12. august 2021 @ 21:25

  103. Desuden er der noget der lugter i denne sag.
    Vi har stort set alle skrevet grovere kommentarer end den Hr Naturlig sigtes for. Hvorfor vælger de lige den?

    Sammenholdt med det Tavsen skriver kl 17:58 må man konstatere at der er ugler i mosen her!

    @ Kim Møller Du bør også få undersøgt om det ikke er muligt at tage backup af loggen til en krypteret enhed som du glemmer kodeordet til, og så få slettet alle logs indtil sagen er overstået.

    Vi er alle Hr Naturlig! Alle mand skal støtte en indsamling til en stjerneadvokat!
    Den sag burde blive afvist på stedet af mange grunde!!

    Kommentar by A Andersen — 12. august 2021 @ 21:34

  104. Teleselskabet ved præcis hvem der har haft hvilken IP-adresse hvornår, og de udleverer den gerne, når “retten” siger at de skal.

    Som offer for Njords afpresning vil jeg gentage rådet, der allerede blev givet længere oppe:

    Hr Naturli’ har naturligvis ikke password på sin trådløse forbindelse.

    Kommentar by Træt — 12. august 2021 @ 21:35

  105. “Afdelingen for personfarlig kriminalitet”. For en f*cking kommentar på en blogpost? Har de ikke bedre at tage sig til?

    Vorherre bevare os.

    Kommentar by Henrik — 12. august 2021 @ 21:41

  106. Det er ikke nok med at afvise IP-adressen.

    Politiet kan konfiskere hans pc og finde hans historik der.
    Han skal kryptere sin harddisk, og glemme kodeordet. Så kan de ikke tilgå nogen informationer på den

    Kommentar by A Andersen — 12. august 2021 @ 21:44

  107. Jeg tror sørme, at jeg glemte at give Hr. Naturli et like i sin tid, for en ganske åben og ærlig kommentar, om hvad mange i Danmark oplever, men fejt tier om.

    Det skal hermed være rettet:

    Tak for ærligheden Hr. Naturli!

    Kommentar by M.S. Carstens — 12. august 2021 @ 21:50

  108. Manglen på døde NYHIPOER er bare helt ekstrem.—-2 år siden den norske patriot Philip Manshaus tappert forsøgte at stoppe den gule fare og invasive muslimer.— Tyrkerne arbejder 24/7 på at få rejst et mastodont hegn langs grænsen til Iran. Ikke flere afghanere her er pasordet. 100 000 er på vej gennem Iran. Afg. år 2000 25 mill indb. 2020 39 mill indb. aLLerede 13 000 afghanere i Dk. 30 000 i Tyskland. 44 danskere blev dræbt i Afg. Mindst 2 blev myrdet af afghanere i Dk i samme periode.

    Kommentar by dansker — 12. august 2021 @ 22:10

  109. Tak til Uriasposten/ Kim Møller for at føre bloggen her , og tage besværet på sig.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 12. august 2021 @ 22:16

  110. Yeps Kartoffeldansker. Hr. Naturli’ er blevet hacket. De skyldige skal formodentlig findes indenfor justitsministeriets mure. Og en eller anden højtstående politi skal nok en dag vise sig at være danskerfjendtlig,som Pestager og hendes medsammensvorne.
    Hr. Naturli giver udtryk for alle vores meninger.

    Kommentar by Niielsen — 12. august 2021 @ 22:21

  111. Jeg synes, at der i denne situation kan være to spor at følge:

    1) Lave et omfattende katalog over alle de langt grimmere sætninger, som man kan fiske op i mange debatfora. Og så bruge det på en så højlydt måde, at de offentlige meningsmagere bliver nødt til at tage stilling.

    2) Finde ud af hvad der foregår internt i politiet. Vi har f.eks. fra Holland hørt, at indvandrerbander har infiltreret politiet, og det kan meget vel være det samme her.

    Men ellers kan man sige: Je suis Hr. Naturli’

    Kommentar by traveler — 12. august 2021 @ 22:41

  112. by Henrik Wegmann — 12. august 2021 @ 20:56

    Tak for opmuntringen Henrik – Og i øvrigt enig i din udlægning af situationen. Det er NU skribenterne på UP viser flaget!

    Kommentar by T. Flodur — 12. august 2021 @ 22:58

  113. @ traveler — 12. august 2021 @ 22:41

    Ville det ikke være bedre og mere Hr. Naturli´gt ;) at finder alle de grimme ting som islams raske svende slynger om sig og så indgive tusinde anmeldelser. Det lader til at anklagemyndigheden ikke er bevidst om eksistensen af deres døds, voldtægts og voldstrusler.

    Er det ikke på tide at Vi fremstår som de krænkede?

    Kommentar by Santor — 12. august 2021 @ 23:10

  114. Teori: Hvis forældelsesfristen er 5 år, og de starter med en 4+ år gammel kommentar, er det måske den ældste kommentar de mener at kunne nå at føre inden den bliver forældet.
    Så kommer turen til alle os andre bagefter?

    Er Hr. Naturlig mistænkt for noget terror relateret?
    https://www.berlingske.dk/samfund/it-ekspert-afviser-ip-adresser-som-bevis-for-download-og-deling

    “At NJORD Law Firm overhovedet er blevet vidende om, at det er Gitte, der ejer den pågældende IP-adresse, skyldes dommerkendelser, der tidligere pålagde teleselskaber at udlevere oplysningerne.

    Dog fastslog Østre Landsret sidste sommer, at teleselskaber ikke kan pålægges af videregive oplysningerne, medmindre der er tale om henvendelser fra politiet i terrorsager. Inden da havde telebranchen identificeret 200.000 navne.”

    Artiklen er fra 2019
    Der må da være en med jurist-baggrund som læser med herinde som kan fortælle hvad der er op og ned.

    Kommentar by A Andersen — 12. august 2021 @ 23:38

  115. Det er nok Marrakesh der slår igennem. Vi skal jo tale pænt om invasionen af muslimsk kneppeaffald

    Kommentar by Træt — 12. august 2021 @ 23:48

  116. Hvem er Firat Kara. Det lyder noget Islamisk, mellemøstlig og tørklædeagtig.

    Det afføder et spørgsmål: Er der Shariapoliti ansat i københavns politi. Lige som i Odense.??

    Islam kommer desværre sniskende ind ad bagdøren, en skam det ikke er et svingdør. ☻

    Kommentar by Charles Nielsen — 13. august 2021 @ 00:06

  117. “Firat is a Kurdish name. It is also a latinized version of Fırat, the Turkish equivalent.”

    Kommentar by A Andersen — 13. august 2021 @ 00:11

  118. Alle IP adresser skal køres over på en USB pen, så er der ingen.
    Serverne skal være i Udlandet.

    Kommentar by Charles Nielsen — 13. august 2021 @ 00:12

  119. Bemærk at politiets journalnummer 0100-74274-00027-18 er oprettet i 2018. Har sagen virkelig været i dvale hos politiet i tre år? Det er synd for politiet at Kim Møller ikke gemmer IP-adresser i så lang tid.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 13. august 2021 @ 00:32

  120. Jeg synes, at retssystemet her spiller højt spil.

    Hvis systemet har en woke-agenda, så hænger de virkelig på den, hvis Naturli viser sig at være en sort trans. Så den risiko tror jeg ikke, at de tør.

    Derfor er det mere sandsynligt, at retssystemet prøver at stadfæste det koncept, at muslimer er en særligt beskyttet gruppe eller ’race’, om man vil, der kan tillade sg hvad som helst og bliver undskyldt for det med politisk rygsvømning i en uendelighed.

    Men det er også risikabelt for retssystemet, for det er en elitær kulturradikal retsopfattelse og ikke noget, der deles af den almene befolkning, der ikke er ideologisk skolet/fordummet og derfor godt kan skelne ret fra uret.

    Kommentar by traveler — 13. august 2021 @ 07:30

  121. Je suis hr. Naturli.

    Kommentar by Bastardo — 13. august 2021 @ 09:29

  122. Dystopia manifesterer sig med lynets hast her i 20’erne i den vestlige verden, under dække af mangfoldighed og frihed – ført af en lille højtråbende mindretal med fri og ukritisk adgang til massemedierne.

    Nu venter jeg spændt på at se, hvornår det nye Regnbueemperie støder sammen med Kalifatet.

    Kommentar by Bilka — 13. august 2021 @ 09:45

  123. Je suis hr. Naturli.

    Og ellers :
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Fædrelandet.

    Kommentar by Neuhammer — 13. august 2021 @ 10:17

  124. https://www.bt.dk/debat/bt-mener-der-skal-slaas-haardt-ned-paa-trusler-mod-inger-stoejberg
    På tirsdag skal Inger Støjberg i Retten i Randers og møde en mand, der er en særlig forstyrret idiot. Manden – der sandsynligvis er lærer – står anklaget for at have sendt flere end 100 trusler, heraf flere dødstrusler, til politikeren, der nu er løsgænger. Truslerne er sendt som mail, private Facebook-beskeder og skrevne breve sendt til hendes privatadresse.

    Manden, der sandsynligvis underviser børn og unge, skriver, at han sågar har inddraget sit had til Inger Støjberg i sin undervisning:

    »I mine klasser synger alle mine elever med på følgende: ‘Vi hader Inger, vi hader Inger, vi hader Inger – tramp – tramp – tramp. Støj- støj- støj uuuddd uuuddd’,« er en anden besked.

    Kommentar by k.m. — 13. august 2021 @ 10:24

  125. Situationen i dag har ikke ændret sig.
    Jeg var på Nørrebro for 5 år siden, og futtede også lidt rundt omkring Nørrebro Station, Nørrebrogade, Lundtoftegade, Frederiksborgvej, Den Sorte Plads, Pipkvarteret … og jeg så også dengang de ulækre, fede, vraltende islamiske fødemaskiner. Gravide, skubbende med en barnevogn, og med to-tre ekstra unger på slæb. Der var igen negere og hættemåger, chador, niqab og rend mig. De hører ikke til i Danmark. Hverken historisk, kulturelt, værdimæssigt, religiøst eller genetisk. Frastødende og fremmedgørende for mig, som dansker, i mit eget fædreland.

    Og ellers :
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Fædrelandet.

    Kommentar by Neuhammer — 13. august 2021 @ 10:26

  126. Nu venter befolkningen blot spændt på, at anklagemyndigheden i 2024 rejser tiltale imod mig, fordi jeg forleden glemte at tage Mettebind på, da jeg skulle af bussen.

    Kommentar by Bastardo — 13. august 2021 @ 11:50

  127. Jeg har også futtet rundt på Nørrebro for 5år siden, og futtede også rundt omkring Nørrebro station, nørrebrogade, lundtoftegade, frederiksborgvej, den sorte plads, pipkvarteret…og jeg så også dengang de ulækre, fede, vraltende islamiske fødemaskiner. Gravide, skubbede med en barnevogn, og med to-tre ekstra unger på slæb. Der var igen negere og hættemåger, chador, niqab, og rend mig. De hører ikke til i Danmark. Hverken historisk, kulturelt, værdimæssigt, religiøst eller genetisk. Frastødende og fremmedgørende for mig, som dansker i mit eget fædreland.

    Kommentar by Hans peteresen — 13. august 2021 @ 15:16

  128. > Kommentar by A Andersen — 12. august 2021 @ 23:38

    Straffelovens § 94, stk. 5. Forældelsesfristen afbrydes, når den pågældende gøres bekendt med sigtelsen, eller når anklagemyndigheden anmoder om rettergangsskridt, hvorved den pågældende sigtes for overtrædelsen. Forældelsesfristen for en juridisk persons ansvar kan afbrydes over for en person, der efter retsplejelovens § 157 a kan modtage forkyndelser på den juridiske persons vegne.

    I karnovs note 548 til § 94, stk. 5, vil du kunne læse, at det er tilstrækkeligt til at afbryde forældelsen, at politiet, anklagemyndigheden eller anden relevant særmyndighed, der kan udfærdige bødeforlæg, gør den pågældende (i dette tilfælde Hr. Naturli’) bekendt med sigtelsen, eller at anklagemyndigheden anmoder retten om rettergangsskridt, hvorved Hr. Naturli’ gøres bekendt med sigtelsen.

    Jeg tror ikke din tese holder, der er angiveligt 10.000vis, hvis ikke 100.000vis af kommentarer på uriasposten og det er meget mærkeligt, at de lige har valgt dén kommentar, men der venter måske mange af os kommentatorer her en tur i retten. Men kan jo eventuelt vælge, at betragte det som en slags hæderstegn, hvis man dømmes – på samme måde som svenskerne gør, når de dømmes for “hmf”.

    Hvornår begynder hjemsendelserne i øvrigt?

    Kommentar by Polka - je suis Hr. Naturli' — 13. august 2021 @ 18:21

  129. Lige mine ord om igen, du kom blot først ‘Hr Naturli” : Citat: jeg så de ulækre, fede, vraltende islamiske fødemaskiner. Gravide, skubbende med en barnevogn, og med to-tre ekstra unger på slæb. Der var negre og hættemåger, chador, niqab og rend mig. De hører ikke til i Danmark. Frastødende og fremmedgørende for mig, som dansker, i mit eget land.” Citat slut. skrevet af ‘Hr. Naturli”, 29. juli 2017)

    Kommentar by Christian Sørensen — 14. august 2021 @ 00:14

  130. Ytringsfriheden længe leve og det skrevne ord!
    De binder os på mund og hånd!

    Kommentar by P — 14. august 2021 @ 03:37

  131. @98 Svend
    @102 Bent A.

    Min kommentar var IKKE en kritik af nogen af jer. Jeg kan jo se at i begge IKKE er nogle af dem der saboterer trådene herinde, og undskyld hvis i har følt det var jer jeg henviste til.

    Det jeg hentydede til var at vi for, ja det må vel snart være et par år siden, havde både en ‘Svend’, en ‘Jens’ og hvad de ellers brugte af signaturer/aliasser, der konsekvent trollede enhver tråd herinde, ja sågar gik til hetzende personangreb på diverse kommentatorer.

    Desuden var det nok også ham der jævnligt kommenterede sine egne aliasser, og sågar diskuterede med sig selv gennem sine aliasser, hvor det ene kunne se ud til at være stærkt højreorienteret og det andet det stik modsatte. Måske den samme person som beskrevet overfor. Heldigvis fik Kim Møller mere end nok af ham, og så vidt jeg ved har han været bandlyst her siden.

    Det korte af det lange. Jeg er godt klar over at den person ikke er @ Svend og @ Bent A. som skriver herinde for tiden., og som til tider skriver ganske udmærkede kommentarer, helt fri for personangreb og andet crap! Så det var IKKE jer der var ‘tågehornene. ;-)

    Jeg håber dermed at misforståelsen er opklaret?

    Odd.

    Kommentar by Odd S. — 14. august 2021 @ 18:00

  132. > 80 Rigtigt Bent 18:12
    Man er ikke redaktør,fordi man skriver en blog. Man er blogger. At man kender til en kommentators identitet,betyder jo ikke at man skal afsløre den for tilfældige suspekte statslige noksagter. Odd S 74 og 75 er inde på det. Og Michael Unna har tidligere været inde på det. Og husk så lige at staten er din værste fjende.

    Kommentar by Nielsen — 15. august 2021 @ 09:45

RSS feed for comments on this post.