1. oktober 2021

Janne Tynell (fru Pelle Dragsted): “… stedfortrædende talsperson i Johanne Schmidt-Nielsens fravær”

‘De unge vil have bæredygtighed og klima på skoleskemaet’, kunne man høre i onsdagens udgave af Go’ Morgen Danmark på TV2, hvor forkvinde for Danske Gymnasieelevers Sammenslutning Alma Tynell var i studiet. Hendes lillebror Mattis er ifølge Twitter en ‘venstreorienteret type’, og medlem af Rød-Grøn Ungdom (Enhedslisten).

Faderen er velkendt: Pelle Dragsted, medstifter af Antifascistisk Aktion, og tidligere MF’er for Enhedslisten, og han er stadig en central figur i det revolutionære parti. Moderen har jeg kun omtalt perifært her på siden, men hun har også et langt aktivistisk liv bag sig.

Da Muhammedkrisen hærgede i februar 2006, gik flere Islam-apologeter i selvsving, og oprettede hjemmesider, hvor de på forskellige måder undskyldte for Jyllands-Postens ytringsfrihed. Det drejer sig blandt andet om Forsoningnu.dk, og Anotherdenmark.com. Talsperson for sidstnævnte var den RUC-uddannede journalist Janne Tynell. Senere blev hun Mimi Stillings venstrehånd i Red Barnet, og i skrivende stund er hun ‘chef for kommunikation og politik og stedfortrædende talsperson i Johanne Schmidt-Nielsens fravær’.

Sådan er det tit med NGO’er. Den ene venstreradikale aktivist afløser den anden.

(Collage: Janne Tynell i MSM: Mod Islam-kritik, 2006 – For Red Barnet, 2021)

Fra Anotherdenmark.com, 19. februar 2006.

“Kære muslimske medborgere i Danmark og i resten af verden.

Jeg ønsker at vise, at der er et andet Danmark: Et Danmark, som vil leve i fred med den muslimske verden.

Et Danmark, som ønsker respekt og tolerance mellem religioner og befolkningsgrupper. Jeg har som dansker ikke noget ansvar for, hvad en enkelt privat dansk avis bringer. Men jeg tager skarpt afstand fra Jyllands- Postens krænkelser af muslimer verden over, og jeg forstår ønsket om en undskyldning fra avisen.

Vi har alle et ansvar for at behandle hinanden med både værdighed og respekt for vores forskellige holdninger og religioner.

Avisen Jyllands-Posten svigtede med deres tegninger sit ansvar for at forvalte ytringsfriheden hensynsfuldt. Jeg fordømmer alle former for diskrimination, fordomme og racisme, uanset om disse rettes mod muslimer, jøder, kristne eller andre grupper i samfundet. Jeg tager derfor også afstand fra den fordomsfulde og fjendtlige retorik, der i de seneste år har præget nogle danske politiske partier og medier.

Jeg opfordrer til, at alle parter lader deres ytringer og protester komme respektfuldt og fredeligt til udtryk. Angreb på og trusler mod mennesker og værdier gør kun situationen værre for os alle sammen.

Jeg ønsker en verden, hvor religioner, folkeslag og politiske og kulturelle opfattelser kan eksistere side om side i dialog, tolerance og gensidig respekt.

Jeg ønsker at vise, at der er et andet Danmark, der opfatter sig selv som en del af en sådan mangfoldig verden og menneskehed.

Med håb om større mellemfolkelig tolerance og respekt.” (‘Rasmus Frederiksen, Nikolai Lang, Mikkel Petersen, Rasmus Wendt, Janne Tynell, Sune Knudsen’)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/122064/trackback

45 Comments »

  1. Lign så vi i DR2 Debatten i går hvor Selma Montgomery der har kopieret det tyske koncept “Fridays for Future” og oprettet en forening i Danmark, med hjælp fra sine forældre, som en eller anden repræsentant for de unge i debatten.

    DR hjælper med at skole hende og hun bliver pakket ind i vat i både Debatten og i P1.

    Debatten i går udstillede også de her “social-progressive” unges selvforherligelse og manglende evne til at se ud over egen næsetip. Det er så tåkrummende at se de nye ‘talenter’ fra venstrefløjen, med deres arrogante facon.

    Deres argument er at unge har fat i den lange ende…. Ingen forstår tilsyneladende at de unge er blevet totalt indoktrineret til at have deres holdninger, af medier, folkeskolelærer o.lign.

    Jeg er selv ung og ville ikke have noget problem med at jorde dem i debatten, men DR ønsker ikke at jeg repræsentere de unge.

    Kommentar by KineserSnot — 1. oktober 2021 @ 16:30

  2. Kunne det ikke være rart,at få skrivning,læsning og regning på skemaet?

    Kommentar by Nielsen — 1. oktober 2021 @ 16:33

  3. Citat: “…Et Danmark, som vil leve i fred med den muslimske verden….”
    Hvad hjælper dette fromme ønske, når den muslimske verdens idé om en fred vil medføre ubetinget muslimsk dominans ?
    Danskerne må tage skarpt afstand fra muslimers krænkelser af ikke-muslimer verden over. Muslimer bør aldrig flyve civile rutefly ind i skyskrabere i New York ellers andre steder.
    Angreb på og trusler mod ikke-muslimske mennesker og værdier gør kun situationen værre for os alle sammen.
    Enfoldige venstreekstreme må lære, at eftergivenhed på muslimske krav, kun medfører flere krav og mere dominans. Fat dette.

    Kommentar by Gustav Jensen — 1. oktober 2021 @ 16:51

  4. Hvor mange hundredetusinder er myrdet af muslimer de seneste 50 år, blot fordi de var kristne?

    Håber, at Pelle og Janne husker at fortælle deres yngel dette.

    Kommentar by Bastardo — 1. oktober 2021 @ 17:11

  5. GRETA TUNFISK, Janne Tynell, Selma Montgovery, Eva Flyvsk, Mai Villadsen, Sofie Carsten, Pernille Skipper, Pernille Weiss osv.

    har det tilfælles at de er en slags ord-automater eller ord-robotter der sprøjter udenadlærte ord og sætninger ud i luften.

    Disse nyopvågnede indvandrings- og klimaaktivister etc. véd ingen ting, forstår ingenting og misforstår alting.

    Men de tror selv at de har slugt alverdens visdom.

    I realiteten er de ikke andet end de rødes nyttige idioter.

    Kommentar by BENT A — 1. oktober 2021 @ 17:17

  6. Anotherdenmark.com skriver:

    “Jeg opfordrer til, at alle parter lader deres ytringer og protester komme respektfuldt og fredeligt til udtryk.”

    Nej, det er løgn. De ønsker absolut IKKE at “alle parter” kommer til orde, KUN parter, som de er enige med.

    De her typer er tværtimod klar til at bruge alle midler, inklusive vold, trusler, doxxing etc. for at stoppe modsatrettede “ytringer og protester”.

    Kommentar by Peter Nielsen — 1. oktober 2021 @ 17:26

  7. Det lyder lidt åndsforsnottet, både formuleringen og insinuationen af, at det er JP, der ‘angriber’ og ‘truer’.

    Men Janne har formentlig ‘en intelligent røv’, som de siger på ‘Fløjen’. Og sådan én kan let scores af brøsige hanner, der kan kunsten at hævde sig i de højtråbende grupperinger, hvor de leger røvere og soldater for at imponere overflødigheden af politisk korrekte hunner. ‘Free Palestine’ og al’så’no’et, ikk’?

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 1. oktober 2021 @ 17:33

  8. Hvis man henviser dem til at tage ved lære af Sveriges, Venezuelas, Nordkoreas, Sovjetunionens, Kinas, Rumæniens, DDRs, Syriens, ISIS- og ISILs landenes nedture, katastrofer og blodbade, vil de glo på en som om man lige er ankommet fra en anden planet.

    Kommentar by BENT A — 1. oktober 2021 @ 17:46

  9. Morten – – – — 1. oktober 2021 @ 17:33:

    Hvem har dog lyst til at “score” sådan en halv-gammel kommunist som Janne Tynell? Nej tak!

    Kommentar by Peter Nielsen — 1. oktober 2021 @ 17:50

  10. De har end ikke så meget hjerne, at de er i stand til at forbinde de hundredvis/tusindvis af overfald, røverier, voldtægter, vanvidskørsler, bilbrande osv. med indvandringen. De er så sandblæste, at de tror at de to ting intet har med hinanden at gøre. Eller de mener at kriminaliteten kun skyldes danskernes “racisme”.

    De snakker om klimaet som om solen er uden betydning. Drejer det sig om økonomi, kvindekamp og ligestilling, vrøvler og lyver de uafbrudt.

    Kommentar by BENT A — 1. oktober 2021 @ 17:56

  11. BENT A — 1. oktober 2021 @ 17:56

    “De er så sandblæste, at de tror at de to ting intet har med hinanden at gøre.”

    Mange af dem er helt klar over hvordan tingene hænger sammen. De mener blot at drab, overfald, voldtægt, indbrud etc. er en helt rimelig pris for at få flere fremmede og større “diversitet” i landet.

    Kommentar by Peter Nielsen — 1. oktober 2021 @ 18:01

  12. Religion er opium for folket, skrev Karl Marx. Det gælder nok ikke længer, hvor venstrefløjen har fundet nogle nye de syntes det er synd for. Før var det arbejdere, så lønmodtagere som helhed, da der ikke var så mange arbejdere længere, og nu er det så muslimer! Men jeg tror de har gjort regning uden vært, for hvor de røde tror de kan bruge muslimerne til deres revolution, så kommer det nok til af forholde sig omvendt!
    Verden mangler stadigt at se et land hvor kommunismen har virket, problemet er at den har en iboende fejl, så den altid udvikler sig til tyranni! Det gælder faktisk for alle utopiske ideologier, der opstilles et ideal samfund, som folk skal leve i, men når så folk ikke vil leve sådan, så bliver de tvunget til det! Og således opstår tyranniet!

    Kommentar by Den Nervøse — 1. oktober 2021 @ 18:39

  13. Morten – 17:33

    Fed humor! Og i øvrigt ramt lige på kornet!

    Kommentar by T. Flodur — 1. oktober 2021 @ 19:12

  14. ot: STOP eksperimentet på mennesker, skriver snaphanen nu, efter at det er kommet frem at corona-“vaccinerne” har gjort mange voldsomt syge kort efter injektionen. En 13 årig pige fik hjertestop, en ung mand fik blodpropper osv., osv.

    Kommentar by BENT A — 1. oktober 2021 @ 19:49

  15. @ #9 Peter Nielsen

    I tilfældet Tynell, så havde jo altså Pelle Dragsted just dét. – Idet jeg må formode, at hun var knap så ‘halvgammel’ på tidspunktet.

    Hun er sikkert også fornuftigere nu. Men danske kvinder foretrækker karakteristisk venstrefløjsmænd, når de er i den fertile alder.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 1. oktober 2021 @ 19:54

  16. Her er lidt fredelige tolerante og mangfoldige vers fra fredens religion islam –

    Sura 2.216 Jeres forskrift er at føre krig selv om det skulle være jer imod.

    Sura 9.73 Profet! Bekæmp de vantro. Vær skånselsløs mod dem! Deres herberg bliver helvede. Hvilket ondt endeligt!

    Sura 8.59-60 De, der er vantro, skal ikke regne med at undslippe; de kan ikke unddrage sig.

    Udrust imod dem så stor en styrke og så mange kampheste, som I formår, for dermed at sætte en skræk i Allah´s og jeres fjende og i andre…

    Sura 4.89 De (vantro) ville ønske, at I var vantro, lige som de selv er vantro, således at I var lige. Tag ikke nogen af dem til venner, før de udvandrer for Allahs sag! Hvis de vender sig bort, skal I gribe dem og dræbe dem, hvor I end finder dem.

    Sura 9.5 Når de fredhellige måneder er omme skal I dræbe dem, der sætter andre ved Allahs side, hvor som helst I finder dem! I skal gribe dem, belejre dem, ligge på lur efter dem i hvert baghold! Men hvis de omvender sig (bliver muslimer), holder bøn og giver almisse, så lad dem frit gå.

    Sura 47.36 Bed ikke om fred når I har overtaget, Allah er med jer.

    Sura 9.29 Bekæmp dem, som ikke tror på Allah og den yderste dag, og som ikke forbyder, hvad Allah og hans udsending forbyder; og blandt dem, der har fået skriften , skal I bekæmpe dem, der ikke bekender sig til den sande religion (islam), indtil de et kuet og betalt skat (til muslimerne). De kristne siger ”Messias er Guds søn!” Det er de ord de tager i deres mund. De efterligner, hvad de, der var vantro, sagde tidligere. Måtte Allah bekæmpe dem” Hvor kan de være så forløjede?

    Sura 8.17 Det var ikke jer, der slog dem ihjel, men Allah som slog dem ihjel,

    når du kastede (spydene mod dem) var det ikke dig der kastede, men Allah, der kastede.

    Sura 9.13 Kæmp mod dem! Så vil Allah straffe dem ved jeres hånd og gøre dem til skamme, hjælpe jer mod dem og læge hjertet hos de troende folk hånd.

    Sura 9.3 Forkynd dem, der er vantro en pinefuld straf.

    Sura 8.65 –66 Profet! Anspor de troende til at føre krig. Hvis der er 20 udholdende mænd af jer, vil de besejre 200, og hvis der 100 af jer, vil de besejre 1000 af dem, der er vantro, for de er folk, der intet forstår. Der tilkommer ikke en profet nogen fanger, før han har kæmpet og sejret i landet.

    Sura 9.123 I, som tror (på Allah)! Bekæmp dem af de vantro, der er i nærheden af jer! Lad dem finde jer skånselsløse! I skal vide, at Allah er med de gudfrygtige (muslimer).

    Sura 9.38-39 I,som tror (på Allah)! Hvad er der i vejen med jer? Når man siger til jer: ”Ryk ud for Allahs sag!” er I som tynget mod jorden… Hvis I ikke rykker ud, vil han tildele jer en pinefuld straf…

    Sura 9.41 Ryk ud med let oppakning eller med tung og før krig med jeres ejendom og liv for Allahs sag. Det er bedste for jer hvis I har viden.

    9.62 Ved I ikke, at den, der sætter sig op mod Allah og hans udsending, har Helvedes ild i vente. Der skal han blive til evig tid. Det er en vældig vanære.

    Sura 8.12-14 (Byttetagningen): Jeg vil sætte en skræk i livet på dem, der er vantro. Hug dem over nakken (med sværdet)! Hug dem over hver en finger! For de satte sig op mod Allah og hans udsending! Allah er streng til at straffe. Sådan er det, så smag det! De vantro har ildens straf i vente.

    Sura 5,33 Gengældelsen for dem, der bekæmper Allah og hans udsending og stræber efter at skabe fordærv i landet, er at de bliver dræbt eller kors-fæstet eller får deres hænder hugget af i modsat side eller bliver fordrevet fra landet. Sådan er det!

    Jihad som udvandring og overtagelse af de vantros land

    Sura 9.74 De, der tror (på Allah) og udvandrede og kæmpede for Allahs sag, og de, der gav jer husly og hjælp, det er de sande troende.

    Sura 9.20 De, som tror (på Allah) og udvandrede og kæmper med deres ejendom og deres liv for Allahs sag, de befinder sig på et højere rangtrin hos Allah. Det er dem, der vil sejre.

    Sura 33.26-27 Han (Allah) fik dem af skriftens folk (jøderne og de kristne) … til at komme ned fra deres befæstede stillinger og satte dem en skræk i livet, idet I dræbte en del og tog en del til fange. Han gav jer deres jord, deres boliger og deres ejendom i arv, og desuden jord, som I endnu ikke havde betrådt. Allah er i stand til alt..

    Sura 48.20-21 Allah lovede jer meget bytte, som i skulle tage, og dette lod han hurtigt ske for jer…

    Og noget andet bytte, som I endnu ikke har bemægtiget jer, har Allah allerede indkredset. Allah er i stand til alt.

    Hvis de, der er vantro, havde taget kampen op mod jer, ville de snart have vendt ryggen til. Siden finder de ingen ven og ingen til at hjælpe sig.

    Allah giver muslimerne meget bytte og fuldstændig magt over alle vantro

    Sura 59.6 Hvad Allah gav sin udsending som bytte fra dem (fra de vantro) skulle I hverken transportere på heste eller kameler for at få fat i. Allah giver sine udsendinge magt over hvem, han vil. Allah er i stand til alt.

    Profetens udvandring, som er basis for islams tidsregning, er vigtig for alle muslimer. Engang var det Mekka, som skulle erobres, nu er det nyt land i Vesten, som skal koloniseres og som Allah vil skænke alle dem som bytte, der følger ham jfr.

    Kommentar by Mads kering — 1. oktober 2021 @ 19:59

  17. “Et Danmark, som vil leve i fred med den muslimske verden”

    Personligt ville jeg foretrække en muslimsk verden der vil leve i fred med Danmark, men så naiv er jeg alligevel heller ikke.

    Kommentar by Jan — 1. oktober 2021 @ 21:04

  18. PETER NIELSEN, 18.01: Hvis du har ret, er det jo en flok hårdkogte forbrydere og hjernevaskede pulverhekse vi står overfor. Så er de ikke bare dumme og skøre, men hensynsløse og direkte ondskabsfulde.

    Det er de måske også. Læs om KZ-lejre, dødsmarcher og massemord i Sovjet, Kina, Nazi-tyskland, Cambodia og japanske besættelsesområder. Deres ideologi er ihvertfald som en slags hundegalskab.

    Kommentar by BENT A — 1. oktober 2021 @ 22:06

  19. PETER NIELSEN, 18.01: Hvis du har ret, står det endnu værre til end man skulle tro muligt. Skrev et svar lige før, men det er blokeret af robot-filtret pga. “forkerte” ord.

    Kommentar by BENT A — 1. oktober 2021 @ 22:14

  20. PETER NIELSEN, 18.01: Hvis du har ret, er det jo en slem flok hår d kogte for b rydere og hjernevaskede pulver he kse vi står overfor. Så er de ikke bare d umme og sk øre, men hensynsløse og direkte o nd skab s ful de.

    Det er de måske også. Læs om KZ-lejre, d ød smarcher og masse mor d i Sovjet, Kina, Nazi-tyskland, Cambodia og japanske besættelsesområder. Deres ideologi er ihvertfald som en slags h und egal skab.

    Kommentar by BENT A — 1. oktober 2021 @ 22:20

  21. “JP svigtede med deres tegninger sit ansvar for at forvalte ytringsfriheden hensynsfuldt”. Sikke noget infantilt vås. Hvem kunne vide at reaktionen ville blive så hysterisk og så fuldstændig ude af proportioner. Og det blev den jo også først efter at sagen var blevet fordrejet og forvrænget af rejsende agenter og fanatikere i fjerne lande. Tegningerne var ikke noget specielt, og Muhammeds ansigt var ikke afbildet, som det blev påstået.

    Kommentar by BENT A — 1. oktober 2021 @ 22:30

  22. 12 Den Nervøse) Er du ikke klar over, at al religion er opstået på grund af folks frygt for klimaforandringer.

    Kommentar by dansker — 1. oktober 2021 @ 22:46

  23. Dejligt…så er alle landsforræderne samlet og lette at holde styr på…Vel altid godt at kende til sine fjender og drage de nødvendige forholdsregler…lidt lige som de selv gør via redox osv. og myndighederne i Danmark i øvrigt også gør nu om dage!!

    Men klart ik? Hvem er den største fare for Danmark?

    Kommentar by Black Watch — 2. oktober 2021 @ 00:53

  24. Synd, at en ellers nydelig ung dame er så kulret i hovedet, men det ses jo i flere tilfælde
    Landsforræderi synes at være arveligt og hænge ved disse rødradikale madammer!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 2. oktober 2021 @ 06:57

  25. I BOGEN “1984” SKILDRES et fremtids-samfund hvor en totalitær “elite” har magten. (en samling hård kogte for bry dere) I dette samfund er enhver form for demokrati og folkelig medbestemmelse forsvundet, bl.a. ved at så mange ord og vendinger er taget ud af sproget, at befolkningen er gjort til en slags umælende malkekvæg og slagtekvæg. Tusinder af ord er det forbudt at bruge, eller deres betydning er ændret ved brug af slagord og propaganda, der får ordene til at betyde det modsatte. (krig = fred, frihed = slaveri osv.)

    Og kærlighedsministeriets kælderlokaler og t or t urkamre forhøres og pines folk der har brugt “forkerte” ord.

    Det samme er i gang i dagens Danmark. Og massevis af filtre forhindrer at man kan diskutere den fortid og den verdenshistorie det er vigtigt at lære af. Hvad der foregik eller foregår i totalitære stater kan det være vanskeligt at diskutere eller oplyse om, fordi censuren allerede er temmelig emsig og intensiv.

    MSM snakker meget om “fake news”, falske nyheder og “hadtale”. Men det er meget elastiske begreber, og med gummi-paragraffer kan man aflive, smadre og kvæle al demokratisk debat. Og det er netop hvad de røde og de totalitære ønsker.

    Selv her hos UP blokerer robot-filtret for mange oplysninger. Om kort tid lever vi danskere måske i et “1984” samfund. Noget som borgerne allerede nu oplever i landet få km øst for København.

    (se 22.20 ovenfor)

    Kommentar by BENT A — 2. oktober 2021 @ 08:04

  26. Og i kærlighedsministeriets kælderlokaler….

    Kommentar by BENT A — 2. oktober 2021 @ 08:06

  27. Ih, hvor de hygger sig i nasserkollektivet på Amicisvej !7, Frederiksberg C.
    Hvis der er nogen her, der er i stand til at se på et kort, og slå op på matrikelens skatte- og vurderingsdata- så kan man blive klogere på hvordan de dobbeltmoralske pampere feder sig på andres arbejde.
    https://www.dingeo.dk/adresse/1852-frederiksberg-c/amicisvej-17/

    Kommentar by Hul igennem? — 2. oktober 2021 @ 08:10

  28. http://WWW.DinGeo.dk kan vise alle ejendomme i Danmark- således finder man fakta om fast ejendom, men husk at det er en ejendomsmæglerdrevet side.

    Kommentar by Hul igennem? — 2. oktober 2021 @ 08:12

  29. Det var pokkers. Julegaverne kommer tidligt i år.

    GLANSBILLEDET KRAKELERER måske hun alligevel skulle have taget barselsorlov.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/pjaekker-loes-skipper-32-ud-af-36-moeder/8887929

    Pjækker løs: Skipper 32 ud af 36 møder
    GLIMRER VED SIT FRAVÆR: Pernille Skipper er udeblevet fra stort set alt folketingsarbejde, siden hun blev mor. Alligevel har hun påstået, at hun arbejder fuld tid og ‘passer alle arbejdsopgaver’ fuldt ud”

    Kommentar by tavsen — 2. oktober 2021 @ 08:33

  30. Når nu muslimske ghettoer er nogo zoner for kristne, hvorfor kan kristne kvarterer så ikke også blive til nogo zoner for muslimer ?

    Kan nogen af islamofile tumper i Danmark ikke være venlige og instruere muslimer i svømmehaller om grundlæggende hygiejne – man tager altså ikke brusebad iført badetøj?
    Hvis almindelige badegæster beder muslimer om at bade upåklædte, sker der intet og bademestrene tør ikke beordre muslimerne til renlighed. Både politikere, retssystemet og bademestre er bange for islamisk terror.

    Kommentar by Gustav Jensen — 2. oktober 2021 @ 08:35

  31. Hul igennem? — 08:12 / flere

    Man kan også bruge OIS (www.ois.dk) – Tast OIS – Hvis du ikke har andre oplysninger: Anvende “via kort” – Marker den kommune som sagen gælder. Alterner mellem Google Maps (hvor du kender adressen) og OIS – Zoom ind på den pågældende adresse/ejendom indtil matrikelnummeret viser sig; klik på nummeret og ejendommens ejerforhold, BBR registrering, vurdering, m.v. åbenbarer sig – God fornøjelse…

    OBS: Oplysninger indhentet gennem http://www.ois.dk må ikke offentliggøres eller videregives på anden måde af andre end den registrerede ejer af den pågældende ejendom.

    Kommentar by T. Flodur — 2. oktober 2021 @ 10:01

  32. Tolerance bliver til forbrydelse når det, der tolereres er ondskab.
    – Thomans Mann

    Kommentar by Nissen — 2. oktober 2021 @ 10:09

  33. Indenfor en overskuelig fremtid kan vi således risikere, at der sidder en hel fraktion af Tynell/Dragsted-dynastiet i Folketinget.
    Det er fandeme uhyggeligt, du!

    Kommentar by Revisoren — 2. oktober 2021 @ 13:34

  34. Hun var da lækker i 2006

    Kommentar by Træt — 2. oktober 2021 @ 15:52

  35. Ja, hvordan mon Pelle-drengen scorede den små Janne?

    Ved en punkkoncert på Jagtvej 69 eller ved en gang bunkepul i Ninna Hedeagers store dobbeltseng?

    Kommentar by Revisoren — 2. oktober 2021 @ 16:06

  36. Tak til T. Flodur.
    Ja rigtig mange fakta kan nemt findes hvis man ved hvor man skal lede.
    Nu mangler så en masse flere fra centralkomiteen i EDClisten.
    Man skal kende sine fjender.

    Kommentar by Hul igennem? — 2. oktober 2021 @ 17:07

  37. Træt — 2. oktober 2021 @ 15:52:

    Haha, jeg tror nu aldrig at hun har været “lækker” :-)

    Kommentar by Peter Nielsen — 2. oktober 2021 @ 19:16

  38. Smag og behag. Jeg synes at hun så godt ud på billedet fra 2006.

    Pernille Skipper var rigtig lækker før hun fik børn, men hendes holdninger, derimod.

    Kommentar by Træt — 2. oktober 2021 @ 21:03

  39. Donald Trump ville ‘dræne sumpen’ af pampere*. Han blev stoppet vha valgsvindel. De er som ukrudt og skadedyr. De kæmper sig altid frem uanset, hvordan man bekæmper dem.

    De kan ikke klare sig ved normalt arbejde og gøre karriere, som andre. Derfor går de pampervejen vha deres pampernetværk. De holder sammen som ærtehalm a la mafiaen.

    De suger pengene ud af ærlige menneskers arbejde og lever højt på dem som snyltere. De trives især blandt socialister, kommunister og andre venstrefløjsere, der bliver pampere, fordi de ikke kan klare sig i konkurencen om at tjene mange penge vha talent og/eller faglig dygtighed.

    De kan ikke gøre karriere i erhvervslivet. Derfor vælger de pampervejen til goder som flotte lejligheder og huse og ferier og rejser til udlandet for andre folks penge. Med et enkelt ord er de ‘nassere’. Udryd dem. Dræn sumpen nu!

    *pamper
    OPRINDELSE fra svensk pamp ’storagtig person’, af nedertysk pampen ’stolpre af sted’, jævnfør tysk sich pampen ‘proppe sig’, jævnfør pimpe
    Betydninger: person der har en lederpost i en fagforening, et parti eller en anden organisation, og som beskyldes for at misbruge sin magt til at fremme egne interesser SPROGBRUG nedsættende

    Kommentar by Amad — 3. oktober 2021 @ 09:20

  40. Den perverterede del af Venstrefløjen udstillet med naivistisk drømmeideologisk idiotilangt væk fra virkeligheden, og totalt afstumpet overfor Islams ofre.

    Kommentar by Michael Unna — 3. oktober 2021 @ 15:55

  41. OK. Det jeg brokkede mig over var fra 2006.

    Kommentar by Michael Unna — 3. oktober 2021 @ 16:37

  42. Når en voldsdømt venstreekstremist kan få sæde i Fjolsetinget og en venstreekstremistisk terrororganisationssympatitør kan få et dommerembede,er Danmark som Piphans gentagne har fremhævet; Lige til at lukke op og skide i.

    Kommentar by Nielsen — 3. oktober 2021 @ 22:57

  43. > Tavsen 08:13
    “Folketingsarbejde”
    Ku du venligst forklare det ord. For mig at se,er det i sig selv en selvmodsigelse.

    Kommentar by Nielsen — 3. oktober 2021 @ 23:16

  44. Nielsen — 3. oktober 2021 @ 23:16

    Det var citat fra EB.

    Men de fleste offentlige ansatte anser deres papirnusseri som et regulært arbejde. Endda så meget, at det resulterer i sygemeldinger. Som kun kommunismen kan kurere

    Kommentar by tavsen — 4. oktober 2021 @ 11:51

  45. Jeg husker med vemod den tid, da venstreorienterede bekæmpede enhver form for religion som “opium for folket”.

    Kommentar by Harry — 11. oktober 2021 @ 17:03

RSS feed for comments on this post.