31. august 2021

Sverige: Ung syrisk voldtægtsmand fik 610.000 kroner i erstatning, hans offer fik blot 3.000 kroner…

Jeg ved ikke hvorfor feminister er så vild med indvandringen, for de ædle vilde, viser sig ofte at være mere vild end ædel. Syriske brødre voldtager to kvinder, herunder 42-årige Petra. Da den ene bror angiveligt var under 18 år på gerningstidspunktet, får han nu 610.000 kroner i erstatning af den svenske stat. Langt mere end hans ofre. Fra EB.dk – Erstatning: Offer fik 2180 kr – voldtægtsmand 610.000 kr.

“Kvinden blev voldtaget i 2017 af to personer, der senere blev dømt for voldtægt af den 42-årige, plus en anden kvinde, de havde kidnappet og holdt indespærret i et døgn i en kælder. …

De dømte skulle betale 225.000 til kvinden i erstatning, men så velhavende var de ikke, så hun har derfor kun modtaget de tre tusinde svenske kroner.

Og så har det vist sig, at den ene gerningsmand faktisk var under 18 år, da han voldtog. Det var retten ikke klar over, og 16-årige får rabat på fængselsdomme. Da han dermed har siddet 14 måneder for meget i fængsel, skal han nu have erstatning.

(Damir Al-Ali, der fik kæmpeerstatning efter at have voldtaget Petra; Foto: FT, KP)

“Syriern Damir Al-Ali kidnappade tillsammans med sin bror en kvinna och våldtog, förnedrade och misshandlade henne i nästan 17 timmar. Några veckor dessförinnan våldtog han ytterligare en kvinna under brutala former. Nu får Al-Ali 840 000 kronor i skadestånd av staten för att han suttit fängslad – mer än tre gånger så mycket som sina offer.” (Bulletin.nu)

Oploadet Kl. 01:58 af Kim Møller — Direkte link23 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/121393/trackback

23 Comments »

  1. Det er vel den form for kulturberigelse Petra selv har stemt for de sidste 20-30 år…

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 31. august 2021 @ 03:36

  2. Hjernedød humanisme der er kørt helt af sporet, har skabt utrolige tilstande i Sverige. Som i dag er en politisk og juridisk galeanstalt. Hvor tandlæger og læger kan blive hårdt straffet for at konstatere at indvandrere ikke er så unge som de siger.

    I denne sag er der rejst tvivl om hvilken alder der faktisk er tale om. Det kan ikke fastslås med sikkerhed. Men tvivlen er kommet vaneforbryderen til gode, hvorfor han får 840.000 svenske kr. i erstatning. Selv det ikke er sikkert at han var under 18 år da han to gange overfaldt og mishandlede et par sagesløse kvinder.

    Selv de 225.00 ligger langt under beløbet til voldsmanden.

    Svenskerne behandles af statsmagten som 3. eller 5. rangs borgere.

    Også i Danmark er det ofte grotesk og skandaløst hvad der gives i bittesmå erstatninger til ofre for vold og tortur. (I USA er det omvendt, der kan latterlige bagateller få domstole til at idømme million-erstatninger)

    Kommentar by BENT A — 31. august 2021 @ 03:43

  3. PS: Det siger jo sig selv at forbrydere ikke afskrækkes af et slapt og overhumanistisk retssystem der mest er på forbrydernes side. Hvorfor antallet af forbrydelser, overfald og mord m.m., er eksploderet indenfor de senere år. Kriminaliteten er blevet til terror og mord/mordforsøg hver eneste dag året rundt.

    Kommentar by BENT A — 31. august 2021 @ 04:08

  4. En psykotisk-voldelige kultur er masse imigreret til vores samfund.Fornedringsvold og opløsning blev dets følger. Selvfølgeligt.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 31. august 2021 @ 07:00

  5. Sverige er ved at udvikle sig til Absurtistan.
    Ved et kommende valg kunne man godt forestille sig at Sverigedemokraterne fik bestemmende magt, men hvis de fører deres politik ud i livet, så er indvandrene efterhånden blevet så mange at det vil starte en borgerkrig.

    Kommentar by Den Nervøse — 31. august 2021 @ 08:00

  6. Jeg ved ikke hvorfor feminister er så vild med indvandringen

    Det er biologisk, alle kvinder elsker indvandring. Den mest almindelige sexfantasi hos kvinder er at blive voldtaget – det går sikkert dobbelt for feminister.

    Hvis masseindvandring bestod af 90% thaipiger i den – ahem – kampdygtige alder, så du sikkert også mig stå og tage imoed med et “Refugees Welcome”-skilt.

    Kommentar by Felix Krull — 31. august 2021 @ 08:27

  7. by Felix Krull 8.27 Der er heldigvis en gruppe kvinder der hader indvandring, jeg er en af dem.Jeg har gjort det altid lige fra de første gæstearbejder kom til landet og ikke ville rejse hjem igen. Vor politikere er så dumme at det næsten ikke er til at holde ud, blot se til Sverige og sådan bliver det også her. Vi har tabt vort land.

    Kommentar by IES — 31. august 2021 @ 09:11

  8. Psykopater (ligesom Muhamed).

    Kommentar by Bastardo — 31. august 2021 @ 09:14

  9. Det muslimske uhyre skal formodentlig aflevere gevinsten til sine kvindelige svenske ofre, eller hur ?

    Kommentar by Gustav Jensen — 31. august 2021 @ 09:30

  10. #9 Nej, erstatningspenge er beskyttede så myndighederne må ikke tage dem fra ham.

    Kommentar by Al piastow — 31. august 2021 @ 09:38

  11. #10 Måske, ved dom efter erstatningssag ?

    Kommentar by Gustav Jensen — 31. august 2021 @ 09:40

  12. @9, Gustav Jensen. Ja, i et sundt samfund, med sund fornuft i behold…

    Kommentar by krassisten — 31. august 2021 @ 09:42

  13. Svensk politisk korrekt psykose, i det juridiske system….
    Støt SIAD.
    http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk
    God torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 31. august 2021 @ 09:44

  14. Vi er nogen som tænker at muhammedaneren skulle have været gjort et hovede kortere umiddelbart efter domfældelsen.

    Kommentar by Nielsen — 31. august 2021 @ 09:46

  15. Stakkels ali kan næppe tro sine egne øjne når checken kommer flyvende.

    Det er selvfølgelig i overensstemmelse med loven men kunne retten ikke samtidig hæve ofrets erstatning så ali ikke får en øre udbetalt men kun et stykke papir hvoraf det fremgår at alle pengene er udbetalt til hans ofre?

    Kommentar by Santor — 31. august 2021 @ 09:52

  16. Består MENNESKEHEDEN af 90% vatnisser og slavesjæle og 10% tosser, forbrydere, idioter og psykopater? Det begynder at se sådan ud. Og de 10% regerer så over de 90% ved brug af tricks, løgn, fup, humbug, trusler og diverse straf, ondskab og undertrykkelse.

    Er det ikke den korte forklaring på hvorfor vi lever i en skør, skør, skør verden? Og et crazy, crazy, crazy samfund?

    Kommentar by BENT A — 31. august 2021 @ 11:00

  17. Ved nærmere eftertanke bør de 10% nok hæves til 20%.

    Kommentar by BENT A — 31. august 2021 @ 11:02

  18. Hvor er det befriende at iagttage den svenske akademiske intelligentsias ageren – Her højt uddannede/lønnede jurister; anklagere, forsvarsadvokater, dommere osv. – give de unge sexuelt-foretagsomme muslimske mænd nyt håb! – Med denne dom i bagagen vil voldtægt af svenske kvinder være at betragte som en helt naturlig og legal handling – Heja Sverige friskt humör, det är det som susen gör!

    Kommentar by T. Flodur — 31. august 2021 @ 17:10

  19. Og her er lidt fra den indavledes voldsforherligendes racists, såkaldte fredelige religion iskam –

    Sura 2.216 Jeres forskrift er at føre krig selv om det skulle være jer imod.

    Sura 9.73 Profet! Bekæmp de vantro. Vær skånselsløs mod dem! Deres herberg bliver helvede. Hvilket ondt endeligt!

    Sura 8.59-60 De, der er vantro, skal ikke regne med at undslippe; de kan ikke unddrage sig.

    Udrust imod dem så stor en styrke og så mange kampheste, som I formår, for dermed at sætte en skræk i Allah´s og jeres fjende og i andre…

    Sura 4.89 De (vantro) ville ønske, at I var vantro, lige som de selv er vantro, således at I var lige. Tag ikke nogen af dem til venner, før de udvandrer for Allahs sag! Hvis de vender sig bort, skal I gribe dem og dræbe dem, hvor I end finder dem.

    Sura 9.5 Når de fredhellige måneder er omme skal I dræbe dem, der sætter andre ved Allahs side, hvor som helst I finder dem! I skal gribe dem, belejre dem, ligge på lur efter dem i hvert baghold! Men hvis de omvender sig (bliver muslimer), holder bøn og giver almisse, så lad dem frit gå.

    Sura 47.36 Bed ikke om fred når I har overtaget, Allah er med jer.

    Sura 9.29 Bekæmp dem, som ikke tror på Allah og den yderste dag, og som ikke forbyder, hvad Allah og hans udsending forbyder; og blandt dem, der har fået skriften , skal I bekæmpe dem, der ikke bekender sig til den sande religion (islam), indtil de et kuet og betalt skat (til muslimerne). De kristne siger ”Messias er Guds søn!” Det er de ord de tager i deres mund. De efterligner, hvad de, der var vantro, sagde tidligere. Måtte Allah bekæmpe dem” Hvor kan de være så forløjede?

    Sura 8.17 Det var ikke jer, der slog dem ihjel, men Allah som slog dem ihjel,

    når du kastede (spydene mod dem) var det ikke dig der kastede, men Allah, der kastede.

    Sura 9.13 Kæmp mod dem! Så vil Allah straffe dem ved jeres hånd og gøre dem til skamme, hjælpe jer mod dem og læge hjertet hos de troende folk hånd.

    Sura 9.3 Forkynd dem, der er vantro en pinefuld straf.

    Sura 8.65 –66 Profet! Anspor de troende til at føre krig. Hvis der er 20 udholdende mænd af jer, vil de besejre 200, og hvis der 100 af jer, vil de besejre 1000 af dem, der er vantro, for de er folk, der intet forstår. Der tilkommer ikke en profet nogen fanger, før han har kæmpet og sejret i landet.

    Sura 9.123 I, som tror (på Allah)! Bekæmp dem af de vantro, der er i nærheden af jer! Lad dem finde jer skånselsløse! I skal vide, at Allah er med de gudfrygtige (muslimer).

    Sura 9.38-39 I,som tror (på Allah)! Hvad er der i vejen med jer? Når man siger til jer: ”Ryk ud for Allahs sag!” er I som tynget mod jorden… Hvis I ikke rykker ud, vil han tildele jer en pinefuld straf…

    Sura 9.41 Ryk ud med let oppakning eller med tung og før krig med jeres ejendom og liv for Allahs sag. Det er bedste for jer hvis I har viden.

    9.62 Ved I ikke, at den, der sætter sig op mod Allah og hans udsending, har Helvedes ild i vente. Der skal han blive til evig tid. Det er en vældig vanære.

    Sura 8.12-14 (Byttetagningen): Jeg vil sætte en skræk i livet på dem, der er vantro. Hug dem over nakken (med sværdet)! Hug dem over hver en finger! For de satte sig op mod Allah og hans udsending! Allah er streng til at straffe. Sådan er det, så smag det! De vantro har ildens straf i vente.

    Sura 5,33 Gengældelsen for dem, der bekæmper Allah og hans udsending og stræber efter at skabe fordærv i landet, er at de bliver dræbt eller kors-fæstet eller får deres hænder hugget af i modsat side eller bliver fordrevet fra landet. Sådan er det!

    Jihad som udvandring og overtagelse af de vantros land

    Sura 9.74 De, der tror (på Allah) og udvandrede og kæmpede for Allahs sag, og de, der gav jer husly og hjælp, det er de sande troende.

    Sura 9.20 De, som tror (på Allah) og udvandrede og kæmper med deres ejendom og deres liv for Allahs sag, de befinder sig på et højere rangtrin hos Allah. Det er dem, der vil sejre.

    Sura 33.26-27 Han (Allah) fik dem af skriftens folk (jøderne og de kristne) … til at komme ned fra deres befæstede stillinger og satte dem en skræk i livet, idet I dræbte en del og tog en del til fange. Han gav jer deres jord, deres boliger og deres ejendom i arv, og desuden jord, som I endnu ikke havde betrådt. Allah er i stand til alt..

    Sura 48.20-21 Allah lovede jer meget bytte, som i skulle tage, og dette lod han hurtigt ske for jer…

    Og noget andet bytte, som I endnu ikke har bemægtiget jer, har Allah allerede indkredset. Allah er i stand til alt.

    Hvis de, der er vantro, havde taget kampen op mod jer, ville de snart have vendt ryggen til. Siden finder de ingen ven og ingen til at hjælpe sig.

    Allah giver muslimerne meget bytte og fuldstændig magt over alle vantro

    Sura 59.6 Hvad Allah gav sin udsending som bytte fra dem (fra de vantro) skulle I hverken transportere på heste eller kameler for at få fat i. Allah giver sine udsendinge magt over hvem, han vil. Allah er i stand til alt.

    Profetens udvandring, som er basis for islams tidsregning, er vigtig for alle muslimer. Engang var det Mekka, som skulle erobres, nu er det nyt land i Vesten, som skal koloniseres og som Allah vil skænke alle dem som bytte, der følger ham jfr.

    Kommentar by Hans peteresen — 31. august 2021 @ 17:48

  20. Hvorfor fanden har man ikke rejst krav om at hans tilrav´gne penge først skal gå til hans offer????? Og tildelt den erstatning til hende, som hun kravmæssigt og retsmæssigt skulle have haft????? Er Svensk jura da totalt gået mentalt fallit????Ud over politisk korrekt psykose?

    Kommentar by Michael Unna — 31. august 2021 @ 20:29

  21. Der står direkte i den svenske lov at erstatning for uberettiget fængsling er båndlagt og urørlig for erstatningskrav mod den dømte.

    Spørgsmålet er om det også gælder for et evt. dødsbo efter den dømte…

    Kommentar by Træt — 31. august 2021 @ 23:34

  22. Hahaha..verdens næstdummeste folkefærd svanskerne hænger på bumse Ali.

    Kommentar by piphans — 1. september 2021 @ 00:01

  23. Man fristes til at tænke, at “Petra” formentlig lidt “ligger som hun har redt” …

    Kommentar by Peter Nielsen — 1. september 2021 @ 15:37

RSS feed for comments on this post.