13. august 2021

Første skoledag på Tingbjerg Skole: #Befolkningsudskiftning

Medierne har flere gange fået eksperter til at undsige det højreorienterede postulat, at der skulle finde en befolkningsudskiftning sted. I den henseende anbefaler jeg alle at se videoen som Tingbjerg Skole lagde online i mandags, i anledningen af første skoledag. Fortæl mig igen, at der ikke finder en befolkningsudskiftning sted.

(Fotos: Facebook)

Video

Oploadet Kl. 01:38 af Kim Møller — Direkte link69 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/120977/trackback

69 Comments »

  1. I USA jubler venstrefløjen over en befolkningsudskiftning når tallene kommer og når højrefløjen så siger det, så er det en konspirationsteory.

    I USA var godt 90% af befolkningen før 1965 af europæisk herkomst. Så kom immigrationsloven af 1965 (Hart-Celler act) som åbnede USA for ikke-europæisk indvandring. Man lovende befolkningen, at det ikke ville ændre sammensætningen af befolkningen.

    Idag har “Census” i USA så offentliggjort tal for demografien, at 60% af befolkningen kan regnes som hvide. “Census” i USA tæller arabere som hvide, så det reelle tal er faktisk værre.

    Det er hele vesten de er ved, at smadre totalt.https://www.politico.com/news/2021/08/12/census-data-white-pouplation-shrinking-504253

    Kommentar by CCC — 13. august 2021 @ 02:13

  2. Man kan jo også bare gå eller køre nogle ture rundt i byernes gader, så er folkeudskiftningen så tydelig og overvældende, at man kan komme i tvivl: Er det stadig Danmark, danskernes folkehjem og fædreland man befinder sig i, eller er man kan kommet til at leve i en afrikansk-arabisk koloni?

    At invasionen og besættelsen skrider hastigt fremad, kan ikke længere bortforklares, selvom DR, Pølletiken og BT osv. gør alt hvad de kan for at skjule, bortforklare og bagatellisere hvad der foregår.

    Masseindvandringens blodige konsekvenser ønsker hverken politikerne eller journalisterne at snakke om. De forties systematisk.

    Det vil nok være klogt af vælgerne at tænke dybt og længe over hvilket fremtidssamfund der kan vente danskerne, deres børn og unge. Bliver det mon en fremtid som i Libanon, Sverige, Somalia, Iran eller Venezuela?

    Det har Asger Aamund, Lars Hedegaard og Ole Hasselbalch gjort sig nogle tanker om. Og se så EB med seneste nyt om sundhedsstyrelsen, politisk kynisme og vacciners uhyggelige bivirkninger.

    Kommentar by BENT A — 13. august 2021 @ 02:23

  3. “Andelen af indvandrere i Danmark er stigende, det er indiskutabelt…
    Så den udskiftning, der er tale om, ja, den er der jo
    Demograf Henrik Toft Jensen i Deadline

    http://www.uriasposten.net/archives/102300

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 13. august 2021 @ 02:25

  4. CCC: “Det er hele Vesten de er ved at smadre totalt”. Ja, og man må spørge sig selv: Kan Tulles, Buksetroldens, Sprællemandens samt Merkels, Ursulas, Ylvas, Nancy Pelosis, Kamelas, Rosa Lunds, Ida Aukens, Pia Dyhrs, Jelveds, Zenias, Sofiernes, Pernillernes og de utallige woke kvinders aktiviteter forklare det hele, eller det de hvide mænd der er deprimerede, degenererede, nedslidte og udbrændte?

    Eller er der tale om at skolernes og massemediernes anti-hvide løgnepropaganda har forvandlet flertallet af vesterlændinge til manipulerede og selvdestruktive slavesjæle?

    Kommentar by BENT A — 13. august 2021 @ 02:58

  5. eller er det de hvide mænd der er deprimerede, degenererede…….

    Kommentar by BENT A — 13. august 2021 @ 03:02

  6. FOR DANSKERNE ER DER INGEN GRUND TIL AT FESTE OG FLAGE. Vi har i snart mange år levet under et hyklerisk, uretfærdigt og forrykt Christiansborg-regime som er i fuld gang med at ruinere, destabilisere og ødelægge landet og samfundet. Alle de gamle partier og massemedier må indtil videre betragtes som håbløse. Ingen af dem er vores venner.

    Kommentar by BENT A — 13. august 2021 @ 05:36

  7. #4 Bent A kl. 02.58 …propaganda har forvandlet flertallet af vesterlændinge til manipulerede selvdestruktive slavesjæle ?.

    Der er ingen tvivl om at medieløgnene, fortielserne, fordrejningerne og propagandaen har gjort et voldsomt indhug i den almindelige snusfornuft og vilje til at overleve. Med overvældende “godt/stort” resultat. En af grundene til det lette resultat for MSM , er efter min mening , den manglende borgerlige social politik. Hvor man begynder at præsentere et reelt alternativ til soc. Dem/ venstrefløjens socialpolitik . Derved tror jeg man bryder op i et temmeligt fastlåst tilværelsesbillede for mange mennesker, der vil give anledning til , at lytte og se i andre retninger end hidtil. Det er min tro og fornemmelse , at det manglende socialpolitiske udspil på højrefløjen er et væsenligt bidrag til det skred mod et fuldstændigt overtag for venstrefløjen mht til meningsdannelse / undgåelse af depressive og selvdestruktive tendenser. Søgen mod ” retfærdighed og frelse” afspejler også en stigende afmagt , fastlåsthed og desperation , på bunden af vores samfund ,- som det er blevet overladt til venstrefløjen at skalte og valte med. Der skal formuleres og skabes en borgerlig socialpolitik der adresserer andet end børnefamilier, børnefamilier og huskede jeg at nævne det – børnefamilier. En social politik der tager hånd om , og forholder sig til de danske socialpolitiske problem stillinger vi har. Bla flere og flere singler , de dårligere og dårligere muligheder der er for uddannelse i et under Danmark, de grimme boligbyggerier , de manglende praktikpladser, de mange ensomme børn med meget lidt netværk, fra meget små og nedslidte familier. I det hele taget ensomheden , der ofte også udgør et praktisk problem , osv osv.Manglende borgerlig socialpolitik har henvist mange vælgere til de politiske kræfter der reelt handlede mest nedladende , kynisk uansvarligt og menneskeligt misbrugende mod de danskere som multi- kulti gik hårdest ud over. White- flight i bunden var aldrig mulig , af økonomiske grunde.
    Det blev det farligt og uden realistisk at gøre andet end, at få det bedste ud af situationen. Idag er den situation endnu flere danskeres situation. White- flight er ganske enkelt mindre og mindre muligt for flere og flere mennesker . Borgerlighedens bidrag til at det er så galt som det er , er; den manglende socialpolitik. Det er også der man kunne ændre på et politisk vælgerbillede idag , efter min mening.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 13. august 2021 @ 06:26

  8. Hvis “diversitet, mangfoldighed og kulturmøde” er så saliggørende og berigende – hvorfor er der så uniformeret/bevæbnet politi ved de små børns første skoledag?

    Kommentar by Limewoody — 13. august 2021 @ 07:09

  9. Kommentar by Limewoody — 13. august 2021 @ 07:09

    Ja det er der selvfølgelig ved samtlige folke og friskoler så der må været udkommanderet cirka 5000 betjente til første skoledag, den største politiaktion i danmarkshistorien, halvdelen af af den samlede styrke, utroligt at MSM har overset sådan en historie.

    Kommentar by Kunta — 13. august 2021 @ 08:07

  10. De Radikales svendestykke

    Jeg kan ikke regne politiets rolle ud i det her, der var ingen betjente på min første skoledag, men det var også en anden tid.

    Vend billedet og lad disse billeder foregå i Saudi Arabien.
    En skole med 95% hvide kristne, hvor politiet byder de nye elever velkommen. Jeg tror det er utænkelig.

    Ekstra uhyggelig at Kim lægger opslaget op fredag d. 13

    Kommentar by k.m. — 13. august 2021 @ 08:19

  11. Arkitekt ikonet professor ved Kunstakademiets Arkitektskole, Sten Eiler Rasmussen(1898-1910), skabte byen, der skulle have været et paradis på jord for danske arbejdere og deres familier. Jeg besøgte selv Tingbjerg engang i 1970’erne. Tæt-lav bebyggelse med små rækkehuse uden haver adskilt fra biltrafikken (og ikke mange derude havde bil dengang). Der var en fantastisk fredelig stemning. Der var såvidt jeg ved det sociale boligselskab, FSB, der byggede boligerne.
    Hvem bor i dag Tingbjerg? Hvor blev de danske beboere af? Svaret blafrer i vinden…

    Kommentar by Amad — 13. august 2021 @ 08:26

  12. Arkitekt ikonet professor ved Kunstakademiets Arkitektskole, Sten Eiler Rasmussen(1898-1990)

    Kommentar by Amad — 13. august 2021 @ 08:31

  13. Det ser sort ud.

    Kommentar by Michael — 13. august 2021 @ 08:33

  14. Steen Eiler Rasmussen. God morgen! :-)

    Kommentar by Amad — 13. august 2021 @ 08:34

  15. Undskyld – men jeg må have overset den folkeafstemning, der tillod folkeudskiftningen i Danmark.
    Magthaverne må jo tænke hva’ fa’en, kød det er kød – om buschaufføren er hvid, sort eller grøn er os ligegyldigt, ligesom alt det chauffføren har mellem ørerne. Det er lissom plebejernes problem, at konvertere alle ikke-hvide i Danmark til dansk kultur. Konverteringen er da fin underholdning for overklassens café latte hattedamer; I skal bare holde dem væk fra Hellerup, Charlottenlund og Gentofte.

    Kommentar by Gustav Jensen — 13. august 2021 @ 08:37

  16. I øvrigt godt at se, at politiet forstår at prioritere deres opgaver.

    Kommentar by Michael — 13. august 2021 @ 08:43

  17. Michael:

    Tak for et sundt morgengrin. “Det ser sort ud”.

    Kommentar by Bastardo — 13. august 2021 @ 08:57

  18. @Bastardo

    Ja, for det må man vel trods alt stadigvæk sige. Eller hvad?

    Kommentar by Michael — 13. august 2021 @ 09:03

  19. Jamen i følge MSM , er befolkningsudskiftningen en konspirationsteori, så det videoen viser er ikke sandt! At benægt befolkningsudskiftningen er ganske enkelt at benægte fakta! I 60erne og 70erne var der ingen eller meget få fremmedarbejdere, blev de kaldt.
    Senere syntes man det ikke lød godt og kaldte dem gæstearbejdere, men det var stadig tyrkere fra den anatolske højslette. De arbejde, men slæbt med tiden familien herop. Danmark tømte faktisk stort set flere tyrkiske landsbyer. Mændene arbejdede, men kvinderne blev hjemme, lavede mad og passede de mange børn. I 1983 kom katastrofen, Mellemøstlige folk fik retskrav på at komme til Danmark, hvis de sagde ordet Asyl! Og siden har det med varierende styrke væltet ind over grænserne og I dag er der vel 500.000, men hvis vi bruger den Nederlandske definition for hvornår en indvandre er indvandre så er de i dag 21% af befolkningen! Hvis ikke det er befolkningsudskiftning, så ved jeg ikke hvad det er! 21% Det er 1.176.000 mennesker!

    Kommentar by Den Nervøse — 13. august 2021 @ 09:09

  20. Dansk Politi,mange hijab, masser af Danske flag, hvordan og hvorfor har man fragtet politiet og flagene til denne mellemoestlige by

    Kommentar by dunk — 13. august 2021 @ 09:14

  21. Tingbjerg….med alle de sager…:-). Hvad andet er der at sige end.
    Støt SIAD.
    http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk
    God fredag og weekend (skrivepause). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 13. august 2021 @ 09:16

  22. Tilfældigvis danske flag.
    Næste bliver diverse friheds og kampflag fra diverse terrror organisationer.
    Men hvor mange skal først til at lære at snakke dansk nu!

    Kommentar by P — 13. august 2021 @ 09:19

  23. Hippoen flagrer vel fordi at der er potentielle nye kunder i butikken ?

    Kommentar by bilka — 13. august 2021 @ 09:23

  24. “Just do the math.”
    Det er et enkelt regnestykke, ved at se på eleverne i skolen, hvad Danmarks fremtid vil bringe.
    Som der er en der nævner. Det ser sort ud. KULSORT vil jeg sige og her ses intet lys for enden af tunnelen.
    The point of no return har indfundet sig.
    Beklager at jeg bruger engelske gloser, men de siger det så meget bedre end på dansk.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 13. august 2021 @ 09:33

  25. Vil da lige tilsidst reklamere lidt. Youtube: Pernille Vermund står fast for Danmark….Bravo Pernille (Hurra). Kunne ikke have sagt det bedre selv. Nyd livet. God weekend (skrivepause). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 13. august 2021 @ 09:49

  26. De folkevalgte udsætter Danmark for det største bedrag i historien.
    Forskere inden for medicin, klima, indvandring, kriminalitet udsættes for censur eller strafforfølges.
    Ældgamle konventioner vendes, så der tillades etnisk udrensning af oprindelige befolkninger. De er ikke længere til for at beskytte minoriteter, men at favorisere besættelsesmagter.

    FN er bekymret for udviklingen i Afghanistan !!!
    Venstrefløjen uddelte fiskerlussinger for at sende danske soldater derud. De er trukket hjem igen, og nu jamrer venstrefløjen sig over Taleban tager magten tilbage.

    Jeg var i en butik for nylig, et udenlandsk par med to små børn var samme sted, konen fremstammede noget gebrokken dansk til kassedamen, men talte deres hjemlands sprog med børnene.

    Kommentar by k.m. — 13. august 2021 @ 09:52

  27. Deltog Sharia-Jeppe og Kramme-Charlotte fra Københavns Politi ikke i ovenstående festligheder?
    Eller var de til dialogkaffe med vennerne fra Hizb ut-Tahrir?

    Kommentar by Revisoren — 13. august 2021 @ 10:28

  28. Tager ofte S-toget fra Nørreport til Frederikssund. Den etniske udskiftning ses på hver eneste S-togs station. Hvor der før var 99% etniske danskere er der nu en mærkelig blanding af arabere, afrikanere, østeuropæere osv.

    Kommentar by Realisten — 13. august 2021 @ 11:33

  29. TAG DET NU BARE HELT ROLIGT. Eftersom indvandringspolitikken længe har været meget stram og fair og næsten ingen kommer ind mere, ifølge S, SF, R, EL og V samt DR osv., må der være tale om FOTO-MANIPULATION. Nogle har lagt mørke farver i ansigtet på folk, for at vi alle skal se mørkt på det hele ligesom dem. Der er tværtimod grund til masser af optimisme, som de mange flag da også klart beviser. Hurra, hurra, hurraaaaaaa…….

    Og husk det nu: Økonomien er bomstærk. Danmark er verdens rigeste land. Det er kun velfærd, sundhed, lønninger, pensioner, forsvar og danskere m.m. der dårligt er råd til.

    Kommentar by BENT A — 13. august 2021 @ 11:57

  30. Ud af de ca. 900 folkeskoler i DK, som bliver målt på elevernes karaktergennemsnit ligger Tingbjerg Skole ca. nr. 890. Gad vide, om alle jubeltosserne ville sende deres egne poder på denne velsignelse af multikulti?

    Kommentar by Den kollektive hukommelse — 13. august 2021 @ 12:50

  31. White Pride anses for noget frygtelig farlig, myndighederne slår hårdt ned på.

    Al anden “pride” roses til skyerne, jeg hører lige Aalborg stadion dekoreres med regnbue symboler ved de kommende kampe.

    Det må bunde i blanding af naivitet og ondskab.

    Kommentar by k.m. — 13. august 2021 @ 12:52

  32. Endnu et overdrevent propagandafremstød for det smukke nirvana, beskyttet af danske betjente.

    Hvor mange udgår af den folkeskole med evner til at klare at stå på egne ben? Den offentlige sektor vil vokse

    Tidligere jubelfortællinger viste sig at være fake-news

    https://ditoverblik.dk/elever-fra-lukkede-muslimske-friskoler-haltede-langt-efter/
    Det faglige niveau hos elever fra en række muslimske friskoler, der mistede statsstøtte og måtte lukke, har vist sig at være meget lavt, fortæller folkeskoleledere til Altinget

    At mange elever havde store faglige problemer var noget overraskende, eftersom netop Iqra Privatskole og Nord-Vest Privatskoles tidligere var blevet fremhævet for sit høje faglige niveau. I følge en analyse fra tænketanken Kraka i 2016 klarede eleverne fra de to skoler sig således gennemsnitligt bedre ved afgangseksamen end elever fra Holbergsskolen.”

    Kommentar by tavsen — 13. august 2021 @ 12:59

  33. Ytringsfriheden burde ikke kunne gradbøjes.
    Her stilles spørgsmål ved befolkningsudskiftning.

    Det er vist eet af de mange tabu, der har lagt sig over Danmark.

    Tabu om klima, indvandring, pandemi, grøn omstilling. Find selv flere eksempler.

    Tabu er noget der helst ikke må tales om, eller stilles spørgsmål ved. Du straffes hvis du går imod eliten.

    Sandheden forbliver skjult så længe tabu er intakt, brydes tabu falder eliten til jorden “jamen han har jo ingen tøj på”.

    Det ved medierne, derfor fodres befolkningen 24/7 365 med elitens holdninger, og KUN dem.

    Forskellige grupper her i landet bliver rasende hvis man er bare en smule uenig med deres holdninger (krav).

    Kommentar by k.m. — 13. august 2021 @ 14:07

  34. Tænk på tv reklamen med plan børnefonden.
    Vi lokkes til at samle ind til børn på den anden side af kloden.

    Hvordan ligger det de her viste skolebørn ?
    Slipper de deres forældres hjemlands traditioner ?

    eller ender de med tørklæde som deres mødre? måske giftes tidlig med fætter et eller andet

    Det er kun spekulationer som forhåbentlig ikke er strafbar

    Kommentar by k.m. — 13. august 2021 @ 14:21

  35. 3 politimænd til denne dag i skolen…?????????????

    Kan i skide danskere da for helvede ikke se at det hele er ved at stikke af…at i mister jeres land til fremmede folkeslag og at politiet skal bevogte os…og overvåge især dem der ikke lige synes det er sådan en fantastisk ide…så har de masser af resurser til at kommer efter dem…og hvor opfindsomheden er stor når man skal finde et lovgrundlag til at retsforfølge dem der ikke er enige i det der sker!!
    Og har man ikke lige et lovgrundlag…så bøjer man da bare loven og skaber nogle nye paragraffer, så man kan ramme dissidenterne.

    Landsforræderi ved højlys dag!

    Kommentar by Black Watch — 13. august 2021 @ 14:39

  36. Den udvikling Vi ser på billedet fortæller at udskiftningen er en realitet.

    Det tog små 40 år at fjerne ALLE Danskerne fra en skole. Nu er der moské nogen der vil sige “det er kun en skole” men det er ikke tilfældet. Det fleste skoler her i landet er påbegyndt processen, det kan ses overalt og det kommer kun til at gå hurtigere, indtil Vi let genkender Libanons skæbne.

    De eneste spørgsmål der er interessante er, hvornår når Vi grænsen og hvad vil Vi gøre ved det?

    Jo længere tid der går des vanskeligere, farligere og dyrere bliver det at vende den uønskede udvikling Vores skiftende regeringer har trukket ned over Vores syndige hoveder.

    Det mindste Vores nuværende regering kan gør er at lade Os, Danskerne, stemme om det!

    Kommentar by Santor — 13. august 2021 @ 14:39

  37. Hvor er regeringens løfte om 30% tosprogede i hver skole ?

    Pis og papir, løgn og bedrag, og nu starter Mette Frederiksen valgkampen med en tur rundt i landet hvor hun fortæller hvor godt vi har det og alt det gode hun har gjort

    Kommentar by k.m. — 13. august 2021 @ 14:59

  38. Jeg synes de skulle starte med en introdag i svømmehallen.

    Hø hø

    Kommentar by Træt — 13. august 2021 @ 15:16

  39. jeg var henne at få en kop kaffe i Fields. Det center er overtaget af indvandrere.Flere med tørklæde end uden. Jeg gik ned og hentede en skruetrækker i min bil og handlede derefter min ærinder hurtigt og kørte hurtigt derfra. Som at besøge Afghanistan.

    Jeg har også fornylig været på Bakken. Vi tog hjem igen. Alt indtaget af indvandrere.

    Be prepared

    Kommentar by h.nielsen — 13. august 2021 @ 15:54

  40. # KUNTA 08.07: “den største politiaktion i danmarkshistorien”, men fortiet af MSM.

    Tommy-Robin 06.26: Tak for svar. Du har ret i at de borgerliges socialpolitik er den rene ynk. Men problemet er at der desværre ingen borgerlige politikere er tilbage på Chrborg, bortset fra tre-fem stykker og NB. Resten er radikale forklædt som borgerlige. Jacob Sprællemand, Lars Q og Tullesen er tre gode eksempler.

    Kommentar by BENT A — 13. august 2021 @ 16:06

  41. (” Danmark vil med 100 procents sikkerhed tabe kampen mod islam og muslimer, idet islam vokser og vokser, og Danmark kan aldrig stoppe Allahs lys.”)
    (Said Mansour – ”Boghandleren fra Brønshøj”, 04.01.2019)

    (”Det, som Sultan Suleyman påbegyndte med belejringen af Wien i 1683, vil vi gøre til virkelighed for indbyggerne gennem vore kraftfulde mænd og vore sunde kvinders fødsler.”
    (sagt af Vural Öger opstillede til europaparlamentet for det tyske socialdemokrati.)
    Citatet er fra den største tyrkiske avis i Tyskland, Hürriet, og fra den tyske avis Hamburger Abendblatt, maj 2004.)

    Indledning.
    Indtil for 40 år siden, så man ikke den brutale og primitive voldsudøvelse som man ser i dag. Ikke en dag, uden at hele den kriminelle palet er brugt. Årsagen: Man har uden blusel, i årevis lukket en dødvægt af ikke vestlige uintegrerbare velfærds shoppere ind, uden at skele til, hvad det danske samfund har behov for, der i bagagen har en volds-og herrementalitet, som ellers har været ukendt i Danmark.
    Vi hører gang på gang islam betegnet som ”fredens religion,” men samtidig må man konstatere at der er krig eller krigsligende tilstande i næsten alle muslimske lande?
    Gutmenschen påstår at indvandring er godt for ethvert samfund, idet de etniske befolkninger skrumper og føder færre og færre børn. Det er bare en påstand – nej en løgn – uden bund i virkeligheden, for dokumentationen i de ubehagelige statistikker taler deres tydelige sprog, stor kriminalitet, massiv offentlig forsørgelse fra dag et, penge sendes i stor stil til hjemlandet.
    Voldtægterne af etniske danske kvinder, de såkaldte ”æres mord” (seneste bl.a. udsmidning fra altan), utallige mord (seneste bl.a. 3 ældre på Østerbro), indbruddene, svindel og bedrageri, hjemme-og gade røverier, mord i alle dens afskygninger, bandekrigen (om narko), terrorplaner (Krudttønden), likvideringerne (bl.a.ved synagogen), bomberne, skyderierne, afbrænding af biler, vanvidskørsel, stenkast fra motorvejsbroer, krævementaliteten, kvindeundertrykkelsen og dominans kulturen især overfor etniske danskere, der har fået ar på sjæl og legeme, efter helt meningsløst overfald.
    Overfald på etnisk unge danske mænd (hvor de ydmyges), overfald på gamle mænd og kvinder i hidtil uset omfang, de daglige ”enkeltstående” tilfælde. Overfald og chikane på jøder, bøsser og andre ikke-muslimer. Stenkast mod busser, politi og ambulancer, ja, simpelthen chikane og utryghed i dagligdagen og ens nærområde. Hærværk, nedbrænding af væresteder, skoler, daginstitutioner, medens politiet næsten er totalt fraværende på gader og stræder. Ofte står politiet med åben mund og polypper, og aner ikke hvad de skal gøre. Mange borgere føler sig totalt magtesløse, mens stadig større områder i Danmark glider ind i lovløshed og opløsningsligende tilstande, hvor dansk lov og ret er sat ud af kontrol.
    Seneste stunt på Nørrebro er, at selvbestaltede bevæbnede lømler agerer som vagter og standser folk, for at kontrollere hvad de laver i ”vores område”.
    Endvidere fifleri og udnyttelse med offentlige ydelser, kontanthjælp (medens man arbejder sort), arbejdsløshedsunderstøttelse (medens man er IS-kriger). Svindel med moms og fiktive firmaer i stor stil, der agerer som skalkeskjul for kriminel aktivitet. Kreativiteten når det gælder om at få snablen ned i de offentlige kasser og berige sig, er bemærkelsesværdig pro-aktiv, og der bliver udvist stor opfindsomhed og gå-på-mod. Og myndigheder er tilsyneladende fraværende, og griber først ind, når det hele er eskaleret og har taget overhånd.
    Dette er altså “berigelsen” og “mangfoldigheden,” iscenesat af illusionsmagere, dagdrømmere og ”nok er nok” segmentet, bistået på sidelinien af nyttige idioter som, Bedsteforældre for Asyl, Folkekirkens usselrygge, Bedstemødre for Mangfoldighed og andre smånussede såkaldte danskere, der går i Corfitz Ulfeldts fodspor.
    Vi kan lige så godt indstille os på, at store områder af Danmark er tabt for evigt, og de områder vokser og vokser bare, indtil samfundet kollapser i brutalitet og ødelæggelser, og den mellemøstlige middelalder overtagen magten. I sognene Tingbjerg-Vollsmose + Gellerup er næsten 70% af beboerne ikke-vestlige indvandrere/efterkommere!
    Historien har jo vist, at islam ikke lader sig integrere. Er det ikke 24 såkaldte integrationspakker vi er nået op på, og stadig står vi med et uløseligt problem. Hvis Danmark ikke skal kollapse, så må al muslimsk indvandring/familiesammenføring stoppes, om nødvendigt ”mit robusten Mitteln.”
    Islam er en hindring for fremskridt og truer samfundets sammenhængs kraft. Så spørgsmålet er, hvad vil vi! Vil vi bare lade stå til, og sætte alt over styr, det er spørgsmålet.

    Ansvaret for denne uholdbare situation, ligger fuldt og helt hos den manipulerende, herskende, politiske klasse. Her kan man så bare konstatere, at perioden 1983-2019 må kaldes tåbelighedernes march, idet man med åbne øjne gik sin undergang i møde, idet næsten ingen MF i Folketinget ønskede at sætte en grænse. Tilmed forlanger nogle af vore skvatmikler til politikere i uskøn symbiose med vores hjemlige korandisciple, at vi skal undskylde og beklage vores tilstedeværelse, og helst dukke nakken, når der er muslimer til stede. Man tigger ikke om sin ret, for sin ret kæmper man. Hvis man stadig agter at fortsætte denne praksis med at indforskrive revl og krat, så graver vi vores egen grav. Hvad sagde den gamle krigsminister Tscherning ikke i 1863: “Der er ingen ære i at gøre det ukloge.”
    Med fare for at blive kaldt racist, kan man bare konstatere, at muslimer er underrepræsenteret på arbejdsmarkedet og på uddannelse, men de er overrepræsenterede i kriminalitetsstatistikkerne.
    Men at man lod det fortsætte årti efter årti uden at skride ind, det er et svigt uden lige. Politikere lader som bekendt ikke virkeligheden stå i vejen for deres feel god holdninger, selvom de røde advarselslamper var ved at brænde sammen.
    Her kunne man godt have ønsket, at Socialdemokratiet havde sat hælene i, i og med, at det primært var dem, der har stået fadder til vores velfærdssamfund. Men de red på bølgen, at en fremmed er en ven du endnu ikke har mødt. Ingen konsekvens, passivitet, man kalder ikke tingene ved deres rette navn, åbenbart af frygt for at blive opfattet som racist eller det der er værre
    Jeg er bange for vores system pludselig kollapser, for vores homogenitet, for at der givetvis vil komme et sammenstød mellem ”dem og os,” for det at importere mennesker fra en anden kulturkreds, har ikke fungeret nogle steder.
    Tilbage sidder en målløs befolkning, der ikke kunne se ”storheden” i 40 års forfejlet politik, men som må acceptere en volds-og herrementalitet, hvor det er ”gæsten” der fortæller værten hvor bordet skal stå.
    Islam kendetegnes af et fuldstændigt fravær af kritisk analyse og selvransagelse. Ikke tænke, blind tro rækker.
    Der er favorisering (retskrav) ved lejligheds anvisning til muslimer, ingen egen betaling – eller meget lille -ved bl.a. vuggestue og børnehave, økonomisk hjælp til familie sammenføring og efterfølgende indretning af bolig, unge kriminelle på overlevelsesture på kommunens regning, tolke bistand der ikke bliver betalt. Tilsyneladende er der ikke et forsørgelseskrav for muslimer overfor ægtefælle.
    Der er gratis tandbehandling og udbedring af manglende eller skæve tænder, udlevering af diverse hjælpemidler, gratis psykolog hjælp til såkaldte krigsskader, ja sågar hjælp til hjemvendte IS-krigere, behandling af diverse sygdomme der før var ukendte i Danmark, samt meget krævende og dyre behandlinger af retarderede børn, grundet fætter/kusine ægteskab igennem generationer.
    For at få mange muslimer til at fungere i et civiliseret land, er man nødt til at bekoste omfattende civiliseringsprojekter. Det er kostbart og kræver specialister til undervisning i mange forskellige færdigheder; sprog, toilettræning, fædres omgang med egne børn, cykling, trafikkultur, ikke-vold, ærlighed, religiøs tolerance, social omgang, demokrati, læsning, stavning, skrivning og regning. Alt det vi skandinaver synes er normalt, skal indlæres af voksne primitive analfabeter.

    Endvidere bliver der fra muslimsk side udvist en helt uset form for kræve mentalitet og krav på særbehandling, og sådan kunne man blive ved. I og med at man vedblivende tager personer ind der ikke ønsker at arbejde, så må de arbejdende yde lidt mere, så de ikke arbejdende kan få et tilfredsstillende liv, uden de store problemer
    Alle disse penge der bliver postet i personer, der aldrig har og aldrig kommer til at bidrage til samfundets bedste. Det kan ikke være rigtigt, at man sikrer udefrakommende goder og bedre vilkår betalt af dem med almindeligt arbejde.
    De fleste udefra kommende muslimer, bruger som begrundelse, at de er flygtet fra krig, vold og undertrykkelse, så er det jo noget mærkeligt, at de har dårlig etableret sig, før de forsøger at indføre de retslige og religiøse systemer (sharia + islamiske lovregler), som de påstår sig flygtet fra! Når så alt er på plads i DK, drager man på ferie til hjemlandet, hvor man påstod sig forfulgt. Ud fra det, kan man så også sige, at de såkaldte danske IS-dræbere der tog til Syrien for at kæmpe for kalifatet, ikke har følt sig som danskere (trods dansk pas), men som muslimer.
    Eller man kan tage ud til lufthavnen en mandag morgen, og der er fyldt op af mænd og kvinder i lange mørke frakker og tørklæder, slæbende på bagage uden lige, medens de venter på indskrivning til hjemlandets vemodige sletter, så de kan nyde en velfortjent ferie, betalt af de arbejdende etniske danskere!
    Vi skal tilsyneladende bare se passivt på, medens den etniske befolkningsudskiftning i de vesteuropæiske lande (Frankrig, Holland, Belgien, Italien, Østrig, Tyskland, Sverige, Norge og Danmark) planmæssigt skrider frem med voldsom hast. Resultatet kan være enden på det Danmark, som det sted hvor danskerne i årtusinder har hørt hjemme, og at vi på sigt ender som andenrangs borgere i eget land, hvor det er muslimen der dikterer. Hvordan er det kommet så vidt, på bare to generationer?
    Islam er en underkastelsesreligion, og det er ikke bare religion, det er i den grad også politik. Det er en 1.400 års stokkonservativ livsstil, der ikke har rokket sig en millimeter, og hvor den nu i årtier intimiderer og undergraver det vestlige og kristne Europa, ved at være anmassende og krævende. Det er en trojansk hest, vi har i vores midte. Uanset hvor islam optræder, så følger der kævl og strid i dets kølvand, og altid i modsætning til deres omgivelser (Irak, Syrien, Libyen, Libanon, Ægypten, Afghanistan, Pakistan).
    Islam er enten en politisk ideologi med religiøs legitimation eller en religion der legitimerer politiske handlinger. Da, islam ikke adskiller det religiøse aspekt fra det politiske, da er de
    komplementære. Et islam uden politiske konsekvenser er ikke islam, og et islam uden religiøs tro er heller ikke islam. Politisk islam og religiøst er identiske, det ene ikke uden det andet. Hvis problemet med muslimer udelukkende er ”socialt” – som mange ynder at fremstille det – er det et kulturbetinget socialt problem. Den kultur der skaber problemerne hedder islam. Så kan det vist ikke siges tydeligere.
    Islam som fredens , mildhedens og tolerancens bannerfører, må nærmest betegnes som falsk varebetegnelse. Snarere er der tale om åndelig aids.
    Er det virkelig det vi ønsker? For de etniske danskere, der pligttro har passet arbejdet i 40 eller 50 år, har stået op om morgenen, og gået på arbejde, og pligtskyldigt betalt deres skat til den fælles husholdning, naivt troende på sprogkamelæonerne på Christiansborg, står i dag med en lang næse.
    Konsekvensen af politikernes samfundsopløsende dagsorden ses daglig i det normskred vi har været vidne til på de fleste niveauer, et naturligt resultat når man helt bevidst sælger ud af statens autoritet, og ikke udviser konsekvens og handling, men bare lader stå til. Danmark er blevet forvandlet til et etnisk kludetæppe. De fælles værdier, homogeniteten og sammenhængskraften er en saga blot. I dagens Danmark er der nu så mange indvandrere, hvis loyalitet ligger et andet sted, end de danske værdier. Det kan bare konstateres, at der sker en snigende islamisering af Danmark.
    En bitter pille at sluge. Danskernes indbetalte skattekroner går til at servicere utilfredse og kriminelle, der desværre meget ofte viser sig at være muslim, samtidig med at Danmark bliver undergravet, og normer skrider. Hvorfor skulle man stå tidligt op om morgenen og passe et arbejde, når pengene i årevis (generationsvis) tikker ind på kontoen hos ikke-vestlige velfærdsshoppere. Penge kommer ikke af sig selv, der skal arbejdes og produceres, og hvem gør det, det gør etniske danskere meget oftere, til forskel fra mange udefra kommende, der har slået deres folder i lande, der må betegnes som misfostre og ikke fungerende, også kaldet shit hool countries. De etniske danskere, er med til, at mange muslimer bare kan gå og dandere den. Hvorfor skal vi betale for, at en muslims kone kan gå derhjemme i sine sorte gevandter, og ikke bidrager til den fælles husholdning ?
    Alt dette har sine rødder snart langt tilbage. I bund og grund skyldes det tanketommme politikere, sammenrendet af gutmenschen og lalleglade kirkefolk, der satte udefra kommende højere end deres eget lands borgere, og ikke magtede at sætte sig ind i, hvad islam stod for. Her skal blot nævnes nogle forløb, der var med til at give vestlig kultur/levemåde dødsstødet.
    Problemerne er statsløshedskonventionen, Flygtningekonventionen, Den Europæiske Menneskerettighedskonvention, Menneskerettighedsdomstolen i Haag og Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol i Strasbourg!
    Dertil kommer Marrakesh-erklæringen (Marokko 11.12. 2018), og den endnu tidligere Barcelona-erklæringen (nov.1995), og selvfølgelig den europæiske/arabiske dialog fra oliekrisen i starten af 1970erne og flere konferencer, hvor der er blevet aftalt, hvordan arabisk/muslimsk kultur skulle fremhæves, hvor især den tidligere tyske udenrigsminister Hans-Dietrich Genscher deltog i 1983.
    Men også EU´s Anti-racism Action Plan 2020-2025.
    Da EF (Det Europæiske Fællesskab) – fra 1987 EU – i 70’erne forhandlede med de arabiske lande om olie og fremmed arbejdskraft, fremførtes et krav fra arabisk side: Det skulle fremover “tydeligt påpeges, at arabisk kultur havde bidraget til udviklingen af den europæiske kultur”.
    Europa stod altså i gæld til araberne! Ved et påfølgende møde i Cairo, enedes man om, at indvandrere skulle “ligestilles med Europas egne borgere med hensyn til rettigheder”, og at de muhammedanske indvandrere skulle have ret til at “propagandere for og udbrede deres egen kultur”. Med disse to bestemmelser startede islamiseringen af Europa. For at sprede budskabet henvendte Fællesmarkedets handelsmænd sig til journalister, filmsstjerne, forlag, forfængelige politikere og prestige-hungrende embedsmænd etc. og naturligvis til undervisningsektoren. Under ledelse af EU’s formand og generalsekretæren for Det Arabiske Forbund åbnede man 28. marts 1977 i Venedig det første “Seminar om midlerne og formerne for samarbejde til udbredelse af arabisk sprog og litterære kultur” i Europa. Arrangementet skyldtes ikke bare Orientinstituttet i Rom i samarbejde med sprogfakulteterne ved Venedigs Universitet. Da EU dengang (som nu) mest bestod af katolikker, var Det Pavelige Institut for Arabiske og Islamiske Studier selvsagt med som arrangør. Der var delegater fra ti arabiske lande: Ægypten, Algeriet, Tunis, Libyen, Saudiarabien, Jordan, Syrien, Irak, Yemen og Sudan og fra otte europæiske lande: Italien, Frankrig, Belgien, Holland, England, Tyskland og Danmark samt fra Grækenland, som endnu ikke hørte med til EU.

    Kuppet tog tre dage. Den 30. marts krævede en enstemmig resolution udbredelse af arabisk sprog og kultur i Europa, og fra det øjeblik tog indoktrineringen fart for ikke siden at stoppe. For at vise islams overlegenhed gik det efter parolen: skriv historien om, ændr eller stryg tidligere udsagn. 68’erne spredte gladelig politisk-korrekt fordummelse. Tænk på hvordan Tysklands udenrigsminister Hans-Dietrich Genscher i april 1983 åbnede et møde i Hamborg for den Europæisk-arabiske Dialog og i mindst en time vrøvlede om den islamiske kulturs storhed, godhed, uforlignelige videnskabelige og humanistiske rigdom!
    Islam var “Et funklende lys fra et fyr”, “Et lys, som i århundreder havde strålet over Europa og hjulpet os ud af barbariet”. Næsten alle deltagere bad respektfuldt om undskyldning for den kolonialisme, som de utaknemmelige Europæere havde påført “lyset”. Næsten alle udtrykte foragt for dem, som fortsat tog afstand fra islam. På dette møde blev Vestens kultur så spottet, at de arabiske delegater benyttede lejligheden til at fastslå jødedommens og kristendommens islamiske rødder: Abraham var Allahs profet, og Jesus en forfejlet forløber for Muhammed. Uden at nogen vovede at sige dem imod, protestere eller i det mindste fremstamme: “Er I allesammen blevet bindegale?”

    Man diskuterede naturligvis indvandringen. Ikke tilfældigt blev ordet “ligeværdighed” til “lighed”, ligesom man begyndte at tale om, at de indvandrende muhammedanere (ikke buddhister eller hinduister eller konfucianere eller græsk-ortodokse!) skulle have samme rettigheder som værtslandenes egne borgere. Nu rejstes der krav om aviser, radiosendere og tv-stationer på arabisk. Og man belyste det formålstjenlige i, “at få flere indvandrere ind på universiteterne og ind i politik, fagforeninger og byråd i værtslandene” (love om stemmeret). Fra den dag blev kongresserne, samtalerne og seminarerne til mere og mere henrykte forherligelser af islamisk kultur. Samt foragt eller ligefrem forbandelse af Vestens kultur.
    Det lykkedes en kendt journalist at få fingre i papirerne fra alle disse møder Hun skriver, at det var som at læse Sigrid Hunkes bog “Allahs Sonne über dem Abendland”. Når det lykkedes araberne at få krammet på de europæiske politikere, skyldtes det, at vore gamle værdier var gået i opløsning, at storfinansen bag EU kun interesserede sig for mammon og ikke for ideologi og religion, og at skræmte, uvidende, prestige- og publicity-hungrende medløbere af alle slags så en chance for at komme frem i rampelyset for deres egen lille Hassans skyld. Man satte sig ikke ind i, hvad islam indebar for kommende generationer, eller man ignorerede det bevidst. Uden disse forhold havde islam ikke kunnet gøre Europa til et Eurabia. Er traktater til skade for befolkningerne, så må de ændres, jo hurtigere, jo bedre, ligegyldigt hvordan.– hvis vi da holder af vore børn og børnebørn!

    ” Jeg mener ikke, at danskerne har fået sandheden at vide. Den nuværende indvandring er uden historisk sidestykke. Den får nogle konsekvenser, som ingen rigtig vil diskutere, men som rammer midt ned i den danske befolknings kultur, religion og levevis. Mange danskere er næppe klar over den historiske og enestående situation. De har jo kunnet læse, at vi tidligere har taget imod indvandrere. Men det er en helt ny situation på grund af mængden, og fordi der er en kultur-og en religionsforskel. Og det er jo ikke noget, der ophører.”
    (sagt af professor i demografi, Poul Christian Matthiessen/Jyllands-Posten 29.08.1999)

    ” Ich will diese kranke Ideologie nicht in Europa”
    (Jeg vil ikke have denne syge ideologi i Europa- sagt af
    Østrigs kansler Sebastian Kurtz/juli 2021)

    Be prepared!

    Kommentar by der Adler — 13. august 2021 @ 16:29

  42. @ 40 kl.16.06 Bent A . Ja , det er rigtigt. De politikere der er på Borgen, er Radikale , uanset parti farve. Men det ændrer ikke problem- stillingen . Men det forklarer den.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 13. august 2021 @ 16:34

  43. Jeg har også fornylig været på Bakken. Vi tog hjem igen. Alt indtaget af indvandrere.

    Be prepared

    Kommentar by h.nielsen — 13. august 2021 @ 15:54

    OG de bruger selvfølgelig ingen penge på de vantro forlystelserne. Hvor længe kan Bakken holde til det?

    Troede ellers, Tivoli ville forblive for danskerne, fordi der skal betales entre, Men sidst jeg var der 2019, vrimlede det med tørklæder. Tror, diverse kommuner betaler entreen som en form for inklusion. Men vi får næppe at vide, hvor store summer kommunerne bruger på “berigelsen”.

    I starten af firserne brugte Aarhus en femtedel af det sociale budget til indvandrere. Det var offentlig tilgængelig dengang. I dag klares det med snak om transparent.

    I dag må det være meget mere. Nyrups socialminister oplyste, at en trediedel af hendes budget gik til berigerne. Den viden tog hun konsekvensen af og er i dag med til at lave DKA.

    Kommentar by tavsen — 13. august 2021 @ 16:35

  44. Tak for gennemgang Adler 16.29—- Jeg kan berette, at i 1972 var jeg ansat på Husum apotek, og vi skulle have håndkønsudsalg i Tingbjerg, der begyndte Tyrkiske gæstearbejder at flytte ind. Min kollega turde ikke være der medmindre hun fik sin schæferhund med og fik tilladelse af sundhedsstyrelsen. Cykelhandleren måtte lukke da dækkene på cyklerne blev snittet op, sådan startede en anden kultur deres indmarch i Danmark. Ja allerede i 1972 så jeg det der skete i et nyt boligområde, flot boligområde tegnet af Steen Eiler Rasmussen som var beregnet til den danske arbejder, men gæstearbejderne ville jo ikke rejse tilbage, og så fik de lov at blive på offentlig betalt løn, der var ikke arbejde til dem mere.

    Kommentar by IES — 13. august 2021 @ 17:09

  45. @ 44 IES

    Tak for dit indput. Husum apotek eksisterer stadig. Jeg er vokset op modsat Tingbjerg (Utterslev/Brønshøj), og havde en kammerat i Tinghøj-bebyggelsen, der i dag er totalt ødelagt.

    Fra min egen liste over “belastede områder” i hele DK, sender jeg et udsnit fra Tingbjerg/Husum/Brønshøj/Bellahøj:

    Bellahøjhusene/Bellahøjvej/Ved Bellahøj/2700 København (store problemer med utilpassede unge).
    Tingbjerg Sogn-79% af beboerne er indvandrere/efterkommere!
    Tingbjerg Sogn/Langhusvej 1/2700 Brønshøj, meget lav procent blandt muslimer lader sig vaccinere mod covid-19.
    Tingbjerg Skole/2700 Brønshøj, en meget høj koncentration af muslimer.
    Tingbjerg-bebyggelsen/2700 Brønshøj/København, kriminalitet i alle afskygninger, samt chikane og herrefolk mentalitet overfor de få etniske danskere der endnu formår at holde sig oprejst.
    Tingbjerg-bebyggelsen med Arkaderne-Virkefeltet-Ruten-Hækkevold-Bystævneparken/2700 Brønshøj.
    Mørkhøjvej-Kvarteret/2700 Brønshøj, her blev den 20-årige muslim Kevin Kemal Ibraimmovski likvideret 29.09.2020 i sin frisørsalon ”Ørn-Mørkhøjvej 67. Ikke langt herfra, ved den gamle TV-By (Gyngemose Parkvej), blev muslimen Darko Petrovic skudt 21.08.2020.
    Gadelandet/Husumgård/2700 Brønshøj/København.
    Vest Volden i Husum-Brønshøj/2700 Brønshøj/København, to skudepisoder torsdag 29.07.2021.
    Muldager/2700 Brønshøj. Her boede Fady Atef Mohammad (palæstinenser fra Libanon), dæknavne: ”Abu Ubeida” og ”Abu Ubaydah,”. Dømt som IS-terroist i drone-sagen 06.12.2019.
    Tårnhusstræde/2700 Brønshøj. Her boede Coskun Ibrahim Simsir (kurder)-dæknavn ”Abu Meriam.” Blev dømt som IS-terroist 06.12.2019, tidligere dømt for toldsvindel og falske oplysninger til det offentlige.
    I Brønshøj boede også terroisten Said Mansour kaldet ”Boghandleren fra Brønshøj,” inden han under stort besvær, endelig blev udvist primo januar (2019)for nogle til strafforfølgelse i Marokko.
    Arkaderne/2700 Brønshøj.
    Åkandevej/2700 Brønshøj.
    Åfløjen/2700 Brønshøj, en 22-årig blev likvideret 08.04.2020, grundet verserende bandekonflikt mellem LTF + Husum-gruppen.

    Kommentar by der Adler — 13. august 2021 @ 17:27

  46. Føj for allahen da også…

    FØJ.

    Kommentar by Hans peteresen — 13. august 2021 @ 17:42

  47. Max 30% tosprogede i skolerne er faktisk vejen til fremmed overtagelse af Danmark.
    Antallet på landsplan er vel et sted mellem 10 og 15%. Her ser vi hvilke problemer det giver.
    Når man så kalkulerer med 30% i samtlige skoler, da har vi langt overskredet det Danmark kan leve med, fordi de fremmede har højere fødselsrate end etnisk danske.

    Det tog ca 50 år at nå til dags dato, så tænk hvor hurtig det går fra nu.

    Venstrefløjen slap ånden ud af lampen, og den er ikke til at drive tilbage igen.

    Kommentar by k.m. — 13. august 2021 @ 17:55

  48. Det ser meget berigende ud!

    Hvor mange af folketingsmedlemmernes børn går der mon på den skole? Mink-Mette valgte jo selv en liljehvid privatskole til sine børn…

    Hvornår begynder hjemsendelserne?

    Kommentar by Polka - je suis Hr. Naturli' — 13. august 2021 @ 18:25

  49. En skamplet på landet, hvordan skal denne invasion og tilbagesendelse nogensinde kunne ende fredelig… :/

    Kommentar by LarsB — 13. august 2021 @ 18:40

  50. RESTEN AF KØBENHAVN + OMEGN SER SÅLEDES UD:

    Be prepared!

    København/belastede veje og bydels-kvarterer:

    TEC Frederiksberg/Stæhr Johansens vej 7/2000 Frederiksberg. Elevsammensætning: 50.1% dansk + 49.9 ikke-vestlig (muslimsk).
    Lindevangsparken/2000 Frederiksberg, udbredt handel af narko, begået af LTF + NNV.
    Lundehusvej -Strødamsvej/2100 Kbh. Ø
    Vangehusvej/2100 Kbh. Ø – i bebyggelsen dræbte en ikke etnisk dansker (Lual Lual) tre (3) gamle mennesker med koldt blod!
    Emdrup Huse/2100 Kbh. Ø, kvinde ”faldet” ud af altan 16.07.2021.
    Nørre Fælled Skole (tidligere Klostervængets Skole)/ Biskop Krags Vænge 7/2100 Kbh. N., skiftede navn, grundet næsten 100% muslimer.
    Vognmandsmarken/2100 København
    Fruebjergvej/2100 Kbh. Ø, 01.06.2021, skyderi om aftenen, ligger tæt på stormoskeen i Rovsingsgade.
    Haraldsgade-kvarteret
    dele af Jagtvej/2100 Kbh.Ø
    Københavns private Gymnasium/Præstøgade 17/2100 Kbh. N. Elevsammensætning: 12.2% dansk + 87.8% ikke-vestlig (muslimsk).
    Blågården/2200 København N fordeler sig over 11 karreer og mere end 800 lejemål i hjertet af det indvandrer tætte hjerte af Nørrebro. Det var i dette kvarter der 14.04.2019 var voldsomme uroligheder, tonsvis af brosten blev kaster, meget stukket i brand.
    Blågårdsplads/2200 København N. Her boede terroisten Rawand Dilsher Taher, dræbt 07.12.2015 af et amerikansk hellfire missil affyret fra en drone, og beregnet på ham.
    Blågårdsgade-Stengade-Baggesensgade-Griffenfeldtsgade-og vejene omkring/2200 København N. I dette område ”patruljerede” førhen 15-20 veltrænede unge mænd fra LTF som en slags milits, uden at nogle greb ind!
    Blågård Skole/Hans Tavsens gade 4/2200 København N. Vold og trusler mod lærere er dagligdags.
    ”Jeg fucking smadrer dig, din bøssekarl,” eller ”Din fucking luder, min storebror vil fucke dig mær.” På skolen trives et levende og blomstrende sprog, om end noget ensidigt.
    Aldersrogade/2200 København N
    Bispeparken/2200 København N
    Folkets Park (mellem Griffenfeldtsgade + Stengade), /Prins Jørgens Gade/2200 Kbh. N.
    Skyttegade/2200 København N.
    Tjørnegade/2200 København N.
    Kapelvej/2200 København N, her holder den pakistanske Khan-klan til, hvor faderen Wallait Khan har et dårligt ry, og sønnen Shuaib Khan er morder/bandeleder, idet han i 2007 dræber en 21-årig mand i Aalborg, og samtidig er han stifter af Loyal To Familia (LTF).
    Guldbergsgade-Fensmarkgade-Sjællandsgade-og vejene omkring/2200 København N.
    Lundtoftegade-og vejene omkring/2200 København N.
    Mimersgade-kvarteret/2200 København N
    Hyltebro/2200 København N. Her boede terroisten Mohammed El-Cheikh Hassan (Basil Hassan eller Abu Hani al-Lubnani), som prøvede at skyde Lars Hedegaard 05.02.2013 forklædt som postbud. Dræbt i Syrien primo juli 2017.
    Nørrebroparken/Stefansgade 28-30/2200 Kbh. N. Her foregår en storstilet handel med narko og anden kriminalitet, domineret af LTF + NNV.
    Heimdalsgade/2200 Kbh. N
    Frederik VII Gade/2200 Kbh.N
    Mjølnerparken/2200 København N (kaldet ”Bistandsbul”), Et betændt sted, her voksede terroisten
    22-årige Omar Abdel Hamid El-Hussein op, stod bag aktionen på Krudttønden og angrebet på synagogen i Krystalgade, hvor vagten Dan Uzan blev skudt.
    Stærevej-og vejene omkring også kaldet ”Pipfugle-kvarteret,” (Hejre-Trane-Ørne-Svane- og Vibevej) /2200 København N
    Svanevej/2200 Kbh.N, her blev terroisten Omar Abdel Hamid El-Hussain skudt 15.02.2015 af Politiets Aktionsstyrke. Se Mjølnerparken.
    Ydre Nørrebro (Jægersborggade-Tagensvej-Hillerødgade-Nørrebroparken), /2200 Kbh. N
    Store dele af Nørrebro + Bispebjerg (NV) er domineret af islam. (1)
    Øresundsvej-kvarteret/2300 København S
    Holmbladsgade-kvarteret/2300 København S
    Hørgården/Brydes Alle/2300 København S
    Hjulmagerstien/2300 København S.
    Gullandsgården-Gullandsgade/2300 København S.
    Remisevænget-Remiseparken (tidligere Urbanplanen), /2300 København S
    Telemarksgade/2300 København S
    Mimersparken/2400 København NV, Her dominerer LTF + NNV ved salg af narko.
    Utterslevhuse/2400 København NV
    Glasvej – og kvarteret omkring (Drejervej, Blytækkervej, Brofogedvej) /2400 København NV. Berygtet for Glasvej-sagen, hvor 2 blev dømt for terroisme – 22-årige Abaoulghani Tokhi fra Afghanisten og 23-årige Hammad Khürshid fra Pakistan.
    Degnegården/Birkedommervej-Skoleholdervej/2400 København NV.
    Klokkerhøjen-Ringertoften-Gravervænget-Degnestavnen2400 København NV.
    Sjælør Boulevard/2450 København SV
    Valby S-station/2500 Valby, 12.07.2021/ 34-årig jordaner overfaldt 2 kvinder ved særlig rå, farlig og brutal vold, hvorefter den ene kvinde blev skubbet ned på skinnerne, hvorefter toget nåede at nødbremse!
    Akacieparken/2500 Valby (kaldet ”Somali-parken”)
    Folehaven/2500 Valby
    Sjælør Boulevard/2500 Valby
    Skolegade/2500 Valby.
    Brøndbyøstervej/2600 Glostrup.
    Dalkær/2605 Brøndby.
    Baunedammen/2605 Brøndby.
    Brøndby Nord Vej/2605 Brøndby.
    Nørregårdsvej/2610 Rødovre
    Rødager Alle/2610 Rødovre
    Valhøj Alle/2610 Rødovre, alle tre veje var med i politiets visitationszone 2020
    Bybjerget/2610 Rødovre
    Brandholms Alle/2610 Rødovre, området præget af somalier, der sælger stoffer, og gør området
    meget utryghedsskabende. Kører rundt i nye store biler, og har en dårlig indflydelse på unge, der ikke har ballast med hjemmefra, og dermed lette ofre, men også vejen til let tjente penge.
    Fortvej/ 2610 Rødovre
    Nørrekær-Milestedet/2610 Rødovre
    Vædderens Kvt./2620 Albertslund
    Høje Taastrup S-station/2630 Høje Tastrup, mange ”episoder” på stationen og nærliggende indkøbscenter. Den 03.08.2021 blev en 22-årig ung mand knivstukket af en kun 16-årig (Sekeria Abdi Musse Elmi).
    Gadehavegård-Tåstrupgård/2630 HøjeTaastrup
    Blåkildegård/2630 Høje-Taastrup.
    Sylen/2630 Høje Taastrup
    Høje Taastrup Private Gymnasium/Erik Husfeldts Vej/2630 Taastrup, elevsammensætning: 6.7% dansk + 93.3% ikke-vestlig.
    CPH WEST/Ishøj Gymnasium/Vejlebrovej 65/2635 Ishøj. Elevsammensætning: 26.7% dansk + 73.3% ikke-vestlig.
    Vildtbaneparken og omliggende veje/2635 Ishøj
    Vejlegårdsparken-Ishøj-Planen-Vildtbanegård/Ishøj/2635 Ishøj
    Strandgårdsskolen/Ishøj Søvej/2635 Ishøj. Elevsammensætning, 57% ikke-vestlig.
    Gildbro Skolen, Gildbrovej 39/2635 Ishøj, meget stor overvægt af ikke-vestlige elever (muslimer).
    Charlotteager/Baldersbrønde/2640 Hedehusene
    Rosenhøj/2650 Hvidovre.
    HF + VUC København SYD/Hvidovre/ Åmarksvej 1/2650 Hvidovre. Elevsammensætning:24.1% dansk + 75.9% ikke-vestlig.
    Avedøre Stationsby/2650 Hvidovre, berygtet for den rabiate Shiraz Tariq (Abu Musa) kendt som ”Emiren fra Avedøre. Dræbt i Syrien 2013.
    Karetmagerporten (og vejene omkring: Bødkerporten, Trædrejerporten, Blytækkerporten, Hjulmagerporten, Rebslagerporten o.s.v.)/2650 Hvidovre.
    Postnummer 2660 Brøndby Strand, her er majoriteten indvandrere/efterkommere.
    Ulsøparken/2660 Brøndby Strand. Her boede terroisten Umut Olgun (kurder), blev straffet som terroist i drone-sagen 06.12.2019.
    Kisumparken/2660 Brøndby Strand, skyderi i weekenden 03.-04.07.2021
    Agerlunden, 2660 Brøndby Strand.
    Kærhaven/2660 Brøndby Strand.
    Kærlunden/2660 Brøndby Strand.
    Tybjergparken/2660 Brøndby Strand.
    Gersagerparken/2670 Greve
    Brøndby Strand/Askerød-bebyggelsen/Hundie, Greve/2670 Greve
    Klitmøllervej/2720 Vanløse.
    Gudenøvej/2720 Vanløse.
    Hjortegården (med bl.a. Sennepshaven, Kommenhaven, Persillehaven-Malurthaven-Perikumhaven-Dildhaven-Melissehaven)/2730 Herlev, i det nordlige Herlev blev der 31.05.2020 sat ild forskellige steder. Flere biler brændt ned, en institution (Kommenhaven) totalt udbrændt. I februar 2015 nedbrændte en institution samt Hjortespring Bibliotek i Dildhaven, en påsat brand.
    I Persillehaven 22-24 ligger institutionen ”mælkevejen/ønskeøen” (vuggestue-og børnehave), her praktiserede man i uge 19 fejring af afslutning på Ramadan og efterfølgende Eid (Herlev Bladet 13.maj 2021 s.06).
    Sennepshaven/2730 Herlev, 2 mænd (svenske muslimer fra Rinkeby + Tensta) likvideret 25.06.2019 ved højlys dag.
    Lindehøj Skole/Borgerdiget 105/2730 Herlev, på denne skole (2019) blev der udført grov chikane af unge muslimer mod en jødisk pige, hvor skolen først meget sent greb ind. Resultat, pigen måtte skifte skole. Tæt på skolen ligger Herlev Gymnasium, hvor muslimerne efterhånden dominerer, og etniske danske elever ”siver.”
    Grantoften på Baltorpvej/2750 Ballerup, her voksede den for nogle feterede bandeleder (Los Guerreos) og såkaldte forfatter Nedim Yasar op, blev skudt på Hejrevej den 19.12.2018, død dagen efter.
    Måløvgårdsvej/2750 Ballerup
    Hedeparken/2750 Ballerup
    Lundtoftegårdsvej/2800 Kgs. Lyngby
    Stolpegårdsvej/2820 Gentofte
    Høje Gladsaxe/2860 Søborg
    Tinghøjvej/2860 Søborg
    Grønnemose Skole (tidligere Høje Gladsaxe Skole), skiftet navn grundet stor elevsammensætning af muslimer/Høje Gladsaxe Torv 4/2860 Søborg.
    Vadbro/2860 Søborg.
    Værebroparken/2880 Bagsværd
    Skovnrynets Skole (tidligere Værebro Skole), skiftet navne grundet stor muslimsk elevsammensætning med store problemer/Værebrovej 156/2880 Bagsværd.

    PS:Værebroparken/2880 Bagsværd (plaget af bande kriminalitet, især brøderne Nadim, Wasim og Shuaib Khan-går under navnet ”Værebros Hårde Kerne”-VHK i tæt samarbejde med ”Høje Gladsaxe Brothers-HGB).
    PS: På Nørrebro (2200) og NordVest (2400) holder den berygtede Bande NNV til, står for ”Nørrebro + NordVest”.

    (1) – Center for Byudvikling Økonomiforvaltningen Orientering Til Økonomiudvalget
    Dokument fra 09.03.2021/ sagsnr.: 2021-0043921/dokumentnr.: 2021-0043921-1
    Den Korte Avis-31.03.2021, under overskriften:
    Personfarlig kriminalitet blandt børn på 10 til 14 år stiger voldsomt – især i Københavns ghettoområder

    Moskeer -Kultur center i et lille københavnsk område:

    Mariam Moskeen/Købmagergade 43/1150 København K.
    Moské Al Sunna/Vesterbrogade 58A/1620 København V
    Moské Al Fath/Vesterbrogade 80A/1620 København V
    Islamisk Kultur Center-Tyrkisk Islamisk Kultur Forening/Valdemarsgade 3/1665 Kbh.
    København Islamisk Menighed/Valdemarsgade 17/1665 Kbh. V
    Muslim Cultural Institute/Amerikavej 19-21/1756 Kbh. V
    Dansk Tyrkisk Kultur og Aktivitetscenter-Kocatepe Moskeen/H. C. Ørstedsvej 29C/1879 Frederiksberg C, (Menighed under Dansk-Tyrkisk Islamisk Stiftelse).
    Dansk Islamisk Center/Bernhard Bangs Alle 23/2000 Frederiksberg
    Somalisk Ungdoms-og Kulturforening i Danmark/Nordre Fasanvej 186B/2000 Frederiksberg-nabo til post nummer 2200 Kbh.N.
    Den Islamiske Verdensliga (Muslim Wordliga + Det Albanske Trossamfund), /Vodroffsvej 8-1./2000 Frederiksberg
    Annoor Moske/Baggesensgade 16/2200 Kbh. N
    Viomis Aid/Griffenfeldsgade 4A/2200 Kbh.N
    Muslimsk Forsamlingshus (Rahma Masjid)/Birkegade 4 kld. Tv./2200 København N
    Den Libanesiske Kulturforening/Struensegade 15-3tv./2200 Kbh.N
    Makki Masjid/Jagtvej 51,kld./2200 Kbh.N
    Tyrkisk Kulturcenter/Bragesgade 10/2200 Kbh. N
    The Islamic Center for Europæiske Lande/Nørrebrogade 56/2200 København N
    Muslimernes Fællesråd/Nørrebrogade 186/2200 Kbh.N.
    Khayr el-Barriya-moskeen /Hamad Bin Khalifa Civilization Center + Hamad Mosque/Vingelodden 1F-Rovsingsgade/2200 Kbh. N, indviet juni 2014. Bag den (økonomisk) står Københavns Store Fond (KSF), se sidst i materialet: Artikel (udkast) til Årbogen Religion i Danmark 2020, professor MSO Lene Kühle, Afdeling for Religionsvidenskab, AU, feb. 2020 1 Konflikten i Hamad Bin Khalifa Civilization Center. Den første moske i Danmark med minaret!
    Islamic Center Jafferia/Rådmandsgade 56/2200 Kbh. N
    Taiba-Islamisk Center og Moske/Titangade 15/2200 Kbh. N. En række terrordømte har frekventeret denne moske. Saudi-Arabien har doneret 4.9 millioner kroner til moskeen, gennem deres ambassade i København.
    Center for Dansk Muslimske Relationer/Ryesgade 30B/2200 Kbh. N
    Islamisk-Kristent Studiecenter (IKS)/Ryesgade 27B/2200 Kbh. N
    Shiamuslimsk Trossamfund i Danmark/Prinsesse Charlottes Gade 11-2.th./2200 Kbh.N
    Masjid Al-Faruq/Heimdalsgade 39/2200 Kbh.N-tilknyttet Hizb ut-Tahrir
    Masjid Taiba/Titangade 15/2200 Kbh. N/et arnested for det mest formørkede islam, endvidere for terroisme og undergravende virksomhed. Her prædikede hadprædikanten imam Abu Ahmed, endvidere Said Mansour ”boghandleren fra Brønshøj” og terroisten Omar el Hussein fra Krudttønden og synagogen i Krystalgade. Sauidi-Arabien har doneret et million beløb til moskeen, det siger jo alt. Se Jakob Scharf bog ”syv år for PET.”
    Shiamuslimsk Trossamfund i Danmark/Sturlasgade 14C-I/2300 Kbh. S
    Islamisk Kultur Center Amager/Kretavej 23/2300 Kbh. S
    Minhaj ul Quran International Denmark Amager/Øresundsvej 51/2300 Kbh.S
    Masjid Det Islamiske Trossamfund/Dortheavej 45/2400 Kbh. NV. Samfundet stod bag den optrappede situation under Muhammed krisen. Endvidere holdt de mindehøjtidelighed over IS-terroristen Omar el-Hussein!
    Det Islamiske Forbund i Danmark/Hejrevej 3/2400 Kbh.NV
    Al-Mustafa Foreningen/Hejrevej 34/2400 Kbh. NV
    Baitul Mukarram Denmark/Hejrevej 28, st./2400 Kbh. NV
    Imam Ali Moskeen/Vibevej 25-27/2400 Kbh.NV
    Foreningen Ahlul Bait i Danmark/Vibevej 25-29/2400 Kbh. NV
    Dansk Muslimsk Forening (DMF)/Vibevej 23-2/2400 Kbh.NV
    Shiittisk Moské/Vibevej 27/2400 Kbh.NV
    Den Makedonske Moske Forening Prespa/Tranevej 16/2400 Kbh.NV, (Menighed under Dansk-Tyrkisk Islamisk Stiftelse).
    Den Centrale Albanske Moske/Theklavej 26/2400 Kbh.NV
    Islamisk center For De Europæiske Lande/Bispevej 4/2400 Kbh. NV. Agerer som sharia-domstol i interne anliggender, der strider mod dansk ret.
    Minhaj-ul-Quran International Danmark/Bispevej 25/2400 Kbh.NV
    Islamisk Kultur Center (Islamic Cultural Center) /Horsebakken 2/2400 Kbh.NV
    Al Marifah Instittut København/Rentemestervej 80/2400 Kbh. NV
    Københavnsk Moske-Imam Malik Instituttet/Gammel Køge Landevej 113/2500 Valby
    Minhaj ul Quran/Valhøjvej 15B/2500 Valby
    Den Islamiske Forening/Vigerslev Vænge 54 st.tv./2500 Valby.
    Usmani Islamisk center/Retortvej 45-2./2500 Valby
    Dansk Tyrkisk – Islamisk Stiftelse (Danimarka Türk Diyanet Vakfi), /Paul Bergsøesvej 14/2600 Glostrup. Denne ”Stiftelse” har mere end 30 moskeer under sig, og deres politik er lig med Recep Erdogan´s.
    JMS Center/H. J. Holst Vej 28/2610 Rødovre
    Alaadin Moske/Holsbjergvej 27/2620 Albertslund, (menighed under Dansk Tyrkisk – Islamisk Stiftelse).
    Islamisk Center Vest/Roskildevej 30B/2620 Albertslund
    Tyrkisk Kulturforening Albertslund/Roskildevej 122/2620 Albertslund
    Tanzim Islam Al-Muslimin of Copenhagen/Morbærhaven 18-52-Center3/2620 Albertslund
    Islamisk Forum/Taastrup Hovedgade 67/2630 Taastrup
    Yumus Emre Moske/Taastrup Hovedgade 37/2630 Taastrup, (Menighed under Dansk Tyrkisk – Islamisk Stiftelse).
    Islamisk Kulturel og Studie Institut, Islamiske Moske (Muslim Cultural Institute Ishøj) /Ågården 55-1.th./2635 Ishøj
    Dansk Pakistansk Kulturforening/Industrivangen10/2635 Ishøj
    Mevlana Moske/Industriskellet 4/2635 Ishøj, (Menighed under Dansk Tyrkisk – Islamisk Stiftelse).
    Dansk Indvandrer Kulturforening/Charlottegårdsvej 4-6/2640 Hedehusene, (Menighed under Dansk Tyrkisk – Islamisk Stiftelse).
    Islams Ahmadiyya Djamaat Nusrat Djahan Moskeen/Eriksminde Alle 2/2650 Hvidovre
    Avedøre Moske/Avedøre Tværvej 6/2650 Hvidovre, (Menighed under Dansk Tyrkisk – Islamisk Stiftelse).
    Brøndby Islamisk Menighed/Tjørnevangen 7/2660 Brøndby Strand
    Tyrkisk Kulturforening Ballerup (Fatih Moske), /Jonstrupvej 246/2750 Ballerup, (Menighed under Dansk Tyrkisk – Islamisk Stiftelse).
    Moske Lundtofte/S.Willumsensvej 12/2800 Kongens Lyngby.
    Kokkedal Ungdoms-og Kulturforening/Holmegårdsvej 101/2980 Kokkedal
    Dansk-Tyrkisk Kulturforening (Farum Moske),/Rugmarken 8/3520 Farum, (Menighed under Dansk Tyrkisk – Islamisk Stftelse).

    HVIS DET HER IKKE ER UNDERGRAVELSE OG NEDBRYDNING AF DET DANSKE SAMFUND, SÅ VED JEG IKKE HVAD DET ER. JEG SYNTES DET ER RYSTENDE, OG DER KOMMER TIL STADIGHED FLERE, UDEN AT DER BLIVER GREBET IND.

    Kommentar by der Adler — 13. august 2021 @ 20:18

  51. Jeg forventede kun at se sorte kulturfremmede mennesker på videoen fra første skoledag på Tingbjerg Skole, men sørme om “den hvide skoleleder” og et par “hvide lærere” ikke lige danner bagtrop.

    Alle medlemmer af skolebestyrelsen på Tingbjerg Skole er muslimer:
    https://tingbjergskole.aula.dk/skolebestyrelsen/medlemmer-af-skolebestyrelsen

    De 2 politibetjente ser noget beklemte ud. Gad vide hvad de tænkte? Nye kunder i butikken eller masser af overarbejde om senest 10 år?

    Kommentar by Thomas M. — 13. august 2021 @ 20:25

  52. Kommentar by CCC — 13. august 2021 @ 02:13

    Tak for Politico-linket. Link til nyeste befolkningstælling Census 2020:
    https://www.census.gov/newsroom/press-releases/2021/population-changes-nations-diversity.html

    De “hvide” i USA udgør anno 2020 kun 57,8% af befolkningen. Men tællingen inkluderer ikke de mindst 10 millioner illegale mexicanske immigranter klar med “anchor-babies”.

    Da befolkningsgruppen af “hvide” iht. definitionen fra Census 2020 består af personer med både europæisk, nordafrikansk og mellemøstlig baggrund (samt hvide mexicanere) – så udgør de europæiske “hvide” i dag nærmere kun 50% i USA. Det går meget hurtigt.
    https://en.wikipedia.org/wiki/White_Americans#:~:text=The%20Census%20Bureau%20defines%20White,Arab%2C%20Moroccan%2C%20or%20Caucasian.
    https://www.youtube.com/watch?v=AduGg08DFpE

    Kommentar by Thomas M. — 13. august 2021 @ 20:50

  53. Det mest deprimerende/frustrerende er næsten de hvide mennesker som ikke bare accepterer, men ligefrem hylder og fejrer, at deres eget folk bliver udskiftet med fremmede og deres efterkommere skal leve som et hadet mindretal i deres eget hjemland.

    Kommentar by Peter Nielsen — 14. august 2021 @ 02:04

  54. Nu har islamisterne snart erobret Afghanistan. Så kan de koncentrere sig om erobringen af Europa med fuld styrke.

    Hvis nu Danmark og de øvrige Natolande havde koncentreret sig om at forsvare deres egne lande, i stedet for den umulige opgave at forhindre islamismen i Menap, så havde vi måske stået lidt bedre.

    Når Europa i almindelighed og Skandinavien i særdeleshed er så værgeløse ofre for Islams ekspansion, skyldes det europæernes svaghed og ikke muslimernes styrke.

    Vi regeres af svage, uintelligente ledere, besatte af ulyksalig og selvovervurderende trang til at redde verden uden om os selv. Samtidig negligerer de deres eget folks interesser og sikkerhed. Hvor længe skal vi finde os i så forrædderiske ledere?

    Kommentar by JC — 14. august 2021 @ 09:19

  55. Kommentar by der Adler — 13. august 2021 @ 20:18

    Tak – Det er derfor jeg mange gange anvender begrebet landsforrædere, landsforræderi osv. – For det er det der foregår lige for øjnene af os alle sammen.

    Hovedparten ved ikke hvad der foregår og stødes af mit sprogbrug…men de kommer til at lære det og blive omfattet af dette monumentale svigt over for eget land og befolkning…og ikke mindst erfare, at løbet er kørt og udviklingen ikke kan ændres og at de alle er i færd med og i fremtiden kommer til at miste Danmark, som det har været i 1000 år.

    Hvad er det man ikke kan forstå?

    Kommentar by Black Watch — 14. august 2021 @ 12:06

  56. Som Black Watch, der Adler, Peter Nielsen, JC og flere andre i denne tråd meget klart påviser, er en smadring af vores kultur og samfund i gang, og et folkemord på vej. Derved påviser de også at en stor del af vores politikere og journalister er rene idioter. Eller korrupte og forræderiske pampere. Men hvad hjælper det, hvis disse oplysninger kun når ud til en lillebitte brøkdel af danskerne? (vil foreslå at man læser noget om de mange bestialske folkemord og barbariske masse-udryddelser der har fundet sted i tidens løb)

    Kommentar by BENT A — 14. august 2021 @ 12:59

  57. Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvilket massivt spild af skattekroner det er at forære disse ‘hættemåger’ en gratis gymnasieuddannelse, når de aldrig får lov til at bruge den til noget som helst.

    Lige aå snart de bliver gift med en af deres utallige fætre eller andre fra klanen, er det slut med videre uddannelse, og de kommer aldrig ud på arbejdsmarkedet, da manden forlanger at de skal gå hjemme og føde et utal antal flere kulturberigere.

    Grotesk spild af gode skattekroner som sagtens kunne bruges til at løfte f.eks. sundhedsvæsen, politiet eller hvilke som helst andre SAMFUNDSNYTTIGE institutuioner.

    Sørgeligt….

    Odd.

    Kommentar by Odd S. — 14. august 2021 @ 13:47

  58. P.S. Nu ved jeg godt at det ikke var gymnasieelever det handlede om, men det er det med gymnasieelever og universitetsstuderende jeg synes er mest grotesk.

    Odd.

    Kommentar by Odd S. — 14. august 2021 @ 13:59

  59. By der Adler 20.18
    Lige en rettelse, jeg bor næsten ved:” Den islamiske Verdensliga” Vodroffsvej 8 Frederiksberg. Prøv at se huset på nettet er sat til salg, koster 49 mill. De fik frataget deres halaludskrivninger som der blev tjent mange penge på, ja det finder vi os også i! Men hvor flytter de hen?
    Og rigtigt som du skriver, Frederikssundsvej gennem Gazastriben og ud til Mørkhøj og Høje Gladsaxe er totalt ødelagt. Centeret i Høje Gladsaxe nedlagt p.g.a. vor kulturberigelse mange gøremål.

    Kommentar by IES — 14. august 2021 @ 14:46

  60. Hvad er forskellen på integration og infiltration?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn — 14. august 2021 @ 14:51

  61. @ 59 IES

    Korrekt IES, det finder “vi” os også i, ligesom “vi” finder os i så meget andet. Det er snart sagt sådan, at man skal undskylde at man er dansker. Det er gæsterne der fortæller værten, hvor bordet skal stå. Men danskerne er for sløve. Hvordan kan man komme udefra og diktere OS, hvad vi skal og ikke skal. Det er for grotesk.

    Et stort problem er også, at flere og flere steder/bydelskvarterer bliver ødelagt. Regeringen opererer med max.30% fremmede i bebyggelser, men det er alt for meget. Danskerne begynder at “sive” så snart de første bøller rykker ind. Derfor vil man så nu ødelægge kvarterer, hvor der er knap så mange af Allahs “lystige” svende.

    Desværre ser jeg ikke lys forude, hvis man da ikke vil gribe til væbnet magt. Det er bare så uendelig trist at observere, hvordan vort samfund bliver nedbrudt. Der hvor muslimen kommer til at råde, der er det også vold og ødelæggelse der bliver øvet under den såkaldte profets skidne fane. Hvem ønsker at leve i et land, hvor islam dikterer?

    Kommentar by der Adler — 14. august 2021 @ 16:44

  62. Artikel: “Kommunalt ansatte ønsker at fortælle om de frygtelige forhold i indvandringstætte områder, men….”

    Kommentar by BENT A — 14. august 2021 @ 17:00

  63. Det er rigtigt svært at tage parnasset seriøst, for et par år siden sagde man at der var ca. 300.000 ikke vestlige indvandere, men efterhånden, som det blev åbenlyst at det var for tyk en usandhed, reviderede man tallet og sagde at man havde brugt en forkert beregningsmetode, og pludseligt var der 700.000. Nu viser det sig så, at hvis vi nu havde brugt samme metode som Nederland Holland), så var der 1.176.000 altså 21%. Det passer også bedre med min fornemmelse, når jeg bevæger mig rundt på gader og stræder!
    Når Danmarks Statistik opgøre antallet, så bliver man meget hurtigt etnisk dansker, og det til trods for, at enhver kan se og hører, at det er man ikke! Hvis Fatima, der af en eller anden grund har fået dansk indfødsret, bliver familiesammenført med fætter Ali fra den Anatolske højslette eller et andet sted i Mellemøsten, og de då får børn, så er de børn statistisk set etniske danske, helt på linje med dig og mig, som kan fører vores familie tilbage til slutningen af 1500 tallet i Danmark, og det til trods for, at børnene ikke taler Dansk eller i bedste fald dårligt dansk. Der hvor de bor er parabolerne og samhørrigheden vendt mod et sted i mellemøsten eller Afrikas horn!
    Det er den måde vi bliver ført bag lyset!

    Kommentar by Den Nervøse — 14. august 2021 @ 17:13

  64. Verdens befolkningstal skal reduceres til en tredjedel af nuværende, for at redde kloden og klimaet. Alle verdens lande skal nu forpligte sig til at reducere hver deres befolkningstal til deres niveau i 1960 og forblive derunder i al fremtid.
    Altså fra totalt ca. 8 milliarder til ca. 2 milliarder. Kun derved kan planeten reddes.
    Vi starter med først at hjemsende alle muslimer og latinoer til deres oprindelseslande, for at holde regnskabet rent.
    Fortætter vi med de gældende tabu omkring overbefolkning, går jorden med garanti under i et ubeskriveligt umenneskeligt ragnarok.
    Giv ellers et bud på, ved hvilket befolkningstal det vil ske.

    Kommentar by Gustav Jensen — 14. august 2021 @ 17:25

  65. Kommentar by Gustav Jensen — 14. august 2021 @ 17:25

    Jeg læste for en del år siden en afhandling, som påstod at hvis mennesker, dyr og natur skulle leve i “balance” – så var der plads til max. 500 mio. mennesker på planeten Jorden.

    Den befolkningstilvækst Jorden har “oplevet” de sidste årtier svarer faktisk kun til en årlig tilvækst på 1%. Lokale steder på 2%.

    Hvis en befolkningsgruppe forøger deres størrelse med blot 2% om året – så vil de 35 år senere være fordoblet.

    I Sydafrika boede var 1 mio. sorte Bantu-folk for 100 år siden. I dag 50 mio. I Tanzania boede der 5 mio. i år 1970. I dag 50 mio. Om 30 år vil der alene være 500 mio. flere afrikanere.

    I Saudi-Arabien boede der 5 mio. mennesker i år 1970. Nu 50 år efter 35 mio. Men for mange dumme og historieløse politikere hverken forstår og begriber “rentes-rente-regning” samt de kræfter der sættes i spil.

    Kommentar by Thomas M. — 14. august 2021 @ 21:12

  66. Kommentar by der Adler — 13. august 2021 @ 20:18

    Måske en moske-liste til den lange liste?:
    https://www.tasawwuf.dk/moskeer-i-danmark/?print=pdf

    Kommentar by Thomas M. — 14. august 2021 @ 21:20

  67. Adler: 16.44
    Fuldstændig ening med dig, vi har tabt vort land. Det fylder mit liv, at se hvordan Danmark bliver ændret, og vi har så dumme politikere.

    Kommentar by IES — 14. august 2021 @ 21:34

  68. @ 66 Thomas M

    Hvis du ser nr.50, så vil du se, at ca.sidste halvdel af min liste omfatter moskeer/kulturcentre. Har ikke taget med fra det øvrige land, men jeg har dem på min liste.

    Men tak for din tanke. Vil går “din” liste efter i morgen, og sammenligne med min egen. Altid godt, hvis jeg kan føje flere til, selvom det er grelt nol o forvejen.

    Kommentar by der Adler — 14. august 2021 @ 21:48

  69. Forfærdeligt at se så mange perkere.

    Kommentar by Anonym — 15. august 2021 @ 17:45

RSS feed for comments on this post.