13. august 2021

Radikale Hegaard forlader Folketinget pga. krænkende adfærd: “… han har været et klamt svin længe.”

Hegaard har været træls gennem længere tid, og han vil ikke blive savnet. Folk der har travlt med at pudse glorien, er ofte de værste. Flere der kender Kristian Hegaard fra jurastudiet giver sit besyv med på Reddit, og det er artige sager. Han kunne ikke holde fingrene for sig selv, og har ifølge en af de anonyme kommentatorer ‘været et klamt svin længe’: “Folk gad ikke påtale det pga. hans handikap.”

Kristian Hegaard på Facebook.

“Jeg har svigtet og fejlet. Jeg er netop blevet bibragt den information, at jeg ved festlig lejlighed i byen for nylig i en meget fuld tilstand, som jeg desværre intet husker fra, har udvist grænseoverskridende adfærd. Det er jeg simpelthen så ked af – for jeg har intet ønske om at overskride andres grænser, og jeg beklager dybt.

Det kommer efter, at jeg for nogle måneder siden havde en samtale med Sofie Carsten Nielsen, fordi hun af Radikale Venstres kontaktinstans var blevet gjort opmærksom på, at jeg i radikal sammenhæng til en fest havde overtrådt en grænse hos en radikal med en berøring. Det er ikke noget, jeg selv husker. Men jeg tager det meget alvorligt, og jeg er virkelig ked af at have opført mig grænseoverskridende. For sådan kender jeg ikke mig selv.

… Jeg har overtrådt de værdier, jeg selv står for. Derfor mener jeg ikke, jeg med troværdighed kan fortsætte i politik for nu og takker derfor af. Det har jeg netop meddelt den radikale folketingsgruppe. …

Jeg er hverken syg eller stresset. Derfor har jeg ikke planer om at søge orlov. Men udtræder af Folketinget. … for nu er det slut.”

(Fotos: Reddit)

Oploadet Kl. 01:12 af Kim Møller — Direkte link43 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/120969/trackback

43 Comments »

  1. Manden var 10 år om at blive jurist. Samtlige anklagere og dommere vil formentlig være inhabile i en eventuelt kommende retssag. Hvem er ikke blevet krænket af den mænd?

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 13. august 2021 @ 01:19

  2. Handler det om at manden gerne vil videre i sit liv. Det Radikale Venstre er ikke cool længere. Eller er på vej ned i coolnes. Så ER der kun politikken tilbage , og det er det længe kedelige seje politiske træk ’s ARBEJDE. Uden det spændende coolnes projektør- lys , blegner det hele ligsom bare?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 13. august 2021 @ 06:53

  3. HAHAHA partiet der bare smuldre væk

    De kan bare ikke holde fingrene for sig selv i Radikale Venstre.

    Lars Løkke og Mette Gjerskov havde hver deres rygekabine.
    Havde Kristian Hegaard et puslebord??
    Hvem var helten, der skiftede bléen på Kristian når han trængte??

    https://i.pinimg.com/originals/e2/e6/96/e2e696f18b3ee6b756c353e8ba27ea8f.jpg

    Kommentar by Bjarne Jensen — 13. august 2021 @ 07:13

  4. Som kyllingefilet er inde på, at har mange kvinder et blødt punkt for handicappede eller mænd med åbenlyse svagheder/fejl i almindelhed. Den alt for perfekte mand skræmmer dem snarere bort. Det gælder også den anden vej. Så der støder man ind i det paradoks, at når mænd og kvinder stræber efter at blive perfekte for at tiltrække det andet køn, så skræmmer al deres perfekthed snarere den attråede modpart bort.

    En anden ting er, at der vel intet forkert er i, at handicappede mænd udnytter kvinders bløde punkt til egen (og forhåbentlig fælles) fornøjelse. Problemet er derimod, at den handicappede mand igennem hele sin opvækst er blevet nurset og overforkælet og har derved helt mistet evnen til at forstå andre menneskers grænser eller de finere sociale koder i relationen til andre. Det ser ud til at være Hegaards problem.

    Kommentar by traveler — 13. august 2021 @ 07:20

  5. Men i øvrigt bekræfter det tesen om, at de selvgode verdensreddere opfører sig ualmindeligt afskyeligt mod deres nærmeste.

    Kommentar by traveler — 13. august 2021 @ 07:25

  6. Islam kalder sig selv fredens religion
    Det Radikale går for at være godhedens parti

    Begge dele kan diskuteres

    Kommentar by k.m. — 13. august 2021 @ 07:27

  7. Nu må de Radikale skifte navn til Pillerpartiet

    Kommentar by ph — 13. august 2021 @ 07:45

  8. Så forudsigeligt som det kan blive. Selvfølgelig endnu en perverteret frontfigur fra godhedens parti.

    Hvad bliver det næste? At Klamme Kristians kørestol bliver konfiskeret for vanvidskørsel?

    Kommentar by Michael — 13. august 2021 @ 08:41

  9. Det er nemt at gøre sig morsom på episoden, og det gør vi så, helt ærligt lidt skadefro har vi lov til at være. Intet parti har holdt den moralske fane højere og intet parti har opført sig mere hyklerisk, partiet har simpelthen ingen berettigelse mere, og har nok heller aldrig haft det. Partiet lagde ud med at være et landbrugsparti for små landmænd (husmænd), siden fostrede de landets vel nok største landsforrædder Erik Scavenius, der med sine Naziforbindelser, sørgede for at Danmark producerede og leverede 5% af Nazitysklands fødevarer! Og som blev slået af beundring over de tyske sejre i første halvdel af krigen! Et parti som udmærker sig ved altid at have uret! Indvandring, landbrugspolitik, boligbeskatning, Me To, Woke, Danmark i krig, Indvandere igen igen, moralsk ophøjet, skolepolitik, Co2, Klima, alt hvad de rører ved er forkert! Må de forsvinde Tak.

    Kommentar by Den Nervøse — 13. august 2021 @ 08:51

  10. Citat:

    “Sådan kender jeg ikke mig selv”.

    Kommentar by Bastardo — 13. august 2021 @ 09:05

  11. AAaaadd. Han rørte på Kvinder….Hvis han så havde været en del af LGBTSKxyz segmentet, havde det nok været helt iorden…:-) :-) :-)

    Endnu en Intern Radikal parodi….Fingrene fra De Radikale (og især Deres etik og moral) :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 13. august 2021 @ 09:09

  12. Ha, ha! Radiklamme Venstre

    Kommentar by Axl — 13. august 2021 @ 09:19

  13. For en hel del år siden blev der begået et drab i Århus. Det var en kvinde der blev skudt, og drabet er aldrig blevet opklaret. En journalist skrev en bog om det, og i denne bog er der mange links til det Radikale miljø i Århus, men konebytning og meget andet der aldrig blev undersøgt. Ret spændende bog

    Kommentar by ph — 13. august 2021 @ 09:20

  14. Er tråden på Reddit med killercat slettet igen? Ville gerne lige se, om linket med et videoklip af ham var ægte eller en joke…?!

    Kommentar by MCF — 13. august 2021 @ 09:21

  15. Ja, Det er som regel dem der råber højest der har en rem af huden.

    Hvorfor var der ikke en der lod et ord falde det rigtige sted, i tide?

    Nu har krøblingen stort set gjort al den skade han er i stand til, både fysiks og politisk, så det er ikke rigtig en gevinst Vi normale kan fejre. Så tak for næsten ingenting!

    radikale og venstrefløjen har i den grad lig i lasten så “If You know something, say something” så er det nemmere for Os andre at skrabe lortet af skoen inden det begynder at stinke for meget.

    Tænk på Danmark, kæmp for Danmark og Bekæmp Vores fjender med alle midler.

    Kommentar by Santor — 13. august 2021 @ 09:28

  16. Rad. V., gaven der bliver ved med at give :D

    Kommentar by Holger_Danske — 13. august 2021 @ 09:47

  17. Én radikal mindre, er et søm mindre til Danmarks ligkiste.

    Kommentar by Gustav Jensen — 13. august 2021 @ 09:57

  18. Kan vi håbe på det radikales forsvinden?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 13. august 2021 @ 10:39

  19. Hurra hurra og hurra. Hvem vil savne ham i politik? Igen har RV vist sit sande ansigt. Et på alle niveauer klamt parti. Hegaard med de rigtige meninger og som altid har forsøgt at nedgøre de med andre holdninger.

    Kommentar by NED MED ALTING. — 13. august 2021 @ 10:55

  20. MCF: det var en joke. Det var et link til en 30-sekunders sketch med Mick Øgendahl i elektrisk kørestol som chikanerer en ung kvinde og derefter undskylder sig med at være handicappet. Jeg checkede tråden på reddit for en times tid siden. Der var *mange* der havde linket til den sketch…

    Kommentar by Peter Lund — 13. august 2021 @ 11:00

  21. Blot en tanke : Mon ikke han melder sig ind i NB :(

    Kommentar by Santor — 13. august 2021 @ 11:35

  22. Hegaard er næppe den værste i det parti. Han har aldrig haft det nemt, og er måske først og fremmest et offer for den interne strategi som radikale og rabiate feminister forfølger mange steder: at mænd af alle slags skal hetzes og fordrives ved brug af sexisme, metoo, krænkelsesparathed, smålighed, gamle julefrokoster og hysteriske beskyldninger og anklager.

    Er man som mand eller kvinde med hos R eller EL er man vel allerede og under alle omstændigheder en klam, indskrænket og arrogant type uden moral.

    Kommentar by BENT A — 13. august 2021 @ 12:48

  23. Jeg er forbavset over, at kvinderne i RV ikke er handicapvenlige, og er det egentlig lovlig?

    Kommentar by Sussi — 13. august 2021 @ 13:08

  24. HA ha ha ha LOL
    Den største og mest velpudsede glorie Danmark længe har set.

    Som Paludan ville have sagt: Taaaaaber

    Kommentar by A Andersen — 13. august 2021 @ 14:45

  25. helt ærligt lidt skadefro har vi lov til at være. ”

    SKADEFRYD er en vidunderlig fornemmelse, efter at have været beskyldt for at være et væmmeligt menneske af de selvfede i over 25 år, bare fordi jeg brugte min demokratiske ret til at stemme på DF, for at undgå at komme i mindretal her på Vestegnen. Det mislykkedes, men jeg bliver boende. Ikke om jeg vil stemme med fødderne.

    Der lever over 100.000 internt fordrevne danskere i Nydanmark.

    Pragtfuld kommentar Sussi — 13. august 2021 @ 13:08, tak for den danske ironi.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/hegaard-traekker-sig-fra-ny-post/8773129
    Kristian Hegaard trækker sig definitivt fra politik. Det står klart, efter at Hegaard i dag også har trukket sig fra byrådet i Fredensborg Kommune. Det oplyser pressechef for Radikale Venstre, Jens Jørgen Madsen, til TV2 Lorry.”

    Kommentar by tavsen — 13. august 2021 @ 14:53

  26. Denne gnom i körestol, fra den Oikofobe sekt “de radiGale” vil ingen savne!
    I flere år har KarstenSofie kendt til dette uläkre gramseri og har väret med til däkke over det, ved at fyre den ene store lögn af efter den anden, om at alting er helt fint hos RV og vi vil ikke finde os den slags sexcime.
    Blot fordi hun risikerede da selv at miste sin taburet, hvis sandheden kom frem.
    “de radigale” er falske, klamme og bundrådne!
    Hvem kommer til at savne dem?
    Stem NB! SIAD!
    P.

    Kommentar by Piotr — 13. august 2021 @ 15:27

  27. Kristian Hegaard er ikke tabt bag en vogn, han er tabt foran, og kørt over af begge hjulpar, og her tænker jeg ikke på hans udseende, men på hans opførsel..

    Jeg hader den lille klamme hykleriske nar, fra Dunning Kruger partiet…

    Kommentar by Christian Sørensen — 13. august 2021 @ 16:53

  28. Man skulle have været medlem af de radikale, de holder de bedste fester ;-)

    Kommentar by Rinus — 13. august 2021 @ 17:04

  29. Benene funker ikke, men det gør fingrene så til gengæld!

    Den bliver vel onaniminister!

    Kommentar by Hans peteresen — 13. august 2021 @ 17:49

  30. Mon ikke de kan bruge den liderlige spazzer i Alternativet eller Enhedslisten?
    I Alternativet er det som bekendt en fordel at være en pervers klammert, og i Enhedslisten kan Hegaard deltage i gangbangs i Ninna Hedeagers store dobbeltseng…

    Kommentar by Revisoren — 13. august 2021 @ 18:25

  31. At Sofie Carsten Nielsen igennem længere tid har dækket over Hegaard viser igen den klart manglende etik og moral der hersker i RV. At SCN, ifald muligt, endda ville udnævne Hegaard til socialminister ifald RV fik flertal i Folketinget, er så langt ude at man tror det er løgn. Et udsagn SCN kom med efter hun var vidende om Hegaard’ s adfærd. Igen de “skyldige” er de der stemmer på RV.

    Kommentar by NED MED ALTING. — 13. august 2021 @ 18:41

  32. Når man har fået etableret kørestole-lift helt op til toppen af elfenbenstårnet – så er der langt ned hvis kørestolen pludselig sætter i gear. Da Sofie Carsten har munden fuld af at æde hele den Radigale folketingsgruppe har hun sikkert kun bidraget med et lille skub. Ups.

    Flere efterspørger denne?:
    https://www.youtube.com/watch?v=HtO5Zzo3FcA

    Kommentar by Thomas M. — 13. august 2021 @ 21:08

  33. Forstår ikke at visse brugere herinde har sympati med Landsforræderen Kristian Hegaard.

    Kommentar by Hr. Naturli — 13. august 2021 @ 22:36

  34. 32 Naturlig. Er der nogen her der har sympati for ham? Jeg har ladet mig fortælle at Hegaard nægtede at HANS rampe blev afmonteret når han ikke var til stede. Nå-nu er vi fri for hans arrogante ADFÆRD.

    Kommentar by NED MED ALTING. — 13. august 2021 @ 22:44

  35. Det sjovt Kristian Hegaard for 1 år siden var i studiet hos Nima Zemani og snakke om seksuel lavalder.

    Her ville Hegaard ikke afvise at der kunne opstå en relation imellem en 14-årig og en 28-årig.

    https://i.imgur.com/0EENM6o.jpg

    Idag florer der en video hvor han angiveligt tungekysser med en 14-årig. Imens de andre siger de har haft seksuelt samvær…

    Kommentar by Hr. Naturli — 13. august 2021 @ 22:52

  36. Endnu en reddit post omkring hans krænkelser.

    https://i.imgur.com/lzL80jX.png

    Kommentar by Hr. Naturli — 13. august 2021 @ 23:16

  37. En tredje reddit post omkring hans krænkelser

    https://i.imgur.com/yBERfXC.png

    Kommentar by Hr. Naturli — 13. august 2021 @ 23:17

  38. En jodel post omkring hans krænkelser.

    https://i.imgur.com/p8YqNUY.jpg

    Kommentar by Hr. Naturli — 13. august 2021 @ 23:18

  39. Der var også en meget spicy post på instegram med alt hans lort, men den er slettet nu.

    Kommentar by Hr. Naturli — 13. august 2021 @ 23:19

  40. ph — 13. august 2021 @ 09:20: Kan du huske titlen på den bog?

    Kommentar by Odo — 13. august 2021 @ 23:45

  41. Kommentar by Odo — 13. august 2021 @ 23:45

    Marias Morder

    https://www.tv2ostjylland.dk/aarhus/datter-mistaenker-far-sta-bag-hojbjergmordet

    Kommentar by KineserSnot — 14. august 2021 @ 00:47

  42. Kommentar by Odo — 13. august 2021 @ 23:45

    I skyggen af Højbjerg

    Kommentar by KineserSnot — 14. august 2021 @ 00:49

  43. Og alle politikere flygter fra ansvaret. Joy Mogensen stopper.

    Kommentar by tavsen — 15. august 2021 @ 18:07

RSS feed for comments on this post.